Urząd Paszportowy w Gdańsku - biuro paszportowe

adres
80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
(wejście od ul. Rzeźnickiej) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 307-71-20  fax:  58 302-00-23
e-mail
p...@gdansk.uw.gov.pl pokaż
www
www.gdansk.uw.gov.pl/dla-klienta/paszporty
 
zgłoś do aktualizacji
Godziny otwarcia
pn8:00 - 15:30
wt10:15 - 18:00
śr-pt8:00 - 15:30

O nas

Kasa czynna w godzinach:
- poniedziałek 8:00 - 15:00
- wtorek 10:00 - 17:30
- środa 8:00 - 15:00
- czwartek 8:00 - 15:00
- piątek 8:00 - 15:00

Kasa przyjmuje płatności dokonywane za pomocą kart płatniczych. 

Opinie + dodaj ocenę


1.8

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

dramat

Pracując w godzinach 8-16 nie ma szans by kwadrans po 16 we wtorek (godziny obsługi we wtorki do 18) zostać obsłużonym. Chcesz paszport? Bierz urlop. Taka paranoja tylko w Gdańsku...

  • Maciuś

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Obsługa na 6!

Pani, która przyjmowała wniosek bardzo uprzejma i pomocna. Oby takich urzędników było jak najwięcej bo można się czasami pogubić.

  • Ania

5.5

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.5
 

oj nastać się trzeba

ale udało się. Kolejka była na ok kilkadziesiąt osób do złożenia wniosku i kilkanaście do odbioru paszportu. Jak się dowiedziałam, zawsze szybciej idzie kolejka po odbiór paszportu bo i mniej czynności. Tak duże kolejki są dłuższego czasu i nic się nie zapowiada aby były mniejsze.

  • Anna (kobieta, pow. 40 lat)

2.8

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    3
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Dramat !!!!

O ile nie mam uwag do samych pracowników, nie spotkała mnie jakaś specjalna nieżyczliwość czy nieuprzejmość, to od ponad miesiąca nie mogę odebrać paszportu. Nie można się umówić na odebranie, kiedy wychodzę wcześniej z pracy już brak numerków, kiedy jestem rano najczęściej oznacza to około dwóch godzin czekania - jakaś paranoja. Muszę brać wolny dzień w pracy, żeby odebrać paszport. To może zróbcie Państwo dwa dni w tygodniu na popołudnie, co mi po tym że pracuje urząd do 15.30 - ja też. Nie mogę ciągle urywać się z pracy żeby odebrać bezskutecznie paszport. Ze złożeniem był jeszcze większy cyrk bo w tym kierunku jest jeszcze gorzej. Myślałam że PRL mamy już za sobą, poważnie. Jak się można zdziwić.

  • Urszula (kobieta, pow. 40 lat)

4.5

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.5
 

Względnie ok, ale trzeba pokombinować

Załatwialiśmy paszporty dla 4-osobowej rodziny. We wtorek byliśmy po pracy dwie godziny przed zamknięciem - oczywiście brak numerków. W środę zajrzałem tam z ciekawości (na szczęście mam blisko) pół godziny przed otwarciem - 15 osób już czekało. W czwartek byłem o 7:05 - automat wydał numerek nr 10 (i 3 kolejne bo dla każdego członka rodziny musi być osobny). Ostatecznie od otwarcia czekaliśmy jakieś 10min, kolejne 30min zajęło złożenie 4 wniosków, więc o 8:40 było załatwione. Powiem tak - jestem zadowolony, że udało się złożyć wnioski stosunkowo szybko, ale było to możliwe TYLKO dlatego że mieszkamy blisko, a opłat dokonałem wcześniej przez internet (wcześniejszy przelew - polecam każdemu kto się tam wybiera). Duży minus za mały stopień cyfryzacji i brak możliwości umówienia wizyty. Mogli by też bardziej promować dokonywanie opłat przez internet, bo kasa jest faktycznie oblegana. Dlatego tylko czwóreczka.

  • BBB (mężczyzna, 31-40 lat)

4.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Fatalna obsługa przez pana młodzieńca

Jeśli chodzi o obsługę trafił mi się bardzo niemiły pan urzędnik,który nie powinien mieć stycznosci z interesantami,brak jakiejkolwiek okłady i minimum kultury osobistej,zamiast okazania pomocy i dobrej woli próbował mnie ,,ćwiczyć" przy swoim stanowisku,przy którym siedzial.Mlody młodzieniec zapomniał jaka jest jego rola.Powinien przejść przez kierownictwo kurs ogłady i kultury,albo siedzieć w pokoju odizolowanym od innych ludzi.Na szczęście pozostałe Panie z obsługi interesantów są bardzo miłe i pomocne.

  • Kasia (kobieta, pow. 40 lat)

3.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Farsa

Wchodząc do budynku człowieka wita chaos, tłum ludzi i ogrom tabliczek. Można wpaść w popłoch albo pomyśleć że coś się stało ;) Do złożenia wniosku paszportowego miałam 4 podejścia(w różnych dniach i godzinach). Dopiero za czwartym razem po odczekaniu 2 godzin w kolejce (opcja najszybszą porównując do poprzednich 3) udało się złożyć wniosek. Mimo miłej obsługi (która robi co może zgodnie z zasadami) urząd ten to jakaś farsa. Ilość ludzi w porównaniu do dostępnych okienek to kpina. Przy odbiorze paszportu przy pierwszym podejściu jedyne 40 osób przede mną i 1.5h stania. Brawo. Nic tylko pogratulować organizacji. Mam nadzieję że nie będę musiała prędko tam wracać. Obsługa naprawdę na plus. Jedyny miły akcent w tym budynku.

  • Asia (kobieta, 19-30 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Farsa

Wygląda na to, że opinie na stronie popadają że skrajności w skrajności i ciężko mi uwierzyć, że te super pozytywne, bo każdy kto był w urzędzie wie jak jest. Ja byłam we wtorek około godziny po otwarciu i po wzięciu numerka okazało się że przede mną czeka już ponad 90 osób. Oczywiście osobno trzeba odstac swoje w kolejce, żeby uiścić opłatę bo z jakiegoś mistycznego powodu nie może się to odbyć podczas tego samego spotkania. Dlaczego paszportu nie można odnowić droga elektroniczna tak jak w innych krajach europejskich tego nie rozumiem. Powodzenia i uzbrojcie się w cierpliwość bo będzie wam potrzebna!

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

bardzo dziękuję

pierwsze podejście zrobiłem na początku maja ale taki sam pomysł miało kilkadziesiąt innych osób. Byłem kilka dni temu i mimo długiej kolejki, kilku godzin czekania złożyłem dla siebie i dzieci wnioski. Nie dziwię się że są takie kolejki jak wszyscy chcemy w jednym czasie mieć paszporty bo wakacje są.

  • edek (mężczyzna, 31-40 lat)

koszmar

O 13.30 brak numerków, ciekawe ile razy można zwalniazć się z pracy i dziecko ze szkoły!!!! Ten Urząd to porażka.

  • drodka (kobieta, pow. 40 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak numerkow

O 10 50 nie bylo juz numerkow, a urzad otwarty jest do 15 30. Cos tu jest nie tak.

  • Lichu (mężczyzna, 19-30 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dziadostwo

Trzeba brać urlop żeby załatwić paszport. To pseudo państwo nic nie potrafi zorganizować. Tylko raz w tygodniu czynne do 18 i o godz.16.30 brak numerków.

  • Jan (mężczyzna, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

byłam po 17:00

Mimo tego, że byłam po 17:00, mimo braku numerków, mogłam bez problemu złożyć wniosek.

  • szczęśliwa (kobieta, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Wtorek

Urząd czynny do 18. O 15:30 pobierając bilecik, dostałem informację, że "przewidywana godzina obsługi wykracza poza czas przyjęć" i jednocześnie zaproszenie w innym terminie. To druga taka sytuacja na przestrzeni miesiąca. Każdorazowo był to wtorek. Już więcej nie napiszę, bo musiałbym użyć słów, które są wulgarne.

  • M. (mężczyzna, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Dziękuję

Panu Kierownikowi Krzysztofowi Niemierko za ludzkie podejście do sprawy i pomoc w wyrobieniu paszportu w szybszym tempie. Tym samym umożliwił mi bardzo ważny wyjazd, za co jestem mu b.wdzięczna. Pozostali pracownicy również bardzo mili i kompetentni

  • Maroko (kobieta, 31-40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Super

Pierwsza wizyta w UP Gdańsk 10 lat temu - idealnie... druga dwa tygodnie temu... standard zachowany:) Dziekuje za profesjonalizm i uśmiech na twarzy! Pozdrawiam Ewa

  • Ewa (kobieta, 31-40 lat)

Bardzo szybka i profesjonalna obsluga

Urząd bardzo przyjazny dla interesentów, Pani urzędniczka bardzo szybko mnie obsłużyla i profesjonalnie, paszport do odbioru po tygodniu. Super urząd . Tylko dlaczego tak słabo oplacani urzędnicy z wieloletnim stażem, nie doceniamy ich . Do przemyślenia dla wszystkich kierowników.

  • Grażyna (kobieta, pow. 40 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    -
     
  • pomoc merytoryczna:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

NIE MOZNA SIE DODZWONIC! Masakra!

Spedzilam pol dnia na probach dodzwonienia sie do paszportow! Niestety nikt nie podnosi sluchawki! (58 307-71-20). Nie zamiarzalam juz marnowac drugiej polowy dnia! Skandal! Nie rozumiem tych zachwytow na jakoscia pracy tego urzedu. To jakies totalne nieporozumienie, skoro nie mozna dodzwonic sie do urzedu (sygnal ciagly...po prostu nikomu nie chce sie podniesc sluchawki! Jedna wielka lipa!

  • Wk----na (kobieta, 19-30 lat)

6.0

w kategorii

Urzędy paszportowe

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam!

Mimo,że zabrakło dla nas numerka, nie było problemu z obsługą. W sumie czekaliśmy godzinę. Za tydzień wakacje a paszport został "wyrobiony" w 2 tygodnie. Dziękuję:)))

  • Beata (kobieta, pow. 40 lat)
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »