- 1 Były wiceprezydent Gdańska skazany (138 opinii)
- 2 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (531 opinii)
- 3 Napadał ludzi przy bankomatach. Złapali go (64 opinie)
- 4 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (91 opinii)
- 5 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (327 opinii)
- 6 Kredkami w kierowców przy przejściu (88 opinii)
Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl
W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.
- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Sporo spraw załatwionych od ręki
Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.
- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.
Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd
Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.
Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.
- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.
Miejsca
Opinie (48) 10 zablokowanych
-
2018-01-19 17:35
(4)
Dlaczego prąd w Francji jest dużo tańszy niż w Polsce?
- 26 1
-
2018-02-06 07:36
bo tam w cene pradu nie wliczaja
pensji dla zbędnych, partyjnych przydu*asów
- 0 0
-
2018-01-20 11:30
bo nie mają tylu ''specjalistów'' po znajomości co to im tatus studia zalatwił - płażyńskiz,
- 0 1
-
2018-01-19 17:39
Bo jest głównie z atomu? (1)
- 9 1
-
2018-01-19 21:36
no właśnie
a tutaj dziadzia jarek będzie dopłacał z naszych podatków do śmierdzącego wyngla
- 3 1
-
2018-01-19 17:33
Jest zły prąd (3)
Mój komputer chodzi o wiele wolniej, niż kiedyś, to wina prądu - jest on słabej jakości a płacimy tyle samo, znam się na tym, bo jestem inżynierem po zarządzaniu
- 35 1
-
2018-02-06 07:35
w tej sprawie
pomoże modlitwa do Matki Gromnicznej
- 0 0
-
2018-01-20 09:50
U mnie telewizor...
... nie świeci na czysto niebiesko tylko ma takie żółte przebłyski. Jak nic chrzczą prąd wodą.
- 7 0
-
2018-01-19 17:35
Myslę że to wina wysokości ktoś kto mieszka na parterze ma większe cisnienie prądu
A jak mieszkasz na poddaszu to masz opary prądu. Przeprowadź się niżej komputer przyśpieszy.
- 42 0
-
2018-01-20 20:28
brawo redakcja
Rzadko jako złośliwy krytyk Was pochwalam ale z tą imprezą Wam się udało.Poleciłem to mojej znajomej i skorzystała.Bo na te ich 5...... to można wiadro pomyj wylać.
- 1 0
-
2018-01-20 14:22
Ale w Wigilię jak zabrakło prądu w całej dzielnicy ...
...to sąsiedzi i ja przez godzinę nie mogliśmy się dodzwonić do nich. Nikt nie podnosił słuchawki.Nikt!
- 1 0
-
2018-01-20 12:33
Doliczają do rachunku jakąś OPŁATĘ HANDLOWĄ...
mimo że ja przecieź energią nie handluję, a na drugim liczniku takiej opłaty nie mam i cenę za kWh mam mniejszą chociaż płacę wg.tej samej taryfy
- 1 0
-
2018-01-19 17:54
Energa (1)
A kapelan Energi był.Na koniec życzyli pewnie Bożego Błogosławieństwa.Amen
- 20 1
-
2018-01-20 11:32
jeszcze się nie nauczyli od wiórka szyszki ''z panem bogiem''?
- 0 0
-
2018-01-19 16:50
za wikipedią (4)
W lutym 2017 kierownictwo spółki zawierzyło przedsiębiorstwo "Bożej opatrzności i Matce Najświętszej Gromnicznej"
widocznie nic innego nie jest im w stanie pomóc normalnie funkcjonować- 48 6
-
2018-01-19 19:39
No jak nimia prądu to trza gromnicą poświecić... (1)
- 7 1
-
2018-01-20 11:27
do gromnicznej jeszcze parę dni!
Co się chłopaki zerwali? Nienormalni! Nie wiedzą że trzeba czekac do 2 lutego? Oni tacy bystrzy jak ''prezes zus'' gertruda uscinska msze zamawia na nasz koszt, żeby dalej mogła okradac emerytow!
- 1 0
-
2018-01-19 17:52
totym bardziej nie pomoze, nie ma czegoś takiego uosobionego jak Boża Opatrzność, (1)
- 7 1
-
2018-01-19 17:59
jest bo przecież
zawarli z nią pakt
- 7 0
-
2018-01-20 10:49
a jak witali dzwoniących? szczęść boże? (1)
- 4 1
-
2018-01-20 11:24
sami dzwonili jajami, pierdoły nieroby na stołkach za naszą kasę!
- 0 0
-
2018-01-20 11:19
a po co energa zbiera dane klientów - telefon, email! zupę będą gotować?
Niech zwolnią takich obiboków jak szydłowska, płażyński, to będziemy mniej płacić za energię!
- 1 1
-
2018-01-20 11:06
pierdu pierdu
Polukrowali
i wracamy do siermiężnej rzeczywistości.
Nic się nie zmieniło.- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.