Kierowca z Monciaka wróci do szpitala?
13 kwietnia 2017
(124 opinie)
Policjanci dostali pierwsze zgłoszenie już z Gdyni. Informowano o kierowcy jadącym w szaleńczym tempie w stronę Sopotu.
32-letni Michał L., który w szaleńczym rajdzie przez Monciak i sopockie molo potrącił ponad 20 osób, usłyszał zarzut spowodowania katastrofy w ruchu lądowym. Przyznał się do winy, odmówił jednak składania wyjaśnień. Najciężej poszkodowany może stracić nogę.
Na ''Monciaku'' było spore zamieszanie po rajdzie kierowcy z Redy.
Sprawcy wypadku grozi 10, a może nawet 15 lat więzienia. Górny limit kary zależy od tego czy był pod wpływem narkotyków.
2014-07-21 13:46
Coraz więcej osób komentujących stwierdza bowiem, że to syn znanej sędziny z Trójmiasta ( nie Wejherowa). Policja twierdzi, że będzie miała wyniki badań krwi dopiero za kilka tygodni lub miesięcy (!!!). Dla przykładu były partner Edyty Górniak, który zabił kobietę na przejściu miał wyniki badań niespełna dobę po wypadku (krew i mocz), gdzie w moczu wykryto kokainę. Jeśli policja już w tym momencie mówi takie bzdury (twierdzi, że biegli mają dużo pracy, dlatego wyniki badań krwi będą wydłuzone w czasie) to już góry podejrzewam, że mogła ruszyć machina znajomości.
2014-07-21 14:01
Michał L. - nie jest synem sędzi. Jednak pochodzi z tzw. bogatego domu.
W całej histori widać że mechanizm obronny ruszył od samego początku. Przed postawieniem zarzutów juzw było wiadomo że leczy się psychiatryczne.
Czy to nie jest dziwne?
Kara dla tej osoby musi być tak dotkliwa jak ból jaki wyrządził swoim ofiarom.
Powinien on również materialnie zapłacić za koszt leczenia, rehabilitacji oraz odszkodowania dla każdej z rannych osób. Koszt całej akcji również powinien pójść z kieszeni sprawcy a nie z naszych podatków.
2014-07-21 14:22
a jak sprawca gołodupiec na utrzymaniu rodziców, to im skonfiskować majątek. są ku temu 2 powody:
1. spłodzili, wydali na świat i tak wychowali synka.
2. tworzą nad nim parasol ochronny za nic mając krzywdę kilkuset niewinnych ludzi.
skoro tak jest, to niech położą na szali cały swój majątek. liczę tylko na to, że jeżeli wymiar (nie)sprawiedliwości się skompromituje, to wśród tych kilkuset osób znajdzie się przynajmniej kilkoro, którzy pozwą sprawcę na drodze cywilnej. są też pozwy zbiorowe i kto wie, czy to by się na to nie kwalifikowało.
byłaby szansa pozbawić śmiecia przyszłości.
ps. a jak biegli stwierdzą niepoczytalność (=brak odpowiedzialności karnej), to powinien być przymusowo umieszczony w zakładzie zamkniętym. ten kto nie podejmie takiej decyzji, będzie miał na sumieniu za pewne przyszłe kolejne ofiary tego psychopaty.
2014-07-21 14:46
niech pomoga synowi.
2014-07-21 15:52
Skoczmy wykopać na cmentarz dziadków i pradziadków i od nich też zażądajmy rekompensaty?
2014-07-21 16:02
Innej metody nie ma jak ma plecy. Moze "przypadkowo" ktos porachuje mu kosci w ciemnym zaulku.
2014-07-21 20:33
lincz to jedyne wyjscie !!!!
2014-07-21 22:23
jeśli tak lubi ostrą jazdę, to w ramach kary dać go zamiast manekina do crasch testu hehe
2014-07-21 22:33
Bylo jedno wyscie skopac go i morda o ziemie za krzywde niewinnych ludzi co sie nie spodziewali takiego zdarzenia.
2014-07-22 18:23
...to czy byś poleciał go zabić?
2014-07-22 03:26
jeżeli dziadkowie żyją i się wstawiają za frajerem, to są frajerami. i powinno żądać się rekompensaty. od każdego, kto broni i chroni frajerzynę.
bez mamusi byłby całkowicie bezbronny. i tak jest stolcem. ale chodzi o zasady...
2014-07-21 21:32
Kim jest - kara powinna być surowa adekwatna do czynu oraz upublicznic gebe tego bandyty niech ludzie poznają kto kolo nich mieszkał ,
Odizolować na długo od normalnego społeczeństwa , można by sobie wyobrazić co mogl by zrobic gdyby miał broń
2014-07-21 22:44
Jakby każdy obywatel miał broń, tego padalca dawno nie było by już na świecie
2014-07-22 11:35
tak by się to skończyło w cebulandii
2014-07-22 08:06
Tak się składa, że mama Michałka jest sędzią. I nie leczył się psychiatrycznie - ale przecież nie będzie siedział, więc coś trzeba wymyśleć.
2014-07-22 18:50
2014-07-21 14:04
to powinno się kwalifikować na próbę usiłowania zabójstwa z premedytacją!! W Polsce czyny powinny się sumować - 22 poszkodowanych - 22 próby usiłowania zabójstwa z premedytacją - kara - 22x10 lat - wychodzi za 220lata sprawa jasna!! Pod tym względem odpowiada mi prawo stanów
2014-07-21 14:18
jeździł wokół szkoły i o mały włos nie zabiłby dzieciaków - po złapaniu go prokurator od razu swietrdził,że będzie odpowiadał za usiłowanie ZABÓJSTWA ! Prawo w Polsce,to kpina - ten gościu powinien być zagrożony karą dożywotniego więzienia !
2014-07-22 15:12
Jeśli okaze się, ze dostanie zawiasy, sam chyba zaczne wymierzać sprawiedliwosc
2014-07-21 14:39
oczywiście, że to błędna kwalifikacja czynu. poszkodowani, którzy mogą i powinni być oskarżycielami posiłkowymi, powinni domagać się zmiany kwalifikacji czynu na próbę umyślnego zabójstwa i okaleczenia dużej ilości osób. nie ma znaczenia czym chcemy kogoś z premedytacją zabić - nóż, widelec, śrubokręt, lokówka w wannie, samochód, etc. niemal wszystko może być narzędziem zbrodni. katastrofa w ruchu drogowym, to nieumyślnie spowodowany na drodze publicznej wypadek. to nie był wypadek! prokurator powinien natychmiast zmienić zarzuty - to KOMPROMITACJA!
2014-07-21 15:18
ma prawo zmienić decyzję !!!
2014-07-21 23:07
;-)
2014-07-22 11:50
i dostał dożywocie
2014-07-21 14:15
a na koniec okaże się, że pod wpływem narkotyków to były osoby biegające po monciaku, on się poczuł zagrożony i tylko przed nimi uciekał. nie takie afery udaje się u nas zamieść pod dywan - najlepsze wzory daje nam władza.
2014-07-21 17:20
ale na "pomroczność jasną" to on chyba za mały koleś jest...
2014-07-21 20:28
2014-07-21 14:19
2014-07-21 14:34
2014-07-21 22:19
Od kwiatów jest Mikołaj Wasylkiewicz.
proszę: www. fakt .pl/gdansk/rajd-szalenca-na-sopockim-molu-rajd-kierowcy-w-sopocie,artykuly,475618,1,1,5.html
2014-07-21 14:38
jw. jedyne słuszne rozwiązanie
2014-07-21 15:13
jakis zakaz prowadzenia pojazdu, zasłoni sie niepoczytalnością i wszyscy poza poszkodowanymi o tym zapomną. Jak fajnie mieć mamusie w wymiarze sprawiedliwości...
2014-07-21 16:14
... jak w tytule.. cały deptak przy plaży to jeden wielki odór moczu. Nie rozumiem ludzi którzy tam spędzają czas. W innych miejscowościach jakoś potrafią pozstawić po kilka bezpłatnych!!!! toalet przy każdym wejściu na plaże a bogaty Sopot śmierdzi szaletem... wstyd jak na tak lansujace się miasto... szczególnie wstyd powinno być rzadzacym miastem bo widac, iż w ogóle nie dbają o swoje... ale co tam, oni pewnie wakacje spedzaja zupełnie w innych warunkach.
2014-07-21 17:26
nic bandycie nie zrobią a sami nakręcając się popadacie w chorobę
2014-07-21 20:38
a w barbarzyńskim kraju obywatele powinni bronić się za pomoca barbarzyńskich metod, czyt. samosąd. Szkoda, że wtedy ich się skaże.
2014-07-22 11:44
+ gigantyczne ego, bo jesteśmy najwspanialszym narodem na świecie = zero skruchy i samokrytycyzmu
o racjonalnym i chłodnym podejściu do wszystkich spraw nie wspomnę...
2014-07-22 00:41
co to za zenada? w jakim my kraju zyjy? jakis lysy gosciu ubrany w dzinsy i koszulke prowadzi skazanca w lacuchach z plachta na glowie i... w majtkach. no ludzie i jeszcze na dodatek nazwisko tego kryminalisty ukryte, adres nie podany...zal.
2014-07-22 00:42
*zyjemy.
2014-07-22 11:45
w cebulandii najpierw lud+media skazują a następnie sąd wydaje wyrok
2014-07-22 11:48
są ujawniane zaraz po ujęciu, a nie czekają na wyrok, odwołanie a na koniec i tak zabronią podawania...
2014-07-22 00:57
śmierć czego wam nie życzę. Jeden laluś przejedzie dzieci innych bogaczy czy notabli. Pytanie do tych innych - chcecie na to czekać ? Odrzućcie fałszywą solidarność. Ciekaw jestem czy wśród tych rannych jest dziecko kogoś znanego ?
2014-07-22 10:59
Jak mój znajomy spowodował wypadek to w ciągu 24 h był wynik testu na obecność narkotyków. Przecież z automatu dają materiał do laboratorium. Nie rozumiem czemu robią z ludzi debili i mówią, że to może potrwać kilka miesięcy? Testy w ciągu doby, przesłuchanie, zarzut o próbie zabójstwa sprawa w sądzie i odsiadka. Tak powinno działać prawo. Tu nie ma filozofii, wszystko jest nagrane, są świadkowie!
2014-07-24 11:45
wina juz bardziej udowodniona byc nie moze monitoring i zlapany na goracym uczynku. sprawa jest skomplikowana bo teraz trzeba tak zastosowac prawo by synalek nie poniosl konsekwencji albo dostal kare w zawieszeniu zebysmy sie odczepili no tak w tej sytuacji to faktycznie skomplikowame. wstyd dla pani sedzi kto bedzie ja teraz szanowal i jej wyroki. smiac sie beda przestepcy jej prosto w twarz. zeby uratowac swoja reputacje powinna pozwolic na sprawiedliwy wyrok a nie mataczyc. wstyd i hanba.
2014-07-22 16:47
Zakaz wjazdu po 23?
2014-07-22 16:57
Bogaci rodzice i sprawa jasna.
2014-07-22 17:29
2014-07-22 21:13
nie płodzić idiotów
2014-07-21 13:47
Powinni go odstrzelić na miejscu. Mamy bezbronnych obywateli i prawo chroniące bandytów. Policja pewnie jadła kebab za rogiem jak to wszystko się działo.
2014-07-21 14:05
powinni go wysłać do jakiejś ciężkiej pracy tak , żeby mógł z czegoś zapłacić odszkodowania dla ofiar
2014-07-21 15:29
Do końca życia się nie wypłaci. Ale fakt, odsiadka to zbyt lekki wyrok. Tam wypocznie i wróci do pełni sił. Wikt i opierunek na koszt państwa.
2014-07-21 15:34
przeciez przed zarzutami już było podane, że miał problemy psychiczne i się leczył.
2014-07-22 09:22
Z tymi problemami psychicznymi to jedna wielka ściema, dla policji, prokuratury i sądu taka wymówka jest najbardziej im na rękę...
2014-07-22 14:24
rozumiem Marius, ze znales kierowce i wiesz, ze nie byl psychicznie chory?
2014-07-22 15:05
Jeśli był tak chory psychicznie, żeby zrobić cos takiego, powinien być trzymany w zamknieciu, odseparowany od społeczeństwa... policja potraktuje go ulgowo, wyjdzie i kto wie, może znowu wybierze się na Monciak tym razem za dnia, gdzie chodzi masa tlumow w wakacje?
2014-07-22 15:13
i zamiast 100km/h pojedzie wieksza predkoscia, bo będzie chciał sprawdzić jakie sa wtedy odczucia?! I pomyśli sobie, ze i tak policja, sad nic mu nie zrobia
2014-07-21 15:25
z całego serca, życzę ci, byś cierpiał.
2014-07-21 15:26
chrześcijan
2014-07-21 15:28
Praw boskich ustalonych przez odurzonych ludzi nie wyznaje, co nie znaczy ze jestem zlym człowiekiem. Zwyczajnie mu życze- tak po ludzku.
2014-07-21 19:10
2014-07-22 14:30
to jest idealny przyklad 'dobrego' chrzescijanina. jak ktos MI zrobi cos zlego, to go zatluke na smierc. Bo przeciez JA mam prawo osadzac i karac innych. ludzie, wezcie sie ogarnijcie w koncu. jestescie TACY SAMI albo nawet gorsi od tych, ktorych chcecie linczowac! 'kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem'. znacie to? jesli tak, to moze nie rozumiecie znaczenia tych slow?
2014-07-22 20:54
nie rozumiesz. Ja tylko chce, żeby pożałował, że tej nocy wsiadł za kierownicę. Wiara nie ma nic do tego.
2014-07-21 15:35
debilu jeden.
2014-07-21 21:10
OO!! psiarnia się oburzyła ,czy też obudziła z drzemki w radiowozie.
2014-07-21 23:53
na bank żarli kebaby albo sobie gałę targali za rogiem
2014-07-21 17:05
takimi jak wypisywanie mandatów za picie piwka w plenerze. Sprawa szaleńca na Monciaku mogła poczekać, w końcu nikt nie zginął, prawda? Dobrze że przybyli w porę by ochronić kierowcę przed barbarzyńskim tłumem.
2014-07-21 17:35
ciekawe ile byłoby ofiar gdyby ktoś zaczął strzelać w tym tłumie...
2014-07-21 17:41
Wyobrażasz sobie, że przysłowiowy Kowalski, który kupił najtańszego gnata, byłby w stanie trafić kierowcę samochodu, jadącego 100 km/h albo choć oponę? Po ciemku?
Rozwieję twoje złudzenia - gdyby każdy z gapiów miał broń i jej użył, byłoby na Monciaku 200 trupów a nie 20 rannych. Nie mówiąc już o tym, że przy powszechnym dostępie, sprawca mógłby, dla większego funu, pomagać sobie pokładowym CKMem.
2014-07-21 18:10
...... inna rzecz, że w innym kraju pewnie by gryzł glebe - zanim policaje by sie zjawili.... co kraj to obyczaj....... A HOJ !
2014-07-22 11:49
2014-07-21 21:12
To jest typowy bełkot ,przeciwników posiadania broni przez obywateli.
2014-07-21 21:13
Sytuacja mogłaby w ogóle nie zaistnieć, te zwierzę zdawało by sobie sprawę z utraty życia, a tak powie że by nie poczytalny, że bierze narkotyki od 22 lat i jest tylko biednym i schorowanym narkomanem.. i dostanie przymusowe leczenie psychiatryczne.
Przepraszam cię mój rodaku ale w krajach lub stanach gdzie bron może mieć każdy niema przypadku seryjnych morderstw, i wiesz dlaczego ? Bo go od razu odstrzelą. Ale ty licz dalej na państwo i policje która cię obroni, ewentualnie na Zus który pokryje koszty twojego pogrzebu.
2014-07-21 22:58
Mam wrażenie, że występowanie seryjnych morderstw ma się nijak do powszechnego dostępu do broni. I to zarówno na plus jak i na minus.
Żeby być seryjnym mordercą nie potrzeba dostepu do broni palnej. Seryjne morderstwa nie polegają na wyjściu na miasto z kłachem i walenie z niego do przechodniów - a na zabijaniu po jednej (czasem po kilka - np. cała rodzinę) osobie w pewnych odstępach czasu. Do tego nie trzeba broni palnej.
I na odwrót - powszechny dostęp do broni palnej nie zapobiega seryjnym morderstwom. Taki morderca działa podstępnie, w ukryciu, a zbrodnie popełnia w dłuższym okresie, więc nie ma tak, że "go od razu odstrzelą". Wręcz przeciwnie, żeby go dopaść konieczna jest żmudna praca umysłowa śledczych.
Sądzę, że chodziło Ci raczej o spektakularne morderstwa zbiorowe, gdzie jakiś zbrodniarza zabija z broni palnej szereg osób za jednym razem - jak na przykład niesławne strzelaniny w amerykańskich szkołach lub kampusach albo przypadek Breivika. Ale w tych przypadkach też trudno mówić, że sprawców "od razu odstrzelono" - zanim zostali zabici lub zatrzymani na ogół zdążyli zabić wiele osób.
No i akurat najczęściej takie zdarzenia mają miejsce w USA, gdzie tak się składa, że dostęp do broni jest duży.
2014-07-22 09:35
"Sądzę, że chodziło Ci raczej o spektakularne morderstwa zbiorowe, gdzie jakiś zbrodniarza zabija z broni palnej szereg osób za jednym razem - jak na przykład niesławne strzelaniny w amerykańskich szkołach lub kampusach albo przypadek Breivika. Ale w tych przypadkach też trudno mówić, że sprawców "od razu odstrzelono" - zanim zostali zabici lub zatrzymani na ogół zdążyli zabić wiele osób.
No i akurat najczęściej takie zdarzenia mają miejsce w USA, gdzie tak się składa, że dostęp do broni jest duży."
Weź tylko pod uwagę że, na te "spektakularne morderstwa zbiorowe" zamachowcy wybierają zazwyczaj tzw. "gun free zone" a nie inne miejsca publiczne nie będące "gun free". Może właśnie dlatego że tam ich nikt nie odstrzeli od razu?
2014-07-22 10:36
Jak czytam takie idiotyzmy to jestem za tym, aby dostęp do broni dla obywateli był jak najbardziej restrykcyjny. USA to ty chyba tylko na filmach widziałeś. Po pierwsze nie ma takich cywilizowanych krajów, gdzie broń może mieć każdy. W owym USA dostęp do broni reguluje prawo stanowe a nie federalne, więc już samo pisanie, że w USA broń może mieć każdy jest bzdurą, bo praktycznie każdy stan ma nieco inne obostrzenia pod tym względem. Najpierw trzeba rozróżnić dostęp do broni długiej i krótkiej. O długą jest łatwiej, ale można ją posiadać i ewentualnie użyć tylko w obrębie własnej posesji. O broń krótką już jest trudniej i są stany (jak Nowy Jork), gdzie zdobyć pozwolenie jest trudniej niż w Polsce. Jedynie w 4 stanach można kupić broń krótką tylko na dowód. Ponadto nawet tam, gdzie dostęp do broni jest najłatwiejszy również są ograniczenia co do miejsc, gdzie możesz wejść z bronią lub np. noszenia naładowanej broni.
2014-07-22 11:17
można przewieźć legalnie do stanu Y w USA? Czy trzeba załatwić zezwolenie?
2014-07-22 11:54
2014-07-22 11:56
to nieprawda, wiem bo codziennie oglądam CiEzAj!!!
2014-07-22 11:53
najwięksi seryjni mordercy wszech czasów pochodzą i działali w Ju Es End Ej...
2014-07-22 12:04
- aż 76 stron, czyli pewnie tyle co w innych państwach łącznie...
2014-07-22 21:44
nastolatkowie wpadają z bronią do szkoły i wybijają po kilkadziesiąt osób - wg AA nie ma seryjnych morderstw. Gdyby u nas dostęp do broni był tak samo łatwy jak w USA byłoby tak samo albo i jeszcze gorzej.
2014-07-22 10:14
zabicie go byłoby przekroczeniem obrony własnej. zastrzelić można go było jak jeszcze jechał. po wszystkim to tzw. po ptakach
2014-07-22 21:33
policjant powienien stać co metr. Jak kiedyś zatłukli człowieka w lesie to też były komentarze "gdzie była Policja". Czytając takie teksty zastanawiam się, gdzie byli twoi rodzice przez pierwsze 18 lat twojego życia. Zapewne albo byli pracoholikami, albo lubili dużo imprezować. A ty zostałeś pod opieką podwórka i teraz są tego skutki.
2014-07-21 13:47
Wyposażyć straż miejską w poduszkowce. Wtedy będzie bezpiecznie.
2014-07-21 15:21
Straż Miejska tu akurat nic by nie zmieniła, bo tego śmiecia należało by odstrzelić na miejscu, a pajace z SM nawet broni nie mają.
Druga sprawa to nie był żaden wypadek czy katastrofa, ale zwykły akt terroryzmu, Breivik na ślepo naparzał do ludzi z karabinu, a ten palant rozmyślnie rozjeżdżał przypadkowe osoby traktując samochód jako broń.
To zwykły terrorysta i jedyne co by można ze śmieciem zrobić to go uśpić, na stół operacyjny, rozpruć jak świnie i pobrać wszystkie możliwe narządy aby komuś uratować życie, a resztę włącznie z mózgiem przerobić na paszę dla bydła, bo to ścierwo nie zasługuję by chodzić po ziemi i powietrze marnować.
2014-07-21 15:30
Więcej policji.
Ale urząd woli utrzymywać swoich bodygardów na staruszki z kwiatkami.
2014-07-22 11:22
Dokładnie, przywrócenie kary śmierci dla takich osób to konieczność. Człowiek, który próbuje zamordować kilkadziesiąt osób za pomocą samochodu nie zasługuje na nic innego. Tu żadna resocjalizacja już nie pomoże.
2014-07-22 11:35
a co zrobić z partyzantem, który strzelił do samolotu wojskowego, a okazało się, że to pasażerski (pomyłka)?
a co zrobić z dziewczyną, która "strzeli" z lasera do pilota (oślepi) i zginie 300 pasażerów?
co zrobić z polskim kierowcą, który pod Dreznem zjechał na inny pas i zabił wszystkich z busa jadących z przeciwka?
2014-07-22 12:49
Jest duża różnica pomiędzy wypadkiem, katastrofą, jak pod Dreznem,bo wypadek lub katastrofa dzieje się z winy nieumyślnej, zaniedbania, itp, sprawca nie chce do tragedii doprowadzić, ale w wyniku popełnionych błędów czy zaniedbań dochodzi do tragedii.
Jednak kiedy samochód wykorzystuje się jako broń, umyślnie próbując rozjechać jak największą liczbę ludzi i spowodować jak najwięcej szkód to jest terroryzm.
Nie ma znaczenia czy wykorzystuje się karabin, nóż, bomby, samoloty czy samochody.
Uderzenie samolotami w WTC to był według ciebie wypadek, czy akt terrorystyczny, w Sopocie było tak samo, tylko na mniejszą skalę.
2014-07-23 10:38
że zrobili to świadomie i ćwiczyli atak; ten gostek - nic nie wskazuje na to, że ćwiczył i specjalnie wjechał, aby uzyskać coś w polityce itp. (był to protest przeciwko rządowi)
2014-07-22 17:00
2014-07-22 17:38
Zapomniałem dodać, że chodzi mi wyłącznie o morderstwa popełnione z premedytacją.
Wszak jest bowiem ogromna różnica pomiędzy sytuacją, która miała miejsce a wypadkiem, gdy ktoś w wyniku błędu lub usterki wjedzie np. w przystanek na którym są ludzie.
2014-07-21 15:42
On dojechał z Gdyni do Sopotu w 4 minuty, więc w cokolwiek by nie wyposażyć straż to przez takich debili nie będzie bezpiecznie
2014-07-22 11:32
na pewno nikogo nie przejedzie kołami
2014-07-21 13:48
wjedzie głebiej do lasu na drzemke
2014-07-21 14:27
A nawet jakby był jakiś patrol na monciaku to co miałby zrobić? Strzelać? Stanąć na drodze i liczyć na to że debil się zatrzyma?
2014-07-21 14:38
jakby był to koleś by pewnie tam nie wjechał
2014-07-21 19:32
W sumie mogliby strzelać. W tym przypadku takiego "kierowcę" można traktować jak potencjalnego zabójcę.
2014-07-21 21:38
bo dlaczego maja ginąć niewinni, spokojni ludzie
a psychole, którzy robią takie rzeczy jw. idą do np. szpitala ( na nasz koszt sa utrzymywani) lub do więzienia
a poszkodowani będą przez resztę życia z własnej kieszeni leczyć się
2014-07-21 22:12
tak, powinno być przynajmniej tyle patroli co ludzi i każdy policjant powinien strzelać!!!
2014-07-21 22:26
Spróbuj trafić z pistoletu w kierowcę rozpędzonego samochodu. Wiedz tylko, że niecelna kula leci sobie dalej. Wokół tłum... dopisz sobie resztę.
2014-07-21 22:31
obsmarowalibyście wszyscy policjantów, że strzelali...
2014-07-22 10:00
to potencjalny zabójca
2014-07-22 17:01
2014-07-21 18:33
W niedzielę w okolicy południa czterech kolesi w służbowych mundurkach i ze służbowym autem przez kilkadziesiąt minut sobie prowadziło rozmówki i obijało się na koszt podatników ;-)
Zresztą to ich ulubiona miejscówka nie od dziś.
2014-07-21 20:56
Przerwa w pracy przysluguje nawet policji.
2014-07-21 21:32
Psy są od tego żeby służyć a nie władza być,żadna z nich władza,to służba a jak służba to do roboty kurka a nie przerwy robić!!!!!!!!!
2014-07-22 09:28
W d*pie byłeś i g*wno wiesz. Kilka pieszych patroli rozsianych od Koliby do prawie Jelitkowa i w górę do okolic Stadionu Leśnego, trzy patrole samochodowe na interwencjach w Kamiennym Potoku, Wyścigach i na Niepodległości. Zanim przyszło zgłoszenie, patrole dostali informacje przez radio, zakończyli trwające interwencje albo przerwali mało istotne i wszyscy biegiem w stronę Monciaka. Według Ciebie ile czasu by im zajęło dotarcie na miejsce? 5, 6 minut to czas MINIMALNY. W tym momencie debil w Hondzie już rozpieprzył auto i ludzie go wyciągnęli. A jakby nawet jakiś patrol był na Mociaku to co mieliby zrobić? Stanąć mu na drodze? Uważasz, że wtedy ten idiota by się zatrzymał? Przejechałby po policjantach jak po każdym innym. Mieliby strzelać? próbowałeś strzelać w jadący samochód w takim tłumie? To nie jest Hollywood a w polskiej policji nie służy Bruce Willis, Chuck Norris albo Stallone. Poza tym - po przestrzeleniu opony przy takiej prędkości samochód traci sterowność i przy ewentualnym poślizgu zamiata jeszcze więcej osób i może przygnieść do ściany. W tym przypadku nawet jakby mu GROM stanął na drodze to nic by nie zdziałał. Mogliby ewentualnie odstrzelić kierowcę i mieć nadzieję że mu stopa spadnie z pedału gazu i czekać aż samochód się zatrzyma. Tutaj w ŻADEN sposób ani policja ani inne służby nie zawiniły.
Jedynym sposobem całkowitego zabezpieczenia Monciaka, łazienek i mola przed wjazdem dla takich debili jest montaż słupków chowanych w ziemii, tak jak to jest przy większości deptaków w UK. Słupki są zdalnie chowane, mogą to zrobić służby takie jak policja, straż pożarna czy karetki. Dostawcy, kiedy chcą wjechać, kontaktują się z centrum monitoringu i po podaniu kodu lub hasła przejazd a później wyjazd jest dla nich udostępniany.
2014-07-22 09:59
Jak ktoś zginie to się władze dopiero za głowę złapią ;/
2014-07-22 21:36
jest to, że ktoś kto pisze tak durne komentarze nie ma odwagi nawet na pseudonim.
2014-07-23 23:47
2014-07-21 13:49
Chłopak chciał sobie trochę pojeżdzić ,a tu tyle szumu i paniki jakby co najmniej wybuchła wojna
2014-07-21 14:02
ciekawe czy byłbyś taki mądry gdybyś był ofiarną tego zdarzenia i straciłbyś nogę mądralo!!!! i resztę życia na wózku inwalidzkim..
2014-07-21 18:38
tyle że tamten był inaczej przygotowany do ludobójstwa.
Obaj działali metodycznie i z określonym celem nastawionym na "skasowanie" jak największej liczby ludzi.
Terrorystom kula w łeb.
2014-07-21 14:02
idź debilu na monciak i wykrzycz w tłumie wieczorem te mądrości. Tak ci sie wydaje, ze jestes anonimowy. Tu trollujesz, a w realu mordy bys nie otworzyl.
2014-07-21 14:30
jeszcze miesiąc wakacji, trzeba to jakoś przetrwać
2014-07-21 14:35
skąd wysuwasz taki wniosek?
2014-07-21 14:35
Co za ludzie. To ironia przecież... Przestańcie tak rzucać mięsem bo powoli przestajecie się różnić od tego całego bydła dookoła.
2014-07-21 14:58
i powinien żyć już tylko w więzieniu
2014-07-21 15:55
na koszta spoleczenstwa... To chyba nie jest najlepsze rozwiazanie.
2014-07-21 15:28
Jan Ty chyba jesteś jego bratem bliźniakiem i ćpunem do tego.
2014-07-21 16:37
jestem jedną z tych osób które siedziały na leżaku na molo i oglądały film, siedzialam w pierwszym rzedzie i jakoś nie wydaje mi się by chciał troche pojezdzić :) troche bardziej by skrecil w prawo i bylo by wiecej ofiar. po za tym jak wszyscy uciekliśmy z molo to ruszył stamtąd jeszcze szybciej niż wjechał nie patrzac w ogole czy ludzie stoją. byliśmy wszyscy przerażeni !
2014-07-21 22:39
Tez bylam na poczatku lezakow.byla panika
2014-07-21 21:15
IDIOTA i koleś z psychiatryka.
2014-07-22 21:13
ma podobno amputowane obie nogi.
2014-07-21 13:50
podważy wszystko i sprawa będzie się ciągnęła latami, a na koniec wyjdzie z tego wielkie G....
2014-07-21 15:27
Przez kulawy wymiar sprawiedliwości i nieudolne służby takich zdarzeń będzie coraz więcej, bo w tym kraju bandzior ma więcej przywilejów niż policjant, który boi się własnego cienia, bo nic nie może zrobić, czy normalny obywatel którego się gnoi na każdym kroku.
No ale czego tu oczekiwać po teoretycznie istniejącym państwie.
2014-07-21 15:37
Synalek sędziny w Wejherowa. Nic dodać nic ująć.
Zatuszują, sprawa przycichnie i nic się nie stanie.
Pewnie nawet prawka nie straci.
2014-07-21 21:17
2014-07-21 21:53
Ale z prawem jazdy, dziwne nie?...
Wersja z sędziną z Wejherowa - czyzby najbardziej prawdopodobna?
2014-07-21 13:51
2014-07-21 14:42
plus X przypadkowo postrzelonych osób. Życie to nie film z Brucem Willisem, nawet przeszkolona osoba (żołnierz, policjant) miałaby problem z trafieniem kierowcy w takiej sytuacji, a co dopiero typowy Janusz. A pudło w tak "ciasnym" i zaludnionym miejscu mogłoby równać się z postrzałem przypadkowej osoby.
2014-07-21 15:18
i eutanazje dla kazdego czlowieka > 30 lat.
Czy wy naprawde wierzycie w tak idiotycznie proste rozwiazania? No tak, moze by tego ktos ubil, a przy okazji Twojego brata i ciocie. Biadolenie byle biadolic.
Ten koles przegial calkowicie. Tego sie nie da przewidziec, ani nie da zapobiegac. Chyba, ze wprowadzamy panstwo policyjne.
2014-07-21 21:10
za aborcją - do 32 roku życia ;) Podpisuję się na tak ;)
2014-07-21 16:25
2014-07-21 20:46
I dostałby dożywocie x20. U nas potraktują to jak potrącenie pieszego.
2014-07-21 21:00
Pomyśl troszkę.
2014-07-21 21:22
Bredzisz ignorancie i nie masz żadnego pojęcia o użyciu broni .Skąd 100 zabitych, z cekaemu by strzelali? to są właśnie argumenty przeciwników posiadania broni,bełkot bez sensu dla samej zasady bełkotania.
2014-07-22 07:22
w USA mozesz takie kupić
2014-07-21 23:03
Legalizacja broni to najlepsze rozwiazanie. W Szwajcarii sprawdza sie to bez zarzutu. W Polsce bron uzywaja obecnie bandyci i policjanci, ktorych nie szkola na strzelnicy...
2014-07-22 07:31
Tu chodzi o mentalność, poziom życia, strukturę społeczną. W Szwajcarii praktycznie brak jest biedoty, patologii, itp. Natomiast w USA jest tego w brud i to właśnie ta patologia z małpim rozumem nadużywa broni.
W Polsce debili, patologii, biedoty nie brakuje. Teraz Ty mądralo dał byś im jeszcze broń, by uczynić ulice bezpieczniejszymi.
2014-07-21 13:51
a co ma rajd do tego?
2014-07-21 18:02
kierowca i pilot to byl wyscig....
2014-07-21 13:51
I całą rodzinę, niech ludzie zrobią lincz na rodzinie iż wychowali takiego debila ćpuna i wariata, oderwanego od pługa na wsi.
2014-07-21 13:58
2014-07-21 15:57
jezeli byl faktycznie az tak chory, to nie moglby posiadac prawa jazdy. Cos wiec tu nie gra... Albo chory autentycznie albo chory wtedy, gdy jest to wygodne i potrzebne do czegos tam.
2014-07-21 17:43
żeby zapewne uniknąć odpowiedzialności/kicia za swoje wcześniejsze wykroczenia - tak to się robi w rodzinach sędziowsko-prokuratorsko-wpływowych. załatwiają misiowi papiery jak coś przeskrobał, i po jakimś wybryku wysyłają - na leczenie (w najgorszym przypadku), a w najlepszym - umarzają :) tadam
2014-07-21 15:58
to prrokurator albo sedzia apelacyjny wiecc koles da rade
2014-07-21 16:53
na parę miesięcy ... W takiej Polszy żyjemy....
2014-07-21 21:12
g*wno prawda a wy łykacie te wszystkie zmyślone historie. stolec wiecie wiec stolec mozecie osadzac.
2014-07-22 08:04
Jak wiesz...
2014-07-22 11:25
osadzać na muszli kl.?
2014-07-21 20:31
wierzysz w chorobe psychiczna???
MATKA I SYNN winni po rowno.... UJAWNIC MATKE !!!
2014-07-22 08:15
Bez przesady. Nawet w najnormalniejszych rodzinach zdarzy się czasem czarna owca. Nie sądzę żeby to była kwestia wychowania. Jego rodzina i tak swoje przez tę sytuację wycierpi. To on jest winny. Tylko on.
2014-07-22 09:26
a jak widać sama kwalifikacja czynu jest przegięciem spektakularnym, więc koleś musi mieć duuuże plecy. A więc ci co mu pomagają są tyle samo warci co to ścierwo. Jako matka nie broniłabym syna, który coś takiego by zrobił, chyba że byłabym w zdeprawowanym od pokoleń środowisku prawniczym - to środowisko wydaje się być nieczułe na ludzką krzywdę i wydaje się postrzegać siebie jako inna kategorię. Mamy proszę państwa klasy w społeczeństwie i szklane sufity, ale oficjalnie to oczywiście nie. Sprawiedliwość jest dla bogatych, dla szaraczków mamy aparat prawa i sankcje.
2014-07-22 11:23
za czyny tego gościa, Hitlera itp. są odpowiedzialni rodzice, którzy ich tak wychowali albo popełnili jakieś błędy. Jeśli niektórych rodziców chwalimy za dobre wychowanie, to dlaczego nie można innych ganić za złe?
2014-07-22 14:31
Psychika człowieka kształtuje sie od urodzenia pod wpływem relacji z najbliższymi
2014-07-21 14:12
jeśli tak, to pięknie ukręcą sprawę za jakiś czas......
2014-07-21 14:18
sędziego, a matka tego pacana to (ta) sędzia
2014-07-21 14:53
ty przyglupie
2014-07-22 12:01
powinieneś trafić na pręgierz publiczny!
2014-07-21 14:58
raczej syn kogoś ustawionego
a nie człowiek ziemii
2014-07-21 22:45
szkoda, ze nie przejechał jakiegoś "Izraelity" bo wtedy Mosad wyrżnął by całą jego rodzinkę i wszystkich co mu pomogą a jego porwano by do Izraela i zrobiono to samo co z tym 16 latkiem Palestyńskim
2014-07-22 02:30
Normalny jesteś? Tym rodzicom należy współczuć.
2014-07-22 11:30
Hitlera, Jaruzelskiego i Plichty (Amber Gold) i jednocześnie wytykać wadliwe wychowanie. Do 18 lat prawnie i finansowo odpowiadają a potem odpowiadają poza prawem. mamy prawo oceniać przestępców i ich rodziny. Dwóch chłopaków dokonało zamachu w Bostonie. Czy rodziców można za to piętnować, czy pocieszać - "nic się nie stało, nie wy jesteście winni"?
2014-07-22 12:03
tak wychowanego człowieka po dziś dzień rzadko można spotkać...
2014-07-22 12:04
razem z publiczną eksmisją i poniżeniem szczątków z cmentarza...
2014-07-22 08:15
Co to za beznadziejny pomysł lincz na rodzinie? A z jakiej racji rodzina odpowiada za czyny jednego z jej członków... CZŁOWIEKU!!! przypominam że ten matoł miał 30 lat już dawno sam za siebie odpowiadał
2014-07-22 08:27
że siadał za kółkiem; pewnie mu kiedyś kupili rower, motocykl a potem auto albo dorzucili się do zakupu.
2014-07-22 12:06
logiczne = jakby nie karmiła to by go nie było
a babcia też bo matkę sprawcy karmiła
najlepiej całe drzewko rodzinne rozstrzelać tak dla pewności, że może kogoś pominiemy
P.S. Jeszcze sąsiadów, bo nie zareagowali jak przeklinał gdy był młody...
2014-07-22 09:24
a z jakiej racji przypadkowi ludzie ucierpieli?, sory, ale przypadkowo powinna jego rodzina to samo odczuć
2014-07-22 11:19
Trzeba wprowadzić takie prawo jak w Stanach: niech w gazetach widnieją listy osób skazanych za przestępstwa. Obecnie prawo chroni bandytów, a nie ofiary.
Trzeba też przywrócić karę śmierci dla takich osób, które z premedytacją wjeżdżają w tłum ludzi.
Żadne barierki, blokady, a nawet większa liczba policjantów nic tu nie pomoże - skoro i tak bandyci nie boją się kar.
2014-07-22 14:59
Filmik na youtube od 50 sekundy:
Przyszłość w IT 01.12.2012r. Warszawa Hotel Westin
Ryj tego oszołoma...
2014-07-22 16:09
dokladnie dawac nazwisko!
2014-07-22 19:05
2014-07-21 13:52
teraz sie pewnoie okaże, że jest nienormalny, schorowany, nietykalny syn sedziego z układu i debil nie beknie za ten akt zbrodni bo żyjemy w Polsce!!!!!!