- 1 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (24 opinie)
- 2 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (162 opinie)
- 3 Majówka: pomysły na jednodniowe wycieczki (24 opinie)
- 4 Pod prąd uciekał przed policją (253 opinie)
- 5 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (724 opinie)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (143 opinie)
Jakim cudem, gdy oddali więcej pasów...
Opinie (37)
-
2022-12-07 09:37
Samo
Życie
- 21 2
-
2022-12-07 09:38
(8)
PolAqua wreszcie zrobiła, z ponad rocznym opóźnieniem... A dziwaczna blokada prawego pasa na Nowowiczlińskiej przy żaglach jest dalej!
- 53 1
-
2022-12-07 10:24
Bo was kierofczyków (7)
Jest za dużo. Ot caly problem. Nawet gdyby były po 4 pasy i tak byście je zakorkowali
- 8 28
-
2022-12-07 10:48
(5)
Po pierwsze - nie ma takiego słowa jak "kierofczyk".
Po drugie - to co chcesz zrobić z tymi ludźmi? Wysłać ich do komór gazowych?- 16 3
-
2022-12-07 12:49
wsadzić do autobusów :) (4)
- 0 9
-
2022-12-07 14:52
(2)
W autobusach się nie zmieszczą. Już teraz jest tłoczno, a kursów coraz mniej. Weź teraz jeszcze te tysiące osób z samochodów wsadź w autobusy...
- 4 0
-
2022-12-07 15:16
(1)
No prosta sprawa. Będzie więcej autobusów i się zmieszczą. Teraz jest tak, że jedna osoba zajmuje tyle ile pole powierzchni auta (bo w aucie jedzie jedna osoba najczęściej). Po wejściu 50 osób do autobusu, 50 osób zajmie powierzchnię jednego autobusu. Ogólnie daje to taki wynik, że będzie więcej miejsca na drogach.
- 0 3
-
2022-12-07 17:10
Nie będzie więcej autobusów - chyba że za nie zapłacisz.
- 0 0
-
2022-12-07 17:10
Nie ma tylu autobusów i więcej nie będzie. Poza tym miasto dopłaca do każdego pasażera - już teraz finansowo robi bokami, przy większej ilości pasażerów zbankrutuje.
- 0 0
-
2022-12-07 14:08
za dużo to jest cymbałów wypisujących takie denne komentarze
- 1 3
-
2022-12-07 09:38
(1)
dokładnie MTM bierze się za kolejne remonty a nie kończą bardzo ważnej inwestycji na Karwinach
- 16 2
-
2022-12-07 12:50
takie firmy jak MTM potrafią prowadzić nawet kilka remontów na raz
to nie jest 1-osobowa firma
- 0 2
-
2022-12-07 09:50
Bo to działa jak prawo Parkinsona (2)
Samochody/ludzie rozprzestrzeniają się tak, by wypełnić drogi dla nich dostępne... ;)
- 9 7
-
2022-12-07 12:15
(1)
Dokładnie - warto spojrzeć na autostrady w USA, Chinach czy Katarze - po kilka lub kilkanaście pasów, a i tak się korkuje na węzłach.
- 2 1
-
2022-12-07 15:17
Bo na prostym odcinku powinno być 5 pasów, a na węzłach kilkanaście.
- 0 1
-
2022-12-07 10:39
MTM
I wszystko jasne. Wystarczy zobaczyć jak praca wre na rozgrzebanych odcinkach Chwaszczynskiej i Wielkopolskiej. Bez ładu i składu.
Rada Dzielnicy Karwiny jest chętna do rozmów. Może do nich uderzyć.- 11 3
-
2022-12-07 10:52
(2)
zobaczcie nawet znani medialni radni dzielnicy od jakiegoś czasu nie udzielają się w sprawie remontu.....
- 10 2
-
2022-12-07 11:08
napisz maila
odpowiedzą i zaproszą na rozmowę :-)
jeszcze nie wiem co zrobić z tym zaproszeniem, ale dostałam , wątpię czy to cos zmieni.- 4 0
-
2022-12-07 11:37
radni karwin
większość z nich to koledzy związani ze szczurkiem wiec niema co się spodziewać ze cos powiedzą . już myślą jak zakręcić się wkoło koryta przy najbliższych wyborach
- 7 0
-
2022-12-07 11:38
Bo tu jest Polska
Tak, było jest i będzie !
- 0 0
-
2022-12-07 11:54
O wow (6)
ludzie się nagle dowiadują że dokładanie pasów ruchu nie jest skutecznym sposobem na walkę z korkami. Ciekawe co dalej?
- 6 6
-
2022-12-07 12:14
Najlepszym sposobem na walkę z korkami jest zakaz budowy kolejnych domów w mieście (4)
ale ponieważ budujemy nowe domy to i drogi musimy poszerzać i dokładać pasy.
- 3 3
-
2022-12-07 12:21
(1)
Bo ludzie powinni mieszkać w szałasach. Brawo.
- 4 0
-
2022-12-07 13:24
Nie, nie powinni. Powinni mieszkać w domach i mieć swobodę mobilności a do tego trzeba regularnie poszerzać drogi tak samo regularnie jak buduje się nowe domy.
- 2 0
-
2022-12-07 12:50
To nie domy powodują korki (1)
tylko nadmiar samochodów
- 0 3
-
2022-12-07 13:21
Te domy stoją puste? Ludzie którzy w nich mieszkają nie używają samochodów?
- 2 0
-
2022-12-07 12:15
Takie tango.
Gdzieś te 4 pasy muszą się spotkać i będzie zapewne to na dole Wielkopolskiej na wysokości Łowickiej.
- 2 0
-
2022-12-07 11:57
Bo dodawanie większej ilości pasów nie zmniejsza korków. (3)
Wręcz przeciwnie. Zostało to wielokrotnie przerobione na świecie.
- 2 8
-
2022-12-07 12:08
Czyli usuwanie pasów skraca korki? (2)
Bzdury piszesz.
Miasta się rozrastają i coraz więcej ludzi w nich mieszka i jeździ samochodami, więc nic dziwnego że nawet jeśli poszerzysz drogę i ją potem zostawisz to po jakimś czasie korki znów się pojawią, bo w międzyczasie kolejni ludzie zamieszkali w nowych blokach. Te wszystkie teorie o popycie indukowanym można wsadzić między bajki.
Oczywiście można zakazać samochodów i zmusić ludzi do chodzenia wszędzie pieszo, tak samo jak Korea Północna zmusza ludzi do ciężkiej pracy, i nie będzie korków bo nie będzie samochodów, ale co to za życie?- 8 1
-
2022-12-07 12:52
Bzdury to Ty piszesz (1)
poczytaj sobie, ludzie na świecie już się mierzyli z tymi problemami i próbowali różnych rozwiązań. Widzieliśmy już drogi które mają po 20+ pasów, widzieliśmy drogi gdzie jest 1 pas, buspas i droga dla rowerów. Zgadnij, gdzie się lepiej żyje
- 0 6
-
2022-12-07 13:18
Widzieliśmy też co się dzieje gdy nie ma w ogóle samochodów. Popatrz na średniowieczną zabudowę.
Wszyscy muszą mieszkać odległości 1h pieszo = max 4km od centrum miasta, bo tam masz pracę i targowisko gdzie możesz zrobić zakupy. Próbujesz zmieścić kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy ludzi na powierzchni jakieś 12km2 i dla każdego wystarcza miejsca na małą norę kilka(naście) m2, wąskie uliczki i sąsiadowi z bloku naprzeciwko możesz podać ręce bo wasze bloki dzielą 2m. Zero światła dziennego. Zero zieleni bo nie ma na nią miejsca. O prywatności nie wspomnę. Wszędzie tylko brud, dżuma, syf, kiła i mogiła. No nie wiem czy lepiej się wtedy żyło.
To dzięki samochodom możemy wygodnie mieszkać w relatywnie dużych mieszkaniach, mimo że populacja Europy przez ostatnie 100 lat prawie się podwoiła i jest 10 razy większa niż pod koniec średniowiecza, gdy już brakowało miejsca i upychali wszystkich w ciasnych mieszkaniach przy ciasnych uliczkach tworząc miasta przyjazne pieszym.- 3 0
-
2022-12-07 12:03
(1)
Co z tego, że oddali 3 pasy na odcinku 100 m, kiedy zaraz za Górniczą jest zwężenie do 1 pasa.
- 16 0
-
2022-12-07 15:44
Właśnie przy Górniczej ich prace sie kończą. Dalej ulubiona firma naszego prezydenta.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.