- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (405 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (277 opinii)
- 3 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (57 opinii)
- 4 Zamknięto jedyną ukraińską dyskotekę (151 opinii)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (112 opinii)
- 6 Trójmiasto w przewodniku Michelin (56 opinii)
Tak działa Tristar. Tylko jeden raz...
Opinie (9)
-
2017-02-20 13:09
a tego lewego się uczepiłeś bo za 10 km skręcałeś w lewo? (2)
aa i jeszcze większy odstęp mogłeś trzymać sieroto życiowa
- 22 9
-
2017-02-20 14:23
Ja tam zawsze lewym jadę z prostego powodu. Prawy pas jest zazwyczaj dziurawy jak sito do tego koleiny szkoda auta.
- 4 3
-
2017-02-20 15:27
a co w tym złego?
Pasy są 3 to wręcz szkoda się gnieździć na najbardziej prawym. Dynamika ruchu się poprawia jak wszystkie 3 pasy są wykorzystane. Zresztą jak jedzie maksymalną dozwoloną prędkością to kto ma go wyprzedzić?
- 0 1
-
2017-02-20 13:14
Tak działają przekaźniki zwłoczne.
Tristar piszę to ze smutkiem nie działa.
Nie zauważyłem jakiejkolwiek zmiany w stosunku do czasu sprzed uruchomienia tristaru a należy zauważyć że zbudowano obwodnicę południową tunel pod wisłą oraz Żołnierzy wyklętych. Ilość aut w Gdańsku zwiększyła się w tym czasie o margines błędu statystycznego.
Wiem że na Politechnice studenci wydziału nawet mechanicznego 3 roku piszą programy na sterowniki symulujące sterowanie ruchem ulicznym. Dlaczego zadania nie zlecono choćby studentom bo firma która zbudowała tristar dała plamę.
Tristar nie zapobiegł utopieniu tramwajów i aut a w wielu miejscach generuje korki. Dziwne że wykonawca otrzymał wynagrodzenie za sytem który nie działał.
Mieszkańcy trójmiasta nadal tracą miliony w korkach a władze udają że coś zrobiły.
Tristar to niestety atrapa spinająca kamery do kupy. Kierowcom nie pomaga.
A tablice o zmiennej treści generują takie głupoty że szkoda na nie zerkać. Przykładowo ograniczają prędkość do 50km/h gdy warunki do jazdy są znakomite.
Trudno się wymądrzać bo ktoś zarobił i to jest sukces ale proponuję ćwiczenie. Wyłączenie tristaru w Gdańsku w poniedziałek lub piątek i sprawdzenie jak bardzo zmniejszą się korki.
PRAGNE PODKREŚLIĆ ŻE SAMO ROZWIĄZANIE TEGO SYSTEMU JEST ARCHAICZNE I NADAJE SIĘ DO MUZEUM TECHNIKI. TAKI SPOSÓB PRACY JAK TRISTAR MAJĄ URZĄDZENIA Z LAT *) I () UBIEGŁEGO WIEKU.
TERAZ SIĘ TAK NIE PROJEKTUJE I NIE PROGRAMUJE NAWET KAMER I CZUJNIKÓW>- 15 2
-
2017-02-20 13:27
Cuda się zdarzają. Ogólnie to jedna wielka czerwona fala.
- 6 0
-
2017-02-20 13:33
Nie działa
Jadąc z centrum Sopotu w kierunku Gdańska światła działają dokładanie tak samo jak przez ostatnie 20 lat. Różnica jest tylko i wyłącznie w ilości samochodów i natężeniu ruchu. Do Oliwy - cały czas czerwona fala niezależnie czy jazda przepisowa czy nie. Ogólnie jedna wielka porażka. W drugą stronę dokładnie to samo. Na wysokości stacji Shell w Kamiennym Potoku ruszasz z zielonego a na kolejnych światłach zapala się czerwone i znowu stoisz. Dokładnie to samo w obu kierunkach.
- 3 0
-
2017-02-20 14:08
I taka piz.da jedzie caly czas lewym i muszą go wymijać. Paranoja. Do autobusu i tramwaju won!!
- 8 1
-
2017-02-20 15:16
może i raz stałeś
może i raz się stało, za to na 20 s nagrania jest widocznie pokazane jak mimo odpowiedniej ilości miejsca mogłeś się zatrzymać na światłach, a nie jechać za autem które już na żółtym mykło
- 0 0
-
2017-02-20 15:25
"Funkcjonuje"
Bo o tym że Tristar działa można pisać jedyne w kontekście "system jest sprawny". Jego efekty działania są znikome, a najbardziej zauważalne są kiedy jest się pieszym, bo długości i jakakolwiek synchronizacja świateł dla pieszych to jest teraz loteria (polecam przejście przez Legionów na skrzyżowaniu z Kościuszki, nigdy nie wiadomo czy się zdaży na jednym cyklu czy będziemy stali).
Zresztą system miał działać długofalowo, a nie tak chwilowo zmieniać długość świateł jak się nagle korki porobią.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.