• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Galeria Madison. Druga najczęściej odwiedzana galeria na Pomorzu

4 października 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.
  • Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, galeria handlowa Madison jest drugim najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na Pomorzu.

Według rankingu najpopularniejszych galerii handlowych przygotowanego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, Galeria Handlowa Madison jest drugą najchętniej odwiedzaną galerią na Pomorzu. Zdążyła wrosnąć w tkankę miasta, w ubiegłym roku skończyła przecież dziesięć lat.



Badanie wskazujące ogromną popularność Madisona wykonane zostało wiosną tego roku na próbie 544 osób. Respondentami byli mieszkańcy Pomorza w wieku 18 - 55 lat, odwiedzający centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu.

52 proc. respondentów wskazało, że odwiedziło galerię Madison przynajmniej raz w okresie ostatniego roku, a aż 79 proc. respondentów wybierających z przedstawionej im listy znane im centra handlowe wskazało właśnie Madison.

Z badania wyraźnie wynika także, że Galeria Handlowa Madison doceniana jest nie tylko jako dobre miejsce na zakupy, ale także jako miejsce o miłej atmosferze, idealne na spotkania biznesowe czy z przyjaciółmi.

- Taki wynik badania opinii społecznej ogromnie nas cieszy. Madison powstał jako pierwsza nowoczesna galeria handlowa w mieście i szybko stał się jednym z ulubionych miejsc spotkań mieszkańców. Jej atutem jest zróżnicowana oferta. Przychodzi się tu nie tylko na zakupy, ale także do restauracji, do kawiarni, na służbowe spotkanie w ciągu dnia. Od początku istnienia Madisona naszym celem było stworzenie miejsca wyróżniającego się atmosferą i klasą. Badanie pokazuje, że sprostaliśmy temu zadaniu - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Rośnie także popularność Madisona wśród gości zza granicy. Sprzyja temu rozwój połączeń lotniczych i promowych ze Skandynawią oraz ruch graniczny z Obwodem Kaliningradzkim. Nierzadko spotkać można tu też turystów z Hiszpanii czy Japonii. Są dni kiedy Madison jest przestrzenią międzynarodową.

Dla turystów i dla gdańszczan ta galeria jest zawsze "po drodze", wstępują tu wracając z pracy czy szkoły, a w porze lunchu "wpadają" tu pracownicy okolicznych biur, mieszkańcy miasta oraz turyści. Galeria żyje tak, jak otaczające ją miasto.

Dlaczego tak chętnie tam zaglądamy? Nie chodzi tylko o lokalizację. Atmosferę tego miejsca wyraźnie kreuje przemyślana architektura. Aby w pełni zdać sobie z tego sprawę wystarczy świadomie przejść korytarzami galerii. Zobaczymy wysokiej jakości materiały wykończeniowe, detale zdobnicze i dekoracje odwołujące się do symboli z historii i legend o Gdańsku - na przykład w posadzkę wmurowana jest listwa upamiętniająca dawną ulicę Paradies Gasse, w osi której zbudowany został główny pasaż galerii, a kula przed wejściem do galerii przypomina legendę o Stolemie, który niegdyś przysiadł na wieży Bazyliki Mariackiej (czytaj więcej o detalach w Madisonie). Centralnym punktem galerii i ulubionym miejscem spotkań klientów jest fontanna - napędzane wodą młyńskie koła. Jest ona wyraźnie obecna na wszystkich kondygnacjach galerii, dlatego określana jest jej "architektonicznym sercem".

Takie detale pojawiają się w Madisonie, bo galeria od początku była mocno związana z Gdańskiem. Nie jest to zwykłe centrum handlowe, a część miasta. Przecież Madison położony jest 3 minuty od gdańskiego Dworca Głównego czy Europejskiego Centrum Solidarności przypominającego o wielkich gdańskich wydarzeniach. Jest stąd także zaledwie 5 minut do Głównego Miasta z jego wszystkimi zabytkami, atrakcjami i hotelami.

Oczywiście do Madisona przyciąga oferta handlowa i usługowa. Galeria mieści ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. W ostatnim czasie pojawiło się tu wiele nowych, oczekiwanych marek: iDream, Venezia, Mohito, Sinsay, Giacomo Conti, Home&You i Rossmann. Ponadto zakupy zrobić można w: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także wygodnie skomunikowane z podziemnym parkingiem delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.

Więcej informacji na temat Galerii Handlowej Madison oraz jej oferty znaleźć można na stronie www.madison.gda.pl

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (40) 7 zablokowanych

  • reklama (1)

    ile razy tam byłem zawsze pustki w sklepach:)

    • 101 13

    • i nawet zlikwidowali najlepszy sklep obuwniczy-Kea!

      i nawet zlikwidowali najlepszy sklep obuwniczy-Kea! Teraz to chodze tam tylko na gałkę loda....

      • 7 1

  • Ja odwiedzam zawsze !

    Gdy muszę za potrzebą a jestem akurat w pobliżu

    • 79 4

  • madison (4)

    wprawdzie jest to tekst reklamowy lecz obiektywnie rzecz biorąc jest galeria mająca najlepsze usytuowanie w Trójmieście.Jest to zespół sklepów o średnim poziomie ale wystarczającym na potrzeby okolicznych mieszkańców.

    • 51 3

    • Usytuowanie (3)

      Chyba najgorsze usytuowanie! Parkingów w pobliżu jak na lekarstwo, do podziemnego nie można wjechać samochodem z LPG.
      A SKMką nie dojedziesz do tej galerii Osowej czy Nowego Horyzontu.

      • 8 17

      • gazzzz (2)

        To przełacz na benzynę, zaszalej, poświęć 50 groszy..

        • 13 3

        • Do laika (1)

          Co z tego że przełącze na benzyne skoro i tak w drugim zbiorniku jest LPG? Jak budowali to zapomnieli o czymś takim jak czujniki Gazex i kierunkowych wentylatorach.

          • 2 2

          • :)

            To był żart, ale...

            • 2 0

  • a ktora jest namber łan? (1)

    • 30 1

    • chyba nie ma takiej w trojmiescie. jest tych galerii sporo lecz poziom sklepow jest raczej nie za wysoki, tu wyróżnia się moim zdaniem Klif z Gdyni, Galeria Bałtycka też nienajgorzej się prezentuje, gdyńska Riviera mogłaby być na wyższym poziomie lecz obecnie widać wiele błędów wykonawczych sporo niedoróbek i to rzutuje na ocenę sklepów inne jak Alfa Centrum czy Galeria Chełm to zbiór sklepów dzielnicowych z pewnością potrzebnych ale ich standard jest raczej niski co nie znaczy , że są złe .

      • 11 8

  • pora już skończyć z nazywaniem skupiska sklepów galeriami...

    • 36 5

  • Artykuł sponsorowany (2)

    I wszystko jasne

    • 23 12

    • Oklaski, Małgosiu!

      Gratulujemy, że udało Ci się przeczytać i poznać nowe słówka. Tak trzymaj!

      • 20 5

    • Małgosiu, odkryłaś to przed, czy po przeczytaniu artykułu?

      Tak czy owak gratuluję! Dołączyłaś do elitarnego grona.

      • 10 2

  • Number one to: galeria bałtycka (1)

    Numer dwa to : centrum matarnia
    numer trzy to : madison

    • 20 16

    • uuu

      Fan/ka rozrywki halowej :)

      • 9 0

  • a jak się ma w badaniach Riviera? (5)

    tak z ciekawości

    nie byłem w Madison, ale według mnie Riviera to nowa jakość w przestrzeni dla konsumenta (na całe szczęście)

    byłem zaskoczony jak przyjaźnie została zaplanowana przestrzeń - to istny salonik a nie jakaś byle jaka przestrzeń handlowa

    • 19 28

    • riviera

      jest o wiele ciekawsza niż ten madzisoon !

      • 10 7

    • Wyjątkowo przyjaźnie, a spróbuj dostać się z parkingu na górę z wózkiem (dziecięcym albo inwalidzkim) (1)

      Zrobić jakąś strzałkę w kierunku wind to za dużo...

      • 2 2

      • ciekawe nie ma informacji?

        w wielu miejscach wygląda jakby jej było az w nadmiarze

        • 0 0

    • czy minusy sa dla zasady bo cos jest z Gdyni?

      bo kompletnie nie rozumiem ideologii stawiania minusó, skoro pytam się o cos i zauważam jedynie, że obiekt jest ciekawie zaprojektowany

      pewnie na tej samej zasadzie jak pojawia się jakis wpis o - dajmu na to dziurze w jezdni na skwerze kościuszki, od razu trolle maja jakiś przymus psychiczny by stawiac minusy

      tragedia

      • 3 1

    • podpisał - dyrektor marketnku centrum riviera

      • 0 0

  • syf kiła i mogiła artykuł sponsorowany i wszystko jasne

    Szkoda że brud aż tam straszy, toalety fuj. Drugie miejsce ok ale chyba w plebiscycie na najbardziej zapuszczoną galerie a nr jeden w tym rankingu CH Morena

    • 18 11

  • Madison miał pijanego architekta

    Bo ruchome schody nie zawsze poprowadzą cię tam gdzie byś chciał, a drogi powrotnej ze świecą szukać :)

    • 27 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane