• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sophie Marceau będzie promować pomorski bursztyn

Michał Stąporek
31 maja 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Francuska gwiazda filmowa Sophie Marceau prawdopodobnie już od jesieni będzie promować biżuterię z bursztynu. Francuska gwiazda filmowa Sophie Marceau prawdopodobnie już od jesieni będzie promować biżuterię z bursztynu.

Francuska aktorka Sophie Marceau prawdopodobnie jesienią zostanie Ambasadorem Bursztynu. Gwiazda europejskiego kina będzie przez rok promować bursztynową biżuterię na salonach Europy.



Międzynarodową sławę przyniosły Marceau filmy "Braveheart" z Melem Gibsonem... Międzynarodową sławę przyniosły Marceau filmy "Braveheart" z Melem Gibsonem...
...i "Świat to za mało" z Piercem Brosnanem. ...i "Świat to za mało" z Piercem Brosnanem.
Informacje, do jakich dotarliśmy, są na razie nieoficjalne, ale pochodzą od osoby zaangażowanej w rozmowy z aktorką. Wynika z nich, że kontrakt z gwiazdą nie został jeszcze podpisany, ale obie strony ustalają już szczegóły. Co w nich będzie? Najprawdopodobniej przez rok aktorka będzie promowała biżuterię i dzieła sztuki z bursztynu, przede wszystkim w krajach Zachodniej Europy.

Pełnomocnik prezydenta Gdańska ds. Bursztynu, Robert Pytlos nie chciał nam potwierdzić tych informacji. Przyznał jedynie, że dobrze by było, gdyby kolejny ambasador bursztynu był osobą znaną i cenioną w całej Europie.

- Bursztyn jest niedoceniany w świecie, dlatego każde nazwisko pozyskane dla jego promocji podnosi prestiż i międzynarodową pozycję naszego bałtyckiego skarbu - tłumaczy Robert Pytlos.

Sophie Marceau jest jedną z największych gwiazd francuskiego kina. Debiutowała jako aktorka w wieku 14 lat rolą zbuntowanej nastolatki w filmie "Prywatka". Od tej pory zagrała w kilkudziesięciu filmach, trzy z nich reżyserowała. Grała nie tylko w filmach francuskich, międzynarodową sławę przyniosła jej rola w filmie "Braveheart" Mela Gibsona. Przez wiele lat była związana z polskim reżyserem Andrzejem Żuławskim.

Francuska aktorka byłaby już trzecim ambasadorem bursztynu. Przed nią tę role pełniły fotograf i była modelka Lidia Popiel oraz dziennikarka i prezenterka telewizyjna Monika Richardson.

Projekt Ambasador Bursztynu jest elementem strategii promocyjnej Gdańska Delta Bursztynu, której celem jest stworzenie jak najlepszych warunków działania firmom bursztynniczym działającym na terenie Pomorza. Z naszych informacji wynika, że to firmy zrzeszone w klastrze sfinansują kontrakt Sophie Marceau.

Sophie Marceau miałaby się pojawić w Gdańsku na gali Amber Vogue Show w hotelu Hilton, która prawdopodobnie odbędzie się na początku października 2010 roku. W tym samym czasie miałoby się tam odbyć I Design Forum dla projektantów mody i biżuterii oraz cykl pokazów pod hasłem Amber Vogue Show.

Francuskie gwiazdy i polskie marki

Jean Reno w reklamie bezalkoholowego piwa EB z 2000 r. Jean Reno w reklamie bezalkoholowego piwa EB z 2000 r.
Polscy spece od marketingu chętnie stawiają na współpracę z gwiazdami francuskiej kultury popularnej. Szlaki przecierał aktor Jean Reno, który w 2000 r. wystąpił w reklamie piwa EB. Pomoc "Leona zawodowca" na niewiele się zdała, ponieważ marka i tak zniknęła z rynku.

Więcej szczęścia swojemu zleceniodawcy przyniósł inny francuski aktor Gerard Depardieu, który tej wiosny reklamuje konto oszczędnościowe w banku BZ WBK. Akcja okazałą się sukcesem: bank otworzył ok. 100 tys. nowych kont.

Opinie (85) 5 zablokowanych

  • To tyż piknie (4)

    • 18 9

    • perły są ładniejsze (1)

      • 2 4

      • kolejna

        Promuje się na krzywdzie innych! Wstyd!

        • 2 3

    • Tylko bezmózgi kierują się reklamą (1)

      Nic dodać nic ująć, jak ktoś nie potrafi myśleć to TV zrobi to za niego i powie mu co ma kupić i na kogo głosować.

      • 3 0

      • Sama prawda. Najczęstszą metodą socjotechniki jest wykorzystywanie sondaży oraz powszechnie znanych osób. Bardzo piękny przykład manipulacji mediów znajduje się na youtube pod hasłem "Rzetelność TVP".
        Chodzi o wypowiedź JKM, która została wycięta w taki sposób, że zupełnie odwróciła sens wypowiedzi.

        • 3 0

  • Piękna kobieta. (4)

    • 69 12

    • jak na swój wiek (2)

      • 7 10

      • Prawdziwa perła (1)

        w koronie

        • 5 7

        • przesadziłeś, koralik byłoby trafniej

          • 1 1

    • nie kradnij nicka

      • 0 0

  • A ja mogę promować samochody Porshe,Lamborgini ewentualnie BUgatii

    oraz domy - proszę deweloperów ,aby się nie pchali .

    • 26 10

  • piękne stworzenie

    obłędna babeczka:)

    • 27 9

  • Przesada (4)

    Ona jest tak stara jak węgiel. No bez przesady, nbrakuje młodych foczek ?

    • 10 57

    • 44 lata

      to już po siódmej przecenie.

      • 5 14

    • a młode to lepsze?? mało znasz życia "znafco" :)

      • 5 1

    • dlatego reklamuje stare jak swiat bursztyn

      ot co

      • 1 4

    • Ty też kiedyś będziesz stary!

      To wszystko co mam Ci do powiedzenia.

      • 3 0

  • bursztynek bursztynek (1)

    "znalazłam go na plaży"

    • 18 5

    • polozysz go na dloni?

      i usmiech cie dogoni?

      • 0 0

  • Ambasador bursztynu i co jeszcze? (2)

    Skąd się biorą takie pomysły?
    Wychodzi na to że nasze miasto ma tyle kasy, że juz nie wiadomo co z nią zrobić.
    Muszę być ślepa, że nie widzę w jakim dobrobycie przyszło mi żyć.

    • 17 25

    • doczytaj tekst słonko, to nie miasto zapłaci za jej kontrakt ;-)

      • 5 3

    • To nie idzie z kasy miasta

      Przecież to nie idzie z kasy miasta a ze środków od firm i sponsorów

      • 0 1

  • pomysl super ... ale (2)

    za ile i czy polek nam brakuje?

    • 23 18

    • Tak znanych ? Brakuje.

      • 13 1

    • przeciez to tez polka Zoska

      z pochodzenia.

      • 0 0

  • PORAZKA (2)

    aktor Jean Reno, który w 2000 r. wystąpił w reklamie piwa EB. Pomoc "Leona zawodowca" na niewiele się zdała, ponieważ marka i tak zniknęła z rynku.--HEHHE-- I TAK BEDZIE Z ZOCHĄ!

    • 13 16

    • Marka zniknęła w sposób zaplanowany, (1)

      po tym jak przejął ją Heineken. Chcąc promować Warkę musiał uśmiercić EB, które było wewnętrzną konkurencją. A EB to było nowoczesne piwo, spokojnie konkurujące z takimi Carlsbergami i Heinekenami.

      • 9 0

      • Niedobry

        Heineken/Żywiec też uśmiercił browar w Gdańsku przy pomocy naszych "nieudolnych" włodarzy, którzy za bezcen oddali browar. Dziwię się jak Gdańszczanie mogą pić piwa produkowane przez tą złodziejską korporację. Mi chyba nigdy nie przejdzie przez gardło takie piwo jak Specjal, Żywiec, Warka czy Tatra.

        • 5 0

  • Sophie Marceau będzie promować pomorski bursztyn (1)

    Chiński bursztyn obrabiany przez wyrobników z pod Radomia.

    • 19 19

    • tępy jesteś

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane