Napisali o nas

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Opinie + Oceń

opinia

Ktoś - opinia

Autobus Z o numerze 4251... Kierowca bardzo duzo przeklinał i bardzo agresywnie jechał.... Kobieta upadla na ziemie i uderzyła o podloge a kierowva nawet nie raczyl zapytac czy wszytko okey.... żenada cala droga tak wygląda

  • Ktoś
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021
opinia

Wioletta - opinia

To są kpiny,autobus R notorycznie się spóźnia!ludzie chcą dojechać na czas do pracy a R o godzinie 4.45 jak zawsze spuźniona

  • Wioletta
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2021
opinia

Ona - opinia

To jest jakiś żart że od dwóch dni autobus R z dworca głównego na przystanek Dąbrowskiego most miał opóźnienie o 30 min.to jest jakiś cyrk może ktoś by się zajął ta sprawa bo to jest chore że trzeba tyle czekać.

  • Ona
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2021
opinia

Marta - opinia

Dnia 18.02.2021 godzina 6:47 trolejbus o numerze 30 rejestracja GA3913N poprosiłam kierowcę o otworzenie drzwi chciałam zdarzyć na następny autobus o numerze 27 który stał na przystanku trolejbus o numerze 30 stał za autobusem 27 udawał że nie słyszy poczym zaczął grzebać sobie w nosie i się szyderczo uśmiechać sytuacja miała miejsce na przystanku węzeł Franciszki Cegielskiej

  • Marta
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2021
opinia

Anya - opinia

Niedziela. Autobus linii 29 wielki Kack fikakowo. W nieuprzejmy sposób nakrzyczał na mnie w autobusie, tylko dlatego że zapytałam się go o możliwość kupienia biletu. Arogancki i niekulturakny. Wstyd dla tego pana i komunikacji miejskiej. Nie korzystam na codzień z komunikacji i już raczej nie będę.

  • Anya
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2021
opinia

Marek magielda - opinia

Chcialbym bardzo podziekowac w znaleziueniu moich sluchawek panu z infolinie 17.12.20

  • Marek magielda
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020
opinia

Sylwia - opinia

Kierowca o numerze 4253 na linii Z próbował zamknąć mi drzwi przed nosem tylko dlatego, że trzymałam telefon w ręku. Gdy wsiadłam wykrzykiwal do mnie na cały autobus że jestem niepoważna.

  • Sylwia
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2020
opinia

Anna - opinia

W dniu dzisiejszym tj 25.09.2020 autobus 86 godz 8:02 w Rumi na przystanku Klonowa 01 w stronę dworca nie zatrzymuje się i nie zabiera pasażerów, w tym wypadku uczniów, którzy dojeżdżają do dworca a potem SKM do Gdyni.... Porażka

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Piotr - opinia

Chciałbym zgłosić skargę na Kierowce jadącego autobusem o 14.33 a Placu Kaszubskiego dnia 21.09 dwa razy nie otworzył drzwi , raz Osobie bardzo młodej , raz starszemu Panu.

  • Piotr
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Bartek - opinia

Dramat, autobus 181 odjeżdżający o 21.46 z przystanku sopot pkp. w tym miesiacu, nie odjechał punktualnie, odjeżdża 1-2 przed czasem. Zakupcie kierowca zegarki, zmiecie rozkład. Ludzie na orbitę zaczynają latać, a wy nie umiecie skorygować rozkładów jazdy.

  • Bartek
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Emilia Kamrowska - opinia

Dzisiaj godzina 15:18,Leśny Zakątek n/ż autobus linii 171 czerwony.Wsiadłam na przystanku Dąbrowa Centrum.Jestem z balkonikiem trzykołowym ze względu na ograniczenie chodzenia.Autobus zatrzymuje się,naciskam przycisk obniżenia stopnia,kierowca nie reaguje.Udało mi się wejść ,choć ciężko było.Odpuściłam kierowcy.Przed Leśnym Zakątkiem, nacisnęłam przycisk "stop" oraz przycisk obniżenia podłogi.Autobus zatrzymał się ale w samych drzwiach przytrzasnął mi wózek usiłując zamknąć drzwi.Wózek prawie się złożył.Dopiero na mój i ludzi krzyk kierowca zorientował się co zrobił ale oczywiście podłogi nie obniżył,nie zapytał czy coś mi się nie stało.Mam nadzieję,że sprawa mimo wszystko iż nie ucierpiał AM,konsekwencje zostaną wyciągnięte.

  • Emilia Kamrowska
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2020
opinia

Ula - opinia

Dzień dobry. Chciałam podzielić się opinią bo uznałam, że jest to bardzo ważne i cieszę się , że tak Gdynia dba o mieszkańców w obecnie sytuacji gdzie nadal istnieje pandemia - o czym mnóstwo osób zapomina. Ogromne podziękowania za jakość jazdy, komfort i przypominanie o ostrożności- jadąc autobusem miejskim z Pogórza do Dworca PKP w Gdyni nie dość , że w autobusie klimatyzacja to wszystkie siedzenia oznaczone by zachować dystans, oznaczone ale też wciąż nagłaśniane przez głośnik , iż autobus przyjmuje 50% pasażerów zważając na obecną sytuację - bardzo dziękuję - często lekceważymy odgórne sugestie ale taka postawa daje nam do myślenia ale też do zastosowania się do tych ogólnych obostrzeń ( niejedna osoba pomyśli , ok, skoro są takie wytyczne to się dostosuję choćby dlatego , ze widzi wszystkie informacje na siedzeniach, słyszy wsiadając do autobusu itd. ) Pisze to dlatego,iż niestety, kompletnie inna sytuacja jest już w pociągu ( pomimo miejsca siedzącego wolałam jechać w korytarzu bo w przedziale wszyscy siedzą jak sardynki kompletnie nie zważając na jakąkolwiek ostrożność ) i autobusach miejskich w Warszawie. Tragedia. Dziękuję Gdynio :) Pozdrawiam :)

  • Ula
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2020
opinia

Małgorzata - opinia

22 mają. Linia 181 przystanek Sopot ul. Goyki godz 15:46 autobus nie poczekał odjechał doslwnie kiedy do niego podbiegłam. Pozdrawiam kierowcę. Dobro powraca

  • Małgorzata
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

Lucyna - opinia

Dnia 17.02.2020 Kierowca linii 173 przystanek Derdowskiego-Dębogórska Rumia, odjazd godz. 6.19, odjechał z przystanku o godzinie 6.18. Kierowca przyjechał za szybko na przystanek i widział jak podbiegam do drzwi, które były zamknięte. Pomimo moich próśb nie otworzył ich, tylko stał jeszcze chwilę i odjechał. Rozumiem, że to był poniedziałek, ale życzę Panu Kierowcy trochę więcej życzliwości lub zmianę zawodu.

  • Lucyna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Ireneusz - opinia

Gdynia, ul. Legionów, przystanek Lutycka, autobus 105, 10.02.2020 po godz. 16.00. Dojeżdżając do przystanku stanąłem w w drzwiach, przy kierowcy. Pojazd zwolnił, ale po chwili przyśpieszył. Zadzwoniłem. Pojazd zatrzymał się, przód poza obrysem przystanku. Kierowca zaczął ubliżać mnie, że jestem bez refleksu itp. Nieważne, czekam na otwarcie drzwi. Zamiast tego następna zaczepka. Ponoć śmieję się z niego, a więc nie wypuści mnie!!! Musiałem jechać na następny przystanek. Dla mnie, starszej osoby, był to problem. Jestem w trakcie leczenia stopy, ciągły ból. Wysiadając, życzyłem mu , aby takie podobne zdarzenie przytrafiło się jemu. I moje zdumienie!!! Kierowca, zadowolony, odpowiedział, że takie życzenia zdarzają się mu kilkadziesiąt razy dziennie!!! Czytałem wpisy internautów. Jeden z nich radził, aby wyrywać takie chwasty. Ma rację. Często jeżdżę autobusami. Jestem przekonany, że przypadki złośliwości i zwykłego chamstwa są autorstwem niewielkiej grupy. Ja nie spotkałem się z brakiem profesjonalizmu lub kultury. Wręcz przeciwnie. Jak wytłumaczyć tej niewielkiej grupce, że w autobusie najważniejsi są pasażerowie, a nie uprzedzenia i chore zwidy kierujących autobusem.

  • Ireneusz
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Anna - opinia

Kierowca linii 180wykonujący kurs w dn12.02 z pod szpitala w Gdyni Redlowie/godz 13.06/,zjezdzajac z ul Legionów na Wielkopolska wypuszcza pasażerów których uważa szybciej mimo czerwonego światła.Pozostałym odmawia w sposób chamski tłumacząc że on decyduje kogo ma wypuścić.proponuje baczniej sie przygladac pracy kierowcow a nie wkolo sprawdzac bilety!!!

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Patrycja - opinia

nie dość ze zmienili rozkład jazdy 191 moje dziecko nie ma jak wrócić ze szkoły i pojechać do niej jak ma lekcje na 13:30 to na dodatek kierowca spóźnił sie miał być 17:03 to se stanął i czekał do 17:10 dnia 7 stycznia 2020r.

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Podróżny - opinia

Dnia 11.12.2019 kierowca lini 34 o godz. 19.54 z pętli "Franciszki Cegielskiej" koło Riviery wyjechał przed czasem,, a na moim zegarku była 19.53, widząc biegnących podróżnych pokazał rękoma lekceważący znak i odjechał, choć po chwili stał na światłach wyjeżdżając z pętli, gdzie nie ma ruchu. Był to ostatni trolejbus na Demptowo tego dnia. Byliśmy zmuszeni wziąć taksówkę. Wystarczyłaby odrobina życzliwości ze strony kierowcy.

  • Podróżny
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Agata - opinia

Kierowca linii Z numer 4253 jest zlosliwy chamski beszczelny zachowuje sie jak by za kare pracowal !!!!

  • Agata
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

A.R. - opinia

Czekałam na autobus linii 770,który miał rozpoczęcie swojego kursu na ulicy Oksywie Godebskiego(na tym parzystanku właśnie czekałam),niestety nie doczekałam się autobusu przez co straciłam 20 cennych dla mnie minut. Najśmieszniejsze jest to,że kurs autobusu 770 jest tylko raz dziennie od poniedziałku do piątku. Lepiej to poprawcie bo jest coraz więcej skarg!

  • A.R.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »