TV Filmy

Zabytkowy trolejbus w Gdyni 744

Zabytkowy trolejbus w Gdyni

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Opinie (28)

Dorota z Rodziną z Białegostoku
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2023

4.01.2023, trochę po 15-tej, linia 133. Jako turyści (2+2) wyjechaliśmy z przystanku Muzeum Emigracji i mieliśmy ogromną przyjemność spotkania przemiłego Kontrolera, który wytłumaczył nam jak mamy się poruszać po Gdyni i jak sprawnie skomunikować się z innymi pobliskimi miastami. Pełna kultura osobista, wiedza i życzliwość. Serdecznie pozdrawiamy Pana Kontrolera :)

Anonim
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2022

22 grudnia 2022, godzina 07:03, przystanek Pierwoszyno - staw. Nadjeżdża autobus 146, ja jestem ok. 3 metrów od autobusu i biegnę. Kierowca ledwo wjechał do zatoczki. Dobiegłam do niego ale widzę, że przyciski do otwierania drzwi się nie świecą a wszystkie drzwi zamknięte. Stoję przy nim chwilę naciskając przycisk i licząc że mnie zauważy i otworzy, a on odjeżdża w najlepsze. Ja rozumiem że na przystanku nikt nie stał i tylko ja biegłam, ale to raczej marna wymówka. Najwyraźniej kierowcy znowu zapomnieli że powinni zauważać pasażerów i czekać te 5 sekund gdy ktoś biegnie.

Dorota
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2022

Jak zwykle 141 na tak krótkim odcinku ul Stolarska o godz 6.26 przyjeżdża 3 min spóźniony to taka tradycja narodowa

niestety pasażerka bo nie ma innej firmy z której mogłabym skorzystać oprócz taksówki
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2022

Od 1,5 roku kupuję bilet miesięczny za 220zł na autobusy w Gdyni i kolejkę do Gdańska co można sprawdzić na karcie pasażera W tym miesiącu kupując bilet miesięczny przez internet przez swoją nieuwagę zakupiłam bilet na autobusy na Gdańsk i kolej na Gdańsk No i oczywiście otrzymałam mandat za brak biletu w autobusie 160 w Gdyni na nic były moje tłumaczenia że przecież nie chciałam nikogo oszukać bo bym przecież nie kupowała biletu za 220 zł aby otrzymać mandat Niestety ale w tej firmie nie ma miejsca na pomyłki pasażerów zero zrozumienia zero ludzkiego podejścia do tematu tylko kasa kasa kasa oby wam wielmożni decydenci nie zdażyła się żadna pomyłka ... Ale życzmy sobie wszystkiego najlepszego bo przecież święta się zbliżają ... Pozdrawiam kontrolera 67

anonimowy
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022

Autobus linii J miał być 7:28. czekam 15 minut i dalej go nie ma. Ta linia zawsze jeździ w kratkę, i albo jest przed czasem, albo się spóźnia.

Boksia
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022

Jest 16,26 jadę autobusem nr 190 w kierunku Witomina i słyszę komunikat nie otwierać okien jest włączona klimatyzacja . Faktycznie klimatyzacja działa czuję chłodek, a zdawało by się że zimą powinno być włączone ogrzewanie

Malgorzata
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022

84 Rumia, notorycznie sie spoznia, nawet w okolicach 6 godz rano, kiedy ulice sa puste, dojezdza do dworca z opoznieniem i na skm sie nie wyrabiam przez niego. To ewidentnie wina kierowcy bo korkow rano nie ma na tej trasie. Chyba kierowca nie wie ze ludzie do pracy jezdza lub do szkoly

Pasażerka
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022

Autobus 32 nie otworzył drzwi na przystanku (chciał sobie dojechać bliżej) aby pasażerowie mogli szybko przesiąść się do autobusu z przodu oraz zatrzymał się na pomarańczowym mimo, że światła już ominął i mógł spokojnie przejechać dalej. Z tego powodu pasażerowie spóźnili się na kolejny autobus a do następnego pół godziny stania na przystanku.

Xxxx
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2022

Na Przystanku Gdynia Leśny Zakątek autobusy przyjezdzaja 5 lub nawet 10 minut szybcej .Ludzie spiesza sie rano do pracy lub szkoły i czekaja na dany autobus a okazuje sie ze przyjechał 10 min szybcej skandal!

ktoś
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

nie pamietam kiedy ostatnio te autobusy byly na czas XDD

Wiktoria
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

W dniu 15.03 o godzinie 14.53 kierowca linii 191 odmówił wejścia do autobusu 3 dziewczynom, które biegły i by śmiało zdążyły- bo autobus stal z dobre 5 minut na światłach. Zachowanie kierowcy oburzające, zważając na fakt ze ten autobus jezdzi raz na godzinę! Już nie wspominając o odzywkach kierowcy do tych dziewczyn. po prostu chamstwo

Weronika
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

Zkm Gdynia w swoich autobusach puszcza komunikaty nawołujące do protestu przeciwko wojnie. Nie wyrazam zgody na podsycanie lęku, używanie słowa wojna w przestrzeni publicznej,ktora podróżują dzieci. Politykę proszę zostawić na zewnątrz, nie straszyć nas dorosłych i dzieci,które staramy się ochronić przed negatywnymi treściami.

Stefan
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

W dniu 2.12.2021 stałam na przystanku linii 109 Zielona Kościoł o godz. 10.20. Pomimo machania ręką kierowca nie zatrzymał się. To zachowanie jest oburzające!!!

Mieszkaniec Gdyni
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

W dniu 02.12. autobus linii 105 nr boczny 2041, w ogóle nie odjechał z pod szpitala w Redłowie w kierunku Mechelinek. Autobusy linii 105 są notorycznie opóźnione, niezależnie od pory dnia i roku.

Jolanta
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Chciałam uzyskać informację dotyczącą linii nr.128.Prawie codziennie jadę po godz 19-ej z przystanku przy ulicy Kilińskiego i z przykrością stwierdzam , że prawie nigdy nie przyjeżdża o swoim czasie tzn o godz.19.03 .Wszystkie inne autobusy np.152, 150, 147 odjeżdżają zgodnie z rozkładem tylko nie 128. Dzisiaj dla przykładu podjechał na przystanek o godz.19.10. To ciekawe zważywszy, że to zaledwie 3 przystanki. Rozumiem , że może coś się wydarzyć ale nie prawie codziennie. Nie przypominam sobie , żeby chociaż raz podjechał punktualnie. Mam nadzieję, że w końcu doczekam się pozytywnych zmian. na Obłuże

Ryszard L.
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Dnia10.11.2021 wracając z pracy z przystanku Rdestowa /Chwaszczyńska spotkałem się z bardzo uprzejmą Panią kierowcę nr 2313 linia trojlebusowa 27 Bardzo dziękuję ,że zauważyła że jestem osobą starszą sama otworzyła drzwi bardzo płynnie prowadzi pojazd i takich kierowców jak najwięcej

Remix2021
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Zróbcie selekcję jak na bramkach , który z tych tzw pasażerów nadaje się do przebywania w komunikacji , to bydło zwane dalej pasażerami to zgraja prostaków , chamów , śmierdzieli i jeszcze długo mógłbym wymieniać My kierowcy zaczynamy mieć dość. Pewnego dnia żadna linia nie wyjedzie to dopiero nabiorą szacunku A Wy drogi zarządzie dalej rozpieszczajcie swój lud

Klaudia
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Jechałam dzisiaj linia 152 nr 5068, autobus jest tak brudny ze idzie się przykleić do poręczy, poddasze autobusu wręcz zadymione siedziska również brudne, kto płaci tym ludziom za sprzątanie autobusów.

Adi
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Wracam z pracy autobusem lini R przesiadam sie na przystanku Hutnicza Estakada 02 na autobus 109 niestety regularnie autobus ten odjeżdża z przystanku o 21:52 ,gdzie wg.roskladu ma odjazd o 21:54 czas wg wyswietlanego na przystanku roskladu . na nastepny musze czekac 26 min .2h tygoddniowo stoje na przystanku bo sie kierowcy spieszy

Rozczarowana Małgorzata
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Kierowca autobusu S 4046 10.10.2021 godz1133 odjazd z Wladysława 4,bardzo nieprzyjemny.Powiedział,że przeze mnie dojdzie do opóźnienia ponieważ musiał mi tłumaczyć zasady obowiązujace co do zakupu biletów.Jestem turystą i nie mam pojęcia o zasadach w Trójmieście panujących,chciałam tylko zakupić bilet,żeby dostać się do Sopotu.Na dzień dobry zostać tak potraktowanym nie jest miło.Kierowca powiedział,że ma dosyć udzielania na każdym przystanku informacji dotyczącej biletów.Więcej kultury proszę Pana....zmienić pracę radzę.