- 1 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (119 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (171 opinii)
- 3 Pozostałości baterii mającej bronić portu (68 opinii)
- 4 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (120 opinii)
- 5 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (50 opinii)
- 6 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (136 opinii)
92-latka jechała zygzakiem. Będzie badana
Policjanci zatrzymali we wtorek na Armii Krajowej 92-latkę, która jechała bardzo wolno i zygzakiem, utrudniając innym kierowcom jazdę. Powiedziała im, że jechała z mieszkania na rynek w Sopocie, lecz nie wiedziała, w jakim mieście się znajduje.
Kierująca nim osoba nie trzymała się swojego toru jazdy, auto zaś poruszało się z małą prędkością, utrudniając innym jazdę.
Funkcjonariusze nabrali podejrzeń, że za kierownicą siedzi pijany kierowca i postanowili zatrzymać samochód do kontroli.
92-latka kierowała autem, choć nie potrafiła powiedzieć, gdzie jest
- W trakcie interwencji okazało się, że za kierownicą volkswagena siedziała 92-latka z powiatu kartuskiego. W rozmowie z policjantami kobieta powiedziała, że jechała z miejsca zamieszkania na rynek w Sopocie, lecz nie potrafiła określić, w jakim mieście się znajduje. Na miejscu pojawił się także patrol ruchu drogowego - relacjonuje Magdalena Ciska z KMP w Gdańsku.
W trosce o bezpieczeństwo seniorki kryminalni i policjanci drogówki asystowali przy przejeździe kobiety do najbliższego parkingu. Tam patrol ruchu drogowego podjął dalsze czynności wobec 92-latki.
- Mieszkanka powiatu kartuskiego była trzeźwa i od 44 lat miała prawo jazdy. Na miejsce wezwano karetkę pogotowia. Ratownicy zbadali 92-latkę i stwierdzili, że nie wymaga hospitalizacji, ale że jej stan zdrowia, wynikający z podeszłego wieku, wskazuje na to, że nie powinna już kierować pojazdami - tłumaczy Ciska.
Skierowanie na badanie, samochód na lawetę
Policjanci zakazali 92-latce dalszej jazdy. Funkcjonariusze poinformowali kierującą, że wystąpią z wnioskiem o skierowanie ją na badania lekarskie, które stwierdzą, czy może ona nadal kierować pojazdami.
- Nikt z rodziny nie był w stanie pomóc seniorce, na miejsce wezwano lawetę, która przewiozła 92-latkę i jej samochód do miejsca zamieszkania - kończy Ciska.
Miejsca
Opinie (191) ponad 10 zablokowanych
-
2023-05-10 18:35
Opinia wyróżniona
Spowodowała wypadek? Nie. (19)
A spójrzcie na raport Trójmiasto, jak wyglądają zapikselowani kierowcy wypadkow paraliżujących ruch na terenie połowy trójmiasta których jest kilka dziennie. Młode byczki w wąskich rurkach, jeżdżący "szybko ale bezpiecznie"
- 240 169
-
2023-05-11 20:13
"Jechała jechała bardzo wolno i zygzakiem, utrudniając innym kierowcom jazdę."
Styl jazdy podobny do pijanego kierowcy, który nawet jak nie spowoduje wypadku będzie surowo karany.
- 0 0
-
2023-05-11 10:20
Za co to wyróżnienie?!
Podaj dokładne statystyki wieku ludzi którzy powodują wypadki, a nie z palca sobie wymyślasz bo zazdrość Cie zaślepia i siejesz hejt na ludzi w rurkach.
Fakt jest taki że w tym wieku NIKT nie powinien wsiadać za kółko z logicznych względów.- 0 0
-
2023-05-11 01:01
Coś w tym jest
- 0 0
-
2023-05-11 00:09
Czy to jest normalne?
Jeżeli jedziesz zygzakiem bo jesteś pijany to cię scigają i trafiasz przed sąd. Jezeli jedziesz zygzakiem ze wzgledu na wiek to w zasadzie nic ci nie grozi i jeszcze cię do domu odwiozą.
- 8 8
-
2023-05-10 20:51
Nieźle masz przeorany beret
- 4 1
-
2023-05-10 20:17
Co Ty pie.... (2)
Mozliwe ze uratowali pate zyc...
- 14 3
-
2023-05-10 22:34
Ty pewnie będziesz wiecznie młody (1)
Wszystkich do jednego wora i badać starych młodych. Szczególnie tych ostatnich szybkich i wściekłych.
- 13 5
-
2023-05-11 02:05
Ja nie mam nic przeciwko starym ludziom tylko że na jezdni trzeba wiedzieć co się robi i co się wokół dzieje a taki starzec który nie wie co robi ledwo panuje nad samochodem jest ogromnym zagrożeniem tacy ludzie też potrącają pieszych mylą gaz z hamulcem jadą 20 km pod prąd autostrada często doprowadzając do czołowego zderzenia
- 17 0
-
2023-05-10 19:04
Człowieku sięgnij do książek
- 7 1
-
2023-05-10 18:43
No nie, bo widzi sie takie auto i czujnosc x100
- 5 2
-
2023-05-10 18:40
rozumiem że jazda 20-30 km/h na tej trasie jest jak najbardziej okej? zgodna z przepisami? (8)
- 60 16
-
2023-05-11 08:32
w godzinach szczytu każdy tak jeździ
a nawet wolniej
- 5 0
-
2023-05-11 07:04
Tak. Taka prędkość jest zgodna z przepisami.
- 4 0
-
2023-05-10 23:16
No wlasnie zgadza sie, na Grunwaldzkiej masz 50km/h wiec jechala zgodnie z przepisami i zostala ukarana, co za hipokryzja (2)
- 6 9
-
2023-05-11 02:02
(1)
Na AK masz 80 lub 100 kmh
- 7 3
-
2023-05-11 09:17
ALe to jest ograniczenie od góry.
Żaden przepis nie mówi, że nie wolno jechać wolniej. Ograniczenia "od dołu" są na autostradach i drogach szybkiego ruchu
- 5 7
-
2023-05-10 18:44
rozumiem ze jazda po obwodnicy 130 km/h 5 metrów za poprzedzającym autem jest okej i zgodna przepisami? (2)
a widzę to codziennie po 2 razy, rano i po południu, każdego dnia.
- 53 46
-
2023-05-11 02:01
Jest ok bo jest duży ruch na tej drodze
- 3 6
-
2023-05-10 18:50
I tylko jedno zachowanie może być niebezpieczne? Mamy wybrać jedno i pozwolić na drugie?
- 54 3
-
2023-05-10 18:03
Opinia wyróżniona
UE chce wprowadzić obowiązkowe badanie kierowców po 65 roku życia (20)
I bardzo to popieram
- 383 188
-
2023-05-11 18:04
dokładnie
siwuchy z refleksem leniwca w yarisach 20km/h na sopockiej - czas z tym skonczyć...
- 1 0
-
2023-05-11 08:40
też popieram i jeszcze wiecej
Masz rację , powinni robić badania już po 40 roku życia , bo wielu z moich kolegów nie rozumie zasad kodeksu
- 5 0
-
2023-05-11 07:46
Przecież wg wysokiego rangą, wieloletniego oficjela UE, niejakiego D0naldaT, aż do 67 lat powinno się pracować (1)
A przynajmniej w Polsce. W tym jako kierowca zawodowy. Ja uważam, że kierowców niezawodowych się powinno dodatkowo co jakiś czas badać dopiero od wieku 70 lat.
- 2 3
-
2023-05-11 10:06
Nie napinaj się tak na Donalda i na wiek emerytalny, Za 20 lat popuplacja polaków zmaleje do 32milionów...
... to i tak trzeba będzie pracować do 75 roku ż.
- 3 0
-
2023-05-10 20:13
Skandal, że dopiero teraz
- 4 3
-
2023-05-10 19:06
Unia się nidługo rozpadnie (6)
Nie widzisz tego absurdu ?
- 26 15
-
2023-05-10 20:03
Mokre fantazje Konfederacji sponsorowanej przez Kreml (3)
oraz ich nastoletniego elektoratu.
- 18 18
-
2023-05-10 21:33
Konfederacja raczej nie popiera unijnych działan
- 5 4
-
2023-05-10 20:20
no bo kto nie jest sponsorowany przez Kreml (1)
- 8 4
-
2023-05-10 20:37
Ja,
Jaroslaw biore cash od Yankees, a moj kumpel Donek geld od swoich Freunde.
- 8 7
-
2023-05-10 19:43
(1)
oby
- 12 11
-
2023-05-10 19:50
oba
- 6 6
-
2023-05-10 18:57
Ci minusujecie dziadki (1)
Ledwo znaki widzą, nie wiedzą gdzie sa, ale do auta się pchaja
- 24 24
-
2023-05-11 07:48
Ta ww osoba prawo jazdy to jeszcze za Gierka robiła! I bynajmniej nie mając 25 lat !
- 0 0
-
2023-05-10 18:30
(3)
A dlaczego tylko po 65? Wczesniej tez mozna zaniemoc!!!
- 33 5
-
2023-05-10 19:30
Tylko, że do 65 lat w Polsce jest się zdolnym do pracy. (2)
- 21 4
-
2023-05-10 20:02
O ile stwierdzi tak lekarz. Masz badania okresowe. (1)
- 11 5
-
2023-05-10 20:37
Masz, ale tylko na etacie.
Zresztą to i tak nie ma wpływu na twoje prywatne prawo jazdy.
A miliony samozatrudnionych? 90 % z nich się nie bada w ogóle.- 13 2
-
2023-05-10 18:29
Piszesz tak bo masz 20 lat rozumiem
- 15 21
-
2023-05-10 18:29
Ja bym wprowadził badania tych przed 35.
- 73 15
-
2023-05-10 18:05
Opinia wyróżniona
Kto pozwolił 92 latce jeździć autem? (20)
Powinni wprowadzić jakieś ograniczenia wiekowe albo chociaz coroczne badania lekarskie jak ktoś jest po 80- tce i chce dalej prowadzić
- 301 80
-
2023-05-11 11:47
(1)
Już po ukończeniu 67 toku życia koniecznie, bo tacy ludzie maja już zazwyczaj słaby wzrok i nie są sprawni fizycznie. Znam osoby co maja niesprawne nogi, brak, rękę i b. Zły wzrok
- 0 0
-
2023-05-11 15:01
chyba ty
- 0 0
-
2023-05-10 22:32
(1)
Najgorsze jest to, że takie osoby mogą też głosować.
- 7 11
-
2023-05-10 22:59
Jeszcze gorsze od tego
Jest ze taki typ piszący te komentarze może glosowac
- 15 2
-
2023-05-10 21:46
Ci sami, którzy nie mogli pomóc seniorce w powrocie do domu, tylko auto musiało jechać na lawecie a pani w szoferce :/
- 9 2
-
2023-05-10 20:10
(3)
Życzę tym tu hejtujacym ta Panią aby chociaż dożyli do tego wieku a nie mówiąc już o poruszaniu się i to samochodem
- 21 12
-
2023-05-10 21:34
Ciężko może być
Nawet nie wiemy co jutro przyniesie, a Ty już życzysz nam dozycia takiego wieku :)
- 0 1
-
2023-05-10 20:41
(1)
Życz raczej wszystkim zeby nigdy nie spotkali na drodze takiego kierowcy jak ta Pani ,wtedy bedziemy mieli szanse dożyć sedziwej starosci
- 17 7
-
2023-05-10 23:50
Póki co najwięcej wypadków powodują ludzie młodzi
- 13 1
-
2023-05-10 20:00
I koniecznie coroczne badania psychologiczne dla kierowców przed 30.!
- 36 1
-
2023-05-10 19:08
Ale co cię to obchodzi ? (2)
- 4 3
-
2023-05-10 19:50
(1)
jak trafisz na drodze takiego kierowcę to zrozumiesz.
- 7 2
-
2023-05-10 19:59
może nie przeżyć takiego spotkania wtedy umrze w błogiej nieswiadomosci
- 6 1
-
2023-05-10 18:43
Ten sam który pozwolił młodocianym byczkom szaleć szybko ale bezpiecznie w swoim BMkach po naszych miastach
i powodować kilkanaście kolizji dziennie
- 56 9
-
2023-05-10 18:30
"Kto pozwolił 92 latce jeździć autem? ", "Powinni wprowadzić jakieś ograniczenia wiekowe" (5)
Skoro nie ma takich ograniczeń to co to za pytanie "kto pozwolił" ? A tobie kto pozwolił tutaj pisać?
- 97 18
-
2023-05-10 19:48
masz racje nie mozna dyskryminować ludzi ze wgledu na wiek (4)
mamy wolnosc i jak ktoś ma fantazje to moze zyzgazkierm czy pod prad jeździć i nikomu nic do tego.
- 14 21
-
2023-05-11 11:50
Nie dyskryminować tylko zbadać , również tych którzy dostają mandaty bo mogą np nie widzieć znaków drogowych, mieć opóźniona reakcje, b chore serce co może spowodować zawał i być zagrożeniem dla innych kierowców. Również alkoholikom powinno być zabrane prawo jazdy bo to kwesta czasu jak zabija siebie lub kogoś. Badania koniecznie
- 2 0
-
2023-05-11 08:11
(1)
Jak dwudziestolatek bedzie jechal zygzakiem to zrobimy zakaz jazdy dwudziestolatkom?
- 12 0
-
2023-05-11 08:36
oby :)
- 4 0
-
2023-05-10 23:56
zresztą jej dziadek jej pozwolił jechać
- 8 0
Wszystkie opinie
-
2023-05-10 18:03
Opinia wyróżniona
UE chce wprowadzić obowiązkowe badanie kierowców po 65 roku życia (20)
I bardzo to popieram
- 383 188
-
2023-05-10 18:29
Ja bym wprowadził badania tych przed 35.
- 73 15
-
2023-05-10 18:29
Piszesz tak bo masz 20 lat rozumiem
- 15 21
-
2023-05-10 18:30
(3)
A dlaczego tylko po 65? Wczesniej tez mozna zaniemoc!!!
- 33 5
-
2023-05-10 19:30
Tylko, że do 65 lat w Polsce jest się zdolnym do pracy. (2)
- 21 4
-
2023-05-10 20:02
O ile stwierdzi tak lekarz. Masz badania okresowe. (1)
- 11 5
-
2023-05-10 20:37
Masz, ale tylko na etacie.
Zresztą to i tak nie ma wpływu na twoje prywatne prawo jazdy.
A miliony samozatrudnionych? 90 % z nich się nie bada w ogóle.- 13 2
-
2023-05-10 18:57
Ci minusujecie dziadki (1)
Ledwo znaki widzą, nie wiedzą gdzie sa, ale do auta się pchaja
- 24 24
-
2023-05-11 07:48
Ta ww osoba prawo jazdy to jeszcze za Gierka robiła! I bynajmniej nie mając 25 lat !
- 0 0
-
2023-05-10 19:06
Unia się nidługo rozpadnie (6)
Nie widzisz tego absurdu ?
- 26 15
-
2023-05-10 19:43
(1)
oby
- 12 11
-
2023-05-10 19:50
oba
- 6 6
-
2023-05-10 20:03
Mokre fantazje Konfederacji sponsorowanej przez Kreml (3)
oraz ich nastoletniego elektoratu.
- 18 18
-
2023-05-10 20:20
no bo kto nie jest sponsorowany przez Kreml (1)
- 8 4
-
2023-05-10 20:37
Ja,
Jaroslaw biore cash od Yankees, a moj kumpel Donek geld od swoich Freunde.
- 8 7
-
2023-05-10 21:33
Konfederacja raczej nie popiera unijnych działan
- 5 4
-
2023-05-10 20:13
Skandal, że dopiero teraz
- 4 3
-
2023-05-11 07:46
Przecież wg wysokiego rangą, wieloletniego oficjela UE, niejakiego D0naldaT, aż do 67 lat powinno się pracować (1)
A przynajmniej w Polsce. W tym jako kierowca zawodowy. Ja uważam, że kierowców niezawodowych się powinno dodatkowo co jakiś czas badać dopiero od wieku 70 lat.
- 2 3
-
2023-05-11 10:06
Nie napinaj się tak na Donalda i na wiek emerytalny, Za 20 lat popuplacja polaków zmaleje do 32milionów...
... to i tak trzeba będzie pracować do 75 roku ż.
- 3 0
-
2023-05-11 08:40
też popieram i jeszcze wiecej
Masz rację , powinni robić badania już po 40 roku życia , bo wielu z moich kolegów nie rozumie zasad kodeksu
- 5 0
-
2023-05-11 18:04
dokładnie
siwuchy z refleksem leniwca w yarisach 20km/h na sopockiej - czas z tym skonczyć...
- 1 0
-
2023-05-10 18:05
Opinia wyróżniona
Kto pozwolił 92 latce jeździć autem? (20)
Powinni wprowadzić jakieś ograniczenia wiekowe albo chociaz coroczne badania lekarskie jak ktoś jest po 80- tce i chce dalej prowadzić
- 301 80
-
2023-05-10 18:30
"Kto pozwolił 92 latce jeździć autem? ", "Powinni wprowadzić jakieś ograniczenia wiekowe" (5)
Skoro nie ma takich ograniczeń to co to za pytanie "kto pozwolił" ? A tobie kto pozwolił tutaj pisać?
- 97 18
-
2023-05-10 19:48
masz racje nie mozna dyskryminować ludzi ze wgledu na wiek (4)
mamy wolnosc i jak ktoś ma fantazje to moze zyzgazkierm czy pod prad jeździć i nikomu nic do tego.
- 14 21
-
2023-05-10 23:56
zresztą jej dziadek jej pozwolił jechać
- 8 0
-
2023-05-11 08:11
(1)
Jak dwudziestolatek bedzie jechal zygzakiem to zrobimy zakaz jazdy dwudziestolatkom?
- 12 0
-
2023-05-11 08:36
oby :)
- 4 0
-
2023-05-11 11:50
Nie dyskryminować tylko zbadać , również tych którzy dostają mandaty bo mogą np nie widzieć znaków drogowych, mieć opóźniona reakcje, b chore serce co może spowodować zawał i być zagrożeniem dla innych kierowców. Również alkoholikom powinno być zabrane prawo jazdy bo to kwesta czasu jak zabija siebie lub kogoś. Badania koniecznie
- 2 0
-
2023-05-10 18:43
Ten sam który pozwolił młodocianym byczkom szaleć szybko ale bezpiecznie w swoim BMkach po naszych miastach
i powodować kilkanaście kolizji dziennie
- 56 9
-
2023-05-10 19:08
Ale co cię to obchodzi ? (2)
- 4 3
-
2023-05-10 19:50
(1)
jak trafisz na drodze takiego kierowcę to zrozumiesz.
- 7 2
-
2023-05-10 19:59
może nie przeżyć takiego spotkania wtedy umrze w błogiej nieswiadomosci
- 6 1
-
2023-05-10 20:00
I koniecznie coroczne badania psychologiczne dla kierowców przed 30.!
- 36 1
-
2023-05-10 20:10
(3)
Życzę tym tu hejtujacym ta Panią aby chociaż dożyli do tego wieku a nie mówiąc już o poruszaniu się i to samochodem
- 21 12
-
2023-05-10 20:41
(1)
Życz raczej wszystkim zeby nigdy nie spotkali na drodze takiego kierowcy jak ta Pani ,wtedy bedziemy mieli szanse dożyć sedziwej starosci
- 17 7
-
2023-05-10 23:50
Póki co najwięcej wypadków powodują ludzie młodzi
- 13 1
-
2023-05-10 21:34
Ciężko może być
Nawet nie wiemy co jutro przyniesie, a Ty już życzysz nam dozycia takiego wieku :)
- 0 1
-
2023-05-10 21:46
Ci sami, którzy nie mogli pomóc seniorce w powrocie do domu, tylko auto musiało jechać na lawecie a pani w szoferce :/
- 9 2
-
2023-05-10 22:32
(1)
Najgorsze jest to, że takie osoby mogą też głosować.
- 7 11
-
2023-05-10 22:59
Jeszcze gorsze od tego
Jest ze taki typ piszący te komentarze może glosowac
- 15 2
-
2023-05-11 11:47
(1)
Już po ukończeniu 67 toku życia koniecznie, bo tacy ludzie maja już zazwyczaj słaby wzrok i nie są sprawni fizycznie. Znam osoby co maja niesprawne nogi, brak, rękę i b. Zły wzrok
- 0 0
-
2023-05-11 15:01
chyba ty
- 0 0
-
2023-05-10 18:08
a kto zapłaci za lawetę? (2)
podatnicy?
- 14 39
-
2023-05-10 18:31
Twój tatuś Brajanku. (1)
- 11 3
-
2023-05-10 22:44
On ma wielu tatusiów.
- 3 1
-
2023-05-10 18:08
(6)
W wieku 48 zdała prawko - widzicie , nigdy na nic nie jest za późno. Więc odstawiamy Chipsy, zloty trunki i lets go, do it everybody, lecimy. Ja właśnie przebiegłem 10 km poprawiłem czas z 41:06 na 40:45. Endorfiny exploduja. Wszyscy razem ze mną jump jump, mocnieeeeeej.
- 24 30
-
2023-05-10 18:18
Super
Ale lepiej podziel się tą informacją z chłopakiem- 13 2
-
2023-05-10 18:34
Jest tyle ciekawych sportów a wybrałeś właśnie bieganie.
- 8 1
-
2023-05-10 18:34
(1)
Jeżeli lubisz taki styl życia to spoko. Większość nie lubi wysiłku fizycznego.
- 5 1
-
2023-05-10 18:53
Dodam że miałem zerwane całkowicie, dwukrotnie sciegno Achillesa. Lekarze mówili że będę już do końca życia kustykał. A tu taki psikus. Wszystko jest w naszej głowie. Wystarczą tylko chęci. A żeby nic nie robić to zawsze się znajdzie tyle wymówek że 100 stron będzie mało aby je zapisać. Jutro i piątek wolne od ćwiczeń biegowych - pamiętajcie regeneracja jest też bardzo ważna. Aut vincere, aut mori.
- 4 9
-
2023-05-10 20:35
Tylko że zdawała je w czasach
Gdy na egzaminie wystarczyło pojechać 20m do przodu, 20m do tyłu, zatrąbić i zamrugać światłami.
- 1 8
-
2023-05-11 01:03
Weź leki i przestań już pić !!!
- 2 1
-
2023-05-10 18:13
a propos ankiety (4)
kiedy będę miał 92 lata, większość samochodów będzie autonomiczna i zawiezie nas samodzielnie choćby i na rynek w Sopocie. Dodatkowo sztuczna inteligencja doradzi nam najlepsze miejsca na zakupy, może nie trzeba będzie się fatygować aż do Sopotu :)
- 59 11
-
2023-05-10 18:19
Do tego czasu w sopocie juz nikt nie bedzie mieszkal
- 16 3
-
2023-05-10 18:33
"sztuczna inteligencja doradzi nam "
Nie doradzi a nakaże.
- 15 4
-
2023-05-10 18:42
pozwól że napiszę ci prawde. nie będziesz miał 92 lat. za dużo spędasz czasu na trójmiasto, a to raczej przyspiesza nadejscie
kostuchy
- 14 0
-
2023-05-10 22:11
Wówczas rynek przyjedzie do ciebie
ten realny zniknie, będzie awatar
- 3 1
-
2023-05-10 18:15
Coo?? (6)
Jak do tego doszło, że kobieta w tym wieku jeszcze może w pełni prawa prowadzić auto? To niedorzeczne. Gdyby spowodowała wypadek, w wyniku którego ktoś by zginął, to co wtedy?
- 23 53
-
2023-05-10 18:30
tajest, jak ktoś w Twoim wieku spowoduje
to wszystkim w Twoim wieku niech zakażą prowadzenia auta
- 16 1
-
2023-05-10 18:32
" to co wtedy"
To ty nie wiesz co się dzieje gdy spowodujesz wypadek śmiertelny? Ile masz latek?
- 16 0
-
2023-05-10 18:58
92 jakby spowodowala wypadek
Proste idzie siedzieć do więzienia i płaci odszkodowanie do końca życia Amen .
- 5 0
-
2023-05-11 00:18
Nieorzeczny to ty jesteś !
Wypadek może spowodować każdy i ktoś może zginąć, to co wtedy !! Pokża mio jakikolwiek statystyki mpowiące że 92 latkowie są bardziej niebezpievczni za kierownicą niż 20 latkowie. Wg twojego rozumowania prawo jazdy należałoby wydawać po przekroczeniu 30 roku życia i to tylko na 20 lat....
- 3 1
-
2023-05-11 00:21
To jeszcze nie koniec absurdu
Jechała zygzakiem ale była trzeźwa wiec odwiezli ją do domu. A gdyby była pijana to za to samo odwiezli by ją do aresztu. Gdzie tu logika?
- 1 3
-
2023-05-11 10:09
A co
Jeśli wypadek powoduje 20, 30, 40 latek ?
- 2 0
-
2023-05-10 18:17
Biorąc pod uwagę, że ma 92 lata (2)
Urodzić dzieci mogła w wieku 18 lat to dzwonić po rodzinę też było ryzykiem drogowym
- 43 6
-
2023-05-10 18:27
Rodzina nie uwierzyła i myślała, że babcia chce ich oskubać "na policjanta" albo "na zdarzenie drogowe" ! :D
- 14 1
-
2023-05-10 20:28
Ale najlepsze jest to że prawo jazdy zrobiła w wieku 48 lat, szacun
W tym wieku mało kto myśli o prawie jazdy, a tu proszę. Nie chcę jej bronić ale czasem człowiek może nie wiedzieć czy jest jeszcze w Gdańsku czy już w Sopocie. Jak zadko jeździ a w między czasie wybudują ergo arenę :)
- 6 1
-
2023-05-10 18:21
(6)
To jeszcze nic,moja prababcia jeździła dyliżansem w wieku lat 105!
- 24 11
-
2023-05-10 18:42
mój pradziadek jak miał 100 lat to latał balonem. (1)
- 2 2
-
2023-05-10 19:23
Nie latał tylko unosił się i nie balonem tylko przez komin
- 1 2
-
2023-05-10 18:52
Ale ty jesteś infantylny (1)
- 2 0
-
2023-05-10 19:25
Nie infaltylny a cyniczny
- 1 1
-
2023-05-10 19:22
No tak ale to była jazda w jedną stronę w piórniku na cmentarz
- 2 0
-
2023-05-12 06:57
Jako lewa w drugiej parze zaprzęgu?
- 0 0
-
2023-05-10 18:30
(10)
A mi dali prawko na 10 lat, bo noszę okulary. Jestem przekonany, że w okularach widzę lepiej, niż połowa kierowców bez okularów, którzy mają bezterminowe. Państwo z dykty.
- 48 16
-
2023-05-10 18:32
też mi
się wydaje że nie powinni dawać
- 4 0
-
2023-05-10 18:37
Mam bezterminowe (2)
ale z wpisem do prawka, że ważne tylko z bryłami. Od kiedy wydają tak dziwnie?
- 0 5
-
2023-05-11 06:18
Od 2015
- 1 0
-
2023-05-11 16:26
Od dawna.
W latach 90 tych też takie dawali.
Mam bezterminowo, ale obowiązkowe okulary lub kontakty.- 0 0
-
2023-05-10 19:01
Okulary (1)
Okulary nosić to obciachowe i wiocha , ja paragony czytam przez lupę, za drobne literki cyferki
- 4 2
-
2023-05-10 19:26
Skąd masz internet w piwnicy?
- 2 0
-
2023-05-10 19:28
A ja noszę okulary od podstawowki (1)
Prawo jazdy od 30 lat bezterminowe i bez żadnych zapisów
- 0 3
-
2023-05-10 20:28
ja zdawałam 3 lata temu. wade mam duza, wiec dostalam tylko na 5 lat, potem trzeba znowu badania robic.
- 3 0
-
2023-05-10 20:07
Sam jestes z dykty (1)
Masz poprostu przechodzić badania. Gdyby ktoś kto niedowidzi spowodował wypadek właśnie przez tą wadę to bys takich glupot tutaj nie pisa
- 4 2
-
2023-05-11 11:08
Wada wzroku może dotknąć również tych, którzy dziś jej nie mają
więc powinni być badani co kilka lat tak samo jak ci, o których tę wadę stwierdzono już w momencie wyrabiania dokumentu.
- 1 1
-
2023-05-10 18:35
Opinia wyróżniona
Spowodowała wypadek? Nie. (19)
A spójrzcie na raport Trójmiasto, jak wyglądają zapikselowani kierowcy wypadkow paraliżujących ruch na terenie połowy trójmiasta których jest kilka dziennie. Młode byczki w wąskich rurkach, jeżdżący "szybko ale bezpiecznie"
- 240 169
-
2023-05-10 18:40
rozumiem że jazda 20-30 km/h na tej trasie jest jak najbardziej okej? zgodna z przepisami? (8)
- 60 16
-
2023-05-10 18:44
rozumiem ze jazda po obwodnicy 130 km/h 5 metrów za poprzedzającym autem jest okej i zgodna przepisami? (2)
a widzę to codziennie po 2 razy, rano i po południu, każdego dnia.
- 53 46
-
2023-05-10 18:50
I tylko jedno zachowanie może być niebezpieczne? Mamy wybrać jedno i pozwolić na drugie?
- 54 3
-
2023-05-11 02:01
Jest ok bo jest duży ruch na tej drodze
- 3 6
-
2023-05-10 23:16
No wlasnie zgadza sie, na Grunwaldzkiej masz 50km/h wiec jechala zgodnie z przepisami i zostala ukarana, co za hipokryzja (2)
- 6 9
-
2023-05-11 02:02
(1)
Na AK masz 80 lub 100 kmh
- 7 3
-
2023-05-11 09:17
ALe to jest ograniczenie od góry.
Żaden przepis nie mówi, że nie wolno jechać wolniej. Ograniczenia "od dołu" są na autostradach i drogach szybkiego ruchu
- 5 7
-
2023-05-11 07:04
Tak. Taka prędkość jest zgodna z przepisami.
- 4 0
-
2023-05-11 08:32
w godzinach szczytu każdy tak jeździ
a nawet wolniej
- 5 0
-
2023-05-10 18:43
No nie, bo widzi sie takie auto i czujnosc x100
- 5 2
-
2023-05-10 19:04
Człowieku sięgnij do książek
- 7 1
-
2023-05-10 20:17
Co Ty pie.... (2)
Mozliwe ze uratowali pate zyc...
- 14 3
-
2023-05-10 22:34
Ty pewnie będziesz wiecznie młody (1)
Wszystkich do jednego wora i badać starych młodych. Szczególnie tych ostatnich szybkich i wściekłych.
- 13 5
-
2023-05-11 02:05
Ja nie mam nic przeciwko starym ludziom tylko że na jezdni trzeba wiedzieć co się robi i co się wokół dzieje a taki starzec który nie wie co robi ledwo panuje nad samochodem jest ogromnym zagrożeniem tacy ludzie też potrącają pieszych mylą gaz z hamulcem jadą 20 km pod prąd autostrada często doprowadzając do czołowego zderzenia
- 17 0
-
2023-05-10 20:51
Nieźle masz przeorany beret
- 4 1
-
2023-05-11 00:09
Czy to jest normalne?
Jeżeli jedziesz zygzakiem bo jesteś pijany to cię scigają i trafiasz przed sąd. Jezeli jedziesz zygzakiem ze wzgledu na wiek to w zasadzie nic ci nie grozi i jeszcze cię do domu odwiozą.
- 8 8
-
2023-05-11 01:01
Coś w tym jest
- 0 0
-
2023-05-11 10:20
Za co to wyróżnienie?!
Podaj dokładne statystyki wieku ludzi którzy powodują wypadki, a nie z palca sobie wymyślasz bo zazdrość Cie zaślepia i siejesz hejt na ludzi w rurkach.
Fakt jest taki że w tym wieku NIKT nie powinien wsiadać za kółko z logicznych względów.- 0 0
-
2023-05-11 20:13
"Jechała jechała bardzo wolno i zygzakiem, utrudniając innym kierowcom jazdę."
Styl jazdy podobny do pijanego kierowcy, który nawet jak nie spowoduje wypadku będzie surowo karany.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.