Oceny (220)

Marcin
Termin usługi: 2006

W ramach tego samego miasta, a mowa tu o Gdyni, firma Multimedia potrafi zawyżyć cenę za tę samą usługę ponad dwukrotnie.
Powód... brak konkurencji ....
Pakiet 6MB (bez limitu)+telefon+TV w jednej dzielnicy oferują za 57zł ! podczas gdy kilka kilometrów dalej 2MB(z limitem)+TV+telefon za ponad 120 zł.
Ktoś powinien to wyprostować w końcu.

Dostawcy internetu

2.4
adam
  

Uwaga, ludzie po skonczeniu umowy dostajesz rachunek bez ostrzeżenia na ceny bez promocjii np ze 140 zło wskakuje na 270!!!! zamiast przed końcem umowy ustalić czy ją przedłużamy czy nie to z grubej rury dowalają!!!!Złodziejstwo i tyle

Telewizja kablowa

1.0
doris
  

wypożyczanie filmów w domu... generalnie pomysł fajny, ale realizacja do niczego. W ostatnich dniach usiłowałam obejrzeć 3 filmy. Filmy zostały przez system zakupione, opłata naliczona, a przy próbie włączenia filmu celem obejrzenia wyskoczył komunikat błędu uniemozliwiającego obejrzenie filmu. 3 próby i przy każdej to samo... Próbując dzwonić na nr tel podany na ekranie z komunikatem błędu, po 10 min oczekiwania (i po przejściu przez niezwykle rozległe menu głosowe) dowiedziałam się, że niestety infolinia jest nieczynna! DRAMAT... Opłata została naliczona, filmów nie obejrzałam... Reklamację złaską przyjęto, a czy rozpatrzą pozytywnie?! Nie wiadomo, gdyż musi to przejść przez jakieś 3 etapy, których wyjaśnić pan na infolini następnego dnia nie potrafił... Ehhh, brak organizacji i niekompetencja. NIE POLECAM!

Telewizja kablowa

1.3
nerw
  

Powiem krótko.. nie polecam! Co za bezsens.. płatność za przyszły miesiąc za HDTV i Analog pomimo zdania sprzętu i braku możliwości korzystania z ich usług! Czyli 25 czerwca rozwiązuje umowę (koniec okresu promocyjnego i możliwość zerwania usług) i oddaje sprzęt a za lipiec mam zapłacić normalnie jakbym korzystał z ich usług! to jakaś paranoja!

Telewizja kablowa

2.8
884455
Termin usługi: 2009.06.24

każdy klient ma swój numer statystyczny w multimediach,tak jak w banku,ale różnica taka że tu nie ma samokontroli jak w przypadku banków.Pytam dlaczego?Czy to tak trudne zadanie?

Marzena
  

Jestem osobą sumienną, dla której priorytetem jest terminowe opłacanie rachunków. Niestety korzystając z usług firmy Multimedia nie mam możliwości dokonywania terminowych wpłat, ponieważ faktury wystawione z miesięcznym wyprzedzeniem trafiają do mnie po upływie widniejącego na rachunku terminie płatności - rachunek taki potrafię dostać po m-cu bądź później od daty wystawienia bądź nie dostać go wogóle po czym rosną mi zobowiązania wynikające z bałaganu panującego w firmie.

Telewizja kablowa

1.0
Jerzy Chwał
  

Czekam już 1.5 tygodnia na na naprawę awarii telefonu. Dopóki dostawcą usługi była firma informatyczna - nic się nie działo a od czasu sprzedaży firmy Multimedii z Gdyni - są problemy. Wykonuję telefony do Gdyni a naprawa ma byc wykonana w Tarnowie- to komedia... Nie polecam!. Zdecydowanie firma bez sensu. Rodzinie we Wrocławiu juz odradziłem. Jerzy Chwał Wrocław-Tarnów

Telewizja kablowa

2.2
ottka
Termin usługi: kwiecień

to prawda co piszą o multimedia,że są firmą fatalna pod względem jakościu usług!!..moja firma pracuje na internecie zatrudniam pracowników.te stałe awarie we Wrocławiu to SZOK!!..w dwa wekendy musiałam zwolnić pracowników bo -kable awaria-kradzieże!!..tak dłużej nie można!!..wsztskim powinniście oddać pieniądze!!!a rachunki to przynosicie az do ręki!!żenada wstyd!!..proszę oddać pieniądze za dni bez internetu!!Najgorsza firma!!!

Dostawcy internetu

1.8
tofina
  

Proszę bardzo wyszkolić swoich pracowników aby byli nastawieni na klienta i z chęcią odpowiadali na pytania (zwłaszcza na infolinii), aby klient nie czuł się ignorowany, a nawet "okrzyczany" przez Państwa pracownika. Jest mi bardzo przykro, że tak się rozczarowałam firmą Multimedia. Mam wrażenie, że klient to zło konieczne dla większości pracowników z którymi miałam kontakt, a ich postawa jest butna i niemiła. Nie wolno w dzisiejszych czasach sugerować klientowi: JESTEM MONOPOLISTĄ I GDZIE PÓJDZIESZ JAK NIE DO MNIE...? A ja wiem, że zawsze są inne wyjścia i firmy w których pracownicy miło traktują klientów.

Telewizja kablowa

2.5
tofina
Termin usługi: 02.2009

Jestem zażenowana zachowaniem osób pracujących w tej firmie, czy tam na górze nikomu nie zależy na zadowolonych klientach i wydaje się zgodę na ignorowanie klientów, a nawet na pokrzykiwanie na klienta i odmawianie pomocy??? Pani na infolinii stwierdziła władczym i bardzo nie miłym tonem, że moje życzenie złożenia reklamacji jest niezasadne, robiła to z nieukrywaną w głosie satysfakcją, że może na kogoś pokrzyczeć. Proponuję odsłuchiwać nagrywane rozmowy... które przecież jak mówi lektor są nagrywane w celu zapewnienia najwyższej jakości usług... po prostu żałosne. Nie wyobrażam sobie traktować w ten sposób moich klientów, może pani na infolinii jak i pan przedstawiciel handlowy z rejonu chwarzna (poprzednio też mnie rozczarował) nie mają świadomości, że żyją za pieniądze klientów firmy multimedia i pozwalają sobie swoje frustracje przelewać na ludzi którzy płacą, za usługi i mają prawo do otrzymania pomocy i wyjaśnień w zakresie usług za które się płaci.

Dostawcy internetu

2.4
mogilnianin
  

niedziela godz. 20-ta na ekranie JEDYNKI TV wielka "naklejka" katalog premiery VOD!!!!!! Draństwo, płacę żeby oglądać program telewizyjnej JEDYNKI a nie Waszą reklamę , jak tak mozna?!? Za często zaklejacie nam Ekran telewizyjny waszą ....VoD w Multimedia Polska........ Nalegam, aby obniżyć opłaty miesięczne za usługi RTVK. Może ktoś kto powinien w dniu dzisiejszym (22.03.2009) czuwać nad poprawnym funkcjonowaniem urządzeń nadawczych po prostu przysnął? DRAństwo, brak poszanowania klientów!!! Trzemeszeński operator oferuje telewizję/internet po znacznie niższych cenach i nie utrudnia w odbiorze programów telewizyjnych. Czy ten osobnik od "naklejek VOD nie działa przypadkiem na szkodę multimedii? W imieniu swoim i mieszkańców Mogilna "trwających" jeszcze przy multimedii, żądam przeprosin oraz ciągłego, niczym nie zakłócanego dostępu do programów telewizji publicznej.

Telewizja kablowa

1.0
andzia
Termin usługi: listopad2006

gdyby odliczali nam kazda awarie z ceny abonamentu to byloby bardzo milo i sympatycznie.multimedia chca miec placone w terminie ale oni nie daja mi internetu 24h na dobe!!!!!porażka

Dostawcy internetu

1.8
Piotrek
  

Oferta maja bardzo przystępną, bo za 60 za można mieć tv, internet i telefon - tyle, że przez pierwsze 4 miesiące miałem beznadziejny sygnał - praktycznie nic mi nie działało - wielokrotnie zgłaszałem to infolinii - w końcu to naprawili. Od początku źle mi naliczają faktury, zgłaszałem reklamacje paręnaście razy, minęło 5 miesięcy i nic - a najśmieszniejsze jest to, że pokasowali wszystkie moje reklamacje !!! Także jak coś nie tak to w ogóle nie warto dzwonić, tylko pisać. Obsługa w POK w Pruszczu - przy podpisywaniu umowy bardzo miła, potem już trochę mniej (z drugiej strony prawie wszyscy przychodzą tam wk......, a oni naprawdę nie dużo mogą załatwić), także ich trochę rozumiem. Ogólnie jak lubicie się szarpać, czujecie adrenalinę na samą myśl o walce jaką trzeba stoczyć gdy cokolwiek się chce to polecam.

Telewizja kablowa

3.8
sq
Termin usługi: 2007r

Jestem rozczarowany tym dostawcą internetowym. Dzwoniąc do biura czeka się 30min zanim ktoś odbierze, a gdy już ktoś odbierze to nie umie pomóc tylko standardowo mówi, że to wina komputera bądź że to chwilowa awaria i jutro będzie wszystko w porządku. Od września 2008roku (czyli około 5miesięcy) nie można praktycznie korzystać z internetu z niewiadomych przyczyn. Na dodatek w umowie było na pisane, że miesięcznie rachunek będzie wynosił 60zł a w tej chwili wynosi on 250zł. Multimedia to jeden wielki śmiech a nie firma dostarczająca internet. Niestety umowa kończy mi się w maju(3 miesiące do końca) ale gdy się skończy to od razu zmieniam dostawcę.

Dostawcy internetu

1.0
Fr.
Termin usługi: 01-02-2009

Multimedia - to jak "mafia" - do takiego stwierdzenia doszedłem po pół rocznym korzystaniu z usługi "internetu" tej Spółki. Jest to już nie pierwsza ocena usług tej Spółki, która swoich klientów traktuje dosłownie jak "mafia". Chodzi o to, że od chwili kiedy Multimedia przejęły usługi od Spółki "Zicom" (Tarnów) - skończyła się rzetelna obsługa "klienta". Jak przedtem otrzymywałem szybkość 5 Mbit/s tak teraz wynosi ona nie raz tylko 75 Kbit/s (DSL) a nie raz w ogóle nie mam internetu - co gorsze próba reklamacji kończy się "ściemą", bo zwykle otrzymuję odpowiedz, że "mamy awarię w Tarnowie" ( co jest nie prawdą), lub też otrzymuję inf. , że przyjdzie mechanik to sprawdzi mój komputer - jak gdyby to ta mała szybkość w "sieci" od mojego kopa zależała. Największym nie do przyjęcia "reżimem" jest to, że siedziba "Services" Multimediów znajduje się ode mnie w odległości 150 m, ale mechanicy maja zabronione przyjmowania jakichkolwiek zgłoszeń, bo musi to być zgłoszenie przez "infolinię"np w Kaliszu, która oczywiście wymaga telefonu stacjonarnego i zgłaszając tą reklamację trzeba odsłuchać mechanicznej "katarynki" i już szlag może cię trafić, kiedy podliczysz

Dostawcy internetu

1.0
irena
Termin usługi: 27.01.2009

Korzystam z usług pakietowych od ponad roku. Wciaz monituje, iż rachunki sa do mnie dostarczane z opoznieniem - nikogo to nie interesuje. Kazdy z operatorow podaje odmienne - czesto przeciwstawne informacje. Poza tym - osobliwe - system ksieguje wplaty za rachunki, ktorych fizycznie nie ma u klienta. Zaplacilam zaległy rachunek, a pieniazki przelano na rachunek, ktory nawet do mnie nie przeslano jeszcze. Przeksiegowanie otej kwoty na wlasnym koncie tfirmy trwa dłużej niż przelew z banku do banku. Polecam - zwlaszcza tym, ktorzy uwielbiają być poirytowani. ...bo to np. calkiem przyjemne, że po 20 dniach zwloki w platnosciach wyłącza sie wszystkie usługi (coż - to nie winni ludzie - tylko system, bo on omylkowo zle zaksiegował moją wplate). To chyba pomyłka, że na rynku ISP są tacy dostawcy.

Dostawcy internetu

1.8
twierdza
Termin usługi: 15.01.2009

Klientem Multimedia jestem od początku jej wkroczenia na rynek w Stargardzie Szczecińskim. Jakość świadczonych usług i cena są OK, do czasu gdy wszystko działa. Przy jakiejkolwiek awarii dzwoniąc do konsultanta można usłyszeć zawsze, że sygnał jest normalny a problem to firewall zainstalowany w komputerze lub wina oprogramowania. Ostatnia awaria która wystąpiła u mnie została usunięta dopiero po 8 dniach mimo wcześniejszej wizyty technika, kiedy w ostatniej rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że nie musi już podejmować interwencji, gdyż jadę wypowiedzieć umowę i stał się cud bo po przyjeździe do domu po modem, który chciałem zdać razem z wypowiedzeniem umowy okazało się, że internet już działa. Dlatego stwierdzam, że jeśli macie możliwość wybierajcie innego operatora.

Dostawcy internetu

3.0
xxxxxxxx
  

Mieszkam w Gorzowie Wlkp. Tutaj Multimedia zmonopolizował rynek. Jesli już tak jest, to chociaz obsługa w Punkcie Obslugi Klienta przy Kos. Gdyńskich, mogłaby być lepsza. Przeciez firma czerpie ogromne zyski. A tutaj co? Mały punkcik obsługi klienta do którego trzeba stać godzinami. Obsługa opryskliwa, tak jakby pracowała za darmo. To w tych czasach śmieszne i żenujące. Żeby złolżyc jakiekolwiek pismo to muszę stać w tej długiej kolejce i tylko po to, żeby pracownik przystawił mi pieczątkę - Przyjęto. Nawet nie ma biura podawczego. Do kierownika Obsługi Klienta dostać sie nie można bo jakby był chroniony.Można to porównać do MAFII. Na zmiany nie ma co liczyć.Czekam tylko na nową firmę, która zrobi tej dziadowskiej firmie konkurencję.

Telewizja kablowa

1.0
Zbigniew Milewski
  

Posiadam kablówkę, którą obsługuje firma Multimedia. Miejscowość to Osiedle Niewiadów ok. 10 km od Tomaszowa Mazowieckiego. Nasz pakiet to ok. dwudziestu kilku programów, których jakość odbioru jest niewiele lepsza od programów odbieranych przy pomocy anten standardowych. Od momentu przejęcia sieci kablowej przez firmę Multimedia ilość programów dla danego pakietu jest niezmienna ale cena w tym czasie wzrosła o ponad 30%(aktualnie 43,50zł)). Można by to wszystko jeszcze zrozumieć ale jakość obsługi jest tragiczna. W pakiecie mamy AXN, który co kilka dni ginie lub nie ma głosu i tak potrafi być przez kilka tygodni. Aktualnie nie ma głosu na programie AXN od 22 grudnia czyli już 8 dzień. Nie ma komu tego zgłosić. Wczoraj przez trzy godziny dzwoniłem do biura obsługi w Tomaszowie Mazowieckim(044 723 80 06). Telefon był non sto zajęty tak jak by to było zrobione celowo. Próbowałem też dodzwonić się do Gdyni ale konsultanci byli cały czas zajęci. Można z tego wywnioskować że Multimedia nie mają konkurencji i zupełnie nie dbają o klienta.
Wracając do programów telewizyjnych. FilmBox nie odbiera od 8 dni. Jakość programów TV1 i TV2 jest gorsza niż z anteny siatkowej. Dźwięk jest monofoniczny i podobno nie opłaca się zmieniać na stereo. Nie ma perspektyw na internet kablowy(może i dobrze bo jak będzie taka jakość jak TV to tylko szkoda zdrowia).
W związku z ciągłymi problemami ok 20% mieszkańców przeszła na indywidualne anteny satelitarne(Polsat, Cyfra itp) lub odbierają podstawowe pakiety z anten siatkowych. I właściwie kółko się zamyka czyli maleją przychody z opłat za kablówkę to i pogarsza się jakość obsługi i nie ma możliwości przejścia na stereo, zwiększenia ilości programów, naprawy usterek czy też wdrożenia internetu.
W aktualnej sytuacji jedynym rozsądnym wyjściem jest założenie indywidualnej anteny bo opłata miesięczna będzie porównywalna ale ilość programów kilka razy większa przy super jakości nie mówiąc już że część programów jest już w HD.

Telewizja kablowa

1.0
norbert
Termin usługi: 12.08.08

Witam prosze o interwencje w sprawie pracy i obslugi waszych pracownikow dotyczy to ludzi którzy pracuja przy obsludze petentow to co dzis i nie tylko dzis zobaczylem w oddziale stargard szczecinski to przechodzi wszelkie ludzkie pojecie ignorowanie petentow slamazarne tempo 20 osobowa kolejka i dwie pracujace Pani n apytani czy jeszcze ktos mogłby je wspomoc głupawy usmieszek dzieki Bogu umowa mi sie konczy z multimedia poszukam innego dostawcy internetu moze inny bedzie mial normalna obsluge i to nie tylko moja opinia innych ludzi dzisaj w kolejce tez to nie jest przylkad tylko z dzis to samo jest codziennie to nie system komunistyczny na szczescie jest jeszcze konkurencja do której i ja i inii ludzie moga jeszcze pojsc .

Dostawcy internetu

1.2