- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (105 opinii)
- 2 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (131 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (686 opinii)
- 4 Pod prąd uciekał przed policją (233 opinie)
- 5 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (59 opinii)
- 6 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (99 opinii)
Gdynia: remont ul. Energetyków wraz z przedsiębiorcami
Zły stan nawierzchni ul. Energetyków coraz bardziej doskwiera kierowcom. Urzędnicy zapewniają, że znają problem, tyle że nie cała ulica jest zlokalizowana na gruntach miejskich. - Trwają rozmowy, by w remoncie partycypowali przedsiębiorcy - wyjaśniają, dodając, że prawdopodobny termin prac to wrzesień.
- To są wyrzucone w błoto pieniądze. Aktualnie nawierzchnia jest już w tak złym stanie, że nie ma co łatać. Mam nadzieję, że uda się zainterweniować, bo ZDiZ pozostaje głuchy na nasze prośby - wskazuje pan Marek, pracownik jednej z firm przy tej ulicy.
Relacjonuje, że dziennie po drodze jeździ nie tylko ciężki transport z kontenerami na place składowe, butlami z gazem do Eurogazu, pojazdy po cement do Cemexu, transport z blachami do stoczni Crist, ale także tysiące pracowników do licznych zakładów pracy.
Wskazuje jednocześnie, że okoliczne firmy są skłonne partycypować w kosztach remontu. Decyzja o jego rozpoczęciu leży jednak po stronie władz miasta.
Urzędnicy przyznają, że stan ul. Energetyków jest im znany, ale problemem jest fakt, że nie cała ulica leży na miejskich gruntach.
- Obecnie trwają rozmowy z przedsiębiorstwami o partycypowaniu w kosztach remontu ulicy Energetyków. Zakładamy, że w przypadku zgody na współfinansowanie przeprowadzimy remont ulicy w technologii nakładki bitumicznej w terminie do końca września bieżącego roku - wyjaśnia Agata Grzegorczyk, rzecznik UM w Gdyni.
Miejsca
Opinie (127) ponad 10 zablokowanych
-
2019-05-28 08:24
fatalnie zarządzane miasto. Jak w Gdyni chcą doczekać końca kadencji skoro to jeszcze ponad 4 lata postępującego upadku.
- 4 3
-
2019-05-28 08:26
Chylonia stoi na chylonskiej zróbcie tunel pod toramj
Dlaczego nie zrobią nic z przejazdem kolejowym na Leszczynkach ludzie do pracy nie dają rady dojeżdżać rano stoi wszystko
- 8 0
-
2019-05-28 08:30
Tych dewintów z Gdańska uprasza się o kulturę w wpisach o Polskiej Gdyni!!!!!!!!!!
- 4 3
-
2019-05-28 08:31
Widzę ze nie tylko ja rano stoję na szlabanach godzinę w chyloni
Chylonia Stoi tu coś się złego dzieje dziś do pracy przez przejazd kolejowy jechałem 2 godziny . Szlaban zamknięty od 7:40 do 8:50
- 3 4
-
2019-05-28 08:43
Przejedz z Chyloni do Hutniczej przez Tory rano
Proponuje zrobić coś z tym przejazdem kolejowym może jakiś tunel, to jest okropne miejsce do pracy ma człowiek 3 km a stoi godzinę
- 3 4
-
2019-05-28 09:23
Podatek od nieruchomości to miasto bierze, więc z jakiej paki firmy mają płacić za drogę drugi raz?
Za to urząd ma się dobrze, parki naukowe i inne i**otyzmy typu lotnisko też, na to jest kasa
- 10 1
-
2019-05-28 10:21
Połowa dróg w Gdyni tak wygląda (1)
- 10 0
-
2019-05-28 11:00
Przyjedź do Gdańska to zobaczysz jak wyglądają drogi, gdybym miał fabrykę płyt to bym został milionerem
- 1 1
-
2019-05-28 14:11
podobny stan przedstawia ulica Krzywoustego
jest tam wiele dużych firm i UM mógłby się pofatygować do nich z uprzejmą prośbą
- 6 3
-
2019-05-29 07:28
Stan dróg jest kiepski, ale najgorsza jest bezmyślność inżynierów miejskich Gdyni...
Jak widać na załączonym obrazku, są ulice o kiepskim stanie nawierzchni, albo tragicznym stanie nawierzchni. Są ulice, które od przynajmniej 40 lat są jedynie łatane. Problem polega na całkowitym, bezrefleksyjnym i chyba bezmyślnym podejściu do problemu. Ulice w Gdyni zwęża się, lub w ramach dobrego dowcipu urzędników, wyłączany jest jeden pas dla autobusów. Problem polega na zwiększeniu przepustowości i jednoczesnym zmniejszeniu intensywności zużycia nawierzchni z jednoczesnym odciążeniem niektórych ciągów komunikacyjnych. Skupię się na rejonie ul. Hutniczej.
Po pierwsze: już dawno powinna być przedłużona obwodnica Trójmiasta, połączona wielopoziomowym skrzyżowaniem bezkolizyjnym z Hutniczą, poprowadzona w kierunku na Rekowo i połączona z drogą na półwysep. Skutek? Odciążenie Estakady Kwiatkowskiego, Hutniczej i przede wszystkim Morskiej. Rozdzielenie strumienia samochodów na 3 kierunki: Reda Wejherowo, Rumia, Półwysep.
Po drugie: sama Hutnicza. "bezszlabanowy" przejazd na Estakadzie Kwiatkowskiego i dopiero drugi w Rumi, to żenująco, irytująco za mało, na tak obciążoną ulicę. I druga kwestia. Pierwotnie ul. Hutnicza była na tyle szeroka, że wystarczyło wydzielić dwa pasy dla każdego kierunku ruchu i dobudować zjazdy do poszczególnych przedsiębiorstw... Usprawniło by to i przyspieszyło (mniej korków itd.) przejazd Hutniczą o 1000%. A urzędnicy co zrobili? Zawęzili do jednego pasa, ograniczyli prędkość do 40 km/h, postawili zakazy wyprzedzania, oraz wysepki, dzięki którym łatwiej jest być rozjechanym przez TIRy. Dzięki takiemu podejściu i wykonywaniu remontów przez "dziwne" firmy, ul Hutnicza "rozpada się" .
I trzeci problem. Zjazd z Estakady Kwiatkowskiego w prawo na ul Morską. Zamiast dwóch pasów z których można skręcać w prawo o długo świecącego zielonego światła tylko dla tego kierunku, jest zielone światło dla samochodów i pieszych jednocześnie - samochody nie mogą jechać... Efekt? Zakorkowana Estakada, a w skrajnych przypadkach cała gdynia...- 5 4
-
2019-06-12 15:38
orlowo
mieszkam 50 lat!!! na ulicy nie utwardzonej -dziwie sie ze podatek od nieruchomosci nie bierze pod uwage tego ze teraz mam kurz a w zime tonę w blocie ja i mieszkancy 10 okolicznych domów skandal !!!!
- 8 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.