• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
12:53 20 lutego 17
Morwa

Tak działa Tristar. Tylko jeden raz...

Przeczytane
Tak działa Tristar. Tylko jeden raz stanąłem na światłach jadąc z Oliwy do centrum Gdańska.
Zobacz Raport

Opinie (9)

  • a tego lewego się uczepiłeś bo za 10 km skręcałeś w lewo? (2)

    aa i jeszcze większy odstęp mogłeś trzymać sieroto życiowa

    • 22 9

    • Ja tam zawsze lewym jadę z prostego powodu. Prawy pas jest zazwyczaj dziurawy jak sito do tego koleiny szkoda auta.

      • 4 3

    • a co w tym złego?

      Pasy są 3 to wręcz szkoda się gnieździć na najbardziej prawym. Dynamika ruchu się poprawia jak wszystkie 3 pasy są wykorzystane. Zresztą jak jedzie maksymalną dozwoloną prędkością to kto ma go wyprzedzić?

      • 0 1

  • Tak działają przekaźniki zwłoczne.

    Tristar piszę to ze smutkiem nie działa.
    Nie zauważyłem jakiejkolwiek zmiany w stosunku do czasu sprzed uruchomienia tristaru a należy zauważyć że zbudowano obwodnicę południową tunel pod wisłą oraz Żołnierzy wyklętych. Ilość aut w Gdańsku zwiększyła się w tym czasie o margines błędu statystycznego.
    Wiem że na Politechnice studenci wydziału nawet mechanicznego 3 roku piszą programy na sterowniki symulujące sterowanie ruchem ulicznym. Dlaczego zadania nie zlecono choćby studentom bo firma która zbudowała tristar dała plamę.
    Tristar nie zapobiegł utopieniu tramwajów i aut a w wielu miejscach generuje korki. Dziwne że wykonawca otrzymał wynagrodzenie za sytem który nie działał.
    Mieszkańcy trójmiasta nadal tracą miliony w korkach a władze udają że coś zrobiły.
    Tristar to niestety atrapa spinająca kamery do kupy. Kierowcom nie pomaga.
    A tablice o zmiennej treści generują takie głupoty że szkoda na nie zerkać. Przykładowo ograniczają prędkość do 50km/h gdy warunki do jazdy są znakomite.
    Trudno się wymądrzać bo ktoś zarobił i to jest sukces ale proponuję ćwiczenie. Wyłączenie tristaru w Gdańsku w poniedziałek lub piątek i sprawdzenie jak bardzo zmniejszą się korki.

    PRAGNE PODKREŚLIĆ ŻE SAMO ROZWIĄZANIE TEGO SYSTEMU JEST ARCHAICZNE I NADAJE SIĘ DO MUZEUM TECHNIKI. TAKI SPOSÓB PRACY JAK TRISTAR MAJĄ URZĄDZENIA Z LAT *) I () UBIEGŁEGO WIEKU.
    TERAZ SIĘ TAK NIE PROJEKTUJE I NIE PROGRAMUJE NAWET KAMER I CZUJNIKÓW>

    • 15 2

  • Cuda się zdarzają. Ogólnie to jedna wielka czerwona fala.

    • 6 0

  • Nie działa

    Jadąc z centrum Sopotu w kierunku Gdańska światła działają dokładanie tak samo jak przez ostatnie 20 lat. Różnica jest tylko i wyłącznie w ilości samochodów i natężeniu ruchu. Do Oliwy - cały czas czerwona fala niezależnie czy jazda przepisowa czy nie. Ogólnie jedna wielka porażka. W drugą stronę dokładnie to samo. Na wysokości stacji Shell w Kamiennym Potoku ruszasz z zielonego a na kolejnych światłach zapala się czerwone i znowu stoisz. Dokładnie to samo w obu kierunkach.

    • 3 0

  • I taka piz.da jedzie caly czas lewym i muszą go wymijać. Paranoja. Do autobusu i tramwaju won!!

    • 8 1

  • może i raz stałeś

    może i raz się stało, za to na 20 s nagrania jest widocznie pokazane jak mimo odpowiedniej ilości miejsca mogłeś się zatrzymać na światłach, a nie jechać za autem które już na żółtym mykło

    • 0 0

  • "Funkcjonuje"

    Bo o tym że Tristar działa można pisać jedyne w kontekście "system jest sprawny". Jego efekty działania są znikome, a najbardziej zauważalne są kiedy jest się pieszym, bo długości i jakakolwiek synchronizacja świateł dla pieszych to jest teraz loteria (polecam przejście przez Legionów na skrzyżowaniu z Kościuszki, nigdy nie wiadomo czy się zdaży na jednym cyklu czy będziemy stali).

    Zresztą system miał działać długofalowo, a nie tak chwilowo zmieniać długość świateł jak się nagle korki porobią.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane