- 1 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (267 opinii)
- 2 Z dworca na Jasień 80 zł (407 opinii)
- 3 Auto wjechało w pieszych i w budynek (273 opinie)
- 4 Idź na spacer śladem linii Gdynia - Kokoszki (67 opinii)
- 5 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (112 opinii)
- 6 Upiorne syreny i największe pożary (2 opinie)
Kolejny hotel, ale z basenem, przy skwerze Kościuszki
Czterogwiazdkowy hotel, restauracje, spa i basen to plany Grupy Allenort na inwestycję na skwerze Kościuszki w Gdyni. Obiekt ma stanąć do 2025 r. naprzeciwko mariny, na blisko hektarowej działce, w miejscu, gdzie latem pojawia się wesołe miasteczko. To kolejna na przestrzeni kilku dni zapowiedź nowej inwestycji w tym miejscu.
Umowa ma zostać podpisana w najbliższych tygodniach.
Prace budowlane mogłyby się rozpocząć po przyszłorocznym sezonie żeglarskim, a skończyć jesienią 2025 r.
Więcej: Inwestor dla hotelu przy marinie w Gdyni
Kolejny hotel na skwerze Kościuszki naprzeciwko mariny
Wszystko wskazuje na to, że w sąsiedztwie zapowiadanej przez spółkę Nowa Marina inwestycji będzie prowadzona inna budowa. Działająca na rynku medycznym Grupa Allenort poinformowała o zamiarze budowy jednego lub kilku pięciokondygnacyjnych budynków z apartamentami hotelowymi i mieszkalnymi, w których znajdą się także lokale usługowe.
Inwestycja powstanie na blisko hektarowej działce naprzeciwko mariny, w miejscu, gdzie latem pojawia się wesołe miasteczko.
Najpierw konkurs architektoniczny, a budowa do 2025 r.
Na początku 2022 r. ma zostać ogłoszony konkurs architektoniczny na koncepcję zabudowy i zagospodarowania terenu. W tym etapie, zgodnie z zapisami miejscowego planu, obecni będą przedstawiciele władz Gdyni i konserwator zabytków.
- W wyjątkowej lokalizacji, jaką jest skwer Kościuszki, chcemy zrealizować inwestycję klasy premium, łączącą zróżnicowane funkcje, która stanie się wizytówką całego Trójmiasta. Chcemy mieć pewność, że wybrana przez nas koncepcja w optymalny sposób wpisuje się w plany rozwojowe miasta i oczekiwania lokalnej społeczności. Szacujemy, że po zakończeniu wszystkich prac projektowych i uzyskaniu niezbędnych pozwoleń będziemy w stanie rozpocząć prace budowlane w pierwszej połowie 2023 r., a cały proces inwestycyjny zamknąć w 2025 r. - deklaruje Grzegorz Goryszewski, prezes Grupy Allenort.
Zgodnie z planem zagospodarowania usługi turystyki wymagane są na minimum 60 proc. powierzchni całkowitej budynków. Wysokość elewacji frontowej może wynieść do 5 kondygnacji i do 18 metrów. Dopuszczone jest podwyższenie wysokości zabudowy do 6 kondygnacji i do 21 metrów.
Pokojowe hotelowe, restauracje, strefa spa i basen
Szczegółowe założenia planowanej inwestycji - w tym udział poszczególnych rodzajów lokali, a także sposób zagospodarowania stref usługowych oraz terenów rekreacyjnych i zielonych - będą jeszcze konsultowane.
Wstępna koncepcja już jednak jest. Zakłada realizację części hotelowej wraz ze strefą restauracyjną i konferencyjną oraz spa i wellness z basenem. Wszystkie apartamenty hotelowe zostaną wykończone "pod klucz" w standardzie co najmniej czterogwiazdkowym. W części apartamentowo-usługowej, oprócz lokali mieszkalnych, będzie strefa wellness i usługowe lokale.
Finansowanie z obligacji
Finansowanie inwestycji w formie emisji obligacji zostało pozyskane we współpracy z Grupą Upper Finance.
Na potrzeby inwestycji w Gdyni wyemitowano obligacje o wartości 38 mln zł.
- Realizowana przez Grupę Allenort inwestycja to kolejny przykład rosnącej pozycji segmentu premium na krajowym rynku nieruchomości. Widzimy duże zainteresowanie inwestorów projektami, które łączą funkcje mieszkalne i hotelowe, gwarantując klientom dostęp do najwyższej jakości usług. Jako Grupa Upper Finance pozyskaliśmy finansowanie dla tej inwestycji w formie obligacji korporacyjnych we współpracy z kancelarią act BSWW legal& tax. Emisja o wartości 38 mln zł została uplasowana w rekordowo szybkim tempie. Ten sukces pokazuje, że ciekawe i dobrze przygotowane projekty, za którymi stoją uznani menedżerowie, mogą liczyć na rynku obligacji korporacyjnych na finansowanie na dogodnych warunkach - dodaje Tatiana Piechota, partner Upper Finance.
10 grudnia wyniki konkursu na zagospodarowanie skweru Kościuszki
Dodajmy, że 10 grudnia 2021 r. poznamy zwycięzców architektonicznego konkursu "Pirs przyszłości". Zaprojektują oni całkiem nowe molo Południowe i skwer Kościuszki w Gdyni. Władze Gdyni zastrzegają jednak, że przestrzeń nie musi potem wyglądać dokładnie tak, jak wymyślą ją zdobywcy pierwszego miejsca i 50 tys. zł głównej nagrody w konkursie. Konkurs ma charakter studialno-ideowy i będzie jedynie inspiracją dla miejskich planistów.
Czytaj:
Konkurs na nowy skwer Kościuszki
Miejsca
Opinie (257) ponad 10 zablokowanych
-
2021-12-02 20:03
Opinia wyróżniona
Dobra wiadomośc (7)
Nie oszukujmy się ten teren wygląda komicznie a jest to centrum miast bardzo dobrze że powstanie nowa zabudowa i cywilizowane lolkale handlowo usługowe tak trzymać
- 151 63
-
2021-12-02 20:18
(6)
Faktycznie, te budki są jak z lat 90, ale miasto mogłoby to zrewitalizować (tak na prawdę, bez dużej ilości betonu) z pasażami gastro po obu stronach i nasadzeniami drzew po środku. Wszystko ładnie ujednolicone stylistycznie, sensowne ciągi dla pieszych, może jakaś rzeźba odwołująca się do morskich tradycji... Lepiej zabetonować.
- 10 16
-
2021-12-03 16:22
Z tego ja nie zarobie ,dlatego stawiam na hotele i mieszkania,a jak się nie podoba to wypad z mojego miasta
- 0 1
-
2021-12-03 00:29
(2)
Zrewitalizowac jak parking na końcu skweru? xD
To lepiej nie.- 10 2
-
2021-12-03 09:08
(1)
na szczęście tego parkingu już tam nie ma
- 6 7
-
2021-12-03 14:00
na szczęście są tam teraz giga mewie placki i skwar latem bez grama cienia..taki
gdyński czilałt
- 5 0
-
2021-12-02 22:02
Dlaczego... (1)
miasto ma rewitalizować tereny należące do Polskiego Związku Żeglarskiego???
- 14 0
-
2021-12-03 06:34
Gdzie tam PZŻ już dawno opchnął ten teren norwegowi. Miała być kasa na wkład w "Nową Marinę" ale kto by tam pamiętał co stało się z tymi pieniążkami ;) teraz za to żeglarze płaczą, że mieksc parkingowych nie ma, tak ich związek załatwił. Najlepsze jest to,że PZŻ dostał teren za darmo od Cegielskiej i zarobił na tym miliony.
- 7 1
-
2021-12-02 23:24
Opinia wyróżniona
Ciekawe jakby ten teren zagospodarowali krytycy budowy hotelu? (32)
Jak to łatwo krytykować. A gdybyście mieli taki plac i musieli coś tam zrobić, to co by to było? Czekam na pomysły.
- 53 56
-
2023-11-27 15:11
gdynianin
już ci odpisuje oni by chcieli żeby na tym miejscu był park dla sr*jących psów i pomnik kaczyńskiego
- 0 0
-
2023-01-29 19:31
stary gdynianin
już ci odpisuję co chcieliby w tym miejscu sceptycy pomnik kaczyńskiego i rydzyka
- 0 0
-
2022-09-02 20:03
stary gdynianin
to super że ma tam powstanie hotel bo są tacy którzy widzieli by pomnik kaczyńskego lub papierza
- 0 0
-
2021-12-03 18:32
Tylko
część tego terenu powinna być zabudowana - ta gdzie aleja jest równoległa do głównej osi. Na odcinku gdzie aleja zwęża się wszelką zabudowa jest nieporozumieniem.
- 2 0
-
2021-12-03 16:23
Piękne oceanarium ,delfinarium ,zoo i ......................orzeł wylaniający sie z morza.Zatkało kakao co.
- 0 0
-
2021-12-03 13:31
Rozstrzygnięcie konkursu na pirs za tydzień.
Złożono 16 prac. Na pewno nie wszystkie będą popierać to samo rozwiązanie.
- 0 0
-
2021-12-03 13:09
Parking dla hulajnóg i rowerów
- 1 0
-
2021-12-03 11:56
Pomnik Kartofla. I tak musi powstać pomnik wodza i tak.
więc niech stoi pod latającym ptactwem.
- 5 0
-
2021-12-03 10:31
Lumpeks,lombard,sex shop,monopolowy a dla koneserów kolejny pole do gry w bule-buahaaa hehee.jakie miasto takie atrakcje
- 6 1
-
2021-12-03 09:08
nowy hotel w Gdyni (1)
...hmm... to wręcz idealne miejsce dla wybudowania CPFP (Centrum Przeciwko Faszyzacji Polski). Musi być to gmach wielki i nowoczesny. Środki na jego wybudowanie należy odzyskać od niejakiego ministerzyny Sasina (70 milionów złotych zmarnowanych na nieodbyte wybory kopertowe), oraz około 2 miliardy złotych za budowano-wyburzaną elektrownię w
...hmm... to wręcz idealne miejsce dla wybudowania CPFP (Centrum Przeciwko Faszyzacji Polski). Musi być to gmach wielki i nowoczesny. Środki na jego wybudowanie należy odzyskać od niejakiego ministerzyny Sasina (70 milionów złotych zmarnowanych na nieodbyte wybory kopertowe), oraz około 2 miliardy złotych za budowano-wyburzaną elektrownię w Ostrołęce. Wystarczy z powodzeniem na wielki, piękny gmach, w którego piwnicach winno znaleźć się miejsce na muzeum RGP (Rządowych Głupoli Poloczkowatych). Ot, i wszystko...
- 3 3
-
2021-12-03 18:40
Komuszysko?
- 0 1
-
2021-12-03 09:06
Za tydzień wyniki konkursu
Złożono 17 prac, które powinny różnic dy między sobą.
- 1 1
-
2021-12-03 08:39
komis samochodowy
- 12 3
-
2021-12-03 07:53
aktywnie
tor dla rolkarzy
- 1 10
-
2021-12-03 07:58
(2)
Myśle ze basen miejski odkryty byłby super pomysłem :)
- 4 7
-
2021-12-03 18:39
Basen odkryty
mógłby znaleźć się przy południowym odcinku bulwaru, tam gdzie miasto planuje przystań żeglarską ( wnioski do planu akwenów portu Gdynia)
- 0 0
-
2021-12-03 14:13
Na Polance tak jak bylo
- 1 0
-
2021-12-03 06:38
Prosisz masz (3)
Chociażby duży aquapark,
- 9 7
-
2022-09-02 20:06
gdynianin
baseny powinny być na polance redlowskiej
- 0 0
-
2021-12-03 07:42
Jakby był z tego dobry zysk (1)
to by zbudowali. Widocznie aquapark nie jest nad morzem dobrym interesem.
- 8 2
-
2021-12-03 08:40
w szczególności jak dwa są już w pobliżu
- 3 2
-
2021-12-03 00:39
(8)
Od zawsze chciałem tam filharmonię
- 9 7
-
2021-12-03 01:11
no właśnie wszyscy chcą parków... (7)
W takim razie zapraszam do trójmiejskiego parku krajobrazowego, który ciągnie się wzdłuż całej Gdyni. Jestem tam prawie codziennie i ludzi prawie wcale no może w weekendy trochę więcej. Jak ktoś ma ochotę pospacerować lub pojeździć rowerem to całkiem fajne miejsce
- 26 9
-
2021-12-03 07:23
(4)
Czemu nie mogę pójść odpocząć do parku w centrum miasta, jak w każdym normalnym europejskim mieście, tylko zaiwaniać do lasu na obrzeżach miasta. Ogarnij się pracowniku miasta!
- 16 14
-
2021-12-03 16:25
No właśnie,jak Nowo Yorczycy naprzyklad ,mają park w środku miasta.
- 0 1
-
2021-12-03 09:27
akurat w Gdyni w centrum są parki (2)
nie wiem po co ciąge pier// te głupoty (sorry ale to już zaczyna być wkurzające)
obok jest park na Kamiennej Górze
bulwaru nie wliczam, choć to też rodzaj parku
a po drugiej stronie Kamiennej Góry jest park przemianowany na centralny
a tak ogólnie to w zasadzie także centrum Gdyni - jest las- 9 6
-
2021-12-03 09:43
musisz prostszym językiem
inaczej on tego nie zrozumie
- 2 1
-
2021-12-03 09:32
Łucyk nie denerwuj się i tak pójdziesz do mamra
- 5 6
-
2021-12-03 05:19
To jeszcze zostawili tam jakieś drzewa? (1)
- 17 7
-
2021-12-03 09:48
bush tam taki - że dasz radę się i zgubić
szczególnie jak nigdy do prawdziwego lasu nie chodziłeś - dla ciebie 50m park to jungla, co?
- 5 2
-
2021-12-02 23:29
park (1)
a co innego
Tu się tylko parkom przyklaskuje- 20 9
-
2021-12-03 09:43
Widzę komuś mocno przyroda przeszkadza, już któryś komentarz o parkach. Widać wydział propagandy UM działa pełną parą.
- 4 10
-
2021-12-02 20:11
Opinia wyróżniona
W końcu następuje ucywilizowanie tej części miasta. (30)
Okolice Skweru Kościuszki powinny być reprezentacyjne. Żadnych tandetnych tancbud, za którymi idzie tylko element, bójki i awantury.
- 223 70
-
2021-12-03 10:26
Dobrze jest kiedy w miescie jest jedno miejsce gdzie schodzi sie element. Wszyscy wtedy wiedza, zeby tam nie zagladac a i element ma sie gdzie wyszalec. Dobrze by bylo gdyby to nie bylo reprezentacyjne miejsce ale nie chcialbym tez, zeby reprezentacyjne miejsce zostalo zabudowane gmachami za plotami, do ktorych i tak wiekszosc nie bedzie miala szansy zajrzec.
- 1 1
-
2021-12-03 09:01
Co to jest okolica Skweru Kościuszki? (1)
- 1 2
-
2021-12-03 10:20
Babie Doły
- 1 0
-
2021-12-03 08:50
Andrzej
A co z Pokładem?
- 1 1
-
2021-12-03 07:26
(1)
A kiedy w końcu oceanarium jak przystało na miasto z morza. Co w końcu wybudują tutaj żeby przyciągało turystów, bo od tych hoteli to żyg.... się chce
- 9 5
-
2021-12-03 08:07
Nie ma pieniędzy na to , najwazniejsze by kasa
była na prywatny klub piłkarski na który idą nasze pieniądze.To nic że grają w 1 czy 2 lidze.Uklady i rozrywka dla 2 tyś ludzi z Redy, Wejherowa Pucka i Tczewa.Bo takie okrzyki słyszę co dwa tygodnie pod domem.
- 2 3
-
2021-12-02 23:32
Nikogo tam nie będzie za kilka lat (11)
Ludzie przestaną odwiedzać to miejsce. 1 brak parkingów, 2 brak knajp dla normalnych ludzi 3 brak atrakcji. Ten balon, gwizdek kicz i odpust ale przyciąga dzieci i daje zysk miastu. Pracę ludziom!
Tawerny wszystkie precz. One mają 70 letnia historię!- 20 15
-
2021-12-03 08:13
pokaż mi jakiś hotel bez parkingu (1)
albo zamilcz
- 4 2
-
2021-12-03 08:20
Hoteli bez parkingu, akurat jest sporo, ale niemal zawsze są ulokowane w starych budynkach, np. w historycznych częściach starych miast.
- 3 2
-
2021-12-02 23:44
A parking to jedyny powód by gdzieś pojechać? (8)
Nie mierz wszystkich swoją miarą. A tym bardziej jak będą tam miejsca, gdzie będzie można wypić drinka.
- 16 10
-
2021-12-03 09:03
Jeżeli parking (3)
To kierowca . Jeżeli kierowca to nie po drinku.
- 5 0
-
2021-12-03 10:20
(1)
Nie było mowy o drinku tylko o miejscu które przyciąga dzieci.
- 0 0
-
2021-12-03 11:59
tak, parkingi bardzo przyciągają dzieci
- 1 0
-
2021-12-03 09:10
a jeżeli kierowca, któremu szkoda 5 zł na parking wydać
- 1 1
-
2021-12-03 07:27
Już widzę jak będziesz w tym hotelu sączył drinka za 100 pln / szt.
- 9 5
-
2021-12-03 05:18
Ty wszędzie jeździsz metrem i tramewajem wiemy wiemy
- 12 5
-
2021-12-03 00:08
dla niego tak :) (1)
przyspawało go do auta
- 14 5
-
2021-12-03 09:30
drink bar drive-thru trochę pokręcone, ale bardzo januszowe
- 0 0
-
2021-12-02 23:15
O totototo
- 5 2
-
2021-12-02 23:05
Szkoda Pokładu (1)
- 12 18
-
2021-12-03 09:02
Nie
- 2 1
-
2021-12-02 20:41
Jeszcze zatęsknisz za.... (8)
Budkami i disco na Skwerku wchodząc w betonowy świat apartamenta dla Warszawki....a wszystko dla ciebie będzie ogrodzone...
- 52 28
-
2021-12-03 07:22
(4)
Mamy przykład z dawnym Nadmorskim. Teraz tylko dla elyty, plebs czyli mieszkańcy GDyni nawet z kibla tam nie mogą skorzystać
- 10 3
-
2021-12-03 07:39
(3)
A po co mieszkaniec Gdyni ma korzystać z holetu w Gdyni
- 11 4
-
2021-12-03 10:18
No właśnie po co? Już teraz mieszkaniec Gdyni traktowany jest jak płatnik podatku któremu NIC się nie należy. Niech mieszka na obrzeżach. W śródmieściu płaci za parking jak za zboże, parkingów jest coraz mniej, więc przestanie przyjeżdżać i pałętać się pod nogami tym co dają kasę ale nie dla miasta. Takie nic wg władz miasta. Gdynia przestała być miejscem dla mieszkańców.
- 2 3
-
2021-12-03 09:29
pewnie chce wynająć panienkę na godziny, a w mieszkaniu ma syf
- 1 2
-
2021-12-03 08:53
skorzystasz gdy bogaty ukrainiec i noworuski zostawi tu swój szmal w Polskich Sklepach
- 1 5
-
2021-12-02 21:22
jak zatęsknię to pojadę sobie do Łeby aby pochodzić wśród tej tandety (2)
- 38 21
-
2021-12-03 16:28
Nie porownuj ładnego miasteczka nadmorskiego do tej zapyziałej ,zbetonowanej Gdyni
- 0 1
-
2021-12-02 22:39
Możesz sobie pojechać na odpust a nie do Łeby
- 9 5
Wszystkie opinie
-
2021-12-02 20:01
Oby jak najszybciej...
- 34 36
-
2021-12-02 20:03
Łzy (5)
Może u Szczurka na działce bo Gdynia już płacze od nadmiaru betonu jest miastem wymierającym za życia i nowy hotel niestety tej jakości miasta nie zmieni .
Miasto od lat nie wykorzystuje tej bazy logistycznej wśród zieleni którą ma a wręcz przeciwnie dąży do samozagłady.- 85 37
-
2021-12-02 20:10
Pewnie. Lepiej nic nie budowac. Stac w miejsxu (1)
- 11 10
-
2021-12-03 05:27
Trudno stać idąc.
- 0 2
-
2021-12-02 20:30
(1)
Łzy to się cisną jak się czyta takie komentarze.
- 9 6
-
2021-12-03 05:41
Łzy się cisna
Gdy przypominam sobie o gwałtach ojca świetego na niewinnych dzieciach z wenezueli
- 2 2
-
2021-12-02 20:32
W mieście buduje się głównie z betonu. Wyprowadź się na wieś tam przeważają pustaki.
- 8 15
-
2021-12-02 20:03
Opinia wyróżniona
Dobra wiadomośc (7)
Nie oszukujmy się ten teren wygląda komicznie a jest to centrum miast bardzo dobrze że powstanie nowa zabudowa i cywilizowane lolkale handlowo usługowe tak trzymać
- 151 63
-
2021-12-02 20:18
(6)
Faktycznie, te budki są jak z lat 90, ale miasto mogłoby to zrewitalizować (tak na prawdę, bez dużej ilości betonu) z pasażami gastro po obu stronach i nasadzeniami drzew po środku. Wszystko ładnie ujednolicone stylistycznie, sensowne ciągi dla pieszych, może jakaś rzeźba odwołująca się do morskich tradycji... Lepiej zabetonować.
- 10 16
-
2021-12-02 22:02
Dlaczego... (1)
miasto ma rewitalizować tereny należące do Polskiego Związku Żeglarskiego???
- 14 0
-
2021-12-03 06:34
Gdzie tam PZŻ już dawno opchnął ten teren norwegowi. Miała być kasa na wkład w "Nową Marinę" ale kto by tam pamiętał co stało się z tymi pieniążkami ;) teraz za to żeglarze płaczą, że mieksc parkingowych nie ma, tak ich związek załatwił. Najlepsze jest to,że PZŻ dostał teren za darmo od Cegielskiej i zarobił na tym miliony.
- 7 1
-
2021-12-03 00:29
(2)
Zrewitalizowac jak parking na końcu skweru? xD
To lepiej nie.- 10 2
-
2021-12-03 09:08
(1)
na szczęście tego parkingu już tam nie ma
- 6 7
-
2021-12-03 14:00
na szczęście są tam teraz giga mewie placki i skwar latem bez grama cienia..taki
gdyński czilałt
- 5 0
-
2021-12-03 16:22
Z tego ja nie zarobie ,dlatego stawiam na hotele i mieszkania,a jak się nie podoba to wypad z mojego miasta
- 0 1
-
2021-12-02 20:03
Dramat (3)
tam hotel??? może kolejny za pomnikiem Conrada?
- 45 42
-
2021-12-02 20:11
Dlaczego dramat.
- 7 7
-
2021-12-02 20:39
Może zagroda
Będziesz miał gdzie kozy paść
- 7 10
-
2021-12-02 23:19
A niby co postawić?
Multipleks? Cepelię a może domy socjalne? Kurcze, budują apartamentowce - źle, hotele - źle, karuzelę - źle. To niby co? Aquapark może?
- 8 3
-
2021-12-02 20:04
(12)
Jeszcze na tym parku obok Teatru Muzycznego też apartamęcik dla Warsiawki i mamy toatalną betonizacyję i apartemantemazycyję na całego....zaparkować nie da rady,zresztą stawka powala....może się pojawimy w Gdyni za 30 lat jak będzie normalnie.
- 103 58
-
2021-12-02 20:20
(2)
Ty nie z Gdyni więc się nie interesuj!
- 10 14
-
2021-12-02 20:58
Jak nie...dziadkowie rodzice z Gdyni.
- 6 6
-
2021-12-02 22:51
"Ty nie z Gdyni " ?
A ty skąd, że taki pewny siebie jesteś? Z urzędu ?
- 5 1
-
2021-12-02 20:38
(1)
Wenda - warszawiak. Kwiatkowski - z Krakowa. Zastanów się zanim coś głupiego napiszesz.
- 17 6
-
2021-12-02 20:51
On nie pisze o wizjonerach, lecz o nowobogackiej części społeczeństwa.
- 8 8
-
2021-12-02 21:34
lepsze to niż samochodoza i parkingoza (1)
- 7 9
-
2021-12-02 23:49
No jak to.
Przecież jak zabiorom parking to janusze nie przyjadom po balonika i gofra.
- 6 2
-
2021-12-02 21:42
Mylisz tematy Dr. Svencjusz (1)
Mylisz pojęcia moim zdaniem. Parkowanie przy obecnej zabudowie drewnianej też jest niemożliwe a rejon zdecydowanie będzie prezentował się korzystniej.
Podatki też będą znacząco wyższe od obiektu hotelowego niż drewnianych budek, które szpecą rejon.- 7 9
-
2021-12-02 22:53
Więcej ławek na skwerze , żeby rodziny z dziećmi mogły odpoczywać.
- 4 2
-
2021-12-02 22:27
Zielony lad (1)
Gdynia betonowy ład każdy kawałek zieleni musi być zabetonowany s na betonie postawi się doniczki Gdyński biznes musi się kręcić a długi trzeba spłacać.
- 10 5
-
2021-12-02 22:58
i dobrze, przynajmniej nie jest zastawione przez blachosmrody
- 4 8
-
2021-12-02 23:48
No jak nie da rady...
Tam jest parking hotelowy i są miejsca.
Aha, zapomniałem.
Płatny.- 4 0
-
2021-12-02 20:04
No to upada argument pana dr Szczurka, że trzeba hotelu na Polance Redłowskiej, bo nigdzie indziej (2)
Zresztą to kolejny hotel w budowie i planach. Co on się uparł na tę Polankę?
- 52 12
-
2021-12-02 20:06
Dostał w łapę...
... za ten teren i za jego sprzedaż odpowiednim osobom...
- 21 5
-
2021-12-03 06:36
Teren już sprzedany pod stołem, teraz trzeba tylko informację jakoś Gdynianom przekazać ;)
- 5 0
-
2021-12-02 20:06
Z jednej strony dobrze a z drugiej słabo (2)
Ta tandeta która tam króluje od mojej młodości może w końcu zniknie..... choć szkoda że nic to nie zmieni dla mieszkańców.....ale takie są prawa własności terenu!
- 52 9
-
2021-12-02 20:14
Dokladnie. Nic komus do tego
- 4 3
-
2021-12-02 21:06
te prawa sa moderowane
planem zagospodarowania.
- 2 0
-
2021-12-02 20:08
Budowa ma potrwać dwa lata. (1)
Te inwestycje spóźnione są o jakieś 20 lat, Gdynia przespała rozwój, w tej chwili to reanimacja trupa.
- 64 19
-
2021-12-02 20:13
Nic nie pasuje. Banda kret...
- 8 6
-
2021-12-02 20:09
No i dobrze! (5)
Inwestycje to praca dla ludzi. Budować i nie słuchać malkontentów!
- 41 40
-
2021-12-02 20:12
A widziałełeś ilu ludzi i z jakich krajów pracuje na budowach w Gdyni? (2)
Przejdz się na Św.Piotra koło Portowej i posłuchaj.....w jakim języku mówią budowlańcy. Jak znajdziesz Polaka to gratuluje:) Praca tak ale nie dla Polaka...bo i za takie pieniądze nie będą pracować ani tam ani na opisanej inwestycji
- 9 12
-
2021-12-02 21:11
za takie pieniadze nie beda w stanie sie w Polsce utrzymac
Na tym polega problem nieuczciwej konkurencji. Dodatkowo stymulowanej mechanizmami legislacyjnymi, aby takich pracownikow zatrudniac.
Czy tubylcowi dofinansowuje sie zakwaterowanie i wyzywienie? A przedsiebiorca wrzuci w koszty i obetnie place...- 3 2
-
2021-12-02 21:52
Pomysl szerzej. Nie chodzi tylko o budowlancow
Pomysl o firmach np, transporrowych, calej logistyce, hurtowniach, informatykach i ksiegowych obslugujacych te firmy. O sklepach w ktorych ci ludzie kupuja, o freyzjerach. Nie postrzegają tylko w sali mikro. Nie ograniczaj sie tylko do miejsca budowy. Plac budowy to tylko początek calego lancucha.
- 7 3
-
2021-12-02 20:13
Tak jest. Jestem za. Brawo
- 11 7
-
2021-12-03 15:40
Śródmieście to już trup.
Kochajmy beton, on tak szybko nie zniknie.
- 0 0
-
2021-12-02 20:11
Opinia wyróżniona
W końcu następuje ucywilizowanie tej części miasta. (30)
Okolice Skweru Kościuszki powinny być reprezentacyjne. Żadnych tandetnych tancbud, za którymi idzie tylko element, bójki i awantury.
- 223 70
-
2021-12-02 20:41
Jeszcze zatęsknisz za.... (8)
Budkami i disco na Skwerku wchodząc w betonowy świat apartamenta dla Warszawki....a wszystko dla ciebie będzie ogrodzone...
- 52 28
-
2021-12-02 21:22
jak zatęsknię to pojadę sobie do Łeby aby pochodzić wśród tej tandety (2)
- 38 21
-
2021-12-02 22:39
Możesz sobie pojechać na odpust a nie do Łeby
- 9 5
-
2021-12-03 16:28
Nie porownuj ładnego miasteczka nadmorskiego do tej zapyziałej ,zbetonowanej Gdyni
- 0 1
-
2021-12-03 07:22
(4)
Mamy przykład z dawnym Nadmorskim. Teraz tylko dla elyty, plebs czyli mieszkańcy GDyni nawet z kibla tam nie mogą skorzystać
- 10 3
-
2021-12-03 07:39
(3)
A po co mieszkaniec Gdyni ma korzystać z holetu w Gdyni
- 11 4
-
2021-12-03 08:53
skorzystasz gdy bogaty ukrainiec i noworuski zostawi tu swój szmal w Polskich Sklepach
- 1 5
-
2021-12-03 09:29
pewnie chce wynająć panienkę na godziny, a w mieszkaniu ma syf
- 1 2
-
2021-12-03 10:18
No właśnie po co? Już teraz mieszkaniec Gdyni traktowany jest jak płatnik podatku któremu NIC się nie należy. Niech mieszka na obrzeżach. W śródmieściu płaci za parking jak za zboże, parkingów jest coraz mniej, więc przestanie przyjeżdżać i pałętać się pod nogami tym co dają kasę ale nie dla miasta. Takie nic wg władz miasta. Gdynia przestała być miejscem dla mieszkańców.
- 2 3
-
2021-12-02 23:05
Szkoda Pokładu (1)
- 12 18
-
2021-12-03 09:02
Nie
- 2 1
-
2021-12-02 23:15
O totototo
- 5 2
-
2021-12-02 23:32
Nikogo tam nie będzie za kilka lat (11)
Ludzie przestaną odwiedzać to miejsce. 1 brak parkingów, 2 brak knajp dla normalnych ludzi 3 brak atrakcji. Ten balon, gwizdek kicz i odpust ale przyciąga dzieci i daje zysk miastu. Pracę ludziom!
Tawerny wszystkie precz. One mają 70 letnia historię!- 20 15
-
2021-12-02 23:44
A parking to jedyny powód by gdzieś pojechać? (8)
Nie mierz wszystkich swoją miarą. A tym bardziej jak będą tam miejsca, gdzie będzie można wypić drinka.
- 16 10
-
2021-12-03 00:08
dla niego tak :) (1)
przyspawało go do auta
- 14 5
-
2021-12-03 09:30
drink bar drive-thru trochę pokręcone, ale bardzo januszowe
- 0 0
-
2021-12-03 05:18
Ty wszędzie jeździsz metrem i tramewajem wiemy wiemy
- 12 5
-
2021-12-03 07:27
Już widzę jak będziesz w tym hotelu sączył drinka za 100 pln / szt.
- 9 5
-
2021-12-03 09:03
Jeżeli parking (3)
To kierowca . Jeżeli kierowca to nie po drinku.
- 5 0
-
2021-12-03 09:10
a jeżeli kierowca, któremu szkoda 5 zł na parking wydać
- 1 1
-
2021-12-03 10:20
(1)
Nie było mowy o drinku tylko o miejscu które przyciąga dzieci.
- 0 0
-
2021-12-03 11:59
tak, parkingi bardzo przyciągają dzieci
- 1 0
-
2021-12-03 08:13
pokaż mi jakiś hotel bez parkingu (1)
albo zamilcz
- 4 2
-
2021-12-03 08:20
Hoteli bez parkingu, akurat jest sporo, ale niemal zawsze są ulokowane w starych budynkach, np. w historycznych częściach starych miast.
- 3 2
-
2021-12-03 07:26
(1)
A kiedy w końcu oceanarium jak przystało na miasto z morza. Co w końcu wybudują tutaj żeby przyciągało turystów, bo od tych hoteli to żyg.... się chce
- 9 5
-
2021-12-03 08:07
Nie ma pieniędzy na to , najwazniejsze by kasa
była na prywatny klub piłkarski na który idą nasze pieniądze.To nic że grają w 1 czy 2 lidze.Uklady i rozrywka dla 2 tyś ludzi z Redy, Wejherowa Pucka i Tczewa.Bo takie okrzyki słyszę co dwa tygodnie pod domem.
- 2 3
-
2021-12-03 08:50
Andrzej
A co z Pokładem?
- 1 1
-
2021-12-03 09:01
Co to jest okolica Skweru Kościuszki? (1)
- 1 2
-
2021-12-03 10:20
Babie Doły
- 1 0
-
2021-12-03 10:26
Dobrze jest kiedy w miescie jest jedno miejsce gdzie schodzi sie element. Wszyscy wtedy wiedza, zeby tam nie zagladac a i element ma sie gdzie wyszalec. Dobrze by bylo gdyby to nie bylo reprezentacyjne miejsce ale nie chcialbym tez, zeby reprezentacyjne miejsce zostalo zabudowane gmachami za plotami, do ktorych i tak wiekszosc nie bedzie miala szansy zajrzec.
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.