Fakty i opinie

Poranny paraliż na drogach po wypadku w tunelu

Najnowszy artukuł na ten temat Remontowy pył utrudnia życie mieszkańcom Letnicy

Dopiero o godz. 10:30 służbom udało się otworzyć jeden z dwóch pasów w tunelu pod Martwą Wisłą w kierunku Letnicy. Trzy godziny wcześniej doszło tam do zderzenia trzech aut, jedna osoba została ranna.



To był bardzo trudny poranek dla kierowców korzystających z Trasy Sucharskiego i tunelu pod Martwą Wisłą. Przed godz. 7:30 w rurze w kierunku Letnicy doszło bowiem do wypadku, w którym ucierpiała jedna osoba.

O wszystkich utrudnieniach informowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta


- Kierowca renault, jadąc prawym pasem w kierunku Letnicy zauważył stojące w korku auta. Odbił na lewy pas i zderzył się z dwoma innymi samochodami. Kierowcy wszystkich pojazdów byli trzeźwi, a jedna osoba ze względu na uraz kręgosłupa wymagała przewiezienia do szpitala - wyjaśnia Karina Kamińska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Początkowo wydawało się, że utrudnienia w ruchu nie potrwają długo i już przed godz. 9 służby drogowe informowały, że działania powoli się kończą, a otwarcie - przynajmniej jednego pasa - to kwestia 1-2 kwadransów. Niestety czynności przedłużyły się o kilkadziesiąt minut i dopiero o godz. 10:30 udało się otworzyć jeden z dwóch pasów.

Wcześniej wypadek sparaliżował ruch nie tylko w tunelu i Trasie Sucharskiego, ale też na obwodnicy południowej oraz Podwalu Przedmiejskim, którędy kierowcy próbowali przedostać się przez centrum Gdańska w kierunku północnych dzielnic. Korek na Podwalu zatkał z kolei zjazd z Armii Krajowej, bo kierowcy zjeżdżający do centrum Trasą WZ nie mieścili się na krótkim odcinku Okopowej i Wałach Jagiellońskich do Huciska. Kłopoty na Armii Krajowej przekładały się z kolei na większe niż zwykle zatory na południu Gdańska.

Opinie (356) ponad 10 zablokowanych

  • (21)

    Kto za to odpowie?Spora nieorganizacja-czy nie ma jakiegoś emerdżency planu na takie sytuacyje?....mogli od razu objazd zrobić,szkoda oczywiście poszkodowanych ale mam nadzieję że jakieś wnioski na przyszłość zostaną wyciągnięte.

    • 67 93

    • nieorganizacja? (3)

      Mówi się: "brak organizacji"/"dezorganizacja".

      • 40 2

      • (2)

        Dostałem w przekazie dnia "nieorganizacja" to nie bedem dyskutował

        • 11 0

        • (1)

          Nie wszystko mozna naprawic w 5 min, tymbardziej, ze to jest tunel. Dobrze ze nie bylo jakiegos wycieku benzyny i samozplonu bo w takich miejscach to katastrofa

          • 6 1

          • Oooo

            Było by fajnie!

            • 0 5

    • Objazd? Którędy? Przez trzecią nitkę tunelu? (5)

      • 26 2

      • (1)

        Górą, łodzią lub promem ;)

        • 14 0

        • wpław ... a autko spławić na tratwie ze styropianu z Obi

          • 8 2

      • (2)

        Wystarczyłoby awaryjne puszczenie ruchu drugą nitką pod prąd jak to miało miejsce przy remoncie. Lepiej tak niż w ogóle

        • 23 7

        • (1)

          Demontaż barier trawo by z 6h

          • 13 3

          • Niczego nie trzeba demontować tam jest szlaban.

            • 4 1

    • Kogo szkoda?

      • 4 1

    • ja mogę odpowiadać

      1 pytanie - Ja
      2 pytanie - Jest

      czy masz jeszcze jakieś pytania?

      • 9 1

    • Dbajmy o czystość języka (2)

      A co to jest emerdżency plan ? Nie prościej napisać plan ratunkowy ?
      Czy wszystko musi być cool zamiast dobre, nie ma już kierowników tylko menagerowie czy też nie prosimy żeby ktoś do nas zadzwonił tylko mówimy aby callnol itd.
      Dbajmy o czystość naszego języka ojczystego !!!
      P.S.
      Zgadzam się z przedmówcą: co oznacza słowo "nieorganizacja" ?

      • 12 4

      • Taka mała uwaga dla kolegi. (1)

        Nie robimy spacji przed znakami interpunkcyjnymi.
        Ale ogólnie się z Tobom zgadzam

        • 5 2

        • Ja z Tobom też

          • 4 1

    • Jet plan pisarzu!

      Jazda uważna zgodna z przepisami - to plan awaryjny. Ten plan jest najbardziej efektywny!!!!!

      • 11 2

    • (1)

      Najwienksza nieorganizacja to nieorganizowani kierowcy. W lusterka trza paczyć. jo.

      • 3 2

      • Co trzeba w lusterka robić?

        • 0 1

    • (1)

      Tak jest , trzeba w momencie wypadku kopać drugi tunel.

      • 2 0

      • Brak słów

        Nie, nie trzeba, stali wszyscy nawet ci co nie chcieli jechać tunelem, nie masz pojęcia ale piszesz. Komendant policji powinien podać się do dymisji. Może by zaczęli w końcu myśleć

        • 0 3

    • Dlatego nie

      Dlatego nie powinni zwężać ul. Podwale przedmiejskie a są takie plany. Bo w razie zatoru lub remontu tunelu ruch będzie musiał pujść przez centrum.

      • 0 0

  • (17)

    Gdańsk ma fatalną sięć drogową.

    • 101 130

    • To przypomnij sobie jak było bez Południowej Obwodnicy (5)

      i tunelu pod m. Wisłą... kiedyś wszystko od Elbląga/W-wy szło przez centrum....ehhh te korki od Podwala do Lotosu, to były czasy

      • 49 2

      • Tyle nietrafionych inwestycji, które miały rozwiązać stare problemy (2)

        A tylko stworzyły nowe

        • 6 23

        • Przeprowadz się do Gdyni (1)

          Tam będziesz zadowolony , bo nic sie nie robi

          • 11 3

          • najlepiej na Oksywie
            i od razu kup teleporter
            bo Estakada sux

            • 5 2

      • a co ma do rzeczy jak bylo kiedys ? (1)

        istotne jest to co jest teraz, czyli przejazd z jednej dzielnicy do drugiej, to minimum 30 min, nie uzywajac jakis off roadowych skrotow. Ogolnie rzecz biorac dramat, kultura jazdy nie istnieje, znajomosc przepisow znikoma, padlina tyle moge powiedziec o jezdzeniu w Gdansku. Pewnie ze dobrze sa nowe obwodnice i ekspresowki, tylko ze powinny byc zbudowane 20 lat temu.

        • 5 9

        • Tylko jesli jedna z tych dzielnic jest południe :)

          • 4 0

    • (2)

      Fatalną sieć??? Skąd ty jesteś?

      • 34 8

      • Pasłęka. (1)

        • 4 0

        • Do Pasłęka to masz dwa dni wołu przez piaski i pół dnia przez las.

          • 5 0

    • pewnie ze fatalną lepiej dawać kase na toruń i kościół oni ci dadza nadzieje na drogi

      :)

      • 16 3

    • porównując z jakim miastem fatalną? (3)

      korki najmniejsze w Polsce jezeli o duzych miastach mowimy. Fatalnie by bylo bez tego wszystkiego co zmienilo sie w ostatnich latach.Mieszkancos przybywa..ruch tyrystyczny kosmicznie wzrósł a pomimo tego jezdzi sie calkiem dobrze..mowie calkiem bo do idealu daleko badz jest on nierealny do osiagniecia i tyle.

      czy naprawde Kartuzy (z calym szacunkiem dla tego pieknego miasteczka) mozna porownac z Gdanskeim?..zachecam autora do refleksji

      • 20 4

      • (1)

        Samochodów przybyło. Teraz to standard, że każdy ma swój samochód, do tego car sharing.

        • 4 1

        • A może lepiej mieć króla, a nie cara.

          • 2 0

      • |Gdansk nie jest dużym miastem

        |dopiero jako trojmiasto zyskuje miano aglomeracji głupku.

        • 3 7

    • Szczególnie jak słoiki najadą!

      • 9 1

    • Wskazesz miasto które nie ma problemu kiedy zostaje zamknięta jedna z głównych dróg przelotowych?

      • 5 1

    • a ty jestes zwyczajnym imbecylem i nieukiem

      i to jest poważniejszy, bo nieusuwalny, problem niż dość dobra siec drogowa Gdańska

      • 2 0

  • wprowadzić odcinkowy pomiar prędkości w tunelu oraz zakaz wyprzedzania (5)

    idioci nie potrafią jeździć i blokują miasto

    • 310 24

    • lepiej ... wprowadzić przez tunel przejazd tylko na lawecie za miejską opłatą ;) (1)

      • 17 18

      • wprowadzili już dawno -

        dla rowerzystów

        • 4 0

    • albo zabierzemy tobie prawko i dostęp do internetu

      • 11 20

    • Jak?

      Jak w tej konkretnej sytuacji ograniczenie prędkości i zakaz wyprzedzania miałby pomóc?

      • 8 9

    • Odcinkowy pomiar prędkości.

      Również uważam że odcinkowy pomiar prędkości powinien zmniejszyć ilość wypadków.

      • 7 2

  • (2)

    kierowcy francuza zabrać prawko - dożywotnio

    • 122 15

    • I nie bedzie owocow do biura

      i co teraz ?

      • 0 1

    • A jak nie ma?

      Odbieranie prawka czy odpowiedzialność zbiorowa to nie jest rozwiązanie, od lat to jest stosowane a jak było szatkowanie mięsa tak dalej jest. To jest problem mentalny a nie techniczny czy biurokratyczny - dopóki nie zmieni się mentalność to wciąż będą ludzie mający głęboko jakakolwiek odpowiedzialność za to co robią. A te komentarze pod tego typu wypadkami? "Nie oceniajmy, przecież to wypadek, każdemu mogło się zdarzyć, kto bez winy ten.... " i tak dalej. Kochamy brawurę, ułaństwo, Sobieski stajl - kto jedzie porządnie i przepisowo ten sojboj xD

      • 0 0

  • Korytarz życia chyba zrobiony dla rowerzystów z Uber Eats,

    albo dostawców pizzy na skuterach. Pełna profeska ;-)

    • 77 11

  • Od dziesięcioleci tkwimy w świadomości, że nowe drogi rozładują korki, a to G....o prawda... (13)

    ...nowe drogi to nowe, jeszcze większe korki, bo zachęcają nowych kierowców do ich skorzystania, w USA są drogi po 7 pasów w obie strony i też są wiecznie zakorkowane...dodatkowo na drogach jest coraz więcej samochodów, bo ludzie nawet do Biedronki 200m od domu muszą samochodem podjechać, paranoja...może coś się zmieni, jak wzorem np. Londynu wprowadzimy opłatę za wjazd do Centrum...

    • 161 64

    • (4)

      Dokładnie tak. Trzeba to zrozumieć i ograniczać a nie wzmagać ruch samochodów.

      • 27 7

      • (3)

        W stanach nie mieszkaja w blokach, tylko kazdy musi miec swoj (nawet kartonowy) dom wiec ludzie sa rozproszeni, nie ma malych sklepikow, kazdy dojezdza do pracy samochodem a do sklepu jedzie nawet 200m bo kupuja jedzenie na tydzien. Nie jest to ekonomiczne (paliwo, wywalanie jedzenia, najwieksze zuzycie wody na swiecie) ale tak juz zyja. Kiedys im to wyjdzie bokiem, pytanie tylko kiedy i jak to sie odbije na reszcie swiata.

        • 7 4

        • Ty to masz problemy..

          • 1 2

        • Nie wiedziałem, że na Manchatanie jest zabudowa tylko parterowa. (1)

          • 2 0

          • wyjątek potwierdza regułę

            • 0 0

    • warto promować ideę tzw. miasta krótkich odległości (2)

      - rozwijać sieć połączeń kolejowych (trzeci tor do Pruszcza i dodatkowe tory na odcinku Chylonia -Rumia i dalej do Wejherowa.
      - kwestionować rolę samochodów w życiu metropolii
      - poprawiać jakość (komfort i bezpieczeństwo) dostępu pieszych, hulajnogowców i rowerzystów do stacji SKM i PKM
      - zwiększać jakość i częstotliwość serwisu SKM i PKM i stosować wiele innych sensownych, od dawna znanych rozwiązań...

      • 32 4

      • odwrotnie - ferować ideę miasta wielkich prędkości

        zlikwidować w trójmieście wszelkie ograniczenia km/h ... i zacząć liczyć trupy

        • 7 1

      • Rowerzystow i hulajnogowcow w skm..nie, no, dopoki neta nie bylo, tylko rodzina wiedziala, zes glupi...

        • 2 0

    • (1)

      Co ty porównujesz Polskę do USA gdzie w miastach żyje od kilku do kilkunastu milionów ludzi. To są metropolie stad i jak np w NY 12 pasów nie pomaga. Ale racja to już chore jak większość musi podjechać kilkaset metrow np do sklepu po papierosy i najlepiej wjechać do budynku.

      • 16 3

      • brajanka pod szkołe trzeba odwieźć całe 180m .... a niech innym matkom gula idzie

        bo audica prawie nówka: tyle, że po potrójnym dachowaniu i wodowaniu w rowie melioracyjnym

        • 16 3

    • Centrum

      Tunel to nie centrum, a niestety Trójmiasto jest tak zbudowane, że prawie zawsze przebijasz się przez centrum. Teraz jakby zrobić zakaz wjazdu do centrum to zamykamy całe miasto.

      • 1 0

    • Ty pitolniety jakis jestes..

      • 0 1

    • a jak ktoś mieszka w centrum? i do pracy jeździ do centrum w innym mieście a komunikacja ni jak nie pasuje?

      • 0 0

  • to patologia czekania na laweciarzy przez straż! (5)

    To postępuje od kilku lat - kiedyś ściągali auto do najlbiższego bezpiecznego miejsca. Teraz nie ruszają go w ogóle, czekają na lawety, bo, jak kiedyś powiedział komendant PSP Gdańsk "nie chcą zabierać firmom holowniczym chleba". A teraz ciekawostka, że w zasadzie wszystkie duże firmy holownicze w 3mieście należą do osób powiązanych kiedyś, a nawet i dziś z PSP!
    To jest kolejne zdarzenie tego typu - mieliśmy ostatnio TIR-a z którego wypadł ładunek - zamknięta obwodnica w stronę Łodzi na 5h, po czy przyjechał wynajęty przez przewoźnika holownik i... pospuł się na miejscu. To jest masakryczna patagolia. W Słowenii - przewoźnik ma 2h na usunięcie pojazdu po awarii, po czym jest kara administracyjna 2000 eur i odholowanie robi zarządca drogi lub Staż. W Austrii - Straż odholowuje (nawet osobówki!) do najbliższego zjazdu w celu udrożnienia drogi. U nas chłopaki się bawią i pomagają kolegom zarobić na chleb...

    • 196 7

    • Firmy holownicze to raczej są obecnych/byłych pracowników drogówki.

      • 17 1

    • wszyscy winni tylko nie kierowcy (1)

      • 6 3

      • Dzień strażaka...

        • 1 1

    • (1)

      głpoty piszesz po trawie kolo, była osoba poszkodowana a więc wypadek nikt nie dotknie samochodów a nawet porozbijanych części samochodów do czasu wykonania dokumentacji i pomiarów przez drogówkę...

      • 2 2

      • Nie masz dokładnych informacji

        Działania policji na miejscu zakończyły się o 9. Dlatego poszedł komunikat że zaraz otworzą. Problem w tym, że lawet nie było więc stali i czekali. To czy lawety przyjadą zależało wyłącznie od dobrej woli uczestników wypadku - do tego doprowadziła wyjątkowo durna polityka Państwowej Straży Pożarnej dot. zakresu usuwania skutków wypadków. Naprawdę skończy się tak, że osoby żyjące z transportu zrzucą się jakiś stary zestaw z naczepą i się on nam "popsuje" tak żeby zablokować obwodnicę i go tam tak zostawimy na miesiące. Żeby pokazać jak i**otyczne są działania strażaków.

        • 4 0

  • ten tunel do bubel. jest tam więcej wypadków niż w szwajcarskich kilkunasto kilometrowych tunelach (16)

    • 45 159

    • to nie tunel jest zły (6)

      tylko Polaki cebulaki za kierownicą swoich blachosmrodów wszelkiej maści. Od początku otwarcia tunelu nie widziałem nikogo, kto jechał tam 70km/h. Nawet nauka jazdy zasuwa tam 90km/h!!!

      • 68 8

      • jak to mówią ...

        daj polakowi dwie kulki od łożyska ... to zaraz jedną popsuje, a drugą zgubi

        • 33 4

      • Jeszcze większy problem to brak odstępów.

        • 32 0

      • Sam jesteś blachosmtidem (1)

        Ja nie obrażam rowerzystów, a jazda samochodem to czasami konieczność

        • 9 4

        • odezwał sie przewrażliwiony właściciel popularnej marki...

          nabierz dystansu do siebie - też jeżdżę blachosmrodem i jakoś się nie obrażam

          • 3 4

      • To nie prędkość jest problemem (1)

        Problem stanowią zbyt małe odległości między pojazdami i jadące 15km/h koparki, czy inne maszyny budowlane, niedopuszczone do ruchu ulicznego,

        • 2 0

        • Prędkość nie jest problem pod warunkiem że jest przestrzegana

          • 1 0

    • Jazda zgodnie z przepisami

      Gdyby każdy jechał z dopuszczalną prędkością to byłoby o wiele mniej wypadków. Wystarczy przejechać się do Norwegii i zobaczyć jaka jest kultura jazdy w tunelach.

      • 29 2

    • Bubel, to ludzie, którzy nie potrafią z tego korzystać!

      • 29 1

    • Wypadków nie powoduje tunel

      Tylko kiepskie szofery.

      • 51 0

    • Wszystko jest winne, tylko nie kierowcy. (3)

      Dziś rano, Grunwaldzka. Ograniczenie do 50. Jadę te 55 na tempomacie, wyprzedza mnie każdy. Nikt nie przestrzega prawa. Na kolejnych światłach znowu stoimy wszyscy razem, poza tymi pięcioma co pojechali na czerwonym.

      • 26 1

      • (2)

        jak jedziesz lewym pasem to się nie dziw, W większej części Grunwaldzkiej jest 70km/h

        • 6 11

        • (1)

          Gdzie masz te 70km/h na Grunwaldzkiej w Gdańsku?

          • 1 2

          • a choćby koło budki Stefana

            • 0 0

    • Bubel

      to ten kierowczyk!

      • 7 0

    • i wszystkiemu winien tunel nie kierowcy?!

      • 1 0

  • (16)

    Odcinkowy pomiar czasu przejazdu i po sprawie, kretyni jeżdżą tam ponad sto na godzinę

    • 180 18

    • I to na zderzaku.

      • 22 2

    • (1)

      I dobrze, bo jeździć to trzeba umieć - proste.

      • 2 24

      • co dobrze

        ze jeżdżą w tunelu 100km/h,???

        • 3 0

    • (9)

      bo ograniczenie prędkości w tunelu jak i na tej całej trasie powinno być 90 a nie 70, dlatego są tacy którzy jadą więcej niż 70, czyli 90 % kierowców. Prędkość dostosowuje sie to warunków na drodze, do charakterystyki trasy i niebezpieczenstw. tam można spokojnie jechać 90 bez żadnych problemów. Własnie takie i**otyczne ograniczenia powodują że tępi kierowcy którzy chcą być przepisowi blokują i robią zatory. Sami sobie zagrażają

      • 10 31

      • Jasne, jezdzij nieprzepisowo i jeszcze psiocz na tych, ktorzy poruszaja sie zgodnie z obowiazujacym prawem. Januszowanie na 100%.

        • 24 6

      • (2)

        Będzie 90 to będą śmigać 120 zawsze jest +30 teren zabudowany tylko żeby prawka nie stracić

        • 12 4

        • gdyby bylo 90 + pomiar predkosci byloby idealnie (1)

          • 2 4

          • tylko pod warunkiem natychmiastowego odstrzału przekraczających

            bo perspektywa mandatu za parę tygodni jest abstrakcją,
            a "ja się spieszę" to
            koń
            kret
            yn

            • 3 1

      • (1)

        I tacy tępi kierowcy co to boją się tam jechać więcej niż 90 powodują wszystkie korki w mieście. Warunki, charakterystyka i niebezpieczeństwa są takie, że można tam jechać 160 bez żadnych problemów.

        • 4 9

        • Problemem jest ograniczenie prędkości, które to narzuca zupełnie mniejszą prędkość na tym odcinku. A swoją drogą wolę abyś zutylizował swoje prawo jazdy, skoro jazda z prędkością ponad 160km/h w tunelu Ciebie przeraża.

          • 0 2

      • brawo, jesteś id*otą nie rozumiesz po co są ograniczenia prędkości (2)

        One nie są po to, żeby przeszkadzać Tobie w płynnej jeździe po prostej tylko na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, jak to na filmie. Takich, że jakiś baran nie sprawdzi martwej strefy i wjedzie na Twój pas przed Ciebie.
        Jakby gość na lewym jechał 50 km/h to by miał znacznie więcej czasu na reakcję, a może nawet ominięcie przeszkody, może tylko przeszorowanie po ścianie, a kilkanaście tysięcy ludzi nie musiałoby przez to tracić 3 godzin.

        • 5 1

        • precież on mu wjechał

          w drzwi matole. To gdzie miał uciekać? może gdyby jechał szybciej to by szybciej wyjechał z martwej strefy? teraz to możemy sobie gdybać

          • 2 2

        • a obejrzałeś film ?

          gość z busa nie hamował - ma górne światło stop, które się nie zaświeciło nawet na moment. Czyli zagapił się i w ostatniej chwili ratował się przed wjechaniem w kufer samochodu poprzedzającego, odbijając w bok. Dopiero chwilę później widać, że hamuje - górne światło stop się zaświeciło.

          • 0 0

    • Stałam 3 h by przejechać, dzisiejsza akcja była poraszką. Służby zawiodły! (2)

      Nikt nie kierował ruchem, nie postarano się by otforzyć chociasz 1 nitkę. I jak zostawiłam dziecko pod szkołą za 10 minut 8, to tak przejdchsłam dopiero przed samą 11.
      Kilka razy dziennie jeżdżę tunelem. Pierwszy raz tak służby się ogarniały!!!! Poraszka.
      Gdy ludzie jeżdżą szybko a płynnie to nie mz pronlemów. Tu problemem jest brawura i gapostwo! Jest znak zator w tunelu i przy łyku należy zwolnić, przy korku również zwolnić. Jak i**ota zrobił to za późnon i wjechał wprost w auto na bocznym pasie... Nie chamował odpowiednio wcześnie itd... To nie wińcie wszystkich kierowców! I proste hasło! Winna prętkość!
      To nie prętkość tylko głupota, zagapidnie itd!!!

      • 0 7

      • Faktycznie poraszka. I ta prętkość.

        Gdy ludzie jeżdżą szybko, to giną na drogach. Dobrze, że dziecka nie uczysz sama. Szkoła cię wyręczy, a w zasadzie szkoła to ogarnie.

        • 2 0

      • PoraŻką jest robienie takich i innych błędów ortografićznych.

        • 1 0

  • (7)

    Fotoradary w tunelu są niezbędne. Jest grupa kierowców - d**ili którzy ograniczenia prędkości nie respektują. Uważają się za mistrzów kierownicy a kończą tak jak dzisiaj (w najlepszym przypadku). Tych kretynów jedynie wysokie mandaty mogą powstrzymać. Na zachodzie nagle robią się potulni jak baranki.

    • 186 12

    • monitoring jest do celów zarządzania tunelem i panowania nad sytuiacja a nie do mierzenia predkości. Mierzenei predkości nic nie daje i jest nie potrzebne. tam musi być ograniczenie do 90km/h i nie bedzie problemu. Pomiary predkości tymi szajsowatymi kamerkami wsadzcie sobie gdzies, najlepiej do łóżka. :)

      • 5 26

    • Kilka dni temu wpakowałbym się na przyczepę traktora

      wiozącym gałęzie pod samo sklepienie tunelu, przyczepa bardo słabo oświetlona, światła widoczne z 5 metrów. Całe szczęście, że lewym pasem nikt nie jechał, bo pewnie też bym wylądował na nim.

      • 0 11

    • (2)

      Niestety, ale fotoradar w tunelu narobi wiecej szkody niz pozytku, bo jak jeden z drugim nagle przed fotoradarem wyhamuje do 40 km/h (a to przeciez standard w tym kraju ludzi nieczytajacych znakow drogowych) to bedzie powtorka sytuacji z dzisiaj. Tam trzeba po prostu regularnego smigania policyjnych nagrywaczy, az sie ludzie naucza przede wszystkim trzymania odstepow, bo predkosc w tunelu gdzie jest prosta droga i brak zmiennych warunkow drogowych to nie jest najwiekszy problem.

      • 4 12

      • Rowerzyści minusują :)

        • 2 2

      • Jakie to polskie, u nas trzymanie się prawa to same kłopoty.

        • 0 0

    • To nie prędkość tylko nie uwaga i chęć na śiłę bycia pierwszym!!!! (1)

      Jeżdżę co dziennie kilka razy na dobę tunelem. Czesem ok 10 razy dziennie tam i spowrotem. Zator jest komunikowany, ale nie zawsze. Korki w większości widoczne. Facet nie chciał stać w korku i hu... Zaczoł chamować za puźno i wyjechał bezmyślnie na drugi pas... Bo uvieknie! A w martfej stefie kierowca! To głupota i brak muzgu, a nie prędkość jest przyczyną!

      • 2 2

      • Do szkoły pobierać naukę zasad pisowni.

        • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.