Oceny (220)

D
Termin usługi: dwa lata

Oferta dość przystępna cenowo i w miarę elastyczna. Jednak to byłby koniec zalet. Wieczne ścięcia internetu, przerywanie, lagi, odcinanie internetu regularnie, DOSŁOWNIE po 20 razy w ciągu godziny po 30 sekund i to w godzinach szczytu. BARDZO zawodne połączenie, dobre dla niedzielnego przeglądacza stron. Sytuacja z przerywaniem połączenia miała miejsce w Gdyni (również u znajomych w Multimedia) przez kilkanaście dni z rzędu, by ustać na miesiąc i znów wrócić. O oglądaniu filmów online, czy graniu można kompletnie zapomnieć, gdyż nigdy nie mamy pewności, że w tej właśnie godzinie Multimedia znów zacznie notorycznie przerywać dostęp do Internetu - powtarzam, weryfikowałem u znajomych z Gdyni i w identycznym momencie ucinało im połączenie z Internetem. Notoryczne problemy całej ich (przynajmniej Gdyńskiej) infrastruktury dyskwalifikują tego dostawcę w moich oczach i nie mogę się doczekać końca umowy.

Dostawcy internetu

2.0
Anna
  

Ja jestem zadowolona Jestem klientką MULTIMEDIÓW od kilku miesięcy dostałam bardzo korzystną ofertę i jak na razie nie żałuje. Podpisałam umowę z przedstawicielem o nazwisku Kiełbasa, wszystko mi rozpisał wytłumaczył, kwota rachunku taka na jaką się umawialiśmy, żadnej awarii do tej pory nie miałam wszystko działa jak należy.Na chwilę obecną mogę polecić.

Telewizja kablowa

5.5
don kichot :)
  

w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :) jakosc uslug - byc moze dobra czy dostateczna ale co z tego jak abonent traci nerwy czas i zdrowie w nieprofesjonalnych kontaktach z operatorem. oferta - ogolnie ok ale bez szalenstw co w dzisiejszych czasach kiedy trzeba przyciagnac klienta za wszelka cene odbierane jest jako uwstecznianie sie... teraz odrobine szerzej... jestem nowym klientem, jeszcze nie zaczalem korzystac na dobre z uslug tej firmy a juz powstal naprawde bardzo duzy niesmak zarowno w kwestii oferty jaka mi przedstawiono w stosunku do tej ktora moglem jak to sie pozniej okazalo uzyskac jak i w kwestii ogolnej obslugi przez tak zwanych konsultantow zarowno w biurze jak i na infolinii... po podpisaniu umowy okazuje sie ze nieprofesjonalizm w obsludze klienta az poraza... jedni twierdza ze cos jest wlaczone a pozniej okazuje sie ze nie jest innym razem ktos twierdzi ze mozna cos zalatwic w danym momencie pozniej okazuje sie ze trzeba dzwonic ponownie pozniej az do skutku.. ogolnie na nie i to bardzo na nie.. szkoda tylko ze oczekiwania byly tak bardzo pozytywne... :) pozdrawiam wszystkich chcacych cieszyc sie ze wspolpacy z TA firma.. krzak :)

Telewizja kablowa

2.0
Marcin
Termin usługi: Zdecydowanie nie polecam

Witam, co miesiąc regularnie wpłacałem należną kwotę za rachunki i raz pomyliłem się o 4 zł !!! ,,Multimedia" zamiast mi to przenieść na następny miesiąc to wysłała list z KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGU skandal i chore.

Dostawcy internetu

1.0
Iwona
  

Jestem klientką Multimedia Gdynia od ponad 6 lat,a nie odnotowałam jakichś większych problemów związanych z odbiorem wykupionych usług.Zdarzyło mi się w ciągu tego czasu trafić na niekompetencję ze strony telefonicznej obsługi technicznej. Na szczęście dla firmy i dla mnie pracują tu także ludzie w pełni kompetentni, profesjonalni, pomocni i uprzejmi, jak pan Przemysław Lechniewski, Artur Kocot i Marek Wencel. Właśnie dzięki takim pracownikom obsługi Multimedia jestem zadowoloną klientką i kilkukrotnie przedłużałam tu umowę. Bardzo dziękuję i polecam usługi tej firmy przy Waszym współudziale.

Telewizja kablowa

5.8
Kamil
  

zrywa połączenie, występuje duże opóźnienie. Kupujesz transfer do 30 mb/s a prawie zawsze jest maks 15 mb/s a nierzadko 2 mb/s.

Telewizja kablowa

1.5
Adam Kuczkowski
  

Opłaty opłacam systematycznie,ale zawsze mam wezwanie do zapłaty.Dług rośnie.Wyjaśnienia przez telefon- wyjaśniłem i dalej to samo.Płacę tyle co trzeba.Telewizja działa .Bałagan i tyle .Pozostaje mi jedno wizyta w dziale obsługi,ale czy to naprawi mój problem?Spróbuję.

Telewizja kablowa

2.3
Arek
  

Korzystam z usługi od 6 miesięcy. Z netem sa wieczne problemy a w ostatnim czasie nawet telewizja nawala. Internet często przerywa i to nie ważne czy jest dzień czy noc, czasem całkowicie zanika a czasem transfer spada do wartości uniemożliwiających pracę. Telewizja w ostatnich czasach była parę razy w ogóle niedostępna a ostatnio są cały czas kwadraty ( takie jakby piksele) i dźwięk zanika. Usługi dodatkowe takie jak telewizja internetowa też często jest niedostępna. Pomoc techniczna do bani, z reguły słyszę odpowiedź, że to przejściowe problemy. Jedynie cena jest bardzo atrakcyjna, płacę jakieś 70 % ceny podobnej usługi UPC, ale tam jednak dużo lepiej to działało. Rozumiem, że niższa cena może przekładać się na niższej jakości usługę, ale tego nie da się w wielu chwilach oglądać a z netu korzystać. Dodam, że technicy przy montażu uważali, że paramenty linii są rewelacyjne (mieszkam w Gdyni, dzielnica Wielki Kack). Teraz tylko przemęczyć do końca umowy i szukać innych opcji. Pozdrawiam Arek

Telewizja kablowa

2.3
oksyw
Termin usługi: od 2008

W kwestii telewizji nie będę się wypowiadał bo to nie ten temat ale internet to już przesada. Korzystam z łącza 60 mb. Co prawda szybkie ale mimo to żaden test nie pokazał nigdy więcej niż 30. Ciągłe tłumaczenia, że to zależy od ilości użytkowników itp. Skoro umowa jest na 60-kę to taka powinna być bez względu na wszystko. Codziennie, przeważnie w godzinach wieczornych zrywa sygnał, potrzebny jest restart modemu inaczej nie ruszy. W telefonicznym BOK ciągle ta sama odpowiedź - u nas wszystko działa bez zarzutu chociaż mojemu znajomemu raz się ktoś wygadał, że to niby z powodu konserwacji są zerwania sygnału. Mi tej informacji nie chcieli potwierdzić. Jeśli chodzi o działanie biura obsługi to już jest przesada, żeby cokolwiek załatwić trzeba się uzbroić w cierpliwość i zarezerwować minimum 2 godziny. Przy najbliższej okazji dziękuję tej firmie za współpracę. Proponuję się zastanowić nim ktoś podpisze z nimi umowę, moje zdanie jest na NIE

Dostawcy internetu

2.2
ces
Termin usługi: marzec 2014

zapomnij o nocnym necie, oni wychodza z zalozenia ze w nocy nikt nie powinien siedziec wiec ok 12-1 baaaardzo czesto wylaczany jest net na cala noc... Kpina jak ...

Dostawcy internetu

1.5
Krzysztof
Termin usługi: 22-02-2014

Nie da się nic robić jest taki moment gdy internet wyłącza się w jednym momencie na około 10-15 minut .

Dostawcy internetu

1.0
Wiktor z Gdyni
Termin usługi: od listopada

od 15 grudzina 2013, wydzwaniam do nich na BOK i "wypraszam" o interwencję w sprawie netu...Ciągłe zrywanie, prędkowść nie ta. Router - wymieniny, Kabel ze skrzynki do mieszkania - wymieniony, remont mieszkania -(żeby schować kabel) zrobiony, modem po 4-tej wizycie technika wymieniony, net bezpośrednio na kablu - to samo!zapisaem już 3 kartki zeszytu nazwisk konsuktantów i "obietnic". 6 lutego zadzwoniono do mnie, że wgrano nowe oprogramowowanie, może będzie lepiej... - nie jest. Net 60 -ka, a chodzi jak by miał 1 i dalej zrywa. Nie polecam.

Dostawcy internetu

2.2
rozczarowana
Termin usługi: miesiąc temu

Niestety dołączam do grupy naiwnych, którzy dali się nabrać na "lokalność" multimediów i przez to muszą codziennie uważać, żeby banda naciągaczy nie wysępiła kolejnej 1 zł - na konto podtarcia się przed odebraniem telefonu w BOK. 3 tygodnie walki o PRAWIDŁOWY numer klienta, naciągnięcie na zwykłą fakturę, bo w systemie nie było odnośnika do zgody, a konsultant zapewniał, że zgoda telefoniczna na e-fakturę wystarczy. Do tego internet co chwilę się rozłącza. Szału można dostać. Nigdy więcej i jak najszybciej pozbyć się tego ścierwa... ZATEM NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ CENOM - LEPIEJ SOBIE TĘ DYSZKĘ DOŁOŻYĆ DO UPC ALBO CHELLO. MULTIMEDIA I TAK JĄ WYCIĄGNĄ PRZY PIERWSZEJ MOŻLIWEJ OKAZJI, WIĘC LEPIEJ OD RAZU ZAOSZCZĘDZIĆ SOBIE NERWÓW.

Dostawcy internetu

1.0
barbara Maria Sierakowska
Termin usługi: ponad trzydziesci lat

Witam,mimo,ze w lipcu"zniknal "sygnal telewizji analogowej,przedmiotowy dostawca do mojego,a i innych blokow w tymze osiedlu(Podkarczowka Kielce),dostarcza mi cztery programy ANALOGOWE!!!!Czyli nadal inaczej się pisze ,inaczej się czyta (jakw PRL-u.

Dostawcy internetu

1.0
ZAWIEDZONY
  

KOSZMAR, NACIĄGACZE . RADZĘ DOKŁADNIE SŁUCHAĆ CO MÓWIĄ I PYTAĆ DUUUUŻO O TO O CZYM NIE MÓWIĄ , PYTAĆ , PYTAĆ PYTAĆ O WSZYSTKO, BO PO PRZY WYPOWIEDZENIU UMOWY NAWET Z UWAGI NA UPŁYW JEJ TERMINU OKAZUJE SIĘ KAŻDA Z USŁUG KOŃCZY SIĘ W INNYM TERMINIE I TRZEBA ZA NIĄ ZAPŁACIĆ JESZCZE PRZEZ KOLEJNY MIESIĄC , A ZA INNE NAWET ZA I DWA MIESIĄCE. NACIĄGACZE .

Telewizja kablowa

1.2
AT
  

Witam. Ja co prawda nigdy nie miałem większych problemów z awaryjnością MM, nawet napiszę że przez 3 lata nie spotkałem się z jakąś rażącą awarią. Stronę techniczną u siebie w mieście oceniam bardzo dobrze ale obsługa stałego klienta w BOK to jakaś kpina! Firma łapie ludzi na dobre oferty cenowe a później przy próbie odnowienia oferty przywala większą kwotę abonamentu! U mnie dzieje się tak po raz drugi i jako stały klient uczciwie płacący zobowiązania muszę płacić 18 pln więcej od o osoby wchodzącej do MM. Motto tej firmy powinno brzmieć "Nowych klientów witamy a starcy okradamy"

Telewizja kablowa

3.0
Krzysztof
  

Obsługa poniżej jakiegokolwiek poziomu, niekompetentna infolinia, brak monitorowania jakości usług, efektem wciąż te same usterki (znikające kanały), zmiany pakietów programowych bez możliwości wypowiedzenia umowy.

Telewizja kablowa

1.0
zdegustowany klient
Termin usługi: wakacje

przez przypadek odłączyli nam sygnał, bo źle spojrzeli w umowę. czekam już czwarty dzień aż sygnał zostanie przywrócony. po kilku telefonach z zapytaniem kiedy w końcu to nastąpi odpowiedź brzmi "wysłałem już maila z tym problemem, muszą państwo czekać na rozważenie go" jest sobota, weekend, czyli można liczyć że najszybciej w poniedziałek zechcą go rozpatrzeć. żałosne

Dostawcy internetu

1.8
Andrzej
Termin usługi: 05-09-2013

Niech ktoś z zarządu firmy spróbuje jakąkolwiek sprawę załatwić za pomocą telefonu - horror, tylko naciąganie na koszty. Częste i niespodziewane braki z połączeniem internetowym np. 05-09-2013 brak połączenia od 5 do 11:20 i to jest co 2, 3 dni to samo, na pewno nie będę już nigdy korzystał z waszych usług, nie mogę doczekać się końca umowy z wami. To jest duży mój błąd ,że podpisałem z wami umowę nigdy więcej takiego operatora. ( Moja praca nie toleruje braku połączenia ).

Dostawcy internetu

1.5
Emi
  

Przez całe wakacje mam przerywania telewizje a to dźwięk a to głos w poniedziałek zadzwoniłam do obsługi klienta i dowiedziałam się ze muszę czekać do piątku na technika rozlaczylam się i wszystkie programy całkowicie się wylaczyly więc zadzwoniłam jeszcze raz i powiedzieli ze nic na to nie poradzą i trzeba czekać do piątku w piątek czekałem na technika który przyszedł ale nawet nie raczył zadzwonić dzwonkiem pogrzebał coś w kablach na klatce i poszedł zadzwoniłam do obsługi klijeta i zgłosiłem ze go nie było a oni mówią ze był a kanałów dalej nie ma więc teraz muszę czekać do wtorku bo taki jest najbliższy termin technika extra nie ja nie wiem za co płace a jak chciałam zrezygnować z umowy to zaczęli mnie straszyć kara więc nie mam telewizji do wtorku masakra

Telewizja kablowa

2.5