- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (212 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (254 opinie)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (764 opinie)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (74 opinie)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (108 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (159 opinii)
Obi podzieli los Tesco. Market w Gdyni tylko do końca lutego
Końcówka wyburzania Tesco. Film z pierwszych dni stycznia
Market budowlany Obi przy ul. Kcyńskiej w Gdyni, sąsiadujący z wyburzanym obecnie budynkiem po Tesco, będzie otwarty tylko do końca lutego. Później podzieli los sąsiedniego obiektu. To kolejny duży sklep, który znika z okolicy, nad czym ubolewają mieszkańcy. - Pustki Cisowskie wraz z Demptowem będą miały do dyspozycji tylko jeden sklep - Stokrotkę i ani jednej apteki - ubolewa w korespondencji pan Sławomir.
- Obi w Gdyni zostanie zamknięte po 25 latach
- Obi szuka nowej lokalizacji w Gdyni
- Mieszkańcy Pustek i Demptowa: nie ma dużych sklepów, nie ma aptek
- Zlikwidowane linie ZKM powrócą
- Osiedle zamiast Tesco i Obi na Kcyńskiej w Cisowej
O tym, że zamiast Tesco powstanie osiedle, informowaliśmy rok temu jako pierwsi.
Będzie osiedle w miejscu zamkniętego Tesco
Rozbiórka ruszyła w październiku. Informowaliśmy o niej tuż po rozpoczęciu pierwszych prac przygotowawczych.
Rusza rozbiórka dawnego Tesco w Gdyni. Zamiast sklepu powstanie osiedle
Niedawno informowaliśmy, że budynek Tesco w Cisowej został praktycznie zrównany z ziemią, a rozbiórka dobiega końca.
Budynek Tesco w Cisowej zrównany z ziemią
Otóż ten obiekt podzieli los sąsiada, a zakupy można będzie tam robić jeszcze przez kilka tygodni.
Obi w Gdyni zostanie zamknięte po 25 latach
- Market Obi w Gdyni istnieje od 1999 r. Jesteśmy najemcą obiektu, dlatego z powodu wygaśnięcia umowy najmu oraz nowych planów właściciela terenu OBI z dniem 29 lutego 2024 r. kończy działalność handlową w tym miejscu - informuje Agata Laskowska, rzecznik prasowa sieci.
To oznacza koniec obecności sieci w Gdyni. Przynajmniej na razie.
Obi szuka nowej lokalizacji w Gdyni
- Gdynia jest dla nas ważnym rynkiem, a naszą ambicją jest ciągły rozwój, dlatego szukamy nowego miejsca na market w Gdyni. Liczymy, że do czasu znalezienia nowej, atrakcyjnej lokalizacji nasi klienci wybiorą inne sklepy OBI w Gdańsku - dodaje Agata Laskowska.
Gdzie są najbliższe markety budowlane w Gdyni?
To oznacza, że kolejny duży sklep znika z okolicy. To powoduje coraz większe rozgoryczenie wśród okolicznych mieszkańców, zwłaszcza Pustek Cisowskich i Demptowa. Dają temu wyraz w komentarzach pod tekstem oraz kierowanej do nas korespondencji.
Mieszkańcy Pustek i Demptowa: nie ma dużych sklepów, nie ma aptek
- Pustki Cisowskie wraz z Demptowem to bardzo duża, wielotysięczna dzielnica, która po likwidacji Tesco ma do dyspozycji tylko jeden sklep - Stokrotkę. Trudno nawet nazwać go wielkopowierzchniowym. Co gorsza, na terenie dzielnicy nie ma ani jednej apteki, gdyż podobno nie pozwalają na to przepisy mówiące o odległości między istniejącą już najbliższą apteką - pisze pan Sławomir.
Wskazuje, że niektórzy do wymienionego marketu mają nawet kilometr.
Zlikwidowane linie ZKM powrócą
- A do tego dochodzą problemy związane z ograniczeniem kursowania komunikacji miejskiej. Zlikwidowano linie 34 i W, więc czujemy się wykluczeni jako mieszkańcy nie tylko przez sieci handlowe, ale także władze miasta - dodaje pan Sławomir.
Te połączenia oraz inne zlikwidowane, zgodnie z obietnicą prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka, wrócą w połowie lutego.
Osiedle zamiast Tesco i Obi na Kcyńskiej w Cisowej
Wiadomo oficjalnie, że przy ul. Kcyńskiej powstanie nowe osiedle budowane przez firmę Atal. Będzie nosić nazwę Symbioza. W pierwszym etapie powstaną dwa budynki, w których znajdzie się 89 mieszkań. Na parterach jest przewidziane miejsce na dwa lokale usługowe.
Pod budynkami znajdzie się hala garażowa. Do dyspozycji mieszkańców oddana zostanie również ogólnodostępna rowerownia.
Teren, na którym mają stanąć budynki, nie jest objęty planem miejscowym.
Tesco po zamknięciu na filmach
Inwestycje
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-01-17 11:06
(12)
Dla mnie zastanawiające jest , że miejsce wręcz idealne na jakiś przemysł z zapleczem logistycznym, zostało wygospodarowane na bloki mieszkalne , a do firm trzeba jechać przez miasto , stać w korkach i na przejazdach kolejowych. Ja tego nie rozumiem kompletnie - tam mógł by być raj dla firm , z zapleczem dla pracowników i cudownym rajem dla inwestycji długoterminowych i rozwojowych.
- 288 12
-
2024-01-19 01:12
Chcą zrobić
15minutowe miasta, a nowe osiedla dla importów. Jak myślisz, skąd nazwa symbioza?
- 0 1
-
2024-01-18 13:37
Włącz myślenie
A czy rozumiesz, że teren był własnością prywatną (Tesco) i sprzedali temu, kto się zgłosił? Jaki przemysł, o czym mówisz? Rozkręcaj biznes, stawiaj hale, magazyny, produkuj i wysyłaj. Najwyraźniej żaden "przemysłowiec" nie ma obecnie koncepcji na budowę super zakładu w tym miejscu. Dodatkowo proszę Cię wytłumacz mi to zaplecze logistyczne - mówisz
A czy rozumiesz, że teren był własnością prywatną (Tesco) i sprzedali temu, kto się zgłosił? Jaki przemysł, o czym mówisz? Rozkręcaj biznes, stawiaj hale, magazyny, produkuj i wysyłaj. Najwyraźniej żaden "przemysłowiec" nie ma obecnie koncepcji na budowę super zakładu w tym miejscu. Dodatkowo proszę Cię wytłumacz mi to zaplecze logistyczne - mówisz o torach kolejowych do których nie sposób dotrzeć, do portu (to naprawdę poważna firma musiałaby być, żeby organizować eksport drogą morską), do którego faktycznie jest stosunkowo blisko, czy o obwodnicy Trójmiasta, która stoi zakorkowana praktycznie codziennie (pewnie sytuacja będzie odrobinę lepsza po wybudowania OMT). Za to taki deweloper wyskoczył z pieniążków, kupił sobie teren od wspomnianego Tesco i robi tam co chce (w granicach obowiązujących przepisów). I co najważniejsze - miasto niewiele miało tutaj do gadania, bo tam nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, więc wydawali decyzję o warunkach zabudowy analizując koncepcje Dewelopera.
Jak widzisz - rozchodzi się o pieniądze, sposób na zarobek i czas zwrotu inwestycji.
A na koniec - jako potencjalny mieszkaniec bloków czy domów w promieniu kilometra lub dwóch od tegoż miejsca - chciałbyś, żeby tam jakaś poważna produkcja miała miejsce? Przetwórstwo spożywcze (mięso, ziemniaki), stali, produkcja samochodów czy może mniej uciążliwe historie (elektronika, leki, coś innego cichego i czystego)?
Dajcie spokój... Tesco postawiło na zamknięcie hipermarketów nie tylko u nas i wyprzedają ziemię. Nic wielkiego się nie dzieje.- 1 2
-
2024-01-18 08:24
i wybudują tam kurniki z jedną izbą i po roku przestaniesz widzieć różnicę między spaniem w kuchni i załatwianiem się w pokoju, a szumnie nazwą to apartamentem blisko przyrody i sprzedawać będą po 550-700 tys za lokal, zależnie czy będziesz miał do dyspozycji 8 czy 12 m2.
- 5 1
-
2024-01-18 07:55
Jak już skończą budować osiedle, zaczną się protesty, bo hałas z obwodnicy...
- 6 0
-
2024-01-17 21:56
Zgadzam się, idealne miejsce (1)
Ale mamy samorządność, która z nazwy rządzi sama. Nie potrzebuje konsultacji społecznych. Poza tym usunięcie tego marketu niniejszym zmniejszy dochód do budżetu miasta. To taki strzał w stopę.
- 6 1
-
2024-01-18 17:36
Co ma samorządność do prywatnej własności?
Wydaje ci się, że władze mogą komukolwiek dyktować, co ma zrobić ze swoją działką? Jesli plan zagospodarowania nie stwierdzą inaczej, mogą sobie tam zrobić cokolwiek zechcą.
- 0 2
-
2024-01-17 20:07
Port
A budowanie apartmentowców przy nabrzeżu portowym rozumiesz?
- 5 1
-
2024-01-17 18:14
Jakie to nie ekologiczne - najpierw wyprodukowano ogromne ilości co2 przy budowie tego kłócą, teraz przy jego rozbiórce i jeszcze ile odpadów z tego powstało... Tragedia....
- 5 2
-
2024-01-17 13:02
jak to mówił klasyk - kasa Misiu, kasa :)
Deweloperka mieszkaniowa to coś co robi olbrzymie zyski.
Jak policzysz że deweloper buduje np. 20 kondygnacji, każdą sprzeda po 15000zł/metr, daje to ogromne pieniądze z takiej działki
Firmy zazwyczaj potrzebują dużych powierzchni magazynowych i nie są skłonne płacić tak ogromnych stawek- 21 0
-
2024-01-17 12:02
Stadion arki (znaczy Bałtyku) też mają zburzyć, pewne info prosto od gryzonia (1)
- 8 10
-
2024-01-17 13:58
Smarku, zajmij się nauką, a nie głupotami.
- 8 7
-
2024-01-17 11:56
Bo tu licza sie tylko deweloperzy
A nie zdrowy rozsądek
- 41 0
-
2024-01-17 07:31
(50)
To jest chore. Pustki Cisowskie, Demptowo, chylonia (w tym ul. Swarzewska), leszczynki , Cisowa - dwie biedronki i lidl. Jedna biedronka do wyburzenia więc nie wiem gdzie mamy robić zakupy. Błędem było to że pozwolono na wyburzenie tesco a przynajmniej powinno być zachowany plan zagospodarowania na handel wielkopowierzchniowy np. mini centrum handlowe na wzór tego w Rumi Janowo.
Co najmniej chore to co sie tutaj dzieje.- 427 36
-
2024-01-18 08:27
Brak towaru
Dokładnie, już teraz w tych biedronkach i lidlu są takie braki w zatowarowaniu (nie mówiąc o bałaganie w biedronkach) że ciężko zrobić zakupy ale kto by się przejmował, zbudujmy więcej osiedli, ludzie wezmą kredyt to im na jedzenie nie zostanie
- 2 0
-
2024-01-17 19:40
Kasa pod stołem...
Załatwia wszystko :D
- 3 0
-
2024-01-17 16:19
Którą biedronkę
Będą burzyć?
- 0 0
-
2024-01-17 15:35
No poprostu dramat, tesko nie ma juz od dawna i wszyscy jakoś żyją. Przynajmniej osiedlowe sklepiki lepiej ciągną. Za duzo sklepow i w du*ach sie poprzewracalo i jak trzeba podjechac 2 przystanki do sklepu to świat sie wali.
- 0 6
-
2024-01-17 13:16
Dla tych dzielnic nie ma kasy..
teraz liczy się tylko Gdynia tzw Zachód......
- 1 0
-
2024-01-17 12:18
Odnośnie biedronki do wyburzenia (3)
Już drugi raz w komentarzach pojawia się ta informacja, chodzi o biedronkę przy Chylońskiej koło dworca Chylonia? To jest potwierdzone info? Pytam, bo robię tam zakupy i trochę mnie dziwią te informacje :)
- 5 0
-
2024-01-17 21:25
Tak potwierdzona
Mowa o tym od kilku lat . Aktualny blaszak przy dworcu chylonia maja wyburzyć i postawić nowy blok mieszkalny. Biedronka ma wrócić na dolnej kondygnacji. Nie wiadomo tylko kiedy i jak długo bedą budować bo to plany narazie.
- 1 1
-
2024-01-17 16:29
W tym miejscu powstać mają budynki mieszkalne z niską zabudową.
- 0 3
-
2024-01-17 15:34
Tak
Chodzi o tę Biedronkę
- 1 0
-
2024-01-17 11:38
Nazwa "Pustki" zobowiązuje :P
:P
- 7 0
-
2024-01-17 10:37
Napiszcie kiedyś prawdę
Każdy duży sklep z kapitałem ojropejskim, nie płaci kilka lat podatków w Polsce, jak zbliża się czas kiedy trzeba zacząć płacić to likwidują, burza i budują osiedla. I dalej zyski za granicę.
- 8 2
-
2024-01-17 10:36
To jest chore
W Gdyni zanika przemysł a rozwija się mieszkaniówka w zatrudnieniu nie pomoże ani stocznia czy port , to jest droga do nikąd
- 23 0
-
2024-01-17 10:33
(5)
Wstyd władze miasta że w największej dzielnicy Gdyni Chyloni+Cisowej+Demptowa+Leszczynek nie ma żadnego dużego marketu.Tym bardziej że w tych dzielnicach mieszka dużo starszych osób.To jest po prostu skandal panie Wojtku ,że zlikwidowaliście w tych dzielnicach wszystko ,żeby tylko budować i zarabiać na budowie mieszkań.Ludzie z tych dzielnicach zapamiętają to przy wyborach.
- 26 0
-
2024-01-17 11:36
całe miasto nie ma 1 market spożywczy i 1 budowlany (3)
Przecież w całej Gdyni jest tylko 1 market spozywczy w Rivierze i 1 budowlany na Karwinach. Reszta miasta tylko małe sklepy dyskontowe. Nic dziwnego ze jest tyle aut w miescie, bo tutaj to koniecznosc nie fanaberia, mamy jak w ameryce.
- 19 1
-
2024-01-18 00:13
Jak jeden budowlany? Niemal w środku miasta, przy SKM Redłowo jest Dombi - bardzo przyjemny sklep budowlany. Plus to polska marka bo należy do Metalzbytu
- 2 1
-
2024-01-17 11:53
Ale przecież tego właśnie chcecie. (1)
Za każdym razem, jak jest mowa o uniezależnieniu ludzi od samochodów, słychać wycie, że wolność zabierają.
No to macie wolność stania w korkach bez alternatyw.- 1 15
-
2024-01-17 14:14
Wolność nie jest wtedy, kiedy musisz iść z buta, albo kiedy nie wolno ci pojechać samochodem. Wolność jest wtedy, kiedy możesz wybrać. Ale rozumiem, że to może być za trudne
- 15 0
-
2024-01-17 10:47
Zapomniałeś dodać Pustki Cisowskie i Meksyk.Razem te wszystkie dzielnice co wymieniłeś to około 70-80tys osób.A markietu ni ma żadnego,nawet ostatni rynek zlikwidowali.
- 21 0
-
2024-01-17 09:02
(4)
Jak sama nazwa wskazuje w Pustkach cisowskich będą pustki ;) a co do aptek to dziwne na Chełmie są 3 apteki obok siebie , tylko żabek jest więcej ;)
- 25 1
-
2024-01-17 10:33
(1)
No właśnie, jakąś ściema z tą odległością aptek od siebie. Wystarczy popatrzeć w centrum, jak apteka jest przy aptece (chociażby na starowiejskiej).
- 12 0
-
2024-01-17 12:48
Nie ściema, tylko przepisy, które weszły później. To tak zwana "apteka dla aptekarza", czyli przepisy, które w teorii miały zapobiec monopolizacji aptek przez sieciówki, a w praktyce, dzięki niektórym głupim zapisom, sprawiły, że na Pustkach nie ma apteki. Ustawa weszła w życie, jeżeli dobrze pamiętam, w 2017 roku i zakłada jakąś odległość
Nie ściema, tylko przepisy, które weszły później. To tak zwana "apteka dla aptekarza", czyli przepisy, które w teorii miały zapobiec monopolizacji aptek przez sieciówki, a w praktyce, dzięki niektórym głupim zapisom, sprawiły, że na Pustkach nie ma apteki. Ustawa weszła w życie, jeżeli dobrze pamiętam, w 2017 roku i zakłada jakąś odległość minimalną, która musi być pomiędzy dwoma aptekami (bodajże kilometr).
Siłą rzeczy, nie obowiązuje to aptek, które istniały przed wejściem ustawy. Czyli jeżeli masz w budynku dwie apteki, drzwi w drzwi dosłownie, po sąsiedzku, to mogą tak funkcjonować, jeżeli powstały przed rokiem 2017. Jeżeli teraz jedna by się zamknęła, a Ty kupiłbyś ten lokal po aptece i chciał otworzyć swoją, to nie otworzysz, bo nie masz wymaganych 1000m odstępu. Jedyny wyjątek - odkupiłbyś aptekę, wtedy chyba mogłaby działać na dotychczasowych zasadach.
Jaki sens w tych przepisach? Nie mam pojęcia. Może to się sprawdza w miastach, które funkcjonują na bazie koła. U nas miasta ciągną się wzdłuż wybrzeża, więc ten 1km nie ma żadnego zastosowania - to może być naprawdę bardzo duża odległość. Np. w przypadku Sopotu 4km to już w sumie całe miasto wzdłuż.- 10 0
-
2024-01-17 09:43
Koniecznie (1)
Apteka na Pustkach czemu nie może być jak dawniej w przychodni.
- 14 0
-
2024-01-17 14:20
Z tymi aptekami w dzielnicach to jest tak, ja mieszkam na Karwinach, są tu cztery apteki ale są tak drogie albo nie mają lekow na receptę ze przeważnie kupuje w
sieciowych aptekach w Gdyni które są o wiele tańsze i często też lepiej zaopatrzone- 3 1
-
2024-01-17 08:57
(3)
Zawsze możecie podjechać SKM i zrobić zakupy w innej dzielnicy, w czym problem.
- 6 33
-
2024-01-17 11:40
W gdyni w jakiej? Nie ma innych marketów
Chyba do Rumii najblizej. Problem tylko taki ze zakupy ważą, zwłaszcza budownale bez auta ani rusz.
- 21 0
-
2024-01-17 09:40
Co za bzdury (1)
Wypisujesz ! Powiedz to starszym osobom .
- 22 1
-
2024-01-18 17:43
Starsze idd se oby chodzą do stokrotki
Więc sobie nimi gęby nie wycieraj, bo ci akurat argument pasuje do narracji.
- 0 0
-
2024-01-17 08:49
Będzie Żabka w nowych budynkach
albo i dwie
- 19 2
-
2024-01-17 08:44
To jest kampania wyborcza Szczurka (2)
Tak Gdynia będzie wyglądać jak wygra kolejną kadencję
- 19 2
-
2024-01-18 17:42
Taaa, lepiej market na każdym skrzyżowaniu?
Nie, dzięki, to ja wolę osiedla.
- 0 0
-
2024-01-17 13:43
Mniej ruder, więcej miejsca dla mieszkańców?
Biorę.
- 2 8
-
2024-01-17 08:43
Przecież właśnie Was uwalniają od lewackiego 15 minutowego miasta. (1)
Powinniście się cieszyć.
- 6 12
-
2024-01-17 10:04
Uwalniają nas tylko od sklepów
- 13 0
-
2024-01-17 08:23
proszę czytać ze zrozumieniem. (2)
Teren nie jest objęty planem miejscowym. Dodatkowo Tesco i Obi byli tylko dzierżawcami. Właściciel zdecydował o innym sposobie zagospodarowania. Władze nie mogą mu tego zabronić.
- 22 5
-
2024-01-17 14:17
Oczywiście, że władze mogą zabronić
Gdy nie ma miejscowego planu zagospodarowania terenu wydaje się decyzję o warunkach zabudowy. W takiej decyzji precyzuje się jaka zabudowa może być realizowana na danym terenie.
- 8 2
-
2024-01-17 09:38
Właściciel
Sprzedał teren bo mu było mało za dzierżawę. Faktycznie szkoda dla Pustek i Cisowej jak p.Sławomir mówi.
- 22 0
-
2024-01-17 08:13
Zgłoś inicjatywę i załóżcie targ jak kiedyś. Co z aproblem?
- 13 3
-
2024-01-17 08:06
(2)
Nie wyburzyli Tesco tylko budynek, w ktorym kiedys bylo Tesco. W pustej hali po sklepie i tak nie mozna bylo robic zakupow.
- 24 5
-
2024-01-17 10:35
(1)
Dwa lata temu można było a jeszcze 9 lat temu bezpłatne autobusy nawet dowoziły ludzi z Gdyni
- 23 1
-
2024-01-18 17:40
Te autobusy opłacał sklep, nie miasto
- 0 0
-
2024-01-17 08:00
co jest chore? gdynia to stolica dyskontow i lombardow (2)
nie ma szans na zaden dobry produkt bo nie ma w gdyni klienta
- 19 9
-
2024-01-17 11:45
To się nazywa Suburbanizacja (1)
W Gdyni wzorcowa, cały handel uciekł. W Rumi marketów pełno
- 20 1
-
2024-01-18 17:40
To jedź do rumi
To skamlenie jest d**ilne. Mniejszych sklepów we wszystkich wymienionych dzielnicach jest sporo, ale roszczeniowcy muszą mieć market, i to pod nosem. I tak na zakupy nie chodzicie tylko jeździcie, więc w czym problem?
- 0 0
-
2024-01-17 07:54
(2)
obudź się, jest kapitalizm, miasto ci nie postawi sklepu, bo ty tak chcesz
- 23 24
-
2024-01-17 14:15
Nie, ale planiści powinni zadbać o odpowiednie plany zagospodarowania terenu (1)
- 17 1
-
2024-01-17 17:35
Planiści planują tak, jak im każe zlecający opracowanie planu.
- 2 0
-
2024-01-17 07:47
Głosuj dalej na Szczurka :)
- 40 5
-
2024-01-17 07:33
(2)
Tym bardziej że co to za osiedle koło wlotu na obwodnicę
- 58 5
-
2024-01-17 07:45
A ktoś ci każe tam kupić mieszkanie??
?
- 20 21
-
2024-01-17 07:42
Symbioza z miastem i korkami :). Ale... Jest nadzieja ze beda na raporcie doskonale zdjecia z korkow na wlocie Obwodnicy w Morska :)
- 55 2
-
2024-01-17 08:08
Miejsce na DUŻE sklepy fajne niby... (10)
Ale nie ukrywajmy to był niewypał, stare źle skomunikowane, NUDNE.
Podobnie będzie z osiedlem, za blisko obwodnicy chociaż daje temu większe szanse. Liczę iż OBI znajdzie miejsce i powróci- 57 141
-
2024-01-18 00:33
Osiedle przy samej obwodnicy... normalnie miodek malina
Latem 30C w nocy cisza spokój, otwarte okna w domu... szum skaczących konikow polnych itd...
- 3 0
-
2024-01-17 14:42
Teren po tesko to teren podmokly bagnisty
Na tym terenie będą problemy od lat nie nadawał się na zabudowę mieszkalna to jest teren strategiczny wody slotkiej za jaką kasę dostali pozwolenie na zabudowę mieszkalna
- 7 0
-
2024-01-17 10:06
Wybieraja PO (2)
A potem się dziwią, że im likwidują
- 9 20
-
2024-01-17 10:30
(1)
A tu sie mylisz Kolego, to jeszcze bylo za PiSu sprzedane.
- 19 5
-
2024-01-17 13:00
za Szczura sprzedane a ten raz pracuje dla PIS a manify popiera jak PO nakazuje.
Liczy sie koperta od dewe
- 8 1
-
2024-01-17 09:07
(1)
nudne mówisz, aha. Bo sklep powinien dostarczac niecodziennych wrażeń? :-)
- 25 1
-
2024-01-17 12:00
Tak dla całych rodzin z bąbelkami, niech biegają między regałami, ale wspaniała byłaby zabawa ku uciesze kupujących
- 8 3
-
2024-01-17 09:06
A po co ci niemiecki Obi, jak masz polski Dombi??? (2)
- 5 21
-
2024-01-18 21:29
Jakiś czas temu
porównywałem ceny Dombi i Obi.Niestety,ale Obi często było o 50% tańsze a w wielu przypadkach przynajmniej o 1/3. Natomiast w niektórym asortymencie Dombi górował nad Obi.
- 0 0
-
2024-01-17 09:47
Wszystkie
Duże sklepy są niepolskie więc po co piszesz bzdury.Pierwsze słyszę o domki.
- 12 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.