- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (123 opinie)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (49 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (76 opinii)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (97 opinii)
- 5 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 6 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (39 opinii)
37 milionów, 714 tysięcy i jeszcze pięciuset pasażerów przewiozła w zeszłym roku Szybka Kolej Miejska w Trójmieście. To wynik sporo lepszy niż rok wcześniej, gdy kolejka miała o 2 mln 290 tys. pasażerów mniej.
Ilość pasażerów wzrosła więc o 6,5 proc., ale wpływy z biletów wzrosły jeszcze bardziej - o ponad 15 procent. SKM zebrała za bilety 64,4 mln zł - rok wcześniej o 9,5 mln zł mniej, czyli niecałe 56 mln zł.
- Uzyskaliśmy takie wyniki przede wszystkim dzięki większej pracy przewozowej - mówi Paweł Wróblewski, rzecznik i audytor SKM-ki. Co to znaczy? - To znaczy, że więcej naszych pociągów pokonało więcej kilometrów. Pociągokilometry zwiększyły nam się o jedną czwartą - tłumaczy Paweł Wróblewski.
Dzieje się tak m.in. ze względu na rozwój połączeń regionalnych.
- Nie bez znaczenia są nasze akcje marketingowe, m.in. kolejne rodzaje biletów okresowych, programy lojalnościowe oraz fakt, że nasza taryfa pozostaje niezmienna od 7 lat. - dodaje Paweł Wróblewski.
Szefostwo SKM-ki przyznaje jednak, że dobre wyniki są też konsekwencją sytuacji na drogach Trójmiasta (liczne ograniczenia infrastruktury i długotrwałe remonty powodujące korki) oraz rosnących w ubiegłym roku ceny paliw.
Opinie (105) 5 zablokowanych
-
2006-02-13 08:06
prezes
rogaliki z konfiturą to są takie rogaliki z konfiturą, rozumiesz bałwanie?
- 0 0
-
2006-02-13 07:46
co to takiego jest:" rogaliki z konfiturą brzoskwiniową"?
- 0 0
-
2006-02-13 07:43
WIECEJ KLEJEK NOCNYCH JEST ICH ZA MAŁO
- 0 0
-
2006-02-13 07:17
Nie doceniamy SKM
Nie doceniamy SKM , mimo tego, że Trójmiasto ma naziemne metro.
Co jest przyczyną, że jesteśmy krytyczni.
1.) Estetyka -czyli brud , porysowane okna ściany i drzwi.
2.) Bezpieczeństwo -zwłaszcza na niektórych odcinkach.
3.) Regulacja temperatury i wentylacja, ktorej tak na prawdę brak.
4.) Przystanki ,gdzie powinna być serwowana kawa i rogaliki z konfiturą brzoskwiniową za grosze, straszą nas brudem.
W kraju ,gdzie jest tyle do zrobienia ( i zarobienia) . Amen- 0 0
-
2006-02-13 06:15
tak mi sie wydaje
ze gdyby wrocily sie czasy komuny lat 60-70tych gdy kolejki jezdzily co 5-7 minut w godzinach szczytu w zestawach przynajmniej 6 wagonowych a bilet kosztowal grosze
to obywatele dzisiejsi mysleliby ze to AMERYKA
czy sie myle??????????- 0 0
-
2006-02-13 02:36
znow kolejka powraca,
poki co to zastepczy temat dyzurny tego portalu . drazliwych moze juz sie unika..
tak sobie mysle czy niektore z tych artykulow nie powinny sie pojawiac jako reklama na portalu skm
http://www.skm.pkp.pl/
Odsylam upartych redaktorow by wysylali swe reklamowe teksty . moze je kolejka odkupi :) hi hi hi- 0 0
-
2006-02-13 01:54
co z planami rozwoju SKM ?
...jesienia czytalem, ze SKM planuje zakupic w Niemczech uzywane szynobusy i reaktywowac polaczenie Gdynia-Kartuzy... zakup ten mial dofinansowac Urzad Marszalkowski.. jakis urzedas z tego Urzedu wypowiadal sie rowniez, ze planowane jest pozyskanie funduszy EU na odbudowe kaszubskiej linii Wrzeszcz-Kartuzy.. w ten sposob mozliwa bylaby kolejowa komunikacja z Gdanska i z Gdyni do Kartuz i Koscierzyny , ograniczenie niefunkcjonalnej komunikacji autobusowej na tych trasach i rozladowanie przeciazonych tras drogowych z tych kierunkow... czy wypowiedzi SKM i Urzedu Marszalkowskiego to byla znowu tylko 'propaganda sukcesu', czy realne pozytywne plany rozwoju komunikacji szynowej w rejonie Naszej Aglomeracji ? ...
- 0 0
-
2006-02-13 00:29
Mieszkam w Wejherowie i tutaj troszke strasznie, bo dworce sa do bani, a pozatym to kolejki jezdza co 30min. a Ja pracuje i czasem gdy kolejka sie pospieszy to nie zdarze, a na kolejke mam czekac tak dlugo? to wole jechac juz autobusem.... jezdza co 15min...
- 0 0
-
2006-02-12 23:41
Z dotacją z Urzędu Marszałkowskiego, czy bez dotacji.
Propaganda sukcesu trwa a paseżerowie jeżdżą w tłoku w wagonach niedogrzanych z brudnymi szybami w oknach. Kiedyś SKM kursowała co 6 minut - a teraz. Panie Prezes SKM - jaki to jest "sukces" przewiezienie prawie 38 milionów pasażerów w roku ubiegłym, skoro Pana Firma zapewniała w reklamowaniu swoich usług, że przewozicie 130 tysiecy pasażerów dziennie ("dojeżdżajacych do pracy, szkoły, na zakupy")czyli prawie 47 milionów rocznie. Przecież podwyższenie cen biletów - a to jest nieuniknione - spowoduje odejście nastepnej grupy klientów w obrębie miejskich linii komunikacyjnych w Gdańsk czy Gdyni.
- 0 0
-
2006-02-12 21:21
moim zdaniem skm to syf i nad tym ubolewam.
niektórzy piszą, że jest tak wspaniale, bo w ogole jeździ. Z takim poejściem najlepiej nic nie zmieniac. Co do składów, to nie chodzi o ich wygląd itd, ale o szybkośc. trasę z gdynii go gdańska można skrócić z 36 do około 25 minut, głównie dzięki większej liczbie wejść no i przyspieszeniu. Piszecie, że to polska a nie zachów i sie nie da. To dlaczego w takim razie mamy w Gdynii autobusy jak na zachodzie, albo i lepsze? Dalej częstotliwość. & minut jest ok, ale już co 15 przez większą część dnia to nie jest częstotliwość kolei miejskiej tylko regi=onalnej, i to nawet w polsce (mazowieckie). O 30 minutach w weakendy i wieczorami szkoda gadać, podoobnie jak o braku kolejki między 2.40 a 4.45 z sopotu. Myślę, że ty sopot powinien sie dołożyć, bo to z tamtąd ludzie zwykle wracają, a miasto żyje z imprez. Jeśli składy mają być pojedyncze, i nie ma w nich tłoku, ok, ale powinni wprowadzić dodstkową sygnalicację, jaki skład przyjedzie, żeby ludzie nie musieli biegać po peronach. Zastanawiam się też zawsze, dlaczego kolejki w gdynii zatrzymują się na końcu peronu i zawsze trzeba za nimi gonić wchodząc od strony dworca.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.