• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl

Rafał Borowski
19 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji. Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji.

W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.



Pracownicy Energi pełnili dyżur w naszej redakcji w godz. 12-14. W tym czasie odebrali od czytelników ok. 20 telefonów i ponad drugie tyle maili. Co ciekawe, tylko połowa z nich dotyczyła skarg i problemów z rozliczeniem faktury czy dostawą energii elektrycznej. Pozostałe stanowiły pytania teoretyczne, np. na temat obowiązujących taryf czy możliwości zmiany umowy.

- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.

Sporo spraw załatwionych od ręki



Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.

- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.

Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd



Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.

Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.

- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (48) 10 zablokowanych

  • (4)

    Dlaczego prąd w Francji jest dużo tańszy niż w Polsce?

    • 26 1

    • bo tam w cene pradu nie wliczaja

      pensji dla zbędnych, partyjnych przydu*asów

      • 0 0

    • bo nie mają tylu ''specjalistów'' po znajomości co to im tatus studia zalatwił - płażyńskiz,

      • 0 1

    • Bo jest głównie z atomu? (1)

      • 9 1

      • no właśnie

        a tutaj dziadzia jarek będzie dopłacał z naszych podatków do śmierdzącego wyngla

        • 3 1

  • Jest zły prąd (3)

    Mój komputer chodzi o wiele wolniej, niż kiedyś, to wina prądu - jest on słabej jakości a płacimy tyle samo, znam się na tym, bo jestem inżynierem po zarządzaniu

    • 35 1

    • w tej sprawie

      pomoże modlitwa do Matki Gromnicznej

      • 0 0

    • U mnie telewizor...

      ... nie świeci na czysto niebiesko tylko ma takie żółte przebłyski. Jak nic chrzczą prąd wodą.

      • 7 0

    • Myslę że to wina wysokości ktoś kto mieszka na parterze ma większe cisnienie prądu

      A jak mieszkasz na poddaszu to masz opary prądu. Przeprowadź się niżej komputer przyśpieszy.

      • 42 0

  • brawo redakcja

    Rzadko jako złośliwy krytyk Was pochwalam ale z tą imprezą Wam się udało.Poleciłem to mojej znajomej i skorzystała.Bo na te ich 5...... to można wiadro pomyj wylać.

    • 1 0

  • Ale w Wigilię jak zabrakło prądu w całej dzielnicy ...

    ...to sąsiedzi i ja przez godzinę nie mogliśmy się dodzwonić do nich. Nikt nie podnosił słuchawki.Nikt!

    • 1 0

  • Doliczają do rachunku jakąś OPŁATĘ HANDLOWĄ...

    mimo że ja przecieź energią nie handluję, a na drugim liczniku takiej opłaty nie mam i cenę za kWh mam mniejszą chociaż płacę wg.tej samej taryfy

    • 1 0

  • Energa (1)

    A kapelan Energi był.Na koniec życzyli pewnie Bożego Błogosławieństwa.Amen

    • 20 1

    • jeszcze się nie nauczyli od wiórka szyszki ''z panem bogiem''?

      • 0 0

  • za wikipedią (4)

    W lutym 2017 kierownictwo spółki zawierzyło przedsiębiorstwo "Bożej opatrzności i Matce Najświętszej Gromnicznej"

    widocznie nic innego nie jest im w stanie pomóc normalnie funkcjonować

    • 48 6

    • No jak nimia prądu to trza gromnicą poświecić... (1)

      • 7 1

      • do gromnicznej jeszcze parę dni!

        Co się chłopaki zerwali? Nienormalni! Nie wiedzą że trzeba czekac do 2 lutego? Oni tacy bystrzy jak ''prezes zus'' gertruda uscinska msze zamawia na nasz koszt, żeby dalej mogła okradac emerytow!

        • 1 0

    • totym bardziej nie pomoze, nie ma czegoś takiego uosobionego jak Boża Opatrzność, (1)

      • 7 1

      • jest bo przecież

        zawarli z nią pakt

        • 7 0

  • a jak witali dzwoniących? szczęść boże? (1)

    • 4 1

    • sami dzwonili jajami, pierdoły nieroby na stołkach za naszą kasę!

      • 0 0

  • a po co energa zbiera dane klientów - telefon, email! zupę będą gotować?

    Niech zwolnią takich obiboków jak szydłowska, płażyński, to będziemy mniej płacić za energię!

    • 1 1

  • pierdu pierdu

    Polukrowali
    i wracamy do siermiężnej rzeczywistości.
    Nic się nie zmieniło.

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane