E. Leclerc
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategorii: (max. ocena 6)
Artykuły o nas
O nas
Co nas wyróżnia na tle konkurencji:
- piekarnia, w której oferujemy wypieki własnej produkcji, sezonowe produkty cukiernicze oraz produkty bio,
- owoce i warzywa pierwszej świeżości w asortymencie sezonowym kupowane bezpośrednio od lokalnych producentów,
- ryby od regionalnych sprzedawców oraz asortyment ryb i owoców morza sprowadzanych z zagranicy,
- własna wędzarnia ryb,
- mięso rozbierane na miejscu - gwarantowany nadzór nad jakością i możliwość sprzedaży w bardzo atrakcyjnych cenach,
- olbrzymi wybór produktów spożywczych, w tym największy w Trójmieście asortyment produktów bezglutenowych,
- strefa kuchni świata i produktów bio,
- specjalnie zaaranżowana strefa alkoholi i win - ponad 6.000 rodzajów win z całego świata,
- kolorowa i przyjazna dzieciom strefa zabawek - pełen wybór przez cały rok,
- dział Ogród na terenie sklepu.
Nie polecam sklep czynny do 21.30 wcześniej do 22 na stronie godzina zamknięcia 22 .Panie na dziale mięsnym pyskate o 21 mięsa nie kupisz wszystko zabrane a Panie ścianę podpierają jak jest czynne do 21.30 to mięso powinno być a nic nie ma ostatnio kupiłam paper toaletowy Velvet ecsellence 9 rolek za 40 złotych cena z kosmosu.Dział obsługi klienta żenada wredne babki.
Hipermarkety
-
obsługa:3
-
asortyment:4
-
promocje:4
-
lokalizacja:6
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:4
Duży sklep i duza różnorodność towaru. Obsluga w dziale pieczywa i ciast jest na szóstkę. Kupiłam surowe mieso, wędliny, ciasto, warzywa i spodnie. Na warzywniaku z rolki zerwałam woreczek, żeby nie wybrudzić nowych spodni. W kasie bez uprzedzenia, naliczono mi dodatkowo opłatę za tą cienką zrykę. Zawsze mam ze sobą torby wielokrotnego użytku i wystarczyłaby krótka informacja. Nigdzie nie spotkalam się z podobną sytuacją. Niby niewiele, ale zniechęca do ponownych zakupów. Co będzie doliczone nastepnym razem? może opłata za papier w który zawinieto plasterki wędliny?
Hipermarkety
-
obsługa:1
-
asortyment:4
-
promocje:3
-
lokalizacja:5
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:2
Do niedawna byłem stałym klientem wydając ok 500 zł tygodniowo na zakupy. Ostatnio zrobiłem nietrafiony zakup wentylatora. Zgłosiłem się na drugi dzień z prośbą o jego zwrot, zamianę lub wykorzystanie na inne zakupy. Żadna z tych propozycji nie została przyjęta prze panią dyrektor, ze swojej strony również niczego nie. zaproponowano. Rozumiem ze mają takie prawo, ale podejście i sposób obsługi pozostawia wiele do życzenia.Może zmiana dyrektora pozwoli na bardziej przyjazne podejście do klienta. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zniesmaczony podejściem dyrekcji. Przez bardzo długi czas nie zrobię zakupów w tym sklepie.
Hipermarkety
-
obsługa:1
-
asortyment:5
-
promocje:1
-
lokalizacja:4
-
przystępność cen:2
-
ocena ogólna:1
Kategorycznie nie polecam zakupy, a zwłaszcza zakupy on-line, w tym sklepie. Zamawiałam kilka raz w tym sklepie - zmieniłam zamówieni i zwrócili niepoprawną kwotę. Zgłaszałam to kilka razy, ale olali to. nie polecam
Hipermarkety
-
obsługa:1
-
asortyment:1
-
promocje:1
-
lokalizacja:3
-
przystępność cen:2
-
ocena ogólna:1