• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Śmiertelny wypadek na Drodze Różowej

Michał Sielski
20 stycznia 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
aktualizacja: godz. 15:50 (20 stycznia 2017)

Wypadek na Drodze Gdyńskiej

Kierowca audi TT stracił panowanie nad samochodem i uderzył w słup przy Drodze Różowej zobacz na mapie Gdyni w Gdyni. Około 30-letni mężczyzna poniósł śmierć.



Przestrzegasz ograniczeń prędkości?

Aktualizacja, godz. 15:49. To nie koniec złych wieści z Drogi Gdyńskiej. W związku z uszkodzeniem konstrukcji tablicy zmiennej treści systemu Tristar, ok. godz. 17 zamknięta zostanie jedna jezdnia Drogi Gdyńskiej (na odcinku od wjazdu do centrum Riviera do ul. Lotników).

Mocowanie tablicy zostało uszkodzone w wyniku wypadku. Ze względów bezpieczeństwa konieczny jest jej natychmiastowy demontaż. Zmiany w organizacji ruchu potrwają około dwóch godzin.


Do tragicznego w skutkach wypadku doszło na Drodze Różowej, na jezdni w kierunku Sopotu.



- Kierowca stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w słup. Prowadzący pojazd zginął na miejscu - mówi podkom. Krzysztof Kuśmierczyk, rzecznik prasowy gdyńskiej policji.
Do wypadku doszło na najbardziej niebezpiecznym fragmencie trasy, gdzie obowiązuje ograniczenie do 50 km/h, ale niewielu kierowców go przestrzega.

Do wypadku na Drodze Różowej w Gdyni doszło ok. godz. 14. Do wypadku na Drodze Różowej w Gdyni doszło ok. godz. 14.

Zobacz także: Na Drodze Gdyńskiej pojedziemy wolniej.

W maju ubiegłego roku na Drodze Różowej doszło też do śmiertelnego potrącenia mężczyzny wykonującego prace drogowe.

- Ten jechał z ogromną prędkością. Nie mam radaru w oczach, ale tylko mi śmignął i na pewno było to znacznie powyżej dozwolonej szybkości - mówi jeden z naszych czytelników i świadków zdarzenia.
W pojeździe nie było nikogo oprócz kierowcy. W wypadku nie uczestniczyły też inne pojazdy.

- Kierowca był reanimowany, ale nie udało się go uratować - mówi Łukasz Płusa, rzecznik Komendy Wojewódzkiej Straży Pożarnej.

Opinie (395) ponad 50 zablokowanych

  • szybko ale bezpiecznie (18)

    lol

    masz chociaż coś więcej, niż zwykłe prawo jazdy i trochę doświadczenia w jeździe po publicznych drogach, podczas, przeważnie, dobrej pogody (do jazdy)?

    • 122 7

    • (5)

      Jakie jest niezwykłe prawo jazdy??

      • 5 7

      • (4)

        Wiecej niz kat B

        • 8 4

        • To tez zwykle, bogu haha, tylko na inne pojazdy.... (3)

          • 5 1

          • (2)

            Ja mam 5 kategorii i widzę co inni robią na drodze to płakać się chce

            • 5 4

            • co z tego? (1)

              Gdybyś wyjeżdżał jakieś 70-80 tyś rocznie przez powiedzmy 10 lat bez wspomagaczy typu CB czy Yanosikopodobne i nie miał na koncie żadnego mandatu ani kolizji czy wypadku a twój styl jazdy jest dynamiczny i przewidywalny czyli ogarniasz pas rozbiegowy, nie hamujesz przed radarem bo wiesz jaki był znak czy na rondo wchodzisz jak zębatka a na zielonym ruszasz jak na holu to to oznacza że jesteś gość. Ale wątpię. Więc nie opowiadaj, że coś tam widzisz... najwyżej 10 metrów przed maską i tyle.

              • 9 3

              • Możesz jeździć 300tys km rocznie przez całe życie, ale w momencie gdy zaczynasz czuc ze jesteś gość to jesteś stracony. Brawura jest najgorsza. Na drodze zawsze zdarzają się sytuacje które mogą zaskoczyć.

                • 9 2

    • raport NIKu mówi co innego... (4)

      to nie prędkość zabija...

      • 3 24

      • (2)

        Masz rację. Cytując Clarksona - zabija nagłe zatrzymanie.

        • 46 0

        • jak w przypadku powyżej, nagłe zatrzymanie na słupie (1)

          oczywiście to nie była prędkość :)

          • 3 0

          • A ilu się codziennie udaje a szczekają kundle najwięcej

            • 0 2

      • predkosc nie zabija :) zabija nagla jej utrata. Auto zgniata sie jak puszcza a czlowieka w srodku rozsadza.

        • 2 0

    • wiesz co znaczy skrót lol? (2)

      laugh on loud
      myslisz ze pasuje do sytuacji?

      • 2 23

      • odwołanie do ankiety

        j/w

        • 5 0

      • to żeś rozwinął...

        • 3 0

    • Czyli te najnowsze samochody jednak nie są (3)

      niezniszczalne i nie wybaczają wszystkich błędów kierowcy. Doświadczonego kierowcy ?!

      • 3 0

      • Ten samochód był najnowszy 16 lat temu... (2)

        • 3 0

        • TT I serii miało duże problemy (1)

          z prowadzeniem. Potem to poprawiano, maskowano elektroniką, ale jednak wychodzi.

          • 3 0

          • TT to samochód dla kobiet

            i to takich po 40stce

            • 2 0

  • Bo jeździć to trzeba umić! (15)

    • 156 17

    • (1)

      pisać też

      • 12 15

      • Widzę że kiepskich nigdy nie oglądałeś

        • 19 2

    • (6)

      i za każde przewinienie powinno się bardzo wysoko konsekwentnie karać - jak w Skandynawii.
      Szybko się nauczą jeździć przepisowo.

      • 22 5

      • (1)

        Wyplaty tez jak w Skandynawii, i wszystko bedzie ok.

        • 15 13

        • Wystarczą mandaty proporcjonalne do płac. Na Słowacji się dało, a w Polsce nie?

          • 16 1

      • ten już sam się ukarał (2)

        • 15 1

        • Oby inny nie ukarał twoich dzieci na przystanku... (1)

          I jak w kosciolku bedzie zamknieta trumienka bo nie udalo sie poskladac glowki to wtedy ten co byl krolem szosy i mial wywalane na innych bo to on rzadzi i przepisy go nie dotyczą nagle zmieni zdanie. Radykalnie.

          • 3 1

          • Ostro lecz true

            • 2 0

      • Tego to pośmiertnie....

        • 4 0

    • Raczej latać.

      • 0 0

    • wypowiedz impotenta... wzruszające

      Kto na trojmasto ,daje wypowiedzie temu ,hhh sie noca szczeży ,zrób sobie herbatę i zastanów sie jakim jestes jjj. Impontentem komentując takie zajście ... Żal d*peeee ściska

      • 0 2

    • Trochę tak to właśnie jest (2)

      Każda śmierć na drodze to czyjąś tragedia i trzeba to uszanować. Nie mniej trzeba też wyciągnąć wnioski, a moje są takie ze większość z nas nie potrafi szybko jeździć i nie przestrzega przepisów. Odnośnie tego drugiego to poza karaniem chyba niewiele da się zrobić. Odnośnie pierwszego to można całkiem sporo i do tego za niewielkie pieniądze. Podstawowe szkolenie z techniki jazdy to około 1000 zł. Udział w imprezach sprawnosciowych to 50 do 200 zł i trochę paliwa. Takie imprezy mają jedną cudowną zaletę. Uczą granic auta w kontrolowanych warunkach. Osobiście od czasu jak się na takich imprezach bawię zacząłem zdecydowanie wolniej jeździć po drogach. Po prostu teraz już wiem gdzie są granice których przekraczać nie należy i nie muszę tego sprawdzać na trasie. Tak kwoli przemyślenia dla innych.

      • 9 1

      • (1)

        Wolniej jeździsz, bo zesr***ś się ze strachu gdy zobaczyłeś, że na torze i w poślizgu kaleczysz. ;)

        • 4 14

        • Mistrzunio kiery

          Mam propozycję, za kilka stówek w porywach do tysiaka mogę spróbować zorganizować krótki tor i dwa identyczne samochody na ok 0,5 godziny, jak wygrasz ze mną to przyznam Ci rację i ja płacę, jak przegrasz ty płacisz za zabawę. Jako że Cie nie znam kaucja przedstartowa wynosi 2000 zł. Wchodzisz w to ?

          • 9 1

    • umic

      Ostatnio małolaci na tyle samochodów naklejają nalepki... lubie zaper......ać, może to któryś z nich...

      • 1 0

  • Ograniczenie (24)

    Ograniczenie do 50 jest w przeciwnym kierunku.

    • 100 27

    • Właśnie. (8)

      I dodajmy, niepotrzebne. Wszyscy tam zwalniają ale do ... 70 km/h.

      • 26 13

      • (3)

        70km/h to ja na tym zakręcie pod wiaduktem jechałem jak była biała droga od śniegu.

        • 23 21

        • Jesteście bandą prostaków za kierownicą

          • 31 15

        • wielcy kierowcy

          Ale chwalisz się czy żalisz teraz ??

          • 6 5

        • ja w te wszystkie zakręty jestem w stanie wejść z dowolną prędkością

          a na jezdni utrzyma mnie siła modlitwy :)
          i wiara w aniołki

          • 2 0

      • na tej samej wyskokosci z 10 lat temu (3)

        ale w strone chylonii koles uderzyl w wiadukt i go przetoczylo kilkadziesiat metrow, on wystawal poza szybe i go zmielilo. Nie mail pasow i sila odsrodkowa go wywalila do polowy za okno a toczacy sie samochod zrobil reszte. Dlatego ograniczenie w przeciwna strone jest. Widzialem jeszcze 3 wypadki z karetkami w tym miejscu ale wszyscy sa najmadrzejsi ze 50 to tam dla picu. i ze bez sensu. Jak sie okazuje nie bez sensu, bo 95% przekraczajacych predkosc licza na szczescie, ze technika im wybaczy brak mozgu. Nie, niewybacza Audi TT raczej ma troche zabezpieczen ale nie ma przed kierowca idiota. Przykre ,ale trzeba myslec wczesniej a nei po szkodzie.

        • 28 1

        • trzeba bylo nie wsiadac do samolotu panie Maria

          .

          • 1 16

        • (1)

          Bo drogi to trzeba umieć budować 90% zakrętów jest źle wyprofilowanych albo cię ściąga albo wyrzuca co nie usprawiedliwia bezmyślnej zbyt szybkiej jazdy no ale jak się ma 200 koników to korci

          • 6 5

          • kolejny debil bez szkoły

            • 2 1

    • W przeciwną często też. Wyswietla się na tabicy informacyjnej nad jezdnią.
      Cóż...w tej tragedii jedno szczęście - zabił tylko siebie.

      • 41 0

    • w obu kierunkach (4)

      Ostatnio jak jechałem, to ograniczenie było w obu kierunkach.

      • 15 3

      • Znak zmiennej treści (3)

        Bo to są znaki zmiennej treści, więc jak warunki były gorsze to się świeciło 50.

        • 24 2

        • on się dopiero zatrzymał na tej tablicy - wczesniej jest ograniczenie do 70km/h (2)

          • 3 3

          • (1)

            No to super, i co? Najwyraźniej jechał za szybko

            • 5 0

            • co nie znaczy, że 70 to tez za szybko

              • 1 2

    • Natychmiast ograniczyć! (6)

      Ograniczyć prędkość na tej drodze do 30km/h!!! Ta droga morduje ludzi! :)

      • 12 12

      • (1)

        A może po prostu stosować się do obecnych ograniczeń?

        • 14 2

        • Warto poznać znaczenie słowa ironia

          • 5 2

      • To nie wina oznakowania i zakazów. Jeżeli ktoś czuje się zbyt pewnie zawsze tak skończy. Pogoda jaka jest wszyscy widzą ale na głupotę nie pomogą wszelkie nowinki techniczne w aucie ani opony zimowe. Myśleć, trzeba myśleć i to nie tylko o sobie.

        • 6 0

      • (1)

        Ograniczyć prędkość wszędzie do 0 km/h!!!!! Już nikt nie zginie w samochodzie!!

        • 3 3

        • Znajda sie tacy, co to zrobia... Spoko, to Polacy!

          • 3 0

      • Tak jest dobrze obywatel pisze

        tak jest projekt na biurku pana prezydenta już leży pewnie jak tylko otworzy oczy to go podpisze od jutra nawet na autostradzie będzie 30km/h rozprawimy się z tymi mordującymi naszych kierowców nie dobrymi drogami

        • 0 1

    • zmienne ograniczenie

      Słup z tablicami, który uszkodził ten kierowca właśnie wskazuje dozwoloną prędkość, którą drogowcy dostosowują do panujących warunków na drodze, a że jest odwilż i śliskie drogi to i było ograniczenie do 50km/h

      • 0 0

    • Jeszcze żadne ograniczenie nikogo nie uratowało. Tylko wyobraźnia i umiejętność oceny warunków

      • 2 3

  • Pomimo, że są zimówki, pomimo, że sypią solą, pomimo, że jest dzisiaj odwilż... (9)

    to jednak trzeba pamiętać, że nadal jest zima :/

    • 213 4

    • (1)

      Latem też walą w drzewa więc to raczej nie wina pory roku.

      • 50 1

      • Walą przez cały rok, a w tym konkretnym przypadku prędkość była spora.

        Szkoda człowieka, ale co robić? Dobrze, że nikogo nie wiózł :/

        • 34 1

    • tak!

      głos rozsądku. takich ludzi lubię :)

      • 3 2

    • wypadek

      jeden wariat za kierownicą mniej

      • 5 2

    • A skąd wiesz, że miał zimówki? (1)

      Na zdjęciu widać na tylnym (napędowym) kole oponę letnią. A poza tym żadna opona nie chroni przed skutkami głupoty. Ten kierowca to debil.

      • 3 1

      • Do debila

        TT z napędem na sam tył..
        Robisz takie przeróbki?

        • 3 0

    • A skąd wiesz, że miał zimówki? (1)

      Na zdjęciu na prawym tylnym (napędowym) kole opona letnia. A poza tym żadna opona nie chroni przed skutkami głupoty, a ten kierowca był debilem. Dodatkowy mit: sól zwiększa przyczepność. Gdybyś chodził na lekcje fizyki, to byś wiedział, że sól może pomóc rozpuścić lód ale błoto/woda pośniegowe również są bardzo niebezpieczne i tylko sucha nawierzchnia daje największą w danych warunkach przyczepność.

      • 3 0

      • Zgred, aleś mi zaimponował wiedzą normalnie.

        Nie wiem co Ci odpowiedzieć ? :)

        • 0 1

    • Jo ta wim

      Łun uwierzył jak mu tam dilerowi , ze takim autem jak przywali w drzewo przy 100km/h to drzewo na opal, samochod na złom a łun letko przestraszony pójdzie walnąć se sete.

      • 1 0

  • Ta trasa w ogóle nie jest niebezpieczna. (7)

    Jeśli stracił panowanie nad pojazdem, to znaczy, że miał w d.... ograniczenia predkosci i niestety skonczylo się tak jak się skonczyło.

    • 334 7

    • trasa (2)

      stracić panowanie można nie tylko po przez prędkość ,wiec twój argument jest słaby

      • 5 48

      • Prędkość (1)

        To jest zawsze wina prędkości. Nawet gdyby na jezdni byłby lód to winna jest prędkość, prędkość niedopasowana do warunków jazdy.

        • 47 2

        • To nie wina prędkości, a jej wytracania :)

          • 0 5

    • Nigdy nie widziałem niebezpiecznej trasy. Trasa jest jaka jest, a można po niej poruszać się bezpiecznie lub niebezpiecznie.

      • 12 4

    • Bo 50 czy 70 na tej trasie to za wolno, powinno być 80 i bezwględnie przestrzegane.

      Jak by wszyscy jechali równo 80 to nic by się nie stało.

      • 6 5

    • pewnie mrugał światłami,że mu pas blokują (1)

      • 5 0

      • i próbował wyminąć chodnikiem

        ale niespodziewanie wyskoczył mu słup

        • 3 0

  • Każdy jest kowalem swego losu (7)

    Ostrożni żyją nudniej ale dłużej.

    • 264 5

    • Stracił panowanie czy samobójstwo? (3)

      60% samobójstw jest określanych jako utrata panowania nad pojazdem.

      • 4 12

      • musiałby wykazac się niezwykłymi umiejetnosciami by zrobić to celowo.

        po drugie waliłby lewą stroną auta a nie od pasażera.

        • 6 4

      • (1)

        Stare opony(po 3latach juz parcieja), zle ustawiona zbieznosc/geomteria. Zuzyte amortyzatory/sprezynny. W efekcie kierowca walczacy ze sciagajaca kierownica.

        • 4 3

        • i do tego audi TT, które lubi opuszczać drogę tyłem

          • 1 0

    • Gorzej gdy taki kowal

      wybierze sobie Twoje auto na kowadło a sam postanowi się wcielić w rolę młotka (znaczy młota) xD

      • 6 1

    • Będzie bezpieczniej.

      Święęty Boożee a nasz Paaniee,daj mu wieecznee spoo czyywaanieee...Pan Bóg go umiłował i wezwał do siebie.Ale TT zapierdziela aż blachy furczą.

      • 1 2

    • a debile bardzo krotko

      • 4 0

  • (12)

    nie stracił panowania tylko zapie...ł, ale jak widać lubił to, selekcja jest twarda
    ...niemniej szkoda chłopaka

    • 240 11

    • jak by nie ten słup, może by się nic nie stało.

      słupa należy oskarżyć o przyczynienie się do tragedii, i podać do sądu. Po co tam stoi ?

      • 6 11

    • winne są krawęzniki na różowej (7)

      Jedź sobie 70 i dotknij kołem tego krawężnika na łuku. Gwarantuje Ci że polecisz. Tam nie widać tych krawędzi. Jak ktoś jedzie szybko to się zlewają z drogą. Wyglądają jak kałuża lub błoto a latem jak droga. Tylko to jest przyczyną. Durnie montują takie wynalazki a ludzie giną. Czemu nie ma tam płaskiego pobocza!!!???

      • 7 25

      • Zgubiłeś klepkę?

        • 12 2

      • bo by zapier...li, jeszcze szybciej....

        • 6 1

      • Jakie kuźwa krawężniki (4)

        Przy prędkości 70 km na godzinę rownolegle dotknięcie kraweznika powoduje rozwalenie felgi, przywalenie w krawężnik uszkodzenie zawieszenia , ale nie wylot z drogi. Oj chyba dawno kolega nie jechał tak wolno:) . Płaskie pobocza to są na autostradach i torach wyścigowych. Ta trasa to ani jedno ani drugie.

        • 6 3

        • Właśnie powodują wyskok z drogi (2)

          Opona , felga i zawieszenie tez dostaną ale przy dużej prędkości lecisz jak Małysz. Nie macie doświadczenia to piszecie brednie i bronicie pomysłów super architektów

          • 0 6

          • Nie przy 50 czy 70 km / godzinę (1)

            Uwierz mi , parę razy spotykałem się z krawężnikami i jakoś nadal żyję. Ale jak ktoś zapierdziela 120 na trasie przystosowanej do jazdy góra 70 to mu i krawężniki przeszkadzają.

            • 7 0

            • Kuba, ty już kilka razy zaliczyłeś krawężnik przy 70-ciu?

              Proszę Cię, dla swojego i naszego dobra wybierz SKM.

              • 2 1

        • Tam zdecydowanie jest napisane 50 m/ph

          • 2 0

    • niemniej mniej a więcej

      • 1 0

    • Szczęście,

      że nie zabrał nikogo ze sobą, np mojej rodziny. Jednego durnia mniej na drogach. Odpoczywaj w pokoju.

      • 5 0

    • Nie szkoda potencjalnego mordercy.

      Następnym razem, pewny bezkarności - gdyby przeżył, mógłby innych trwale okaleczyć lub zabić. To rozwiązanie jest społecznie uzasadnione. Zginął tylko społecznie nieprzystosowany i to na własne życzenie.

      • 4 0

  • Wolniej

    Ktoś tu chyba nie przełączył się z trybu letniego na zimowy. Nieźle musiał pędzić, jak z auta nic nie zostało.

    • 126 1

  • Pewnie pierwsze auto po zdaniu PJ latem, brak doświadczenia, szybkie auto (6)

    i efekty są. Zimą jeździ się inaczej, nawet, jak się ma zimówki.
    Zimą drogi są śliskie i nie wińmy za to drogowców. Sorry, taki mamy klimat. Chcemy cały rok słońca - trzeba się przeprowadzić.
    Pomysł z Ośrodkiem Doskonalenia Techniki Jazdy dla kierowców jest bardzo dobry - dlaczego to jeszcze nie weszło a nowy ODTJ w pruszczu stoi odłogiem i się marnuje? Ceny dla chętnych jak nie z tego kraju. To by niejednemu otworzyło oczy prędzej niż głupie ograniczenia i mandaty, których cel jest jedynie fiskalny.
    W górach są gorsze drogi, bardziej kręte, większe prędkości dozwolone, są przepaście i ludzie się nie zabijają, tak jak tu - na prostej.

    • 74 13

    • (2)

      dlatego że jest to zwyczajny sl..syński biznes.Paru cwaniaków zwietrzyło interes i myślą że co?Że ktoś kto wydał prawie 2 tysiące na kurs plus egzamin ma im jeszcze sponsorować jakiś tor przeszkód?Takie rzeczy powinny być w ramach kursu a nie jako ekstra płatne wymogi

      • 5 5

      • Ale ODTJ ma być dodatkowo płatny i obowiązkowy (1)

        Tylko prawo musi młodych kierowców zmusić, aby z niego skorzystać. Póki co od czerwca 2018. Póki nie ma ustawowego przymusu - stoi pusty, a ludzie się rozbijają na lekko mokrej drodze i psioczą że drogi nie są suche jak latem.

        Młody kierowca ma sobie radzić tylko jak jest sucho? A w razie poślizgu ma się zabić, bo nie umie z niego wyjść? Instruktor ma trenować wyjście z poślizgu na mieście, gdzie trzeba nauczyć parkowania? Pomysł z ODTJ jest ardzo dobry.

        • 5 5

        • Ty gamoń obywatel, drogi od zawsze były publiczne

          a samochody jezdzą od ponad stu lat. I kiedyś zabijały szyby, takie jak w szklarni twojej babci. I nie było OTTD i ITD itd. a zawsze ktoś miał problem jak TY.

          • 0 0

    • Pewnie wszystko wiesz najlepiej

      Ale to właśnie takie "kozaki" z wieloletnim pj doprowadzają do wypadków bo "on juuż wszystko widzieli, znają drogę i wszystko wiedzą. A śnieg to dla nich nie pierwszyzna.
      Pomysł z ODTJ to faktycznie zwykłe naciąganie. 3 godziny w tym 2 teorii za 300zł Twoim zdaniem kogoś czegoś nauczą? Ha! nie wydaje mi się.

      • 6 3

    • wejdz na rajdowetrojmiasto.pl

      i niedługo rozpoczną się zapisy na wolną ligę wyścigową na torze w pszczółkach bodajże w lutym ma wystartować.

      • 1 0

    • Debil

      • 1 0

  • Tak się kończy szybka jazda (18)

    ..jak jechałem 50 to mnie wymijali a tu masz przykład dla czego jest tam ograniczenie.

    • 107 23

    • (4)

      Ograniczenie jest w drugą stronę drogi ekspercie samochodowy.

      • 10 36

      • drogi ekspercie (3)

        a nie zauważyłeś tablic elektronicznych, które wyświetlają różne treści, włącznie z ograniczeniami ? ( nie wiem jak było akurat dziś, ale wiem że na tej tablicy wyświetlają czasem ograniczenie do 50)

        • 31 5

        • Dziś też tak jest, 50 km\h.

          • 12 2

        • Drogi pseudoekspercie (1)

          Od zjadzu do riviery jest ograniczenie 70km/h a ta Wasza tablica elektroniczna to slup na którym gość się zawinął.
          Patrząc na to ile osób tutaj twierdzi, że tam jest 50 to zastanawiam się jak Wy zdaliście egzamin na prawo jazdy. Ślepi jeżdżą na Teslach z autopilotem czy jak?

          • 6 23

          • przed samym zakrętem jest ograniczenie do 50, wlasnie w tę stronę. A rozbił się akurat na wysokosci tego znaku.

            • 4 0

    • (4)

      Rozróżniasz wymijanie od wyprzedzania? Jedź normalnie, dostosuj prędkość do fali pojazdów, nie powoduj zaburzenia rytmu, w jakim płyną inne pojazdy, to nikt ciebie nie będzie musiał wyprzedzać. Zawsze ten co jedzie za szybko - albo za wolno - powoduje problem.

      • 13 21

      • ku&wy sie nie zgadzacie z nim?

        ale taka jest prawda :D

        • 6 8

      • I (2)

        Idąc twoim tokiem myślenia skoro wszyscy jadą 100 na 70 to ja muszę się dostosować do wszystkich? Zastanów się...

        • 16 1

        • (1)

          Skoro wszyscy jadą 100, to znaczy że widocznie tak się da i dla wszystkich jest OK. Jadą, a nie wypadają z drogi jeden za drugim. Cyrki się zaczynają, gdy pojawia się Nauczyciel.

          • 2 19

          • I co, zapłacisz za mnie mandat?

            Jak akurat nie Ciebie, a mnie złapią na przekroczeniu prędkości? Powodzenia w tłumaczeniu że "fala", że "dostosowuję się do wszystkich".

            • 5 0

    • wymijali?? cóż za jełopem trzeba być żeby nie odróżniać wymijania, omijania i wyprzedzania

      • 7 3

    • Wymijają się samochody jadące w tym samym kierunku ale w przeciwne strony (2)

      Chyba chodziło o wyprzedzanie.

      • 9 6

      • "Poruszające się wzdłuż wektora o tym samym kierunki, ale przeciwnym zwrocie", powinno być.

        • 0 1

      • tym samym kierunku ale w przeciwne strony czyli jak

        • 3 1

    • to ile tych samochodów było?

      Liczba mnoga wskazuje na więcej aut, skoro kierowca był sam w wozie.

      • 0 0

    • wymijali

      Wymijanie to jadący z przeciwka,a Ciebie wyprzedzali

      • 8 0

    • to jest właśnie najgłupsze ograniczenie

      Na tej drodze bezpieczne ograniczenie to 100km/h w obie strony.

      50 jest kretyńskim ograniczeniem, znacznie za niskim, które powoduje wyłącznie to, że praworządny kierowca musi zwalniać i tylko upewnia się że ograniczenia stawiają idioci.

      Natomiast oczywiście są osoby które pojadą tam 200, bo się da, niezależnie czy ograniczenie będzie do 100, 50 czy 20km/h

      • 5 5

    • Tam spokojnie 100 można jechać i się mieścić w zakrętach. Dużo zależy również od auta i opon. Ale jak się grzeje 120-150 to ciężko i są wypadki

      • 1 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane