ZKM Gdynia Biuro Obsługi Klienta Nr 1

Napisali o nas

O nas

W siedzibie biur możecie Państwo:
• kupić bilety jednorazowe i okresowe
• kupić bilety metropolitalne MZKZG
• wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
• uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
• otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
• uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
• zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług

Opinie + Oceń

opinia

Lucyna - opinia

Dnia 17.02.2020 Kierowca linii 173 przystanek Derdowskiego-Dębogórska Rumia, odjazd godz. 6.19, odjechał z przystanku o godzinie 6.18. Kierowca przyjechał za szybko na przystanek i widział jak podbiegam do drzwi, które były zamknięte. Pomimo moich próśb nie otworzył ich, tylko stał jeszcze chwilę i odjechał. Rozumiem, że to był poniedziałek, ale życzę Panu Kierowcy trochę więcej życzliwości lub zmianę zawodu.

  • Lucyna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Ireneusz - opinia

Gdynia, ul. Legionów, przystanek Lutycka, autobus 105, 10.02.2020 po godz. 16.00. Dojeżdżając do przystanku stanąłem w w drzwiach, przy kierowcy. Pojazd zwolnił, ale po chwili przyśpieszył. Zadzwoniłem. Pojazd zatrzymał się, przód poza obrysem przystanku. Kierowca zaczął ubliżać mnie, że jestem bez refleksu itp. Nieważne, czekam na otwarcie drzwi. Zamiast tego następna zaczepka. Ponoć śmieję się z niego, a więc nie wypuści mnie!!! Musiałem jechać na następny przystanek. Dla mnie, starszej osoby, był to problem. Jestem w trakcie leczenia stopy, ciągły ból. Wysiadając, życzyłem mu , aby takie podobne zdarzenie przytrafiło się jemu. I moje zdumienie!!! Kierowca, zadowolony, odpowiedział, że takie życzenia zdarzają się mu kilkadziesiąt razy dziennie!!! Czytałem wpisy internautów. Jeden z nich radził, aby wyrywać takie chwasty. Ma rację. Często jeżdżę autobusami. Jestem przekonany, że przypadki złośliwości i zwykłego chamstwa są autorstwem niewielkiej grupy. Ja nie spotkałem się z brakiem profesjonalizmu lub kultury. Wręcz przeciwnie. Jak wytłumaczyć tej niewielkiej grupce, że w autobusie najważniejsi są pasażerowie, a nie uprzedzenia i chore zwidy kierujących autobusem.

  • Ireneusz
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Anna - opinia

Kierowca linii 180wykonujący kurs w dn12.02 z pod szpitala w Gdyni Redlowie/godz 13.06/,zjezdzajac z ul Legionów na Wielkopolska wypuszcza pasażerów których uważa szybciej mimo czerwonego światła.Pozostałym odmawia w sposób chamski tłumacząc że on decyduje kogo ma wypuścić.proponuje baczniej sie przygladac pracy kierowcow a nie wkolo sprawdzac bilety!!!

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Patrycja - opinia

nie dość ze zmienili rozkład jazdy 191 moje dziecko nie ma jak wrócić ze szkoły i pojechać do niej jak ma lekcje na 13:30 to na dodatek kierowca spóźnił sie miał być 17:03 to se stanął i czekał do 17:10 dnia 7 stycznia 2020r.

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Podróżny - opinia

Dnia 11.12.2019 kierowca lini 34 o godz. 19.54 z pętli "Franciszki Cegielskiej" koło Riviery wyjechał przed czasem,, a na moim zegarku była 19.53, widząc biegnących podróżnych pokazał rękoma lekceważący znak i odjechał, choć po chwili stał na światłach wyjeżdżając z pętli, gdzie nie ma ruchu. Był to ostatni trolejbus na Demptowo tego dnia. Byliśmy zmuszeni wziąć taksówkę. Wystarczyłaby odrobina życzliwości ze strony kierowcy.

  • Podróżny
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Agata - opinia

Kierowca linii Z numer 4253 jest zlosliwy chamski beszczelny zachowuje sie jak by za kare pracowal !!!!

  • Agata
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

A.R. - opinia

Czekałam na autobus linii 770,który miał rozpoczęcie swojego kursu na ulicy Oksywie Godebskiego(na tym parzystanku właśnie czekałam),niestety nie doczekałam się autobusu przez co straciłam 20 cennych dla mnie minut. Najśmieszniejsze jest to,że kurs autobusu 770 jest tylko raz dziennie od poniedziałku do piątku. Lepiej to poprawcie bo jest coraz więcej skarg!

  • A.R.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

MENO - opinia

Opuźnienia tragedia normalnie............

  • MENO
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Obywatel - opinia

W godzinach szczytu nie można wydostać się z Chwaszczyna.171i Z wiecznie spóźnione 20-30minut a Ty stój człowieku na tym mrozie i deszczu.Wystarczyloby puścić linię z.Zukowa do Starochwaszczynskiej tam wszyscy się już przesiada.Tyle mówicie O ekologii ale po kolejnym odmarznieciu nóg też kupię samochód.porazka

  • Obywatel
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Ala - opinia

R. 23 listopada Kierowca kursu 15.17 z Karwin nie sprzedał biletu bo nieodliczona kwota gotówki. Oprócz tego był chamski i ze złością burknal "tylko odliczone, nie mam jak wydać" zero dzień dobry do widzenia czy cokolwiek, po prostu nie sprzedał biletu i jechał dalej. Z pewnością miałby jak wydac bo inni pasażerowie też kupowali bilety, on po prostu po chamsku odmówił. Byłam skłonna jechać bez biletu i tylko czekać na mandat, który chętnie bym przyjęła w tej sytuacji. Znalazł się jednak ktoś tak miły i uprzejmy, kto po prostu dał mi kwotę na bilet. Zaznaczam, że nie chciałam zapłacić nominałem 100 czy 200 (zdaje sobie sprawę, że mógłby wtedy faktycznie mieć trudność), ale 20 zł. Co ciekawe innej osobie pan kierowca juz wydał resztę z 10 zł. Nie spotkałam się jeszcze z taką bezczelnością w komunikacji miejskiej. Ponadto nie słyszałam o jakimkolwiek obowiązku pasażera do płacenia tylko odliczonymi pieniędzmi.

  • Ala
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Hanna - opinia

18.11.2019 kierowca autobusu li ni R odjezdzajacy o godz.14.52 z ul.Kujawskiej w Rumii będąc punktualnie na przystanku,bezczelnie zamknął drzwi przede mną,nie otworzył mimo mojego pukania w szynę,byłam na pewno widoczne ponieważ były to drzwi obok kierowcy,nic by się nie stało, gdyby otworzył drzwi,to trwa tylko sekundy,zwykła życzliwość

  • Hanna
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

kierowca zetki

kierowca zetki ktory ma odjazd o 14.19 z przystanku mysliwska ,nie zatrzymal sie ,mimo ze widzial ludzi a nie jest to przystanek na zadanie tylko normalny.Ludzie machali ale pan z zadowolona mina pojechal.kolejny autobus jest o 15.Wiec moje pytanie brzmi po co zatrudniaja panstwo takich ludzi ktorzy jak za kare jezdza z pasazerami.Pan z zkm pow.ze kierowca napyskowal ze sie nie zawroci .Ten kierowca notorycznie zle odzywa sie do pasazerow.Gdy jedzie jakas osoba ktora nie wie za jaka kwote ma kupic bilet to zawsze drze buzie ze tam maja sobie poczytac ,ale np.osoby starsze nie orientuja sie w tych tabelkach.Oprocz tego to czesto jak pasazwrowie wciskaja przycisk na Miszewko na zadanie to pan nie reaguje i jedzie dalej az do przysztanku Miszewo a to spory kawalek drogi dalej.Prosze o zrobienie porzadku z tym kierowca poniewaz nie da sie go dalej tolerowac na tej linii.

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Opinia

To jest jakaś kpina autobus linii Z powinien przyjechać z przystanku Małkowo o godzinie 16:22, a przyjechał o godzinie 16:52. Zrobicie coś z tym, bo ludzie chcą wrócić normalnie z pracy, a nie stać i czekać, aż spóźniony przyjedzie..

  • Maria
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

Linia W nr. 5080 dnia 26.09.2019 godz. 13.20

Autobus przyjechał opóźniony, na domiar złego kierowca miał słuchawki w uszach, kiedy Pani na przystanku chciała o coś zapytać kierowcy i weszła do autobusu kierowca bez zainteresowania zamknął drzwi i odjechał nie zważając na to ze kobieta zostawiła przed autobusem swoją na oko 5-letnia córkę. Tak się nie robi, gdy pasażerowie zwrócili uwagę na to co zrobił kierowca, on nic dalej słuchawki w uszach na następnym przystanku kierowca wielce zbulwersowany miał czelność krzyczeć na pasażerów, gdy jeden z nich powiedział do niego ,,baranie, wyciągnij te słuchawki z uszu tak się nie robi,zauważyłeś w ogóle co zrobiłeś”?

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

Natalia B. - opinia

Linia 187 na odcinku Brodwino-Kamienny Potok SKM notorycznie się spóźnia przez co ciężko dopasować autobus do skmki.

  • Natalia B.
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

146 Gdynia Kierunek Rewa

Witam Ja odnośnie autobusu 146 to jest kpina totalna ludzie w soboty też dojeżdżają do pracy na godz 6.00 i żeby z Placu kaszubskiego nie było autobusu chociażby o 5.00 a dopiero o godz 6.00. Nie wszyscy mają w dzisiejszych czasach prawo jazdy i każdy chce do pracy dojechać na czas.. To nie jest normalne żeby dojechać do pracy muszę postawić pół rodziny tragedia jednym słowem!!!!!!!! Żeby z centrum nie było autobusu. Proszę coś z Tym zrobić!

  • Nieznany
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

Autobusy jeżdżą jak chcą

Pomino, że linia R powinna być o godzinie 7:07 na przystanku Starochwaszczyńska, przyjeżdża 2 minuty szybciej i nawet się nie zatrzymuje.

  • Pasażer ZKM
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

Kierowca 105 nr 2060 26.08.19 z Kosakowa do Gdyni o godz 16.59

Jestem pod wrazeniem kultury jazdy kierowcy jak I zachowania w stosunku do sytuacji ktora miala miejsce podczas podrozy. Jezeli wszyscy kierowcy zachowywaliby sie jak ten mlody pan swiat bylby o niebo lepszy. Pozdrawiam z Gdanska:-)

  • Pasazer
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

Jakże "kochany "kierowca.:)

Jestem na ogół opanowaną osobą,zawsze mam kupiony bilet,ustępuję miejsca starszym.Wracając z Hali Targowej w Gdyni rozmawiałam przez telefon.Kiedy podjechał autobus 28,do niego weszłam już się praktycznie rozłączałam, żegnając się i jednocześnie siadając z przodu.Pan kierowca (ktory najwyraźniej powinien zmienić zawód, skoro nie rozumie co to znaczy kulturalna rozmowa) kazał mi się przesiąść do tyłu, albo zakończyć rozmowę.Grzecznie odpowiedziałam, że już się rozłączam przy czym pan powiedział coś takiego, "mnie to nie obchodzi, widzi pani znak że nie wolno rozmawiać przez telefon?!",powtórzyłam, że przecież już się rozłączam ale Pan najwyraźniej tego nie zrozumiał i znowu zaczął mówić, że go to nie obchodzi. Nie chciałam się kłócić,więc autobus opuściłam.Rozumiem,że rozmowy telefoniczne mogą przeszkadzać,ale grzecznie powiedziałam,ze się rozłączam,wiec wystarczyło trochę kultury, empatii i szacunku.Przez parę lat dojeżdżałam do szkoły autobusem i praktycznie min.raz w tygodniu spotykałam człowieka w autobusie, który przez parę przystanków rozmawiał i żaden kierowca nigdy uwagi nie zwracał na to uwagi. Dla mnie to żart,że kierowca nie potrafi z kultura sie odzywać do pasażerów.

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

Kami - opinia

Witam wlasnie jade trajtkiem numer autobusu 3043 z karwin kurs 17:31 do centrum , kierowca ma toralnie gdzies jak jedzie , zachowauje sie jakby wiózł ziemniaki a nie ludzi , z impetem wjeżdża w kazde dziaru az wszyscy podskakuja na siedzeniach , prosze cos z tym zrobic kierowca nr 2795 !!!!

  • Kami
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Wideo