• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta

ms
20 sierpnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 

"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.


Kadr z Gdańska... Kadr z Gdańska...
...i z Gdyni. ...i z Gdyni.

Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.



W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?

Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.

W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".

Podoba ci się ta reklamówka?

A wy jak oceniacie ten filmik? Czulibyście się zaproszeni do Polski?
ms

Opinie (278) ponad 20 zablokowanych

  • Gdańsk i Gdynia jednym stali się...

    Szkoda tylko że w tym filmiku kadr z Gdyni pokazany jest jako Gdańsk. Filmik nie wskazuje jednoznacznie że jest to albo Gdynia albo po prostu Trójmiasto. My oczywiście tutejsi wiemy gdzie co jest, ale spoza pomorza to już wątpię. A przecież my się z Gdańskiem nie lubimy, więc teraz nie wiadomo czy się cieszyć ze nas pokazali, czy płakać że opisali nas jako Gdańsk...

    • 9 1

  • ta reklama leciala juz 2 miesiace temu na Eurosporcie

    • 4 1

  • Filmik niezły, fajnie, że nie zrobili szmiry w typie filmików o Turcji czy Azerbejdżanie.

    Niestety, my wiemy, że ten kraj to dno - bród, syf, tępe rządy i lipa na drogach, na kolei, w urzędach. Ale ogólnie propaganda udana. Szkoda, że w odróżnieniu od innych reklamówek, u nas to jest tylko propaganda, bo tak naprawdę poza ścisłym centrum wielkich miast tak naprawdę nic dobrego nie ma.

    • 4 2

  • Jak się okazuje w 1 minucie można zmieścić przemyślany, pełen energii,nie mroczny, jak to było poprzednio z Gdańskiem, filmik reklamujący całą Polskę,a wstawki o fitbolu są tylko dodatkiem i nie dominują.Po turniej Juro.2012, ma być tylko początkiem w celu poznania Polski,jako kraju: nowoczesnego, z mądrymi i przyjaznymi ludźmi, otwartymi naturystów nie tylko sportowych, atakże wieloma pieknymi miejscami,w których znakomicie mozna się zrelaksować i wypoczać.Natomiast smak prawdziwego nieskażonego jadła, poznacie, jak przyjedziecie :) A Mruderom zawsze będzie źle..

    • 3 5

  • kiepskie

    tragiczna jest ta babka z "Feel invited" :P okropny akcent

    • 7 7

  • Molo w Zaspie

    i tyle

    • 3 4

  • co ma reklamować dziewczyna z ramiączkiem na Wybrzeżu ?

    łątwy seks ?? to ma być nasza reklama ?? I tak wszystkie bruneciki świata z Pakanami, Turkami, Arabusami, Latino etc etc wiedzą o łatwych i tanich Polkach...

    • 13 4

  • Zapomnieli dodać o wielogodzinnych postojach / opóźnieniach (1)

    w podróżowaniu pociągami :DDD bo przecież kto by nie chciał przyjechać do Polski postać sobie gdzieś nie wiadomo gdzie, w brudnym, ciasnym wagonie ;D tak, żeby zobaczyć jak tu ludzie sobie żyją ;D

    • 7 2

    • Ale przeciez to jest atrakcja turystyczna człowiek przyjedzie do POlski reklamowanej jako Rajską zieloną wyspe

      a tu sie okazuje ze wsiada do pociagu z biletem który sporo kosztuje i moze co najwyzej sobie usiasc na korytarzy na podłodze pociagu.Razem z innymi tubylcami i gdzie bedzie miał taka okazje bysie z ludzmi po spoufalac w tłoku.Na dodatek pociag sie zpózni z godzine lub wiecej i nie zdązy na przesiadke :) A jak sie postara to go jeszcze okradną :)

      • 0 1

  • reklamówka niestety przecietna dobra jest ale tak w połowie,była by lepsza gdyby całkowicie wyciac zniej euro 2012 i kibiców

    skoro ma trafic do turystów a nie do kibiców wiec raczej bedzie zniechecac tymi motywami zenujacego euro 2012.Harcerze za skautów rozumiem bo zagranica tacy są własnie kojazeni.wiec dodał bym wiecej natury parków ,lasów wycieczek w górach morza i platzy zamiast tego piłkarskiego badziewia.

    • 2 0

  • Motywy z trójmiasta,

    jeszcze jacht jest z trójmiasta ;-) Nautikus z jacht klubu kotwica.

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane