• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta

ms
20 sierpnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 

"Czuj się zaproszony do Polski!" - dużo natury i dobrej zabawy, piłka nożna jedynie w tle.


Kadr z Gdańska... Kadr z Gdańska...
...i z Gdyni. ...i z Gdyni.

Reklamówka Polski przed Euro, w której stadion jest tylko dodatkiem, a nie motywem przewodnim? To pomysł Polskiej Organizacji Turystycznej na przyciągnięcie nad Wisłę nie tylko futbolowych fanów. Pomysł - dodajmy - bardzo dobry.



W reklamówce chodzi o Euro 2012 - nie ma wątpliwości - bo w minutowym filmiku pojawiają się wszystkie miasta-gospodarze turnieju. Tyle tylko, że to nie sport gra w nich główna rolę. Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?

Także Trójmiasto ma swoje trzy ujęcia. Jest Gdańsk z Motławą i Sołdkiem, oraz fontanną Neptuna. Jest Gdynia z Darem Pomorza i Sea Towers (ktoś ma jeszcze wątpliwości, ze ten budynek stał się symbolem miasta?). I jest piękna dziewczyna patrząca na morze z molo, które może i nie jest w Sopocie, ale z Sopotem od razu się kojarzy.

W całej reklamie piłki nożnej prawie nie ma. Zamiast tego jest i żubr, i łoś, i łowione w strumieniu ryby. Są harcerze (choć nie wiedzieć czemu ubrani jak skauci) i wspinaczka po skałach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Do tego żaglówka prująca falę zatoki i kajak na rzeczce wijącej się w dzikim lesie. To niezły pomysł, bo lasy na Zachodzie wyglądają przy naszych jak oranżerie. No i dziewczyna w ostatnim ujęciu która zachęca: "Feel invited", czyli "Czuj się zaproszony".

Podoba ci się ta reklamówka?

A wy jak oceniacie ten filmik? Czulibyście się zaproszeni do Polski?
ms

Opinie (278) ponad 20 zablokowanych

  • Niezle

    ale ja wspomnialbym o gorzalce i kielbasie

    • 1 1

  • Gdynia (1)

    Tylko dlaczego gdy mówią Gdańsk w kadrze widać Gdynię?? Ten filmik leciał przez cały Tour de France. Cały świat myśli, że w Gdańsku stoi "Dar Pomorza". Wstyd i hańba!!

    • 11 1

    • Bez urazy, ale chyba nie sądzisz, że final destination jakiegokolwiek turysty z zagranicy mogłaby być Gdynia?

      • 2 0

  • ja bym napisał

    "Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i doTrójmiasta". Ale może znam kiepsko nasz język.

    • 0 1

  • "Rewelacyjny filmik zaprasza do Polski i Trójmiasta" (1)

    Iście dziennikarskie podejście, prosto od rewelacyjnych dziennikarzy trojmiasto.pl Nie jest czasem tak, że dziennikarz powinien być bezstronny? Nie sugerować czytelnikowi jak ma się odnieść do treści artykułu? Proszę bardzo, autor może wyrazić swoją opinię w komentarzach...

    • 3 1

    • skasują ciebie zaraz

      • 0 0

  • banda malkontentów (4)

    film jest bardzo dobry. zrobiony pod określonego odbiorcę, a nie pod was. wy już tu jesteście i was ten film nie ma do niczego zachęcać, a na tyle na ile znam gusta cudzoziemców - globtroterów będzie im się podobał. problem w tym że nie wielu z was to rozumie i nie za bardzo chce sobie zadać trud żeby zrozumieć. lepiej k....a ponarzekać!

    • 31 11

    • bardzo dobry film (1)

      • 5 2

      • świetny film, optymistyczny dla odmiany

        Co z tego że to ściema z atrakcyjnością skoro każda reklama trochę oszukuje, chodzi o to żeby przyciągnąć turystów, którzy podkręcą nam gospodarkę. I bardzo dobrze niech się nabiorą i przyjadą zostawiać swoje dolary i euro. Wszyscy na tym skorzystamy jeśli przyjadą , dlatego nie narzekajcie tylko starajcie się żeby chcieli tu właśnie przyjechać a najlepiej jeszcze kiedyś wrócić, więc macie być promienni i uprzejmi dla turystów.

        • 2 0

    • dzidziuś twój podpis sam juz swiadczy otobie nbardzo dobrze sie okresliłes podpisem

      wiec niemam nic wiecej do dodania.

      • 3 4

    • pod określonego odbiorcę

      tzn jakiego dokładnie odbiorcę? Pytam. żeby wiedzieć czy się łapię.Artykuł kończy się wyraźną prośbą o ocenę filmu przez czytelników. No i czytelnicy wyrażają swoją opinię dzidziusiu :/

      • 2 7

  • oszołom to pisał!!!

    Osoba wypowiadająca się w takim temacie powinien znać swój kraj i atrakcje. Trojmiasto.pl spada mocno z poziomem."Jedynie w Warszawie pokazany jest stadion, co jednak nie dziwi, bo jak inaczej promować stolicę?"Po prostu żałosne. Proszę lepiej płacić ludziom, albo nie zatrudniać ludzi z przypadku.

    • 4 0

  • Polska?

    kraj Bolka, Lolka...i Toli.

    • 1 1

  • Czemu Skauci? (4)

    Dla mnie filmik został zrobiony rewelacyjnie, Jedyny niesmak powoduje u mnie ujęcie ze skautami. Rozumiem że na świecie skauci są znani i rozpoznawalni niż harcerze ale jednak u nich raczej ich nie ma, powinniśmy pokazać właśnie naszych Polskich harcerzy, tym bardziej że jak sądzę i tak wszyscy zrozumieliby kim tacy harcerze są.

    • 25 4

    • czemu ?????? bo nie ma dżemu !!!!!

      • 1 0

    • To byli harcerze, (2)

      scouts = harcerze

      • 6 5

      • niedokońca (1)

        u nas był od początku był bardziej wyeksponowany wątek militarny. u zachodnich scouts tego nie było

        • 1 1

        • dobra dobra...

          nie bądź taki do przodu, cwaniak. Lepiej powiedzieć tak, żeby ktoś zza granicy zrozumiał, czy powiedzieć harcerze i dziwić się że ludzie nie wiedzą o co chodzi?

          • 3 0

  • tlum (2)

    Tylko rozwrzeszczany tlum, nic wiecej w nim nie widac. A grzyby, a niedzwiedzie w Bieszczadach a goralskie oscypki, a pola, maki, konie i krowki (zwierzaki i cukierki). rozwrzeszczany tlum to moze miec kazda nacja.

    • 5 4

    • hahaha (1)

      jaki koment, nie mogę.. hahaha ... jolka idź lepiej do kościółka

      • 1 2

      • tylko że jola ma rację...

        • 2 1

  • Wsadzę kij w mrowisko, gniot jakich nie mało....... (1)

    Takich podskakujących panienek, przejść przez rozbłysk, kopii pomysłów z dziedziny fotografii (vide Kraków lub Gdańsk z tłumem), łódek prowadzących do wniosku, że mamy ciepłą riwierę, masówek z tłumem i ciałem innej osoby płynącej na rękach innych, czyli pomysł żywcem wzięty z koncertów muzycznych, no i ten rozchełstany młodzian pod krawatem podskakujący jak po kilku głębszych, różowa foka (no comment), zwłaszcza, że w medialnej reklamie fokarium promowana jest niebiesko-biała, łoś wychodzący z wody jakby można było to sobie obejrzeć w naturze ot tak i co najmniej dwuznacznie patrzące w obiektyw młode dziewczyny. Same ujęcia (kompozycja) w stylu amatora filmowca, brak pomysłu, zadęcie na nie wiadomo co i wyciągnięta kasa od płatników-sponsorów. Jak dla mnie totalny gniot, kopia pewnej reklamówki też o stadionie. A jest tylu zdolnych ludzi, którzy mają pomysły, co można było wykorzystać ogłaszając konkurs w mediach. Ale w tej dziedzinie są "domy medialne" i ich cała otoczka, która nie daje szans zdolnym, liczy się......, no właśnie co się liczy ?, poddaję to retoryczne pytanie oglądającym reklamówko podobny produkt i czytającym mój komentarz.

    • 3 2

    • I jeszcze uzupełnienie, widziałem pewną reklamę znanego polskiego muzeum....

      zrobiona w stylu teledysku z którego wynika, że samo muzeum to jeden teledysk, o treści nie wspomnę bo to toal żenada. Twórcy powinni trochę pooglądać produkty innych producentów i się zastanowić kto jest docelowym odbiorcą

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane