- 1 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (90 opinii)
- 2 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (160 opinii)
- 3 Napad na bank czy głupi żart? (84 opinie)
- 4 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (665 opinii)
- 5 Były wiceprezydent Gdańska skazany (194 opinie)
- 6 Znamy kandydatów PiS do Europarlamentu (349 opinii)
Kierowca zatrzymał autobus, żeby porozmawiać. Pasażerka się wystraszyła
To miała być rutynowa przejażdżka, bo nasza czytelniczka autobusem linii 122 dojeżdża do pracy i z niej wraca. Tym razem było jednak inaczej. Kiedy wszyscy poza nią wysiedli, kierowca zatrzymał pojazd, wyłączył światła i podszedł na tył autobusu, gdzie kobieta siedziała. Wystraszona pasażerka zaczęła prosić o wznowienie jazdy, jednak kierowca z tym zwlekał, bo - jak tłumaczył swojemu pracodawcy - chciał się wyłącznie przywitać. Żadne konsekwencje mu nie grożą, bo do złamania prawa nie doszło. Czy do stresującej sytuacji doszło z powodu różnic kulturowych?
Zatrzymał autobus, bo chciał porozmawiać z pasażerką
Kierowcę tego autobusu znała z widzenia. Zajęła miejsce z tyłu autobusu, przy ostatnich drzwiach, tyłem do kierunku jazdy. W Sopocie, w okolicy ulic Powstańców Warszawskich i Haffnera (dokładnego miejsca nie jest w stanie określić), gdy została jedyną pasażerką, kierowca zatrzymał pojazd, wyłączył światła wewnątrz pojazdu i podszedł do miejsca, gdzie siedziała.
Jak potem tłumaczył, chciał się przywitać.
- Momentalnie poczułam się osaczona, bałam się o swoje życie i zdrowie - relacjonuje nasza czytelniczka. - W ogromnym stresie kazałam mu wrócić na miejsce, włączyć światło, uruchomić pojazd i kontynuować kurs. Nie posłuchał. Po 2-3 krotnym zagrożeniu wezwaniem policji mężczyzna odstąpił od swoich zamiarów, wrócił na fotel kierowcy i ruszył w dalszą drogę.
Kobieta składa skargę na kierowcę do jego pracodawcy, ale...
Kobieta niezwłocznie złożyła skargę w BP Tour, firmie zatrudniającej kierowcę, i poprosiła o zabezpieczenie monitoringu.
- Sprawa jest karygodna - komentuje pasażerka. - Nie wyobrażam sobie, aby ten człowiek mógł w dalszym ciągu pracować w transporcie publicznym w kontakcie z ludźmi. Poczułam się bezradna, napadnięta i przetrzymywana wbrew mojej woli w zamkniętej przestrzeni, zdana jedynie na siebie. Zdałam sobie sprawę, że moje życie i zdrowie są zagrożone. Proszę o natychmiastową reakcję.
...nie ma sprawy, bo nic się nie stało
Sprawa została też zgłoszona na policję, jednak reakcja funkcjonariuszy rozczarowała naszą czytelniczkę i towarzyszącego jej męża.
- Policjanci nawet nie przyjęli zgłoszenia, bo ich zdaniem nic się nie stało. A skoro kierowca nic nie zrobił mojej żonie, to sprawy nie ma - komentuje mąż pasażerki. - Po naszym zgłoszeniu nie pozostanie w policyjnych rejestrach nawet ślad.
System Fala nie wystartuje w pełni 15 grudnia
BP Tour: Kierowca chciał się po prostu przywitać
Przedstawiciele zatrudniającej kierowcę firmy BP Tour zadeklarowali, że zdają sobie sprawę z powagi sytuacji. Zapewnili, że natychmiast podjęto działania w celu zabezpieczenia monitoringu z opisanego pojazdu oraz przeprowadzili rozmowę wyjaśniającej z kierowcą.
Jej efekt okazał się następujący:
- Kierowca, który jest pochodzenia gruzińskiego, twierdzi, że pasażerka (nazwisko do wiadomości redakcji), to osoba mu dobrze znana - informuje Piotr Jędrusik, główny dyspozytor ruchu w BP Tour. - Od co najmniej dwóch miesięcy mieli oni kontakt, wielokrotnie rozmawiając ze sobą przy użyciu telefonicznego translatora. Kierowca utrzymuje, że zatrzymał pojazd na wspomnianym przystanku w Sopocie, wyłączył silnik (co spowodowało przygaśnięcie świateł), a następnie podszedł do pasażerki, aby się po prostu przywitać. W trakcie tej krótkiej rozmowy, trwającej 17 sekund, nie było żadnego zagrożenia dla tej pani ani też niebezpiecznej sytuacji.
Pracodawca z ukaraniem kierowcy czeka na wynik policyjnego śledztwa...
Przedstawiciel BP Tour potwierdza, że zabezpieczono zapis z monitoringu, który potwierdził, że doszło do zdarzenia. Jego zdaniem nie ma jednak podstaw, aby ukarać mężczyznę.
- Jako pracodawca, nie mamy uprawnień do ukarania kierowcy, zwłaszcza gdy nie otrzymaliśmy jeszcze wyników prowadzonego przez policję śledztwa - podkreśla Piotr Jędrusik z BP Tour. - Wyrażamy gotowość pełnej współpracy z organami ścigania i udostępnienia wszelkich dostępnych materiałów w celu dokładnego wyjaśnienia sytuacji. W związku z powyższym, prosimy o zrozumienie, że musimy poczekać na oficjalne wyniki dochodzenia prowadzonego przez policję, aby móc podjąć dalsze kroki w tej sprawie. Jesteśmy przekonani, że pełna współpraca z organami ścigania pozwoli na rzetelne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
...tyle że śledztwa nie będzie, bo przecież "nic się nie stało"
I tutaj w zasadzie sprawa się zamyka, bo przecież - jak powiedział mąż pasażerki - policja nie prowadzi działań wyjaśniających w tej sprawie. Skoro nic się kobiecie nie stało, to nie było podstaw do przyjęcia zgłoszenia.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-12-07 13:45
Pracodawca...ma prawo ukarac - nieuzasadnione (4)
opoznianie kursu, nierealizowanie przewozu, blokowanie zatoki postojowej , oposzczanie stanowiska pracy bez usprawiedliwienia itp itd. BP - nie ma kto jezdzic za te kase to maja lapanke.
- 149 25
-
2023-12-07 16:03
no i jeszcze tysiac innych przestepstw, za ktore trzeba go ukarac wedlug poslkich tubylcow (1)
- 9 14
-
2023-12-07 19:35
Gdyby Polak tak potraktował zamężną Gruzinkę w Gruzji, ćwierć jej rodu latałoby z kindżałami, aby go dopaść !
Typ "chciał się przywitać" ? I pracodawca to "łyka"? "Przywitanie się to 5 sekund, a nie 17. I by to "przywitanie" trwało znacznie dłużej, gdyby nie jej zapowiedzi dzwonienia po policję!
- 21 6
-
2023-12-07 14:31
Nie tylko pracodawca to nie sa kursy prywatne jesli pracodawca nie chce to mozga zażądać tego władze miasta!
To są miejskie kursy komunikacji miejskiej!! Na całym swiecie taki kierowca został by zwolnoiony albo przynajmniej ukarany finansowo brakiem premi!
- 17 8
-
2023-12-07 14:23
Zwolnić typa i to jak najszybciej. Nie da się wręczyć dyscyplinarki, to inaczej. Ale bez dostępu do jazdy autobusem
I do pasażerek. A niech śnieg odgarnia czy co, do końca wypowiedzenia.
- 23 13
-
2023-12-07 07:40
hm.. (30)
powiem Wam że też bym się przestraszyła, a tym bardziej nie czuła bym się komfortowo..drzwi pozamykane..
- 366 65
-
2023-12-07 13:06
Dla mnie ZTM i władze miasta zamiatają problem pod dywan (1)
Być może próbę molestowania. Wiemy, że w Warszawie w taksówkach niektórzy Gruzini w podobny sposób zachowywali się wobec kobiet. Część z nich została zgwałcona. No ale w Warszawie policja ma jaja. Nie boją się prowadzić trudnych spraw. Tak na marginesie jak ta sprawa mieści się w obowiązkach kierowcy autobusu? Rozumiem, że to standard w gdańskiej komunikacji.
- 24 7
-
2023-12-07 13:32
Przypomnę, że gdzieś na Śląsku doszło prawie do samosądy, bo Gruzini na basenie za dobrze się z obcym dzieckiem bawili. Też nie wiedzieli, że nie wolno się tak zachowywać...
- 17 3
-
2023-12-07 12:27
Czego tu się bać? Pythonga? Był dobrze schowany choć być może gotowy do wyjścia z ukrycia. (1)
Myślę że ta paniu miała już doczynienia z wężami , być może zawodowo, ale no pay no play. Stąd jej pretencje.
- 7 38
-
2023-12-08 08:08
bardzo śmieszne durniu
- 9 0
-
2023-12-07 11:02
Dokładnie!! Masakra jeszcze sama była w autobusie (8)
Współczuję, ja też bym się przestraszyła
- 32 7
-
2023-12-11 09:36
Mężczyzna nigdy nie zrozumie
Mężczyzni nigdy nie zrozumieją, jak czują się kobiety w takich sytuacjach. Ciekawe czy jest jakaś kobieta, której nie spotkała przemoc psychiczna czy fizyczna od obcego mężczyzny. Mnie samą gdy miałam naście lat zaatakował facet, w biały dzień przycisnął do ściany sklepu. Po dłuższej chwili puścił, ale sam ten atak na wolność robi swoje i ja w tym autobusie też bym była przerażona
- 0 0
-
2023-12-07 11:45
Dwa (6)
miesiące napuszczania się w rozmowach, to co to było? bawiła się kierowcą, jego zainteresowaniem?
- 12 28
-
2023-12-08 11:32
To że ktoś z tobą rozmawiał online nie oznacza iż chce rozmawiać w realu - wręcz przeciwnie.
I jak kobieta mówi nie to właśni to znaczy - nie i tyle w temacie- 1 0
-
2023-12-07 12:30
i co na to mąż? (2)
- 9 7
-
2023-12-07 19:41
A co na to organizacje feministyczne z Trójmiasta? Tak to im się gęba nie zamyka...
- 7 7
-
2023-12-07 19:38
Ja też
Na końcu linii bym się z nim przywitał. Ale poza kamerami. I bym pozdrowił serdecznie
- 2 5
-
2023-12-07 12:28
to jego słowa, wymyślił sobie coś (1)
i co to w ogóle znaczy ' bawiła się kierowca' ? co z wami jest nie tak? nawet jeśli rozmawiali to jeszcze nie znaczy że miał prawo ją zastraszac a do tego dosżło
- 28 7
-
2023-12-07 13:31
Proste, nie robi się takich rzeczy. Kto wyłącza silnik, blokuje drzwi, żeby z obcą kobieta pogadać. Bo to,że ja znał i wymieniali uprzejmości dalej robi z niej obcą kobietę. Prostaki bronią przemocowca. Naprawdę aż tak potrzebujemy kierowców z innych krajów, że pozwalamy tak traktować kobiety?
- 41 7
-
2023-12-07 10:26
chcial ją napastowac seksualnie a przywitac sie mógł gdy ona juz wyjdzie z autobusu albo drzwi zostawić otwarte (7)
a te tłumaczenia sa identyczne jak tych gwałcicieli w Szwecji z afryki co tlumaczyli sie ze nie wiedzieli ze ich ofiara nie che gwałtu bo nie znaja szwedzkiego.
I teraz ciekawe jaka była by reakcja tych wszystkich dzbanów co go bronią gdyby zamiast tej kobiety siedziała nastolatka.
Ciekawe czy tez by go tak bronili!!- 74 16
-
2023-12-07 11:04
Ewidentnie chciał ją napastować, biedna (2)
Myślę, że każda z nas by się przestraszyła. Masarka. Zwolnić niech tak wita kobiety w Gruzji, ale nie u nas!
- 40 10
-
2023-12-07 17:07
masarka? umyslowa by sie przydala
- 4 1
-
2023-12-07 12:30
Tak jeżeli miałą skórzane buty bo zamszowych się nie pastuje.
jw
- 7 7
-
2023-12-07 10:38
(3)
jaka byłaby rekcja gdyby napastował nastolatkę? taka sama lub gorsza. Te komentarze to dno.
- 32 6
-
2023-12-07 10:51
patologia prymitywna broni patologicznych prymitywnych zachowanań,prymityw mysli ze jak kobieta sie usmiechnie znaczy ze chce (2)
seksu ,to samo ,jak prowadzi zwykła rozmowę jak ze znajomym to im sie wydaje ze tez chce seksu :)
tutaj prymitywy bronia prymitywnego szofera !- 44 11
-
2023-12-07 14:00
Widać jakie prymitywy ten pracują.
Nikomu ta sytuacja nie przeszkadza.
- 12 4
-
2023-12-07 13:11
To prawda. Sam jestem facetem ale często słyszę teksty
Zobacz leci na mnie uśmiechnęła się. Maskara.
- 34 2
-
2023-12-07 10:20
Samica (1)
Czułabys sie... czemu wiecznie samice tylko czuja a nie myślą????!!
- 27 51
-
2023-12-07 11:32
No to proszę
Co byś "myślał" w takiej sytuacji? Nie bardzo rozumiem czemu cenzurujesz komuś wypowiedź, a zdaję się , że samczyki też odczuwają (gniew, strach, zaskoczenie, radość etc) jak każdy człowiek
- 23 6
-
2023-12-07 08:02
Każde drzwi można otworzyć awaryjnie. (4)
- 12 28
-
2023-12-07 10:53
Dzbanie 90% pasażerów tego nie wie i nie wie jak (2)
- 24 7
-
2023-12-07 12:54
merytoryki brak bo szambo werbalne wywalilo? (1)
- 3 11
-
2023-12-08 11:14
bezmózgowiec sie musiałes głupota pochwalic
- 0 0
-
2023-12-07 10:22
ciekawe jak? w tej sytuacji
okrągłe zero wyobraźni...
- 32 8
-
2023-12-07 07:48
Nad oknem powinien być taki mały (1)
Młoteczek... użyj go.
- 19 24
-
2023-12-07 09:56
tak, tak, zwlaszcza wtedy kiedy juz by sie rzucil
- 33 9
-
2023-12-07 08:51
Nic nie rozumiem (79)
Pani jeździ tym autobusem niemal codziennie i nie potrafi określić miejsca gdzie kierowca się zatrzymał. Jest sama w autobusie - ok. 22:00 i siada przy ostatnich drzwial tyłem do kierunku jazdy i widoku co się dzieje w autobusie. Zna kierowcę, rozmawia z nim a tu raptem niemal napaść. Jedyna dobra informacja - Mąż musi te Panią bardzo kochać!
- 378 170
-
2023-12-08 07:46
Gruzini tak mają, jest wielu kierowców taxi (1)
Zaczepiają kobiety, każda jest Princessą albo Madmuazell, inna sprawa że taxowki Uber które wożą Ukrainki za połowę stawki (bo Polka płaci 100% ) no więc Panie z Ukrainy niestety same ich zachęcają do takich zachowań bo szukają rozrywki, sponsorów lub adoratorów. Potem tacy Gruzini rozochoceni zbyt swobodnym zachowaniem jasnowłosych kobiet myślą że w Polsce można uskuteczniać chamski podryw i żadna im się nie oprze
- 3 1
-
2023-12-08 09:50
to prawda, znam Gruzinów taryfiarzy i każdy z nich ma tu w PL kochankę Ukrainkę bo te łatwiej im wyrwać
bariera językowa też mniejsza bo każde z nich jako obywatele dawnych sowieckich republik znają pa ruski. Jednak niektórzy Gruzini aspirują wyżej, podrywają Polki bo taka ma przeważnie mieszkanie i stałą pracę. No cóż, dżentelmenami to oni nie są, baba to baba musi być z niej pożytek. Tak więc czy to autobus czy taksówka nie ma różnicy gdzie, ważne
bariera językowa też mniejsza bo każde z nich jako obywatele dawnych sowieckich republik znają pa ruski. Jednak niektórzy Gruzini aspirują wyżej, podrywają Polki bo taka ma przeważnie mieszkanie i stałą pracę. No cóż, dżentelmenami to oni nie są, baba to baba musi być z niej pożytek. Tak więc czy to autobus czy taksówka nie ma różnicy gdzie, ważne że on ma ochotę na seks i wtedy każdy sposób osaczenia jest dobry. Jednak w tym przypadku gdzie pasażerka autobusu ponoć znała kierowcę od 2 mcy to niewykluczone, że flirtowała sobie z nim wcześniej, może jej się znudził a on uznał to za wystawienie go do wiatru i obrazę jego kaukaskiej dumy? Dla tych ludów gdy kobieta jest miła, uśmiecha się, rozmawia to oznaka przyzwolenia na seks- tam wszystko kojarzy im się z seksem i do tego się sprowadza. Dlatego drogie panie, zero uśmiechów, wymiany spojrzeń tylko szorstkie traktowanie wtedy to dla nich jasny przekaz że kobieta nie jest nimi zainteresowana. Poza tym Gruzini to mili ludzie ale kultura wobec kobiet poniżej jakiejkolwiek normy, cóż, muszą się wiele nauczyć a i nasze kobiety, którymi nie interesują się Polacy tylko gdy jakiś bardziej śniady na nią spojrzy to ona przez lata nieatrakcyjna i niedoceniana usłyszawszy od takiego parę koślawych komplementów od razu czuje się królową i głowa przestaje jej pracować a potem tylko problemy
- 1 0
-
2023-12-07 18:06
Klatka
A chcialbys żeby to do ciebie kierowca leciał w pustym ciemnym autobusie Aż tak ci tego brakuje?
- 5 1
-
2023-12-07 14:28
Prostaki pasazer moze robic co chce siadac gdzie che i gadac co chce!A szofer ma obiowiazek siedziec za kierownica (1)
tak długo az nie skończy kursu niema prawa zaczepiac pasażerów !!
Ale jak widac tutaj odezwało sie ugrupowanie takich jak on prostaków co sie szoferom wydaje ze oni sa niby sa niby kims!- 6 2
-
2023-12-07 17:12
Szofer xD W autobusie dla wielkowiejskiej pani z pcimia
- 1 3
-
2023-12-07 13:49
Zna z widzenia
Nigdzie nie ma, że rozmawia nim. Przestań farmazonić. Też znam z widzenia pewne osoby , ale nie próbuję ich molestować. Nie znasz mentalności tych ludzi więc się nie wypowiadaj.
- 10 2
-
2023-12-07 13:47
Ona go nie zna z tramslatora.Gruzin klamie a Ty wszystko łykasz
- 5 2
-
2023-12-07 13:34
(3)
Kobieta ma prawo czuć się bezpiecznie wieczorem. Czy mamy siedzieć w autobusach, jak skulone myszki i oczekiwać ataku. Do cholery. Każdy powinien zachowywać się normalnie i normalnie żyć, a nie siadać tak czy siak, bo coś się może wydarzyć.
- 19 2
-
2023-12-08 07:48
TO chyba nie był wieczór, bo takiego kursu nie ma w rozkładzie. To musiał być kurs dzienny. (1)
Ostatni autobus odjeżdża z lotniska o 22.03, do Haffnera jedzie ok. 46 minut. Pierwsza w nocy odpada.
- 0 1
-
2023-12-08 12:22
Przecież podane jest o której. Wystarczy przeczytać.
- 0 0
-
2023-12-07 15:04
Ok, a czujesz się bezpiecznie wieczorem? Ba, teraz to nie wieczora a zapadnięcia zmroku. Bo ja nie i szczerze mówiąc jak mogę to wybieram transport jakimiś aplikacjami z opcją ' kobiety dla kobiet' itp. I to nie jest w porządku ze musimy ciągle na siebie uważac bo jeden z drugim mózgu nie mają.
- 8 3
-
2023-12-07 12:18
Jaka?
Poczuła.sie osączoną i zagrożona czy była? Albo jedno albo drugie
- 1 13
-
2023-12-07 10:14
Nie twierdziła, że go zna. I nie każdy zna topografię miasta. (5)
Jak jeździłem na studia to miałem w pompie jak się nazywają uliczki i przystanki, które mija autobus. Chciałem dojechać z punktu A do B, a czy po drodze była ulica Kaczora Donalda, Miszki Miki czy inna to mnie nie interesowało.
- 20 9
-
2023-12-07 18:37
Jeśli "Miszki", to raczej Miedwieżonka, no nie, Dmytro?
- 0 2
-
2023-12-07 10:25
Co miałeś w pompie ? (3)
- 9 10
-
2023-12-07 12:53
Uliczki i przystanki
jak w teksćie ;d
- 2 3
-
2023-12-07 10:40
Topografię miasta. Coś jeszcze wytłumaczyć? (1)
- 12 4
-
2023-12-07 11:34
On z pompą to ma cały czas problemy, co sąsiedzi czują na klatce schodowej
- 3 5
-
2023-12-07 09:41
Mąż raczej powinien bardziej pilnować tej pani (1)
Aby nie nawiązywała zbyt bliskich relacji z obcymi mężczyznami, bo z tego są tylko kłopoty. Ale z drugiej strony przecież jest wolna i sama decyduje z kim i gdzie.
- 21 24
-
2023-12-07 10:06
pilnować?!
- 20 2
-
2023-12-07 09:24
Policja nawaliła, prezydentka milczy wraz z jej chłopcami od komunikacji miejskiej. (3)
Skoro kobieta dawała wyraźne sygnały, że nie chce rozmawiać, nie mogła wyjść, kierowca zgasił światło. To o czym my mówimy? Ci policjanci to pewnie tacy sami .... jak ich koledzy którzy uprowadzili dwie nastolatki a następnie spowodowali wypadek.
- 28 20
-
2023-12-07 11:01
kobiety, czesto nawet po 20 latach przypominaja sobie, ze dawaly wyrazne sygnaly (2)
- 12 14
-
2023-12-07 15:07
(1)
bo wam często wystarczy odpowiedziec 'dzien dobry' i już myślicie że to sygnał. Potem nawalanie na ofiare ż gdzie była, po co była i jak się ubrała a w ogóle po co rozmawiała i po jakims czasie ofiara sama zaczyna się zastanawiać co zrobiła nie tak. Ale o takich sytuacjach się nie zapomina. Nigdy.
- 12 5
-
2023-12-08 10:49
to nie mów dzień dobry i gadaj z kotem
- 0 4
-
2023-12-07 09:19
No trochę to dziwne (22)
Kierowca twierdzi, że wielokrotnie przez translator rozmawiał z tą panią już wcześniej.
To ja się pytam - po co ta pani wielokrotnie rozmawiała z kierowcą?
Ani jedno ani drugie nie jest normalne.
Nie znam żadnej osoby, która w trakcie jazdy rozmawia z kierowcą i to jeszcze używając translatora.
A jak gość możeKierowca twierdzi, że wielokrotnie przez translator rozmawiał z tą panią już wcześniej.
To ja się pytam - po co ta pani wielokrotnie rozmawiała z kierowcą?
Ani jedno ani drugie nie jest normalne.
Nie znam żadnej osoby, która w trakcie jazdy rozmawia z kierowcą i to jeszcze używając translatora.
A jak gość może stwierdził, że pani chciałaby się z nim zaprzyjaźnić, podszedł aby się "przywitać" to jest afera.
Tak, jej mąż ma nad czym rozmyślać. Moja żona z kierowcami nie rozmawia....
:-)- 87 22
-
2023-12-07 10:05
(1)
"Moja żona z kierowcami nie rozmawia.... " - a skąd wiesz???
- 20 3
-
2023-12-07 10:28
bo jest gluchoniema
- 15 1
-
2023-12-07 09:42
Moze translator cos zle przetlumaczyl, kierowca pomyslal, ze pani chce "wiecej"... (1)
zgasil swiatlo i wyszlo to co wyszlo
- 14 4
-
2023-12-07 11:04
taaa świata o 13 godzinie w dzień
pani ma urojenia
- 7 11
-
2023-12-07 09:35
Ja rozmawiałem z kierowcą, około 30 lat temu (1)
chciałem wtedy zostać kierowcą autobusu, miałem 8 lat :P
- 16 1
-
2023-12-07 13:54
a ja rozmawiałem z jednym kilka dni temu, chciałem wiedzieć gdzie mam wysiąść z autobusu żeby trafić w pewne miejsce.
Pomógł... powiedział i gwałcić nie chciał... dziwne...pewnie nie w jego typie byłem...
- 11 3
-
2023-12-07 09:34
(9)
może rozmawiała z nim przez translator, bo np chciała kupić bilety? Pytanie brzmi czemu typ potrzebuje translatora do rozmowy z pasażerami
- 26 13
-
2023-12-07 11:00
biletow w autobusie sie juz od dawna nie daje kupic?
- 7 1
-
2023-12-07 10:29
(7)
bo nie zna dobrze jeżyka polskiego?
- 14 3
-
2023-12-07 12:47
Tonie powinien pracować w komunikacji miejskiej.
- 3 3
-
2023-12-07 11:08
No to uczyć się albo do domu! (5)
Niebezpieczeństwo dla pasażerów co jeżeli będzie musiał wezwać karetkę?
- 17 7
-
2023-12-07 12:33
(4)
To idź jeździć autobusem, bo z tego co wiem chętnych brak.
- 8 2
-
2023-12-07 12:50
Chętni są ale nie chcą kierowców z doświadczeniem. Nie chcą też Polaków? (3)
Znam trzy osoby z 8-10 letnim doświadczeniem. Wszystkie kategorie prawa jazdy. Kierowcy ciężarówek. Złożone aplikacje i zero odzewu.
- 8 4
-
2023-12-07 13:53
nooo, bo jak baronowie tirów wysłali aplikacje to było w nich 7k na łapę, nocki i weekendy wolne itp. (2)
zapomnieli pewnie wspomnieć że z tirów wylecieli, bo je porozbijali?
- 2 4
-
2023-12-08 00:48
Dwóch baronów pracuje teraz w fabryce BMW i wozi ciężarówkami części
No proszę gdzie ZTM do BMW :)
- 0 0
-
2023-12-07 18:58
Jak na razie to wasz as skasował wiatę :)
- 2 1
-
2023-12-07 09:31
(5)
Dlaczego przyjmujesz, że to kierowca mówi prawdę?
- 27 25
-
2023-12-07 17:57
(1)
Bo ona sama przyznała, że zna kierowcę?
- 3 6
-
2023-12-07 22:53
"znała z widzenia"!
- 5 1
-
2023-12-07 13:51
zawiedziony, że "na słowo" nie wierzy się już kobietom? Są powody... (1)
- 11 6
-
2023-12-07 19:27
Jasne, zwyrole bronią się wzajemnie
- 5 3
-
2023-12-07 09:40
Bo by sobie , od razu nie wymyślił , tych rozmów przez translator .
- 34 16
-
2023-12-07 09:12
jasne, najlepiej żeby ona się tłumaczyła (31)
a po co wsiadała, czemu w tym miejscu, trzeba było włączyć google maps itp itd...to czy zna kierowce to tylko jego słowa, nie wiadomo czy sobie czegoś nie uroił.
- 81 43
-
2023-12-07 17:55
(2)
PRzecież sama przyznałą, że go znała, czytałeś/aś dokłanie?
- 2 5
-
2023-12-08 12:18
Czyli jak mówię codziennie "dzień dobry" sprzedawcy w kiosku to
oznacza, że on może sobie na coś dwuznacznego pozwolić? Sama sobie jestem winna.
- 1 0
-
2023-12-07 19:27
Tak, większość ofiar zna swoich oprawców
Kolejny argument przeciwko kierowcy
- 4 3
-
2023-12-07 09:38
(4)
Nie uronił , bo ma dowody rozmów na telefonie ! Pusty cebrze !
- 25 13
-
2023-12-08 12:16
Ale czytać to nie ptorafisz specjalnie, co?
Używali translatora w telefonie, a nie pisali ze sobą.
Matko......- 1 0
-
2023-12-07 10:55
Nie rozmów tylko translatora
- 12 0
-
2023-12-07 10:05
(1)
w erze deepfaków to żaden dowód
- 6 8
-
2023-12-07 13:50
nie masz wiedzy to się nie ośmieszaj. Bezproblemowo można ustalić komunikację pomiędzy dwoma użytkownikami telefonów
na WIELE sposobów...
- 7 4
-
2023-12-07 09:30
Osoby odpowiedzialne za tę sytuację z ZTM do zwolnienia. (9)
Kierowca ma prowadzić autobus a nie molestować pasażerki. Może niedługo przejdą na dzieci? No właśnie co by było gdyby ten była nastolatka? Jakby to się skończyło? Dramat pani prezydent, że pani, kobieta to toleruje.
- 52 40
-
2023-12-07 13:48
pomawiasz tego kierowcę o molestowanie? Uważaj, bo ktoś się może zdenerwować i mu doniesć. Sprawę miałby wygraną. (5)
Choćby dlatego, że nie rozumiesz czym jest molestowanie. Nie jesteś pierwszy/a. Teraz przygłupim Karynom wystarczy uśmiech żeby się odpalić na molestowanie. Prawda jest taka, że dla dużej części Polek chęć ich molestowania powinna być komplementem. Coż... zabierze je ściana...
- 11 28
-
2023-12-08 07:54
Prawda jest taka, że dla dużej części Polek chęć ich molestowania powinna być komplementem.
Chciałoby się zamoczyć, a żadna nie chce ci dać szczylu, że wypisujesz takie głupoty? :>
- 2 3
-
2023-12-07 19:31
Zamknął autobus. Uniemożliwił wyjście kobiecie z pojazdu.
Na to już jest paragraf bo przetrzymywał ją wbrew woli. Tak wnika z opisu kobiety. Poczuła się zagrożona bo facet się przysiadł.
Nie mogła wyjść. Nie ma znaczenia co sobie myślał. To NIE jest normalne i powszechnie akceptowane w społeczeństwie zachowanie. Szczególnie wśród kobiet i ja rozumiem, że to jest molestowanie. Tak kobiety toNa to już jest paragraf bo przetrzymywał ją wbrew woli. Tak wnika z opisu kobiety. Poczuła się zagrożona bo facet się przysiadł.
Nie mogła wyjść. Nie ma znaczenia co sobie myślał. To NIE jest normalne i powszechnie akceptowane w społeczeństwie zachowanie. Szczególnie wśród kobiet i ja rozumiem, że to jest molestowanie. Tak kobiety to odbierają. Pracowałem w hotelu w UK. Pijany Polak przez kilka minut dobijał się do pokoju swojej koleżanki z pracy. Wystraszona dziewczyna rano poinformowała kierownictwo. Gościu stracił pracę. Uznano to za molestowanie.- 14 2
-
2023-12-07 18:53
Którego kierowcę? Może jest takich więcej?
- 0 2
-
2023-12-07 18:51
Fakty, fakty.
Kierowca ma siedzieć na du.ie i kierować a nie przysiadać się do pasażerek. Każdy normalny obierze to za molestowanie lub naruszenie własnej strefy bezpieczeństwa. Gdyby było inaczej to kobieta by nie zgłosiła takiej sytuacji na policję.
- 11 2
-
2023-12-07 14:24
To naco czekasz gdybys dzbanie miał mózg to bys wiedział ze to jest psrawa cywilna i niema zadnej gwarancji wygranej
tym bardziej ze sa fakty usiłowania molestwoania!
- 6 6
-
2023-12-07 12:16
Panna prezydent , jak już
- 6 8
-
2023-12-07 09:36
(1)
Nie było tam molestowania.
- 34 26
-
2023-12-07 19:21
Zamknął autobus. Uniemożliwił kobiecie wyjście z autobusu. Na to już jest paragraf.
- 14 3
-
2023-12-07 09:17
jesli sie kogos oskarza, to trzeba uzywac faktow a nie odczuc (12)
- 69 24
-
2023-12-07 09:26
Fakty są przeciwko kierowcy z Gruzji. (11)
Nie wiem czemu nadal tam pracuje.
- 63 63
-
2023-12-07 13:42
kolejna ofiara systemu edukacji PiS, nie rozumie i nie potrafi wyjaśnić terminu "fakty"
- 5 14
-
2023-12-07 10:27
(9)
Pracuje bo nic tej kobiecie nie zrobił. Mamy słowo przeciwko słowu. Może ta kobieta jest rasistka i nie lubi Gruzinów?
- 44 34
-
2023-12-07 16:20
czy jakaś różniąca byłaby gdyby to był Polak, Eskimos czy może obywatel Wysp Marshalla??
Kierowca był w pracy, powinien jechac od miejsca A do miejsca B, opuszczanie kabiny tylko w sytuacjach wymuszonych.
Kobieta miała prawo czuc sie zagrożona, Policja powinna przyjac zgłoszenie i wyjasnic sprawe. Moze bedzie miała okazje nastepnym razem gdy gosciu skrzywdzi inną kobiete.- 27 2
-
2023-12-07 14:32
tylko dlatego ze zaczeła krzyczec
- 4 2
-
2023-12-07 13:14
Zatrzymał autobus, wyłączył światło. Tak zachowują się świry lub gwałciciele. (2)
To nie jest normalne zachowanie kierowcy miejskiego autobusu.
Przede wszystkim był w pracy. Romansować to sobie może poza miejscem pracy.- 55 5
-
2023-12-07 13:44
nie wyłączył, tylko przygasło. Cały czas było jasno w autobusie. Sprawdź jeśli masz możliwość wejścia do autobusu stojącego na (1)
pętli... światła są przytłumione, ale da się nawet czytać. Fakt, że ta kobieta kłamała co do zgaszenia światła mówi dużo o niej. Może po prostu chciała wyłudzić odszkodowanie robiąc z siebie ofiarę porwanio-napadu?
- 18 35
-
2023-12-07 19:25
No właśnie, panował półmrok
I ona będąc w takiej sytuacji ma prawo nie pamiętac szczegółów. Bala się o siebie i tyle. Są takie eksperymenty społeczne które pokazują że ludzie w stanie zagrożenia reagują na tyle różnie że ciężko potem ustalić jedna wersję zdarzeń. I dotyczy to też mężczyzn
- 18 3
-
2023-12-07 12:32
Kierowca ma płacone za kierowanie a nie łażenie po busie i "witanie się" z pasażerkami
- 50 6
-
2023-12-07 10:39
(2)
a może on jest chory psychicznie i ma urojenia?
- 31 24
-
2023-12-07 13:53
Nie jest chory, oni tak mają. Baba to baba można sobie ją Kiedyś w centrum handlowym była bójka z tego powodu bo Gruzini zaczepiali dziewczynę i jej chłopak się wkurzył a, że się do niego rzucali to dostali po japach . Trafili na kozaka ... Niestety to on był winny i poniósł karę.
- 15 3
-
2023-12-07 13:42
...a może ona jest paranoiczką?
- 22 18
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.