• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kierowcy pojadą fragmentem Nowej Bulońskiej

Michał Brancewicz
30 lipca 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Tramwaj ważniejszy niż auta na Adamowicza
Od wtorku ruch na Morenie odbywać się będzie fragmentem ul. Nowej Bulońskiej i Nowej Wołkowyskiej. Od wtorku ruch na Morenie odbywać się będzie fragmentem ul. Nowej Bulońskiej i Nowej Wołkowyskiej.

We wtorek, ok. godz. 9, zamknięta zostanie część skrzyżowania ul. Bulońskiej z Myśliwską zobacz na mapie Gdańska. Ruch zostanie przeniesiony na wybudowany fragment Nowej Bulońskiej Północnej. Prace związane z włączeniem nowej trasy w istniejący układ drogowy potrwają ok. czterech tygodni.



Miasto powinno budować więcej dróg czy tras tramwajowych?

Budowa Nowej Bulońskiej Północnej - jezdni i trasy tramwajowej łączącej Jasień i Ujeścisko z Moreną wchodzi w decydującą fazę. Co prawda inwestycja miała zakończyć się już w lipcu, ale przeciągnie się do końca roku w zakresie budowy drogi i do połowy 2020 roku w przypadku tramwaju.

W związku z pracami polegającymi na włączeniu powstającej trasy w istniejący układ drogowy, we wtorek ok. godz. 9 rano zamknięty zostanie fragment skrzyżowania ul. Bulońskiej z Myśliwską.

Nowa Bulońska: linia tramwajowa będzie dłuższa


- Ruch samochodowy z odcinka ul. Myśliwskiej przekierowany zostanie na nowo wybudowany układ drogowy Nowej Bulońskiej Północnej i Nowej Wołkowyskiej - zapowiada Agnieszka Zakrzacka z Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska. - Zmiana organizacji ruchu będzie obowiązywała przez cztery tygodnie.
Z tego względu przeniesione zostaną przystanki "Wołkowyska 01" i "Wołkowyska 02" dla linii autobusowych 127, 129, 130 i N12.

- W kierunku centrum przystanek będzie zlokalizowany na ul. Nowej Wołkowyskiej, za skrzyżowaniem z ul. Myśliwską, zaś w kierunku Jasienia przystanek będzie się znajdował na ul. Myśliwskiej, za skrzyżowaniem z ul. Nową Wołkowyską - wyjaśnia Sebastian Zomkowski, p.o. dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Opinie (229) 5 zablokowanych

  • Projektowanie korków (1)

    Oprócz zaplanowania udrożnienia tras do centrum, w sprawnym i mądrym planowaniu tras trzeba wziąć pod uwagę gdzie chcemy żeby tworzyły się korki. Bo to nie problem zrobić wszędzie 6x2 do centrum. Tylko wtedy całe centrum będzie stało w niebotycznych korkach. Dlatego niektóre drogi specjalnie się "utrudnia", żeby odsunąć korki od centrum miasta. Np dlatego nie ma wiaduktu na Armii Krajowej na skrzyżowaniu z Łostowicką i Havla, przecież tam nawet nasyp jest zrobiony pod to. Ale jakaś mądra głowa puknęła się w głowę, że jak będą jechać od obwodnicy bez zatrzymania to wszyscy będą stać w wielkim korku w samym centrum. Takie bezkolizyjne skrzyżowania stosuje się właśnie w centrum żeby umożliwić szybki przejazd i opuszczenie centrum.

    • 0 2

    • O! - znajomość paradygmatu planowania transportu godna lat 50tych ubiegłego stulecia

      Jaki jest sens tworzenia możliwości "szybkiego" przejazdu przez centrum jeśli wiadomo, że każda "przelotówka" przez centrum stoi w korkach i pogarsza jakość życia w nim? Tylko stawianie na komunikację szynową i zasilanie jej przez lekki transport (pieszy, hulajnogowy i rowerowy) daje szanse zrównoważonego rozwoju miasta.

      • 0 0

  • skandal i nieudacznictwo!

    Roboty, które powinny byc skończone w 4-6 m-cy w Gdańsku trwają rok i sie opóźniają! Miasto g.. robi i g.. wie jak ma robić. Miasto ma w d.. mieszkańców bo ważniejsze jest oddać je w ręce firmy budowlanej, która ma 10 budów w mieście a sprzętu i ludzi na 3 budy i remonty i budy trwają latami. Co jest pani Dulkiewicz? Brakuje pani kwalifikacji, czy wychodzi, że partia za panią robi "porządek" w Gdańsku?

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane