E. Leclerc

adres
80-398 Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1 pokaż na mapie

znajduje się w Galeria Przymorze

E. Leclerc obiekty w tej lokalizacji (1) »

telefon
58 785-97-00
e-mail
i...@e-leclercgdansk.pl pokaż
www
www.e-leclercgdansk.pl
godziny otwarcia
pn-sob8:00 - 22:00
nd8:00 - 20:00

Napisali o nas

O nas

Hipermarket znajduje się w Galerii Przymorze.

Hipermarket E.Leclerc Gdańsk to największy hipermarket sieci E. Leclerc w Polsce - 10.000 m2 powierzchni handlowej i blisko 80.000 produktów.

Co nas wyróżnia na tle konkurencji:
- piekarnia, w której oferujemy wypieki własnej produkcji, sezonowe produkty cukiernicze oraz produkty bio,
- owoce i warzywa pierwszej świeżości w asortymencie sezonowym kupowane bezpośrednio od lokalnych producentów,
- ryby od regionalnych sprzedawców oraz asortyment ryb i owoców morza sprowadzanych z zagranicy,
- własna wędzarnia ryb,
- mięso rozbierane na miejscu - gwarantowany nadzór nad jakością i możliwość sprzedaży w bardzo atrakcyjnych cenach,
- olbrzymi wybór produktów spożywczych, w tym największy w Trójmieście asortyment produktów bezglutenowych,
- strefa kuchni świata i produktów bio,
- specjalnie zaaranżowana strefa alkoholi i win - ponad 6.000 rodzajów win z całego świata,
- kolorowa i przyjazna dzieciom strefa zabawek - pełen wybór przez cały rok,
- Hurtownia - asortyment dostępny dla Wszystkich Klientów sprzedawany w większych ilościach w atrakcyjnej cenie,
- duży dział Ogród na terenie sklepu.

Sklep internetowy, z dowozem do domu:
www.leclercdrive.pl

Opinie + dodaj ocenę


Dno i oaza

Asortyment moze byc natomiast brud smród brak higieny i totalne czamstwo w obsludze klientow. Koszyki na zakupy lepią się z brudu. Na zwrócona uwage personel reaguje nieadekwatnym usmiechem, widac radosc z tego stanu rzeczy. Trudno pojac dlaczego szefostwo toleruje taki syf i gdzie jest miejscowySANEPID. OMIJAJCIE TE OAZE

  • WK (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    2
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Uwaga na ceny

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie. Często zdarza się że ceny na półce nie zgadzają się z tymi na czytniku ale dziś to już przegięli. Cena na półce i informacja o promocji. Na czytniku inna cena wyższa oczywiście a przy kasie jeszcze inna cena jeszcze wyższa! Przegięcie. Zwrot zakupów w POK i Wam radzę to samo bo nigdy się nie nauczą. Mimo że mam ten sklep najbliżej to moje ostatnie zakupy. W dodatku na niektórych działach w tym sklepie strasznie śmierdzi i to nie na rybnym czy z serami gdzie można by to jakoś usprawiedliwić ale nawet na dziale z piwami gdzie wszystko jest w butelkach.

  • guiś (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    2
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Zepsuty towar

Zakupiłam kabel USB-microUSB firmy omega. Po podłączeniu do prądu w ogóle nie ładowało komórki. Gdy wróciłam do sklepu reklamować towar pani wyciągnęła własną bazę i podłączyła kabel do telefonu i pojawił się znak ładowania. Po sprawdzeniu tego na moim oryginalnym sprzęcie takiego efektu niestety nie było. Pani jednak stwierdziła, że to nie jest argument, aby zwrócić towar a mi pieniądze. Jedyne co działa to przesyłanie danych, ponieważ po podłączeniu do komputera pomimo tego, że telefon pokazuje jakby był ładowany to energia z baterii jedynie ubywa. Wypróbowany na innym telefonie daje ten sam efekt. A na opakowaniu jest napisane "For CHARGING and data transfer". Producent wyraźnie kłamie, ponieważ ten chiński bubel wcale nie ładuje telefonów. Na szczęście kabel nie był drogi, więc odżałuje już te niecałe 10 zł, jednakże ostrzegam wszystkich, aby nigdy nie kupowali żadnego sprzętu w Leclercu! Jedyne co tam jest oprócz płyt to chińszczyzna, której żaden szanujący się sklep elektroniczny u siebie nie sprzedaje. Poza tym sklep, który reklamuje się jako najtańszy w Trójmieście ma drakońskie ceny oraz oszukuje klientów niższymi cenami pod produktami niż te, które są naliczane na kasie

  • Zawiedziona (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27-08-2016
  • Polecam innym: nie

2.2

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    2
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Coraz dalej do Europy...

Tym, którzy szanują zarobiony pieniądz i nie lubią być nabijani w butelkę zalecam sprawdzanie cen na paragonie. Nie od dziś wiadomo, że w tym hipermarkecie cena towaru podana na półce sklepowej bardzo często różni się od ceny nabitej przy kasie, na niekorzyść klienta oczywiście. Teraz wycwanili się jeszcze bardziej- przy sprawdzaniu ceny na czytniku na hali sklepowej cena zgadza się z ceną na półce, po czym przy kasie płacimy za towar WIĘCEJ! Dzisiaj próbowali mnie tak oszukać na maśle, którego cena z czytnika wskazywała kwotę 4,98zł podczas gdy kasjer nabił 9,99 zł. Pani w punkcie obsługi bezczelnie wpierała mi w żywe oczy,że system z czytnika jest tym samym systemem, który jest na kasach i nie może być mowy o pomyłce. W końcu łaskawie przespacerowała się do półki sklepowej z masłami by naocznie stwierdzić jakie bzdury plecie. Zwróciła mi 10pln. Ja się pytam kiedy w końcu skończą się te prymitywne zagrywki z nabijaniem cen??!!! Nie mam ochoty marnować czasu na jałowe dyskusje z oderwanymi od rzeczywistości paniami w p-kcie obsługi klienta nt poprawności nabijania cen. Pora zakończyć tę hecę, może kierownictwo w końcu wpadnie na to, żeby ceny nabijać UCZCIWIE!!!

  • Sisi (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 05.02.2016
  • Polecam innym: nie

3.5

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    5
     
  • promocje:
    3
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

Fatalna obsługa

Na większości stoisk (zwłaszcza stoisko mięso/drób) obsługa jest fatalna. Z drugiej jednak strony nie do końca mogę mieć do Nich pretensje. Wiem, że E. Leclerc ma fatalne warunki pracy i płacy. Większość pracowników jest mobbingowanych. Niestety z tego powodu nie będę więcej robiła zakupów w tym sklepie.

  • A (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: miesiąc temu
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    3
     
  • promocje:
    3
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

upały a zwierzęta

Dziś odmówiono mi wejścia na salę ze szczeniakiem trzymanym na rękach. Ja rozumiem, że sklep posiada artykuły spożywcze, ale wypowiedź bardzo chamskiej i aroganckiej Pani w Biurze Obsługi Klienta, że mogę pozostawić psa w samochodzie w 30 stopniowym upale była nie na miejscu!!! W tle słychać było także szyderczy śmiech Pana ochroniarza. Niekulturalna obsługa nie zachęca do wizyt w sklepie!

  • AL (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.08.2015
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.4
       
    • asortyment:
      4.0
       
    • promocje:
      2.4
       
    • lokalizacja:
      4.0
       
    • przystępność cen:
      2.6
       
    • ocena ogólna:
      2.3
       
    średnia ocena (max 6)
    2.8