- 1 23 mln zł na remont ulic na Dolnym Mieście (56 opinii)
- 2 Fałszywy mandat za przejście "na czerwonym" (121 opinii)
- 3 Klif w Orłowie co roku cofa się o metr (83 opinie)
- 4 Czyj to garaż? - pytają urzędnicy (145 opinii)
- 5 Pobili mieszkańców i okradli dom (175 opinii)
- 6 Sąd aresztował rosyjskiego szpiega (336 opinii)
Dziewczynka utonęła przy molo
We wtorek, przed godziną 9 rano, z morza przy sopockim molo wyłowiono ciało małej dziewczynki. Na miejscu jest policja i prokuratorzy - ustalają, w jaki sposób dziecko się utopiło.
Aktualizacja godz. 21:41 Przeczytaj więcej o nowych ustaleniach prokuratury i policji
Aktualizacja. godz. 11:46 Policja i prokuratorzy przeglądają obecnie zapis monitoringu zainstalowanego na molo. - Na razie nie możemy wykluczyć żadnego scenariusza. Równie dobrze mogło dojść do nieszczęśliwego wypadku, jak i do przestępstwa - mówi Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie. Z wyłowioną z wody kobietą - głównie ze względu na jej stan - policji nie udało się na razie dłużej porozmawiać.
- Zgłoszenie otrzymaliśmy około godz. 8:30. Dziewczynkę w wodzie zauważyły osoby postronne. Nie wiemy na razie, w jaki sposób dziecko znalazło się w wodzie, ustalamy też jego tożsamość. Dziewczynka ma około 4-6 lat - mówi st. sierż. Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie.
Już po wyciągnięciu ciała dziewczynki z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę dziecka. Była wyziębiona, znajdowała się w ogromnym szoku i kontakt z nią był utrudniony. Zabrano ją od razu do szpitala.
Więcej szczegółów wkrótce.
Opinie (405) ponad 50 zablokowanych
-
2011-11-15 10:30
o żesz.. (10)
- 401 20
-
2011-11-15 10:30
...ja pier... (2)
- 37 13
-
2011-11-15 10:31
to nie miało być śmieszne. (1)
to bardzo przykre.
- 41 4
-
2011-11-15 10:42
tak..
to b...dzo przykre ch...ra
- 1 30
-
2011-11-15 11:05
o w mordę ...
- 6 12
-
2011-11-15 11:58
(4)
sie dzieje!!! moim zdanie pewnie bylo tak ze mama z córką wyszly na spacer i matka mogla przez chwile zajac sie czyms innym np zadzwonil jej telefon nie zauwazyla co robi corka a ta np szalala po molo i za bardzo zblizyla sie do barierki po czym wpadla do wody moglo tak byc ze moment kiedy wpadla do wody mogla zobaczyc to matka i wskoczyla za nia by ja ratowac niestety na marne :(
- 32 6
-
2011-11-15 12:14
Myślałeś już o zrobieniu kariery jako śledczy? Masz talent! (1)
Bez tej cennej rekonstrukcji zdarzeń wszyscy by myśleli, że obie poszły się wykąpać...
- 71 10
-
2011-11-15 12:20
Za dobry jestem dla nich :)
- 20 6
-
2011-11-15 15:18
Całkiem możliwe
Sam mam małe dzieci, czasem to jest kwestia dosłownie sekundy... Tylko rzucisz okiem w inną stronę i akurat wtedy coś się stanie. Ta pani, którą wyciągnięto z wody to chyba mama tej Maleńkiej...Serdeczne wyrazy współczucia dla Rodziców Maleństwa...
- 12 1
-
2011-11-15 18:34
o 8 rano spacer ? na molo ? dziecko powinno o tej porze byc w przedszkolu
- 2 10
-
2011-11-15 14:34
:(
straszne..
- 2 3
-
2011-11-15 10:30
ktoś widocznie tego chciał by dziecko znalazło się w wodzie, bo to nie wakacje (21)
Sopot to jakieś niebezpieczne miejsce, gość szalejący z gazem pieprzowym i nożem, zaginięcie Iwony
- 98 280
-
2011-11-15 11:07
taktak, kolejna teoria spiskowa? nie wychodźmy z domu!!:D
- 23 7
-
2011-11-15 11:39
(7)
Iwona akurat zaginęła w Gdańsku ...
- 25 7
-
2011-11-15 11:42
No właśnie.. (3)
przy molo w Brzeźnie
- 11 10
-
2011-11-15 18:58
W jakim Brzeźnie? Gdzie tam masz Brzeźno? (1)
Jak już to Zaspa
- 0 4
-
2011-11-15 19:26
Jaka Zaspa?
Przecież Zaspa nie ma dostępu do morza a dziewczyna ostatni raz była widziana na nadmorskim deptaku.
- 1 1
-
2011-11-15 19:09
do brzeźna to jeszcze kawałek miała
Iwona zaginęła w Jelitkowie wejście 63
- 4 0
-
2011-11-15 12:54
No ale szła sobie z Sopotu... (2)
I widać na monitoringu jakiegoś łosia, którego później zarejestrowała kamera w Jelitkowie... Więc Sopot.
- 3 16
-
2011-11-15 13:52
(1)
jelitkowo to też część gdańska :P
- 16 2
-
2011-11-15 17:18
ale pozniej pewnie wrociłą do sopotu autobusem więc my mamy rację!!!
- 3 3
-
2011-11-15 11:40
tak, tak, (1)
to na pewno przez monopol na rogu Monciaka
- 12 3
-
2011-11-15 12:06
słabe :/
- 6 1
-
2011-11-15 11:43
tumaNIE
NIE wypowiadaj się jak nie znasz tematu Ty prostaku przyklejony do komputera !!
- 4 10
-
2011-11-15 11:49
trzepak (1)
Trzepiesz głupoty. Na dziecko trzeba stale uważać, a to co sie stało nie jest winą miejsca. Skoro wyłowiono matkę, to prawdopodobnie znaczy, że próbowała ratować swoje dziecko, które prawdopodobnie, jak to dziecko, skorzystało z chwili nieuwagi mamy i ruszyło nieświadome niebezpieczeństwa w stronę czegoś, co je zainteresowało.
- 40 2
-
2011-11-15 12:33
Po drugie wyobraźnia, opadają mi ręce, jak widzę rodziców którzy pozwalają swoim pociechom jeździć rowerkiem po molo... . Kondolencje dla rodziców dziewczynki.
- 15 4
-
2011-11-15 12:55
Szalejące Porsche też z Sopotu:) (4)
Niebezpieczne miejsce ten Sopot...
- 10 1
-
2011-11-15 15:13
ale kierowca z Gdyni (2)
- 5 1
-
2011-11-15 16:59
Nie wziąłem pod uwagę
Wybuchowa mieszanka!!!
- 1 0
-
2011-11-15 19:10
to śledzie
potrafią prowadzić??
- 1 2
-
2011-11-16 22:48
No właśnie na odwrót ... Porsche zdemolowało pół Gdyni ale kierowca z Sopot ;p
- 0 0
-
2011-11-15 15:04
a myslisz, że dziecko nie mogło samo przechylic sie przez barierke i wypasc?
matka moze chciała sie zabic, a moze nie, teraz pewnie juz bedzie chciała..
- 1 4
-
2011-11-15 22:21
zgadnij baranie
W pupIE
- 0 0
-
2011-11-15 10:33
(8)
Gdzie są rodzice...!!!
- 72 259
-
2011-11-15 11:09
W wodzie? "Kilkadziesiąt minut później w wody wyłowiono kobietę"
- 59 0
-
2011-11-15 11:17
(1)
może właśnie matka wskoczyła za dzieckiem by je ratować ...........
- 40 2
-
2011-11-15 11:21
No mówię przecież.
- 17 2
-
2011-11-15 11:26
to są pytania (1)
przeczytaj cały artykuł ofiaro losu .... zanim zadasz następne głupie i nie potrzebne pytanie .... siejesz tylko zamęt i SPAM
- 18 4
-
2011-11-15 11:40
Aktualizowali młotku
- 9 0
-
2011-11-15 11:28
jak to gdzie?
w wodzie
- 9 1
-
2011-11-15 11:39
w wodzie ...
- 4 0
-
2011-11-15 13:45
chyba rodzic... Trochę uwagi podczas czytania.
- 2 1
-
2011-11-15 10:33
[*] (34)
Jakim cudem takie małe dziecko w listopadzie samo błakało się ? Bo rozumiem ,że gdyby była tam matka to by zadzwoniła po policje lub pogotowie lub sama za dzieciakiem wskoczyła;/
- 52 337
-
2011-11-15 10:35
a co Ty wiesz o tej sprawie ? by to komentować ? i OCENIAC ?
- 43 16
-
2011-11-15 10:43
Według polskiego prawa dziecko do lat 7 nie może samo iść nawet do sklepu (14)
Widać jakie są konsekwencje nieznajomości prawa (i braku rozsądku i wyobraźni). Nie dopuszczam do siebie wiadomości, że to nie był wypadek, bo nie mieści mi się to w głowie.
- 17 16
-
2011-11-15 10:57
to nie był wypadek
- 2 10
-
2011-11-15 11:05
nie, to nie był wypadek (3)
dopuść to sobie do wiadomości
- 4 11
-
2011-11-15 12:24
WFT (2)
a ty tam stałeś i wszystko widziałeś - stąd jesteś taki pewien siebie!?
- 7 2
-
2011-11-15 12:47
oczywiśie (1)
wszystko widziałem, mam fotki i filmik a wszystko wrzucone na fb, nk i yt...
- 2 8
-
2011-11-15 14:47
Lubię To
- 0 4
-
2011-11-15 11:17
ślepy? (5)
"Kilkadziesiąt minut później z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę dziecka. Była wyziębiona, znajdowała się w ogromnym szoku i kontakt z nią był utrudniony. Zabrano ją od razu do szpitala."
- 31 2
-
2011-11-15 11:36
Wiesz co to jest aktualizacja? (4)
Pierwsza informacja mówiła o dziewczynce (o matce nie było słowa)
- 2 2
-
2011-11-15 11:44
tak, najpierw było o niej w artykule (1)
na ogólnopolskim kanale informacyjnym, potem tutaj.
- 0 1
-
2011-11-15 11:49
Potwierdzam
o matce nic nie pisali
- 1 2
-
2011-11-15 19:54
(1)
Było i to nie jedno słowo, ale całe zdanie.
- 1 1
-
2011-11-15 21:12
kolejny wszystkowiedzący po aktualizacji
pierwsza informacja brzmiała:"Dziewczynka utonęła przy molo - Zgłoszenie otrzymaliśmy około godz. 8:30. Dziewczynkę w wodzie zauważyły osoby postronne. Nie wiemy na razie, w jaki sposób dziecko znalazło się w wodzie, ustalamy też jego tożsamość. Dziewczynka ma około 4-6 lat - mówi st. sierż. Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie." I ani słowa więcej.
- 0 0
-
2011-11-15 11:35
(2)
wedle prawa powinniśmy zamknąć dzieci w klatce i wypuścić jak będą miały 18 lat.... jak mają się życia nauczyć, to był wypadek i trzeba współczuć a nie jakieś głupie komentarze dawać!
- 26 5
-
2011-11-15 11:38
Co za bzdury
piszesz. Chyba swoje prawa wymyślasz i wg nich żyjesz
- 3 10
-
2011-11-15 13:21
to bardzo ciekawe, jakie prawo masz na myśli?
Może je zacytujesz?
- 1 2
-
2011-11-15 11:01
A skąd wiesz czy samo się błąkało? Przecież nie ma informacji, żeby dziecko utonęło dzisiaj. Jest tylko informacja, że dzisiaj ją wyłowili.
- 8 1
-
2011-11-15 11:02
brak mi slow, male bezbronne dziecko....
sam jestem ojcem 3latka i nie spuszczam go z oka na dworze, a na molo trzymam go kurczowo za raczke, wiec nawet nie chce w tej chwili myslec co tam sie moglo wydarzyc...
- 27 2
-
2011-11-15 11:32
(1)
Kilkadziesiąt minut później z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę kojarzymy.....
- 1 4
-
2011-11-15 11:39
wpisz w google "aktualizacja"
- 2 0
-
2011-11-15 11:39
Zanim coś skomentujesz bez sensu to doczytaj do końca artykuł. ,,Już po wyciągnięciu ciała dziewczynki z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę dziecka."
- 0 7
-
2011-11-15 11:47
czy ty czytasz do konca gamoniu?? Przeciez napisano ze wyłowiono ok 30letnia kobiete prawdopodobnie matke... Mysle ze to nieszczesliwy wypadek, albo nieudane samobójstwo
- 1 9
-
2011-11-15 12:18
Jak można dodawać komentarze nie czytając artykułu?
- 1 5
-
2011-11-15 12:20
Naucz się czytać, potem pisz komentarze.
Jakaś kobieta też pływała w wodzie. To pewnie matka.
- 1 6
-
2011-11-15 12:47
czytać ze zrozumieniem i do końca a nie tylko nagłówki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (1)
"Już po wyciągnięciu ciała dziewczynki z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę dziecka. Była wyziębiona, znajdowała się w ogromnym szoku i kontakt z nią był utrudniony. Zabrano ją od razu do szpitala."
- 0 6
-
2011-11-15 13:20
Nie krzycz
przed aktualizacją pisali. Nie wiesz co to aktualizacja krzykaczu?
- 7 0
-
2011-11-15 13:33
Matka taplała się razem z dzieckiem, jak oznajmia artykuł.
- 1 3
-
2011-11-15 14:17
Trzeba czytać uważnie...
Wydając opinię trzeba najpierw dokładnie przeczytać artykuł... ;)
- 1 3
-
2011-11-15 14:17
ktoś nie czyta ze zrozumieniem!!
- 1 1
-
2011-11-15 18:33
Pati (1)
Pati Dziecko! śmie tak do ciebie napisać bo po twoim rozumowaniu, wnioskuje ze jesteś młoda i bez myślna!Proponuje ci cofnąć się do szkoły podstawowej bo chyba sporo cie Omineło ! Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?! To się naucz! Albo powstrzymaj sie od Komentarzy !współczucia.
- 0 0
-
2011-11-15 20:44
bez myślna ?
ciekawe..
- 1 0
-
2011-11-15 18:58
sa
Albo nie umiesz czytać albo tylko nagłówek przeczytałaś . Przecież napisane jest ze później wyłowiono kobietę matkę dziecka nigdzie nie jest napisane ze sama się błąkała
- 0 1
-
2011-11-15 19:16
czytaj ze zrozumieniem, a potem pisz wnioski !!
czytaj ze zrozumieniem, a potem pisz wnioski !!
- 0 0
-
2011-11-15 19:52
Kiepsko rozumujesz, wyraźnie napisano, że matka również znajdowała się w wodzie. Trzymała się podpory, była przemarźnięta i zszokowana.
- 0 1
-
2011-11-15 10:33
gdzie rodzice (5)
nikt niezglosil zaginiecia,gdzie matka i ojciec
- 41 182
-
2011-11-15 10:34
a co Ty wiesz TOMI o tej sprawie ????? nic wiec zamilcz (1)
- 11 19
-
2011-11-15 10:38
no nie wiadomo, może się okazać, że zaraz wyłowią matke:(
- 18 5
-
2011-11-15 11:15
kilkadziesiąt minut
póżniej wyłowiono kobietę - może matka - pomyśl - to nie boli
- 15 4
-
2011-11-15 14:22
:( (1)
ty jesteś jakiś nie przytomny człowieku nie umiesz czytać piszę że matkę też znaleziono ale żyje jest w szpitalu
- 1 1
-
2011-11-15 14:52
HAHHAHA
Beka z was ludzie, :P, ciśniecie sobie non stop, że nie umiecie czytać :P, a artykuł był AKTUALIZOWANY i na początku nic nie wspomniano o matce (kobiecie, która może być matka).Poza tym gadacie głupoty osadzając, a nie wiecie jak było. Równie dobrze mógł ktoś ich popchnąć, albo matka mogła zasłabnąć, jest mnóstwo hipotez, a jedna z waszych pierwszych było bezmyślni rodzice pościli mała sama, a potem się okazało, że najprawdopodobniej tak nie było. Jedyne co jest pewne ze to tragiczny wypadek.
- 6 1
-
2011-11-15 10:34
Szkoda takiej młodej istoty (1)
A życie było przed nią....
- 209 8
-
2011-11-15 10:40
ale co to za życie
- 20 9
-
2011-11-15 10:34
rodzice nie zauważyli ??? (5)
tak wcześnie nikt z dziećmi na spacery nie chadza, na spacery z dziećmi chadza się w niedzielę
- 21 172
-
2011-11-15 10:44
na spacery z dziećmi chadza się dzień dnia
niezależnie czy to święto czy dzień powszedni
- 19 2
-
2011-11-15 11:49
Wyłowili ja o 8 a nie utopiła się o 8!!
czytajcie ze zrozumieniem bo padne
- 4 1
-
2011-11-15 12:29
Boże, jaki żal!!! (1)
I też się dziwię, że ktoś właściwie o świcie w listopadzie chodzi na molo z dzieckiem. Po co?
- 2 5
-
2011-11-15 13:32
Byłam dziś na plaży o 8:00, w Brzeźnie. Piękne słońce świeciło, i bynajmniej nie był to świt.
Jeśli ktoś śpi do południa, to dla niego 8 - 9 to świt. Ogarnąć się, lenie.
- 18 1
-
2011-11-15 15:19
Mogły iść do przedzkola i na chwilę skręciły na molo...
...
- 5 0
-
2011-11-15 10:34
re re (12)
jestem w szoku gdzie są rodzice?zapewne w pracy w pogoni za kasą.straszne
- 20 190
-
2011-11-15 10:49
a ty jestes biedakim
- 8 5
-
2011-11-15 11:47
(2)
Czy w tym kraju juz nikt nie potrafi czytac ze zrozumieniem:cyt: "Już po wyciągnięciu ciała dziewczynki z wody wyłowiono też około 30-letnią kobietę - najprawdopodobniej matkę dziecka. "To jak mogla byc w pracy?
- 10 13
-
2011-11-15 11:51
Czy w tym kraju wiedzą, że istnieje coś takiego jak aktualizacja?
I treść artykułu można dowolnie zmieniać w każdej chwili?
- 8 2
-
2011-11-15 17:00
A czego ty się spodziewasz po nastolatkach... Uważnie czytają jak o dopalaczach jest coś napisane:)
- 2 1
-
2011-11-15 12:03
jak to gdzie
w wodzie
- 7 2
-
2011-11-15 13:15
(1)
Nawet jakby nie było informacji o matce, komentarz bardzo nie na miejscu. Do pracy chodzi sie dzisiaj nie w pogoni za kasą, ale aby kupić dziecku buty na zimę i włożyć coś do garnka.
- 18 3
-
2011-11-15 14:49
Nie wiedziałem...
dzięki
- 1 1
-
2011-11-15 14:06
tak gonia za kasa zasztnów sie co piszesz gamoniu zeby zyc tzreba pracowac zeby nakarmic dziecko trzeba pracowac chyba ze jestes TRUTNIEM
- 7 0
-
2011-11-15 19:44
RODZICE!! ZAJMIJCIE SIĘ SWOIMI DZIEĆMI.... (1)
ja pracuję w szkole, dodam, że podstawowej i uwierzcie mi- rodzice maja swoje dzieci gdzieś- najlepiej jakby siedziało od rana do wieczora w szkole bo mamusia ma wtedy czas na fryzjera, solarium, kawe z koleżanką..... alarmuję!!! za kilka kilkanaście lat dziecko podejdzie do ciebie i powie- "dawaj kasę albo ci wpierd..."
- 2 2
-
2011-11-16 16:02
a francuzi powinni jeść mniej sera!
A co ma piernik do wiatraka? ... Tu jest o tym, że dziecko utonęło, a matkę znaleziono zaraz obok w wodzie ii nie wiadomo czy był to wypadek czy matka lekko zbzikowała... Twoja "ambitna" wypowiedź nie ma tu wiele do rzeczy ... Ps. pracujesz w szkole? Mam nadzieję, że nie jako nauczycielka, gdyż z Twoja wypowiedź nie emanuje inteligencją :P
- 1 0
-
2011-11-16 15:55
?
Czytać się nie umie? .... Wyłowiono obok matkę , która była w szoku !
- 0 0
-
2011-11-16 15:58
? ?
Czy umiesz czytać? ... Napisane jest wyraźnie, że obok wyłowiono matkę, która była w szoku!
- 0 0
-
2011-11-15 10:35
a może opiekun/rodzic wskoczył za nią do wody? (4)
- 290 5
-
2011-11-15 12:02
no przeciez wylowili tez matke, czytajcie do konca. (3)
pewnie dziecko wpadlo do wody , matka skoczyla za nim , szok termiczny i tak to sie skonczylo. bardzo przykre.
- 8 14
-
2011-11-15 12:08
aktualizowali. nie było tej informacji kiedy g pisał post.
- 29 0
-
2011-11-15 14:32
(1)
jaki szok, człowieku? w takich sytuacjach działa adrenalina i nie czuje się żadnego szoku...
- 3 16
-
2011-11-15 19:17
czuje sie. Czuje sie zimno, ale dziala adrenalina i jest czesciowo nieodczuwalne zimno...
- 1 0
-
2011-11-15 10:38
fota molo (2)
mogła by być chociaż aktualna fota molo.
- 18 33
-
2011-11-15 11:12
tak, bo to jest w tym wypadku najważniejsze tutajco za ludzie...
- 8 1
-
2011-11-15 12:22
Jakby była aktualna fotka, z danej godziny i dnia tygodnia,
to pewnie byś pisał że dziennikarze jak te hieny musieli być na miejscu i chociaż molo sfotografować.
- 6 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.