aktualności 24h

Dobrze jest zadbać o własne podwórko (82 opinie)

Kupcy protestowali w Gdyni (168 opinii)

Spuścili ścieki do rzeki Kaczej. Padły ryby (156 opinii)

Węzeł Karczemki wyłonił się z mroku wideo (193 opinie)

Sopot walczy z reklamami. Na razie rozmową (101 opinii)

Rusza śledztwo w sprawie tunelu pod Martwą Wisłą. Nasze informacje potwierdzone (149 opinii)

Wykolejona SKM-ka w Chyloni (161 opinii)

Tajemniczy SMS od windykatora (205 opinii)

sport

Gdański klub nie przedłuży umowy z trenerem (88 opinii)

Gra licencjami w II lidze (37 opinii)

Plejada gwiazd w Sopocie i Gdańsku (1 opinia)

Michniewicz zastąpi Janasa?! (143 opinie)

IX Gdańskie Otwarcie Sezonu Żeglarskiego (1 opinia)

Trwa gdyński kompleks Trefla (188 opinii) LIVE!

Tuzin przyłożeń biało-zielonych (34 opinie)

Władze klubu apelują do kibiców (65 opinii)

Abbotta z Ruchu można pozyskać za darmo (138 opinii)

Godek pojedzie na trzecie igrzyska (17 opinii)

dziecko

Wolontariusze pomagają w gdańskich żłobkach nowość (7 opinii)

kultura

Jak się odnaleźć w świecie materii? Rusza Festiwal Alternativa (3 opinie)

Artysta nie chce być głodny. Strajk galerii w Trójmieście (150 opinii)

Jordi Savall zagra na festiwalu Actus Humanus (10 opinii)

biznes

Widok Energia kupuje nowy zakład nowość (4 opinie)

Trzykrotny wzrost zysku Grupy Ergo Hestia (1 opinia)

Wybierz Gryfa zanim ktoś zrobi to za ciebie (13 opinii)

Multimedia Polska drugim największym operatorem w kraju (24 opinie)

praca

Rozwiązanie umowy o pracę - wypowiedzenie kontra porozumienie stron nowość (14 opinii)

aktywne trójmiasto

Wędrówka szlakiem Źródła Marii nowość (33 opinie)

Back To Basket zdobywa sopockie molo (2 opinie)

Arka i Santos wśród triumfatorów (5 opinii)

zdrowie

Brodawki - jak skutecznie się ich pozbyć

Swędzące powieki - jak temu zaradzić? Porada eksperta (7 opinii)

rowery

Zmierz się z najlepszymi kolarzami podczas Skandia Maraton Lang Team w Gdańsku ! (8 opinii)

nauka

Bieganie po wodzie i lewitacja na Bałtyckim Festiwalu Nauki wideo (17 opinii)

Co czeka 26 gdańskich szkół? (81 opinii)

deluxe

Po godzinach o giełdzie papierów wartościowych (10 opinii)

rozrywka

Kinomobilizacja, czyli kino na ulicy i w ogródku (22 opinie)

kryminalne

12 lat więzienia dla policjanta zabójcy (79 opinii)

korki

Weekendowe utrudnienia na ul. Kościuszki

fakty i opinie

podziel się na Facebooku dodaj kanał RSS prześlij artykuł drukuj artykuł
Wybrana mała czcionka

Budżet Gdańska: pół miliarda na drogi, ale dług wzrośnie do 51 proc.

Gdańsk wyda w przyszłym roku pół miliarda złotych na inwestycje drogowe. Część z tych pieniędzy pochłonie dokończenie budowy Trasy W-Z.

fot. Maciej Naskręt/trojmiasto.pl

Gdańsk wyda w przyszłym roku pół miliarda złotych na inwestycje drogowe. Część z tych pieniędzy pochłonie dokończenie budowy Trasy W-Z.

Ponad 300 mln na Trasę Słowackiego i Sucharskiego, ponad 70 mln na WZ-etkę - to największe wydatki inwestycyjne w przyszłorocznym budżecie Gdańska. - Czy pół miliarda na drogi robi już wrażenie na internautach, czy jeszcze nie? - pyta prezydent Gdańska.



500 mln zł rocznie na nowe drogi to dużo czy mało?

bardzo dużo, mam nadzieję że te inwestycje wreszcie udrożnią miasto

29%

dużo, choć mam wrażenie, że nie wszystkie inwestycje są przemyślane

20%

sporo, ale i tak za mało, by ułatwić poruszanie się po drogach Gdańska

45%

to zbyt dużo, więcej pieniędzy powinno iść na infrastrukturę dla wszystkich, nie tylko dla kierowców

6%

łącznie głosów: 1572

- 15 listopada mam obowiązek przesłać projekt budżetu do Rady Miasta. Robię to po raz 13., na pewno nie pechowy - zaznaczył zakatarzony Paweł Adamowicz.

Jaki będzie budżet na przyszły rok? Zdaniem władz miasta "proinwestycyjny i prorozwojowy". Dochody przekroczą 2,3 mld, zaś wydatki 2,67 mld. To sprawi, że miasto zadłuży się na 364 mln zł.

Pobierz pełny projekt Budżetu Gdańska na 2011 rok

Na inwestycje przeznaczonych będzie ponad 38 proc. budżetu. - To największy odsetek w 20-letniej historii gdańskiego samorządu - chwalił się Paweł Adamowicz. Przypominał, że w 2010 r. na inwestycje pójdzie w sumie 28 proc. gdańskiego budżetu. Nie wszystkie wydatki udało się zrealizować: ok. 70 mln zł przeszło na przyszły rok.

Pół miliarda przeznaczone będzie na drogi. Ruszą budowy Trasy Słowackiego i Sucharskiego, kontynuowana będzie budowa ul. Łostowickiej, trasy W-Z i Nowej Łódzkiej. - Czytam na forach, że za mało wydajemy na drogi. Czy pół miliarda już robi wrażenie na internautach, czy jeszcze nie? - pytał prezydenta Gdańska.

Po stronie wydatków najwięcej zabierze oświata i wychowanie (656 mln zł) oraz komunikacja i transport (970 mln zł). W tej ostatniej kwocie mieści się także 380 mln zł przeznaczonych bezpośrednio na transport zbiorowy - to o ponad 143 mln więcej niż w tym roku.

Duże inwestycje skutkują jednak redukcją innych wydatków w mieście, oraz deficytem, który wyniesie 364 mln zł.

Wskaźnik zadłużenia na koniec 2011 roku ma wynieść 51,53 proc. budżetu. Teraz wynosi ok. 42 proc. Samorządy mają prawo zadłużać się do wysokości 60 proc. swojego budżetu, a koszta jego obsługi nie mogą wynieść 15 proc. Ten wskaźnik w 2011 roku ma wynieść 14,45 proc, w dziś wynosi ok. 13 proc.

Projekt budżety Gdańska na 2011 rok zostanie przedstawiony już nowo wybranym radnym na grudniowej sesji Rady Miasta.

sortuj: rosnąco  | pokaż widok standardowy

opinie (razem: 330)

zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886431 2010-11-15 11:40 szkoda, że tych dróg nie widzę od tylko lat...widzę za to te same dziury i te same korki, a obok budowaną wieeeeeeki Łostowicką (21)

i WZkę

marecki

popieram opinię 237 / nie zgadzam się 61
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886487 2010-11-15 12:14 bedzie wypas... (3)

Jak skończą budowę obwodnicy południowej, Słowackiego i Sucharskiego to te pół miliarda będzie można przeznaczyć na drogi niższej kategorii w mieście. Wtedy miasto będzie sie modernizować w oczach. Żeby tylko te pieniądze przeznaczyli wtedy na drogi. Inaczej to klops.

Obeserwator

popieram opinię 55 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886575 2010-11-15 14:06 po raz 13-ty robi budżet (2)

i dopier teraz zdecydował się zrobić dług i obiecać drogi, a przez te lata to nie chciał, bo miał pewną wygraną w wyborach , a teraz boi się przegranej więccoś robi; a jak nie wyjdzie to następca bedzie spłacał dług

popieram opinię 26 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886747 2010-11-15 21:20 jak widac obecny jeszcze prezydent Gdanska NIE OBIECUJE drog tylko JE BUDUJE a to roznica (1)

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 4886768 2010-11-15 23:05 a przez poprzednich 13 to co robil?

ciagle obiecywal

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886488 2010-11-15 12:16 Może od lat gadają... (9)

...ale w końcu są budowane i widać powoli efekty!
Już się nie mogę doczekać jak skończą W-Z , węzeł karczemki, obwodnicę południową i słowackiego!

Widzę jednak 2 duże grzechy - brak remontu traktu św. Wojciecha i Małomiejska która powinna być dwu pasmowa aż do obwodnicy...

Kartofelek

popieram opinię 41 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886533 2010-11-15 13:17 Hahahaha (3)

hahaha dobry jestes.. W takim tempie skoncza za kilka lat.. Jakos mieszkam na karczemkach i cos malo robia na tym wezle.. Wrecz przeciwnie.Rozkopali i nic sie nie dzieje wiecej.. Zamiast zrobic szybko jedna czesc to budimex uwaza ze najlepiej wszystko rozkopac robic na raz i wtedy bedzie ok..Sory ale wg mnie budowa tego wezla i trasy WZ to jedna wielka porazka logistyczno organizacyjna..Budimex= fuszerka i debilizm po calosci..

PS. Wspolczuje tym ktorzy chodza z mojego osiedla do pracy lub na zakupy w auchan na piechote bo ciezko pomyslec i wybudowac najpierw kladke..

Andriu

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 15
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886619 2010-11-15 14:53 Węzeł buduje GDDKiA a nie ten leń Paw Ł. (1)

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886687 2010-11-15 18:02

To jakim cudem Budyn zrobil reklamowke przedwyborcza i wyraznie dal do zrozumienia iz to jego zasluga??

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886699 2010-11-15 18:25 a podobniesz

kierownik budowy wezła karczemki taki młody i bystry chopak

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886543 2010-11-15 13:32 jak to sobie wyobrazasz??!!

lepiej zrobic wszystko do okola a pozniej modernizowac odciazone juz wtedy drogi..

don

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886604 2010-11-15 14:35

Problemem nie tyle jest (choć też) brak pasów ruchu, co bardziej niedrożne skrzyżowania.

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886639 2010-11-15 15:20 człowieku pozostan przy kartoflach!

!

autor

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886748 2010-11-15 21:21 wiesz nic od razu, zrobia jedno beda mogli robic drugie chyba ze masz szyb naftowy i kase to mozesz remontowac;)

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886760 2010-11-15 22:27

oj tak tak trakt wojciecha tez powinni wziac w obroty,zwazywszy na fakt ze bedzie tam zjazd z odcinka poludniowej. juz nie wspomne atrakcji jak sie do pracy jedzie. wezem,a wtedy srebrna octavia lapie;D

grzyb

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886489 2010-11-15 12:18

efekty sa widoczne, proszę nie przesadzać!!

Hab

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 4886502 2010-11-15 12:34 reszta dróg też się sypie, Okopowa, Trakt św.Wojciecha

popieram opinię 20 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886544 2010-11-15 13:32 Most w Sobieszewie

Most na pontonach zbudowano na początku lat 70. XX w. Co chwile są jakieś awarie. A to co z pontonami, a to z drewniana nawierzchnią. Na jego remonty i utrzymanie idą ogromne pieniądze. Nowe autobusy, które po nim jeżdżą często sobie coś urywają (zderzaki najczęściej). Odkąd tylko sięgam pamięcią jest gadka o budowie nowego. Co chwile jest przesuwana data budowy.

żenada

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886648 2010-11-15 15:35 marecki idź do psychiatry bo źle z tobą.

łostowicka jest w budowie od czwartku a nie od lat.

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 4886649 2010-11-15 15:37 czekam na pół miliarda wypowiedzi

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886719 2010-11-15 19:53 marecki idź

d0m okulisty.

lekarz 1. kontaktu

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886798 2010-11-16 10:01 .. gdzie buble dziś odstawia gravel????

.. ich cudowne wykonawstwo nie przechodzi cenzury portalu

wiocha gdansk

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886432 2010-11-15 11:40 odpowiadam (11)

jeszcze nie robi

h

popieram opinię 128 / nie zgadzam się 31
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886528 2010-11-15 13:10 MUSIAŁBYŚ BYĆ PÓŁGŁÓWKIEM, żeby robiło na tobie wrażenie, że koleś robi inwestycje, (8)

na które pieniądze w 2/3 wygospodarował .... z długu

prostujcie myślenie

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 10
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886550 2010-11-15 13:35 o! kliknął/ kliknęła na negatywa PÓŁGŁOWEK - czyli ktoś kto zozumiał PÓŁ - czyli, że mają robić drogi i (7)

że załatwił pożyczkę, ale drugiej POŁOWY już nie kuma - że to TYLKO ZAŁATWIENIE POŻYCZKI (NO I DŁUGU :) )

W

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886596 2010-11-15 14:28 następni :) (6)

mózgowcy z zerem argumentów, typowi fani Budynia :)

W

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 6
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886712 2010-11-15 19:25 Wystarczy wyrażać swoje opinie w języku polskim... (5)

to znaczy z właściwą interpunkcją, bez powtórzeń, z jednym podmiotem w zdaniu oraz stawianiem czasami kropki (np. zanim się zacznie nową myśl). Następnie można się zastanowić, czy warto innych nazywać półgłówkami, bo może samemu się ma burdel w głowie.

mig

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886750 2010-11-15 21:33 Samej brakuje Ci właściwej interpunkcji, więc siedź cicho "kotle". (2)

Przed "to znaczy" brakuje interpunkcji w Twoim zdaniu.
Co znaczy "wystarczy wyrażać.."? Co to za wiejska semantyka? Komu wystarczy? Tobie?
Podmiot jest jeden. Tym podmiotem jest "półgłówek" - czyli ktoś taki, wypisz wymaluj, jak Ty.
Jednak przed drugim "czyli" - zgadzam się powinna być inna interpunkcja.

Na swoje usprawiedliwieni mam to : trudno zachować spokój przy pisaniu - gdy patrzy się na przytomność wyborców Budynia. I na beznadziejność tej sytuacji.
I Ty to właśnie potwierdzasz - zawsze znajdzie się ktoś kto skupi się na jakichś pierdołach - typu interpunkcja, zamiast na temacie.
Takiej reakcji właśnie się spodziewałem. Zero refleksji, zero argumentów.

Pozdrawiam. Proszę zajmować się dalej poprawianiem błędów językowych (w tym swoich) a politykę zostawić dorosłym.

w

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886761 2010-11-15 22:34 hahahaha! Był już półgłówek, to teraz do kompletu mamy "siedź cicho kotle":D (1)

Bardzo mi miło!!! Naprawdę!:D Jestem pod wrażeniem tak wyszukanego słownictwa:D Brawo!:)))
Jeśli chodzi o błędy, to masz całkowitą rację i zupełnie niepotrzebnie się usprawiedliwiasz. To ja myliłem się pod każdym względem... baaa... sam piszę przecież błąd na błędzie. Przepraszam Cię za swoją bezczelność.
Nie jestem wyborcą Budynia, ale jak mi każesz być, to ok... jakoś to przeżyję i na niego zagłosuję, choć chciałem na kogoś innego:(
Przepraszam też za zero refleksji i argumentów z mojej strony. Po Twoich głębokich komentarzach na temat kliknięć "na negatywa" zwyczajnie nie miałem odwagi odwracać kierunku dyskusji. Wybacz mi!
Jesteś wspaniały i do tego taki dorosły... WoW! Zaimponowałeś mi!!!

mig

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886778 2010-11-16 02:48 Jaka wiercipięta! Aż uwiera!

Co do "kotła" - to chodziło oczywiście o "przyganiał kocioł garnkowi", ale pewnie nie zrozumiałeś (jednak chłopiec, popatrz!).

Ogólnie to strasznie budyniowo piszesz, nie dziwi więc, że decydujesz się głosować na Budynia tylko dlatego, że za jego wyborcę cię uznałem. Iście budyniowy kręgosłup, tak jak i u Twojego nowego Pana - Pana Budynia.

Co do tego, ze argumentów przeciw moim nie używasz tylko dlatego, że skrytykowałem klikanie negatywa - to nie wierzę. Nie sądzę, żebyś jakieś miał, które odważyłbyś się przedstawić. Pewni chodziło Ci tylko o czcze czepianie się pisowni i tyle.

A co do idoli to sobie wypraszam, jednego już dziś (właściwie wczoraj) uzyskałeś, więc lepiej pozostań przy tym swoim Budyniowym Zadłużaczu.

Cześć.

w

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886801 2010-11-16 10:51 ukryj wątek zgłoś do moderacji opinię 2166852 2010-11-15 13:35 2010-11-16 02:48 o! kliknął/ kliknęła na negatywa PÓŁGŁOWEK.

PÓŁGŁOWEK, bo zozumiał PÓŁ - że mają robić drogi i że załatwił pożyczkę, ale drugiej POŁOWY już nie kuma - że to TYLKO ZAŁATWIENIE POŻYCZKI (NO I DŁUGU :) ).

P.S.
LEPIEJ? Teraz rozumiesz?
Moje uwagi: nie powinieneś zaczynać od "wystarczy", bo to nic nie znaczy.
Tu nie było "powtórzeń".

P.S. 2. Sam masz pretensjonalny burdel w głowie. No i wygląda na to, ze jesteś zdecydowanie PÓŁGŁÓWKIEM skoro swoje uwagi ograniczasz do stylistyki, a nie masz NIC merytorycznego do powiedzenia, co zaprzeczałoby twierdzeniu o "półgłówkach" - w powyższym kontekście.

W

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886802 2010-11-16 10:54 o! kliknął/ kliknęła na negatywa PÓŁGŁOWEK. PÓŁGŁOWEK, bo zozumiał PÓŁ - że mają robić drogi i że załatwił pożyczkę,

ale drugiej POŁOWY już nie kuma - że to TYLKO ZAŁATWIENIE POŻYCZKI (NO I DŁUGU :) ).

P.S.
LEPIEJ? Teraz rozumiesz?
Moje uwagi: nie powinieneś zaczynać od "wystarczy", bo to nic nie znaczy.
Tu nie było "powtórzeń".

P.S. 2. Sam masz pretensjonalny burdel w głowie. No i wygląda na to, ze jesteś zdecydowanie PÓŁGŁÓWKIEM skoro swoje uwagi ograniczasz do stylistyki, a nie masz NIC merytorycznego do powiedzenia, co zaprzeczałoby twierdzeniu o "półgłówkach" - w powyższym kontekście.

W

w

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886586 2010-11-15 14:13 mało, za mało ...

Tyle razy (przed wyborami) słyszeliśmy o "wielkich" pieniądzach na drogi, a po wyborach nic się nie budowało. Obecnie zaczęto realizować obietnice sprzed paru lat (z oporami, ale jednak), a co z obietnicami sprzed roku, dwóch i trzech lat???
Co z Południem Gdańska???
(…)Projekt budżety Gdańska na 2011 rok zostanie przedstawiony już nowo wybranym radnym na grudniowej sesji Rady Miasta(…) rozumiem, że tradycyjnie po wyborach nie będzie już pieniędzy lub zostaną skutecznie "okrojone" na drogi.

FSD

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886676 2010-11-15 17:07 pyta prezydent gdanska.. ahahahaaa.. a przeciez wiekszosc droh budownaych nie ma nic wspolnego z jego dzialalnoscia, a raczej

jej brakem bo to kariwerowicz

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886433 2010-11-15 11:40 a o innych inwestycjach zampomniano? (13)

Zapraszam na ul. Kampinowską do końca - do ul. Nowiny - istna wizytówka obecnej władzy Miasta.

Piotr M.

popieram opinię 76 / nie zgadzam się 26
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886440 2010-11-15 11:42 (2)

gdzie jest KampinoWska??????

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4886720 2010-11-15 19:55 pod warszawa

mapa

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886724 2010-11-15 19:57

błąd w pisowni jest tutaj najmniej istotny, ktoś chyba próbuje odwrócić uwagę od rzeczywistego problemu, o którym pisze Piotr

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886490 2010-11-15 12:18 (2)

no własnie a gdzie to ? czy to nie inwestor osiedla powienien byl sie tym zajc ?

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886579 2010-11-15 14:07

Kampinoska Kowale-Orunia.....
Albo nie załapałam ironii

ona1

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886723 2010-11-15 19:56 inwestor osiedla?

właścicielem 100% udziałów w TBS, które wybudowało Zielone Wzgórze, jest Miasto Gdańsk. Więc tak, zgadzam się, miasto powinno się tym zająć.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886609 2010-11-15 14:42 a czy to te nowe osiedla powstajace jak grzyby po deszczu na zadupiu gdanska (1)

trzeba sie nie bylo wyprowadzac z centrum miasta i tera nie lamentowac

kris

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 9

zgłoś do moderacji opinię 4886662 2010-11-15 16:11 głupiś...

aż sie tłumaczyć nie chce

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886656 2010-11-15 15:57 kampinoska (1)

też mam nadzieje że po zakończeniu dużych inwestycji starczy w budżecie jeszcze kasy na zamianę drug gruntowych typu Kampinoska na coś nadające się do użytkowania dla pojazdów innych niż Hum-Vee ;)

Krzysztof

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886659 2010-11-15 16:06 Eee tam, nie patrz na błoto

Patrz na stadion jak nam pięknie rośnie na Letnicy. A to musi kosztować. No zobacz jaki wielki. Trochę musisz poczekać na drogi. Potem utrzymanie tego stadionu będzie też kosztowało, więc jeszcze trochę będziesz musiał poczekać... Ale będziesz mógł być dumny ze stadionu, że FIFA mogła tam sobie zrobić swoją imprezę. A co nie stać nas?

Gajowy

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886695 2010-11-15 18:15 to nie Główne Miasto tylko zadupie (2)

i na co liczysz, na aksamitne chodnikie. Sam wybrałęś to siedź na smietnisku

Tax

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886711 2010-11-15 19:22 O i to jest przykład rozwiązywania problemów (1)

przez i przedefiniowanie. Nie jest problemem brak infrastruktury w miejscu gdzie mieszkamy, tylko problem naszej głupoty, że zamieszkaliśmy w miejscach gdzie nie ma infrastruktury. Powinniśmy wszyscy mieszkać w centrum, po 10 osób w jednym pokoju ale za to z dobrą drogą dojazdową, kanalizacją, itp, itd. Kolega Tax jest chyba z PO? Tak zgaduję, bo widziałem już jeden problem rozwiązany w ten sposób przez rząd. Jeśli mamy za duży deficyt budżetowy, to zaczynamy go inaczej naliczać :-)

Gajowy

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886780 2010-11-16 07:17 zastanów się taxie, kto płaci w Gdańsku podatki?

Czy my - mieszkańcy Południa - posiadający głównie własne mieszkania/domy, czy użytkownicy zadłużonych na dziesiątki milionów PLN komunałek w "centrum"?
Na których mieszkańcach powinno bardziej zależeć Budyniowi?

bam

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886434 2010-11-15 11:40 jupi (1)

budujemy mosty dla pana starosty

bm

popieram opinię 72 / nie zgadzam się 11

zgłoś do moderacji opinię 4886562 2010-11-15 13:48 A odsetki dla hołoty

Andrzej

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886435 2010-11-15 11:41 (4)

Tak trzymać!! Mam nadzieje że korki się trochę rozładują.

Arek

popieram opinię 61 / nie zgadzam się 35
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886530 2010-11-15 13:13 "TAK" trzymać? znaczy "JAK"? kupować za pożyczone? kupować za pożyczone? (2)

kupować za pożyczone? kupować za pożyczone?

a się spłaci jak - samo?

pomyśl

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886692 2010-11-15 18:10 a ty jak dom stawiasz to za gotówke? (1)

jak tak to gratuluje. drogi, podobnie jak domy służą przez wiele lat. mozna by budowac tak, zeby budzet byl zrownowazony, ale wtedy mielibysmy jedna wyremontowana ulice na 5 lat i wszyscy musieliby miec SUV-y i anielska cierpliwosc do stania w korkach

do pomyśl

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886721 2010-11-15 19:55 pieniądze można pozyskiwać z różnych źródeł, poza kredytem. jak się ma głowę na karku i pcha się na urząd prezydenta.

jak się ma głowę na karku i pcha się na urząd prezydenta umieć takie znaleźć,
a ten mamałyga przed poprzednimi wyborami nie potrafił nawet wymienić źródeł dochodu gminy.

zadłużać każdy idiota potrafi - zwłaszcza, że sam nie będzie spłacać !!

poza tym każdy wie, że idzie poważny kryzys i kto może kupuje złoto, ale Adamowicza to przecież nie obchodzi, bo jak coś to powie: a któż to mógł przewidzieć?
a spłacać będą Twoje dzieci i zastanawiać - dlaczego tatuś był taki...mądry i popierał takiego pierdołe, który tylko długi potrafi robić - mimo 15 lat (!!!) na najwyższych miejskich stanowiskach

pomyśl

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886675 2010-11-15 17:03

jak 500mln ma robić wrażenie
jak sam węzeł karczemki to koszt niespełna 200mln złotych, jedno większe skrzyżowanie
ale trzymam kciuki jak cholera, że to skrzyżowanie rozwiąże w końcu problem z wyjazdem z Gdańska, bo ile będziemy jeszcze tracić życia w korkach, no ludzie ile można, żeby 25km robić w najlepszych wiatrach w 1h
to rowerem się tak jeździ

maxxx

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886436 2010-11-15 11:41 Pytanie: Co będzie z Polską (a i Gdańskiem) gdy skonczą się pieniądze z UE? (10)

Pewnego dniabędziemy realnym płatnikiem. Tymczasem cały przemysł zostal skutecznie przez ludzi UW/PO zniszczony.

as

popieram opinię 88 / nie zgadzam się 73

zgłoś do moderacji opinię 4886504 2010-11-15 12:35 a przecież w cewnie benzyny też część powinna iść na naprawę dróg

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886538 2010-11-15 13:28 na przykład stocznia w Gdańsku? (4)

a nie - to "zasługa" PiSiorków :)

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886580 2010-11-15 14:08 (2)

A nie czasem POwców?;>;p

ona1

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 5
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886793 2010-11-16 09:17 no właśnie tym razem nie (1)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886804 2010-11-16 11:58 Czy mi się wydaje, czy PO znalazła inwestora dla Stoczni Gdyńskiej?

:P Bo wznawia produkcję...

Michu

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886612 2010-11-15 14:47 SG to zasługa Rakowskiego

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886667 2010-11-15 16:27 Sprzedadzą nas Fjutinowi...

bo innego wyjścia przecież nie będzie...

fan budynia

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886703 2010-11-15 18:43

Oddadzą Gdańsk Niemcom albo sprowadzą tu z powrotem Żydów.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886706 2010-11-15 18:59 sprzeda się mieszkania komunalne prywatnym firmom

lokatorów wygoni się do kontenerów. A za resztę kasy zorganizuje się koncert, żeby było światowo.

Nie chleb, a igrzyska!

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886797 2010-11-16 09:59 ....niekonczace sie pielgrzymki, w buszu do cudownych miejsc

.. mieszkancy zadowolą sie różańcem i kartoflami

kartofel IV pomrocznej

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886437 2010-11-15 11:41 "Czy pół miliarda na drogi robi już wrażenie na internautach, czy jeszcze nie?" oj żeby cię internauci nie ukarali w niedzielę (9)

za tę pychę :)

internauta ;)

popieram opinię 175 / nie zgadzam się 35

zgłoś do moderacji opinię 4886443 2010-11-15 11:44 wybory są w realu

oj żeby się internauci nie obudzili zapłakani i zasikani w poniedziałek rano mówiąc "welcome to the real world" :)

real internauta

popieram opinię 25 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886529 2010-11-15 13:13 (1)

a kto to są ci mityczni internauci? bo ciąglę słyszę w mediach a to internauci to a to internauci tamto. To jakaś partia polityczne jest, czy stowarzyszenie??

olo

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886668 2010-11-15 16:47 to takie chamy

co pornografie przy pifie oglondajom :))))))

3city

popieram opinię 14 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886535 2010-11-15 13:24 trzeba mieć tych wyborców za niezłych idiotów (pewnie słusznie), żeby

im obwieszczać na tydzień przed wyborami, że się im wybuduje drogi za POŻYCZONE i liczyć, nie bezpodstawnie przecież niestety, na zrobienie na nich wrażenia.

DOBRY GOSPODARZ - POŻYCZYŁ!!
wydaje mimo, że nie ma! :)
spłacaniem na razie się nie martwi.

TO ROBI WRAŻENIE!!

zwłaszcza, że spłacane będzie jeszcze długo jak PA będzie już na emeryturze siedział w jednym ze swoich 3 mieszkań (a wtedy to już pewnie 3 domów)

myślcie czasem - mimo, że to trudne

popieram opinię 18 / nie zgadzam się 7
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886621 2010-11-15 14:55 kara za pyszny budyń nadejdzie w niedzielę (1)

bambam

popieram opinię 9 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886669 2010-11-15 16:48 i tak go wybiorą, bo nie ma gość żadnego przeciwnika.

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886666 2010-11-15 16:26 Niestety w realu głosuja słabiej wyksztalceni zwolennicy PO którzy nie korzystają z internetu (1)

niz mądrzejsi internauci - krytycy PO

as

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 6

zgłoś do moderacji opinię 4886800 2010-11-16 10:26

Jak na razie statystyka przemawia przeciwko tobie :)

Lepiej wykształceni są zwolennicy PO, niż wierna PiSiorom wieś i ściana wschodnia :D A w miastach parafialny taliban :D

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886752 2010-11-15 21:42 Jak co roku Budyniu - plany i projekty

Na które są wydawane miliony. Potem stają się nieważne i cza je robic od nowa. I tak w koło macieju....

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886438 2010-11-15 11:42 (1)

Na mnie wrażenie zrobiłoby przeznaczenie 10% kwoty na nowe drogi na zwiększenie budżetu ZTM.

popieram opinię 35 / nie zgadzam się 13

zgłoś do moderacji opinię 4886744 2010-11-15 20:58

ZTM to studnia bez dna,szkoda na nią kasy.

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886439 2010-11-15 11:42 Hmmm... ? (4)

Czy pół miliarda na drogi robi już wrażenie na internautach, czy jeszcze nie? - pyta prezydent Gdańska.

Luigi

popieram opinię 28 / nie zgadzam się 14

zgłoś do moderacji opinię 4886546 2010-11-15 13:32 na mnie nie robi, pracowałem na droższych kontraktach

inż.

popieram opinię 10 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 4886640 2010-11-15 15:21 "- Czy pół miliarda na drogi robi już wrażenie na internautach, czy jeszcze nie? "

2/3 pożyczone!!!
k_wa - jak można być tak bezczelnym?

w

popieram opinię 16 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886642 2010-11-15 15:24

na mnie też nie robi!
wybudujcie solidną sieć tramwajową i kolej metropolitalną - oto jest alternatywa dla korków

zresztą za ćwierć tej sumy rocznie można by ufundować bezpłatną komunikację miejską w gdańsku. może więc warto zamiast napędzać kasę prywatnym firmom drogowym wreszcie zrobić coś dla mieszkańców?
sporo o tym piszą na swojej stronie Młodzi Socjaliści

wygooglaj nas: "kaszubski socjalistyczny portal informacyjny"

popieram opinię 11 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4886708 2010-11-15 19:02 jego następca się tym zajmie

ego następca się tym zajmie

ego następca się tym zajmie

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886441 2010-11-15 11:43 (25)

Oho!!! Nadal trwa tu kampania wyborcza Adamowicza...

były wyborca PO

popieram opinię 126 / nie zgadzam się 20
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886500 2010-11-15 12:27 a teraz na kogo głosujesz ? (5)

na tych co zamiast dróg pomniki budują?

Gruby Jurek

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 13
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886514 2010-11-15 12:50 (3)

Masz na mysli pomnik Kindertransportow, czy te cztery lwy-potworki?

p:-)

popieram opinię 12 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886523 2010-11-15 13:00 hehehe

hehehe

zet

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886539 2010-11-15 13:29 raczej pomniki smoleńska w każdym kościele (1)

i największy jezus na świecie ;)

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 5

zgłoś do moderacji opinię 4886600 2010-11-15 14:31 pomnik jeszusa nei był budowany za publiczne - jesli to ma dla ciebie jakeiś znaczenie.

jednak nie sądzę by miało.
większą sztuką wybudować wielki pomnik za swoje niż drogę za cudze!

w

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1

zgłoś do moderacji opinię 4886805 2010-11-16 13:20 na Adamowicza

Dariusza

drugi były wyborca PO

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886521 2010-11-15 12:58 Ostatni tydzien przed wyborami (18)

Zaczyna sie napinka bylego prezydenta. Dziwnym trafem zaczyna mowic o drogach akurat teraz, ale jest juz zdecydowanie za pozno. Dla niego.

misiek

popieram opinię 17 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886531 2010-11-15 13:16 (17)

Przekonamy się w niedzielę - na 90% Adamowicz wygra.

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 12
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886537 2010-11-15 13:28 pewnie tak - skoro kobiety i inne osoby nei myślące logicznei będą glosować/ (13)

FACET CHWALI SIĘ, ŻE ZDOŁAŁ ZADŁUŻYĆ MIASTO A NA LUDZIACH WRAŻENIE ROBIĄ ...DROGI...WIĘC GŁOSUJĄ... NA NIEGO
:/

GDZIE TU SENS??

BO ZADŁUŻYŁ??
NIE WYGOSPODAROWAŁ, NIE ZAROBIŁ - TYLKO POŻYCZYŁ!!!?

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 13 / nie zgadzam się 4
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886540 2010-11-15 13:30 dziękujemy za obrazę kobiet, właściciwe one facetom nie potrzebne jak widać (8)

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886559 2010-11-15 13:44 potrzebne, cholernie! dlaczego nie potrzebne? (4)

mówię tylko, że kobiety rzadziej (jeszcze rzadziej|) kierują się logiką - bardziej wrażeniem.
zresztą Twój wpis o tym świadczy.

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 3
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886629 2010-11-15 15:09 i strzeliłeś babola, nie jestem kobietą, właśnie widać jak działa twoja logika (3)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886645 2010-11-15 15:29 działa dobrze. mam tylko pytanie: (2)

skoro jesteś facetem to jak możesz pytać (nawet retorycznie) - po co facetom kobiety? :)))))
nie wiesz????? do politykowania??? :)

należysz widać do tej grupy facetów, którzy myślą już jak kobiety, ale i pewnie też próbujesz im się po prostu podlizać

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886650 2010-11-15 15:38 odstaw dopalacze (1)

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886658 2010-11-15 16:05 co poszło w pięty? oj. :{

sam odstaw

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886615 2010-11-15 14:48 powiedz dziewczyno - co wiesz o tych inwestycjach, interesuje Cię skąd się biorą na to (2)

pieniądze? zastanawiasz się jaka bedzie koniunktura na świecie w najbliższych latach (A BĘDZIE ZŁA)? czy wieszo tym, że wzięcie kredytu przez miasto jest czymś czym warto się chwalić? jak można chwalić się inwestycjami, które wg ubietnic powinny być juz dawno w trakcie realizacji?? czy nie zozumiesz, że ogłaszanie tego "osiągnięcia" tydzień przed wyborami stanowi bezczelność?
itd itd..
pozdrawiam!

w

popieram opinię 5 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886630 2010-11-15 15:11 dr marketingu, nawet nie wisz ze tu piszę, ładnie się tak wypowiadać? (1)

A gdzie masz wyniki ankiety,że kobiety nie kierują się logiką? Chce zobaczyć

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

zgłoś do moderacji opinię 4886652 2010-11-15 15:51 a co ma doktorat z marketingu do tych pytań?

no może tylko co do tego, pewnie się zgodzisz, że przedstawianie "osiągnięć" na tydzień przed wyborami jest chwytem marketingowym.
jest oczywistym elementem marketingu politycznego mającego za cel wypromować takiego bubla jak PA. a istotne dla nich (PA i s-ka) jest czy dane wydarzenie będzie postrzegane jako osiągnięcie - bez względu na to czy faktycznie nim będzie. otóż - to żadne osiągnięcie!! obawiam się jednak, że za takie będzie przyjęte przez "wyborców".

co wyników badan ankietowych jako potwierdzenia nielogiczności myślenia kobiet? :)))) proszę !
fakt, że ankiety (nawet "naukowe") poczytuje Pani jako możliwe potwierdzenie bądź zaprzeczenie pewnego twierdzenia świadczy, że nie myśli Pani do końca logicznie. ależ proszę się przyjżeć dokładnie czym są ankiety!

autor

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886541 2010-11-15 13:30 jasne - obrażaj kobiety (1)

czego was ten Jarek uczy :) :) :)

popieram opinię 6 / nie zgadzam się 4

zgłoś do moderacji opinię 4886563 2010-11-15 13:49 Jarek nie jest moim nauczycielem!!

Szkoda tylko, że nie widzisz, że ktoś próbuje robić Ci wodę z mózgu - po to żeby dostać Twój głos.
To nie obraźliwe??

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886542 2010-11-15 13:32 a powiedz: jak chcesz sobie nowe większe i lepsze mieszkanie kupić (1)

to zbierasz pół życia i kupujesz za gotówkę, czy bierzesz kredyt?

waldek

popieram opinię 4 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4886594 2010-11-15 14:27 staram się nie zadłużać. zapytaj lepiej o to adamowicza: co robi jak chce większe i lepsze mieszkanie

poza tym: pytanie czy jest się czym chwalić? kredyt jest powodem do dumy?
wpisałbyś kredyt w rubryce "szczególne osiągnięcia" w CV ?
bo chyba nie ma wątpliwości, że PA przedstawianie takich "wyczynów" tydzień przed wyborami jest celowym i świadomym przedstawianiem swojego CV przed wyborcami?

nie głosujcie jak nie myślicie

popieram opinię 7 / nie zgadzam się 1
zobacz cały wątek ukryj wątek

zgłoś do moderacji opinię 4886701 2010-11-15 18:42 (1)

A ja mam nadzieję, że Adamowicz wygra!

Ale Dariusz Adamowicz!!!

Gdańszczanka TBG

popieram opinię 8 / nie zgadzam się 0

zgłoś do moderacji opinię 4886730 2010-11-15 20:03 portal frustratów.

net

popieram opinię 1 / nie zgadzam się 3

zgłoś do moderacji opinię 4886806 2010-11-16 13:22 no właśnie - na 90 %

ja liczę na te 10 procent szans na lepsze życie :)

Rex

popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

dodaj swoją opinię

Warte uwagi: