Oceny (220)

Iwona
  

(...) Mamy od nich internet i telewizję. Umowa na tv została podpisana na podstawowy pakiet, a sami dodali bezprawnie kilka płatnych pakietów. Sprawa toczyła się przez 7 miesięcy (w tym czasie płaciliśmy wszystkie zawyżone rachunki), pisemne reklamacje składane w biurze rzekomo nie dochodziły do centrali, sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i wtedy dopiero coś się ruszyło. Pakiety zostały odłączone, ale korekty faktur do tej pory nie dokonano, firma fałszowała dokumenty. Czekamy aż skończy nam się umowa. Nigdy więcej nie chcemy mieć do czynienia z tą firmą.

Telewizja kablowa

1.8
rys
  

kiedyś bylo wszystko ok ale teraz tylko liczy się kasa a nie jakosc oglądanego programu!nic się nie robi z wymiana kabli i itd powiem tez ze kable co mam na moim domu już maja po 15lat i jakosc nikt nich nie wymienia a szkoda.

Telewizja kablowa

2.2
ROBERT
  

jestem klijętem firmy multimedia polska hmm niestety kończą mi się umowy na telewizję internet i telefon rachunek mój to 160zł miesięcznie.gdy przychodzę po promocje żeby rachunek był troszkę niższy to w Tomaszowie mazowieckim pani w oddziale na ulicy Koplina 1 to powiedziała mi żę żadnej promocji dla mnie nie możę być bo top jest już najniższa cena zaproponowałem równierz wyłączenie kilku pakietów telewizyjnych to powiedziała mi albo zostaje to wszystko tak jak n jest albo wyłączamy wszystko.zdenerwowałem się troszkę i zamierzam dać wypowiedzenie tej firmie mimo to że w tomaszowie dobry mają internet i kablówkę i telewizję cyfrową ale jeżeli stałych klijętów olewają to nie jest w porządku.a na infolini w tej firmie dzieją się po prostu cuda miałem z 15 telefonów od tej firmy i z rachunku 160 wszyscy chcieli zrobić rachunek ok 200zł.GDY BY CENY MIELI TROSZKĘ NIŻSZE TO BYM Z NIMI PEWNIE PODPISAŁ UMOWĘ NA DŁUŻEJ ACHA ALE NAJGORSZE JEST TO ŻE JEŻELI WYPOWIADASZ IM UMOWĘ TO JEST OKRES 3MIESIĘCZNEGO WYPOWIEDZENIA NA TELEWIZJĘ I CENA IDZIE W GÓRĘ

Telewizja kablowa

3.5
cez
Termin usługi: 09.09.2011

Ciągłe awarie internetu,strony wgrywające się w strasznie wonlym tempie nawet przy prędkości 20mb/s!!!!!Zdecydowanie odradzam!!!

Dostawcy internetu

2.0
Czesław Białkowski
Termin usługi: 28.09.2011r.

Jesteśmy mieszkańcami Wrocławia, dotychczas mieliśmy podobne doświadczenia jak większość piszących. Dziś tj. 28.09.2011 zgłosiliśmy problemy z internetem.Dodzwoniliśmy się natychmiast,pani przełączyła nas do inf.techn. a tam udzielono nam odpowiedzi, że jeszcze dziś przyjdzie monter. Po 2 godz. od rozmowy zjawił się przemiły pan, znalazł usterkę,zadzwonił do podwykonawcy a ten przyjechał i od ręki nam wymienił kabel. Chcieliśmy bardzo podziękować obu panom, którzy zupełnie zmienili nam obraz firmy przez swoje fachowe podejście, życzliwość i profesjonalizm.

Mariusz Bugajski
Termin usługi: od roku

Brak możliwości kontaktu telefonicznego z biurem obsługi w gdyni, celem zgłoszenia awarii. Można tylko czekać cierpliwie na powrót dostarczania usługi.

Dostawcy internetu

2.2
radwoj
Termin usługi: 2008-2010

Bardzo słaba jakość sygnału telewizyjnego, ceny zdecydowanie za wysokie. Obsługa klienta słaba, przedstawiciele handlowi oszukują, a w momencie gdy się chce rozwiązać umowę są już nawet wprost chamscy. Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście. Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.

Dostawcy internetu

1.7
rysiekronia
  

Dlaczego wystawia sie rachunek za usluge w polowie miesica z zadaniem zaplaty z dniem ostatniego dnia miesiaca skoro do konca miesiaca sa 2 tygodnie i moze sie wiele wydazyc (np awaria ktora nie odliczacie).. Znam odpowiedz bankrutujecie i brak pienidzy zmusza was do takiego traktowania klijetow . Musze to sprawdzic czy to jest zgodne z prawem i co na to UOKiK.

Telewizja kablowa

2.0
Rozczarowana lientka
Termin usługi: ok. 3 lat temu

Wynajmowałam mieszkanie, lokatorzy nie płacili sprawdziłam i zapłaciłam rachunki, po dwóch miesiącach dostaje pismo komornicze o zadłużeniu + odestkach + kosztach sondowych i kosztach komorniczych 3 razy więcej niż wpłaciłam. Idę z pismem mówię że zapłaciłam dwa miesiące temu. Też nie byłam bez winy mogłam wcześniej sprawdzić. Komornik bierze dowód wpłaty jest w szoku, mówi nie płacić ja nie biore kosztów komorniczych iść i wyjaśnić. Poszłam wyjasniać Pani mówi że rozumie, zadłużeia nie widać. Proszę na piśmie ona mówi że nie może ale mogę do Kancelarii pisać. Dzwonie do kancelarii mówię że wpłaciłam słyszę "wpłaciła Pani???" - wielkie zdziweinie w kancelarii mówię że tak i to dwa miesiące przed uprawomocnieniem wyroku, ona zszokowana, mówi że sprawdzi i oddzwoni, kilka dni później dzwoni. O! Chyba się Szanownej Pani przypomniało o mnie - zdziwiona odbieram. Pani mówi no, że wpłaciłam i wszystko ok. ale nie dałam o tym znać i oni wytoczyli proces i teraz muszę zapłacić. Radca prawny mówi nie płacić. Podać do sądu, ja piszę pismo o niesłusznym zasądzeniu. Pozostaje bez Echa. Rok później czyli dziś pismo z kancelarii że komornik się odezwie, bo już nie 200zł a już 400 kolejna sprawa.

Dostawcy internetu

2.7
Krzysztof K.
  

jakość daje wiele do życzenia analogu t tv cyfrowej,internet chodzi jak chce,wabią promocją ale uwaga po promocji płacisz podwójnie wypowiedzenie jest 3 miesiące.

Telewizja kablowa

1.3
Zygmunt Mróz
  

Zgłosiłem awarię tel cyfrowej dekodera; zawiesza się,nie przełącza kanałów, robi stop klatka i inne obiawy Mimo umówienia się z konsultantem osobiscie w biurze na Wenty na dzień i godzinę na przyjscie montera nikt się nie zjawił,tel kontaktowy do mnie posiadał.Straciłem pezpowrotnie dzień,urlopu na czekanie ,co mogłem załatwić inne sprawy .Multimedia powinień za ten mi zapłacić.Firma powinna dbać o klienta skoro chce świadczyć im swoje usługi a nie tylko kasę

Telewizja kablowa

2.2
JA!
  

chce rozwiazac umowe a oni mi na to ze nie MOGE!!!! i mimo to ze sie wyprowadzam musze placic za telewizje i interenet z ktorego nie ebde korzystac! ZENADA!

Telewizja kablowa

1.0
RudaZolza
Termin usługi: 2000-2011

Tyle, że już zdążyłam się przeprowadzić. Nie otrzymałam zawiadomienia o sprawie, ani wezwania do rozliczenia się ze sprzętu. Ale przecież firma dysponowała moim numerem telefonu, sprawę można było wyjaśnić w kilka minut, zamiast wytaczać proces. Dziś otrzymałam zawiadomienie o zajęciu komorniczym wynagrodzenia, mimo, że dysponuję pokwitowaniem odbioru modemu. Kiedy dopełniałam tej formalności pracownik Multimedia poinformował mnie, że nie ma informacji o tym, abym miała wobec nich jakieś zadłużenie, zatem spałam spokojnie. W firmie jest totalny bałagan, a ponadto klient, w momencie rozwiązania umowy jest traktowany poniżej wszelkiej krytyki. Ku rozwadze firmy powiem, że zamierzałam namawiać mojego partnera, aby w nowym mieszkaniu zainstalować internet i kablówkę właśnie tej firmy. Teraz będę się upierać przy wyborze innej firmy, choćby i jakość usługi była gorsza. Sprawa, o ile okazałoby się, że takich jak ja jest więcej, nadaje się, moim zdaniem do wystąpienia do sądu grupowego. Bo cóż z tego, że egzekucja komornicza zostanie wstrzymana? Komornik zażąda, żeby opłaciła koszty egzekucji, a być może zechcą też ze mnie ściągnąć koszty procesu.Proszę o kontakt gg 11339219 Alicja

Dostawcy internetu

2.0
Agnieszka
Termin usługi: 6 lat

Wraz z mężem chcemy wnieść wniosek do sądu przeciw Multimedia. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, który podał nam złe informacje dotyczące podpisania nowej umowy. W skrócie faktura opiewała na inne kwoty, niż te o których rozmawialiśmy przez telefon. Poprosiliśmy Multimedia o zbadanie sprawy i odsłuchanie nagrania z rozmowy. Nasza reklamacja została odrzucona mimo ewidentnej racji po naszej stronie. Wnieśliśmy sprawę do sądu polubownego, ale Multimedia nie wyraziła zgody na sprawę. W tej sytuacji musimy udać się do sądu powszechnego. Nie mam zamiaru odpuścić tej firmie, która robi z klientami co jej się żywnie podoba. Przez te kilka lat korzystania (z przymusu-brak alternatywy) z usług Multimedia nazbierało się wiele nieprzyjemnych sytuacji, ale ta ostatnia przelała czarę goryczy... W tej chwili poszukuję osób, które również doznały udokumentowanej szkody ze strony tej firmy i chciałyby założyć jej sprawę w sądzie. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na gg 5132072

Dostawcy internetu

1.8
Aleksandra
  

Jestem klientką MP od prawie dwóch lat - niedługo kończy się umowa i to chyba czas na szukanie czegoś nowego.... Plusem jest pakiet usług - telewizja, telefon i internet w jednym niedużym rachunku. Co do minusów: ..... bez zasięgnięcia opinii użytkowników zmieniają ofertę programową, na którą wcześniej została podpisana umowa.... to jest nie do przyjęcia... BARDZO się cieszę, że dołączyli do oferty program FoxLife i na szczęście znów wrócił Polsat2, ale dlaczego nie ma już BBC Ent. i RTR Planeta - programy, które wiele osób oglądało i często ze względu na nie zdecydowało się na pakiet tej firmy !!!!! Tak się nie robi !!!!!!! Co do internetu.... hmmm bardzo długo nie miałam problemów, natomiast od około 2 miesięcy co chwile pojawiają się awarie!!!! brak dostępu do internetu - na szczęście tylko na chwilę.. ale jak komuś jest niezbędny do pracy to taka sytuacja jest niedopuszczalna !!!!! Mamy XXI wiek !!!!! Do telefonu nie mam zastrzeżeń - może dlatego, że bardzo żadko z niego korzystam... :/

Telewizja kablowa

3.2
Z.M
  

Całkowita porażka barak słów na tą badziewiarską firme.

Telewizja kablowa

1.0
kasia
Termin usługi: 2007-2011

Ciągłe awarie internetu, przyczyny zwalane na klienta zero chęci rozwiązania problemu ze strony tej beznadziejnej firmy, długi czas oczekiwania na naprawę, telewizja cyfrowa kiepskiej jakości, wyrzucanie kanałów z oferty bez poinformowania o tym klienta na piśmie (samowolna zmiana warunków umowy). Po kilku latach czas podziękować tak kiepskiej jakości usługi.

Dostawcy internetu

1.2
Piotr
Termin usługi: rok2010-2011 niestety

podpisałem z nimi umowę na rok w którą wskład wchodził internet 20mb telefon oraz telewizja cyfrowa. w grudniu zeszłego roku byłem zmuszony się przeprowadzić do innego mieszkania.Z tego powodu musiałem przenieść moje usługi na inny adres i tu zaczeły się schody okazało się że mam pakiet promocyjny z czym wiąże się kara umowna i nie mogę bez niej zerwać umowy choć nie chiałem bo prosiłem tylko o przeniesienie usług na inny adres ale okazało się że nie prowzdzą tam swoich usług( UPC twierdzi całkiem inaczej)po kilku dniach dostałem list na którym bardzo małym drukiem było napisane że zmieniają dwa kanały w moim pakecie telewizyjnym i mogę zerwać bez kary z nimi umowę na telewizje. napisałem więc proźbę o zerwanie umowy na telewizje cyfrową bez kary a oni na to zerwali ze mną umowe na cały pakiet, muszę oddać im cały dekoder i zapłacić im karę 820zł oraz nie mam już prawa się odwołać chyba że w sądzie domyślcie się jaka była moja reakcja i zdenerwowanie na tych debi...

Dostawcy internetu

1.0
Jacek
  

Posiadam pakiet telewizji analogowej i cyfrowej - do tej pory płaciłem brutto 59 zł, od pewnego czasu nalicza mi się opłatę w wysokości 92,98 !!!!!!!. podobno skończyła się promocja ( 18 miesięcy ) - wzrost opłaty o 70 %. Uważam to za skandal !!!!! Dodzwonienie się do biura obsługi klienta prawie niemożliwe ( nr telefonu podany na stronie internetowej 58 666 07 11 nie działa ), pozgłoszeniu awarii czas oczekiwania na serwis - parę dni - serwis ustala godzinę w której bedzie ( tylko w godzinach w których normalni ludzie są w pracy czyli od 8:00 do 25:00 ).itd itp

Telewizja kablowa

1.7
Rafał
  

Byłem klientem wiele lat - multipakiet internet, telefon, telewizja cyfrowa, zdecydowanie nie polecam. 1- b. często zawieszające się usługi - brak internetu, głuchy telefon czasami nawet kilka razy w miesiącu, czas reakcji - b. długi, zakłócenia w odbiorze telewizji cyfrowej! to właściwie norma, ogólnie niska jakość sygnału, słaba oferta HD, po prostu beznadziejna oferta VOD 2- fatalny poziom obsługi technicznej - brakuje miejsca żeby wszystko opisać, 3 - fatalna obsługa klienta przez biuro w Gdyni - okres oczekiwania, nigdy w ciągu prawie 10 lat nie był poniżej godziny, ostatnio jak oddawałem sprzęt przed południem nawet 2 godziny , kierownictwo niedostępne - ew. obiekcje i wątpliwości tylko przez 2 godz. w tyg., naprawdę siedząc w tym biurze wierzyć się nie chce że można w dzisiejszych czasach tak traktować klienta i nadal funkcjonować na rynku, trzeba sporo czasu żeby zorientować się we wszystkich trickach które stosują w umowach - najprostszy - w przypadku multipakietów, podpisywanie umowy na różny okres czasu dla poszczególnych usług w tzw. promocji.

Telewizja kablowa

1.0