- 1 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (236 opinii)
- 2 Z dworca na Jasień 80 zł (399 opinii)
- 3 Auto wjechało w pieszych i w budynek (272 opinie)
- 4 Idź na spacer śladem linii Gdynia - Kokoszki (66 opinii)
- 5 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (112 opinii)
- 6 Parawaniarze już anektują plaże (261 opinii)
Salon fryzjerski Rococo znika z Gdyni po prawie 100 latach
Zakład fryzjerski Rococo zlokalizowany przy ul. 10 Lutego w Gdyni zostanie zamknięty. Powstały w latach 20. XX wieku fryzjer działa tylko do końca 2021 roku. - Robię to z żalem. Powodem jest pandemia. Po obostrzeniach, kiedy musieliśmy - jak wszyscy - zawiesić działalność, klienci już do nas nie wrócili i nie ma kogo strzyc - mówi Piotr Grycner, ostatni właściciel zakładu.
Najpierw znajdował się na pl. Kaszubskim. Trzy lata później przeniesiono go na ul. 10 Lutego 2 do domu Jana Radtkego.
W trakcie II wojny światowej, w 1942 r., fryzjerzy zakotwiczyli w kamienicy obok pod adresem 10 Lutego 5, gdzie zakład funkcjonował z niesłabnącym powodzeniem przez kolejne kilkadziesiąt lat.
Salon Rococo - elitarny salon dla bogatszej klienteli
Dobra lokalizacja, renoma strzygących i wystrój lokalu przyciągały klientów. Strzygli się tu dygnitarze, marynarze, przypływający z zagranicy goście. Po nowe fryzury przychodziły też żony bogatszych obywateli: lotników, marynarzy, kapitanów, dyplomatów - wszyscy ci, którzy chcieli wyróżnić się w latach szarych czasów PRL.
Salon odwiedzali też pracowników PLO, kupcy z hali czy handlujący na ul. Świętojańskiej. Po zmianach ustrojowych, w latach 90., niewiele się zmieniło - popularność zakładu nadal była spora.
Salony fryzjerskie w Gdyni
W latach 90. - ceny musiały być konkurencyjne
W 1990 r. zakład od Spółdzielni Fryzjersko-Kosmetycznej przejęli Maria Sprengel i mistrz fryzjerstwa Andrzej Czernek. Salon został wyremontowany, a właściciele opowiadali w "Gazecie Gdańskiej", że chcą być konkurencyjni.
- Nie "śrubujemy" cen, postawiliśmy na większy obrót. Po prostu zależy nam kliencie, on jest dla nas najważniejszy - tłumaczyli w prasie.
Już wtedy jednak można było wyczuć, że czasy się zmieniają i niewykluczone, że na fryzjerach zaczniemy wkrótce oszczędzać.
Najnowsza historia salonu od siedmiu lat
W 2014 r. zakład przejął Piotr Grycner. Jak mówi, zawsze miał wiele pomysłów. Aktywny, uprawiający sport, postanowił kontynuować tradycje rzemieślnicze w tym miejscu. Zwłaszcza że jego córka dobrze poznała fach fryzjerski.
Na początku w obsadzie było 15 osób. Zakład pracował zmianowo. Na poszczególnych zmianach strzygło po kilku fryzjerów. Przyciągali klientów renomą, stylem pracy, dowcipem. Każdy klient przychodził do swojego ulubionego fryzjera.
Rococo było otwarte od godz. 7, więc sporo osób miało szansę skorzystać z fryzjera jeszcze przed rozpoczęciem pracy w firmach mieszczących się w okolicy.
- Na początku mieliśmy sporo klientów, przychodzili, korzystali z usług. Największym kosztem był czynsz płacony właścicielowi prywatnej kamienicy, ale radziliśmy sobie. Sytuacja uległa zmianie w czasie pandemii, gdy zostaliśmy - tak jak inne zakłady - przymusowo zamknięci - mówi Piotr Grycner.
Pandemia zatrzymała ruch, klienci nie wrócili
Na powierzchni zakład utrzymała pomoc państwa oferowana przedsiębiorcom podczas pandemii, choć gdyby była wyższa, niewykluczone, że zakład nadal by istniał. Po poluzowaniu obostrzeń, gdy zakłady fryzjerskie znów zostały otwarte, wydawało się, że klienci wrócą.
- I tak było na początku. W pierwszym tygodniu było sporo klientów. Szybko okazało się, że usługi fryzjerskie nie są jednak pierwszą potrzebą wśród mieszkańców przestraszonych pandemią, i zaczęły się problemy - opowiada Piotr Grycner.
Pomogła obniżka czynszu związana z COVID-em, ale wkrótce opłaty wróciły do kwot sprzed pandemii. Lokal ma powierzchnię 122 m kw., gdzie niecałą połowę zajmuje salon, reszta to pomieszczenia piwniczne. Nie udało się ich zaadaptować inaczej niż na zaplecze dla personelu.
Klienci nadal jednak nie wracali. Niektórzy przyznawali, że nawet rok nie byli u fryzjera. Głównym powodem był strach. Wykruszać zaczął się też personel.
Jak przyznaje pan Piotr, latem pojawiły się pierwsze myśli, by salon zamknąć, po rezygnacji wspólniczki Zofii Kubat. Ale że jest wrodzonym optymistą, postanowił spróbować prowadzić zakład dalej.
Czytaj też: Po 40 latach znika z Gdyni punkt AGD
Bez planów zmiany lokalizacji
- Gdy przejmowałem zakład, to ruch w salonie był niesamowity. Latem działały suszarki, fryzjerki uwijały się jak w ukropie. Przed świętami nie było właściwie momentu, by fotele były puste - podkreśla.
Teraz zostało pięcioro pracowników, którzy wiedzieli o zamknięciu zakładu od pół roku. Wszyscy mają do końca wypłacane pensje. Czas spędzają głównie na czekaniu na klientów. Z końcem roku historia salonu skończy się definitywnie.
Pytam, czy nie chciał zmienić adresu punktu, by historia salonu Rococo dalej trwała.
- Uważam, że w przypadku takiego zakładu jak fryzjer najważniejsza jest lokalizacja. Trzeba byłoby poszukać lokalu, który był przeznaczony na podobną działalność. Inaczej konieczna byłaby duża inwestycja, która nie wiadomo, czy miałaby szanse się zwrócić. Poza tym nasycenie rynku jest obecnie spore - wskazuje.
Salon Rococo działa do końca 2021 r.
Zapowiada, że salon w obecnym kształcie będzie czynny do końca roku.
- Ostatnio była klientka, która na wieść o zamknięciu salonu postanowiła odwiedzić nas po 45 latach przerwy - uśmiecha się właściciel.
Co potem powstanie w tym miejscu? Nie wiadomo. Wiadomo, że nazwa Rococo jednak nie zginie, bo takie miano przyjęło centrum biurowe mieszczące się w kamienicy.
Pozostaną też na pewno wspomnienia klientów z dawnych lat, przekazywane kolejnym pokoleniom i opowiadające o rzetelności, staranności i renomie najstarszego zakładu fryzjerskiego w Gdyni, którego historia zaczęła się blisko 100 lat temu.
Kultowe budynki Trójmiasta.
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (584) ponad 20 zablokowanych
-
2021-12-27 10:33
Opinia wyróżniona
Moje Rococo (27)
Rococo to część historii Gdyni.....Wielka szkoda, że takie miejsca znikają z mapy usług w mieście...
To są miejsca niepowtarzalne. Uważam, że należało zrobić wszystko, aby je zatrzymać, nie stracić...
Czy zrobiono wszystko, aby utrzymać ten salon...?
Nie wiem .....Mogę tylko napisać, że to było również moje miejsce, przychodziłamRococo to część historii Gdyni.....Wielka szkoda, że takie miejsca znikają z mapy usług w mieście...
To są miejsca niepowtarzalne. Uważam, że należało zrobić wszystko, aby je zatrzymać, nie stracić...
Czy zrobiono wszystko, aby utrzymać ten salon...?
Nie wiem .....Mogę tylko napisać, że to było również moje miejsce, przychodziłam tutaj od ponad
30 lat na pedicure do Pani Heleny. Wspaniała profesjonalna obsługa, wyjątkowi ludzie i klimat miejsca....Nic dodać...nic ująć.... Dziękuję.
Pozostanie żal, że nie udało się nic zrobić....
Dla mnie pozostają moje dobre wspomnienia...- 239 25
-
2022-01-29 02:23
Chwała bogu,że zamknęli ta prlowską budę. Jak Ci zależało to mogłaś im pomóc.
- 1 1
-
2021-12-28 14:59
A kiedy była tam Pani ostatni raz?
- 0 0
-
2021-12-28 12:10
dodaliby do oferty barbering i możliwość rezerwacji przez Internet
i zakład na bank by się utrzymał
- 3 0
-
2021-12-27 19:36
Kiedyś u mnie na wsi zamknęli monopolowy
- 2 0
-
2021-12-27 12:15
wielka szkoda? gdynia to małe miasto a platne parkingi to strzał w kolano! (2)
- 24 5
-
2021-12-28 12:14
parkingi są jak za darmo w porównaniu do cen biletów kom. miejskiej
- 1 1
-
2021-12-27 18:12
Rzeczywiście malutkie, tylko 247 tys luda i pełno lasów i terenów przemysłowych, pewnie znam większe
- 3 4
-
2021-12-27 11:27
Mnie w Pandemię zaczęła strzyc żona (1)
Całkiem nieźle jej to idzie i rocznie dzięki temu oszczędzamy jakieś 500 zł, niby niewiele ale lepiej mieć w kieszeni niż wydać bez sensu na golibrode
- 31 4
-
2021-12-27 13:22
Pruk
A zbieracie tez ludzkie odchody i lepicie z nich cegly?
- 6 25
-
2021-12-27 11:23
Jeżeli są to miejsca "niepowtarzalne", a upadają, to może ta "niepowtarzalność jest gwoździem do trumny takiego zakładu?
- 13 4
-
2021-12-27 10:56
(1)
Może po prostu Pani Helena dla niektórych klientów stała się za stara i wolą miejsca nowsze, schludniejsze lub gdzie można zapłacić kartą.
- 13 27
-
2021-12-27 13:29
chyba dla sloikow
- 8 3
-
2021-12-27 10:47
No proszę nawet PRL ich nie wykończył - ale lewacy z PiS dali radę! (13)
- 59 27
-
2021-12-27 13:17
Prawacy z PIS, a nie lewacy. (5)
- 11 13
-
2021-12-27 15:30
RzeczPiSPOlita
Prawica to była przed wojną, teraz to ...
- 8 4
-
2021-12-27 14:55
PiS ma lewackie podejście do podatków więc dla mnie to lewacy. Prawicowe są partie liberalne! (3)
A PiS jest ideowo narodowy a programowo socjalistyczny.
- 12 8
-
2021-12-27 22:32
(1)
jak nsdap?
- 3 3
-
2021-12-28 05:55
Taaaak i mały dyktator bez wąsikaa
- 3 3
-
2021-12-27 22:21
Nie ma czegos takiego jak lewackie podejscie do podatkow.
Kazdy cywilizowany kraj czy to prawacki jak Iran, Polska, ZEA, kraje afrykańskie, Wegry czy lewackie jak Dania, Niemcy, Norwegia, Francja maja podatki w takiej lub innej formie. Polska, Rosja, Bialorus oraz Wegry to aktualnie jedyne kraje prawackie w Europie.
- 4 1
-
2021-12-27 10:52
co ma PIS do Gdyni? tutaj 25 lat rządzi Szczurek którego popiera PO KO (6)
on sam poparł Trzaskowskiego i walczy z rządem
- 47 33
-
2021-12-27 17:08
pis ma to ze jest nowy lad (1)
wiekszosc przedsiebiorcow przechodzi na ryczalt, zatem miasta mniej dostaja z vat.
tym sposobem pis wykonczy takie rzeczy i przejmie sobie kazde miasto.
a potem juz hulaj duszo pis- 7 11
-
2021-12-28 07:27
Co ma ryczałt do VAT???
A samorzady zasilane sa z PIT i CIT
- 7 0
-
2021-12-27 11:31
Jak to ? (3)
widzimy kto nie poparł budżetu na 2022 PiS i PO, więc tak naprawdę jedni i drudzy są siebie warci.
Natomiast jeśli chodzi o Rococo to szkoda wielka, sam miło go wspominam, ale PiS wykończy nas wszystkich a do tego codziennie jakieś kary - ostatnio carakale. Kto może to ucieka z tego kraju, bo nawet jego prawnuki będą zadłużone.- 24 17
-
2021-12-27 12:11
Budżet jest tak zły, długi tak olbrzymie, e nawet cichy koalcjant z PO KO nie poparł budżetu (2)
Szczurek ciągnie miasto na dno
- 23 8
-
2021-12-27 17:08
miasto nie gnije przez szczurka (1)
a przez ograniczone wplywy, ktore obcial pis.
tym sposobem latwiej jest źle komentować w necie robaczku- 10 17
-
2021-12-27 20:29
Dlatego Szczurek zatrudnił 1170 urzędników??
To najbardziej absurdalna biurokracja w Polsce
- 17 2
-
2021-12-27 10:51
obecne władze miasta mają w nosie historię. liczy się interes dewelopera i szybki zysk, sprzedać i zabetonować centrum
Wprowadzono zabójcze opłaty za parkowanie żeby mieszkańcy nie plątali się po centrum i nie przeszkadzali warszawskim i gdyńskim elitom w ich beztroskim życiu
- 34 7
-
2021-12-27 09:23
Opinia wyróżniona
Latami tam człowiek przychodzil (22)
Niestety zmiana miejsca zamieszkania i już człowiek tam nie bywał. Wielka szkoda dla historii Gdyni. Dziękujemy za Wasza działalność.
- 241 9
-
2021-12-27 14:37
Ja też tam pracowałam na dziale męskim i z tego zakładu poszłam pracować na Stefana Batorego moim kierownikiem był Komorowski żal kończy się młodość i znika dawny zaklad
- 8 0
-
2021-12-27 10:32
Ja zmieniłem miejsce zamieszkania z obrzeży miasta na centrum, ale i tak tam nie chodzę. Zawsze przechodząc obok widziałem jedynie odstraszający relikt lat 90.
- 10 17
-
2021-12-27 10:29
W Gdyni pod rządami Szczurka jest bardzo źle (3)
Centrum to sam beton, z miasta uciekają firmy i mieszkańcy, w przyszłym roku zadłużenie wzrośnie do 1 200 000 000 zł
- 43 1
-
2021-12-27 11:44
(2)
Wybierzemy Horałę, będzie super.
- 6 24
-
2021-12-27 12:13
w 250 tysięcznym mieście jest tylko nieudolny Szczurek i poseł z pisu? (1)
nie ma innych kandydatów???
- 25 2
-
2021-12-28 12:23
są, ale jeszcze gorsi
- 1 0
-
2021-12-27 10:27
UM zabija interesy stosując płatny system parkowania, słupki, delfinki,donice. unikam centrum
- 48 6
-
2021-12-27 10:03
W punkt, Śródmieście jest wyludnione (3)
Młodzi wolą nowsze i wygodniejsze lokale poza centrum. W Śródmieściu zimne kamienice z wysokim czynszem - albo mieszkają właściciele emeryci, albo mieszkania na wynajem typu biura. Nieliczni pozostali nie zapewniają ruchu. Widać to po wszystkich sklepach i usługach w okolicy.
- 39 2
-
2021-12-28 08:40
ty wychodzisz czasem z domu?
- 3 0
-
2021-12-27 10:30
(1)
Młodzi wolą miejsca, w których można się wyszaleć. Dlatego głównym ich punktem są imprezownie, takie jak Nowy Harem, Tabula Rasa, Klubokawiarnia. A jak chcą ściąć włosy, to wolą to zrobić w nowoczesnym lokalu specjalizującym się w konkretnym stylu.
- 8 18
-
2021-12-27 12:35
A jaki to konkretny styl ? Bob , grzyb , paż czy na łyso !
- 22 1
-
2021-12-27 09:48
(1)
Człowiek?
- 1 6
-
2021-12-27 09:53
A kto?
- 8 0
-
2021-12-27 09:46
Centrum miasta po godzinie 17, to martwa dzielnica (8)
Szczurek nie ma pomysłu na miasto
- 53 6
-
2021-12-27 13:23
Rzniemy
Gdynia to trup,fajnych sobie preziow Wybieracie
- 16 2
-
2021-12-27 12:03
(6)
Miał dobry pomysł ,niedawno wprowadzając najdroższe parkowanie w Polsce z Sobotami i Niedzielami włącznie i to do godz 20 tej.Teraz w Gdyni już calkiem puste ulice pod wieczor i zero atmoosfery... miasta co jeszcze parę lat temu tętnilo życiem a obecnie umarło .
- 39 2
-
2021-12-28 11:22
To samo zrobili w Gdańsku (1)
- 3 0
-
2021-12-28 12:20
to samo zrobili na w każdym cywilizowanym mieście
niestety ludzie nadal są zacofani
- 3 2
-
2021-12-27 20:37
(1)
To prawda. Przestałam przyjeżdżać na szopingi do Gdyni. Dla zasady, bo nie będę płacić za możliwość pozostawienia auta. Takich jak ja jest wielu i może również dlatego kolejne Rococa będą upadać.
- 12 5
-
2021-12-28 08:39
a ja dla zasady zacząłem przyjeżdżać
- 2 2
-
2021-12-27 12:12
byłam w centrum w sobotę, czułam się jak w amerykańskim filmie gdzie pokazują miasto bez ludzi (1)
- 35 2
-
2021-12-28 08:38
to chyba w centrum Pucka
- 1 7
-
2021-12-27 08:16
Opinia wyróżniona
Od czasu jak cena prkowania wzrosła, przestałam jeździć do Rococo (74)
Niestety, siedzenie w kolejce, mycie, farbowanie, strzyżenie, układanie zajmuje trochę czasu. Do niemałej ceny usługi jak się doliczyło ponad 20zł parkowania to przepraszam, ale dziękuję za takie wydatki. Właściwie, to było ostatnie miejsce, z którego korzystałam w centrum, na zakupy już od dawna nie przyjeżdżamy z rodziną, jak kiedyś - pochodzić
Niestety, siedzenie w kolejce, mycie, farbowanie, strzyżenie, układanie zajmuje trochę czasu. Do niemałej ceny usługi jak się doliczyło ponad 20zł parkowania to przepraszam, ale dziękuję za takie wydatki. Właściwie, to było ostatnie miejsce, z którego korzystałam w centrum, na zakupy już od dawna nie przyjeżdżamy z rodziną, jak kiedyś - pochodzić po mieście. Od czasu zlikwidowania parkingu przy plaży i wprowadzenia opłat na parkingu na końcu Piłsudskiego w weekendy nie jeździmy też na bulwar. Jakby się zastanowić, to ostatnim miejscem, do którego od czasu do czasu trzeba będzie przyjechać, jest urząd miasta, bo załatwienie tam czegoś online lub telefonicznie to udręka.
- 858 91
-
2021-12-28 11:23
Cenrum
Gdynia nie jest już dla przeciętnych mieszkańców, sam już tam nie jeżdżę z dziećmi, wolę Rewe lub Mechelinki
- 4 0
-
2021-12-28 11:04
Ok, jest to pewien argument ale ja np jeżdżę komunikacją miejską, 86 zł miesięcznie i jeżdżę ile chcę. Czy tylko samochodem się Pan/i porusza?
- 2 3
-
2021-12-28 11:03
Dokladnie
Słusznie pani napisała ja tez już w centrum niebywam Wszstko vo chce mogę załatwić poza a na spacery jeździmy w okolice albo nad Bałtyk Za parking nie płacimy po to tylko aby iac na spacer plażę Świat się zmienia i szkoda tylko wciąż w zła stronę
- 4 0
-
2021-12-28 10:57
Po liczbie plusów widac jak wielu buraków roszczeniowych w blachosmrodach jest w trójmiescie (2)
- 1 8
-
2021-12-30 10:57
to dziady z gwe w wypierdzianych b5
- 0 0
-
2021-12-28 15:05
Powiedział burak na rowerze
- 2 1
-
2021-12-28 08:55
dokładnie
podziekujcie eko irnbecylom w elektrykach ze sladem węglowym gorszym od diesla
- 8 2
-
2021-12-28 08:15
jesteś inwalidą?
że musisz do centrum samochodem się pchać
- 3 5
-
2021-12-27 23:53
UM masz w Rivierze
- 1 1
-
2021-12-27 22:48
Można inaczej
Teraz już też można wiele spraw załatwić poprzez internet bądź w COK w Rivierze i znowu nie trzeba jeździć na wielkie centrum, które chłonie gotówkę jak głupie.
- 6 1
-
2021-12-27 21:53
(2)
jak dobrze , ze tacy ludzie juz nie przyjezdzaja do Gdyni :)
- 4 9
-
2021-12-28 08:25
niestety, nadal przyjeżdżają :(
i rozjeżdżają trawniki
- 1 3
-
2021-12-27 23:04
Powiedz to tym co prowadzą restauracje i biznesy gamoniu.
- 11 2
-
2021-12-27 20:48
Trzeba było z buta przychodzić. I po problemie.
- 4 9
-
2021-12-27 18:34
Parkinigi (1)
Parkometry zabijają śródmieście Gdyni.
- 12 2
-
2021-12-28 12:48
nie, tylko tych przyspawanych :)
i dobrze :)
- 0 2
-
2021-12-27 17:11
O to nam wlasnie chodzilo.
Ta Pani to wzor do nasladowania
- 6 0
-
2021-12-27 17:09
parkowanie w Centrum Gdyni (nawet w pobliżu) to makabra - rozumiem tzw zielonych - ale Gdynia to miasto turystyczne
oprócz tych z daleka przyjeżdżają tu także mieszkańcy okolic aż po Kościerzynę - powinny być dwa parkingi wielopoziomowe; 1 w okolicach dworca przy ul Morskiej, i drugi też w okolicach dworca ale na terenach kolejowych przylegających do Jana z Kolna
- 20 1
-
2021-12-27 15:51
(2)
Dokładnie tak, jeśli do usługi muszę dopłacić ponad 20zł za parkowanie to niestety szukam innej opcji.
Super studio jogi na Starowiejskiej też zmieniłam na lokalne,no za 1.5h ćwiczeń trzeba dopłacić 20zl za parkowanie , no.
sorry, ale to zupełnie mi nie odpowiada.
Ja zmieniłam dostawce usług na lokalnych, ale czy o to chodzi?
Może i tak, drogie parkowanie, mniej klientów, lokale drogie, zabijamy drobnych przedsiębiorców i na rynku pozostają sieciówki, smutne to- 26 3
-
2022-01-03 15:27
Ja to samo - chodziłem kiedyś na jogę w centrum. Teraz chcę do tego wrócić, ale planuję już gdzieś indziej. Zajecia raz w tyg to dodatkowe kilkadziesiąt zł do ceny karnetu. A wszystko drożeje więc człowiek tam gdzie może oszczędza.
- 1 0
-
2021-12-28 12:47
i bardzo dobrze! że wspierasz lokalny biznes
zostawiasz mniejszy ślad węglowy - same superlatywy :)
- 3 2
-
2021-12-27 14:07
Jaka szkoda, że do centrum można dojechać tylko i wyłącznie samochodem, nie jeździ żadna komunikacja miejska. To orzykre (1)
- 7 15
-
2021-12-27 23:01
Jaka szkoda że do centrum można dojechać tylko i wyłącznie komunikacją miejską a nie żadnym samochodem. To po prostu paranoja.
- 8 3
-
2021-12-27 11:36
W sedno. Dziękuję za ten komentarz.
Tak właśnie dowalają mieszkańcom gdyni. Szczurek i ekipa.
- 30 3
-
2021-12-27 11:23
Wygodniactwo (3)
Zawsze można przyjechać komunikacja miejską będzie taniej .Skoro jest się uzależnionym od auta to tak jest.
- 10 49
-
2021-12-27 22:54
Głupota iz bidą (1)
Mam nie kupować auta bo ciebie na nie nie stać ? Chyba cię pogieło. Uzależniony to ty jesteś ale od czegoś innego.
- 2 4
-
2021-12-28 12:38
to nie on narzeka na ceny parkowania
i to nie jemu szkoda 5 zł na parking
- 2 1
-
2021-12-27 12:30
To strata biznesów i miasta, nie właścicieli samochodów
Ale jeszcze dużo czasu minie zanim aktywiści z drutem w odbytnicy to zrozumieją. Może nigdy się to nie stanie
- 25 4
-
2021-12-27 11:10
(7)
Jest też komunikacja miejska..
- 13 39
-
2021-12-27 13:29
Mam auto i jeżdżę (2)
Ludzi zarabiających przyzwoite pieniądze goni czas i chcą mieć wygodę a nie komunikacja z 4 przesiadkami i przykrymi współpasażerami męczyć się. Po to są auta żeby jeździć i po to są podatki w paliwie żeby była infrastruktura dla samochodów. Żal mają tylko ludzie których na auto nie stać bo muszą pić browary codziennie zamiast ogarniać swoje finanse, życie, albo tacy których każda autem przeraża
- 47 5
-
2021-12-28 08:22
takie przyzwoite pieniądze zarabiasz
że nie masz 5 zł na parking
- 4 5
-
2021-12-28 07:58
Czy te podatki z paliwa trafiają do budżetu miasta który buduje drogi?...
Raczej nie, więc argument nie trafiony. Z resztą kontynuując tok myślowy: po to są autobusy i komunikacja miejska żeby nią jeździć.- 4 1
-
2021-12-27 12:27
Bo ktos bedzie jechał do prestiżowego fryzjera zbiorkomem xd (1)
Wy jesteście oderwani od rzeczywistości, od realiów. Bawcie się sami w pustym, wymarłym centrum
- 41 9
-
2021-12-28 12:31
masz rację, do prestiżowego fryzjera nie da się dojechać zbiorkomem
kierowca wyprosi z autobusu jak się dowie :)
- 3 5
-
2021-12-27 11:28
Droga i zaraz bedzie jeszxze drozsza, (1)
Nie opłaca się kupować kilka biletów bo musisz się poprzesiadac, samochodvwychodzi taniej. A bilet metropolitalny który dla szczura jest nieopłacalny, w Gdańsku kosztuje 99zl, w Pradze 90zl, w Gdyni na te chwile, składanka biletów to 230zl
- 43 3
-
2021-12-28 12:30
ale na petardy pewnie lekką ręką wydasz 200 zł i to nie będzie dla ciebie drogo
- 2 8
-
2021-12-27 10:04
Same kłamstwa. (10)
W artykule wyraźnie napisano, że kolejek nie ma. Nie stać cię na parkowanie, a stać na fryzjera? Znów kłamstwo. Pewnie nawet nigdy tam nie byłeś. Boli cię brak darmowych parkingów? Przyzwyczajaj się, takie czasy już nie wrócą. Myślę jednak, że cały ten twój wpis to kłamstwo dobrze opłacanego trola.
- 30 91
-
2021-12-27 22:46
Ale na 10go Lutego nie ma ani jednego miejsca parkingowego. (1)
Więc po co piszesz o płatnych parkingach ?
- 12 1
-
2022-01-03 15:25
Ale były
- 2 0
-
2021-12-27 20:46
Nie kłamstwo! Jako mieszkaniec Gdyni masz prawo popierać płatne parkowanie, ale ja jako klient - turysta wybiorę tańsze miejsce, które oferuje mi taką samą usługę bez dodatkowych opłat. Dzięki temu Gdynia stanie się wioską wyłącznie dla mieszkańców, no i powoli taką właśnie się staje.
- 15 1
-
2021-12-27 17:19
A gdzie na 10 Lutego sa miejsca parkingowe?
- 22 0
-
2021-12-27 17:18
(1)
A co cię to obchodzi? Każdy ma swoje kalkulacje, jest fryzjer bez haraczu na parkowanie, a kasę z parkowania można wydać np na lody.
- 18 2
-
2021-12-27 21:25
gzie tak darmo loda robią? :p
- 2 3
-
2021-12-27 10:33
Za fryzjera zapłacę 50zł, za to mam konkretną korzyść - nową fryzurę (1)
a za co mam płacić Sczurkowi, który doprowadził Gdynię na skraju bankructwa??? Nie dam ani złotówki!!!!!
- 72 14
-
2021-12-28 08:56
czemu
28zl za 4h na polance to prawdziwa okazja
- 7 1
-
2021-12-27 10:09
Dlaczego kłamstwa (1)
Fakt - nie na klientów i fryzjer się zamyka. Pan mówi że przez pandemię ludzie przestali przychodzić. Czy aby naprawdę winna tylko pandemia? Moim zdaniem cena parkowania może mieć na to spory wpływ. Wiele osób myśli tak jak w tym komentarzu i unikają centrum. Tak jest i to że napiszesz że to kłamstwa tego nie zmieni. Ja unikam centrum, akurat mam abonament w sąsiedniej dzielnicy więc więcej chodzę pieszo ale centrum unikam.
- 71 13
-
2021-12-28 12:29
nie szli z duchem czasów i tak to się skończyło
jak to możliwe, że do innych zakładów w okolicy trzeba się zapisywać z kilkudniowym wyprzedzeniem?
- 3 3
-
2021-12-27 09:36
Zamknij się w chacie i siedz (3)
Najlepiej zabij okna dechami i cześć. Przejdź się pieszo podjedź sobie autobusem czy cokolwiek, czy teraz już się nie ruszysz bo tu drogo tam drogo? Sam tego nie popieram ale bez jaj
- 25 72
-
2021-12-28 08:18
samochodoza zrobiła swoje
- 11 4
-
2021-12-27 10:31
Nie jestem menelem, dlatego używam samochodu (1)
ale do centrum Gdyni już nie przyjeżdżam, mimo że jestem z Gdyni. Tutaj nie ma nic ciekawego, więc za co mam płacić najwyższe ceny za parkowanie w Polsce i jedne z najwyższych w Europie? Za metalowy box Szczurka?
- 93 22
-
2021-12-28 12:27
napisz jeszcze, że najwyższe na świecie!!!
a benzynę mamy najtańszą w całej Europie, tak mówią billboardy
- 3 3
-
2021-12-27 09:22
jak to ?
a to rulko 20ał więcej za parkowanie przy kwocie za taką usługę...
- 9 40
-
2021-12-27 09:12
Centra handlowe w Centrum (11)
Dlatego budowanie takich centrow jak Rivieria obok centrum, zabija doslownie zycie miast na ulicach. Swiat juz przerobil to 30 lat temu i nikt na cos takiego juz nie pozwoli. Natomiast wielopoziomowe podziemne parkingi zintegrowane z transportem eco ( rowery, hulajnogi, skutery) to koniecznosc. Parkowanie musi byc platne w centrum, aby ludzi zmusic do zmianu stylu zycia i przesiadke na transport w/w.
- 44 90
-
2021-12-28 17:10
a ja wole sto razy Rivierę, niż Świętojańską. Ide do kina, sklepu, mogę cos zjeść, wszystko w jednym miejscu.
- 2 3
-
2021-12-28 09:56
Dlaczego
Dlaczego mam zmieniać styl życia bo ltoma taką wizję
- 4 1
-
2021-12-27 12:19
sam się zmuszaj a nie innych!
- 15 2
-
2021-12-27 10:20
hehe (7)
no i wlasnie zmienili styl zycia. tylko nie tak jak sie geniuszom z urzedu miasta wydawalo. to miasto umiera na naszych oczach, skoro nawet takie placowki padaja. niestety, przy kosmicznie drogim parkowaniu, likwidacji miejsc parkingowych, miasto bedzie dalej umierac.
- 105 4
-
2021-12-27 11:10
W centrum mieszka wystarczająco dużo ludzi aby taki zakład się utrzymał. Nie trzeba od razy parkingu pod zakładem. (6)
Pandemia ich wykończyła. Sami to przyznają. Czytałeś artykuł?
- 15 77
-
2021-12-27 22:45
Zapytaj na 10 Lutego innych usługodawców jak spadł im ruch po likwidacji miejsc parkingowych. (5)
Jest 40-60% mniejszy. Nie wierzysz ? Zapytaj.
- 37 3
-
2021-12-28 08:17
pytałem (4)
mówili, że teraz jest więcej miejsc dla klientów
- 5 14
-
2021-12-28 13:08
Więcej miejsc jest bo klientów nie ma.
- 7 0
-
2021-12-28 11:19
Więcej ? Było 40 a dziś jest 0. Możesz podać kto powiedział że 0 to więcej niż 40 ? (2)
- 7 1
-
2021-12-28 14:42
Ale za to masz scieżkę rowerową - jedzie nią jeden rowerzysta na godzinę.
Ale "było warto" jak mawia oficyjer rowerowy.
- 6 0
-
2021-12-28 12:26
na świętojańskiej ostatnio zawsze znajdę miejsce do zaparkowania
wcześniej to było niemożliwe, auta były stawiane na cały dzień, zero rotacji
- 2 6
-
2021-12-27 09:04
Szczurek załatwił cantrum. Bardzo drogie parkowanie 7 dni w tygodniu od 8 do 20 (4)
- 167 18
-
2021-12-28 12:24
jak drogie? podróż komunikacją miejską jest dużo droższa!!! (2)
- 5 7
-
2021-12-29 06:05
Jest dużo tańsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 0 4
-
2021-12-28 17:08
nie jest.
- 4 1
-
2021-12-27 17:18
Władza załatwiła uslugodawców ... z powodu pana który
Ma wstręt do samochodów.
- 43 3
-
2021-12-27 08:34
Widać, że w Trójmieście brakuje specjalistów (4)
Którzy pomogliby odspawać się od fotela samochodowego
- 91 173
-
2021-12-28 17:07
ty sie odspawałeś od rozumu. I mamy skutki - głupie komentarze
- 4 1
-
2021-12-28 14:10
co cie kuźwa obchodzi moj samochod?
wal sie sam w obcisłych majteczkach w kasku
- 6 3
-
2021-12-27 15:34
a dlaczego mnie ma odspawywać od fotela koleś którego limuzyna stoi cały dzień przzed wejściem do UM?
- 61 7
-
2021-12-27 08:41
to wlasnie jest efekt dzialania specjalistow...
Wyrugowano mieszkanca, ktory jest kiepskim klientem dla jarmarcznej turystyki a jest dzieki temu miejsce na przyjezdnego frajera.
Nomen, omen, "do strzyzenia".- 145 17
Wszystkie opinie
-
2021-12-27 07:02
(17)
Ogromna szkoda,ten salon jak i sklep z AGD zlikwidowany na Abrahama parę miesięcy temu to były takie skanseny dawnej świetności centrum Gdyni.A teraz jedynie żabki, banki,apteki.No i drogie parkowanie.Nie ma w sumie po co tam przyjeżdżać.
- 298 16
-
2021-12-27 07:12
To klimatyczne centrum :)
Zwane delfinarium
- 34 0
-
2021-12-27 07:27
Szkoda że z tobą tak się nie da...
Pyk, i Swen znikł..
- 11 14
-
2021-12-27 07:31
Za Szczurka Gdynia idzie na dno
- 36 2
-
2021-12-27 07:32
Kacper, przecież ty w Kanadzie i w
Norwegii pracujesz, nie stać ciebie na opłatę parking?- 6 18
-
2021-12-27 07:33
Brak miejsca do parkowania (3)
- 25 1
-
2021-12-27 07:52
Na piechote! (2)
- 6 13
-
2021-12-27 12:46
Jak ktoś jest inwalidom to co o kulach ma dygac.
- 4 0
-
2021-12-27 13:59
proszę bardzo
na piechotę - salon do likwidacji.
Na piechotę pozdrawiam.- 4 0
-
2021-12-27 07:51
Czemu szkoda? Klienci "zlikwodowali", moze miasto mialo dotowac to?
- 11 2
-
2021-12-27 08:48
Zamknal się tez Blawatek
- 16 0
-
2021-12-27 08:51
Niestety
Plan sie wykonuje
- 8 0
-
2021-12-27 09:10
a po co macie z tego wejherowa przyjezdzac? w miescie nie porzebujemy biedaków, ktorzy nie maja paru zl na parkowanie (4)
bo akurat, byscie poszli z rodzina na wielkie zakupy czy na kolacje do restauracji, ale te 10zl za parkowanie, to jest nie do przeskoczenia :)
- 7 36
-
2021-12-27 10:11
Jak mam być szczery to obecnie mieszkaniec (2)
Wejherowa nie wiem po co miałby przyjeżdżać do Gdyni. Centrum miasta wygląda tam o niebo lepiej niż Gdyni i słoików jakby mniej co wpływa na większą kulturę relacji międzyludzkich.
- 24 0
-
2021-12-27 16:30
Od 6 lat, jak mamy dzieci, jeździmy, do Wejherowa, duży plac zabaw, lody gorfy w przystępnej cenie . I nie ważne czy mieszkaliśmy blisko czy Dalego centrum Gdyni. Poprostu w Gdyni z roku na rok robi się coraz większą lipa. A ja z kolei nie lubię spacerów z rodziną po centrum handlowym dralować.
- 6 0
-
2021-12-30 07:31
gwe precz
haha, wejcheRÓW i kultura! to cuchnący, chamski chlew. Nie wyobrażam sobie żeby ktokolwiek tam jechał z własnej woli.
- 0 1
-
2021-12-27 12:47
Chylonia się odezwała w 20 letnim bmw
- 7 1
-
2021-12-27 09:48
Obym nie powiedział w złym momencie ale...
Jest jeszcze fotograf Foto Elite na skrzyżowaniu Starowiejskiej i Abrahama. No i apteka koło urzędu miasta działa tez od czasów przedwojennych.
- 14 0
-
2021-12-27 07:02
(9)
Szkoda. Zabrakło chyba odwagi- w wielu przypadkach. Inni pracowali, nie ugieli się, po czym poszli z sanepidem do sądu i oczywiście wygrali. Bezprawie nie może rujnować ludziom życia.
Trzeba mieć cywilną odwagę, żeby się postawić w słusznej sprawie.- 90 69
-
2021-12-27 07:07
co ma.sanepid do tego? (1)
- 15 28
-
2021-12-27 07:37
Jak to co ma sanepid? Sanepid bezprawnie nakładał na przedsiebiorców kary wiec inni ze strachu zamykali biznesy, jednocześnie tracili klientów i konczą tak jak pan Piotr i jego zakład.
Urzędnikow z sanepidu wydających bezprawne decyzję należy ciągać po sądach. Nie odpuszczać.- 37 11
-
2021-12-27 07:10
Niestety duch czasu. Stare zakłady w większości się już nie doszkalają. Nie wiem jak tu. Nowe zakłady to już inna klientela. Modnisie w większości nie chcą chodzić do za przeproszeniem "starych bud". Szkło i aluminium to jest to. No i Barber z tatu...
- 37 11
-
2021-12-27 07:34
Finanse Gdyni to ruina, miliard długu i marazm
Firmy upadają
- 28 2
-
2021-12-27 07:36
Sądząc po opiniach na google (1)
tłumaczenie się pandemią to takie wycieranie sobie nią gęby..
- 25 7
-
2021-12-29 13:56
Też słyszałem dużo negatywnych opinii o tym zakładzie. Od lat 70' aż po czasy najnowsze. Pandemia tylko postawiła kropkę nad "i".
- 0 1
-
2021-12-27 09:55
"poszli do sądu i wygrali"??? Już wygrali? (1)
Daj parę konkretnych przykładów.
W Polsce przeciętna sprawa w sądzie ciagnie się latami, więc jakim cudem już wygrali?- 12 2
-
2021-12-27 12:17
Latami? To nie jest sprawa karna czy o podział majątku. Albo jest coś legalne, albo nie, co Ty chcesz latami prowadzić? Daj parę konkretnych przykładów? Poszukaj sobie, masz to pod ręką tylko leń śmierdzący sam nie potrafi czegoś sprawdzić.
- 3 5
-
2021-12-27 12:28
Bzdura, bezprawie sami tworzymy, a ludzie uczciwie pracujący nie powinni być ofiarą żle funkjonującego państwa. I trzeba mieć odwagę by z tym się nie zgadzać, a nie kombinować by przeżyć.
Wielki szacunek dla włścicieli i personelu zakładu!
Wielki smutek, że godnie żyć w tym kraju nie można!- 4 1
-
2021-12-27 07:03
RIP (4)
- 20 5
-
2021-12-27 07:34
Gdzie mam zaparkować? (3)
Czy może z pogórza w śniegu rowerkiem?
- 19 1
-
2021-12-27 07:40
(1)
Pod Batorym jest ogromny parking. To jakieś trzy minuty piechotą od tego salonu.
- 10 11
-
2021-12-27 08:45
Ten paeking, na którym można się przewrócić?
- 7 4
-
2021-12-27 07:53
Masz dobre polaczenie komunikacyjne przeciez. A w lato tak, rowerkiem!
- 3 13
-
2021-12-27 07:05
(4)
W latach 80 jak ktoś miał łeb to zarabiał pieniądze. Nie miał biedy. Niestety nie można było tych pieniędzy w nic ulokowac. No i dlatego ludzie "żyli". Bawili się. Mój ojciec zarabiał ciężkie pieniądze. Odkładał zielone. Niestety ktoś doniósł... Po latach wyszło kto.
- 73 13
-
2021-12-27 07:44
Agentura była wszędzie (1)
Spójrz np na bolka.
- 35 17
-
2021-12-27 08:50
tez
bankrut...
Jak twierdzi...- 21 2
-
2021-12-27 07:54
Tw Balbina?
- 20 11
-
2021-12-27 15:26
A konkluzja?
- 6 0
-
2021-12-27 07:05
I tak powoli (6)
Nas wszystkich wykończą bo oczywiście mądre głowy na wiejskiej wiedzą co dla nas najlepsze.
- 121 36
-
2021-12-27 07:35
W Gdyni ćwierć wieku rządzi Szczurek
Upadły, kina, restauracje, fryzjer, zniszczył zieleń
- 36 3
-
2021-12-27 08:06
(1)
ty se jaja robisz obwiniając rząd o to że jakis fryzjer upadł? jemu najprościej jest zwalić winę na pandemię ale prawda jest taka że ten zakład to komuna, mój fryzjer też był zamknięty, pracuje 6 fryzjerek i na zwykłe strzyżenie maszynką łba musze sie umawiać conajmniej tydzięń w przód i jeszcze się wciskac w godziny - zakłąd czynny 8-20 sobota 8-15
- 17 7
-
2021-12-29 14:01
Tego fryzjera wykończyła kiepska jakość, a dopiero w drugiej kolejności Szczurek i pandemia. Prawda jest taka, że gdyby jakość usług była na poziomie, to klient by wrócił po lockdownie. Ale tu po prostu nie było do czego.
- 0 1
-
2021-12-27 08:46
raczej na Pilsudskiego (1)
Pomysl, kto sie na rogu Swietojanskiej i 10go zagniezdzil i co sie tam wkrotce bedzie dzialo...
- 9 2
-
2021-12-27 13:54
Ale to paradoksalnie mogła być szansa dla tego zakładu gdyby trochę dostosowali lokal pod współczesnego klijenta, będzie tam pewnie mieszkaniówka krótkoterminowa w sezonie, biura, gotowa kljentela parę metrów obok
- 1 0
-
2021-12-27 12:21
ktoś te glowy wybrał
- 2 0
-
2021-12-27 07:05
Kolejna firma z tradycjami upadła (18)
Wszystko przez nielegalne działania PiSu
- 148 117
-
2021-12-27 07:32
(1)
Pisowi karze unia europejska, uni europejskiej world health organisation, im tez ktos inny kto jest od nich wyzej itd.
Ta cala pandemia byla zaplanowane krok po kroku juz kilka lat temu.
Ludzie sie nie przeciwstawiaja, nie protestuja, ida po kolejne szczepionki jak pis nakazuje i dlatego tak to wyglada i zamykaja setki zakladow pracy jak Rococo.- 20 27
-
2021-12-27 10:29
Mowisz ,ze pisowi odgornie kazali..To czemu sie posluchal i nadal slucha i wprowadza nam zamordyzm na raty?
Bo pandemia? Jaka pandemia ?Pandemia to byla w sredniowieczu teraz to jest to zapasc sluzby zdrowia i porady przez telefon...A gdzie skuteczne leki?Przestaly dzialac? Wiesz ze dzwoni ale nie wiesz gdzie,
- 1 10
-
2021-12-27 07:36
Podziękuj Szczurkowi (1)
Teraz będzie tam kebab albo żabka
- 36 9
-
2021-12-27 13:17
Biurowiec
- 6 0
-
2021-12-27 07:39
Podziękujcie słabym fryzjerom bez szkoleń (2)
Niestety to taki zawód, że na szkolenia trzeba jeździć na bieżąco i inwestować w swoje umiejętności
- 19 6
-
2021-12-27 08:49
A jednak to w Rococo fryzjerki potrafiły starszym paniom, którym czas zabrał część włosów, (1)
robić porządną trwałą. I hennę Lucyna z Marzeną robiły porządnie. Fakt, na szkolenia fryzjerki nie jeździły, ale miały grono zadowolonych klientek 70+
- 14 3
-
2021-12-29 14:02
"miały grono zadowolonych klientek 70+"
Niedowidzących i żyjących przeszłością, tak jak wspomniane fryzjerki. "A za komuny to było lepiej"
- 0 0
-
2021-12-27 08:42
(1)
z jakimi tradycjami? 7 lat w biznesie to nie są żadne tradycje. Wystarczy spojrzeć na włosy córki właściciela i już wiadomo dlaczego plajta.
Bez urazy ale nie każdy nadaje się do prowadzenia interesów w każdej branży- 13 5
-
2021-12-27 08:57
Wiesz jak firma jest 2 lat na rynku to już sukces.
- 4 3
-
2021-12-27 09:07
a kto na Polskę do Brukseli donosi ??? (2)
- 13 7
-
2021-12-27 09:57
i to kłamiąc.
a te brukselskie kałmuki łykają jak młode pelikany.
- 10 4
-
2021-12-27 10:34
Rysiu hrabia Czarnecki -bywalec wielu politycznych orbit i kosmonauta ?
Kabel odciety od zasilania.
- 6 7
-
2021-12-27 09:12
Bo słoje chodzą tylko do Barberów frajerów co golą z nich kasę (1)
Fryzjerów już nie ma. Są teraz mechanicy samochodowi nazywający się Barberami albo kelnerzy.
- 14 4
-
2021-12-27 09:59
Kazdy chodzi gdzie chce a zadaniem biznesu jest wstrzelic sie w popyt. Widac byl juz znikomu na taki konkretnie sposob realizowania uslug. Czasem wystarczy troche zmienic wystroj chociazby
- 7 1
-
2021-12-27 11:54
Co ma PiS do fryzjera? Ogarnij się
Zakłady brały tarcze a na lewo strzygli za zamkniętymi drzwiami, zarobili na tej pandemii
- 9 1
-
2021-12-27 14:06
PIS nie rządzi w Gdyni
Podziękujmy Szczurkowi i jego ekipie z UM za likwidację małego biznesu. Podnieście jeszcze opłaty za parkingi, zlikwidujcie więcej parkingów.
- 10 1
-
2021-12-28 11:01
Tusko ruski trolu wina pisu? To POKOzycja cały czas pluje ze Pis działania ma za słabe !!
I gdyby POKOzycja rzadziła miał byc obowiazkowe szczepienia ,godzine POlicyjną a zdomu mugł bys wyjsc tylko do najblizszego sklepu na godzinę!!
- 0 1
-
2023-08-02 17:27
Bardzo szkoda.Tpobyla tradycja Gdyni.Nie szanujemy tradycji
- 0 0
-
2021-12-27 07:06
konkurencja (6)
przy tych cenach pojawiło się mnóstwo salonów kosmetycznych i fryzjerskich, młody personel, nowoczesny wystrój, dostępność zrobiły swoje
- 110 17
-
2021-12-27 07:37
Zabił go czynsz i brak miejsc do parkowania (3)
Szczurek nie pomógł
- 32 20
-
2021-12-27 08:58
(2)
I wystrój który pamięta te 100 lat istnienia.
- 21 6
-
2021-12-27 19:36
nie wystrój a fachowość i szacunek dla klienta jest wazny (1)
- 5 0
-
2021-12-27 21:32
wystój też. Jak widzę taki skansen jak na zdjęciach to omijam szerokim łukiem. Luxfery w ścianie... proszę was, remontu to miejsce co najmniej 20 lat nie widziało, jedynie odświeżenie...
- 4 5
-
2021-12-27 10:10
Kazdy ceni swoj czas. Nie bedewydzwaniac gdzies jak do nfz by sie szczesliwie umowic na wizyte a wczesniej biegac do bankomatu po kase. Zabookuje fryzjera online, szybko i wygodnie, zaplace karta i gotowka to wolnosc nie ma tu nic do rzeczy. W gdyni jest pelno oldschoolowych biznesow ktore zyja jeszcze tylko dzieki emerytom.
- 10 2
-
2021-12-27 17:46
Rococco
Konkurencja duża.
Powstało bardzo wiele salonów.
Kiedyś często korzystałam z usług tego zakładu.
Miałam swoją fryzjerkę i byłam bardzo zadowolona z Jej usług.Odeszla na emeryturę ,a inne Panie inaczej strzygły i czesały.Z usług kosmetyczki też nie byłam zadowolona .
Przeniosłam się do innego salonu.- 6 0
-
2021-12-27 07:06
No i będzie kolejna (7)
Żabka.
Gorzała, fajki, browar i hot dogi.- 189 4
-
2021-12-27 07:37
Może kebab?
Gdynia za rządów Szczurka...
- 28 1
-
2021-12-27 09:10
Proponuje lumpex,sex shop,lombard albo calodobowy monopol-czyli wizytowka gdyni buahaaaaa-ale patola
- 16 1
-
2021-12-27 09:38
Bo słoje opanowują miasto (1)
Przyjeżdżają bez zawodu z kasą za dopłaty do hektara i próbują biznesów, które na ich wiochach nie istnieją. Zobaczcie kto pracuje w Żabkach albo usługach.
- 2 6
-
2021-12-27 19:38
nie obrażaj pracjących tam ludzi, widac po twoim w pisie, że mamusia z tatusiem sa sponsorami
40 letniego synka
- 3 2
-
2021-12-27 11:56
Albo modny lumpex
- 4 0
-
2021-12-27 13:21
Z tą Żabka to też jest jakiś wałek. O co tam chodzi na jednej ulicy 10sklepow. Prąd prąd prąd?
- 1 0
-
2021-12-27 17:03
To nieuniknione czasy się zmieniają, ile już nie ma że starej Gdyni która pamiętam.
- 3 0
-
2021-12-27 07:08
Niektórzy przyznawali, że nawet rok nie byli u fryzjera. (2)
Tak, to przez pandemię, gdzie fryzjerzy byli zamknięci przez 2 miesiące..
- 96 18
-
2021-12-27 07:38
Szczurek, Gruszecka, Łucyk zawsze elegancko obcięci
Gdzie korzystali?
- 19 6
-
2021-12-27 09:11
plandemia zmieniła przyzwyczajenia ludzi
- 20 3
-
2021-12-27 07:11
Z centrum Gdyni znika wiele biznesów. I Pan prezydent ds. Roz(b)oju wie czemu. (3)
To ile bedzie podwyżek dla radnych za te parkingowe kontrybucje?
- 216 12
-
2021-12-27 07:30
Ale nie jest tak, że do fryzjera chodzi się w "okolicy"? (1)
Nie wiem, jakie były przyczyny braku klientów, moja fryzjerka ma cały czas pracę a też ma "zwykły" salonik, żaden barber sh^t.
Tam może być inaczej, inne miejsce, inni "lokalsi".
Tak czy inaczej przykro i powodzenia- 19 7
-
2021-12-27 07:46
W okolicy? To spytaj pań jak daleko jadą do swojego fryzjera
- 24 0
-
2021-12-27 07:39
Prezydent dostał 90 procent podwyżki
Radni samorządności mają 3000 diety
- 33 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.