ZKM Gdynia Biuro Obsługi Klienta Nr 1

ZKM Gdynia

Wybierz numer

695-174-194 801-174-194
Otwarte do 18:00 więcej

TV Filmy

Zabytkowy trolejbus w Gdyni 696

Zabytkowy trolejbus w Gdyni

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Opinie (27)

Stefan
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

W dniu 2.12.2021 stałam na przystanku linii 109 Zielona Kościoł o godz. 10.20. Pomimo machania ręką kierowca nie zatrzymał się. To zachowanie jest oburzające!!!

Mieszkaniec Gdyni
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

W dniu 02.12. autobus linii 105 nr boczny 2041, w ogóle nie odjechał z pod szpitala w Redłowie w kierunku Mechelinek. Autobusy linii 105 są notorycznie opóźnione, niezależnie od pory dnia i roku.

Jolanta
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Chciałam uzyskać informację dotyczącą linii nr.128.Prawie codziennie jadę po godz 19-ej z przystanku przy ulicy Kilińskiego i z przykrością stwierdzam , że prawie nigdy nie przyjeżdża o swoim czasie tzn o godz.19.03 .Wszystkie inne autobusy np.152, 150, 147 odjeżdżają zgodnie z rozkładem tylko nie 128. Dzisiaj dla przykładu podjechał na przystanek o godz.19.10. To ciekawe zważywszy, że to zaledwie 3 przystanki. Rozumiem , że może coś się wydarzyć ale nie prawie codziennie. Nie przypominam sobie , żeby chociaż raz podjechał punktualnie. Mam nadzieję, że w końcu doczekam się pozytywnych zmian. na Obłuże

Ryszard L.
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Dnia10.11.2021 wracając z pracy z przystanku Rdestowa /Chwaszczyńska spotkałem się z bardzo uprzejmą Panią kierowcę nr 2313 linia trojlebusowa 27 Bardzo dziękuję ,że zauważyła że jestem osobą starszą sama otworzyła drzwi bardzo płynnie prowadzi pojazd i takich kierowców jak najwięcej

Remix2021
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Zróbcie selekcję jak na bramkach , który z tych tzw pasażerów nadaje się do przebywania w komunikacji , to bydło zwane dalej pasażerami to zgraja prostaków , chamów , śmierdzieli i jeszcze długo mógłbym wymieniać My kierowcy zaczynamy mieć dość. Pewnego dnia żadna linia nie wyjedzie to dopiero nabiorą szacunku A Wy drogi zarządzie dalej rozpieszczajcie swój lud

Klaudia
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Jechałam dzisiaj linia 152 nr 5068, autobus jest tak brudny ze idzie się przykleić do poręczy, poddasze autobusu wręcz zadymione siedziska również brudne, kto płaci tym ludziom za sprzątanie autobusów.

Adi
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Wracam z pracy autobusem lini R przesiadam sie na przystanku Hutnicza Estakada 02 na autobus 109 niestety regularnie autobus ten odjeżdża z przystanku o 21:52 ,gdzie wg.roskladu ma odjazd o 21:54 czas wg wyswietlanego na przystanku roskladu . na nastepny musze czekac 26 min .2h tygoddniowo stoje na przystanku bo sie kierowcy spieszy

Rozczarowana Małgorzata
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Kierowca autobusu S 4046 10.10.2021 godz1133 odjazd z Wladysława 4,bardzo nieprzyjemny.Powiedział,że przeze mnie dojdzie do opóźnienia ponieważ musiał mi tłumaczyć zasady obowiązujace co do zakupu biletów.Jestem turystą i nie mam pojęcia o zasadach w Trójmieście panujących,chciałam tylko zakupić bilet,żeby dostać się do Sopotu.Na dzień dobry zostać tak potraktowanym nie jest miło.Kierowca powiedział,że ma dosyć udzielania na każdym przystanku informacji dotyczącej biletów.Więcej kultury proszę Pana....zmienić pracę radzę.

Dariusz
Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2021

Kierowca autobusu R nr 2277 bardzo nie miły i opryskliwy nie chciał sprzedać trzech normalnych karnetów bo jak stwierdził ''nie chce mi się liczyć ile mam wydać reszty''

Bogusław Michalczyk
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021

Dzień dobry.Nazywam się Bogusław Michalczyk i jestem mieszkańcem Gdyni.Miałem przyjemność jechania wczoraj z ul. Świętojańskiej do Szafranowej na Dąbrówce.W przedziale czasowym.ok.13:15 do ok.14-ej.Kierowała Pani kierowca o n-rze służbowym 2545.Byłem zazachwycony Jej kierowaniem.Płynnie,spokojnie.Bajka.Mój głos zapewnie utonie między innymi,ale spostrzeżenie jest takie,że większość Pań kierowców jest profesjonalistkami i Pannoqie kierowcy mogą się generalnie od Nich uczyć.Miałem miły dzień od rana,a ta Pani sprawiła,że był jeszcze milszy.dziękuję !!!

Ktoś
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021

Autobus Lini 173 spóźnił się 14min. Wsiadalam na przystanku Chylonia Dworzec w stronę Rumi. Jak to możliwe że autobus spóźnia się 14min jadąc tylko trzy przystanki !! Nie było korków. Godzina prawidłowa odjazdu 13.47 a byl 14.01...

Ktoś
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021

Autobus Z o numerze 4251... Kierowca bardzo duzo przeklinał i bardzo agresywnie jechał.... Kobieta upadla na ziemie i uderzyła o podloge a kierowva nawet nie raczyl zapytac czy wszytko okey.... żenada cala droga tak wygląda

Wioletta
Termin skorzystania z usługi: maj 2021

To są kpiny,autobus R notorycznie się spóźnia!ludzie chcą dojechać na czas do pracy a R o godzinie 4.45 jak zawsze spuźniona

Ona
Termin skorzystania z usługi: luty 2021

To jest jakiś żart że od dwóch dni autobus R z dworca głównego na przystanek Dąbrowskiego most miał opóźnienie o 30 min.to jest jakiś cyrk może ktoś by się zajął ta sprawa bo to jest chore że trzeba tyle czekać.

Marta
Termin skorzystania z usługi: luty 2021

Dnia 18.02.2021 godzina 6:47 trolejbus o numerze 30 rejestracja GA3913N poprosiłam kierowcę o otworzenie drzwi chciałam zdarzyć na następny autobus o numerze 27 który stał na przystanku trolejbus o numerze 30 stał za autobusem 27 udawał że nie słyszy poczym zaczął grzebać sobie w nosie i się szyderczo uśmiechać sytuacja miała miejsce na przystanku węzeł Franciszki Cegielskiej

Anya
Termin skorzystania z usługi: luty 2021

Niedziela. Autobus linii 29 wielki Kack fikakowo. W nieuprzejmy sposób nakrzyczał na mnie w autobusie, tylko dlatego że zapytałam się go o możliwość kupienia biletu. Arogancki i niekulturakny. Wstyd dla tego pana i komunikacji miejskiej. Nie korzystam na codzień z komunikacji i już raczej nie będę.

Marek magielda
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020

Chcialbym bardzo podziekowac w znaleziueniu moich sluchawek panu z infolinie 17.12.20

Sylwia
Termin skorzystania z usługi: listopad 2020

Kierowca o numerze 4253 na linii Z próbował zamknąć mi drzwi przed nosem tylko dlatego, że trzymałam telefon w ręku. Gdy wsiadłam wykrzykiwal do mnie na cały autobus że jestem niepoważna.

Anna
Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020

W dniu dzisiejszym tj 25.09.2020 autobus 86 godz 8:02 w Rumi na przystanku Klonowa 01 w stronę dworca nie zatrzymuje się i nie zabiera pasażerów, w tym wypadku uczniów, którzy dojeżdżają do dworca a potem SKM do Gdyni.... Porażka

Piotr
Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020

Chciałbym zgłosić skargę na Kierowce jadącego autobusem o 14.33 a Placu Kaszubskiego dnia 21.09 dwa razy nie otworzył drzwi , raz Osobie bardzo młodej , raz starszemu Panu.