• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hestia zapłaci za prawa do nazwy sopocko-gdańskiej hali 12,2 mln zł w ciągu pięciu lat

Piotr Weltrowski
8 lipca 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Hala ma zostać oficjalnie otwarta w sierpniu. Hala ma zostać oficjalnie otwarta w sierpniu.

Hestia oferuje miastu 12,2 mln zł za pięcioletnie prawa do nazwy hali widowiskowo-sportowej na granicy miast Gdańska i Sopotu i mówi: mamy halę.



12,2 mln za prawo do nazwy hali to dużo czy mało?

Jak podkreśla ubezpieczyciel, hala to jedna z najnowocześniejszych i największych inwestycji realizowanych w ostatnich latach w Trójmieście. - Ma wielkie znaczenie dla promocji regionu i obu miast. To dla nas tym bardziej cenne, że profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego: w kulturę i sport - mówi Katarzyna Śliwińska, dyrektor Biura Marketingu i PR Grupy ERGO Hestia.

ERGO Hestia liczy na wymierne korzyści wizerunkowe. Za pięcioletnie prawa do nazwy hali sopocki ubezpieczyciel zapłaci 12,2 mln zł. W zamian będzie mógł m.in. używać swojego logo w nazwie hali, będzie mógł także korzystać z powierzchni reklamowych, zarówno na zewnątrz obiektu, jak i we wnętrzu hali.

- Oferta opiewająca na taką kwotę jest do zaakceptowania przez oba miasta - mówi Magdalena Sekuła, prezes spółki Wielofunkcyjna Hala Sportowo-Widowiskowa Gdańsk-Sopot.

Nazwa i logo hali mają zostać przedstawione wkrótce we wspólnym komunikacie Gdańska, Sopotu i ERGO Hestii.

PGE kupiło prawa do nazwy stadionu w Letnicy: 35 mln za PGE Arena Gdańsk na pięć lat

Opinie (135) 6 zablokowanych

  • Chyba słabo ich stać, to kiedy podwyżka ubezpieczeń w Hestii? (5)

    No bo czyim kosztem to się odbędzie, chyba nie ubezpieczonych? ;)

    • 5 8

    • (4)

      jakie podwyzki ;) oni raczej przytna przy wyplacie ubezpieczenia

      • 4 0

      • (3)

        sorry, mialo byc wyplacie odszkodowania

        • 3 0

        • (2)

          Zainwestowali by w pracowników a nie ciągle przycinają na wszystkim co się da. Podwyżki, premie... Kto ma wiedzieć ten wie

          • 9 1

          • wlasnie, dajcie podwyzki ludziom, a nie przycinacie i sciemniacie jak sie da

            • 2 1

          • No ale piknik jest, a przynajmniej był za moich czasów, wyjazdy letnie tyż :D

            • 0 1

  • Podobno kalendarz imprez jest pełny.

    Ale czy bilety sprzedane?
    cha cha .

    • 3 5

  • Ergo Hestia Hall (1)

    • 7 5

    • A potocznie: hala Hestii.

      • 1 2

  • jeżeli naprawde cie interesują bilety (2)

    to możesz zadzwonić do rzecznika prasowego UM w sopocie lub gdańsku
    ale tobie chodzi tylko o to żeby sobie tutaj popyszczyć
    moim zdaniem jedyna impreza jaka jest na twój poziom to "miss mokrego podkoszulka"

    • 6 0

    • podaj mi ten plan imprez bo ja slyszalem o dwoch na razie... (1)

      wiec nie pyszcz albo jestes dupolizusem budynia lub karnosia albo podaj konket! ja wiem o meczu Polska-Brazylia i koncercie Lady Gaga,wiec kolego?

      • 0 2

      • niby czemu ja ci mam podawać, co? a kim ty jesteś? hrabią z ruskiej budy??

        ale sie uśmiałem he he he
        jesteś pewnie z tej grupy inteligentnych inaczej co na kilka godzin przed imprezą umieszczają na portalu rozpaczliwy wpis: "jak dojechać na opener, wie ktoś?"

        • 1 0

  • ale te dwie odpowiedzi w tej "sondzie" to jakiś idiota wymyślił...zresztą poziom tej sondy jest wprostproporcjonalny do (1)

    "portalu" trójmiasto.pl

    • 6 3

    • Zawsze możesz ustawić w komputerze blokadę,

      żeby znów "przypadkiem" nie wejść na tę - cytuję - idiotyczną stronę. :)
      Żaden przymus, malkontencie. :)

      • 1 0

  • To jest biznes (1)

    a nie działania publiczne . Dodam tylko, że pewnie hala będzie od strony Sopotu miała adres; SOPOT ulica Hestii:)))
    Brawo Sopot. Za skuteczne dotarcie do precyzyjnie określonej grupy celowej: osoby aktywne, zainteresowane sportem, rekreacją, aktywnością o określonym statusie majątkowym. Do tego lokalizacja, to samograj gwarantujący wysoką zauważalność każdej kampanii nie tylko ubezpieczeniowej z uwagi na ekspozycję reklam w zaskakujących miejscach (wykorzystanie niestandardowych form reklamowych). I do specyfiki kampanii w Polsce i pewnie w Izraelu.

    A co z tego będzie miał Gdańsk? - oprócz poniesionych czterokrotnie zawyżonych kosztów budowy.
    Może mi ktoś odpowie?

    • 6 2

    • Gdańsk przegrał

      i to po całej linii. Tylko kto za to odpowie?

      • 0 0

  • a jak cudownie wygląda od strony torów:-) ile razy jade eskaemką tyle razy mało se szyi nie ukręce

    • 7 2

  • W takim razie nie odnowię ubepzieczeń moejj firmy w Hestiii (1)

    Już wiem z jakiego tytułu zapłaciłbym podwyżkę składki !

    • 1 7

    • ale sie zmartwili hi hi hi

      pewnie taki z ciebie przedsiębiorca jak z koziej pipki organy

      • 3 0

  • oj Hestia zrobiła bardzo dobry interes, tanio kupili

    200 000 zł miesięcznie to nieduzy koszt za taki nośnik reklamowy, zważywszy, że częśc pieniędzy Hestia sobie odbierze w postaci składki ubezpieczniowej, bo wiadomo, że halę 3ba ubezpieczyć...

    • 3 1

  • (1)

    to pracownicy znowu jak frajerzy poczekają na podwyżkę...

    • 16 4

    • tia, tłumaczyli kryzysem ... ciekawe czym teraz ... nawet inflacji nie wyrownaja raz w roku...

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane