- 1 Rozbiórka na terenie kupionym za 130 mln zł (108 opinii)
- 2 Poważny wypadek w Chyloni (23 opinie)
- 3 Przepisy niewiele zmieniły na przejściach? (75 opinii)
- 4 Marsz równości przeszedł przez Gdańsk (879 opinii)
- 5 Morze odsłoniło wrak okrętu podwodnego (72 opinie)
- 6 Od półnagich hrabianek po wóz kąpielowy (24 opinie)
"Wspólna Droga" wystawi kandydata na prezydenta Gdańska
Koalicja ruchów miejskich, Polski 2050 Szymona Hołowni i Nowej Lewicy idą wspólnie do wyborów do gdańskiej Rady Miasta i wystawią jednego kandydata na prezydenta Gdańska. Mimo różnic politycznych połączyli siły, żeby mieć większe szanse w wyborach.
Na politycznej mapie Gdańska pojawił się właśnie nowy komitet wyborczy Wspólna Droga. Jak mówią jego członkowie, oparty jest na trzech filarach.
Komitet Wspólna Droga tworzą:
- Polska 2050
- Nowa Lewica
- miejskie ruchy
- Głos obywatelski musi się przebić, a łącząc się w komitet, zwiększamy nasze szanse. Mamy podobne programy, cele i wizje rozwoju. Nie ma zatem sensu rywalizować - mówi Jacek Hołubowski, przedstawiciel ruchów miejskich, który kandydował już w wyborach na prezydenta Gdańska z komitetu Gdańsk Tworzą Mieszkańcy w 2018 r. - Pojawia się realna szansa na przełamanie betonu jednego środowiska politycznego, które rządzi od lat.
Komitet od lewa do prawa ponad podziałami
- Respektując dzielące nas różnice polityczne, doszliśmy do przekonania o konieczności przekierowania wektorów rozwoju Gdańska zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami mieszkańców - mówi Jolanta Banach, była miejska radna, przewodnicząca struktur miejskich Nowej Lewicy, która przymierzała się do startu w wyborach na prezydenta Gdańska w 2014 r., ale ostatecznie zrezygnowała.
Najważniejsze cele komitetu Wspólna Droga:
- wykorzystanie środków i sposobów prawnych oraz planistycznych, by zapobiegać chaosowi urbanistycznemu i rozlewaniu się miasta w kierunkach południowych bez odpowiedniej infrastruktury
- skutecznego zaangażowania miasta we wspieraniu osób młodych, które nie mieszczą się w kryteriach pozyskania mieszkania komunalnego, a z drugiej strony nie stać ich na kredyt
- pielęgnacja miejskiej zieleni
- wsparcie dla rodzin, które opiekują się osobami zależnymi
- zakładanie samorządowych klastrów energetycznych, które będą przewidywały skutki zmian klimatu i stabilizowały ceny energii
- zwiększanie udziału mieszkańców w procesie podejmowania decyzji poprzez poszerzenie kompetencji rad dzielnic
Będzie konkurent dla Aleksandry Dulkiewicz i kandydata PiS
Przedstawiciele Wspólnej Drogi deklarują, że wystawią swojego kandydata w wyborach na prezydenta Gdańska. Na razie jednak nie ujawniają, kto nim będzie.
- W ciągu maksymalnie dwóch tygodni przedstawimy listę kandydatów do Rady Miasta, a w najbliższych kilku tygodniach podamy imię i nazwisko wspólnego kandydata na prezydenta - zapowiada Łukasz Kopeć, przewodniczący regionu pomorskiego partii Polska 2050.
Jako pierwsza swój start w wyborach ogłosiła obecna prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz z komitetu Wszystko dla Gdańska. Otrzymała poparcie także od Koalicja Obywatelskiej, która własnego kandydata nie wystawi.
Swojego kandydata wystawi także Prawo i Sprawiedliwość, choć tu także na razie nie ogłoszono jego nazwiska.
Kandydatów na prezydentów miast zgłaszać można maksymalnie do 14 marca.
Opinie (680) ponad 50 zablokowanych
-
2024-02-12 13:39
Opinia wyróżniona
(52)
po czym odróżnić kompetentnego fachowca od kłamcy z parciem na władzę i koryto ... fachowiec mówi co zrobił , w czym jest dobry , ma konkretne plany na działanie , widzi problemy i ich nie maskuje ani nie pudruje ... nie obstawia sie bandą zastępców i doradców ... pierdoła która chce być prezydentem - głupkowato się uśmiecha by ocieplić swój
po czym odróżnić kompetentnego fachowca od kłamcy z parciem na władzę i koryto ... fachowiec mówi co zrobił , w czym jest dobry , ma konkretne plany na działanie , widzi problemy i ich nie maskuje ani nie pudruje ... nie obstawia sie bandą zastępców i doradców ... pierdoła która chce być prezydentem - głupkowato się uśmiecha by ocieplić swój wizerunek, opowiada bajki o tym co kiedyś może ... nie deklaruje nic konkretnego , umywa się od odpowiedzialności, wytyka czyjeś błędy zamiast przedstawić plan ich naprawy ... mówiąc wprost pie..i by pie..ic głownie to co ludzie chcą usłyszeć ... no i tematy zastępcze jako przykrywka rzeczywistych problemów...np zróbmy przejście naziemne przy dworcu ... to nie bedzie widac dziur na pół koła w każdej już trójmiejskiej drodze
- 582 29
-
2024-02-15 09:21
jeśli ktoś uważa, że prezes ma wiedzieć wszystko o wszystkim to jest niepoważny
ale jak ktoś ocenia miasto tylko przez pryzmat jakości asfaltu, to czego oczekiwać.
- 2 1
-
2024-02-13 09:13
nieładnie tak pisać o panu Tusku
przecież jest taki uśmiechnięty to nie może kłamać
- 11 7
-
2024-02-13 06:54
tylko, że nie może znać się tylko na części i koncentrować na swoich mocnych stronach, miasto ma większe potrzeby (1)
- 1 0
-
2024-02-13 07:18
Ze stowarzyszeń?
- 0 0
-
2024-02-13 03:45
Każdy prezydent
ma doradców barani łbie
- 2 13
-
2024-02-12 21:37
Czas na zmiany dla Gdańska (2)
Dlatego jest w tych wyborach możliwość przerwać to nie efektywne,wieloletnie rządzenie, dla poprawy komfortu życia i zatrzymania bezsensownego wydawania pieniędzy z miejskiego budrzetu.
- 25 2
-
2024-02-13 07:19
(1)
Jolanta Banach?
- 1 2
-
2024-02-13 18:01
Byleby nie Dulkiewicz
I nigdy Płażyńska
- 5 1
-
2024-02-12 19:52
Tylko Maja Drzewiecka na prezydenta miasta, młoda, zdolna
Działaczka młodzieżówki PiS, która zasłynęła "promocją" Orlenu w sieci "Być na Orlenie i nie wziąć hot dogów to jak być w Paryżu i nie zobaczyć Koloseum".
Tylko ona - nikt inny- 15 15
-
2024-02-12 19:16
To może Martę Gessler?
- 6 1
-
2024-02-12 17:15
Świetnie napisane. Popieram (1)
- 22 1
-
2024-02-12 21:18
Też popieram
- 7 0
-
2024-02-12 15:33
Dulkiewicz i Grzelak to fachowcy (7)
- 8 69
-
2024-02-15 17:18
od
siedmiu boleści
- 2 0
-
2024-02-12 16:19
xd sarkazm?
ona słabo za ceny nieruchomości w ok0licy której mieszka a on słabo zna historię
- 25 6
-
2024-02-12 15:40
(4)
Grzelak już od szkoły był kombinatorem i ściemniaczem. Ślizgał się jak mógł a zasada jak zarobić by się nie narobić to jego motto.
- 55 2
-
2024-02-12 16:01
Grzelak "wybitny" historyk 2 Wojny Swiatowej (3)
- 46 2
-
2024-02-12 16:05
twierdził, że Polacy mają przepraszać za wybuch II wojny św. (2)
- 48 1
-
2024-02-12 17:42
Gdyby nie złe słowo Polaka, to nie byłoby wojny? (1)
- 25 2
-
2024-02-13 09:29
gdyby nasi bracia jie obnosili się z ludobójcami okresu II wojny światowej , ich nie gloryfikowali i nie budowali im pomników to by też wojny nie było
- 0 1
-
2024-02-12 15:21
a gdzie Hamadyk (5)
Czemu go schowali? niewygodny się zrobil dla koalicji z lewicą?
- 17 4
-
2024-02-12 18:51
Gdańsk Nowy Port Ktoś nad tym zapanuje?
Nowy kandydat powinien zlikwidować większą część sklepów monopolowych.Wszędzie walają się tzw.małpki. Tyle sklepów monopolowych w dzielnicy,a usług brak.Jeszcze przy placu zabaw otworzyli sklep w falowcu, z sieci Borys .
- 8 3
-
2024-02-12 17:44
Tusk z nart poparł Dulkiewicz (3)
- 12 5
-
2024-02-13 00:54
Za to mega minus
- 3 1
-
2024-02-12 20:23
(1)
Z Dudą jeździł na tych nartach?
- 4 7
-
2024-02-13 07:21
Jeden na safari w Afryce.
- 1 0
-
2024-02-12 15:09
Ten fragment odn. pierdoły (4)
normalnie wypisz wymaluj Tusk!
- 29 18
-
2024-02-12 15:37
(3)
niestety ale masz rację choć pisu nie popieram ..każda jego wypowiedź to lanie wody z nastawieniem ,na "planuje , zobaczymy, będziemy o tym dyskutować , weźmiemy to pod uwagę ... a na końcu .. to wy musicie to zmienić , to w was jest siła." ... nic konkretnego , zero działań ... same pie..enie o Szopenie ..a miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze... jednak Polonez nawet podrasowany w Niemczech nadal będzie tylko Polonezem
- 39 6
-
2024-02-12 16:58
niby oczytany a jednak... (2)
...linia montazowa Poloneza byla najnowoczeaniejsza linia montazowa w swoich czasach... i nie tylko to bylo tam godne nasladowania... dalej wiadomo... niemiec i komunista nasz "przyjaciel"... takze zanim obsmarujesz cos zastanow sie choc chwile
- 8 13
-
2024-02-13 12:42
polonez był tylko metaforycznym porównaniem... omg
- 2 0
-
2024-02-13 10:42
przypomnij w którym roku to było i w którym roku zakończyli produkcję
Bo to że w 78 było nowoczesne i konkurowało z passatem bez problemu nie znaczy że było coś warte30 lat później
- 2 0
-
2024-02-12 14:45
(7)
Wypisz , wymaluj kandydaci PiS-u. Czyli jedno wielkie kłamstwo i złodziejstwo.
- 19 40
-
2024-02-12 19:58
(1)
Więksi kombinatorzy są z PO. Nowak ,Karpiński ,senator i inni. Poprzedni prezydent. Ci z PISu to drobne płotki.
- 13 9
-
2024-02-13 12:42
komu wiza komu , bo ideę do domu ... bo żona nie wie jak kaloryfer włączyć
- 4 3
-
2024-02-12 15:01
Nie prawda. Może być każdy byleby to nie był kandydat konfry albo kulawego. Najlepiej jak wygra kandydat z PO czyli Ola :)))))) (4)
- 5 57
-
2024-02-13 10:42
Ola może za statystę Trzaska robić
- 5 0
-
2024-02-12 19:56
Wszyscy byle nie Dulkiewicz.
- 27 4
-
2024-02-12 15:32
nic gorszego niz jej kolejna kadencja (1)
tego miasta spotkać nie może
- 61 2
-
2024-02-12 15:38
będzie tona pudru i serdeczne uśmiechy zamiast sprawnie działającej aglomeracji zarządzanej przez mądrych kompetentnych ludzi ?
- 34 1
-
2024-02-12 14:32
Dawno takie go steku bredni nie czytałem te przejscia naziemne popierają wszystkie partie polityczne .!! (4)
- 8 30
-
2024-02-12 15:39
nic nie zrozumiałeś - jesteś jednak łatwym pionkiem do przestawiania ... choć mniemanie o sobie zapewne wygórowane
- 10 3
-
2024-02-12 15:14
Ale mieszkańcy nie. (2)
- 17 3
-
2024-02-12 15:42
(1)
A skąd wiesz? Przecież nie jesteś mieszkańcem Gdańska.
- 4 12
-
2024-02-12 21:18
Ty to nie inni.
- 1 0
-
2024-02-12 14:34
Masz mój
Głos
- 1 6
-
2024-02-12 14:26
Ciekawe czy Olka w tym roku (6)
raczy pojawić się na debacie czy znowu zmyśli jakiś powód żeby tylko nie przyjść bo się skompromituje
- 60 2
-
2024-02-12 16:39
za odbijanie się przy wejściu i wyjściu w komunikacji miejskiej nie powinna już nigdy (2)
pełnić żadnej funkcji publicznej. Ona jest za to odpowiedzialna. Druga sprawa to to autobusy elektryczne, które zostały kupione bez przemyślenia i w zimę same problemy są z nimi. Jednak nic mnie już nie zdziwi na tym portalu były 3 artykuły o tym że karnowski ścina włosy łącznie z nagraniem video. Komedia Idiokracja to już powoli zaczyna być nasza rzeczywistość. Potrzebny nam ktoś nowy a nie układowiec z PO czy PISu.
- 38 1
-
2024-02-12 19:18
(1)
Akurat nie ona bo Fala jest systemem wojewódzkim, nie miejskim.
- 5 12
-
2024-02-12 20:04
Dzbanku system fala jest głownie finasowany z Gdańsk tak samo jak MEVO
- 16 3
-
2024-02-12 15:36
Po co ma debatować skoro i tak ją wybiorą
- 11 5
-
2024-02-12 15:01
Nawinie smutną historyjkę o budyniu (1)
i postraszy pisem. Na przeciętnego wyborce w Gdańsku to wystarczy.
- 43 4
-
2024-02-15 09:27
Ja bylam przy Pawle od zawsze.A ten straszny Kaczynski jest tak straszny,ze az nie wiem co powiedziec.Czyli wybierajcie mnie na prezydentke Gdanska,zebym mogla doczekac do wyborow do europarlamentu.Wtedy tam pojde,bo lepiej placa i nic nie wymagaja.
- 1 0
-
2024-02-12 13:39
Opinia wyróżniona
(36)
To jest chora paranoja, ogloszanie kandydata niecały miesiąc przed wyborami? Poważnie? I co taki kandydat może zaoferować, jakimi działaniami na rzecz miasta się pochwalić? Zero wierzytelności dla takiej osoby...
I znowu, to samo będzie, wygra Festyni ara, która do konca finansowo, betonowo i komunikacyjnie zniszczy nasze piękne miasto- 535 80
-
2024-02-13 17:55
Jak dla mnie
Na pewno nie Płażyńska i na pewno nie Dulkiewicz. Obydwie te panie to porażka
- 1 0
-
2024-02-12 20:24
Nie wygra bo ludzie mają jej dość
- 35 1
-
2024-02-12 17:56
XD (2)
Dulkiewicz tez wyszla znienacka więc na nią pewnie nie głosowałeś co? Nie jestes chyba hipokrytą
- 1 10
-
2024-02-13 10:44
Po jej spocie wyborczym dziwię się ze kto ktolwiek na nią zagłosował
bo to przypominało żale i jakieś płacze z jakiegoś paradokumentu...
- 5 0
-
2024-02-13 08:13
nie wyszła znienacka, tylko wyżebrała poparcie jako kontynuator Adamowicza.
- 9 0
-
2024-02-12 17:35
Nowy kandydat
Kim jest,co reprezentuje,co miasto będzie miało z niego?
- 11 0
-
2024-02-12 16:42
Czegoś nie zrozumiałeś?
Działaniami na rzecz miasta można się pochwalić (albo i nie) po zakończonej kadencji. Wtedy dopiero taką osobę można będzie docenić (albo i nie).
- 5 11
-
2024-02-12 15:45
Może znów braun wystąpi na cyrkowej arenie? Teraz ma doświadczenie w gaszeniu pożarów (10)
jakieś stado beczących wyborców za nim pójdzie z pewnością, nie brakuje u nas takich jak on
- 12 22
-
2024-02-12 20:11
Wpadniesz do mnie na modlitwę?
- 1 3
-
2024-02-12 16:22
W sumie wolę jego niż obecny układ wchodzenia w d deweloperom (8)
Zresztą Braun pięknie pokazał, kto na czyim pasku biega jak świece gasił, pieski się ujawniły i szczekać zaczęły jak by im budy zabierali
- 37 10
-
2024-02-13 13:48
Ale pan Bosak świeczki nie zapalił wg.nakazu .Za to go szanuję.
- 3 1
-
2024-02-12 20:01
(2)
Nie to żebym pochwalał jego chuligaństwo ale jak lewaki które wnosiły o zniesienie karnalności "obrazy uczuć" i same przerywały mszę swoimi demonstracjami, nagle poczęły wyjątkowy imperatyw składania zawiadomień do prokuratury to śmiałem się do rozpuku.
- 24 2
-
2024-02-13 10:50
styki im się zwarły
- 2 0
-
2024-02-13 10:49
Dokładnie
Ten klaun pełniący funkcję marszałka, Żukowska, 3/4 PO - dosłownie elita narodu. W TVN 24/h chyba relację prowadzili i poblokowali komentarze. To samo w GW - pięknie pokazały komentarze na YouTube co kto sądzi bo 95% go popierało, nawet kumpel z Izraela bekę z tego kręcił jakby jakiś standup oglądał xd. I do tego te próby oskarżenia go o atak na tą babkę, która na filmie trzyma się go za rękę i szarpie go xd. To jeden z bardziej śmiesznych filmów jaki krąży po sieci jeszcze z tą melodyjką w tle.
- 5 1
-
2024-02-12 16:43
Widzisz jakieś piękno w brunatnym kolesiu robiącym za pajaca? (3)
- 7 21
-
2024-02-13 10:52
A co było tam brutalnego?
Byłem z kamerą na marszu kobiet gdzie gruba locha wyzywała policję i skakała po samochodach, jakoś nikt w tym brutalności nie widział, a widzą ją w gościu z gaśnicą który gasi świeczki.
- 3 0
-
2024-02-13 07:34
A ty widzisz jakieś piękno w czerwonych kolesiach niszczących świat?
- 1 2
-
2024-02-12 22:41
Przystojny kiedyś był
W młodosci, teraz nie
- 0 2
-
2024-02-12 15:40
wierzytelność, czy wiarygodność ?
Trzeba najpierw się nauczyć co to wierzytelność, a co to wiarygodność.
- 12 1
-
2024-02-12 15:37
Olka i tak wygra (3)
Ten elektorat jest gotowy na wszystko
- 12 8
-
2024-02-13 08:14
Oby nie, przecież ona rządzi dramatycznie.
- 6 0
-
2024-02-12 20:26
Mylisz się! Ja na nią nie zagłosuję choć popieram PO. Ale dulkiewiczowa to mniej niż zero jako prezydent.
- 24 2
-
2024-02-12 16:23
Może będą asystować bodyguardom w wizytach w monopolowym
- 13 0
-
2024-02-12 14:42
Tylko bezrozumni moga sie nabrac na trzecia drogę ,bo co z tego wyszło ppokazuje jak działaja w Sejmie!!Lewaki wiedza ze (3)
ale chca miec wiecej miejsca w radzie miasta !!
Wiec to jest paranoja jakie to ruchy miejskie lewactwo szkodliwe dogadało sie z czescią POwców !!To oznacze ze niebedzie zadnych zmian zmienia sie tylko koleise królika!
90% Hołowni to Powcy którzy uciekli z PO gdy ich popularność spadła na dno!
A miastem powinni rzadzic ludzie nie zwiazani z Polityka !!Wrecz anty polityczni !!
Po zawsze tak jest ze interes partyjny jest w sprzecznosci z dobrem i wola mieszkanców!- 41 18
-
2024-02-13 15:32
No akurat w strukturach Polski2050 na Pomorzu nie ma ani jednej osoby, która była w PO. Wystarczy zapytać.
- 0 0
-
2024-02-12 15:28
(1)
Frustrat. Odebrali stanowisko w zarządzie SSP? Boli oderwanie od koryta?
- 5 24
-
2024-02-12 21:26
Przecież ma rację. ZSL i odpady z PO chcą takich, jak ty, mało rozgarniętych, przeciągnąć na swoją stronę. Ale to ciągle to samo. Co widać w parlamencie.
- 7 1
-
2024-02-12 14:38
(2)
Już odpowiadam co może zaoferować taki kandydat. Pączki i kawę z rana pod Dworcem Głównym.
- 25 1
-
2024-02-13 11:25
(1)
A co Twoja kandydatka Dulkiewicz zaproponuje?
- 0 0
-
2024-02-13 13:50
Rogaliki i serdeczności.
- 0 0
-
2024-02-12 14:25
Twoje wierzytelności są tak wiarygodne
jak opowieści dziwnych treści
- 5 4
-
2024-02-12 14:00
Nie miesiąc tylko dwa (1)
Poza tym to wina PiS że to zrobili tak blisko wybory do sejmu
- 6 28
-
2024-02-12 15:14
W artykule jest napisane, że ogloszą kandydata za kilka tygodni, a wybory są na początku kwietnia, zaraz marzec, więc jakie 2 miesiące?
Czas na powrót do podstawówki na lekcje matematyki- 13 1
-
2024-02-12 14:08
naucz się znaczenia pojęcia wierzytelność - do szkoły (2)
- 6 9
-
2024-02-12 14:35
ty najwyrazniej żadnej nie skończyłeś (1)
- 6 4
-
2024-02-12 21:28
Wierzytelności? A po co?
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2024-02-12 13:32
(25)
Oby nie był to jakiś kompletny kosmita, to będzie można zagłosować na niego w ramach "mniejszego zła". Ciekawe tylko co porabia Razem, jeżeli nie widać ich w tej koalicji? Poszli już w kompletny niebyt?
- 150 13
-
2024-02-12 13:42
(5)
Miejmy nadzieję, większość znajomych lewaków nie przyznaje się do Razem
- 16 7
-
2024-02-12 14:26
to są libki zatem, a nie lewacy:3 (3)
- 10 5
-
2024-02-12 14:56
(2)
Nie, po prostu widzą, że Razem to populiści z małą ilością sensownych pomysłów. Razem popiera PiS w bezsensownym rozdawnictwie a nie proponuje sensownej polityki społeczno-ekonomicznej.
- 5 9
-
2024-02-12 22:45
Czyli libki. Pewnie największy populizm to wspieranie związków zawodowych, co? (1)
- 0 1
-
2024-02-13 10:03
Nie, nie o to chodzi, wymyślasz sobie coś żeby dopasować swoją teorię. Po poziomie intelektualnym widać, że sympatyzujesz z Razem.
- 1 0
-
2024-02-12 15:48
to mi się przypomina kawał , co stoją dwie blondynki przed windą i wołają winda , winda ...przechodzi brunetka i śmiejąc się im mówi , musicie zawołać razem , na to blondynki :razem , razem razem !!!!
- 9 0
-
2024-02-12 13:46
"ruchy miejskie" to dosyć nieprecyzyjne określenie (12)
może kryją się pod nim
- 30 1
-
2024-02-12 13:49
(8)
Jak zwał tak zwał byle łaskawe pozwolenie tuska miał.
- 14 6
-
2024-02-12 13:58
(6)
Ale bez namaszczenia prezesa i ojca przekreta.
- 10 13
-
2024-02-12 14:10
od 30 lat w Gdańsku namaszczani są deweloperzy chyba tylko (5)
a kto za tym stoi to wiadomo nie od dziś i tylko słoje tego nie wiedzą
- 27 4
-
2024-02-12 14:47
(4)
I miasto dzięki temu się rozwija i żyje.
- 3 19
-
2024-02-12 15:42
Zwłaszcza stare miasto i wyspa spichrzów (3)
- 8 1
-
2024-02-12 21:32
(2)
Przynosi dochód miastu. No ale analfabeci ekonomiczni tego nie ogarniają.
- 0 3
-
2024-02-12 22:50
Te 'zyski' w prywatnych kieszeniach niekoniecznie równoważą koszty w długim wymiarze. (1)
Bo przychody podatkowe z turystycznych bookingów nie równoważą suburbanizacji, niedostateczną infrastruktury, drożejących mieszkań i coraz wyższych kosztów wszystkiego. Ale neo liberalny troglodyta nie zrozumie.
- 1 2
-
2024-02-12 22:54
Lepiej być troglodytą niż analfabetą ekonomicznym pasożytującym na innych.
- 1 3
-
2024-02-12 15:45
czytając was chcąc być bezstronnym Polakiem widzę , ze muszę ... udać się do Berlina na lotnisko po pozwolenie do Tuska , następnie samolotem do Radomia a stamtąd na nowogrodzką na sesję głaskania kota i zachwalania przestępców co kiedyś byli bohaterami ,pamiętać o radzie :"a i nic nie mów dziadkowi co się wydarzyło bo on już stary i i tak niedługo umrze , po co go denerwować tym co jest naprawdę , wie co wie i to wystarczy"...a na końcu oddać majątek jednym przelewem dla Ojca narodu Rydzyka którym to sobie zagwarantuje zbawienie - jak sam zapewnił ojciec zbawca narodu. I gotowe !!!
- 3 0
-
2024-02-12 13:52
wiadomo o co chodzi (2)
- 7 1
-
2024-02-12 20:10
wepchnąć lewicę do Rady Miasta Gdańska (1)
uważajcie ludzie głosując, bo wilki przebrały się w owcze skórki
- 4 1
-
2024-02-12 22:51
Wolę Lewicę niż Wszystko Dla Gdańska.
Znaczy dewelopera.
- 1 1
-
2024-02-12 14:19
Lepiej kogoś nowego bez układów (2)
nie chcemy już więcej partaczy co wymyślają odbijanie się przy wejściu i wyjściu z pojazdu. Trzeba pozbyć się tej kliki pociotków, którzy otrzymali stołki tylko za bycie rodziną i nie mają żadnych kwalifikacji i potem wymyślają jakieś i**otyzmy. Tylko niezależna kandydat może nam to zapewnić
- 17 4
-
2024-02-12 14:35
Lewaki jak widac dogadali sie z Połowką z PO i udaje ze sa jakas alternatywa! To zupełnie nic nie zmieni sejm idealnie to (1)
- 11 11
-
2024-02-12 20:11
pokazał
- 3 0
-
2024-02-12 19:44
Nie chcą iść z Hamadykiem
I ja to szanuję
- 2 0
-
2024-02-12 19:50
nie iść na wybory to jest opcja ,zerowa opcja , da do myślenia
- 0 0
-
2024-02-13 21:20
Poszli
W niebyt, ale wrócą droga od Bytowa.
- 0 0
-
2024-02-12 13:33
co wybory ten sam numer (1)
zeby nic sie nie zmieniło
- 103 5
-
2024-02-15 18:27
był by to nie najgorszy komitet
Gdyby nie lewica - to przekreśla na starcie
- 0 0
-
2024-02-12 13:33
Każdy byle nie" festyniara " (6)
- 297 17
-
2024-02-12 13:58
Popieram (1)
Każdy byle nie ona.
- 41 3
-
2024-02-12 14:01
Nie, nie każdy - ale zgadza sie na pewno nie Dulkiewicz
- 35 6
-
2024-02-12 14:09
(1)
Przyłębska kandyduje? A co z kotletami dla prezesa?
- 5 18
-
2024-02-12 14:30
To nie jest artykuł o kandydacie PiS
- 12 2
-
2024-02-12 15:24
Oj nie każdy
- 5 2
-
2024-02-12 20:24
Gdańsk jest Jej warty.
- 0 0
-
2024-02-12 13:35
Pani Dulkiewicz już podziekujemy. (8)
- 376 18
-
2024-02-12 13:43
(5)
Babcia zawsze mówiła: ludzie o wąskich ustach są złośliwi i fałszywi - nie ufaj im !
- 33 5
-
2024-02-12 13:59
(3)
A o szerokich ustach co robią?
- 8 15
-
2024-02-12 14:16
dobrze polski ale nadal słabo
- 4 9
-
2024-02-12 20:26
A o...
Szkoła była na wielkiej górze...
- 3 4
-
2024-02-13 16:17
To co min.sikora Amerykanom!
- 0 0
-
2024-02-12 14:06
Tak samo jak kudłaty,
zaciśnięta kreska zamiast ust.
- 12 4
-
2024-02-12 20:37
Może Leszek godz
- 1 0
-
2024-02-13 16:15
Naprawdę nie ma za co !!!!!!
- 0 0
-
2024-02-12 13:36
(7)
Niestety brak alternatywy dla serdecznej ekipy :(
- 95 24
-
2024-02-12 13:53
Każdy wariant jest lepszy (5)
- 26 3
-
2024-02-12 15:32
nie, nie każdy (4)
cyniczny wymoczek głosujący za rozgrabieniem lokalnych firm, brunatny pajac popierający ruską agresję (i gotów sprzedać Polskę dla własnego interesu) to nie są dobre kandydatury. Wolę bezdennie głupią Dulkiewicz od groźnych oszołomów
- 6 22
-
2024-02-12 15:45
Radny miejski ma sprzedać Polskę. (1)
Wiem że lewactwo nigdy nie było za bystre ale nie wiedziałem że jest tak źle
- 15 2
-
2024-02-12 17:35
Miejski? Ruska agentura jest tak samo groźna
- 1 4
-
2024-02-12 16:27
i to jest właśnie problem - że masz prawo wyborcze (1)
- 4 1
-
2024-02-12 17:34
Problemem jest to, że uległeś populistom
- 1 3
-
2024-02-12 14:37
Tu nawet słup soli będzie lepszy)
- 14 3
-
2024-02-12 13:36
A konkretniej? (5)
Bo te hasła to tylko "zrobimy lepiej"
- 112 1
-
2024-02-12 13:49
Lepiej będą lobbować za wdrażaniem w Gdańsku Agendy 2050 (Strefa Czystego Transportu itp itd..) (3)
- 9 5
-
2024-02-12 14:49
(2)
Jak się nie podoba to won do Rosji lub na Białoruś .
- 1 11
-
2024-02-13 15:00
(1)
jak sie nie podoba duktatura to won do kraju gdzie jest dyktatura...no ty masz cos z głową? co ty pajacu cpiesz? jak czytam tu ajkis durny komentarz to jestem pewien ze na 90% spłodzizl go niejaki slaw...i co? rzadko sie myle
- 0 2
-
2024-02-13 19:26
A teraz napisz to poprawnie po polsku ruski trollu.
- 0 0
-
2024-02-12 13:59
Każdy będzie lepszy niż Olka
Mają mój głos
- 14 6
-
2024-02-12 13:36
Oby! (7)
Oby był to ktoś sensowny. Obecnie nie ma żadnej alternatywy do koszmarnych rządów Dulkieiwcz, która właściwie zatrzymała rozwój miasta w ostatnich latach.
- 248 14
-
2024-02-12 13:38
(4)
Ona tak samo się nadaje jak ten ze stolicy w ogóle nie interesują się swoimi miastami
- 28 12
-
2024-02-12 13:44
Warszawa (1)
Warszawa akurat jest dobrze zarządzanym miastem ze świetną komunikacja, masą wydarzeń, darmowych atrakcji dla mieszkańców (a nie turystów) i przyciąga ludzi. Więc porównanie niezbyt trafne.
- 28 21
-
2024-02-12 14:56
Bzdura kompletna gdybyś miał pojęcie to bys wiedział ze stolica jest nieporównywalna do zadnego innego miasta bo tam w
bo w zarzadzanie tam i finansowanie wchodzi tez rzad i ministrstwa
- 7 3
-
2024-02-12 13:57
Piękny troling (1)
Jeszcze płacą ale za chwilę kasa się skończy
- 9 10
-
2024-02-12 15:33
tyle nakradli, że będą trollować pro bono przez następne cztery lata
ale zgodnie z procedurami
- 4 7
-
2024-02-13 11:34
Wybory pokażą.
Takie nowości na ogół się nie sprawdzają. Będzie jak zawsze.
- 1 0
-
2024-02-13 20:40
Wszytko jest alternatywą
- 0 0
-
2024-02-12 13:37
Teraz przed wyborami pewnie na chwilę obecnie panująca festynująca zacznie interesować się miastem znowu ją wybiorą a później tylko festyny i Facebooki
- 136 8
-
2024-02-12 13:38
Oooo, będą walczyć z klimatem (3)
Suuuper... kolejne Fame MMA i freak fighty...
- 105 13
-
2024-02-12 13:46
Dogadali się z PO aby ta poparła Dulkiewicz z 0 poparciem z sami będa nas uszczęścliwiać SCT i innymi eko bzdurami? (2)
To się przeliczą....
- 20 4
-
2024-02-12 13:54
Zerowego poparcia to pani serdeczna Ola nie ma... nawet z ankiety wychodzi jej większe (1)
Raczej wygląda na próbę zaistnienia na "haśle" "Trzecia droga", tylko teraz została wspólną... Programu jakiegoś niezwykłego nie mają, ciągle te same hasła są grane. Tylko te klastry przewidujące pachną jakąś dobrą fuchą w radzie czarodziejów dla znajomków
- 15 3
-
2024-02-12 13:58
Trzecia droga / PL 2050 póki co pokazała jaką "nową jakość" wprowadzili do Sejmyu RP.
Po opiniach Hołowni dotyczących chociażby cyfrowej waluty czy "katastrofy klimatycznej" - jeśli komuś zależy na naszym mieście, powinien wybrać innego kandydata.
- 18 5
-
2024-02-12 13:38
ja mam tylko pytanie (1)
czy Pani Dulkiewicz nie ma poczucia wstydu że startuje ?? Ta jej pożal się boże Prezydentura to jakiś dramat. Zamiast zajmowania się sprawami Gdańska i jego mieszkańców zaangażowała się głównie w działalność ogólnopolską Platformy. Jeśli spojrzeć na jej dokonania to poza rydwanem za 150 tys zł trudno wskazać coś konkretnego. Ile czasu i dokąd można jechać na pamięci Adamowicza i obchodach rocznic jego śmierci. Niech ona zrozumie, że się do tego zwyczajnie nie nadaje.
- 170 4
-
2024-02-13 08:24
Gwiazdeczka
A gdzie tyle zarobi za nic nie robienie
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.