- 1 Szukał na targu sadzonek, znalazł amunicję (134 opinie)
- 2 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (227 opinii)
- 3 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (65 opinii)
- 4 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (57 opinii)
- 5 Coraz więcej domów pływających na wodzie (66 opinii)
- 6 Kradli klocki LEGO. Hurtowo (33 opinie)
Ogromna reklama przy rafinerii. Lotos oszpecił wjazd do Gdańska?
Gigantyczna reklama przed gdańską rafinerią.
Około dwóch tysięcy metrów kwadratowych powierzchni ma billboard reklamowy, jaki Grupa Lotos ustawiła przed swoją siedzibą w Gdańsku.
Przy ul. Elbląskiej w Gdańsku od kilku dni montowane było stalowe rusztowanie, liczące ok. 200 metrów długości i ok. 10 metrów wysokości. We wtorek zawisł na nim ogromny billboard reklamujący Grupę Lotos w kontekście zbliżającego się turnieju Euro 2012.
- Będzie to ogromna niespodzianka dla kierowców przyjeżdżających do Gdańska - mówił nam w poniedziałek Marcin Zachowicz, szef biura prasowego Grupy Lotos.
Postanowiliśmy przyjrzeć się konstrukcji z bliska we wtorek rano. Trwało już rozwieszanie ogromnej plandeki, na której widać kibiców. To pracownicy Grupy Lotos, którzy pozowali do zdjęcia z symbolami kibiców piłkarskich: szalikami, w koszulkach reprezentacji Polski. Pomiędzy nimi widnieją loga Grupy Lotos. Wielkopowierzchniowej reklamie przyświeca hasło: "Emocje do pełna".
Tak wielka reklama ustawiona na wjeździe do miasta budzi skrajne emocje. Z jednej strony pokazuje atmosferę miasta-gospodarza mistrzostw, które żyje turniejem, do którego przygotowywało się przez kilka lat. Z drugiej strony pokazuje, że jeśli chodzi o reklamy, to w Gdańsku można zrobić wszystko - nawet zaanektować przestrzeń publiczną przy drodze wiodącej ze stolicy na gigantyczny baner reklamowy.
Miejsca
Opinie (287) ponad 10 zablokowanych
-
2012-05-23 09:33
Hejter.. (1)
Po twarzy Pana Maćka widać, że jest zwykłym hejterem..
I z zasady nic się nie będzie podobało.
"To jest paskudne, nawet tego nie widziałem, ale z założenia jest paskudne"
Haters gonna hate ! :D- 6 1
-
2012-05-23 11:50
srejter
fajsbukowy gamonie, po polsku mów, matka nie nauczyła się wysławiać
- 0 1
-
2012-05-23 11:49
Bilboardem powinni
owinąć całą wyspę spichrzów, bo milusińscy kibice ze świata będą
mieli nie lada łamigłówkę co to tam jest.- 4 0
-
2012-05-23 11:37
co mają kanały do reklamy
rafineria ma budzet i na reklamę i na oczyszczanie terenów wokół zakładu. Nie jest tak, ze albo jedno albo drugie. Przestanmy w koncu narzekac i cieszmy sie Euro.
- 5 1
-
2012-05-22 21:11
zawsze się znajdzie taki ktoś .... (1)
pismaki chcą zaistnieć!!! zawsze znajdzie się jakiś oportunista, tym razem chcący zaistnieć bardziej niż reklama firmy przynoszącej niemały dochód Polsce i Gdańskowi albo nawet Gdańskowi i Polsce
- 22 6
-
2012-05-23 11:23
oportunista
franio - sprawdż co oznacza określenie "oportunista"
- 0 0
-
2012-05-23 11:20
Ojtam, ojtam
Szczerze to lepszy taki baner na wjeździe, niż mega papka reklam w centrum.
Polska to niestety wielki reklamowy śmietnik- 3 0
-
2012-05-22 21:05
A za tą reklamę zapłacimy w niedalekiej przyszłości... (4)
... kupując paliwo na stacji benzynowej.
- 25 12
-
2012-05-22 22:17
(1)
Rafineria to firma państwowa i zamiast zasilać budżet państwa, wyrzuca pieniądze w błoto!
- 2 1
-
2012-05-23 11:12
reklama dźwignią handlu !
nie zapominajmy o tym
- 0 0
-
2012-05-23 11:08
A przed reklamą jest fajna woda , która zarasta trzciną . To trzeba oczyścić i o to zadbać . To byłaby świetna reklama Rafinerii .
- 0 0
-
2012-05-22 22:27
Ciekawe ile umierających z głodu afrykańskich dzieci dałoby się uratować od śmierci za te zmarnowane pieniądze.
- 1 1
-
2012-05-23 11:11
o czym ta dyskusja?
Po pierwsze reklamę zamieszczono na terenie rafinerii, a po drugie bardzo dobrze, że w Gdańsku pojawiają się elementy kibicowania. W końcu czeka nas największe święto piłki nożnej!
- 7 1
-
2012-05-23 11:10
Przystojniak
A ja poproszę o numer telefonu do tego przystojniaka z szalikiem, w środku, nad napisem "LOTOS kibicuje". ;)))
- 1 0
-
2012-05-23 11:09
Najważniejsze, że plandeka podoba się gdańszczanom
Po komentarzach wnioskuję, że płachta spełnia ich oczekiwania estetyczne. I to jest ok, bo jacy mieszkańcy takie miasto. Do mnie taka pstrokacizna nie przemawia, może dlatego wolę Kopenhagę. W każdym razie plus dla gdańszczan, że wychodzą ze swoją kulturą i estetyką naprzeciw gościom Euro2012, bo jednak jest to odmienna kultura niż zachodnioeuropejska i dlatego taki kolorowy chaos może być ciekawy dla przyjezdnych.
- 1 0
-
2012-05-23 09:42
Super reklama (3)
Reklama bardzo ładna i kolorowa, akurat na euro pasuje jak nic. Brawo LOTOS ! Nie wiem jak mozna napisać, że szpeci???!!! Wręcz przeciwnie bardzo dobrze, że ją postawiono. Ktoś kto pisz,że zaśmieca i szpeci, albo jest wściekły na lotos bo.... albo zupełnie nie zna się na rzeczy.
- 12 3
-
2012-05-23 11:07
Agenci mafii z UEFA oplacili plebs by toczyl jad na forum
Wkoncu tylko UEFA moze zarabiac w Polsce na turystach.
- 0 0
-
2012-05-23 10:33
Dokładnie tak, zaśmieca i szpeci przestrzeń publiczną. Nie posiada żadnej wartości, żadnych walorów ozdobnych, nie kreuje przestrzeni, a jest zwykłą plandeką, kawałkiem plastiku, który - mam nadzieję - runie powalony przez wiatr. Polska krajem w plandekach, w karton-gipsie i styropianie. Całkowity brak zmysłu estetycznego.
- 1 1
-
2012-05-23 10:04
słusznie, przecież nie każda reklama jest zła, ta akurat jest całkiem spoko, jest estetyczna, nawiązuje do ciekawego wydarzenia w sympatyczny sposób, nie zakrywa zabytku ani innego ciekawego miejsca. Rzeczywiście może być miłym akcentem przy drodze. Ocenianie reklamy, miejsca jej umieszczenia i wpływu reklamy na postrzeganie miejsca, w którym reklama została umieszczona, wymaga wyczucia, zmysłu estetycznego i subtelności.
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.