Napisali o nas

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Opinie + Oceń

opinia

Sylwia - opinia

Kierowca o numerze 4253 na linii Z próbował zamknąć mi drzwi przed nosem tylko dlatego, że trzymałam telefon w ręku. Gdy wsiadłam wykrzykiwal do mnie na cały autobus że jestem niepoważna.

  • Sylwia
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2020
opinia

Anna - opinia

W dniu dzisiejszym tj 25.09.2020 autobus 86 godz 8:02 w Rumi na przystanku Klonowa 01 w stronę dworca nie zatrzymuje się i nie zabiera pasażerów, w tym wypadku uczniów, którzy dojeżdżają do dworca a potem SKM do Gdyni.... Porażka

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Piotr - opinia

Chciałbym zgłosić skargę na Kierowce jadącego autobusem o 14.33 a Placu Kaszubskiego dnia 21.09 dwa razy nie otworzył drzwi , raz Osobie bardzo młodej , raz starszemu Panu.

  • Piotr
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Bartek - opinia

Dramat, autobus 181 odjeżdżający o 21.46 z przystanku sopot pkp. w tym miesiacu, nie odjechał punktualnie, odjeżdża 1-2 przed czasem. Zakupcie kierowca zegarki, zmiecie rozkład. Ludzie na orbitę zaczynają latać, a wy nie umiecie skorygować rozkładów jazdy.

  • Bartek
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Emilia Kamrowska - opinia

Dzisiaj godzina 15:18,Leśny Zakątek n/ż autobus linii 171 czerwony.Wsiadłam na przystanku Dąbrowa Centrum.Jestem z balkonikiem trzykołowym ze względu na ograniczenie chodzenia.Autobus zatrzymuje się,naciskam przycisk obniżenia stopnia,kierowca nie reaguje.Udało mi się wejść ,choć ciężko było.Odpuściłam kierowcy.Przed Leśnym Zakątkiem, nacisnęłam przycisk "stop" oraz przycisk obniżenia podłogi.Autobus zatrzymał się ale w samych drzwiach przytrzasnął mi wózek usiłując zamknąć drzwi.Wózek prawie się złożył.Dopiero na mój i ludzi krzyk kierowca zorientował się co zrobił ale oczywiście podłogi nie obniżył,nie zapytał czy coś mi się nie stało.Mam nadzieję,że sprawa mimo wszystko iż nie ucierpiał AM,konsekwencje zostaną wyciągnięte.

  • Emilia Kamrowska
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Ula - opinia

Dzień dobry. Chciałam podzielić się opinią bo uznałam, że jest to bardzo ważne i cieszę się , że tak Gdynia dba o mieszkańców w obecnie sytuacji gdzie nadal istnieje pandemia - o czym mnóstwo osób zapomina. Ogromne podziękowania za jakość jazdy, komfort i przypominanie o ostrożności- jadąc autobusem miejskim z Pogórza do Dworca PKP w Gdyni nie dość , że w autobusie klimatyzacja to wszystkie siedzenia oznaczone by zachować dystans, oznaczone ale też wciąż nagłaśniane przez głośnik , iż autobus przyjmuje 50% pasażerów zważając na obecną sytuację - bardzo dziękuję - często lekceważymy odgórne sugestie ale taka postawa daje nam do myślenia ale też do zastosowania się do tych ogólnych obostrzeń ( niejedna osoba pomyśli , ok, skoro są takie wytyczne to się dostosuję choćby dlatego , ze widzi wszystkie informacje na siedzeniach, słyszy wsiadając do autobusu itd. ) Pisze to dlatego,iż niestety, kompletnie inna sytuacja jest już w pociągu ( pomimo miejsca siedzącego wolałam jechać w korytarzu bo w przedziale wszyscy siedzą jak sardynki kompletnie nie zważając na jakąkolwiek ostrożność ) i autobusach miejskich w Warszawie. Tragedia. Dziękuję Gdynio :) Pozdrawiam :)

  • Ula
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2020
opinia

Małgorzata - opinia

22 mają. Linia 181 przystanek Sopot ul. Goyki godz 15:46 autobus nie poczekał odjechał doslwnie kiedy do niego podbiegłam. Pozdrawiam kierowcę. Dobro powraca

  • Małgorzata
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

Lucyna - opinia

Dnia 17.02.2020 Kierowca linii 173 przystanek Derdowskiego-Dębogórska Rumia, odjazd godz. 6.19, odjechał z przystanku o godzinie 6.18. Kierowca przyjechał za szybko na przystanek i widział jak podbiegam do drzwi, które były zamknięte. Pomimo moich próśb nie otworzył ich, tylko stał jeszcze chwilę i odjechał. Rozumiem, że to był poniedziałek, ale życzę Panu Kierowcy trochę więcej życzliwości lub zmianę zawodu.

  • Lucyna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Ireneusz - opinia

Gdynia, ul. Legionów, przystanek Lutycka, autobus 105, 10.02.2020 po godz. 16.00. Dojeżdżając do przystanku stanąłem w w drzwiach, przy kierowcy. Pojazd zwolnił, ale po chwili przyśpieszył. Zadzwoniłem. Pojazd zatrzymał się, przód poza obrysem przystanku. Kierowca zaczął ubliżać mnie, że jestem bez refleksu itp. Nieważne, czekam na otwarcie drzwi. Zamiast tego następna zaczepka. Ponoć śmieję się z niego, a więc nie wypuści mnie!!! Musiałem jechać na następny przystanek. Dla mnie, starszej osoby, był to problem. Jestem w trakcie leczenia stopy, ciągły ból. Wysiadając, życzyłem mu , aby takie podobne zdarzenie przytrafiło się jemu. I moje zdumienie!!! Kierowca, zadowolony, odpowiedział, że takie życzenia zdarzają się mu kilkadziesiąt razy dziennie!!! Czytałem wpisy internautów. Jeden z nich radził, aby wyrywać takie chwasty. Ma rację. Często jeżdżę autobusami. Jestem przekonany, że przypadki złośliwości i zwykłego chamstwa są autorstwem niewielkiej grupy. Ja nie spotkałem się z brakiem profesjonalizmu lub kultury. Wręcz przeciwnie. Jak wytłumaczyć tej niewielkiej grupce, że w autobusie najważniejsi są pasażerowie, a nie uprzedzenia i chore zwidy kierujących autobusem.

  • Ireneusz
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Anna - opinia

Kierowca linii 180wykonujący kurs w dn12.02 z pod szpitala w Gdyni Redlowie/godz 13.06/,zjezdzajac z ul Legionów na Wielkopolska wypuszcza pasażerów których uważa szybciej mimo czerwonego światła.Pozostałym odmawia w sposób chamski tłumacząc że on decyduje kogo ma wypuścić.proponuje baczniej sie przygladac pracy kierowcow a nie wkolo sprawdzac bilety!!!

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Patrycja - opinia

nie dość ze zmienili rozkład jazdy 191 moje dziecko nie ma jak wrócić ze szkoły i pojechać do niej jak ma lekcje na 13:30 to na dodatek kierowca spóźnił sie miał być 17:03 to se stanął i czekał do 17:10 dnia 7 stycznia 2020r.

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Podróżny - opinia

Dnia 11.12.2019 kierowca lini 34 o godz. 19.54 z pętli "Franciszki Cegielskiej" koło Riviery wyjechał przed czasem,, a na moim zegarku była 19.53, widząc biegnących podróżnych pokazał rękoma lekceważący znak i odjechał, choć po chwili stał na światłach wyjeżdżając z pętli, gdzie nie ma ruchu. Był to ostatni trolejbus na Demptowo tego dnia. Byliśmy zmuszeni wziąć taksówkę. Wystarczyłaby odrobina życzliwości ze strony kierowcy.

  • Podróżny
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Agata - opinia

Kierowca linii Z numer 4253 jest zlosliwy chamski beszczelny zachowuje sie jak by za kare pracowal !!!!

  • Agata
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

A.R. - opinia

Czekałam na autobus linii 770,który miał rozpoczęcie swojego kursu na ulicy Oksywie Godebskiego(na tym parzystanku właśnie czekałam),niestety nie doczekałam się autobusu przez co straciłam 20 cennych dla mnie minut. Najśmieszniejsze jest to,że kurs autobusu 770 jest tylko raz dziennie od poniedziałku do piątku. Lepiej to poprawcie bo jest coraz więcej skarg!

  • A.R.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

MENO - opinia

Opuźnienia tragedia normalnie............

  • MENO
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Obywatel - opinia

W godzinach szczytu nie można wydostać się z Chwaszczyna.171i Z wiecznie spóźnione 20-30minut a Ty stój człowieku na tym mrozie i deszczu.Wystarczyloby puścić linię z.Zukowa do Starochwaszczynskiej tam wszyscy się już przesiada.Tyle mówicie O ekologii ale po kolejnym odmarznieciu nóg też kupię samochód.porazka

  • Obywatel
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Ala - opinia

R. 23 listopada Kierowca kursu 15.17 z Karwin nie sprzedał biletu bo nieodliczona kwota gotówki. Oprócz tego był chamski i ze złością burknal "tylko odliczone, nie mam jak wydać" zero dzień dobry do widzenia czy cokolwiek, po prostu nie sprzedał biletu i jechał dalej. Z pewnością miałby jak wydac bo inni pasażerowie też kupowali bilety, on po prostu po chamsku odmówił. Byłam skłonna jechać bez biletu i tylko czekać na mandat, który chętnie bym przyjęła w tej sytuacji. Znalazł się jednak ktoś tak miły i uprzejmy, kto po prostu dał mi kwotę na bilet. Zaznaczam, że nie chciałam zapłacić nominałem 100 czy 200 (zdaje sobie sprawę, że mógłby wtedy faktycznie mieć trudność), ale 20 zł. Co ciekawe innej osobie pan kierowca juz wydał resztę z 10 zł. Nie spotkałam się jeszcze z taką bezczelnością w komunikacji miejskiej. Ponadto nie słyszałam o jakimkolwiek obowiązku pasażera do płacenia tylko odliczonymi pieniędzmi.

  • Ala
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Hanna - opinia

18.11.2019 kierowca autobusu li ni R odjezdzajacy o godz.14.52 z ul.Kujawskiej w Rumii będąc punktualnie na przystanku,bezczelnie zamknął drzwi przede mną,nie otworzył mimo mojego pukania w szynę,byłam na pewno widoczne ponieważ były to drzwi obok kierowcy,nic by się nie stało, gdyby otworzył drzwi,to trwa tylko sekundy,zwykła życzliwość

  • Hanna
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

kierowca zetki

kierowca zetki ktory ma odjazd o 14.19 z przystanku mysliwska ,nie zatrzymal sie ,mimo ze widzial ludzi a nie jest to przystanek na zadanie tylko normalny.Ludzie machali ale pan z zadowolona mina pojechal.kolejny autobus jest o 15.Wiec moje pytanie brzmi po co zatrudniaja panstwo takich ludzi ktorzy jak za kare jezdza z pasazerami.Pan z zkm pow.ze kierowca napyskowal ze sie nie zawroci .Ten kierowca notorycznie zle odzywa sie do pasazerow.Gdy jedzie jakas osoba ktora nie wie za jaka kwote ma kupic bilet to zawsze drze buzie ze tam maja sobie poczytac ,ale np.osoby starsze nie orientuja sie w tych tabelkach.Oprocz tego to czesto jak pasazwrowie wciskaja przycisk na Miszewko na zadanie to pan nie reaguje i jedzie dalej az do przysztanku Miszewo a to spory kawalek drogi dalej.Prosze o zrobienie porzadku z tym kierowca poniewaz nie da sie go dalej tolerowac na tej linii.

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Opinia

To jest jakaś kpina autobus linii Z powinien przyjechać z przystanku Małkowo o godzinie 16:22, a przyjechał o godzinie 16:52. Zrobicie coś z tym, bo ludzie chcą wrócić normalnie z pracy, a nie stać i czekać, aż spóźniony przyjedzie..

  • Maria
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »