- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (93 opinie)
- 2 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (41 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (303 opinie)
- 4 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (11 opinii)
- 5 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (49 opinii)
- 6 Pod prąd uciekał przed policją (276 opinii)
Znamy jedynki na listach KO w Gdyni
KKW Koalicja Obywatelska z kandydatami KO, Koalicji Ruchów Miejskich i Nowej Lewicy zaprezentowali w sobotę kandydatów na listach do Rady Miasta w Gdyni. Jak przekonują, są obecnie najszerszą koalicją w wyborach samorządowych w Polsce.
- Przedstawiamy dziś drużynę, z którą chcemy odmienić nasze miasto - Gdynię. To mieszkańcy, którzy widzą potrzebę zmiany i mają na nią pomysł. Wśród nas są członkowie ruchów miejskich, są przedstawiciele Platformy Obywatelskiej, całej gdyńskiej Lewicy, Zielonych, Inicjatywy Polska Barbary Nowackiej. Udało nam się w naszym bardzo szerokim porozumieniu znaleźć wspólny język, wspólną wizję zmian, wspólne miejsce dla wszystkich, którym dobro naszego miasta leży na sercu. Nie przesadzę, jeśli powiem, że to największa, najbardziej pluralistyczna drużyna, jaka startuje w tych wyborach - mówił Tadeusz Szemiot, który jest kandydatem koalicji PO, Lewicy i ruchów miejskich na prezydenta Gdyni.
Koalicja PO, Lewicy i ruchów miejskich w Gdyni jest obecnie najszerszą koalicją w wyborach samorządowych w Polsce, w skład jej wchodzą: Koalicja Obywatelska (Platforma Obywatelska, IPL, Zieloni), Koalicja Ruchów Miejskich (Bryza, Miasto Wspólne, Marzę o Gdyni, Gdynianka), Nowa Lewica, Partia Razem.
Tadeusz Szemiot kandydatem PO i Lewicy na prezydenta Gdyni
Jak przekonywał Tadeusz Szemiot, każdy kandydat ma swoje cele i plany do realizacji w Gdyni, ale wszyscy mają też wspólną ideę, którą jest "wizja miasta, które wygra konkurencję z innymi miastami o nowych mieszkańców".
- To też wizja Gdyni bogatej, przedsiębiorczej i atrakcyjnej, w której się mieszka, a nie tylko dojeżdża do pracy. Gdyni gwarnej zawsze, a nie tylko w sezonie turystycznym. Zadbamy, by Gdynia w pełni skorzystała z budowy elektrowni atomowej w Choczewie. Ta wielomiliardowa inwestycja powstanie zaledwie 50 km od nas - możemy być jej zapleczem, gościć tu firmy, które będą ją obsługiwać, wykorzystując do tego gdyńską Dolinę Logistyczną. Ale to nie wszystko. Konieczna jest pilna realizacja Drogi Czerwonej - nowej drogi łączącej port z Obwodnicą Trójmiasta, żeby gdyński port mógł sprawnie obsługiwać tę inwestycję. Budowa elektrowni w Choczewie powinna stać się i zadbamy o to, by stała się impulsem rozwojowym dla Gdyni w wielu wymiarach. Będziemy zabiegać - w obecnym rządzie - o przeniesienie do Gdyni (przynajmniej w części) Państwowej Agencji Atomistyki. Będziemy zabiegać o środki rządowe na wzmocnienie potencjału naukowego naszych uczelni - Gdynia może być naukowym centrum polskiej energetyki atomowej - mamy za sobą potencjał całej metropolii trójmiejskiej - przekonywał.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – mieszkania w Gdyni za ponad 2 mln zł
Kandydaci do Rady Miasta w Gdyni koalicji PO, Lewicy i ruchów miejskich
Kandydaci będą ubiegać się o mandaty w pięciu okręgach.
- okręg nr 1 - Obłuże, Oksywie, Babie Doły, Pogórze
- okręg nr 2 - Chylonia, Cisowa, Pustki Cisowskie-Demptowo
- okręg nr 3 - Działki Leśne, Witomino, Grabówek, Chwarzno-Wiczlino, Leszczynki
- okręg nr 4 - Śródmieście, Wzgórze Św. Maksymiliana, Redłowo, Orłowo, Kamienna Góra
- okręg nr 5 - Karwiny, Dąbrowa, Wielki Kack, Mały Kack
Czołowe miejsca na listach przypadły politykom Koalicji Obywatelskiej:
- w okręgu pierwszym jedynką będzie Arkadiusz Dzierżyński (KO),
- w okręgu drugim - Mariola Śrubarczyk Cichowska (KO),
- w okręgu trzecim - Mariusz Bzdęga (KO),
- w okręgu czwartym - Tadeusz Szemiot (KO),
- w okręgu piątym - Dominik Aziewicz (KO).
Na drugich miejscach w poszczególnych okręgach znajdą się: Monika Strzałkowska (w okręgu nr 1), Emil Reszyński (okręg nr 2), Jakub Żynis (okręg nr 3), Łukasz Piesiewicz (okręg nr 4), Sławomir Januszewski (okręg nr 5).
Opinie wybrane
-
2024-02-17 18:28
Ludzie chętnie (34)
hejtują inicjatywy ludzi zaangażowanych ale sami nic nie chcą robić.
Jeśli komuś PO i ruchy miejskie nie pasują to nich stworzy alternatywę i niech startuje w wyborach. Najłatwiej i najprościej siedzieć przy kompie i krytykować najtrudniej jest się zaangażować i pokazać jakąś alternatywę.- 144 196
-
2024-02-18 16:04
Dzierżyński nawet nie mieszka w Gdyni
Jest z Pierwoszyna. Ma jedynkę, bo przez lata nosił teczkę za Nowacką. W życiu nie zagłosuję na tych lewaków z PO
- 15 1
-
2024-02-18 11:05
(4)
No nie, bo mam na Piesiewicza głosować. Wystarczy poczytać jak ludzie wkur.wieni są na niego za jego poglądy j rozdupczanie Śródmieścia. Koleś ma jakąś chora wizję tego. Najlepsze jest zawsze "Bo mi się marzy, bo ja bym chcial" Nie interesują go potrzeby mieszkańców tylko to co mu w tej główce przyjdzie.... To tak jak ktoś na Ciebie pluje a ty mówisz że deszcz pada tak się on zachowuje...
- 17 1
-
2024-02-18 16:05
Piesiewicz nie rządzi w Gdyni (3)
Wszystkie decyzja podejmuje Szczurek
- 3 4
-
2024-02-19 08:12
Ale to jego posrane pomysły przechodzą
Więc wina jest tak naprawdę obojga
- 5 0
-
2024-02-18 23:56
Ale się panoszy! (1)
- 4 0
-
2024-02-19 08:13
Dokładnie
Nie dość że nie jest z Gdyni bo jest przyjezdny to jeszcze będzie robić na złość rodowitym mieszkańcom
- 3 0
-
2024-02-17 22:01
(4)
Tylko lokalna KO przy wsparciu rządu może coś zmienić w popadającej w marazm Gdyni !
- 4 33
-
2024-02-18 19:48
Żadnego KO
w Gdyni
- 10 0
-
2024-02-18 13:56
Już mamy marazm, a będzie większy. Polska na 10 miejscu w ue pod względem płacy minimalnej. Ale to już przeszłość i się nie powt
- 6 1
-
2024-02-18 09:26
(1)
Proszę nie żartować, Bryza i Piesiewicz to najgorsza szarańcza która na szczęście nie miała szans na wygraną ale znalazła silnych sprzymierzeńców. Uwazam, że koalicja w du**e będzie miała Gdynię po wyborach a decyzję podejmować będzie właśnie ten partacz i kombinator.
- 18 2
-
2024-02-18 23:58
Bryza? Czemu nie! Ale bez przystawek!
Co oni Panu Sławkowi obiecali...A tak ładnie się zapowiadał.
- 1 0
-
2024-02-17 20:26
Co tam robi syn Aziewicza (2)
Czy już na prawdę w Platformie jest aż takie kolesiostwo. Dramat
- 45 2
-
2024-02-18 23:58
Tak! Straszny tam nepotyzm panuje.
- 2 0
-
2024-02-18 10:04
PO tatusiu
Urodził się z dwiema lewymi rączkami. Takie geny, lawirować okłamywać czyli POlityk od urodzenia.
- 19 0
-
2024-02-17 20:07
Jest alternatywa. Bezpartyjni mieszkancy z Gdyńskiego Dialogu (6)
- 26 13
-
2024-02-19 00:02
Dokładnie! Ludzie porządnie wykształceni,
z doświadczeniem, prowadzący z powodzeniem własne firmy, energiczni, no i nie wpadli w łapy staro- nowej opcji, która przejęła Bryzę.
- 2 0
-
2024-02-18 16:06
Kosiorek która organizowała strajki lempart (1)
- 7 3
-
2024-02-19 00:04
No i bardzo dobrze, że organizowała, ktoś
te kobiety musiał wesprzeć,
prawda?!- 1 4
-
2024-02-18 13:59
Nue ma żadnych bezpartyjnych. Wszyscy z jednej partii, łącznie z obecną władzą. Taka zmyłka.
- 7 1
-
2024-02-18 12:52
Lewactwo (1)
Dialog to lewactwo
- 10 2
-
2024-02-19 00:10
Lewactwo tańczyło w Sejmie RP za
nasze podatki. Jachirę Klaudię z Zielonych - a kysz! niedbale wyginającą się ( z powodu braku rytmu) było b.widać. Czy ktoś widział, by przedstawiciele Gdyńskiego Dialogu marnowali czas i za podatki gdynian odprawiał hulanki i swawole? Przeciwnie. Całkiem spokojnie odwiedzali mieszkańców miasta i docierali do najuboższych dzielnic.
- 1 1
-
2024-02-17 19:18
Mnie akurat pasuje, ale... (4)
Od większej biedy pasuje mi nawet wszystko, ale ta lewica... Bardzo skutecznie odstrasza od głosu.
- 24 3
-
2024-02-17 21:51
Przecież PO to też lewica. (3)
- 34 2
-
2024-02-17 22:02
(2)
Raczej PiS .Pozdrowienia dla Piotrowicza !
- 3 22
-
2024-02-20 00:13
Piotrowicz -kompromitacja
- 0 0
-
2024-02-18 22:55
też pozdrawiam
- 2 0
-
2024-02-17 19:11
Upartyjnienie samorządu nazywasz zaangażowaniem jednostek? Pieniądze partii politycznych gaszą każdą inicjatywę w dużym mieście. Nie ma miejsca na rzeczywistych samorządowców z krwi i kości. Funkcjonariusze partyjni to imitacja samorządu.
- 26 1
-
2024-02-17 19:08
Tak samo można argumentować: (1)
Jeśli hydraulik ci się nie podoba, podłącz sobie sam.
Jak jesteś niezadowolony z lekarza, to sam się wylecz lepiej.
JAk ci się polytyk nie podoba, to sam nim zostań.
I tak dalej i tak dalej. Bądź sam sobie lekarzem, mechanikiem, budowlańcem, nauczycielem, dbaj o środowisko, jeździj rowerem, segreguj śmieci i nie narzekaj, a doJeśli hydraulik ci się nie podoba, podłącz sobie sam.
Jak jesteś niezadowolony z lekarza, to sam się wylecz lepiej.
JAk ci się polytyk nie podoba, to sam nim zostań.
I tak dalej i tak dalej. Bądź sam sobie lekarzem, mechanikiem, budowlańcem, nauczycielem, dbaj o środowisko, jeździj rowerem, segreguj śmieci i nie narzekaj, a do tego jeszcze działaj społecznie i poświęcaj swój czas i energię na tworzenie organizacji politycznych.
W Belgii przez kilka miesięcy nie było rządu i stało się coś?- 18 3
-
2024-02-17 19:13
Super tekst! Gasi w pierwszym zdaniu te wszystkie partyjne wrzutki.
- 14 2
-
2024-02-17 18:48
Ktoś musi na was pracować nieroby (4)
Musicie tylko przekonać/oszukać wyborców że chcecie dla nich dobrze. Dla mieszkańców a nie dla siebie.
- 19 2
-
2024-02-17 22:04
(3)
Bez polityki i rządów panowałaby anarchia. Nie najlepszy pomysł na rozwój!
- 1 11
-
2024-02-18 14:31
Anarchię już mamy. Zapewnili totalni. Anarchia i chaos wstęp do rozpadu. (1)
- 11 1
-
2024-02-19 00:14
Potwierdzam. Bezprawne rugowanie
ludzi jak za Rosji sowieckiej. No i ta Nowonowacka czyszczącą programy...Tego się nawet nie da skomentować. Ludzie, którzy na to patrzą są przerażeni.
- 5 0
-
2024-02-17 22:22
Nie jesteście do niczego potrzebni
Czego się tkniecie, to schrzanicie. Zupełnie przypadkowo gospodarka działała najlepiej jak się nią nie zajmowaliście.
- 12 0
-
2024-02-18 09:24
(11)
Mimo, że od zawsze popieram po w życiu nie zagłosuje na nich u nas w tych wyborach - gdyby nie piesiewicz to oczywiście ale tego zera, które chce rozwalić to miasto w życiu nie zdzierżę tfu!
- 74 17
-
2024-02-27 14:49
Piesiewicz całe noce siedzi i knuje
jak by tu jeszcze utrudnić życie tym przeklętym gdynianom!
- 0 0
-
2024-02-18 14:33
Ale to nie rządy po zapewniły Polsce rozwój. Gdyby nie rządy po w 3m, też byłby rozwój, a nie marazm.
- 5 7
-
2024-02-18 09:30
Lepiej nie przyznawać się do tego że od zawsze popierasz PO (8)
Wstyd!!
- 16 10
-
2024-02-18 14:34
Jakby przyznać się do totalnego zagubienia.
- 6 2
-
2024-02-18 09:58
(6)
Naucz się dyskutować i przedstawiać argumenty, ja też popieram platformę i nie rozumiem jak można być za pisem albo konfą ale skoro takie masz poglądy to ok, przedstaw je i porozmawiaj a nie obrażaj innych za to że myślą inaczej
Pokazujesz tylko jaki jesteś ograniczony.- 6 13
-
2024-02-18 14:38
Argumentem koronnym jest rozwój Polski w latach 2016-2023. Płaca minimalna w Polsce - 10 miejsce w ue. W czasach po bieda.
- 9 0
-
2024-02-18 10:18
Złodzieje i bandyci są w PO (4)
- 11 4
-
2024-02-18 10:40
Z agresorami (3)
nie rozmawiam, stronię, omijam. Jak postanowisz napisać coś rzetelnego to możemy porozmawiać i wymienić się poglądami.
- 3 6
-
2024-02-18 22:57
sama jesteś myszką agresorką
- 1 1
-
2024-02-18 11:04
Ty nie chcesz rozmawiać z agresorami a ich popierasz
- 8 1
-
2024-02-18 11:03
Z celi do Brukseli
- 7 0
-
2024-02-17 20:30
Gdynia miasto z morza i dziurawych dróg (14)
Szczurek z Łucykiem niech się pakują już , bo wystarczy tego złego. Szkoda że platforma taka lewacka się zrobiła . Po co oni tych rowerkowców mają na tych listach to ja nie pojmuję
- 211 44
-
2024-02-19 10:20
Kochamy sąsiadów
do tego stopnia , że nie naprawiamy dróg żeby czuli się jak u siebie.
- 2 0
-
2024-02-18 02:22
niestety
koalicja ta ciekawa, ale niestety rowniez w niej jest lewica, a rozum i godność zakazują głosować tam gdzie jest lewica
- 14 8
-
2024-02-18 06:43
Gdynia
Biad olisz ojciec
- 1 5
-
2024-02-17 22:26
Przecież platforma to lewica (2)
Wdraża wszystkie ideologiczne kr*ety*nizmy prosto z Brukseli
- 24 11
-
2024-02-18 14:39
Miasta 15 minutowe i ekologiczna armia. (1)
- 4 0
-
2024-02-19 00:17
Świerszcze
- 2 0
-
2024-02-17 20:51
To prawda rowerowi ekstremisci i zadeklarowany kominista na listach (7)
Plus deweloper na liście. Przecież to jakieś kuriozum. Jak konna na nich głosować? Jest jakaś normalna opozycja poza PO i PiS?
- 35 2
-
2024-02-19 00:42
Deweloper b.przystojny. Może się podobać,
ale to jest jego jedyna, aczkolwiek niebagatelna, zaleta. Pan Sławek też niczego sobie, ale młody bije go na głowę.
Ale my, gdynianie, mamy deweloperów po dziurki w nosie! Zatem nie! Młody deweloper niech startuje gdzie indziej!
Obywatel Piesewicz, którego tak wszyscy "kochamy" - nie! i jeszcze raz nie!
ale to jest jego jedyna, aczkolwiek niebagatelna, zaleta. Pan Sławek też niczego sobie, ale młody bije go na głowę.
Ale my, gdynianie, mamy deweloperów po dziurki w nosie! Zatem nie! Młody deweloper niech startuje gdzie indziej!
Obywatel Piesewicz, którego tak wszyscy "kochamy" - nie! i jeszcze raz nie!
Zbuntowaliśmy się przeciwko Szczurkowi głównie z powodu niegospodarności, gwałtu popełnionego na ruchu samochodowym, z powodu betonozy, dziur na jezdniach i chodnikach, dzikiej redukcji miejsc parkingowych oraz ekspansji rowerzystów, których pan od zmian na Starowiejskiej ( Boże widzisz i nie grzmisz!)reprezentuje. I tylko z powodu tego buntu obywatele Szemiot i Bzdęga ( zrobić coś z przyodziewkiem, przy szyi, bo oczy bolą patrzeć) mogą teraz ubiegać się o jakieś mandaty. Zatem "społecznik" Piesewicz nie!
Na placu boju zostaje pan Sławek ( w końcu upublicznił mnóstwo szczurkowych afer), a reszta inżynierów dusz do pracy! Czekają na Was: Uniwersytet, Energa i jakiś kolorowy, mam nadzieję festiwal towarów na Abrahama.- 2 0
-
2024-02-17 21:30
Obserwuje Gdynski Dialog i czekam na ich program (5)
- 19 4
-
2024-02-18 14:40
Obserwuj dalej.
- 2 1
-
2024-02-17 23:06
ostatnio fajne zmiany w strefie parkowania Dialog zaprezentował (3)
- 9 5
-
2024-02-18 15:47
Taka kiełbasa? (1)
- 3 0
-
2024-02-19 10:04
Parowa nawet
- 0 0
-
2024-02-18 14:41
Ludzie, naprawdę tacy naiwni jesteście? Wszystko zmierza w z góry ustalonym kierunku.
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.