• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Lexus Trójmiasto zaprasza na prezentację nowych modeli

3 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Luksusowy Lexus LS będzie jedną z dwóch gwiazd dni otwartych. Luksusowy Lexus LS będzie jedną z dwóch gwiazd dni otwartych.

Marzec w gdyńskim salonie Lexusa rozpoczyna się spektakularnie. W najbliższy poniedziałek i wtorek trójmiejski przedstawiciel japońskiej marki premium zaprasza na elektryzujące premiery. Osoby, które odwiedzą salon przy al. Zwycięstwa 241/3 zobacz na mapie Gdyni przekonają się na własne oczy, jakie zmiany zaszły w dwóch topowych modelach Lexusa - LS oraz RX.



Nowy Lexus LS



LS to flagowa limuzyna Lexusa, którą charakteryzuje śmiała linia nadwozia oraz sylwetka z nowymi akcentami stylistycznymi. Luksusowy model został wyposażony w wiele ciekawych udogodnień. Jednym z nich jest przedni fotel, który oprócz bardzo efektywnego i relaksującego masażu Shiatsu, posiada także kilkanaście kierunków regulacji. Odprężający masaż przewidziano również dla pasażerów, którzy zasiądą na tylnych fotelach. A te, oprócz funkcji masażu, są regulowane i ogrzewane.

Lexus LS może pochwalić się hybrydowym układem napędowym - Multi Stage Hybrid z napędem przekazującym moc na cztery koła, pochodzącym ze sportowego LC 500h. Pod maską nowoczesnej hybrydy pracuje silnik benzynowy V6 o pojemności 3,5 litra i mocy 299 KM, który wspierany jest silnikiem elektrycznym wytwarzającym dodatkowe 179 KM. Takie połączenie daje moc całkowitą układu na poziomie 359 KM. To z kolei pozwala rozpędzić LS-a od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,4 s.

Od dwóch miesięcy klienci trójmiejskiego dealera Lexusa mają możliwość przetestowania hybrydowej wersji LS-a 500h. W dniach 5-6 marca do dyspozycji odwiedzających oddany zostanie również testowy egzemplarz LS 500.

Lexus LS 500 Lexus LS 500

7-osobowy Lexus RX Long



W porównaniu do klasycznego RX-a, wersja Long została wydłużona o 11 cm. Taki zabieg pozwolił, aby najpopularniejszy luksusowy SUV na rynku amerykańskim i jeden z bestsellerów tego segmentu w Europie, pomieścił trzeci rząd siedzeń. Dzięki inteligentnemu przekonstruowaniu tylnej części karoserii, za ostatnim rzędem składanych elektronicznie oparć podłoga jest sporo dłuższa niż w autach konkurencyjnych. W ten sposób Japończykom udało się zachować pełną funkcjonalność przestrzeni bagażowej.

Co warte podkreślenia, 7-osobowy Lexus RX Long jeszcze mniej przypomina sylwetką SUV-a niż jego krótsza wersja. Klasyczny RX zyskał miano samochodu o lekkiej, sportowej linii nadwozia, pozbawionej ociężałego "odwłoku", który charakteryzuje standardowe SUV-y. RX Long stał się jeszcze bardziej wysmukły, a profil klapy tylnej ociera się już o zasady rządzące projektowaniem liftbacków.

Pod maską podstawowej wersji RX 350L pracuje silnik V6 o pojemności 3,5 litra. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zmiennymi fazami rozrządu rozwija moc 290 KM. W zależności od wersji auto może być napędzane na przednią oś lub wszystkie koła. W standardzie RX Long oferowany jest z 8-biegowym automatem.

Oprócz tego w ofercie znajdziemy hybrydową wersję RX 450hL. Benzynowy silnik jest wspomagany dwoma elektrycznymi silnikami, a sumaryczna moc układu napędowego wynosi 308 KM. W tej wersji samochód jest napędzany na obie osie.

Lexus RX - poznaj jego wydłużoną wersję. Lexus RX - poznaj jego wydłużoną wersję.

5-6 marca warto odwiedzić salon Lexus Trójmiasto



Oba samochody będzie można zobaczyć w dniach 5-6 marca w salonie trójmiejskiego dealera marki w Gdyni Orłowie przy al. Zwycięstwa 241/3. Salon czynny będzie dla wszystkich odwiedzających w godzinach od 10 do 18.

Z okazji premiery nowych modeli w salonie Lexus Trójmiasto zostało zaplanowane niezwykłe spotkanie networkingowe, które ma zapoczątkować cykl wydarzeń dla pomorskich przedsiębiorców, pod hasłem "Lexus Trójmiasto łączy biznes".

Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 5 marca, o godz. 19. Zainteresowanych wzięciem w nim udziału zapraszamy do kontaktu mailowego: recepcja@lexus-trojmiasto.pl.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Wydarzenia

Zobacz także

Opinie (36) 6 zablokowanych

  • Coś strasznie auta nie idą tyle tych artykułów reklamowych. Coś się wali Panowie Panie. (7)

    Czas na czymś innym niż motoryzacja gospodarki budowanie.

    • 5 4

    • reklama dźwignią handlu (6)

      • 0 1

      • reklama na nic się zda jak rynki zapchane a liczby w gospodarce się nie zgadzają i są fałszowane (5)

        Chodzi o makro a nie mikroekonomię. Posłuchaj sobie tych co przebąkują o odprężeniu i ilu ich jest.

        • 0 2

        • ci co przekonują to mają w tym interes (4)

          takie molochy jak toyota mają swoich ludzi od badania rynku (dobrze opłacanych i najlepszych) i nie produkowaliby aut gdyby nie wiedzieli że ich nie sprzedadzą. Rynki wcale nie są zapchane. Co roku złomuje się stare fury. Jak przyszedł kryzys 10 lat temu produkcja spadła. Producenci zareagowali jeszcze przed kryzysem. Pracowałem w Thyssen Kruppie, produkowaliśmy linie montazowe dla automotive. Zamknęli nasz oddział w Polsce i częściowo po stronie niemieckiej i w innych krajach były zwolnienia. Ale zlecenia skończyły się jeszcze przed kryzysem.

          • 2 0

          • Twój komentarz tylko potwierdza to co mówię. Najprościej postawić tak zwane autorytety (3)

            i kazać mówić im że, jest dobrze i uwiarygodnić to wielkimi liczbami wziętymi z sufitu. Skoro tak dobrze przemysł i marketing sobie radzi to czemu np.: upadł Saab, Detroit to gospodarcza ruina, i coraz głośniej mówi się o bankructwie VW.

            • 1 0

            • mój komentarz nie potwierdza tego co mówisz, tylko tego nie rozumiesz (2)

              O jakich autorytetach mówisz? Bo branża motoryzacyjna nie zajmuje się robieniem polityki tylko produkcją. Jak rynek jest słaby to reagują i tyle. Natomiast powodów upadku firmy może być wiele bo nie ma ludzi nieomylnych. Niemniej jest to uczciwe że firma upada jeśli popełniono poważny błąd. Natomiast cała branża motoryzacyjna ma się dobrze. Ekstrapolujesz pojedynczy problem do całej makroekonomii a od tego wyszedłeś nieprawdaż? Saab to akurat mała firma, a Detroit upadło nie przez błędy producentów tylko politykę związków zawodowych. Akurat wtedy mieli takie socjalistyczne prawo które stawiało pracowników ponad interesy firmy. VW natomiast oszukiwał na emisji spalin. Rynek akurat mieli pod kontrolą bo w kwestii sprzedaży wyniki mieli łeb w łeb jak toyota.

              • 1 0

              • Każda firma ma swoją politykę i zajmuje się polityką. Ty tego nie rozumiesz. (1)

                • 0 1

              • największą politykę to ty teraz uprawiasz

                skoro dziwi cię reklama

                • 1 0

  • piszą o jakiejś lini nadwozia, jakimś nowatorskim wykończeniu tyłu samochodu a fot... brak :(

    • 6 0

  • slabizna, po co maska? dac wiekszy grill, po co boczne drzwi? dac wieksze lampy

    po co opony ?dac wieksze felgi, po co lakier ? owinac folia aluminiowa, po co dwie osie, dac cztery, po co hybryda? dac disla i odrzutowy bedzie quatrobryda, po co ledy? dac lasery, czemu nie lata? a jak po wodzie? co to ma byc w ogole, XXI wiek chyba jakis

    • 1 2

  • ciekaw jestem czy stac mnie by bylo na ten znak firmowy ?!- L .

    Toyota to najlepsza firma ! i honda tesz ma acure super auto !

    • 1 2

  • juz jade...

    Grażyna szykuj się...

    • 0 0

  • ...

    Ludzie kupujcie Lexusa idealne auto do jeżdżenia po stawach w Gdańsku :))))

    • 4 1

  • Tworzenie na siłę legendy i podbijanie ceny. Szkoda czasu.

    • 0 1

  • W promocji będzie ten podtopiony we Wrzeszczu????

    • 3 0

  • Oszustwo, byłem i nie ma benzyn 3,5 V6 (1)

    Tylko hybryda jest. Artykuł nic nie warty , czemu sponsorowany artykuł jest i takie gafy...??

    • 0 0

    • Fakt, RX Lub tylko w hybrydzie a piszą że benzyna 3,5 V6 8stopniowa

      • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane