Oceny (220)

izm
Termin usługi: obecnie

Mam w Multimediach TV cyfrową i internet. Co do telewizji to mogłoby być lepiej, myślałam, że więcej tych kanałów będzie no ale cóż, moja wina, mogłam jej nie brać, bo w sumie większość tych kanałów mam na normalnej TV. Internet śmiga bezproblemowo, nie mam żadnych przerw w dostawie, jestem zadowolona. Ale do meritum - obsługa klienta rewelacyjna (o dziwo). Wydzwaniałam do nich już wielokrotnie, i co mnie najbardziej zdziwiło - tempo w jakim odbierają telefon. Za każdym razem jak dzwoniłam trafiałam na sympatycznych konsultantów, i co najważniejsze- pomocnych!! Technicy, którzy instalowali mi to wszystko też super, przyjaźni, pogadali, pożartowali, wszystko bezboleśnie poinstalowali pomimo początkowych problemów. Plusem jest to, że noszą ze sobą zapas dekoderów - akurat ten pierwszy nie zadziałał i od razu mieli drugi w zapasie, czyli - nie trzeba niepotrzebnie czekać na wymianę. Co do minusów - są dość drodzy, szczególnie porównując ceny z innymi dostawcami. Dużo sobie liczą za aktywacje, router, koszty początkowe, etc. Mimo wszystko - chyba pierwszy raz spotykam się z kompetentną i miłą obsługą klienta, co rekompensuje wszelkie finansowe niedogodności :)

Dostawcy internetu

5.0
Marcin
Termin usługi: 2012

Dostawcy internetu

1.0
Jozef Kahan
Termin usługi: listopad 2012

Przykre to ale prawdziwe. Od dluzszego czasu prosze o skorygowanie blednie wystawionej kwoty za internet i jakos nie moge sie doprosic . Pracownicy z biura obslugi Call Center/jesli bedzie taka potrzeba to podam ich nazwiska/ nie potrafia poprawnie przeczytac i zrozumiec tresci wysylanych e-maili. Nie rozumie dlaczego nie mozna skorygowac faktory ? Jest to obowiazek ciazacy na podmiocie, ktory ja wystawil. Dlatego postanowilem wystawic ocene 1

Dostawcy internetu

1.0
Dorota
  

Tragedia! Jestem w multimedia tylko dlatego że przejęli mojego poprzedniego dostawcę Stream. Zmienili mi całkowicie bez uprzedzenia ofertę programową i nie dali możliwości zakończenia umowy. Ilość kanałów się zgadza!!! Ostrzegam przed tą firmą, i będę wszędzie gdzie mogę pisać o ich nierzetelności. Obsługa niegrzeczna, kolejki w biurze kilometrowe, ostrzegam. Wprowadzają zmiany w regulaminie bez uprzedzania i informowania klientów.

Telewizja kablowa

1.5
oszukana
Termin usługi: 2011-2014

Od samego początku mam z nimi problem, wykorzystują pozycję monopolisty. Uciekałam przed nimi jak najdłużej sie dało, ale wykupili juz wszystkie firmy. Jak widze gdzieś reklame tej firmy to ciśnienie mi skacze. Przede wszystkim zostałam naciągnięta przez ich przedstawiciela. Jeśli już musicie z nimi podpisać umowe (bo przecież nikt z własnej woli nie bedzie z nimi współpracował) przeczytajcie ją dokładnie. Żałuje, że z braku czasu nie zostawiłam sobie najpierw umowy do przeanalizowania. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!!!!

Dostawcy internetu

1.0
ames
  

Problemy się zaczęły już pod koniec umowy ze Streamem. Chcieli nam zamontować jakiś dekoder, zgodziliśmy się ale że wynajmujemy to mieszkanie, to prosiliśmy o kontakt z osobą, która tam mieszka w celu umówienia się na montaż. Powiedziałem, że TAK podpisuję umowę, zgadzam się na warunki. Wyobraźcie sobie że sytuacja była nie do rozwiązania! Baba mi mówi, że ja MUSZĘ być w mieszkaniu przy montażu, które jest 250 km od mojego aktualnego miejsca zamieszkania!! Wkurzyli mnie grubo, powiedziałem że w takim razie dziękuje i nie przedłużam żadnej umowy. Wysłałem pisemne wypowiedzenie umowy, dali mi z terminem 3 miesięcznym (co mam na papierze). Teraz dostaję nagle jakieś wezwania do zapłaty z MULTIMEDIA, które oczywiście są z d*** wzięte na jakieś wyższe kwoty! Dzwonię tam, mówię o co chodzi a baba mi jeszcze bezczelnie wciska, że wszystko jest zgodne z regulaminem, którego NIGDY NA OCZY NIE WIDZIAŁEM! Co więcej ona mi twierdzi, że nie mają mojego wypowiedzenia umowy! Oczywiście wysłałem poleconym, także mogą ściemniać ile chcą. Mam jeszcze kilkanaście osób z osiedla niezadowolonych z ich usług także zapraszam Multimedia do sądu.

Telewizja kablowa

1.0
PIOTR
Termin usługi: 10.10.2012r.

Wymieniają mi modem już 30 dni. Lokalne biuro ma mnie wgdzieś, a telefoniczne biuro obsługi umawiało mnie na wymianę modemu już siedem razy i nikt się nie pojawił. Wydaję na telefony, denerwuję się i tyle. DNO I WODOROSTY, NIE POLECAM.

Dostawcy internetu

1.0
X
Termin usługi: 2012 11 23

Internet zrywa polaczenie co kilka minut dzieje sie tak 5 razy w Tygodniu i trwa 5 godzin. Masakra nie polecem !

Dostawcy internetu

1.0
NIESZANOWANY MAŁY KAZIO
Termin usługi: od 1.10.2012 r.

Jestem klientem "kupionym" z firmą Stream Comunikation Sp. od 1.10.2012 o czym powiadomiła mnie firma Multimedia. Pracowicie zapłaciłam za październik. Ku zdziwieniu dostałam "Wezwanie" z pogróżkami wyłączenia usługi bo nie zapłaciłam im za sierpień i wrzesień. Bardzo śmieszne. Poprosiłąm firmę by nie przysyłać mi gróźb. Źle to znoszę, podobnie jak informacje o bałaganie w papierach jakiejkolwiek firmy , z którą mam prowadzić interesy w przyszłości. Najzabawniejsze, że moja korespondencja elektroniczna nie została przyjęta (kupuję u nich internet cha, cha) bo mają awarię. Na podany przez nich numer kontaktowy telefoniczny - przezabawny komunikat w słuchawce (kupuję od nich też usługi telefoniczne cha,cha)- "nie ma takiego numeru" JEST NUMER JAK CHOLERA!!!!!!

Dostawcy internetu

3.2
Katarzyna Wrocław
  

Przyszedł ich przedstawiciel i powiedział że podpisując umowę na dwa lata, zapłacę dodatkowo tylko 5 zł i będę mieć więcej programów z dekoderem. Rachunek przyszedł większy o 90% !!! Wyłączyli mi tv i kazali płacić 700zł przez Kruka! Moje wyjaśnienia mają gdzieś! Podpisałaś to płać, a przecież umowa dotyczy dwóch stron !

Telewizja kablowa

1.0
Michał
Termin usługi: 21-11-2012

Wczoraj przedłużyłem umowę z Multimedia Polska. Serdecznie polecam usługi Pana Marcina Jałowskiego, który wykazał się pełnym profesjonalizmem w realizacji mojego zamówienia. Monterzy przybyli punktualnie, sprawnie przeprowadzili wymianę dekodera i modemu na nowy sprzęt (dotychczas miałem "z odzysku") a dodatkowo w tej samej cenie otrzymałem atrakcyjne usługi dodatkowe. Jestem w 100% zadowolony.

Dostawcy internetu

6.0
Kibic
  

Dzieki Multimediom obejrzalem walke za zadrmo. Dla mnie to super operator. Za niewielkie pieniadze mam oferte ktora zadawala mnie w 100%. Zadnych awari, obraz jak z dvd. Polecam tego operatora. Krotka umowa, co rok nowa promocja.

Telewizja kablowa

5.7
Martka
  

W kilku słowach mozna ich opisać, że to naciągacze. Zero elastyczności w podejściu do klienta. Jak trzeba podpisać umowę na 24 m to są super, ale jak tylko klient ma jakiś problem to zasłaniają się tą umową jak goły pod prysznicem. A umowa jest skonsturowana tak, że prawnik z doswiadczeniem musi ją czytać 3 razy zrozumiec o co chodzi. Uważam że mogliby się zacząć uczyć od TP, mimo że oni tez dopiero zaczynaja wchodzić na wyższy poziom. Nie polecam!!!

Telewizja kablowa

1.5
zadowolony klient
  

Ja podpisałem umowę na Wendy , po otrzymaniu telefonu o kończących się promocjach. Trafiłem na bardzo miłą i kompetentną obsługę. Oferta ciekawa i za przystępną cenę . Internet 30 Mb działa bez zakłóceń. Z tego co się orientuję to firma ma też inne biura obsługi albo Przedstawicieli Handlowych , nie tylko DT Chylonia . Poza tym jak każda firma mają regulaminy , które ich obowiązują .

Telewizja kablowa

5.2
Adrian Chylka
  

Myślę, że poniższe opinie są lekko przesadzone. Mam od samego początku neta na kwadracie i chula jak burza...

Telewizja kablowa

4.8
Krzysztof , Gdynia
Termin usługi: 4 lata

Korzystam z usług firmy od kilku lat, mam swojego opiekuna na którego pomoc przy podpisaniu nowej umowy zawszę mogę liczyć. Ze względu na obslugę oraz jakosć usług polecam tą firmę.

Dostawcy internetu

5.3
żołnierz
  

Multimedia Polska kojarzy mi się Telekomunikacją. I jedna i druga nie szanują swojego klienta , generalnie maja go w d....e. Umowy są spisywane ale tak aby klient nie wiedział do końca co podpisał. T co najważniejsze napisane jest na samym końcu małym drukiem. Obsługa w biurach tylko za pobraniem wcześniej nr. Obsługa nadętych PAŃ. Mówią szybko i językiem zrozumiałym tylko dla nich. Klient, który przychodzi do biura od razu czuje się na straconej pozycji - nie rozumie o czym ta rozmowa. podpisuje więc wszystko , lub rezygnuje. CHYBA NAJWYŻSZY JUŻ CZAS BY ZMIENIŁY EIS MULTIMEDIA LUB KTOŚ JE ZAMIENI - mam nadzieję że z podobnym sukcesem jak jak tel. komórkowa

Telewizja kablowa

2.3
Romuald
  

Obsługa klienta w DT Chylonia w Gdyni -Multimedia skandaliczna , są aroganccy ,zadufani w sobie, nieuprzejmi - zamiast wyjaśnić np babci lub dziadkowi w sposób czytelny używają terminologii kompletnie niezrozumiałej dla starszej osoby i nie tylko.Dnia 27.09.2012 przyszedłem złożyć wypowiedzenie na usługę tel - odpowiedziano mi,że jest awaria systemu - pomijam fakt ,że nie znają słowa np przepraszamy mamy awarię -ja proszę żeby potwierdzono mi na 2-egzemplarzu mojego pisma ,że coś takiego wpłynęło Pan siedzący po prawej stronie od wejścia z ironicznym uśmiechem powtórzył cyt ,, jest awaria sytemu,, ok potrafię to zrozumieć awaria może zdarzyć się wszędzie ale nie potrafię zrozumieć idiotyzmu- przecież to samo pismo wyślę pocztą i wówczas nie będę musiał przychodzić jeszcze raz, żeby wprowadzono to do systemu - zadaję pytanie gdzie logiczne rozumowanie, powtarzam chciałem, żeby potwierdzono mi przyjęcie pisma - nikogo w tym czasie nie obsługiwano, dwoje interesantów czekało na krzesłach aż system zacznie działać. Pragnę podkreślić,że 2 lata temu spotkałem się z podobnym podejściem do klienta przez tego samego pracownika - może mu za mało płacą albo ma plecy na wierchuszce.

Telewizja kablowa

3.0
Rozczarowany klient
Termin usługi: 2006-2012

Radzę unikać tej firmy jak ognia. Prędkość transferu odstaje od reklamowanej. W umowach zawarte są małym druczkiem klauzule, że jeżeli nie zrezygnuje się z promocji na kilka miesięcy przed jej końcem, to przedłuża się ona automatycznie - zerwanie umowy wiąże się z b. wysokimi karami. Bardzo trudno jest cokolwiek się dowiedzieć/załatwić - zwykle trzeba się udać do punktu obsługi, gdzie czeka się w kolejkach, jak za komuny.

Dostawcy internetu

2.0
Marcin
Termin usługi: 2lata

Obsługa klienta na poziomie ,,0,, Infolinia na której nie mogą sie skontaktować ze swoimi instalatorami.Umówiony bylem na termin a instalator nie przyszedł przez 5 dni nikt nie mogl udzielić mi odpowiedzi gdzie jest instalator i kiedy do mnie zajedzie.Okres wypowiedzenia 3 miesiące :) Omijać szerokim lukiem

Dostawcy internetu

2.5