- 1 Pod prąd uciekał przed policją (195 opinii)
- 2 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (88 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (591 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (84 opinie)
- 5 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (517 opinii)
- 6 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (321 opinii)
Agresywny pies śmiertelnie pogryzł mężczyznę
Agresywny pies rasy pitbull śmiertelnie pogryzł mężczyznę, który miał go wyprowadzić na spacer. Tragiczne wydarzenia rozegrały się we wtorek, 23.08.2022 r. wieczorem w jednym z mieszkań na terenie Witomina. Zwierzę zostało odstrzelone przez policjantów. O sprawie pierwsi poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
Aktualizacja, godz. 10:36. Właścicielka schroniła się na balkonie
Więcej szczegółów na temat okoliczności śmiertelnego zdarzenia słyszymy od gdyńskich policjantów. Jak udało nam się dowiedzieć, funkcjonariusze zgłoszenie otrzymali we wtorek, ok. godz. 20.
Policjanci, którzy przyjechali na miejsce, do mieszkania weszli przez balkon. W obawie przed swoim psem schroniła się na nim właścicielka zwierzęcia.
- Policjanci weszli do mieszkania. Na podłodze zobaczyli nieprzytomnego, zakrwawionego mężczyznę, a obok niego psa, który warczał i nagle ruszył w kierunku funkcjonariuszy. Jeden z policjantów, z obawy o życie i zdrowie swoje oraz drugiego funkcjonariusza, zmuszony był do wykorzystania broni, aby unieszkodliwić psa - mówi asp. sztab. Roman Klunder z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
47-latek pogryziony przez pitbulla
Następnie mundurowi wraz z ratownikami podeszli do mężczyzny. Zauważyli liczne rany szarpane ciała. Niestety okazało się, że poszkodowany już nie żył. 47-latek był znajomym właścicielki pitbulla, który co jakiś czas wyprowadzał jej psy na spacer.
Psy przebywały w mieszkaniu w bloku.
O sprawie informowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za sygnały.
Z ustaleń śledczych wynika, że właścicielką pitbulla była kobieta, a zmarły mężczyzna pomagał jej przy psach.
Agresywny pies (130 opinii)
Miał on wyprowadzić zwierzę na spacer, został jednak zaatakowany i wskutek odniesionych obrażeń zmarł.
Agresywny pitbull. Policjanci odstrzelili psa
- Pitbull był agresywny również wobec policjantów, którzy po otrzymanym zgłoszeniu przyjechali na miejsce. W związku z tym funkcjonariusze byli zmuszeni do użycia broni, pies został odstrzelony - powiedziała prok. Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku.
Mężczyzna śmiertelnie pogryziony przez psa. W czwartek sekcja
Postępowanie toczyć się będzie w kierunku nieumyślnego spowodowania śmierci i narażenia innych osób na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia bądź zdrowia.
Na tę chwilę nikomu nie przedstawiono zarzutów. Na czwartek zaplanowano sekcję zwłok zagryzionego mężczyzny.
Opinie wybrane
-
2022-08-24 10:17
Rasy agresywne powinny być rejestrowane. (138)
i nie każdy powinien mieć takiego psa-czesto właściciele takich psów mają niedojrzałą głowę.
- 1819 32
-
2022-08-26 16:18
Zakaz
Całkowity zakaz chowu i hodowli dużych psów w bloku! Brak odpowiednich przepisów(oznaczenia wagi i ras) sprzyja trzymaniu w bloku po klika wielkich ,często niebezpiecznych osobników . Miłośnicy czworonogów stawiają wyższość psa nad dobrem człowieka! Brak podatków powoduje, że za sprzątanie psich kup płacimy wszyscy. Wszyscy słuchamy skowyczenia, wycia i szczekania zakłócającego często ciszę nocną .A to ,że ktoś ma alegrię lub astmę od sierści, niech
zdycha..pies jest ważniejszy!- 0 0
-
2022-08-25 09:26
Podobieństwo.
Nawet mają podobne gęby.
- 1 0
-
2022-08-25 00:34
To samo tyczy się rowerzystów
Powinni być rejestrowani skoro korzystają z publicznych dróg... Większość z nich ma niedojrzałą głowę, i chyba tylko po to ja ma żeby ich mogła boleć ....
- 2 0
-
2022-08-24 20:10
tzn. że skoro rasy agresywne powinny być agresywne to chyba powinniśmy zacząć od ludzi bo to jest rasa najbardziej agresywna.
nie wiadomo jaki był powód, że pies zaatakował. może bronił właścicielki?- 2 2
-
2022-08-24 20:08
nid rejestrowane, tylko likwidowane
Nikt nie powinien mieć takiego psa
- 5 0
-
2022-08-24 19:48
Nigdzie nie było napisane że pies był bez rodowodu
Pytanie - po cholerę mieć takiego psa? Bardzo nieliczni powinni posiadać takie psy i to gdzieś na ranczo z wysokim ogrodzeniem a nie w bloku w dużym mieście.
- 5 0
-
2022-08-24 19:32
psa agresywnego można mieć a lwa jak chce kupić to już nie można? oba agresywne są
- 6 1
-
2022-08-24 18:44
Po tej dzielnicy z pitbulami chodzi się bez smyczy. Policja byla widziana z ćwierć wieku temu.
- 6 1
-
2022-08-24 18:32
Bredzisz. Nie tędy droga. Co z tego że zapiszą na karteczce kto ma złego piesia. Ludzie nie ma agresywnych psów. Każdego psa można ułożyć tak by kładł się na plecach i czekał na głaskanie brzucha. Sam wychowałem 3 owczarki niemieckie. A znajomy wychował Rottweilera. Są natomiast właściciele, którzy: 1) nie potrafią zapanować nad takim zwierzęciem
Bredzisz. Nie tędy droga. Co z tego że zapiszą na karteczce kto ma złego piesia. Ludzie nie ma agresywnych psów. Każdego psa można ułożyć tak by kładł się na plecach i czekał na głaskanie brzucha. Sam wychowałem 3 owczarki niemieckie. A znajomy wychował Rottweilera. Są natomiast właściciele, którzy: 1) nie potrafią zapanować nad takim zwierzęciem i wtedy są problemy, 2) Są ludzie co uczą psy agresji i takich winno się odstrzelić, nie psa.
Pani kupiła sobie pieska, a wyprowadzał znajomy bo nie dawała mu rady. Yorka by sobie kupiła. Chcesz Pitbulla ok. Kupujesz i obowiązkowe 6 miesięczne szkolenie (w szkole policyjnej nie szkółce z d*** wziętej) do wykonania do pierwszego roku życia psa. Nie zrobisz to żegnasz się z pieskiem, 5000 zł kary + 200 zł miesięcznie dla nowego właściciela, którego trzeba było w zastępstwie znaleźć. Dla takiego psa trzeba znaleźć czas i posiadać umiejętności. Jak nie ten to są sarenki, Yorki, Maltańczyki i inne karłowate :)- 9 1
-
2022-08-24 18:26
Koniecznie
Otóż to, rejestrowane i przymusowe szkolenie psa i uświadamianie potencjalnego właściciela.
- 5 0
-
2022-08-24 17:58
Kota maja dobrzy ludzie
- 4 1
-
2022-08-24 15:59
Więcej
Co więcej, powinien być zakaz trzymania agresywnych ras w miastach w szczególności w blokach mieszkalnych.
- 10 3
-
2022-08-24 15:54
(4)
Bulle nie są z natury agresywne. Kwestia ich ułożenia, co niestety nie każdy potrafi. Nie jest to pies dla każdego. Sam mam psa typu SBT i cieszy się na wszystko co się rusza :)
- 6 14
-
2022-08-25 00:34
Co to jest pies SBT-Sebastian? (1)
- 2 0
-
2022-08-25 00:45
Staffordshire Bull Terrier podobny do Pitbulla amerykanskiego
- 1 0
-
2022-08-24 23:49
Agresywne rasy kupują agresywni ludzie
I niestety po to aby wzbudzać w psach agresję, co powinno być karane!
Jest to zbrodnia na zwierzęciu, bo agresja to jego permanentny stres, skraca życie. No i niebezpieczeństwo dla osób postronnych.
Później tacy "właściciele" chowają się na balkonie przed własnym psem- 9 0
-
2022-08-24 23:47
a jeszcze bardziej, jak przestaje się ruszać.
- 1 0
-
2022-08-24 15:13
Powinny. I tysiac innych rzeczy tez powinno. Tu jest Polska.
- 6 0
-
2022-08-24 14:26
(1)
Polskę to przerasta
- 9 1
-
2022-08-24 23:46
jak wszystko ostatnio.
- 2 1
-
2022-08-24 14:15
w takiej Danii jak chcesz do niej wjechać, to jest lista kilkunastu zakazanych ras i jest spokój (3)
u nas tak samo powinno być. Nie wolno hodować, mieć i wwozić. Zrobic listę i wybić te wszystkie pitbulle i inne niebezpieczne rasy.
- 19 3
-
2022-08-24 15:12
I mieszańce tych ras
To jest dopiero bomba genetyczna.
- 13 0
-
2022-08-24 15:08
(1)
to wyprowadź się do Danii
- 2 15
-
2022-08-25 11:03
ty na Syberię tam sobie tygryska ogarnij i żyjcie długo i szczęśliwie
- 1 0
-
2022-08-24 13:51
A wiesz ile w ciapkowie takich porzuconych bo fajny szczeniaczek a teraz nie do ułożenia już?
- 7 0
-
2022-08-24 13:44
przecież dresiarze to kundle (1)
kundle agresywne w szaliczkach tez trzeba rejestrowac??
- 4 3
-
2022-08-24 15:09
Raczej tępić
Odstrzał sanitarny w celu redukcji populacji.
- 8 0
-
2022-08-24 13:34
Nie powinno się ich w ogóle hodować
- 11 0
-
2022-08-24 13:08
a właścicile kierowani do psychiatryka
- 17 2
-
2022-08-24 13:03
To nie tak (2)
Co to takiego te rasy agresywne? Na agresywnego to psa trzeba najpierw wychować. Nie ma ras agresywnych, są tylko przy, które potrzebują więcej uwagi. Skoro ludzie potrafią oswoić lwa, czy tygrysa to tymbardziej mogą ogarnąć swojego psa
- 5 23
-
2022-08-24 18:55
DNA nie kłamie. Jak tatulo mial nos zadarty, dziecko będzie podobne do Kościuszki. Podobnie z agresywnym psem
Marzyłem, by mój o malo co owczarek byl agresywny. Ale na lekcjach tresury podczas ćwiczeń z agresji zrobił ze strachu kupkę. Pan treser kazal go zdjąć z placu i rzekł: Bedziecie państwo mieli dużo radości z tego psa, ale agresywny to on nie jest i nie będzie. I odtąd mieliśmy układ. Pies się prężył i udawał bohatera, ja się dresiarstwu odszczekiwałem.
- 9 1
-
2022-08-24 15:08
Nie no wcale
Kaukaz to przecież taka duża włochata przytulanka.
- 8 4
-
2022-08-24 13:05
(5)
ci z tego, skoro wystarczy brak rodowodu i już jest rasa nieagresywna. Na moim osiedlu są dwa takie psy. Właściciele puszczają je luzem. Psy aportują, biegają swobodnie. Czekam, kiedy puszczą się za dziećmi i zrobią im krzywdę.
- 16 0
-
2022-08-24 16:37
(4)
We Wrzeszczu chodzi taka parka z trzema amstaffami, a właściwie mieszańcami amstafów albo jakaś rasą amstafopodobną, spuszczają psy ze smyczy w lesie na Jaśkowej i na podleśnej polanie, obok bawią się dzieci, a oni ćwiczą psy na szarpakach. Ja np. czuję zagrożenie mijając ich z dzieckiem.
- 26 1
-
2022-08-24 23:45
omijaj szerokim łukiem, serio (1)
a parkę zgłoś dzielnicowemu. Niech sprawdzi, czy zarejstrowane jako psy agresywne i czy je wyprowadzają na smyczy i w kagańcu.
- 4 0
-
2022-08-25 16:30
To ciężki przypadek. Ta babka z tej parki sama jest dość agresywna, krzyczy na te psy, przeklina publicznie, strach im nawet uwagę zwrócić. Mam wrażenie, że bardzo chełpią się tymi psami i uważają je za świetnie wytresowane. Ale, tak jak tu wszyscy piszą, to tylko pies, do tego wyjątkowo silny, waleczny i w stadzie. Babka chwaliła się kiedyś komuś publicznie, że nie musi ich rejestrować, bo ta rasa nie jest w wykazie ras agresywnych w Polsce.
- 1 0
-
2022-08-24 18:05
Co mial czlowiek w glowie dajacy minusa za ten komentarz? (1)
- 13 2
-
2022-08-24 18:56
No właśnie nic.
- 11 0
-
2022-08-24 13:05
jednego pitbula mniej to dobra wiadomośc
- 24 1
-
2022-08-24 12:58
W ogóle takich ras nie powinno być
- 17 0
-
2022-08-24 12:38
(1)
Pit bulle nie są na liście ras agresywnych
- 3 17
-
2022-08-24 15:07
Poważnie?
No to pięknie...
- 9 1
-
2022-08-24 12:11
Takie potwory nie powinny byc rejestrowane a zakazane
- 36 0
-
2022-08-24 12:04
Rejestrowane?
Po co?
Po zagryzieniu człowieka rejestracja psa nie przywróci ani zdrowia ani życia, nie zdejmie też traumy psychicznej z osób poszkodowanych oraz z świadków zdarzenia.
Mówiąc wprost, takie psy powinny zostać zakazane, przynajmniej w miastach, a zwłaszcza trzymanie ich w budynkach wielorodzinnych czy na osiedlach.- 29 2
-
2022-08-24 12:03
dzięki za opinię.
Dzięki za twoja opinię.
Wstawiaj swoje przemyślenia za każdym razem. Czekamy na to !!!!!- 1 0
-
2022-08-24 12:00
A rasa samorzadowy urzednik to jaka?
- 9 4
-
2022-08-24 12:00
nie ma czegos takiego jak rasy agresywne
takie cuda zostaly zrobione pod publiczke . juz czesc krajów sie z tego wycofuje
- 5 28
-
2022-08-24 11:50
Ego właściciela
Sąsiedzi pewnie teraz poczuli ulgę.
- 30 0
-
2022-08-24 11:41
Nie tyle rejestrowane co ...
... wygaszane. podobnie rasy, z wadami genetycznymi. Zlikwidować i po kłopocie.
- 23 0
-
2022-08-24 11:23
Problemem są mieszańce (1)
- 7 4
-
2022-08-24 13:08
wsród włascicieli?
- 4 1
-
2022-08-24 11:18
(2)
Pitbull nie należy do rasy agresywnej
- 5 33
-
2022-08-25 20:10
Agresywni.
Właściciele tych knurów są czasem bardziej agresywni od nich a i urodą dorównują im.
- 3 0
-
2022-08-24 18:51
Bzdura. Sąsiedzi mieli pitbulkę, która rok w rok a może i częściej zachodzila w ciążę i rodziła małe. Z tego się rodzina
Trzymali ją na balkonie w bloku. I do dziś nie wiadomo, czy przez stres, czy brak wytchnienia od permanentnej ciąży, pitbulka była bardzo agresywna. Pogryzła psa sąsiada i sąsiada i kilka innych psów na osiedlu.
W związku z tym b. proszę o wprowadzenie zakazu hodowania psów tej rasy.- 17 0
-
2022-08-24 11:12
(1)
zwłaszcza tacy którzy puszczają psy bez kagańców.
- 29 0
-
2022-08-24 15:04
Musiałaby się zmienić ustawa
Pod rządami obecnej takiego zakazu nie ma. Proszę bez hejtu - stwierdzam fakt.
- 7 3
-
2022-08-24 11:08
rasy agresywne powinny być wyeliminowane z tego kraju (3)
raz na zawsze, koniec z tym.
- 42 7
-
2022-08-24 19:20
Z tym, że każdy pies może być agresywny. (2)
Mały york generalnie irytuje, ale intencje ma złowieszcze. Natomiast przy braku wychowania lub co gorsza przy złym traktowaniu, nawet labrador może być agresywny.
Predyspozycje rasy to....no właśnie predyspozycje, a nie wyrok.
Wyeliminowana powinna być lekkomyślność oraz ignorancja i to z każdej sfery życia.- 3 3
-
2022-08-25 10:55
(1)
co z tego, że york jest agresywny jak dziecko zazwyczaj sobie z takim cudem poradzi? w naszym cudnym kraju nikt nie panuje nad niczym i co nie jest zakazane uważają za dopuszczone a zasady współżycia społecznego są dla słabych a skoro tak to tylko odebranie psa takiego właśnie i sprawa w sądzie, nie może być tak ze człowiek boi się wyjść na
co z tego, że york jest agresywny jak dziecko zazwyczaj sobie z takim cudem poradzi? w naszym cudnym kraju nikt nie panuje nad niczym i co nie jest zakazane uważają za dopuszczone a zasady współżycia społecznego są dla słabych a skoro tak to tylko odebranie psa takiego właśnie i sprawa w sądzie, nie może być tak ze człowiek boi się wyjść na zewnątrz bo ktoś ma psa i nie ważne, że pies nie winny, bez takich kundli da się żyć i to dużo lepiej gdyby tak nie było każda rodzina miałaby takiego potwora
- 1 1
-
2022-08-26 08:09
Zazwyczaj sobie poradzi?
A pokąsanie rączki lub twarz? Małe psy znacznie łatwiej zdenerwować, bo wszystkiego się boją.
Nie zmienia to faktu, że każdy potencjalny właściciel powinien mieć robiony test IQ. A jeżeli ma psa z "lewego" źródła, to test robiony po zgłoszeniu sąsiadów. Szkoda psów na półgłówków- 0 0
-
2022-08-24 11:00
a co za różnica, czy kogoś zagryzie rejestrowany czy nierejestrowany pitbull? (4)
moim zdaniem przynajmniej w budynkach wielorodzinnych takie psy powinny być zakazane a najlepiej zakazane w ogóle - po co ryzykować?
- 41 9
-
2022-08-24 11:48
(3)
nie, nie powinny być zakazane. Jeśli chcesz mieć spokój to nie mieszkaj w budynku wielorodzinnym, tylko z dala od takich miejsc. Jeśli ktoś chce posiadać psa w bloku, małego, dużego, rasowego czy nie, to ma do tego prawo - ale należy go odpowiednio wychować.
- 7 33
-
2022-08-25 10:48
to ty wyprowadź się do lasu lub na pole, ogrodź wysokim murem i trzymaj tam co chcesz ale z dala od społeczeństwa
- 1 0
-
2022-08-24 23:30
masz rację
jak ktoś chce mieć psa, to oczywiście może: chcieć
- 4 0
-
2022-08-24 13:07
to są budynki dla ludzi a nie dla agresywnych kundli
to ty zamieszkaj ze swoim psem na złomowcu
- 24 4
-
2022-08-24 10:55
To jak z białymi ledowymi żarówkami w starych Skodach i Tico. Niby każdy widzi że coś nie tak ale nikt nie sprawdza.
- 19 1
-
2022-08-24 10:54
Są rejestrowane
- 5 8
-
2022-08-24 10:49
Ja bym dodał (4)
całkowity zakaz posiadania psów w budynkach wielorodzinnych. Jakichkolwiek psów, bez względu na rozmiar. Ponieważ poziom bezmyślności i chamstwa rodaków rośnie z roku na rok, należy ograniczyć możliwość posiadania psów w takich warunkach dla bezpieczeństwa pozostałych mieszkańców.
- 52 35
-
2022-08-24 10:55
(3)
I zakaz posiadania dzieci w blokach. Ludzie chcą mieć spokój po pracy :)
- 64 29
-
2022-08-24 12:50
też byłeś/byłaś dzieckiem i zapytaj rodziców o jakim usposobieniu (2)
człowiek jest ponad zwierzęciem posiadając wszelkie zdolności i przywileje prawne
- 12 13
-
2022-08-24 14:38
osoba porównująca człowieka na równi ze zwierzęciem (1)
z miłości do swojego zwierzątka niech upodobni się do niego sposobem jedzenia z miski na glebie i wyłącznie swoją jamą ustną, bez pomocy rąk ( swoich kończyn) , oraz załatwia swoje potrzeby fizjologiczne w swoim domu bez korzystania z toalety - z wyłączeniem do wszelkich praw przypisanych człowiekowi :}
- 10 7
-
2022-08-24 15:44
To jest jakiś glupek
Który nienawidzi dzieci. Cały czas się tu produkuje. Artykuł o psie co zagryzł człowieka a ten o dzieciach
- 11 3
-
2022-08-24 10:44
duże psy powinny być rejestrowane, a właściciele powinni być badani psychologicznie (1)
- 35 9
-
2022-08-24 11:06
że niby co, że chihuahua nie jest Agresywny? że poważnej Krzywdy np. małemu dziecku nie zrobi?
powinno być Prawo Posiadania Psa - podobnie jak Prawo Jazdy.
.... trudny egzamin pisemny z hodowli i utrzymywania danej rasy + egzamin praktyczny w wyprowadzania psa
/a każda reakcja agresywna prowokowanego w najbardziej wymyślny sposób psa - powoduje odebranie psa właścicielowi - do czasu aż On egzamin praktyczny zda/- 23 9
-
2022-08-24 10:41
(2)
Nie rasy tylko kazdy pies wazacy wiecej niz 5kg powinien byc rejestrowany, oblozony wysokim podatkiem a jego posiadanie powinno byc limitowane w uzasadnionych przypadkach.
- 36 23
-
2022-08-24 10:54
(1)
Oraz bardzo wysoki podatek od posiadania auta.
- 10 21
-
2022-08-24 12:06
Bardzo duży podatek od oddychania. W tym najwiekszy biznes będzie;)
- 10 5
-
2022-08-24 10:39
No tak, rejestrowane psy nie gryzą. (1)
- 32 10
-
2022-08-24 12:06
genau
dokładnie ;)
- 6 1
-
2022-08-24 10:37
W praktyce większość wszystkich psów kupowanych w naszym kraju pochodzi z pseudohodowli lub "wpadkowych": miotów (czyli nie są to psy czystej rasy, nawet jeśli w praktyce od rodowodowych może ich różnić tylko odcień sierści), więc ta rejestracja to martwy przepis. Pazerność i brak wiedzy. Trzeba by regulacji na posiadanie zwierząt w ogóle. Zwierzęta to nie zabawki.
- 54 3
-
2022-08-24 10:35
Ludzie karani, czyli spora czesc posiadaczy pitbuli.
Bo to przeciez ulubiony pupilek dresiarstwa powinni miec zakaz posiadania psow, jakiejkolwiek rasy.
- 70 2
-
2022-08-24 10:27
Ale jak pokazuje doświadczenie pies może być "nieczystej" rasy i nie trzeba mieć żadnych pozwoleń lub rejestracji (5)
- 63 1
-
2022-08-24 10:50
Nieprawda ! (4)
...bo obowiązek rejestracji urzędowej dotyczy nie tylko psów z listy "zastrzeżonych" z rodowodem, ale także ich mieszańców. Nikt mi nie wmówić, że właściciel psa nie jest świadomy rasowego pochodzenia psa, którego trzyma w domu i co jakby z natury klasyfikuje zwierzę. A jak kogoś to nie interesuje, to niech sobie kupi świnkę morską. W efekcie
...bo obowiązek rejestracji urzędowej dotyczy nie tylko psów z listy "zastrzeżonych" z rodowodem, ale także ich mieszańców. Nikt mi nie wmówić, że właściciel psa nie jest świadomy rasowego pochodzenia psa, którego trzyma w domu i co jakby z natury klasyfikuje zwierzę. A jak kogoś to nie interesuje, to niech sobie kupi świnkę morską. W efekcie niewiedza nikogo nie zwalnia z odpowiedzialności, co w konsekwencji doprowadzi właścicielkę tego mordercze psa przed sąd z aktem oskarżenia za zabójstwo człowieka. Tak to działa.
- 16 9
-
2022-08-24 20:27
A czytałeś artykuł kilka tygodnie temu na trójmiasto?
Pies dwa razy pogryzł ale nic nie można zrobić bo nie jest czystej rasy.
- 8 1
-
2022-08-24 12:26
nie ma obowiązku rejestracji mieszańców (1)
- 10 2
-
2022-08-24 23:31
Ale co daje ta rejestracja?
Zarejestrowany pitbul nie będzie już gryzł?
- 1 2
-
2022-08-24 11:02
chomiki są zabójcze - a całymi nocami, gdy nikt nie widzi coś nieustannie Knują!
- 20 8
-
2022-08-24 10:27
(2)
ale są. Na rasy niebezpieczne wymagane jest pozwolenie. Bez tego nie możesz posiadać takiego psa.
- 13 7
-
2022-08-24 15:07
(1)
nie ma pozwoleń, ale wymagana jest rejestracja w gminie
- 9 1
-
2022-08-24 20:08
Tylko na psy rasowe
Większość właścicieli znajomym mówi, że ma rasowca, ale oficjalnie ich nie rejestruje.
- 7 0
-
2022-08-24 10:27
I co ztego skoro nikt nie zgłasza a mieszanców nie trzeba Rejestraja powinna dotyczyc wszystkich psów ! (3)
- 38 2
-
2022-08-24 10:46
Yorków też? (2)
- 17 9
-
2022-08-24 14:59
Mówimy o psach
Nie o szczurach z kokardką.
- 4 7
-
2022-08-24 11:41
Tak każdego psa bys wiedział ze pies to nie zabawka dziecko tez rejestrujesz
- 35 3
-
2022-08-24 10:26
i jeszcze trzymał takiego psa w bloku typu klitka ...... (2)
....
- 61 9
-
2022-08-24 12:05
a kto taki zbudowaL? (1)
Ktory deweloper tu reklamowany od lat?
- 4 10
-
2022-08-24 14:46
można kupić większe mieszkanie
- 3 6
-
2022-08-24 10:24
Winny być zabronione.
- 59 4
-
2022-08-24 10:24
(2)
Rejestrowane i grubo opodatkowane
- 67 6
-
2022-08-25 08:33
Mati,
weź się uspokój.
- 0 0
-
2022-08-24 10:43
wszystkie psy są opodatkowane, niektóre samorządy po prostu mają zerową stawkę podatku, nie wiem tylko co do ma do rzeczy
- 17 3
-
2022-08-24 10:24
Miałam nieprzyjemność spotkania takiego właściciela (12)
Pani z dużym bulldogiem bez kagańca na jakiejś gumowej obroży wsiadła mi do windy. Jechałem z hali garażowej ona z parteru. Winda mała i pies najpierw zaczął na mnie szczekać, a potem rzucać. Kobieta nie była w stanie go utrzymać i dobrze że jechała tylko na 5 piętro, bo robiło się koszmarnie.
- 122 4
-
2022-08-24 10:42
(11)
to trzeba było odpuścić tę windę a nie się pchać, bohatera zgrywasz?
- 10 182
-
2022-08-24 11:27
Czytaj kto do kogo wsiadł zanim zaczniesz ludzi obrażać
- 17 1
-
2022-08-24 11:13
(2)
A gdzie kaganiec? Od razu należałoby tej kobiecie odebrać takiego psa. Zresztą w blokach takie psy nie powinny mieszkać i tyle.
- 60 6
-
2022-08-24 14:34
(1)
Własnego psa w kagańcu w domu trzymać? Już bez przesady.
- 4 17
-
2022-08-24 14:49
Skoro uciekła na balkon
to chyba nie przesada...
- 25 0
-
2022-08-24 11:00
są jakieś formy kultury - które ludzi obowiązują (smycz i kaganiec to podstawa ... sprzątanie kupy po piesku też) (5)
gadki typu "a mój piesek nikogo nie ugryzie" - miedzy bajki można włożyć
- 98 7
-
2022-08-24 11:14
Z tymi kupami to przesada- użyźniają trawniki (4)
właściciel zbierający kupki psa to najbardziej obleśna i głupia rzecz po 89 roku. Nie chciał bym mieć znajomego który to robi- to stan umysłu jak u narkomana.
- 13 127
-
2022-08-24 18:45
Słyszałeś o bąblowcu? Hello, piaskownica, psia kupa z jajami tasiemca...
- 9 1
-
2022-08-24 12:04
dokładnie (1)
a kupy po bombelkach wala sie za tzw "placami zabaw"
- 16 14
-
2022-08-24 15:41
Ciekawe gdzie takie widziałeś
Gdyby głupota mogła latać
- 3 4
-
2022-08-24 11:44
to chyba jestes narkomanem - stan umysłu :)
- 55 4
-
2022-08-24 10:56
A umiesz dzbanie czytać ze zrozumieniem
To kobieta z psem wepchała się do windy
- 139 6
-
2022-08-24 10:19
(23)
Są niby rejestrowane ale mieszańców- a takich jest najwięcej i są najbardziej nieobliczalne- to nie dotyczy.
- 176 2
-
2022-08-24 10:39
Gdzieś widziałem dane odnośnie pogryzień przez psy w Polsce (10)
65% to wlaśnie mieszańce... straszny Pitbull to tam jakiś ułamek procenta (w Polsce jest raczej względnie mało PitBulli)
- 27 66
-
2022-08-24 20:04
Oczywiście. (1)
W USA gdzie jest bardzo dużo pitbulli jest podobnie , najczęściej ludzie są pogryzieni przez cudowne labradory i to poważnie, owczarki Niemieckie cziłała i rożnego rodzaje kundelki , Pitbull jest na ostatnim miejscu.
- 2 13
-
2022-08-24 23:39
skąd ty bierzesz te "dane"? Śmiertelne pogryzienia w USA to niemal wyłacznie pitbulle, ponad 80% co roku
- 9 1
-
2022-08-24 19:40
Ponad 90% ludzi, którzy chwalą się pitbullami, nie rejestruje ich jako niebezpiecznych
Jak policja zapyta, to nagle pupil "nie ma rodowodu". I co im zrobisz? Polska prawa i sprawiedliwości... tylko dla bandziorów.
- 19 2
-
2022-08-24 11:24
Bo nie miał papierów
Nie chciano po prostu wyrabiać poświadczenia i wydawać na to kasy ...
- 21 1
-
2022-08-24 10:50
(5)
W mieszance w typie pitbulla z pseudo hodowli?
- 69 3
-
2022-08-24 11:00
może (4)
owczarki niemieckie były chyba drugie z tego co pamiętam
prawda też taka, że pogryzienie przez PitBulla kończy się zwykle gorzej niż przez np. jamnika- 54 2
-
2022-08-24 11:14
jamnika zawsze można przydepnąć (3)
a weź zrób to samo z pitbulem
- 42 3
-
2022-08-24 12:01
Sam sie przydepnij. (2)
- 6 58
-
2022-08-24 18:37
Jak gryzie (1)
To nawet kopnę. Psa i właściciela
- 21 1
-
2022-08-25 00:36
Zwłaszcza właściciela, że nie trzyma myszy na smyczy
- 3 1
-
2022-08-24 10:20
(11)
Zgadza się, niestety brak rodowodu zwalnia z obowiązku posiadania odpowiedniego zezwolenia.
- 172 1
-
2022-08-25 10:48
To tak jak z bronią
Wszyscy krzyczą, że nie wolno i nie powinno się wcale wydawać pozwoleń, a prawda jest taka, że broń używana do przestępstw, to broń nielegalna. Tak samo tutaj chcesz mieć rasowego to masz koszty i obowiązki, a bez rodowodu już żadnych. Jak masz papier to Cię sprawdzą, a jak nie masz to nic Ci nie zrobią, bo nawet o Tobie nie wiedzą. Tworzenie
Wszyscy krzyczą, że nie wolno i nie powinno się wcale wydawać pozwoleń, a prawda jest taka, że broń używana do przestępstw, to broń nielegalna. Tak samo tutaj chcesz mieć rasowego to masz koszty i obowiązki, a bez rodowodu już żadnych. Jak masz papier to Cię sprawdzą, a jak nie masz to nic Ci nie zrobią, bo nawet o Tobie nie wiedzą. Tworzenie biurokracji, z reguły blokuje ludzi uczciwych a cwaniacy i lenie i tak mają nowe przepisy gdzieś. Egzekwowanie przepisów kosztuje i wraz płacą tylko Ci co pracują i płacą podatki.
- 1 0
-
2022-08-24 21:07
I to jest najbardziej absurdalne
Pies "legalny" - problem, pies "nielegalny" - brak problemu.
- 17 0
-
2022-08-24 10:58
najbardziej agresywne są chihuahua (8)
choć nie koniecznie taki wściekle rzucający się na ludzi szczur może większą krzywdę zrobić... - lecz nieprzewidywalnie agresywny ponad wszelką miarę jest.
- 41 72
-
2022-08-25 00:34
Zapomniałeś ziomuś o yorkach! Te to dopiero się sapią
- 3 2
-
2022-08-24 20:01
Dzisiaj taki właśnie rzucał się na ulicy do mojego psa
Powiedziałem, że ma go uspokoić bo jest agresywny to pyskowała , że wcale nie jest. Masakra.
- 16 1
-
2022-08-24 12:28
(5)
faktycznie głupich nie sieją
- 40 6
-
2022-08-24 13:36
znam wiele przypadków pokąsania przez takie szczekające szczury (4)
na pewno znacznie więcej niż ugryzień przez psa innej większej rasy...
- 17 31
-
2022-08-24 14:04
a ile śmiertelnych? (3)
bo wiesz, znam wiele przypadków pokąsania przez komary...
- 52 4
-
2022-08-24 14:29
po komarach nie wiezie sie dziecka na Pogotowie w celu założenia kilku szwów !!! (2)
- 12 8
-
2022-08-24 18:52
dziecko mogło nie dłubać psu w oczach
- 3 5
-
2022-08-24 15:48
Komary wysyłają w ciągu roku więcej dzieci do piachu niż wszystkie psy świata przez 200 lat.
- 12 9
-
2022-08-24 10:22
niestety ludzie się nie znają, nie mają wiedzy, kierują się durnymi przekonaniami (46)
a takie psy nie są agresywne ot tak. one mają większe predyspozycje do bycia agresywnymi, natomiast takie zachowanie jest wypadkową złego wychowania, braku wiedzy i uleganiu modzie. Bo to taki fajny, groźnie wyglądający pies, ludzie na osiedlu będą się bać i będzie on wzbudzał szacunek
- 907 107
-
2022-08-24 18:15
ludzi nie umiesz wychować a psa myślisz ze wychowasz?
przy takiej ilości różnych dziwnych ludzi?
- 9 0
-
2022-08-24 17:54
Ta, czy inaczej, należy takie kundle eliminować a ich właścicieli leczyć psychiatrycznie
- 12 0
-
2022-08-24 17:19
Groźne rasy psów
U mnie szacunku nie wzbudzą,raczej domysł,że właściciel może być z półświatka,bo po co komu taki wymagający pies w mieszkaniu 40-60 m.kw.Już na swej drodze spotkałam i**otkę,która nie mogąc zapanować nad swoim wilczurem (chciał dopaść innego psa) ,latała naokoło targana smyczą i skamlała "ja cię proszę,ja cię proszę".Tak to jest jak puste głowy traktują psa jak dziecko.
- 20 0
-
2022-08-24 16:06
Ohyda
Taki pies w Gdańsku zeżarł kobiecie yorka na przejściu dla pieszych
- 11 3
-
2022-08-24 13:06
"ludzie na osiedlu będą się bać i będzie on wzbudzał szacunek" (1)
Co ma w głowie człowiek, któremu imponuje, że ludzie na osiedlu będą się go bać?
I taki pies nie wzbudza szacunku, tylko to informacja, że właściciel jest niespełna rozumu.- 26 1
-
2022-08-24 19:35
albo ze ma meskie klopoty
- 6 1
-
2022-08-24 13:04
Wyjaśnij to zagryzionemu człowiekowi.
- 15 0
-
2022-08-24 12:36
Normalny
a to po to sie kupuje psa zeby sasiedzi i ludzie na osiedlu sie ciebie bali??? leczenie kompleksow z dziecinstawa???
- 26 0
-
2022-08-24 12:16
Po co się mądrzysz? (6)
Dopóki każdy d**il może mieć takiego psa, to są one zagrożeniem, nieważne, czy z tego lub innego powodu.
Są zagrożeniem dla całej społeczności wokół, g*wno mnie obchodzi, jak tłumaczysz tą sytuację. Śmierć człowieka to efekt takich możliwości dla d**ili.- 29 3
-
2022-08-24 12:45
Zabierzmy ludziom samochody (5)
Bo przecież każdy d**il może go mieć i nim zabić czteroosobowa rodzinę
- 9 28
-
2022-08-24 14:02
Bez psa zwlaszcza rasy niebezpiecznej da sie żyć. Bez auta tez ale zdecydowanie trudniej. (4)
Pojdzmy krok dalej i zezwolmy na przygarniecie pum. Przeciez to kwestia ulozenia i wychowania, prawda?
- 18 4
-
2022-08-24 14:26
puma nie jest udomowiona , a pies został udomowiony 40 do 20 tys. lat temu (3)
to się nazywa ewolucja, zacznij udomawiać pumę to efekt będzie za te 40 do 20 tys. lat
- 1 13
-
2022-08-25 10:36
ale nie taki pies, takich ras nie było
- 0 0
-
2022-08-24 15:24
Pitbule i inne Amstafy (1)
Czy Pitbule i inne Amstafy także zostały udomowione 20 tysięcy lat temu?
- 17 5
-
2022-08-24 16:38
Tak
Ba. Nigdy nie były nieudomowione.
- 8 1
-
2022-08-24 12:05
zgadza się - właściciele psów sądzą, że sami potrafią ułożyć psa do społecznych zachowań
na bazie youtuba albo podręczników. otóż nie jest to możliwe bez trenera behawiorysty.
a jest wielu dobrych w Gdyni, w Gdańsku.
psa nie można zostawić samopas!- 11 6
-
2022-08-24 11:52
no kwestia wychowania geniuszu. Dasz gwarancje, że Seba i Krzychu potrafią wychować takiego psa?
Rok bedzie spokój, przyjdzie taki dzień, że pies bedzie miał wku*** bo deszcz pada i rzuci się na właściciela.
A sąsiedzi będą żyli w stresie cały czas, czy Sebek panuje nad tym psem.
Jeśli byłby to york czy inny mops, to dostanie z liścia tudzież z buta i się uspokoi.- 37 3
-
2022-08-24 11:40
Dokładnie (7)
Na codzień widuję agresywne yorki i białe waciki które rzucają się do kostek a ich właściciele dumni nawet ich nie uspokajają. Dać im owczarki i wszyscy na ulicy pozagryzani.
- 38 6
-
2022-08-24 14:05
Naprawde nie dostrzegasz roznicy nad oszalalym amstaffem a yorkiem? (6)
To pewnie tez nie widzisz roznicy miedzy wrzeszczącym dzieckiem, a wrzeszczącym karkiem w sklepie?
- 21 12
-
2022-08-25 10:34
przeczytaj jeszcze raz wypowiedź, którą skomentowałeś to może zrozumiesz a jak nie to jeszcze raz aż do skutku
- 0 0
-
2022-08-24 15:27
Różnica jest w wielkości (4)
Poziom agresji jest proporcjonalny.
- 13 8
-
2022-08-24 17:58
Po co pajacujesz? (3)
Liczy sie skutek wrzaskow i agresji, a nie proporcje.
- 7 4
-
2022-08-24 22:11
(2)
Teoretycznie tak. Skutek ten Sam. Seria zastrzykow od wscieklizny dla pogryzionego. Czy jork czy ci*lala czy amstaf.
- 3 2
-
2022-08-25 00:00
(1)
No raczej york do gardła ci się nie rzuci a pitbul tak
- 2 0
-
2022-08-25 00:29
Zresztą jak dobrze kopniesz to jork
lub jakiś inny mopowaty poleci jak piłka...
- 2 0
-
2022-08-24 11:21
Są agresywne od tak własnie
mam drugiego amstafa i uważam ,że to jest rasa niebezpieczna. Pierwszy był normalny ten jest niebezpieczny.
- 31 6
-
2022-08-24 10:40
Te psy SĄ agresywne (8)
- 49 23
-
2022-08-24 11:22
mam 2go i potwierdzam
- 5 1
-
2022-08-24 10:52
każdy pies może być agresywny (6)
od zwykłego kundelka do rasowego. Pitbulle mają odpowiednie argumenty i skutki pogryzień przez nie często tragiczne, natomiast w znacznej większości przypadków, winę ponoszą nieodpowiedzialni właściciele. Oczywiście zdarzają się przypadki, że pies może być chory psychicznie. Ale to może się tyczyć np. owczarka, amstaffa czy nawet labradora
- 40 16
-
2022-08-24 23:35
Nie, nie każdy.
- 0 0
-
2022-08-24 15:16
Chodzi o predyspozycje
Weź sobie porównaj potencjał agresji pitbulla i border collie czy innego goldena.
- 13 0
-
2022-08-24 11:41
brat miał agresywnego goldena retrivera (2)
to był dopiero szok, nawet behawiorysta nie pomógł i liczne szkolenia
- 19 1
-
2022-08-24 15:25
Ja miałem dwa
Jednego po drugim. Oba mega przyjazne rodzinne pieszczochy, czyli takie jaki powinien być golden. Agresja u goldena to ewenement i absolutne odstępstwo od wzorca rasy. Pytanie na ile rasowy był golden Twojego brata, bo odkąd zrobiły się popularne to powstało mnóstwo pseudohodowli produkujących (trudno to nazwać inaczej) psy jak leci, bez odp. doboru, badań, a często i z chowu wsobnego.
- 12 4
-
2022-08-24 12:55
Gdy chodziłem z moim psem na szkolenia spotkałem się z agresywnym labradorem, instruktorka nie pozwalała nikomu zbliżać się do tego psa.
- 18 3
-
2022-08-24 11:09
chihuahua są nieomal wszystkie szurnięte
nieagresywnego chihuahue ze świecą szukać ...
- 34 3
-
2022-08-24 10:26
(6)
jeśli ludzie nie maja wiedzy to trzeba myśleć za nich w takim przypadku zakaz hodowli tych psów jest jak najbardziej na miejscu.
- 65 3
-
2022-08-24 10:47
wiesz, jest jednak grono ludzi, którzy są świetnymi właścicielami i posiadają bardzo dużą wiedzę o takich psach (5)
totalne zakazywanie czegoś, może prowadzić do jeszcze większej patologii. Tutaj raczej trzeba takie coś załatwić systemowo. Należy usunąć te wszystkie pseudohodowle dla buraków, którzy chcą mieć groźnego pieska. To właśnie jakikolwiek brak kontroli i konsekwencji przy prowadzeniu takich "biznesów" rodzi takie problemy. Poza tym często ludzie mają sukę i podejmują decyzję, że chcą szczeniaki. Takie praktyki powinny być karane, jeżeli nie prowadzisz ewidencjonowanej hodowli.
- 38 28
-
2022-08-25 11:30
wielu mających sukę chce szczeniaki aby uzyskać 500+ ale nie nadają się do wychowania szczeniaków
:)
- 0 1
-
2022-08-24 17:21
....
Za długa droga,hodowle to oddzielny temat.Tylko zakaz trzymania takich psów w blokach i dużych domach i to w Gdyni od jutra!
- 4 3
-
2022-08-24 12:57
Są też ludzie, którzy świetnie sobie radzą (2)
ze zwierzętami typu lew, czy tygrys. Jednak z jakiegoś powodu nie można sobie takiego kotka trzymać w mieście, wśród postronnych osób. Tak samo powinno być z takimi psami: chcesz mieć, to na własnej, zabezpieczonej posesji i trzymać go z dala od przypadkowych ludzi.
- 48 5
-
2022-08-24 16:40
A jaki przepis mowi, że nie można?
Bo na moje, jak masz odpowiednie warunki (=nie znecasz się nad takowym) i jesteś w stanie pozyskać z legalnego źródła, to nie ma przeszkód.
- 1 6
-
2022-08-24 15:23
To brzmi bardzo rozsadnie. Troche za bardzo, jak na otaczajace nas warunki, nie sadzisz?
- 11 2
-
2022-08-24 10:24
(3)
to się dziewczyna zdziwi jak wróci :) pożegnała (nawet nie zdążyła) się z piesem i z kolegą który chciał jej pomóc
- 7 34
-
2022-08-24 10:43
wróci z balkonu na którym się schowała przed własnym psem ???
czytałeś artykuł ze zrozumieniem ?
- 69 2
-
2022-08-24 10:40
(1)
Wróci z balkonu?
- 65 2
-
2022-08-24 15:13
Raczej z Kurkowej
Albo ze Sztumu.
- 15 0
-
2022-08-24 10:20
A miałby założony kaganiec to by go nie zagryzł. (35)
Psiarze i opiekunowie psów gdzieś mają bezpieczeństwo innych tym razem jednak sami na tym ucierpieli.
- 682 156
-
2022-08-25 14:25
Nie widzialam jeszcze zeby pies w domu nosil kaganiec.
- 3 0
-
2022-08-25 09:06
w domu miał mieć założony kaganiec? on te psy codziennie wyprowadzał
- 0 1
-
2022-08-25 00:29
Akcja była w mieszkaniu. W domu miał chodzić w kagańcu? Ciekawe co zrobił temu psu przypadkowy "wyprowadzacz", że pies tak zareagował. Szkoda psa.
- 1 3
-
2022-08-24 21:12
trochę logiki
Wsadź na pysk dużego psa kaganiec kiedy tego nie chce. Powodzenia.
- 1 4
-
2022-08-24 14:32
Przecież żeby wyjść z psem w kagańcu trzeba go najpierw założyć. Jeść i pić mają w kagańcach? (1)
- 5 4
-
2022-08-24 20:10
Moze to absurdalne, ale niektorzy w sekcji komentarztak twierdza
Wedlug niektorych geniuszy wychodzi na to, ze tak. Proponuje im zalozyc kneble, zwiazac rece i niech sprobuja sie napic albo najesc, moze wtedy zrozumieja, ze tu nie w braku kaganca lezy problem tylko odpowiednim wychowaniu psa.
- 2 6
-
2022-08-24 11:57
To samo mozesz powiedziec o wlascicielach samochodów, tramwajów, autobusów, samolotów itd. (1)
Pies to najmniejsze zagrozenie. Gorzej z człowiekiem i jego działaniach na swiecie.
- 8 18
-
2022-08-24 13:04
Pies to właśnie kolejne zagrożenie że strony człowieka. W przyrodzie w stanie naturalnym nie występują, ludzie bezmyślnie tworzą.
- 13 5
-
2022-08-24 11:48
Czy ja dobrze rozumiem (1)
Właśnie padła sugestia, aby swojego psa trzymać w domu w kagańcu... Gratuluję pomysłowości
- 19 16
-
2022-08-24 13:01
oni nie trzymali i mozesz pprzeczytac jak to sie skonczylo
- 11 8
-
2022-08-24 11:34
Xxx (2)
Przecież to było w mieszkaniu geniuszu
- 15 6
-
2022-08-24 14:01
(1)
Czyli pies do uśpienia bo z pewnością dawal wcześniej sygnały
- 10 1
-
2022-08-24 14:09
sygnały że jest śpiący
- 5 5
-
2022-08-24 11:29
W domu miał mieć kaganiec? Pozdrawiam.
- 18 15
-
2022-08-24 10:59
Kaganiec? (4)
Kaganiec w domu? To może od razu związać i wrzucić do szafy?
- 29 15
-
2022-08-24 11:17
(1)
geniuszu wychodził na spacer , to wskazany był kaganiec
- 21 8
-
2022-08-24 20:07
Sam chodz w domu w kagancu/kneblu
A Ty geniuszu chodzisz zima w kurtce w domu przez caly czas? Moze sam sie zaknebluj na caly dzien, jesli nadal nie kumasz aluzji.
Pies musial byc zle wychowany przez nie wlasciwa osobe, tyle na temat. A jesli pies ze wzgledow bezpieczenstwa powinien nosic kaganiec w domu to cos jest z psem nie tak, na szkolenia i do behawiorysty.- 3 5
-
2022-08-24 11:08
Majtki w domu nosisz ? (1)
- 11 18
-
2022-08-24 11:28
Ja nie
- 20 6
-
2022-08-24 10:44
(1)
kaganiec w domu?
- 23 9
-
2022-08-24 14:00
tu nie było i jak to się skończyło?
- 5 9
-
2022-08-24 10:41
gdybyś pzeczytał ze zrozumieniem, to byś wiedział, że stało się to w mieszkaniu (5)
- 43 5
-
2022-08-24 10:50
(4)
gdybyś był kumaty obliczyłbyś że komentarz dałem przed aktualizacją.
- 12 18
-
2022-08-24 11:01
(3)
Tak czy siak komentarz bzdurny. Może to właśnie agresją pies zareagował na kaganiec? Nie jest napisane co było powodem agresji. Trudno żeby we własnym domu, wśród znanych osób pies przebywał cały czas w kagańcu.
- 22 11
-
2022-08-24 11:07
Może sie popiSiło we łbie temu bydłu ? (2)
- 15 12
-
2022-08-24 11:58
serio, głupPOty takie ci sie rodzą? (1)
- 10 14
-
2022-08-24 14:08
to może być cieć parkingowy kacper z pis
ostatnio odleciał na temat edukacji w Niemczech ale go sprowadzili na ziemię
- 7 5
-
2022-08-24 10:26
Kto miał mu ten kaganiec założyć, geniuszu? Właścicielka, kiedy wyjeżdżała? (7)
- 24 75
-
2022-08-24 10:33
Właścicielka była w domu (5)
Schowała się na balkonie
- 114 0
-
2022-08-24 10:41
Faktycznie, ona schroniła się na balkonie. (4)
To coś kobiecie nie wyszło z tym pieskiem, albo był źle wyszkolony, albo nie był to pies dla tej kobiety. Dlatego w budynkach wspólnych nie powinno być możliwości trzymania takich psów.
- 108 10
-
2022-08-24 14:00
(2)
Coś nie wyszło ?
- 4 1
-
2022-08-24 15:30
Kobieta i pitbull (1)
Co mogło pójść nie tak?
- 17 8
-
2022-08-24 19:15
Ty!
- 2 1
-
2022-08-24 12:11
Myślę że jest duża szansa że ona nawet nie próbowała go szkolić. Niektórzy "szkolą" psy poprzez bicie, a to powoduje tylko wyzwolenie strachu i agresji. Do tego myślą że wychowanie psa kończy się na daniu jeść i wyjściu pod blok na siku. I to też jest ogromny problem, bo pies ma dużo większe potrzeby.
- 43 1
-
2022-08-24 10:28
Ten, który wziął za niego odpowiedzialność.
- 50 13
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.