- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (56 opinii)
- 2 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (41 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (282 opinie)
- 4 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (184 opinie)
- 5 Pod prąd uciekał przed policją (269 opinii)
- 6 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (60 opinii)
Konfederacja łączy siły z bezpartyjnymi i partią Polska Jest Jedna
Liderów list do Rady Miasta Gdańska przedstawiła w poniedziałek, 4 marca, Konfederacja. Do wyborów samorządowych idzie wspólnie z bezpartyjnymi i partią Polska Jest Jedna. - Połączyliśmy siły, by dać alternatywę wszystkim zmęczonym wojną na linii PO-PiS - podkreślali.
Aktualizacja, 5.03
Po publikacji artykułu, we wtorek 5.03, otrzymaliśmy oświadczenie podpisane m.in. przez pomorską pełnomocniczkę partii Bezpartyjnych Samorządowców Natalię Kruczek, która odcina się od informacji podanych przez przedstawicieli Konfederacji.
Poniżej treść oświadczenia:
"Informujemy, iż KWW Konfederacji Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza nie ma nic wspólnego z ruchem samorządowym skupionym wokół Bezpartyjnych Samorządowców. Chcemy jednoznacznie i klarownie zaznaczyć:
- Na poziomie ogólnokrajowym nie ma żadnego porozumienia dotyczącego wspólnego startu
Bezpartyjnych Samorządowców czy to z Konfederacją czy z Polska Jest Jedna.
- Ani zarząd partii, ani zarząd stowarzyszenia, ani zarząd federacji nie podpisał żadnej umowy
koalicyjnej z Konfederacją czy też Polska Jest Jedna.
- Aktualnie oczekujemy na wyrok sądu z naszego powództwa o przywłaszczenie nazwy.
W najbliższych wyborach samorządowych będziemy startować z jedynego prawdziwego niepartyjnego komitetu - KW STOWARZYSZENIE "BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY."
"Komitet składkowy, który łączy kilka środowisk"
- Łączy nas wolność, łączy nas dobro miasta Gdańska i dobro Pomorza. Chcemy żyć w lepszym świecie, w lepszej Polsce - mówił w poniedziałek przed budynkiem Rady Miasta Gdańska Michał Urbaniak, były poseł Konfederacji. - To jest komitet, który jest komitetem składkowym, w którym jest kilka środowisk. Jest środowisko Konfederacji, środowisko bezpartyjnych samorządowców, środowisko partii Polska Jest Jedna. Poszliśmy daleko w porozumieniu, ponieważ te wszystkie trzy podmioty w wyborach parlamentarnych startowały osobno na Pomorzu. Teraz chcemy połączyć siły i działać wspólnie dla wszystkich zmęczonych tą wojną PO-PiS-owską.
Komisja Wyborcza odmówiła rejestracji list KO. Był problem z podpisami
Piotr Klein, wiceprzewodniczący partii Polska Jest Jedna, dodawał:
- Mam nadzieję, że dobór kandydatów jest odpowiedni i zdobędziemy to, po co idziemy. A idziemy po wygraną. Teraz siejemy ziarno i mam nadzieję, że plony zbierzemy i w tych wyborach, i w przyszłości.
Członkowie komitetu zapowiedzieli, że chcieliby być "najsilniejszą opozycją w mieście".
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Domy w Gdańsku do 1 mln zł - sprawdź oferty
Kto wystartuje w wyborach do Rady Miasta Gdańska?
Poniżej liderzy, czyli "jedynki" listy Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza, którzy zostali przedstawieni na poniedziałkowej konferencji prasowej.
Okręg nr 1:
Tomasz Chlasta, prezes koła Młodzieży Wszechpolskiej w Gdańsku, student prawa
Okręg nr 2:
Marcin Malicki, handlowiec, absolwent dziennikarstwa, wiceprezes Ruchu Narodowego na Pomorzu, prezes Ruchu Narodowego w Gdańsku
Okręg nr 3:
Natalia Kołc, pedagog, kandydatka Konfederacji w ostatnich wyborach do Sejmu, szefowa regionu pomorskiego Nowej Nadziei
Okręg nr 4:
Elżbieta Grabarek-Bartoszewicz, była radna Gdańska z ramienia LPR, nauczycielka historii
Okręg nr 5:
Kamil Hanus, student politologii na UG
Okręg nr 6:
Cristiana Cavalieri-Łukasiewicz, należy do partii Polska Jest Jedna, absolwentka nauk o rodzinie
Wystawią też kandydata na prezydenta Gdańska
Przedstawiciele Konfederacji zapowiadają, że w najbliższym czasie przedstawią też swojego kandydata na prezydenta Gdańska.
- Decyzja w tej sprawie już zapadła. Nazwisko ogłosimy za kilka dni - powiedział Urbaniak.
Kardiolog Andrzej Pecka kandydatem na prezydenta Gdańska
Nie chciał potwierdzić, czy to on będzie kandydatem.
- Możliwe, że tak jest, ale możliwe że tak nie jest - stwierdził i dodał, że w najbliższych dniach będzie też szczegółowo przedstawiany program wyborczy.
Dotychczas swój start w wyborach na prezydenta Gdańska ogłosiło w sumie 4 kandydatów. Są to:
- Aleksandra Dulkiewicz - kandydatka KO i WdG
- Tomasz Rakowski - kandydat PiS
- Mariusz Andrzejczak - własny komitet pod nazwą Dla Gdańska
- Andrzej Pecka - kandydat koalicji Wspólna Droga
partie i organizacje polityczne w Trójmieście - sprawdź, gdzie mają siedziby
Pełne listy kandydatów do Rady Miasta Gdańska
Poniżej pełne listy kandydatów na radnych KW Wyborców Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza.
Okręg nr 1
- Tomasz Chlasta
- Emilia Kuś-Dustet
- Roman Jaks
- Jarosław Łazorczyk
- Maja Piątkowska
Okręg nr 2
- Marcin Malicki
- Jolanta Lipska
- Jakub Wysocki
- Małgorzata Ugorenko
- Damian Langner
- Albert Kaczmarczyk
- Małgorzata Cymerman
- Piotr Gwit
Okręg nr 3
- Natalia Kołc
- Piotr Drankowski
- Izabela Błażko
- Adam Dąbrowski
- Mateusz Bury
- Teresa Derecka
- Wojciech Czechowicz
- Artur Zienkiewicz
Okręg nr 4
- Elżbieta Grabarek-Bartosiewicz
- Adam Chmielewski
- Kornel Zalewski
- Dorota Słojkowska-Chlasta
- Józefa Jankowska
Okręg nr 5
- Kamil Hanus
- Zdzisław Kościelak
- Magdalena Chmielewska
- Michał Wnuk
- Edyta Czekalska
- Mirosław Jandy
- Iwona Klein
Okręg nr 6
- Cristiana Cavalieri-Łukasiewicz
- Michał Kopczewski
- Wojciech Turek
- Hubert Póltoranos
- Teresa Mączka
Opinie wybrane
-
2024-03-04 15:52
Konfa to nie moja bajka (72)
Ale Bosak jest najbardziej merytoryczny we wnioskach i jedyny, który ma pomysł co robić w polskiej polityce. Jest młody i coś nowego tworzy.
- 357 184
-
2024-03-05 15:39
Bosak to najlepszy polski polityk
To on powinien byc premierem. A nie marionetka d.powlaz donald
- 8 2
-
2024-03-05 11:03
Co to znaczy "nie moja bajka" ? (1)
Nie interesuje cię rozwój Polski i bogactwo Polaków?
- 9 1
-
2024-03-05 17:43
Jego bajką są Ci co go dymają od ponad 30 lat. Wiec ma swoją bajkę.
- 5 0
-
2024-03-05 10:09
(11)
Bosak to zwierzę polityczne. Od młodości szkolony do tego by rządzić. Przez kogo- oto jest pytanie. Szkoda, że takie marne poglądy sygnuje swoim nazwiskiem.
- 2 14
-
2024-03-05 15:40
Wlasnie w obecnej sytuacji na swiecie jedyna sluszna
Reszta zniszczy nasz kraj
- 3 1
-
2024-03-05 10:25
(9)
sygnuje racjonalne poglądy jak mi głupia lewaczka na argument Bosaka że są kraje budujące nowe kopalnie węgla bredzi że w Polsce nie ma złóż czy coś takiego a prąd z węgla jest droższy niż z wiatraczka czy panelu to mnie pusty śmiech ogarnia, politycy tak strasznie nisko upadli umysłowo że Bosak po prostu nimi zamiata zwłaszcza paniami z KO i
sygnuje racjonalne poglądy jak mi głupia lewaczka na argument Bosaka że są kraje budujące nowe kopalnie węgla bredzi że w Polsce nie ma złóż czy coś takiego a prąd z węgla jest droższy niż z wiatraczka czy panelu to mnie pusty śmiech ogarnia, politycy tak strasznie nisko upadli umysłowo że Bosak po prostu nimi zamiata zwłaszcza paniami z KO i lewicy które są po prostu żałosnymi fanatyczkami oni mają dogmaty a nie poglądy dogmaty z którymi nie ma dyskusji bo inaczej jest się agentem Rosji faszystą i hejterem
- 16 3
-
2024-03-05 14:21
W punkt
- 2 1
-
2024-03-05 11:35
(7)
Skoro Bosak jest twoim idolem, to weź z niego przykład i popracuj nad eurydycją, bo żal patrzeć na Twój komentarz.
- 0 8
-
2024-03-05 11:44
(6)
przygotuj portfel czubie ciocia ue za kilka lat zazada ocieplenia norki
- 7 1
-
2024-03-05 12:07
(5)
Napisz jeszcze raz, ale po Polsku
- 0 4
-
2024-03-05 13:24
dyrektywa budynkowa głupi czubie przeczytaj o ile umiesz czytać
- 4 2
-
2024-03-05 13:24
(3)
Ciekawe czy taki wolny jesteś jak z pitem w zębach lecisz do skarbówki?
- 1 2
-
2024-03-05 15:00
(2)
Co jest złego w płaceniu podatków? Dzięki temu mamy służbę zdrowia, darmową edukację - również na wyższym poziomie, drogi lepsze niż w Bangladeszu itd. Że też takie rzeczy trzeba tłumaczyć konfiarzom
- 1 6
-
2024-03-06 07:25
Tak, bo oczywiście Konfederacja chce likwidacji podatków i finansowania tego wszystkiego (1)
Oglądaj więcej TVN i TVP.
Inna sprawa to że żebyś się nie zdziwił jak wyjedziesz do Bangladeszu kto tak naprawdę ma lepsze drogi.- 3 1
-
2024-03-06 07:51
Zapomniałeś jeszcze dodać - po argumencie o tv - flagowe hasła konfiarzy: włącz myślenie i hipokryzja buhahaha
- 0 1
-
2024-03-04 19:44
nie taki młody, a w życiu uczciwie nie przepracował za dużo (16)
to tylko produkt , frontman. Ale w pakiecie masz korwiny, brołny, godki, onuce
- 22 61
-
2024-03-04 22:24
sam jesteś onuca trolu
- 22 13
-
2024-03-04 20:35
(2)
Godek już nie ma, Korwina też nie, Braun jest jedynym jawnym antysemitą więc na plus.
- 27 9
-
2024-03-05 10:26
(1)
Braun ma rację słudzy Ukrainy już dwa lata temu wam powiedział czym się skończy dawanie d.. ukraińcom i bycie ich sługą
- 14 1
-
2024-03-05 17:48
Z Braunem podobnie jak z Lepperem, jest przekaz, żeby go wyśmiewać to bezrozumne istoty to robią. Ja wykładów Brauna słuchałem jeszcze zanim był posłem, ten człowiek ma wiedzę w małym palcu, ale ten naród nie lubi mądrych ludzi, ten naród lubi równych sobie czyli wszelkiej maści przygłupów, złodziei i degeneratów.
- 11 1
-
2024-03-04 20:18
(3)
chyba pomyliłeś go z Chanukownią, który własnie jest produktem, frontmanem wypromowanym przez TVN z którego pochodzi
- 34 15
-
2024-03-05 18:50
Za gaśnice konfa i Braun mają u mnie dozgonne poparcie
- 7 0
-
2024-03-05 18:43
Poza konfa wszystkie partie klecza do hanukowej palki
- 6 0
-
2024-03-05 10:05
won mi z tymi terrorystami z pod znaku chanuki ...jaka inna nacja na świecie uważa że inne nacje to wszy do likwidacji albo sługi ?
- 6 1
-
2024-03-04 20:00
nie przepracował za dużo bo nie kopał rowów jak ty? (7)
myślisz że jego wiedza, erudycja i umiejętności oratorskie to wzięły się z nieróbstwa? a może podłączył sobie mózg antenką do internetu i ktoś mu wysyła co ma mówić?
- 44 12
-
2024-03-04 20:31
(6)
Wiedza? Erudycja? Tylko umiejętności oratorskich nie odmówię. Maskują braki tych pierwszych.
- 12 33
-
2024-03-05 10:31
(1)
wiedzę i erudycję ma np żukowska z lewicy czy pani ministra z KO niejaka gajewska te panienki nawet wiedzy ze szkoły podstawowej nie posiadają a ich rozumowanie to gotowe formułki na zasadzie przekazu dnia a Bosaka nie zagnie ani żaden Mazurek ani Lubecka ani żaden pajac z TVN czy TVP proponuję sobie pooglądać programy i co opowiada lewactwo np że
wiedzę i erudycję ma np żukowska z lewicy czy pani ministra z KO niejaka gajewska te panienki nawet wiedzy ze szkoły podstawowej nie posiadają a ich rozumowanie to gotowe formułki na zasadzie przekazu dnia a Bosaka nie zagnie ani żaden Mazurek ani Lubecka ani żaden pajac z TVN czy TVP proponuję sobie pooglądać programy i co opowiada lewactwo np że w Polsce nie ma węgla albo żukowska która bredzi że ciepła niedziela na początku marca to dowód na straszliwe ocieplenie klimatu a dziś jest +2 i tyle z jej dowodów
- 10 1
-
2024-03-05 13:26
Podobno Żydzi są bardzo inteligentni i mądrzy.
Jakoś w przypadku tej pani, niestety nie widać tego.- 1 0
-
2024-03-04 21:22
wskaż jednego polityka, który jest bardziej merytoryczny czy ma większą wiedzę. chętnie sprawdzę.
wszyscy na około od lewicy po pisowców uprawiają bicie piany, udawanie sztucznych sporów, a jak przychodzi co do czego to wszyscy tak samo nas wyprzedają i głosują tak samo w tych samych sprawach.
Może poza ideologicznymi sprawami.
konfederacja to obecnie jedyna siła polityczna w polsce która oferuje "cokolwiek" innego niż PO(lewicowy)-PIS- 27 6
-
2024-03-04 20:46
to wskaż jakieś konkrety-braki twoim zdaniem (2)
Nie zgadzam się, ale abstrahując od różnicy opinii, to jak dla mnie nawet wystarczy, że jako jedyny w polskiej polityce przestrzega i informuje ludzi (i to najczęściej od lat, podczas gdy wszyscy dookoła milczą w temacie) i sprzeciwia się:
-zakazu aut spalinowych
-podatków od posiadania aut
-likwidacji gotówki
-wszystkimNie zgadzam się, ale abstrahując od różnicy opinii, to jak dla mnie nawet wystarczy, że jako jedyny w polskiej polityce przestrzega i informuje ludzi (i to najczęściej od lat, podczas gdy wszyscy dookoła milczą w temacie) i sprzeciwia się:
-zakazu aut spalinowych
-podatków od posiadania aut
-likwidacji gotówki
-wszystkim innym ograniczeniom wolności i prywatności
Cały ten bajzel jaki mamy teraz z Ukrainą i na granicach nie miałby miejsca gdybyśmy posłuchali Bosaka 2 lata temu.
O lawinowo narastającym zadłużeniu stricte konsumpcyjnym, które pcha nas w stronę Grecji nie wspominając.- 25 7
-
2024-03-04 21:51
Bosak to powtarza po Grzegorzu Braunie! (1)
To Braun jest teraz jedynym prawdziwym liderem Konfy. Posłuchaj ich obu i porównaj.
- 5 7
-
2024-03-04 22:18
Ale ja słucham i popieram ich obu.
Nie zauważyłem żeby Bosak i Braun powtarzali cokolwiek po sobie jeden od drugiego.
Prezentują podobne stanowiska/poglądy, ale wypowiadają się z reguły w innych kwestiach.
Tak czy inaczej ta 2, to obecnie 2 polityków o najpiękniejszej polszczyźnie i umiejętnościach wypowiedzi w Polskim parlamencie i prawdziwi słudzy narodu.
NieNie zauważyłem żeby Bosak i Braun powtarzali cokolwiek po sobie jeden od drugiego.
Prezentują podobne stanowiska/poglądy, ale wypowiadają się z reguły w innych kwestiach.
Tak czy inaczej ta 2, to obecnie 2 polityków o najpiękniejszej polszczyźnie i umiejętnościach wypowiedzi w Polskim parlamencie i prawdziwi słudzy narodu.
Nie zamierzam tworzyć sztucznych problemów czy sporów między nimi. Wystarczy że zaszczuwają ich wszystkie inne partie Lewica-Po-PSL2050-PIS (jednocześnie zgapiając po cichu od nich ich rozwiązania i faktyczne programy, którymi mydlą oczy społeczeństwa)- 21 8
-
2024-03-04 18:13
Typowa rosyjska dezinformacja (2)
"Nie popieram ich, ale...". Możecie nawet nie próbować, Polacy są odporni na takie sztuczki psychologiczne
- 24 31
-
2024-03-04 20:04
Troll czy serio tak uważasz?
Polecam obejrzeć wystąpienie Bosaka sprzed 2 dni na Apelu Pamięci Żołnierzy Wyklętych.
Bosak całe życie walczy z socjalizmem i rosyjskimi wpływami.- 33 10
-
2024-03-04 19:21
tak, tak- onuce
oczywiście lepsza PL2050 (konsekwetnie dąząca do wciągnięcia Nas w nie naszą wojnę) - ekspozytura stronnictwa amerykańsko - żymiańskiego, w razie gdyby PiS się zaśwmierdział
- 34 10
-
2024-03-04 16:21
Niestety Bosak ma jednokierunkowe myślenie i klapki na oczach na czyny i słowa Korwina i Brauna (7)
- 35 60
-
2024-03-05 11:04
Tusk myśli tylko o swojej sitwie
Po co głosujecie na niego skoro ani wy sami ani Polska nie ma z tego zysku?
- 8 1
-
2024-03-04 18:21
Bosak był abyt ostry względem Brauna, gdy ten odkrył świecznikową hipokryzję Lewicy i Hołowni.
- 11 12
-
2024-03-04 17:34
Za to pluralistyczna KO słucha wszystkich (2)
- 35 10
-
2024-03-04 18:06
Zupełnie jak Sołtysowa Brzeszcz..
- 13 3
-
2024-03-04 17:41
Jak nie ma się nic mądrego do powiedzenia
- 8 5
-
2024-03-04 16:58
Albo Ty masz alergię na Krula (1)
i Brauna.
- 12 8
-
2024-03-04 17:03
To zdrowy objaw
- 11 7
-
2024-03-04 16:11
Będę głosować na Konfę (17)
Jedyni naprawdę alternatywni do POPiSu z przystawkami. Dobrze zorganizowani, pracujący
- 71 34
-
2024-03-04 19:30
Kobiety się ucieszą (12)
Konfa kocha kobiety...
- 9 34
-
2024-03-05 11:04
PO nienawidzi kobiet
- 4 2
-
2024-03-05 10:34
te bajki o prawach kobiet to były dla upośledzonych umysłowo jak widać wielu ich w Polsce powiedz mi dziecinko jakich to praw brakuje kobietom bo jeżeli skrobanki i pigułki dzień po to nie mam pytań
- 5 3
-
2024-03-05 08:02
Typowy TV wiedza
Żal mi takich ludzi bez własnego rozumu.
- 10 2
-
2024-03-04 20:32
(5)
polecam od czasu do czasu czerpać wiedzę z innych źródeł niż TVN/P
- 21 7
-
2024-03-05 10:13
Tv (4)
Typowy argument konfiarza. Jeszcze zapomniałeś napisać hipokryzja i włącz myślenie
- 1 5
-
2024-03-05 11:43
(3)
półgłowki jak tam prawa kobiet?
- 0 1
-
2024-03-05 12:09
(2)
Wystarczy poczytać komentarze mężczyzn, po gwałcie na Białorusince w Warszawie, by wiedzieć jak u nas wyglądają prawa kobiet.
- 0 0
-
2024-03-05 13:25
(1)
no jak wyglądają?
- 1 1
-
2024-03-05 15:02
Wysil się i poczytaj. Nie jestem twoją mamusią i tatusiem żeby ci wszystko pod nos podkładać konfiarzu.
- 0 2
-
2024-03-04 19:56
To prawda (2)
Nie ma partii która choćby w zbliżonym stopniu wspierałaby przedsiębiorczość kobiet i poprawę opieki okołoporodowej jak Konfederacja
- 27 6
-
2024-03-04 21:45
(1)
To fakt. Postulaty Konfederacji w sprawie opieki okołoporodowej zawstydziły najbardziej prokobiece i lewicowe organizacje. Do tego warto wspomnieć o założonych przez Konfederację: zespołu parlamentarnego ds. Medycy Paliatywnej i Naprawy Systemu Ochrony Zdrowia oraz Parlamentarnego zespołu do spraw legalizacji marihuany.
Co jest komiczne, bardziej socjalne i wolnościowe pomysły ma ta Konfederacja niż Lewica.- 15 3
-
2024-03-05 10:38
bo dla lewactwa nie liczy się macierzyństwo lewactwo to hołdowanie hedonizmowi egoizmowi i sprowadzanie kobiety jedynie do tego co ma między nogami lewactwo poza tym dąży do atomizacji społecznej do zniszczenia wiary rodziny tradycji ma być jak w szwecji gdzie ludzie się nie wiążą nie tworzą rodzin społeczeństwo wymiera i wyprane poprawnością
bo dla lewactwa nie liczy się macierzyństwo lewactwo to hołdowanie hedonizmowi egoizmowi i sprowadzanie kobiety jedynie do tego co ma między nogami lewactwo poza tym dąży do atomizacji społecznej do zniszczenia wiary rodziny tradycji ma być jak w szwecji gdzie ludzie się nie wiążą nie tworzą rodzin społeczeństwo wymiera i wyprane poprawnością poityczną daje się zaorać hordom dzikusów z Afryki którzy poprawność mają w d... i zwyczaje gospodarzy także przychodzą z roszczenio9wą postawą i swoje zwyczaje narzucają miejscowym taka ma być według lewaczek typu spurek Polska za ileś lat
- 4 1
-
2024-03-04 16:28
Tak pracują że jako pierwsi zgłosili dotyczacą ulgi podatkowej z błędami (2)
Następnie zgłosili poprawkę ale też z błędami. A Mentzen od tego się odciął u umył ręce jak Piłat. A znasz ,,piatkę Mentzena". Przed wyborami się chwalił ze ma 100 gotowych projektów ustaw, kiedy teraz media chciały żeby je pokazał to powiedział..że już ich nie ma. Ta konfa to jedna wielka psudonarodowa ściema.
- 34 35
-
2024-03-05 14:34
spoko, jak się nie podoba to nie. będziesz miał po tus*owemu
czyli "konkret" już został oficjalnie odrzucony na święty nigdy, bo "możliwość jego realizacji wymaga dokładnych analiz"
- 2 0
-
2024-03-04 19:32
Ten kto nic nie robi się nie myli.
Poprawili czeski błąd i złożyli poprawioną wersję w ciągu 1-2 dni.
A co zrobił obecny (i poprzedni) rząd?
Wkrótce minie 100 dni na 100 konkretów. Prawie nic nie zostało zrealizowane, a te najważniejsze, kluczowe postulaty (kwota wolna od podatku, składka zdrowotna, dobrowolny ZUS, odpartyjnienie spółek SP, zmniejszenie rządu-bizancjum,Poprawili czeski błąd i złożyli poprawioną wersję w ciągu 1-2 dni.
A co zrobił obecny (i poprzedni) rząd?
Wkrótce minie 100 dni na 100 konkretów. Prawie nic nie zostało zrealizowane, a te najważniejsze, kluczowe postulaty (kwota wolna od podatku, składka zdrowotna, dobrowolny ZUS, odpartyjnienie spółek SP, zmniejszenie rządu-bizancjum, likwidacja finansowania TVP, paliwo po 5zł, podatek Belki itd, itd itd) to zostały już oficjalnie wycofane - czyli jak zawsze kłamali, ale Polacy oczywiście mają słaba pamięć i zapomnieli jak Tusk ich okłamywał 8-16 lat temu.- 24 5
-
2024-03-04 16:19
Ha, ha. To to pisowcy farbowani.
- 14 37
-
2024-03-04 15:57
Bosak młody był 20 lat temu - wszystko o nim można powiedzieć ale nie to że jest młody :))))))))))))))))) (4)
To znaczy może inaczej - przy Kaczyńskim który już ma starczą demencję Bosak to młodzieniaszek :)))))
- 26 26
-
2024-03-05 10:43
25 lat młodszy od donalda i 32 od jarosława bardzo stary młodszy jest chyba hołownia czarzasty kamysz
- 2 0
-
2024-03-04 20:06
Nie jest młody? A jaki niby? :D W porównaniu do Tuska i Kaczyńskiego?
:)
- 10 5
-
2024-03-04 17:35
Przy Kaczyńskim, Tusku, Dulkiewicz, Czaskoskym itp
- 20 6
-
2024-03-04 16:59
Wyjątkowo zgodzę się z Tobą, Kulawy Troglodyto
40 lat to już nie młodość.
- 10 8
-
2024-03-04 15:57
(5)
Bosak jest w polityce od 15 lat, ten spin, że to jest młoda krew to jest największy żart świata
- 24 17
-
2024-03-04 16:00
Jest wykształcony ukończył Colegium Tumanum. (4)
- 25 33
-
2024-03-04 18:41
Tak podaje tv Republika.
Prawda czasu prawda ekranu. Ale prawda.
- 3 5
-
2024-03-04 17:37
Ja widzę, że media już sobie nie żałują. Ja to słyszę, widzę i czuję.
Teraz miłośc już całkiem będzie bić zewsząd.
- 6 1
-
2024-03-04 16:24
To nie Sutrykalia?
- 3 3
-
2024-03-04 16:09
O, to tak jak ty, tumanku:)
- 5 6
-
2024-03-04 15:47
Czas na zmiany (10)
Ile razy w kółko można głosować na tych samych, a później narzekać, że jest źle. Obecna ekipa rządzi od... 1998 roku... Chyba już najwyższy czas. Cokolwiek byle trochę przewietrzyć ten skostniały układ, który już od dawna nie służy mieszkańcom.
- 348 69
-
2024-03-04 21:48
Głosuję na Dulkiewicz, bo ona jest z platformy
Zawsze głosuję na platformę
- 3 22
-
2024-03-04 20:25
(2)
Raczej na odwrót. Cokolwiek tylko nie konfederacja.
- 6 33
-
2024-03-05 10:45
(1)
to zapłacicie czuby za przymusowe docieplanie norki a jak nie wypad pod most wasza ciotunia bruksela ma dla was parę miłych niespodzianek
- 6 2
-
2024-03-05 16:30
wujek Władimir Władimirowicz czeka na ciebie, spełnij swoje marzenia i wiej do niego
- 1 2
-
2024-03-04 18:40
Obawiam sie że mieszkańcy Gdańska przyzwyczaili się do PO. Może lubią gdy w kółko rządzą ci sami.
- 23 3
-
2024-03-04 18:12
Zgłoście się lepiej do Dumy
Tam bardziej zasłużycie się dla swojej prawdziwej ojczyzny
- 10 22
-
2024-03-04 16:59
(1)
Bosak współrządził 2005-2007 jako pachołek Giertycha. Ciekawi mnie, że konfa mimo tego, że jest w polityce w tej czy innej formie ciągle powtarza "czas na zmiany!".
Bzdura, ale kto im zabroni wałkowanie tego samego hasła od lat.- 14 32
-
2024-03-05 10:46
generalnie id..to polską od 1989 rządzi ekipa namaszczona tam przy wódeczce Bosak wtedy miał 7 lat
- 4 0
-
2024-03-04 16:29
A zgłosiłeś się do wyborów
- 9 2
-
2024-03-04 15:50
I rządzi bardzo dobrze czego wyrazem jest cykliczne poparcie gdańszczan :)))))))))))))))))))
- 16 37
-
2024-03-04 15:43
Bezpartyjni Samorządowcy to dawni działacze partyjni PiS którzy z powodu wysypu afer postanowili schować logo PiS :))))) (40)
I teraz idą ramię w ramię PiS z Konfederacją? Zawsze powtarzałem że PiS i Konfa to są dwaj naturalni koalicjanci i choćby nie wiem jak chcieli to ukryć to na końcu to zawsze wyjdzie :)))))))))))))) Na szczęście teraz wyszło przy okazji wyborów samorządowych - a w Gdańsku nawet razem nie wezmą więcej jak 1/3 głosów :)))))))))))
- 195 303
-
2024-03-23 00:58
Egon
Mało wiesz... Niestety! Ale cuż... Klawo jak chole.. :P
- 0 0
-
2024-03-05 14:57
Widze obca agentura juz dziala zeby zdyskredytowac jedyna polska partie
- 4 0
-
2024-03-05 10:16
Którzy z nich byli zamieszani w afery?
- 2 1
-
2024-03-05 07:07
w punkt
Dokładnie tak
- 3 7
-
2024-03-04 21:49
Głosuję na platformę mimo, że to złodzieje i nieudacznicy (4)
Dla mnie najważniejsze, że nie rządzi pis
- 15 20
-
2024-03-05 08:23
Tylko że obecnie platformersi przebijają nawet tę patologię pisu ostatnich lat (3)
1) Przez całe lata jęki i stęki o pisowskie marnotrawstwo pieniędzy. Od roku krytykowali budżet pisowski za zbyt wysoki dług, że zadłużają nas na potęgę. Na odchodne Pinokio zostawił im prezent w postaci beznadziejnego budżetu o jeszcze większym stopniu zadłużenia. Po czym jak platformersi doszli do władzy to sobie go zatwierdzili i dopisali
1) Przez całe lata jęki i stęki o pisowskie marnotrawstwo pieniędzy. Od roku krytykowali budżet pisowski za zbyt wysoki dług, że zadłużają nas na potęgę. Na odchodne Pinokio zostawił im prezent w postaci beznadziejnego budżetu o jeszcze większym stopniu zadłużenia. Po czym jak platformersi doszli do władzy to sobie go zatwierdzili i dopisali jeszcze 19mld więcej zadłużenia. I teraz już nagle jest to 'dobry, zbilansowany budżet'
2) Od roku było wałkowane jak to Pinokio wydaje na kancelarię premiera 1.5mld zł, podczas gdy za T*ska było to 10x mniej. Non stop gadane o tym w mediach. Przyszedł T*sk, przyklepał sobie od razu 2mld zł na swoją kancelarię. A w mediach partyjnych nagle cisza w temacie.
3) Jęki i stęki jaki to PIS miał bizantyjski rząd. Przychodzą platformersi i na starcie zaczynąją z większą ilością ministralnych stołków niż za PISu
4) Jęki i stęki jak to PIS rozłozył partyjniaków po spółkach SP. Przychodzą platformersi i wszędzie dziwnym trafem konkursy na prezesów spółek SP wygrywają ludzie z partii rządzących. A żeby było odpartyjnione to zrzekają się partii i już jest ok :)
5) o praworządności w ogóle szkoda mówić. Miało być lepiej, a tymczasem z pogwałceniem wszelkich zasad prawa przejęli sobie TVP i prokuraturę na zasadzie "bo taka byłaby wola ludu".
6) do tego można sobie dodać jakże wspaniałe zmiany w edukacji, przebijające pisowskie wybryki
i wiele wiele innych- 17 2
-
2024-03-05 10:02
(2)
co krytykowali teraz sami robią
- 10 0
-
2024-03-05 10:51
(1)
do sześcianu ale mają niesamowity parasol ochronny szczekaczki typu TVP Onet tvn gw wp interia RMFka Zetka TOK KM czy nawet takie portaliki jak ten dzień w dzień wygładzają baranom fałdy mózgowe toporną durną propagandą nawet takie brednie jakie wygaduje pajacyk szymuś o walce z Putinem na naszej ziemi uchodzą chociaż typ popełnia przestępstwo
do sześcianu ale mają niesamowity parasol ochronny szczekaczki typu TVP Onet tvn gw wp interia RMFka Zetka TOK KM czy nawet takie portaliki jak ten dzień w dzień wygładzają baranom fałdy mózgowe toporną durną propagandą nawet takie brednie jakie wygaduje pajacyk szymuś o walce z Putinem na naszej ziemi uchodzą chociaż typ popełnia przestępstwo podzegania do wojny. KPO wielki sukces haha nowe podatki to sukces i peowskie dzbany uszami klaszczą że za swoje TDI zapłacą półtora klocka rocznie nowego podatku
- 10 0
-
2024-03-05 12:02
tu nawet nie chodzi o sam fakt dodatkowych jakichś tam podatków
tu chodzi wprost o "zlikwidowanie mobilności indywidualnej polaków". to będzie kolejne powolne gotowanie żaby.
Podatki od posiadania aut, czy ceny energii będą stopniowo zwiększane i stopniowo będzie dokręcanie śruby, żeby ludzie się od razu nie pobuntowali tylko stopniowo zaczęli rezygnować z aut.
ale oczywiście partia rządząca będzietu chodzi wprost o "zlikwidowanie mobilności indywidualnej polaków". to będzie kolejne powolne gotowanie żaby.
Podatki od posiadania aut, czy ceny energii będą stopniowo zwiększane i stopniowo będzie dokręcanie śruby, żeby ludzie się od razu nie pobuntowali tylko stopniowo zaczęli rezygnować z aut.
ale oczywiście partia rządząca będzie zwalać że to opozycja która ówcześnei była u władzy podpisała te zobowiązania i tak musi być. I tak ten cyrk będzie się dalej toczył.
"Nie będziesz nic miał i będziesz szczęśliwy". I lepiej żebyś był szcześliwy bo inaczej ministra równości wyciągnie konsekwencje za wszelką krytykę wobec władzy jako sianie nienawiści .- 7 0
-
2024-03-04 21:28
Kulawy na etacie
W komentarzach nawet niezwiązanych z polityką nadajesz o kulawym. Ile Ci płacą za komentarz bo widać, że jedziesz na akord ostro.
- 14 1
-
2024-03-04 20:51
Teraz wiem dlaczego nie ma w mieście banerów pisowców. He he
A oni się wstydzą swojej przeszłości. He he. A myślałam, że to z powodu odcięcia ich od naszej kasy. A oni się bawią w berka. he he
- 6 7
-
2024-03-04 18:51
hahahah no tak, bo w PO to sami ludzie z PO z dziada pradziada? hahahah lista pisowców w platwusach jest wiekszą, niż
orginalnych platformersów sprzed dwóch dekad hahaha
- 17 3
-
2024-03-04 18:47
Czyli to dokładnie to samo, co wdg i po, nieprawdaż ciole?
- 11 1
-
2024-03-04 17:38
Dzięki za info. (1)
- 4 15
-
2024-03-04 18:31
To przecież fejk.
- 13 3
-
2024-03-04 17:37
W wielu miejscowościach do wyborów idzie koalicja PiS + Konfederacja. Choćby Bydgoszcz. (2)
"Bezpartyjni" to ukryci PiSowcy
- 13 30
-
2024-03-04 22:09
Nie Konfederacja - tylko jej część: Nowa Nadzieja Mentzena. Korona Brauna sie od tego zdecydowanie odcina!
- 4 0
-
2024-03-04 19:30
Tak samo jak WdG , Trzecia Droga....
Daj już sobie spokój.
- 10 0
-
2024-03-04 17:11
Co za głupota
Tożeś człeku wymyślił...
- 16 8
-
2024-03-04 16:24
i tak właśnie wygląda tragedia Gdańska (8)
oczywiście masz racje.władzę zagarną miłośnicy deweloperów i betonozy oraz "drzew" w doniczkach.czyli dulkiewicz i "elita " z KO
- 36 10
-
2024-03-05 07:11
PISu tu nie wpuszczę!
Jawnego ani farbowanego na bezpartyjnych... W ogóle precz z radykałami
- 2 10
-
2024-03-04 16:31
Już zapomnialeś i willach + milionach dla tadka z Torunia, wizach za łapówki dla talibów? (6)
Wybieram normalnośc czyli PO.
- 16 33
-
2024-03-05 08:57
Jak można nazwać normalnym kogoś kto
-Najpierw udaje prawicowca i krytkuje programy socjalne. Po czym gdy widzi, że mimo że są szkodliwe ale ludzie dają się kupować to zaczyna wyścig socjalny i krytkuje przeciwników, że za mało socjalu wprowadzają
-Najpierw udaje katolika i robi sobie zdjęcia z rzekomym ołtarzykiem modlitewnym we własnym mieszkaniu z całą rodziną, po czym nagle-Najpierw udaje prawicowca i krytkuje programy socjalne. Po czym gdy widzi, że mimo że są szkodliwe ale ludzie dają się kupować to zaczyna wyścig socjalny i krytkuje przeciwników, że za mało socjalu wprowadzają
-Najpierw udaje katolika i robi sobie zdjęcia z rzekomym ołtarzykiem modlitewnym we własnym mieszkaniu z całą rodziną, po czym nagle zwrot o 180 stopni i zaprasza do swojej partii niektórych ludzi z poglądami nawet o dobrowolnej aborcji na żądanie do 9 miesiąca ciąży
-Kto zasysa byłych pisowców jak odkurzacz do swojej partii, albo głosuje z nimi wszelkie szkodliwe ustawy. Co mają ze soba wspólnego ci ludzie ze skrajnymi pogladami pod jedną partią pod tuskiem poza tym ze chca się dopchac do koryta?
-Najpierw krytykuje program kredyt 2% mówiąc rzeczy oczywiste dla każdego kto wie cokolwiek o ekonomii, że program nie zwiększy dostępności mieszkań a jedynie spowoduje wystrzał cen stymulując popyt, po czym pomimo urzeczywistnieniu przewidzianych opłakanych konsekwencji za chwilę zmienia narrację i licytuje na kredyt 0%...
-Najpierw mówi że zwolni każdego kto podwyższy podatki za jego rządów, po czym sam je podwyższa
-Testuje na ile sobie może pozwolić i próbuje na boku zniewalać zwykłego człowieka dążąc np do likwidacji gotówki, cenzury w Internecie (ktoś jeszcze pamięta jak Tusk forsował ACTA?), cenzury swobody wypowiedzi itd itp. Robi krok do przodu i jak naród zbyt się buntuje to robi pół kroku wstecz i udaje że nie o to mu chodziło. Trochę odczeka i powtórka.
-Kogoś kto rzuca puste obietnice, których wiadomo że nie zrealizuje (gdzie paliwo za 5zł? gdzie likwidacja finansowania TVP? gdzie upublicznienie zarobków redakcji TVP? gdzie roztropność finansowa, budżetowa i liczebności rządu czy kosztów na kancelarię premiera?)
-Kogoś kto priorytetyzuje ukrainców nad polakami w ich własnym państwie?
-Kto pcha nas do nienaszej wojny- 6 1
-
2024-03-05 00:04
pamięć wybiórcza?
Zapomniałeś już też o:
-aferze taśmowej
-wielokrotnie obiecanych obniżkach podatków, skończonych radykalną podwyżką VATu (i jego horrendalnym skomplikowaniem prawnym)
a nawet chociażby z tego roku jeśli 8lat to za dużo żeby pamiętać:
-o obietnicach minimalizacji bizantyjskiego rozmiaru PISowskiego rządu (który zamiastZapomniałeś już też o:
-aferze taśmowej
-wielokrotnie obiecanych obniżkach podatków, skończonych radykalną podwyżką VATu (i jego horrendalnym skomplikowaniem prawnym)
a nawet chociażby z tego roku jeśli 8lat to za dużo żeby pamiętać:
-o obietnicach minimalizacji bizantyjskiego rozmiaru PISowskiego rządu (który zamiast odchudzić jak było obiecane to Tusk już na starcie przebił jeszcze większym bizancjum rządowym)
-o odpartyjnieniu spółek SP, które stały się bezpartyjne poprzez ustawienie swoich kolesi, którzy następnie zrzekli się partii
-o obietnicach likwidacji finansowania TVP (które Tusk zaklepał z nawiązką na nowy budżet dla swojego TVPO)
-o transparentności zarobków w TVP (wtedy walczyli o ujawnienie zarobków a teraz znowu je ukryli i odmówili upublicznienia obecnych danych)
- o paliwie co miało być za 5.19zł po wyborach, bo zlikwidują monopol Orlenu
- o wielkim rabanie i aferze jaka była przez rok że kancelaria Morawieckiego jest 10x droższa niż Tuska i kosztuje aż 1.5mld zł. Po czym Tusk w kilka dni po wyborach klepnął sobie 2mld zł na swoją kancelarię na ten rok
itd itp
lista bez końca- 10 1
-
2024-03-04 17:39
PO to życie w matrixie, za który zapłacimy więcej, niż tylko pieniędzmi (1)
- 28 8
-
2024-03-05 10:03
nowy traktat pandemiczny WHO załatwia nas wszystkich ... tylko Braun napisał sprzeciw
- 4 0
-
2024-03-04 17:00
(1)
Daj mu spokojnie umierać...
- 3 10
-
2024-03-04 18:32
Mówił, że poczeka na ciebie:)
- 6 0
-
2024-03-04 16:23
Głupszej opini nie czytałem (2)
Zresztą jaką opinie można spodziewać się od trolla totalnych.
- 18 8
-
2024-03-04 16:58
Prawda boli? (1)
- 4 11
-
2024-03-04 17:12
Prawda czasu, prawda ekranu? Nigdy nie boli tak, jak ciebie.
- 6 3
-
2024-03-04 16:11
Napisał obecny dyżurny funkcyjny poko i tzw. lewicy.
- 19 12
-
2024-03-04 15:57
(2)
Max 20 procent wezma.
- 7 5
-
2024-03-04 15:59
Ja to liczyłem podobnie: PiS max 20% i konfa 10% - razem poniżej 1/3 :)))))))))))))))))))) (1)
- 8 20
-
2024-03-04 17:15
żebyś się nie zdziwił.
- 11 5
-
2024-03-04 15:51
(4)
Opłacany troll Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Ignorować i minusować.
- 29 10
-
2024-03-04 15:54
(3)
a ty jestes,,3xna tak"!
- 5 7
-
2024-03-04 16:37
(2)
Czwórka to twój znak:)
- 2 3
-
2024-03-04 16:44
(1)
ja nie z czworakow!,a twoje haslo programowe jest ,,3 x na tak",konus nie powiela PRLu-3 x tak.
- 2 3
-
2024-03-04 17:13
Czwórka, mośku, czyli ta część, na której niektórzy siadają:)
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.