- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (124 opinie)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (50 opinii)
- 3 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (51 opinii)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (99 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (77 opinii)
- 6 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
37 milionów, 714 tysięcy i jeszcze pięciuset pasażerów przewiozła w zeszłym roku Szybka Kolej Miejska w Trójmieście. To wynik sporo lepszy niż rok wcześniej, gdy kolejka miała o 2 mln 290 tys. pasażerów mniej.
Ilość pasażerów wzrosła więc o 6,5 proc., ale wpływy z biletów wzrosły jeszcze bardziej - o ponad 15 procent. SKM zebrała za bilety 64,4 mln zł - rok wcześniej o 9,5 mln zł mniej, czyli niecałe 56 mln zł.
- Uzyskaliśmy takie wyniki przede wszystkim dzięki większej pracy przewozowej - mówi Paweł Wróblewski, rzecznik i audytor SKM-ki. Co to znaczy? - To znaczy, że więcej naszych pociągów pokonało więcej kilometrów. Pociągokilometry zwiększyły nam się o jedną czwartą - tłumaczy Paweł Wróblewski.
Dzieje się tak m.in. ze względu na rozwój połączeń regionalnych.
- Nie bez znaczenia są nasze akcje marketingowe, m.in. kolejne rodzaje biletów okresowych, programy lojalnościowe oraz fakt, że nasza taryfa pozostaje niezmienna od 7 lat. - dodaje Paweł Wróblewski.
Szefostwo SKM-ki przyznaje jednak, że dobre wyniki są też konsekwencją sytuacji na drogach Trójmiasta (liczne ograniczenia infrastruktury i długotrwałe remonty powodujące korki) oraz rosnących w ubiegłym roku ceny paliw.
Opinie (105) 5 zablokowanych
-
2006-02-11 00:02
gdzie te pieniadze?!
I gdzie te pieniadze?. te dowrce smierdzace dworce SKM, Oliwa, Zaspa etc. Dworce pelne szczerbatych dziadow, rdzy i smrodu. Co to za komunikaty, osigneli zysk, w tym glupim katolickim kraju na zadnym zakrecie tego nie widac.
- 0 0
-
2006-02-10 23:56
Za dobrze wam idzie chłopcy. To sól w oku PKP PR. Pora was połączyć.
- 0 0
-
2006-02-10 23:53
Jacek Kurski na prezesa SKM!
to moja propozycja
- 0 0
-
2006-02-10 23:40
... i podwyżec cen biletów ZKM
Teraz już się bardziej opłaca przejść kawałek dalej, ale jechać SKMką.
- 0 0
-
2006-02-10 23:37
Liczba pasażerów rośnie, a miejsc w kolejce nie. Ludzie w godzinach szczytu cisną się jak sardynki w puszce.
Czy nie można wprowadzić 3-wagonowych składów, tak jak było kiedyś? Chociaż w godzinach szczytu.
Lub zwiększyć częstotliwość kursów, ale na to nie liczę.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.