- 1 Niepozorny budynek, a tak wiele historii (41 opinii)
- 2 Jakie są najwyższe budynki w Gdyni? (99 opinii)
- 3 Jakie rejsy na mierzeję byłyby atrakcyjne? (189 opinii)
- 4 Zamiast w dziesiątkę, trafili kulą w płot (152 opinie)
- 5 Tłumy na Trójmiejskim Marszu Równości (878 opinii)
- 6 Uważajmy, kogo wpuszczamy na klatkę (170 opinii)
Kiełbasa nadziana szpilkami w centrum Gdańska. Ktoś "poluje" na psy
Kto rozrzuca jedzenie naszpikowane szpilkami w centrum Gdańska? Właściciele czworonogów ostrzegają się przed niebezpiecznymi "przysmakami", które mogą poważnie zagrozić zdrowiu, a nawet życiu wyprowadzanych na spacery zwierząt.
Jeden z internautów w centrum Gdańska, na Starym Mieście, znalazł kawałki kiełbasy, które ktoś naszpikował szpilkami i igłami.
Taki "przysmak" połknięty przez psa w najlepszym przypadku poważnie zagrozi jego zdrowiu. Dużo większe prawdopodobieństwo jednak jest takie, że ostre przedmioty poranią zwierzę, wywołując krwotok wewnętrzny, co w efekcie doprowadzi do bardzo bolesnej śmierci czworonoga.
Pies połknął chleb nafaszerowany gwoździami
To kolejny podobny przypadek w ostatnim czasie w Gdańsku. Jakiś czas temu informowaliśmy o przypadku labradora, który zjadł chleb naszpikowany gwoździami.
Do incydentu doszło na Dolnym Mieście w Gdańsku. Zwierzę udało się uratować tylko dzięki szybkiej reakcji właściciela i sprawnemu działaniu weterynarza.
Opinie wybrane
-
2023-05-19 20:34
Byłoby dobrze sprawdzić monitoring (38)
jeśli taki w okolicy się znajduje. Tacy ludzie naprawdę mogą być niebezpieczni - nie tylko dla zwierząt. Warto wyłapywać ich zawczasu.
- 618 53
-
2023-05-19 20:56
(11)
Monitoring w tym mieście to fikcja
- 39 10
-
2023-05-19 22:22
Sam jesteś fikcja (1)
- 12 23
-
2023-05-20 14:47
Chole-rne psie smarki na czubku nosa
ciągle wycierane o spodnie przechodnia, bo krótka smycz, chodzenie przy nodze, to takie upokażające
- 5 30
-
2023-05-20 03:50
No chyba (8)
Że chodzi o wystawę Santo Subito. Wówczas działa.
- 35 10
-
2023-05-20 09:04
Co Pani Chmiel na to? (2)
- 0 9
-
2023-05-20 12:14
A Motyl już zeszła z chaldy węgla?
- 2 0
-
2023-05-20 16:21
.... na zdrowie!
- 0 1
-
2023-05-20 11:04
(4)
I to się dzieje w Gdansku. Elektorat Tuska. Nie lubią Polakow nie lubią zwierząt.
- 6 28
-
2023-05-20 14:48
Lubię zwirzęta (2)
Nie nawidzę chamstwa! Zasmarkany nos twojego psa precz od moich spodni
- 9 15
-
2023-05-20 15:01
Zapraszamy na Srebrzysko
- 10 2
-
2023-05-20 16:41
Zanim napiszesz komentarz zajrzyj do słownika ortograficznego, bo można poznać, które komentarze napisane są przez Ciebie - pod tym artykułem jest ich kilka. Chyba się nudzisz.
- 6 1
-
2023-05-20 17:54
może wszedł w psią kupę?
- 2 0
-
2023-05-19 22:44
(17)
Zastanów się może dlaczego posuwają się do takich akcji, może są już tak udręczeni ciągłym ujadaniem i brakiem chwili ciszy. Nie wiadomo gdzie mieszkają i co muszą na co dzień przeżywać. Ich stan nie wziął się z nikąd.
- 12 91
-
2023-05-19 22:53
I to wina zwierzęcia? (8)
- 52 5
-
2023-05-20 00:20
Nie, to wina głupich właściciel psów... . (7)
Nie zmienia to faktu, że łatwiej pozbyć się psa niż nieodpowiedzialnego właściciela, który nie ma często pojęcia jak zapewnić odpowiednie warunki zwierzęciu. Łącznie ze szkoleniem czworonoga. Ja się nie dziwię zdesperowanym ludziom.
- 18 56
-
2023-05-20 08:23
Hałasujących dzieci też się pozbywasz? (5)
- 54 4
-
2023-05-20 09:05
Dzieci nie jedzą kiełbasy (1)
- 3 25
-
2023-05-20 12:45
ale pinezki mogą być na placu zabaw w miejscu gdzie dziecko usiądzie a nikt nie zauważy
nie należy popierać zemsty
- 14 0
-
2023-05-20 10:36
Dzieci nie szczekają nie ujadają całą noc. (1)
- 5 29
-
2023-05-20 10:41
Oj niektóre drą się w niebogłosy 24/7
- 33 2
-
2023-05-21 02:05
Jak ktoś wyjdzie do pracy i zostawi wyjące dzieci na cały dzień, to dzwonię po slużby
- 2 5
-
2023-05-20 21:59
Czy wszyscy właściciele to nieodpowiedzialni ludzie ?
To co by było, gdyby wszyscy oddali swoich czworonogów do azylu ? Z ludźmi jest podobne. Są d**ile i normalni. wszyscy żyjemy obok siebie i musimy się akceptować lub unikać. Tolerować ich głupotę.
- 3 0
-
2023-05-20 00:09
9 pisarzy nie sprzątajacych kup (2)
Juz neguje
- 9 28
-
2023-05-20 03:58
Ja nie sprzątam po psie (1)
Bo nie muszę. Po drugiej stronie ulicy, na której mieszkam, są duże łąki, gdzie wyprowadzam moją sukę. Ale na wszelki wypadek woreczek mam zawsze przy sobie. Kilka razy się przydał. Posiadanie psa to przede wszystkim odpowiedzialność. Tak uważam, a teraz czekam na wiadro pomyj, które się wyleje na moją (siwą już), głowę.
- 30 9
-
2023-05-20 22:02
Ja sprzątam.
Nie jest to żaden problem, ale wkurza mnie to jak wrzuca się wszystkich do jednego worka. Tak jak z rowerzystami. Są inteligentni i jeżdżą zgodnie z przepisami i są pajace którzy olewają przepisy i brak im kultury.
- 7 0
-
2023-05-20 09:27
ja jestem udręczony ciągłym ujadaniem ludzi - masz pomysł? (1)
- 26 2
-
2023-05-21 11:23
tak, jedź na odludzie i zamieszkaj na pustkowiu
- 0 0
-
2023-05-20 11:47
Brak slow
Szczerze gościu jeżeli usprawiedliwiasz tych gnoi którzy tak traktują zwierzęta to należy ci się mocny wpie... ol
- 20 1
-
2023-05-20 12:15
Taaa
Jeśli poczuje się nadmiernie zmęczona czymkolwiek, np długim czasem oczekiwania na wizytę u lekarza specjalisty, sfrustrowana chorobą, bólem...To pójdę lekarza zdekapitować, wszak mój stan nie weźmie się znikąd i to mnie usprawiedliwia.
Ten, co naszpikował kiełbasę szpilkami to zj.b i Ty też.- 19 2
-
2023-05-21 06:03
To niech zaserwują podobne przysmaki bombelkom i ich rodzicom - gdańszczanom w pierwszym pokoleniu?
- 2 0
-
2023-05-19 23:04
To tylko pies. Przestań!
- 3 37
-
2023-05-19 23:14
Wolą scigac tych co słusznie likwidują tablice z JPGMD2 (4)
- 12 16
-
2023-05-20 00:31
Nie no twój pies powinien być ochraniany jak VIP i sr*ć jak VIP :)
- 7 19
-
2023-05-20 04:01
Cóż to za tablica? (2)
O co chodzi??
- 3 3
-
2023-05-20 15:08
O papaja (1)
Który jak wiemy bardzo chronił ludzi, którzy robili coś bardzo złego dzieciom.
- 4 1
-
2023-05-20 19:20
Aaaa, no tak. Dziękuję, już straciłem nadzieję, że ktoś mi wyjaśni o co kaman.
- 0 0
-
2023-05-20 16:51
cc
wyłapywac i utylizowac
- 0 1
-
2023-05-21 09:36
Blad Bozii
Monitoring nie służy do poszukiwań przestępców. Tak samo policja ani straż miejska. Ich konstytucyjnym i ustawowym obowiązkiem jest pilnowanie pamiątek po Najświętszym JP2 oraz ochrona funkcjonariuszy Paujacej partii. Jak komuś zatrują psa, to znaczy że Bozia tego psa wezwała do swojego królestwa.
- 1 1
-
2023-05-19 20:02
nie wiem jak napisac komentarz o kims, kto tak robi, zeby moderacja go nie usunela (57)
bo nie ma kulturalnych wyrazow okreslajacych takich ludzi
- 675 56
-
2023-05-19 20:09
(4)
Zgadza się nasuwa się tylko stek brzydkich wyrazów.
- 53 8
-
2023-05-19 20:43
(3)
Mnie się nie nasuwa bo mnie taka głupota nie rusza
- 5 54
-
2023-05-19 21:40
(2)
to niewiele lepszy jestes, sory
- 38 4
-
2023-05-20 14:45
A co powiezieć o laluni, która ma dłuuuuuugą smycz (1)
a na jej końcu zasmarkany nos wyciera się o spodnie przechodniów? Czy wulgaryzmy też można na takich pisać?
- 2 18
-
2023-05-21 09:17
Porównujesz obwąchanie przez psa do zadania śmierci (w cierpieniu) niewinnemu zwierzęciu?
Niezły łeb...
- 7 0
-
2023-05-19 21:35
Buszmen (2)
Tak można opisać taką postać
- 15 7
-
2023-05-20 09:07
Zostaw afroamerykanina w spokoju
- 3 5
-
2023-05-20 12:34
Oni polują, by jeść , nie dla okrucieństwa
- 2 0
-
2023-05-19 22:11
(1)
To po prostu chora osoba.
- 25 3
-
2023-05-20 12:35
Na wszystko teraz jest odpowiedź ,,chora", to zwalnia wielu z odpowiedzialności
Matka i ojczym Kamila pewnie też przedstawią zaświadczenia o niepoczytalności, depresji, itp.
- 5 1
-
2023-05-19 22:11
Ktoś kto nie lubi sr*jących psów (28)
- 13 46
-
2023-05-19 22:22
Pies winny czy d**il właściciel? (22)
- 22 3
-
2023-05-20 00:31
(21)
Możesz tłumaczyć właścicielom, że pies powinien być na smyczy tysiące razy, a i tak następnego dnia pimpek będzie latał luzem. Nie popieram ranienia zwierząt, ale na smyczy można upilnować psa przed zjedzeniem czegoś takiego. Na wyobraźnię właścicieli może takie zastraszanie pomoże, bo dotrzeć bez terapii szokowej się nie da.
- 14 18
-
2023-05-20 00:38
A dzikie zwierzę upilnujesz myślenie nie boli
- 18 4
-
2023-05-20 04:05
że pies powinien być na smyczy (12)
Bo Ty tak chcesz? Podaj mi przepis, który to nakazuje. Nie znasz? No cóż...
- 14 12
-
2023-05-20 11:28
Przepis na latające luzem psy mam w kieszeni...
- 2 5
-
2023-05-20 11:53
(8)
10a ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020.638) zgodnie z którym zabrania się puszczania psów bez możliwości ich kontroli i bez oznakowania umożliwiającego identyfikację właściciela lub opiekun.
Pozdrawiam
(jako właściciel wielu psów na przestrzeni lat)- 8 3
-
2023-05-20 13:40
No i? (7)
Tak, o tę ustawę mi chodziło, ale widzisz tu gdzieś obowiązek prowadzenia psa na smyczy? Wręcz przeciwnie - ustawa określa warunki, po spełnieniu których pies może biegać luzem. Ja również mam psa od zawsze i jak najbardziej stosuję się do wymogów tej ustawy: nieduży, przyjazny i posłuszny pies, zaczipowany i z adresówką przy obroży. Idzie sobie grzecznie przy nodze i reaguje na komendy. Warunki spełnione, oczywiście smycz i tak zawsze mam w ręce, a w kieszeni woreczki.
- 5 5
-
2023-05-20 13:55
(6)
Reaguje na komendy, proszę cię litości. Twierdzenie, że twój pies posłucha cię w każdym przypadku i jesteś w stanie go odwołać w każdej sytuacji świadczy wyłącznie o twojej naiwności i niskiej wiedzy na temat zachowania psów. Pies jest tylko psem i żadna tresura nie przezwycięży w stu procentach jego instynktów w pewnych sytuacjach. Ludzie nie
Reaguje na komendy, proszę cię litości. Twierdzenie, że twój pies posłucha cię w każdym przypadku i jesteś w stanie go odwołać w każdej sytuacji świadczy wyłącznie o twojej naiwności i niskiej wiedzy na temat zachowania psów. Pies jest tylko psem i żadna tresura nie przezwycięży w stu procentach jego instynktów w pewnych sytuacjach. Ludzie nie potrafią opanować nerwów i zachowań w krytycznej sytuacji, a ty chcesz żeby pies zrobił to na twoją komendę? To że się ciebie słucha na co dzień nie znaczy, że będzie tak zawsze. Jest cała masa sytuacji w których ty i twój pies się nie znaleźliście i nie wiesz jak on się zachowa. Jedyne co masz to złudzenie kontroli.
- 9 3
-
2023-05-20 17:49
I myślisz, że smycz rozwiąże wszystkie problemy??? (4)
I że pies nie jest w stanie się z niej zerwać, a nawet przewrócić właściciela?
Mało w życiu jeszcze widziałeś w takim razie...- 4 7
-
2023-05-20 19:03
(1)
Jeśli pies jest w stanie ci się zerwać ze smyczy to:
a. masz złą smycz lub obrożę
b. pies jest dla ciebie za duży
c. nie ogarniasz psa lub obsługi smyczy/obroży- 7 4
-
2023-05-20 19:32
Masz jeszcze jakieś ciekawe pomysły?
Widać, że w d... byłeś i g... widziałeś, ale próbuj dalej!
- 0 0
-
2023-05-20 19:26
Ty poważny jesteś?
Ja mam zwykłego psa, takiego pod kolano, nie żadnego potwora typu kaukaz. Mam go wozić w stalowej klatce czy prowadzić na łańcuchu jak byka, żeby Ci dogodzić?
- 4 1
-
2023-05-20 19:35
Jak chcesz mieć cielaka, to trzymaj go w oborze.
- 4 3
-
2023-05-20 19:34
No tak...
Wykazałem, że nie masz racji w kwestii przepisów, to atakujesz mnie z innej strony. Tylko nie bardzo wiem dlaczego. To ustawodawca wymyślił takie przepisy, więc ja się do nich grzecznie stosuję. Jeśli Ci to nie leży i chcesz zmian w ustawie, to zainteresuj tematem swego lokalnego posła. Jeśli prawo zostanie zmienione, to ja się bez problemu do niego dostosuję. A póki co, to kwestie prowadzenia psa na smyczy lub bez, regulują przepisy prawa, a nie czyjeś widzimisię.
- 4 2
-
2023-05-20 18:30
Osoby, które w przestrzeni publicznej puszczają psy luzem, bez smyczy, wykazują się jedynie lekkomyślnością, brakiem odpowiedzialności, wiedzy i wyobraźni. I to przede wszystkim w odniesieniu do bezpieczeństwa własnego psa. Ale na litanię zarzekań, że "mój pies jest łagodny i wytresowany" nie ma mocnych.
- 4 4
-
2023-05-20 19:32
Panie, ten pies jeszcze nikogo nie ugryzł.
Takie powiedzenie jest wśród rodziców dzieci o czterech nóżkach.
- 3 4
-
2023-05-20 09:29
(6)
Nie, nie upilnujesz psa przed zjedzeniem czegoś jak będzie na smyczy. Widać że nie miałeś nigdy psa. Przed zjedzeniem czegoś może zapobiec jedynie kaganiec. Tyle że, pies nie powinien wychodzić na spacer w kagańcu, kaganiec powinien być używany tylko w określonych sytuacjach, bo jest bardzo niekomfortowy i stresujący - wizyta u weterynarza,
Nie, nie upilnujesz psa przed zjedzeniem czegoś jak będzie na smyczy. Widać że nie miałeś nigdy psa. Przed zjedzeniem czegoś może zapobiec jedynie kaganiec. Tyle że, pies nie powinien wychodzić na spacer w kagańcu, kaganiec powinien być używany tylko w określonych sytuacjach, bo jest bardzo niekomfortowy i stresujący - wizyta u weterynarza, transport w tramwaju/autobusie. Poza tym pies lubi wąchać odchody innych psów, taka jego natura i jest to normalne - w kagańcu żeby to zrobić musi go często wcisnąć żeby zbliżyć nos. Zapewniam cię, że po 2-3 razach odechciało by ci się go używać na każdym spacerze.
- 17 4
-
2023-05-20 11:36
Oraz nie, te kagańce materiałowe z odsłoniętym nosem nie są do używania na co dzień czy na spacerach. To są kagańce weterynaryjne - pies na spacerze nie powinien takiego nosić, bo on uniemożliwia dyszenie, które jest odpowiednikiem pocenia się. Pies najzwyczajniej w świecie może się przegrzać i mieć udar cieplny.
- 11 1
-
2023-05-20 14:48
Słusznie (4)
Co? Co to za kocopoły? Masz kundla i chcesz go puszczać luzem, rób to na swojej posesji, wtedy mam to gdzieś co on tam robi póki nie narusza mojego miru. Dopóki wyprowadzasz go w terenie publicznym ma mieć kaganiec i masz po nim sprzątać. Proste reguły społeczne. Czego tu nie rozumiesz? Co mnie obchodzi komfort twojego kundla? Mnie obchodzi mój
Co? Co to za kocopoły? Masz kundla i chcesz go puszczać luzem, rób to na swojej posesji, wtedy mam to gdzieś co on tam robi póki nie narusza mojego miru. Dopóki wyprowadzasz go w terenie publicznym ma mieć kaganiec i masz po nim sprzątać. Proste reguły społeczne. Czego tu nie rozumiesz? Co mnie obchodzi komfort twojego kundla? Mnie obchodzi mój komfort, kiedy spokojniemogę przejść chodnikiem i mam pewność, że ten spokojny obsr*niec nie naszczeka na mnie, nie ugryzie i nie nasr* na środku chodnika. Niestety właściciele nie potrafią upilnować swoich pchlarzy stąd w sumie się nie dziwie, że komuś puściły nerwy. Jakby miał kaganiec, to by nie było problemu. W mojej ocenie to właściciel kundla powinien dostac jeszcze mandat za to, że nie przestrzega ogólnych zasad i naraził przez to swojego obsr*ńca. Każdy kij ma dwa końce.
- 3 7
-
2023-05-20 14:57
Pies nie musi mieć kagańca jeśli nie jest zaliczany do tzw. ras niebezpiecznych. Ale jeśli nie ma kagańca, powinien być na smyczy.
- 5 2
-
2023-05-20 17:55
Głupiś od urodzenia czy tak cię nauczyli? (2)
Dopóki mój pies jest spokojny i nie robi nikomu krzywdy, naprawdę nie interesują mnie twoje fobie i wydumane poczucie komfortu.
Poniał?
Ale jak się zdenerwuje, to żadna smycz i zaden kaganiec ci nie pomogą.
Więc kulturalniej trochę i z szacunkiem do innych proszę...
A po psie sprzątam, jakby co i też mnie denerwuje, że inni tego nie robią.- 5 4
-
2023-05-20 20:07
Tak właśnie jest. (1)
Dopóki i póżniej są efekty Twego myślenia w postaci zagryzień dzieci i starszych.
- 1 5
-
2023-05-20 22:34
Chyba cierpisz na ostrą paranoję
Czy ktoś mówi o puszczaniu luzem dobermanów czy pitbulli??
- 3 1
-
2023-05-19 22:54
Lubić to można zupę pomidorową. (3)
- 8 1
-
2023-05-20 12:06
z makaronem czy z ryżem? (2)
- 2 0
-
2023-05-20 12:15
Albo ogórkowa...
- 1 0
-
2023-05-20 18:33
Z kluseczkami ("Tato" mi się przypomniał).
- 1 0
-
2023-05-20 12:43
a ja nie lubię ludzi, którzy mi pod nosem w pasie nadmorskim kupy robią na trawniku
- 5 0
-
2023-05-19 23:26
Bo tu jest poprawnosc polityczna (10)
Już nawet określić nie można przestępcy, bo to hejt. Takie realia.
- 7 2
-
2023-05-20 00:37
Przestępcami są też właściciele psów. (9)
Nie sprzątają kup po psiaczku.
Psy zostawione same w domu ujadają od rana do nocy a niektóre całą noc. Tak więc ja się takim ludziom nie dziwię. Jestem obojętny wobec tej sytuacji. Psów trochę szkoda ale rzeczywiście jest ich w mieście stanowczo za dużo. Jedne zjedzą szpilki. Inne wkrótce trafią do schroniska bo wakacje bo właścicielowi i jego dzieciarni znudził się piesek.- 10 24
-
2023-05-20 04:11
A jakież oni przestępstwo popełniają? (6)
Potrafisz podać art. kk? Mam psa i się nim opiekuję jak należy, nie zostaje sam na cały dzień czy noc.
- 9 3
-
2023-05-20 07:52
Popełniają wykroczenia. (5)
Między innymi zkłócają ciszę nocną i mir domowy.
- 4 11
-
2023-05-20 08:49
Dokształć się proszę, zanim coś palniesz... (3)
Nie ma w polskim prawie czegoś takiego jak cisza nocna...
Obudź się z komunistycznego letargu wreszcie, bo to za tych czasów ukuto taki termin!
Z kolei naruszenie miru domowego to wtargnięcie do czyjegoś mieszkania bez zgody właściciela, co jak przypuszczam nie ma wcale miejsca.
Jeżeli zaś pies notorycznie ujada i nie możesz spaćNie ma w polskim prawie czegoś takiego jak cisza nocna...
Obudź się z komunistycznego letargu wreszcie, bo to za tych czasów ukuto taki termin!
Z kolei naruszenie miru domowego to wtargnięcie do czyjegoś mieszkania bez zgody właściciela, co jak przypuszczam nie ma wcale miejsca.
Jeżeli zaś pies notorycznie ujada i nie możesz spać lub normalnie funkcjonować, to zamiast go zabijać torturami, za co tobie grozi solidny paragraf, lepiej zgłoś to na policję, która nie ma prawa odmówić interwencji o każdej porze dnia i nocy...- 10 5
-
2023-05-20 10:41
Policja nic nie zrobi. Dlatego ludzie biorą sprawy w swoje ręce. (1)
Czy skutecznie? Nie wiem ale rozumiem takich ludzi.
- 1 10
-
2023-05-20 12:42
Uważaj, bo komuś będzie przeszkadzać głośne zachowanie twojego dziecka i już nie pochwalisz takiego ,,brania sprawy w swoje
- 5 1
-
2023-05-20 20:11
Bardziej skuteczne są kiełbaski nadziewane.
- 1 2
-
2023-05-20 12:39
Ha ha, mam psiarzy sąsiadów kilka, ale mir domowy zakłócają nie psiarze a sąsiedzi głośno kłócący się, włączający pralkę o
północy oraz zamiatający balkon o 4 rano ( babcia wali miotłą o metalowe barierki oraz zamiata brud zsuwając go na balkon niżej).
- 6 0
-
2023-05-20 12:37
Co należy zrobić ludziom, którzy robią kupy w pasie nadmorskim, nawet na wydmach i nie sprzątają ? (1)
- 4 0
-
2023-05-20 13:44
Może lewatywę przed wyjściem w plener? ;)
- 2 0
-
2023-05-20 07:24
Może to nie był czzłowiek...? (1)
- 2 1
-
2023-05-20 12:16
Wyborcy podległej Moskwie lewicy zapewne
- 1 0
-
2023-05-20 07:46
Jak kulturalnie coś napiszesz o Donaldzie cto też usuwają
- 3 7
-
2023-05-20 10:34
(1)
a tak na poważnie to jaki paragraf zakazuje rozrzucania kiełbasy z gwoździami?
- 0 9
-
2023-05-20 12:40
Ustawa o ochronie zwierząt się kłania do przeczytania.
- 4 0
-
2023-05-20 12:33
Szkoda nawet mówić, że to gadziny, by nie obrażać gadów
- 2 0
-
2023-05-20 19:12
Ktoś bardzo nie lubi
obszcz*nych murków, krzaków, samochodów. Dla jednych siki psa to feromony, dla drugich irytująca rzeczywistość.
- 1 1
-
2023-05-19 20:04
Pełno psich kup w całym Gdańsku (33)
Ktoś poluje na czyste podeszwy?
- 43 34
-
2023-05-19 20:40
A kupy dzików są ok ? (5)
- 27 28
-
2023-05-19 21:31
Nie widziałem
- 13 11
-
2023-05-19 22:12
(3)
Akurat dziki nie sr*ja po miescie.
- 18 20
-
2023-05-20 00:43
Ale pewnie też zjedzą szpilki...pech to pech (1)
Głupi ludzie, głupi właściciele psów, głupie dziki.
- 11 4
-
2023-05-20 08:22
Jeśli to dla dzików to popieram
- 4 21
-
2023-05-20 13:46
No raczej
Na dwójkę zawsze udają się za miasto.
- 5 0
-
2023-05-19 21:12
Pytanie: (16)
Co można zrobić, jeśli wiem, że jeden sąsiad w bloku nie sprząta kup po swoim pupilu? Piesek, skądinąd słodki, załatwia się często na środku chodnika. Zwracanie uwagi nie pomaga. Gdzie to można zgłosić? Czy straż miejska zainteresuje się sprawą?
- 31 8
-
2023-05-19 21:17
Niestety nie (3)
Nic nie zrobisz takiemu.
- 17 6
-
2023-05-19 21:33
(2)
Zanoś mu te "prezenty" pod drzwi. Jak parę razy znajdzie taką "niespodziankę" to może skuma o co chodzi.
- 53 4
-
2023-05-19 22:27
Ja bym tobie zanosil (1)
Podaj adres ?
- 4 47
-
2023-05-20 00:17
oho, kolejny niesprzątający. brudasy!
- 32 2
-
2023-05-19 21:35
(6)
Jak najbardziej ! Zgłoś na SM . Musisz podać adres delikwenta , do którego zapukają ! Jesteśmy po takiej interwencji , u sąsiada który , miał wszystko i wszystkich mieszkańców w d*p.e ! Zrobiliśmy zdjęcie psa , i właściciela nie sprzątającego po swoim pupilu . Przesłaliśmy jako mieszkańcy do SM i jest efekt ! Pan od niedawna nosi ,zesobą woreczek i sprząta po psie ! Nie wiemy , czy zapłacił mandat , czy dostał pouczenie ale zadziałało .
- 49 3
-
2023-05-19 22:38
Dziekuję za konkretną odpowiedź
oby podziałało
- 21 1
-
2023-05-20 10:56
(4)
Nagrywanie kogoś wizerunku bez jego zgody jest karalne, więc uważaj.
- 1 17
-
2023-05-20 18:50
Informuje (1)
Nagrywać można co się chce (oczywiście z uwzględnieniem lokalnych zakazów). Nie można rozpowszechniać. Pozdrawiam.
- 10 1
-
2023-05-20 20:20
A przekazanie straży miejskiej nagrania to nie jest rozpowszechnianie ??
- 0 8
-
2023-05-20 20:18
Upublicznianie czyjegoś wizerunku jest karalne. (1)
- 1 5
-
2023-05-21 17:49
Przesylanie SM to nie jest upublicznianie.
- 3 0
-
2023-05-19 22:13
Coz, powiedzialabym, ze tez mu zrobic kupe na wycieraczke, ale niestety jako cywilizowany czlowiek nie moge tak napisac ;)
- 16 4
-
2023-05-19 22:24
Oczywiście, że SM się zainteresuje. Sprawdzone info.
- 14 1
-
2023-05-19 22:25
Dobra rada
Wyprowadź się z powrotem na wieś ,tam na pole to wyrzucają ,to jest eko
- 3 18
-
2023-05-20 19:31
weż kupę i zanieś pod drzwi sąsiada, nawet swoją, nie musisz zbierać z trawnika
- 0 0
-
2023-05-20 20:15
Poświęć się, zbierz wszystkie kupy w okolicy i powieś mu na klamce.
- 1 0
-
2023-05-19 21:37
(1)
To jak dzieci i dorośli śmiecą i wandalizuja to też mamy ich eliminować?
- 15 15
-
2023-05-19 22:24
Jestem za.
- 14 4
-
2023-05-19 20:14
Kupy są ale to nie usprawiedliwia (7)
Takiego bestialstwa.
Pies nie jest winny tylko właściciel że nie sprząta- 578 44
-
2023-05-19 20:15
Jeden pies (2)
Kupa to kupa
- 20 16
-
2023-05-19 20:40
To zacznij pitoki obcinać tym co w bramach sikają.
- 33 7
-
2023-05-20 00:52
Wyszkol tak psa aby nie żarł na spacerze i nie brał jedzenia od obcych
Każdego psa można tego nauczyć. Może z kilkoma rasami będzie większy problem ale też da się. Nie masz czasu? Po co więc tobie pies?
- 15 14
-
2023-05-19 21:37
To że są kupy to nie wina psa tylko właściciela.
- 28 3
-
2023-05-20 10:47
(1)
Idąc tym tokiem rozumowania (porzucanie petów i butelek po alkoholu) może ktoś wpaść na pomysł eliminacji palaczy i alkoholików przez podrzucanie do papierosów i alkoholu jakiś substancji toksycznych..
- 10 1
-
2023-05-23 13:28
Już wpadli
A niby co jest w papierosach ?
- 0 0
-
2023-05-20 12:01
AMEN
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.