"Strefa wolna od stref" - młodzi protestują przeciwko nienawiści
Manifestacja pod hasłem "Strefa wolna od stref" odbędzie się o godz. 18 we wtorek przed Dworem Artusa w Gdańsku. Jej organizatorzy chcą protestować przeciwko nienawiści w przestrzeni publicznej. To w dużej mierze pokłosie wydarzeń, do których doszło w weekend w Białymstoku, gdzie zaatakowany został tamtejszy Marsz Równości.
Kilka miesięcy temu, na początku lutego, ci sami młodzi ludzie zorganizowali w Gdańsku marsz po śmierci prezydenta Pawła Adamowicza.
Zobacz także: Marsz młodych przeszedł przez Gdańsk
- Młodzież zrzeszona w tej organizacji pragnie wyrazić swój sprzeciw w kwestii podziałów społecznych oraz zwrócić uwagę na problem wszechobecnego hejtu. Wydarzenie ma na celu zwrócenie uwagi i uwrażliwienie społeczeństwa na coraz częściej pojawiający się w przestrzeni publicznej problem, ma zachęcić do refleksji oraz przeciwstawienia się nienawiści - czytamy w oświadczeniu promującym protest.
Trójmiasto odpowiada na wydarzenia z Białegostoku
Początkowo manifestacja miała być reakcją na akcję jednego z tygodników, który do jednego ze swoich wydań dołączył naklejki z hasłem "Strefa wolna od LGBT".
Wydarzenia z soboty, kiedy to w Białymstoku policja zatrzymała 30 osób po tym, jak chuligani zaatakowali kamieniami i butelkami Marsz Równości, sprawiły jednak, że protest nieco zmienił swój charakter.
- Fala nienawiści jest coraz szersza i coraz mocniej akcentowana. Może wydawać się obezwładniająca. Może wydawać się straszna. Jednak uważamy, że tym bardziej powinniśmy wyjść na ulice i zaakcentować nasz sprzeciw przeciwko nienawiści. Nie chodzi tu o brak strachu, w zaistniałej sytuacji jest on zupełnie normalny. Chodzi o to, żeby nie dać się tej nienawiści zwyciężyć. Chodzi o to, aby pokazać, że mimo wszystko możemy się szanować i wspierać. Chcemy, żeby zamiast nienawiści była w nas cierpliwość i miłość - czytamy w oświadczeniu Młodej Zarazy.
Pikieta pod fontanną Neptuna w Gdańsku (64 opinie)
Zobacz także
Opinie (746) ponad 200 zablokowanych
-
2019-07-23 08:32
Opinia wyróżniona
A ja jestem przeciwny agresji prawicowej, (85)
a jednocześnie mam gdzieś LGBT.
Czy tym samym oplują mnie obie strony?- 241 71
-
2019-07-23 08:37
Gdzies? (2)
I o to chodzi...
- 12 6
-
2019-07-23 10:14
To jest sprośne!
- 7 8
-
2019-07-24 09:58
dla niektórych to stan pożądany
i oczekiwany...
- 1 0
-
2019-07-23 10:13
bardzo dobrze, że jesteś przeciwny (61)
ale co to znaczy mieć "kogoś gdzieś"
Czy nie uważasz, że to niemoralne być bezstronnym w sytuacja gdy jedna strona jest krzywdzona, a druga krzywdzi?
Sorry prawico, ale to w weekend kopano nastolatka za wyrażaniem poglądów... więc wy jesteście tym złym- 29 49
-
2019-07-23 10:19
To po co się krecił tam gdzie nie powinien?
- 31 32
-
2019-07-23 10:20
To po co wychodzili na ulicę jawnie prowokować? (47)
Dobrze wiedzieli czym to się skończy.
- 42 37
-
2019-07-23 10:23
(42)
komentarz na takim samym poziomie jak mówienie, że kobieta prosiła się o gwałt, bo założyła krótką spódniczkę. Nikt nie ma prawa dotknąć człowieka bez jego zgody, tak samo bić go, pluć na niego i rzucać kamieniami. To nie jest żadne usprawiedliwienie przemocy.
- 50 30
-
2019-07-23 10:40
Nikt by na nikogo nie pluł i nikogo nie szarpał, gdyby tęczowe bractwo nie organizowało bezsensownych przemarszów po miastach. (41)
Wzbudzają skrajne emocje i o to im chodzi. Tylko czekają na jakieś utarczki, bo wtedy mogą zgrywać męczenników i szlochać w mediach. Może po prostu niech przestaną organizować kontrowersyjną hucpę i od razu zrobi się spokojnie? I tak poza tym powinni płacić za te gigantyczne szwadrony policji wysyłane do ich obrony. Dlaczego ja mam płacić za ich ochronę z moich podatków? Jak chcą prezentować skrajne hasła to niech sami zasponsorują sobie obstawę.
- 64 32
-
2019-07-23 10:48
sam sobie zaprzeczasz (18)
najpierw krzyczysz, że są kontrowersyjni ( zawoalowane usprawiedliwienie agesji), a potem krzyczysz, że nie chcesz płacić podatki za ochronę.
Jakbyś przyjął do wiadomości, że LGBT jest normalne to oni by przeszli a policji było by tyle co na procesji bożego ciała 3 policjantów z drogówki i tyle. Tak wygląda parada LGBT w londynie albonajpierw krzyczysz, że są kontrowersyjni ( zawoalowane usprawiedliwienie agesji), a potem krzyczysz, że nie chcesz płacić podatki za ochronę.
Jakbyś przyjął do wiadomości, że LGBT jest normalne to oni by przeszli a policji było by tyle co na procesji bożego ciała 3 policjantów z drogówki i tyle. Tak wygląda parada LGBT w londynie albo berlinie.
Idąc dalej twoją logiką po co kopernik odkrył że ziemia krąży wokół słońca, mógłby spokojnie siedzieć na tyłku i nie wzbudzać skrajnych emocji.- 26 34
-
2019-07-23 10:54
LGBT nie jest normalne bo to chora ideologia promująca wymieranie mojego kontynentu. (17)
Żeby była jasność. Homoseksualizm a LGBT to dwie różne sprawy. Co kto robi w domu mnie nie interesuje, niech każdy robi co chce. LGBT natomiast to coś znacznie więcej, to system antywartości mających wysadzić w powietrze tradycyjny model rodziny. To działanie na szkodę starzejącej się Europy.
- 59 29
-
2019-07-23 11:00
(1)
wymieranie twojej planety dzieje się tu i teraz i to nie przez LGBT.
a rodzenie dzieci przyczynia się do globalnego ocieplenia;) ale niech zgadnę... możliwe jest, że w nie nie wierzysz.- 14 37
-
2019-07-23 13:59
Moja babcia 101 lat
mawia: z durniami jest tak: nie trzeba orać, siać ...sami sie niestety rodzą!
- 13 3
-
2019-07-23 11:01
LGBT nie ma nic do wymierania kontynentu. Prawicowe kłamstwo (12)
LGBT dotyczy kilku procent społeczeństwa, oni walczą o swoje prawa i nikogo nie nawrcają na homoseksualizm.
Kontynent wymiera, bo wraz ze wzrostem pkb spada dzietność. Tak się dzieje w USA, Chinach i Japoni ( gdzie nie ma parad równości i tolerancja jest na niższym poziomie ludności).
Turjca i Iran promują tradycyjnyLGBT dotyczy kilku procent społeczeństwa, oni walczą o swoje prawa i nikogo nie nawrcają na homoseksualizm.
Kontynent wymiera, bo wraz ze wzrostem pkb spada dzietność. Tak się dzieje w USA, Chinach i Japoni ( gdzie nie ma parad równości i tolerancja jest na niższym poziomie ludności).
Turjca i Iran promują tradycyjny model rodziny a w Iranie dzietnośc jest poniżej 2 a w Turcji już blisko.
Prawodpobodnie liczba ludności zacznie spadać w połowie tego stulecia i to nie jest żaden problem. do końca XVIII wieku na świecie było 1 mld ludności teraz jest prawie 8. Spadek ludności do żaden problem .- 19 33
-
2019-07-23 11:07
Nikogo nie nawracają? (8)
To dlaczego chcą się ładować na siłę z kartą LGBT do szkół? A spadek ludności jest problemem, bo dotyczy głównie naszego kontynentu. Jeśli nie chcesz, by Twoje dzieci obchodziły wkrótce ramadan albo stanowiły mniejszość wśród Azjatów, radzę przejrzeć na oczy.
- 43 15
-
2019-07-23 11:44
I znów niesławna karta LGBT (3)
Czytałeś tę kartę czy tylko opracowania mające straszyć przed innością?
Czy wy uważacie że orientacja seksualna to taki wybór jak wybór odzieży?
Jasne, są osoby które jadą na kanwie bycia innym i na siłę stylizują się na geja czy lesbijkę. Ale to indywidua.
A powiedzenie dziecku, że jest osobą która kocha osobę tej samej płci toCzytałeś tę kartę czy tylko opracowania mające straszyć przed innością?
Czy wy uważacie że orientacja seksualna to taki wybór jak wybór odzieży?
Jasne, są osoby które jadą na kanwie bycia innym i na siłę stylizują się na geja czy lesbijkę. Ale to indywidua.
A powiedzenie dziecku, że jest osobą która kocha osobę tej samej płci to nie jest źle spowoduje że będzie homoseksualna?
Jakoś w szkole za sryla uczyli mnie też o astronomia i jakoś nie latam w kosmos ale przynajmniej wiem że ziemia nie jest płaska.- 21 24
-
2019-07-23 11:52
Tak uważają, bo czytanie sprawia im trudność, a edukację zakończyli wcześnie. LGBT to taka sama "ideologia" jak płeć żeńska, niebieskie oczy czy niepełnoletność.
- 16 18
-
2019-07-23 18:27
I tu sie mylisz (1)
Nie ma zadnego zdjecia naszej ziemi a od 50 lat czlowiek nie wrocil na ksiezyc mimo tak ogromnego skoku technlogicznego
- 2 2
-
2019-07-23 22:13
LGBT i płaskoziemcy
to już mamy komplet
- 0 0
-
2019-07-23 11:52
A co ma LGBT wspólnego z ramadanem i Azjatami? (2)
Wszystkie swoje fobie wpychacie już do jednego worka?
- 11 16
-
2019-07-23 12:00
Wkrótce się przekonasz. (1)
Tylko wtedy po LGBT nie będzie nawet śladu.
- 15 7
-
2019-07-23 12:13
Bardzo liczę na to, że się w końcu przekonam.
- 4 6
-
2019-07-23 17:41
Kamienie
Może dlatego żeby nie rzucano w nich kamieniami na ulicach?
- 3 2
-
2019-07-23 14:02
Parady równości?! (1)
To antypody równości i tolerancji. Narzucany przemocą (jeszcze nie fizyczną) pogląd, że to co nie jest normą, jest normą, niszcząc, opluwając, ośmieszając to co jest w opozycji.
- 18 8
-
2019-07-23 15:21
wciskasz bzdury na sile nie majac zadnych dowodow, wspolczuje ci, bardzo latwo dajesz sie manipulowac przez ludzi o zlych intencjach, trzeba przyznac tej grupie ludzi nalezne im prawa i bedzie spokoj, najwazniejsze zeby polak nie bil polaka
- 6 12
-
2019-07-23 19:10
Sugestywna opinia
Ocb? Prawa mają takie same jak pozostali. A jak chcą dyktat tworzyć, bo 1% ma zachciankę od d*py strony to cóż... Nie ten klimat w naszym kraju, ale granice są zawsze otwarte
- 7 3
-
2019-07-23 17:40
Dawid (1)
Czy w tym tradycyjnym modelu rodziny nie był czasem tata śp.Dawida?
- 3 7
-
2019-07-23 18:00
Nie był. Był wolny.
- 0 4
-
2019-07-23 10:56
to, że nie podobają się im się hasła i tęczowe flagi nie znaczy, że mają prawo wobec kogokolwiek stosować przemoc! (19)
Nie przyzwalajmy na takie zachowanie!
Homoseksualne, biseksualne, transseksualne, niebinarne osoby - były, są i będą. homofobiczne niestety też. Marsze są po to, żeby pokazać, że istniejemy w społeczeństwie czy to się komuś podoba czy nie i mamy takie samo prawo iść za rękę z partnerem/partnerką, cieszyć się miłością tak jak heteroseksualni.Nie przyzwalajmy na takie zachowanie!
Homoseksualne, biseksualne, transseksualne, niebinarne osoby - były, są i będą. homofobiczne niestety też. Marsze są po to, żeby pokazać, że istniejemy w społeczeństwie czy to się komuś podoba czy nie i mamy takie samo prawo iść za rękę z partnerem/partnerką, cieszyć się miłością tak jak heteroseksualni. To jest nasze małe święto, nasza procesja. Chcemy tych samych praw. Ukrywanie się i udawanie, że nas nie ma nie sprawi, że znikniemy i, że chłopak dziewczyna to będzie jedyna rodzina;)- 20 23
-
2019-07-23 11:05
Tylko że to wasze prawo objawia się paraliżem miast i wydawaniem olbrzymich pieniędzy na zabezpieczenie. (12)
To chyba hipokryzja?
- 19 18
-
2019-07-23 11:16
No popatrz pan, dokładnie tak samo jak smoleńska miesiączka, procesje czy maratony (8)
- 19 19
-
2019-07-23 11:21
Mam również gdzieś procesje i maratony. (6)
Jest tylko drobna różnica. One nie wymagają gigantycznej obstawy służb mundurowych.
- 17 13
-
2019-07-23 11:46
I czyja to wina? (2)
Tych których policja broni czy człekokształtnych rzucających w nich kamieniami?
- 16 12
-
2019-07-23 11:53
A ktoś im każe wychodzić na ulice z kontrowersyjnymi hasłami, flagami, symbolami? (1)
Nie mogą tego zrobić normalnie jak cywilizowani ludzie? Sami zachowują się jak człekokształtni, obrażają symbole narodowe i religijne. Jeśli chcą być szanowani, niech sami zaczną szanować innych.
- 20 14
-
2019-07-23 12:01
Odwrócenie ról kata i ofiary. Plus patrzenie przez pryzmat kilku osób.
Kilku księży pedofilii =kościół pełen pedofili?
Mówisz że dostaną szacunek jak okażą szacunek innym... Okazywali szacunek przez setki lat i g im to dało.
Zresztą, tak samo mówiono jak kobiety walczyły o prawa. Kobieta pracująca? Wykształcona? Nie podległąOdwrócenie ról kata i ofiary. Plus patrzenie przez pryzmat kilku osób.
Kilku księży pedofilii =kościół pełen pedofili?
Mówisz że dostaną szacunek jak okażą szacunek innym... Okazywali szacunek przez setki lat i g im to dało.
Zresztą, tak samo mówiono jak kobiety walczyły o prawa. Kobieta pracująca? Wykształcona? Nie podległą mężowi? Przecież to nie naturalne!
Tak samo jak było z kulistą ziemią, heliocentryzmem, równością rasową i każda zmianą niesmak z ortodoksyjnym społeczeństwem.- 16 15
-
2019-07-23 11:54
(2)
Setki razy tyle policja wydaje na obstawę meczy. To jest dopiero skandal!
- 15 7
-
2019-07-23 12:02
Ale tu nie mowa o meczach.
Nie zmieniaj tematu.
- 5 9
-
2019-07-23 14:49
Tylko za obstawe meczy sie placi taki maly szczegol
- 2 8
-
2019-07-23 18:02
Czlowieku, ha ha ha tolerancyjny,osmieszasz sie swoimi wpisami. Miesiaczkę masz zamiast opon mózgowych.
- 0 6
-
2019-07-23 11:53
(2)
Zdecydujcie się : albo "paraliż miast" albo "kilkadziesiąt osób tylko" :D
- 11 4
-
2019-07-23 12:01
Paraliż miast przez policyjne blokady. (1)
- 3 3
-
2019-07-23 15:27
niech dzicy nie napadaja na spokojnie idacych w paradzie to policja bedzie niepotrzebna
- 7 5
-
2019-07-23 11:49
(2)
A prosze bardzo, nikt nie broni wam chodzenia publicznie za reke, czy przytulania sie. Do tego parady chyba nie potrzeba. Jednak jak widze, transparenty obrazajace uczucia religijne, czy oblesnego, polnagiego faceta ze sztucznymi penisami na glowie, to pozniej nie dziwcie sie, ze prosci ludzie reaguja agresja na takie prowokacje.
- 21 8
-
2019-07-23 15:42
(1)
jak przyznajesz jestes prostym czlowiekiem wiec moze pewnych spraw nie pojmujesz, poszez swoja wiedze a przekonasz sie ze nie warte sa emocji, na pewno nie moga byc usprawiedliwieniem agresji
- 0 9
-
2019-07-23 18:29
Skoro jestes tak inteligentnym, oczytanym i rozumiejacym wszystkie problemy wszechswiata czlowiekiem, to chyba pojmujesz, ze obrazanie uczuc religijnych katolikow, profanujac symbol ich wiary Matke Boska, ukazujac ja jako wagine, nie zyskacie sprzymierzencow w walce o swoje prawa? Rozumiesz, tez chyba, ze jesli na waszych paradach mezczyzna ubrany
Skoro jestes tak inteligentnym, oczytanym i rozumiejacym wszystkie problemy wszechswiata czlowiekiem, to chyba pojmujesz, ze obrazanie uczuc religijnych katolikow, profanujac symbol ich wiary Matke Boska, ukazujac ja jako wagine, nie zyskacie sprzymierzencow w walce o swoje prawa? Rozumiesz, tez chyba, ze jesli na waszych paradach mezczyzna ubrany w skorzana/lateksowa "uprzaz" z dzialu BDSM i gumowymi penisami przyczepionymi do glowy krzyczy, ze to normalne, to raczej malo kto poprze wasze dzialania o uznanie tego za normy obyczajowe. No, ale podobno to ja jestem prostym czlowiekiem, ktory swoim malym rozumkiem nic nie ogarnia. W kazdym razie zycze powodzenia w walce o rowne prawa i zycze rowniez, zeby dotarlo do was, ze prowokacja i obrazaniem uczuc innych brniecie w slepa uliczke.
- 8 1
-
2019-07-23 13:57
Nikt wam nie każe znikać. (2)
Czy murzyni, azjaci, kalecy, zezowaci, czy rudzi też robią parady ? NIe robią, a ich przecież też co jakiś czas ktoś wyzwie, opluje, obrazi. Niestety ale tak jest i nie jest to w porządku, ale tak jest. Parada to tylko pogłębia, pogłębia nienawiść i niechęć do LGBT, jedynie reakcja ludzi w koło w danej sytuacji może coś zmienić, a nie odwracanie
Czy murzyni, azjaci, kalecy, zezowaci, czy rudzi też robią parady ? NIe robią, a ich przecież też co jakiś czas ktoś wyzwie, opluje, obrazi. Niestety ale tak jest i nie jest to w porządku, ale tak jest. Parada to tylko pogłębia, pogłębia nienawiść i niechęć do LGBT, jedynie reakcja ludzi w koło w danej sytuacji może coś zmienić, a nie odwracanie głowy jak biją rudego czy pedzia. Więc nie gadajcie że te parady są dobre bo niczemu nie służą jak jedynie dzieleniu społeczeństwa, tak samo jak strażnicy krzyża. Co będzie jak się czasy zmienią i katolicy wyjdą na ulice protestować że obrażane są ich uczucia religijne, kto z was ich będzie wtedy bronił a kto atakował ?
Stop propagandzie LGBT tak samo jak stop faszystom czy rasistom. Nie mylić z Patriotyzmem choć to pewnie trudne.- 10 8
-
2019-07-23 15:53
(1)
nikt nie bedzie katolikow bronil bo nikt ich nie bedzie atakowal, pokazuja to procesje, parady tez moglyby byc spokojne gdyby nie ataki ludzi szukajacych pretekstow do agresji, to ze zrobila sie zadyma na cala polske i poza nia to zasluga agresorow
- 5 5
-
2019-07-23 18:40
czy zapewniasz mnie że jak katolicy wyjdą z gejem na szubienicy, albo spalą kibola to nikt ich nie zaatakuje ?
- 5 2
-
2019-07-23 17:37
Wpis
Twój wpis pokazuje jak bardzo takie marsze SĄ potrzebne. Oczywiście "czekają" na utarczki i aż ich ktoś obrzuci kostką brukową bo nie mają lepszych zajęć.
Na co dzień muszą stykać się z podejściem takim jak Twoje, nienawiścią, obelgami, nic więc dziwnego że chcąc to zmienić wychodzą na ulice...- 4 7
-
2019-07-24 10:08
skarga lizusa z podstawówki
który po skarceniu przez rówieśników za nieodpowiednie zachowanie, leci do nauczyciela z wrzaskiem "proszę pani a on się zaczyna!".
Skutek pustych podwórek i braku edukacji społecznej. Bo na nią też jest embargo.
W dorosłym życiu metoda znacznie bardziej groźna i dewastująca, nazywana polityczną poprawnością.- 3 0
-
2019-07-23 11:50
(2)
Po to wychodzili, że jest to legalne - nie twoja sprawa. Bandyci prawicowi natomiast za swoje czyny bekną. Jak nie za tego rządu, to za następnego.
- 9 13
-
2019-07-23 14:51
Czyli Antifa bojowka lewicowa tez powinna byc tak samo traktowana jak ta bojowka prawicowa rozumie ze to tez popierasz ?
- 7 0
-
2019-07-23 18:05
Twoje niedoczekanie beczący lewaku.
- 2 4
-
2019-07-24 10:05
bo jedni socjaliści walczą z innymi o ten sam "target"
Inna semantyka i przesunięcie "akcentów" ale metody identyczne. Cele również - wsiąść na kark społeczeństwu i ujeżdżać w imię ekologii, postindustrialności i "wolności".
Cytując Orianę Fallaci: "są dwa rodzaje faszystów: faszyści i antyfaszyści".
Po prostu - tępią konkurencję.- 1 0
-
2019-07-23 10:51
"Mieć gdzieś" oznacza, że mnie nie interesują ani oni, ani ich problemy (wydumane, czy rzeczywiste). (2)
To, że nie po drodze mi z ideologią katolicko-narodową nie oznacza, ze jednocześnie muszę wspierać osoby LGBT. Świat nie jest czarno-biały.
- 18 5
-
2019-07-23 11:55
(1)
Jak cię nie interesują problemy prześladowanej mniejszości, to nie licz, że kogoś obejdziesz ty.
- 7 16
-
2019-07-23 12:15
I nie liczę, niech kazdy zajmie się swoim grajdołkiem, a nie wpycha do cudzego.
- 13 3
-
2019-07-23 10:54
kopano nastolatka? mowisz o tej akcji gdzie koleś dostał z liścia w karczycho, a pozostale (3)
uderzenia były markowane żeby telewizja miały dobry materiał?
- 15 13
-
2019-07-23 11:16
"Markowane uderzenia, żeby telewizja"
no tego to jeszcze nie grali. Komedia po prostu.
- 12 10
-
2019-07-23 11:55
Jesteś bandytą, skoro to popierasz.
- 6 8
-
2019-07-23 12:03
Ach!
To była wszystko na potrzeby TV! Jaki ja głupi jestem!
Chłopaki, wypad że szpitala, pozbierać ząbki, bo to pod TV było.
Cytując Gize: to tak tylko dla beki.- 5 6
-
2019-07-23 10:59
Pan nie napisał "mieć kogoś gdzieś" (3)
Napisał o agresji prawicowej i o LGBT - zatem mówi o ideologiach, zjawiskach, nie o osobach.. Co do krzywdzenia - kwestię należałoby również wyraźnie określić. Ideologia LGBT rozkłada naszą cywilizację, w tym naukowe badanie co jest prawdą. To nie tylko jest kwestia krzywdy - to jest sprowadzanie skrajnego niebezpieczeństwa na wszystkich. Kompletnie nieodpowiedzialne. (Moja wypowiedź nie jest popieraniem agresji).
- 12 6
-
2019-07-23 11:05
zacznijmy od tego, ze LGBT to nie ideologia, a ludzie.
- 5 22
-
2019-07-23 11:56
Co ty pleciesz za bzdury? Ksiądz ci tak powiedział? :)
- 3 11
-
2019-07-23 23:49
Jakie naukowe dociekania prawdy? Neurologia, psychologia i inne pokrewne nauki mówią bardzo prosto: płeć biologiczna, płeć psychologiczna i pociąg seksualny mogą się kształtować zupełnie oddzielnie (nawet jeśli zdarza się to niezbyt często) a przede wszystkim nie są kwestią wolnego wyboru - takim a nie innym się człowiek rodzi i tyle. Są na to
Jakie naukowe dociekania prawdy? Neurologia, psychologia i inne pokrewne nauki mówią bardzo prosto: płeć biologiczna, płeć psychologiczna i pociąg seksualny mogą się kształtować zupełnie oddzielnie (nawet jeśli zdarza się to niezbyt często) a przede wszystkim nie są kwestią wolnego wyboru - takim a nie innym się człowiek rodzi i tyle. Są na to badania prowadzone różnymi metodami i nie chodzi wyłącznie o ludzi. Homoseksualizm czy zachowania homoseksualne występują dość powszechnie w przyrodzie.
A już mówienie o jakimś rozkładzie cywilizacji z powodu LGBT to gruba przesada.- 0 1
-
2019-07-23 12:03
W tym wieku on nie ma
swoich poglądów tylko powiela co rodzice czy opiekunowie uważają. To co się stało w Białymstoku nie powinno mieć miejsca. Druga sprawa, że rodzice nie powinni wciągać dzieci w obojętnie jakie manifestacje. Będą dorośli sami pójdą jak będą chcieli
- 7 1
-
2019-07-23 10:25
A ja jestem Józek.
- 0 1
-
2019-07-23 10:58
lgbt i tolerancja? (2)
pamietacie dulkiewicz jak prowadziła marsz równości? czyż nie było tam obrażania katolików? jak można iść na takim marszu -krzyczeć tolerancja i atakując innych np.katolików? czyli mniejszość atakuje większość i się dziwi że następuje póżniej odwet typu Białystok?
- 29 10
-
2019-07-23 11:57
(1)
Wg badań znikomy procent deklarujacych się jako katolicy czuło się obrażonych tęczową matką boską, manipulancie i brunatny nienawistniku.
- 6 19
-
2019-07-23 12:22
Rozbawić Cię?
Jestem hetero, ateistą, popieram dążenie do równości par homo i heteroseksualnych ale ten wizerunek mnie oburzył, gdyż jest on sprzeczny z hasłami tolerancji. To że ja nie wyznaję żadnej religii, nie znaczy że każdy.ma nie wyznawać a atakowanie religii, nie ważne której, w celu wypromowania siebie to jest po prostu złe.
Nie dziwię się czemu organizatorzy odcięli się od tych z wagina na patyku.- 23 2
-
2019-07-23 11:06
(1)
Ja jestem przeciwny agresji lewicowej.
- 17 6
-
2019-07-23 19:55
Ale prawicową popierasz?
- 1 3
-
2019-07-23 11:08
(3)
prawicowa agresja? ja mialem wiecej doswiadczen z lewicowa agresja. a jednych i drugich mam w d*pie. jednak z tej prawej strony to chlopaki byli wporzadku i w miare kulturalnie, jedyne co mi przeszkadalo to to ze byli glosni. z przykroscia o drugiej stronie tego powiedziec nie moge bo jak bylem w warszawie i oni akurat tam mieli swoj marsz. jak
prawicowa agresja? ja mialem wiecej doswiadczen z lewicowa agresja. a jednych i drugich mam w d*pie. jednak z tej prawej strony to chlopaki byli wporzadku i w miare kulturalnie, jedyne co mi przeszkadalo to to ze byli glosni. z przykroscia o drugiej stronie tego powiedziec nie moge bo jak bylem w warszawie i oni akurat tam mieli swoj marsz. jak zapytalem sie jednego teczowego o kierunek to w zamian uslyszalem agresywna "propozycje" rodem z pornosa. a to wszystko slyszal moj 6 letni syn. wiecej bylo takich akcji ale to mnie najbardziej oburzyla bo posrednio dotknela mojego syna
- 13 6
-
2019-07-23 11:15
(2)
przykro mi, że ktoś tak się zachował wobec Ciebie. Marsze jak i inne zgromadzenia przyciągają wiele różnych osób. W społeczności LGBT zdarzają się osoby, które są niemiłe, wulgarne, nie mają dobrych intencji, ale takich ludzi można spotkać również w innych środowiskach i na to nikt nie ma wpływu.
- 3 12
-
2019-07-23 11:23
To samo można powiedzieć o narodowcach. (1)
Przecież z tych kilku tysięcy biło ilu? 20-tu? 30-tu? Reszta też nie miała na nich wpływu.
- 9 6
-
2019-07-23 15:25
Reszta po prostu grzecznie obrzucała innych wulgaryzmami.
- 5 5
-
2019-07-23 11:37
A ja myślę że masz do tego prawo i na tym polega wolność człowieka (1)
Tylko że teraz musisz się opowiedzieć, więc właśnie tę wolność Nam próbują zabrać
- 1 0
-
2019-07-23 12:11
Mylisz pojęcia
Twoja i moja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiej osoby.
Ja lubię krewetki, ty lubisz pizzę. Czy to znaczy że krewetki są lepsze czy pizza? Żadne i wszystko. To że środowiska LGBT chcą być traktowane na równi z innymi jest normalnym zachowaniem, bo w chwili obecnej mowi się im, że tylko pizza jest prawidłowa drogą aTwoja i moja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiej osoby.
Ja lubię krewetki, ty lubisz pizzę. Czy to znaczy że krewetki są lepsze czy pizza? Żadne i wszystko. To że środowiska LGBT chcą być traktowane na równi z innymi jest normalnym zachowaniem, bo w chwili obecnej mowi się im, że tylko pizza jest prawidłowa drogą a krewetki to dla dewiantów. I co robią te środowiska? Wchodzą w tryb oblężonej twierdzy, gdzie wszystko odbierają jako atak na nich. Szokują, prowokują po to by wywołać szok i dyskusje. Zrobić jak największą fale na na tafli społeczeństwa. I nie oni jako pierwsi obrali taki ruch i taktykę (patrz feministki ale nie obecne pseudo bojowniczki)- 5 6
-
2019-07-23 12:01
czyli nie masz własnego zdania (2)
pływaj dalej w bezideowej melasie aż się obudzisz w kraju którego nie poznajesz.
- 2 8
-
2019-07-23 12:28
Czemu tak uważasz?
Facet ma.wlasne zdanie: nie interesuje go LGBT I nie popiera ataków na marsze równości. Ale nie dlatego że jest jakimś pro homoseksualny a po prostu widzi to jako atak grupy agresywnych osobników na marsz innej grupy wykazującą zero agresji.
I proszę, nie piszcie że sprowokowali ich swoją orientacją...- 6 2
-
2019-07-23 15:43
No tak
Bo najlepsza idea, to idea konfliktu, wojny, prawda? Trzeba stać po którejś ze stron, gdyż w przeciwnym wypadku jest się "bezideowcem". Dramat.
- 5 0
-
2019-07-23 12:59
Dla mnie jedni i drudzy są siebie warci
I nie zgadzam się z opinią że mniej agresywny i są ci tęczowi
- 7 2
-
2019-07-23 13:57
Będą cię miały w tym samym miejscu ...
- 0 2
-
2019-07-23 14:57
Gdzieś?
To tam gdzie chodzi Grześ. Leprze jest: " strefa wolna od stref" lub " dyktatura kobiet", a nawet "strach się bać>>> takie dziwolągi językowe.
- 1 1
-
2019-07-23 15:11
I słusznie prawisz
Masz u mnie lajka
- 1 1
-
2019-07-24 14:43
Koń
O jaki koń chodzi ?
- 0 0
-
2019-07-23 07:54
Opinia wyróżniona
Bicie piany i nadinterpretacja. (47)
"wszechobecny hejt" - co to za hasło? Primo - nie ma takiego pojęcia w polskim systemie prawnym. Secundo - przy okazji definiowania wolności słowa (w Konstytucji i ustawach) ustalono jej ramy, granice. Tak długo jak nie nawołujesz do czynów zabronionych możesz mówić co chcesz - na tym polega wolność słowa, która jest wartością nadrzędną. A to jak
"wszechobecny hejt" - co to za hasło? Primo - nie ma takiego pojęcia w polskim systemie prawnym. Secundo - przy okazji definiowania wolności słowa (w Konstytucji i ustawach) ustalono jej ramy, granice. Tak długo jak nie nawołujesz do czynów zabronionych możesz mówić co chcesz - na tym polega wolność słowa, która jest wartością nadrzędną. A to jak odbiorca słów na to zareaguje, że się poczuje źle itp itd nie podchodzi pod regulacje prawne (KK, KW). Z powództwa cywilnego można dochodzić satysfakcji zawsze. Bardzo bym prosił te wszystkie lewicujące (lewitujące?) organizacje o zaprzestanie prób wmawiania Polakom, że są ofiarami, że są notorycznie atakowani i obrażani. Polak ma swój rozum, nie chce być kolejny raz podciągany pod kolektyw i ma siłę by złe słowo jednostki przyjąć 'na klatę'. Polak toleruje lgbt - fakt, że istnieją tacy ludzie ale nie można zmuszać kogokolwiek do akceptacji. Toleruję ich obecność, nie jest to fajne ale mają prawo być, żyć, pracować itd. Natomiast nie akceptuję ich 'wartości' i uważam większość ich akcji w strefie publicznej za przegięcie. Uważam, że mężczyzna, który przebiera się za kobietę nadal jest mężczyzną i żadna siła nie zmieni jego biologii. Uważam, że mam prawo tak mówić jemu w twarz, publicznie i żadne sankcje prawne mnie nie obejmą. Na tym polega wolność słowa - na prawie do wygłaszania własnej opinii - to jest świętość, którą próbuje się nam odebrać. Stop.
- 417 99
-
2019-07-23 09:11
(7)
Chyba najbardziej trafny komentarz jaki się tu pojawił, ale po reprezentantach takich ugrupowań jak lgtbxyz nie ma co się spodziewać żeby zrozumieli co napisałeś.
- 54 16
-
2019-07-23 10:05
dlaczego w białymstoku lgbt nie mają prawa do wygłaszania opinii? (6)
- 15 27
-
2019-07-23 10:31
opinie i słowa powinny być osądzane jak czyny (1)
- 2 13
-
2019-07-23 12:22
Podpisano: Józef Stalin
- 5 7
-
2019-07-23 13:12
(2)
Ale oni pokazali że nic nie wyglaszają - zajmują się obrażaniem Kosciola, monstracji, parodiowaniu mszy (obraza uczuć religijnych). Na to juz jest paragraf. Ponadto naruszanie moralnosci publicznej jest penalizowane w Kodeksie Wykroczen. Skandalem jest to że zamiast powsadzac tych nienawistnych z lgbt do więzień i zakazać im ich parad, PiS czeka aż ludzie wezmą sprawę w swoje ręce. Przypomina się państwo teoretyczne PO.
- 18 7
-
2019-07-23 17:08
obraza uczuć religijnych to przepis ze średniowiecza (1)
ukryty przepis o bluźnierstwo. Taki funkcjonuje w krajach islamskich i nigdzie w europie oprócz polski.
Możesz teraz siąść i przez 1000 lat próbować udowodnić istnienie boga, ale nie udowodnisz.
A istnienie homo można udownić w około 3 sekundy.- 2 13
-
2019-07-23 20:33
Pojedź do Birmingham i przyklej obrazki przy meczecie
Na kibl ach przenośnych i śmietnikach. Postać kobiety z dzieckiem na ręce, podpis: "Prorok na rękach swej matki Aminy". I domaluj h0mo tęczę. Wyrok masz zapewniony, kł @mco. W UK 'sypią' za takie rzeczy, np. za wrzucenie plastrów boczku do meczetu. Aha, tylko jeśli cię wierni dopadną przed policją, to chyba wiesz, co będzie. Już sąd brytyjski nie będzie miał wobec kogo wydawać wyroku.
- 3 0
-
2019-07-24 00:39
Wygłaszania opinia? Raczej promocja
- 1 0
-
2019-07-23 09:52
Prawo do wygłaszania opinii - TAK. (4)
Do osadzania innych - NIE! Prosta zasada: nie mów innym jak maja żyć bo nie ty będziesz za nich umierać! Trudniejsza sprawa to nadmierne epatowanie swoich poglądów, opinii i traktowanie ich jako aksjomat.
- 16 13
-
2019-07-23 10:30
(3)
Wow, normalnie sami prawnicy, tyle o nim wiedzą! Bo każda parada jest w porządku, chyba że to parada równości, wtedy już robi się 'nadmiernie'. 'Nadmiernie' to typowy żargon prawny, który można stosować jeżeli nie zgadzamy się z opinią kogoś, ale nie chcemy wyjść na szowinistów.
- 9 18
-
2019-07-23 10:38
(2)
Każda oprócz lgbt, naprawdę? Był też w Gdańsku przemarsz narodowców, który wywołał gwałtowny sprzeciw, również śp. Pawła Adamowicza.
- 17 3
-
2019-07-23 10:39
Pobito kogos? (1)
- 4 11
-
2019-07-23 10:49
A w czasie parady równości w Gdańsku pobito kogoś?
- 13 1
-
2019-07-23 09:59
Ty uważasz że masz prawo... (9)
Nigdzie nie napisałeś co jemu im wolno (LGBT) .
Celowo?
bo to że mają prawo być, żyć pracować ? Brawo za pozwolenie ....- 15 26
-
2019-07-23 10:17
(8)
Chłopaczku, przeczytaj jeszcze raz post powyżej, potem twój komentarz i tak ze dwa razy. Bask pisze o "prawie", nie o tym, że "pozwala". Jak masz tak niskie poczucie wartości, że traktujesz czyjś komentarz jako pozwolenie na pracę to proszę, ogarnij się!
- 23 9
-
2019-07-23 10:32
Trochę luzu kolego (7)
On też nie napisał nic ostrego. Tak, pary homoseksualne mają prawo być, pracować kto. Ale. Je mają prawa być razem, w świetle prawa są sobie obcymi ludźmi... Czy uważasz że to normalne, że dwie dorosłe osoby które chcą być ze sobą i darzą siebie uczuciem z pełną świadomością ale nie mogą być w świetle prawa w związku bo prawo tego zabrania?
On też nie napisał nic ostrego. Tak, pary homoseksualne mają prawo być, pracować kto. Ale. Je mają prawa być razem, w świetle prawa są sobie obcymi ludźmi... Czy uważasz że to normalne, że dwie dorosłe osoby które chcą być ze sobą i darzą siebie uczuciem z pełną świadomością ale nie mogą być w świetle prawa w związku bo prawo tego zabrania?
Nie tak dawno temu kobiety walczyły o prawa obywatelskie... Jeszcze wcześniej plebs walczył o bycie traktowanym jak człowiek. To że prawo coś stanowi, nie znaczy że jest to dobre.- 9 15
-
2019-07-23 10:47
(6)
Nikt im nie zabrania miłości. Nie mogą być małżeństwem, bo to związek kobiety i mężczyzny zgodnie z definicją prawną. Nikt im nie broni wiązać się z osobą płci przeciwnej i zakładać rodziny. To ich problem, z czegoś rezygnują - trudno. Nie jestem zwolennikiem wypaczania definicji podstawowych dla mikroskopijnego marginesu. Większość stanowi prawo i
Nikt im nie zabrania miłości. Nie mogą być małżeństwem, bo to związek kobiety i mężczyzny zgodnie z definicją prawną. Nikt im nie broni wiązać się z osobą płci przeciwnej i zakładać rodziny. To ich problem, z czegoś rezygnują - trudno. Nie jestem zwolennikiem wypaczania definicji podstawowych dla mikroskopijnego marginesu. Większość stanowi prawo i zasady dla ogółu, nie odwrotnie. Na tym polega demokracja. Dura Lex Sed Lex.
Jeszcze raz - nikt im nie odbiera prawa do małżeństwa w rozumieniu polskiego prawa. Oni sami rezygnują w tego prawa.- 27 3
-
2019-07-23 11:21
Wiesz że prawo ustanawiają ludzie dla ludzi (5)
A nie że ludzie są dla prawa...
Kiedyś prawo zabraniało osoba o innej etnicznosci przebywać w tym samym autobusie. Lub pozwalało mordować ludzi w majestacie prawa bo byli podludźmi. Więc błagam Cię, nie zasłaniaj się prawem.- 4 24
-
2019-07-23 12:52
cyt.: " nie zasłaniaj się prawem." - a potem idzie na manifestację KODu...
... z hasłem : "konstytucja !!" :-) Lewactwo to odmienny stan umysłu.
- 13 4
-
2019-07-23 13:04
(2)
Masz pierniczony obowiązek dostosować się do prawa. Anarchiści nigdy nic dobrego nie stworzyli. Nie ma sensu jakakolwiek dyskusja jeżeli od początku nie poruszamy się tylko w ramach określonych prawem. Jeżeli poza nie wykraczamy to z rzeczowej dyskusji robi się bujanie w obłokach i nic dobrego nie da się osiągnąć.
- 5 0
-
2019-07-23 17:19
Paragraf (1)
Podaj mi prawo które pozwala na rzucanie w idących w legalnej demonstracji kostką brukową....
- 1 4
-
2019-07-23 21:15
Nie ma takiego prawa i dlatego policja zatrzymała osoby, które rzucały kamieniami lub w inny sposób naruszyły bezpieczeństwo demonstrujących.
- 2 0
-
2019-07-23 15:09
To niech przekonają
do zmiany prawa, podadzą jakieś argumenty pokazujące, że przemawia za tym jakieś wyższe dobro. Do tej pory mamy do czynienia z próbą wymuszania poprzez szantaż emocjonalny i epitety w kierunku nieprzekonanych.
- 5 1
-
2019-07-23 10:05
dlatego wygłoszę opinię. (12)
Imperium brytyjskie nie wnikało w sprawy religijne swoich poddanych w koloniach. Jednak w indiach po śmierci palono żywą żonę ze zmarłym mężem. Gubernator indii powiedział niestety tutaj kończy się moja tolerancja.
Takie same podejście mam do katolików. Dopóki w kościele wygłaszacie teorie na temat lgbt z ksiązki która napisano jakieśImperium brytyjskie nie wnikało w sprawy religijne swoich poddanych w koloniach. Jednak w indiach po śmierci palono żywą żonę ze zmarłym mężem. Gubernator indii powiedział niestety tutaj kończy się moja tolerancja.
Takie same podejście mam do katolików. Dopóki w kościele wygłaszacie teorie na temat lgbt z ksiązki która napisano jakieś 2500 lat temu nie mam problemu. Jednak normalność opiera się na nauce, która mówi w gatunku ludzkim istenieją dwie orientacje. Litera prawa w tym nasza konstytucja mówi, że każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów. Dlatego będę walczył o nasz kraj i będe walczył o bezpieczeństwo na paradach równości.
Ponadto małżeństwo z punktu widzenia prawnego do uznanie związku dwóch ludzi wspólnego gospodarstwa domowego itd ( żadne magiczne sakramenty ) dlatego będę też wałczył o małżeństwo dla wszystkich!- 14 41
-
2019-07-23 10:20
(2)
Moim zdaniem część naukowców uważa, że istnieją dwie orientacje, ale, moim zdaniem, tak twierdzą Ci co przeważnie sami cierpią na zaburzenia seksualności powodujące pociąg do tej samej płci.
Poza tym, za te "dwie orientacje" lgtbxyz zje Ciebie żywcem. Istnieje przecież nieskończoność orientacji!- 11 8
-
2019-07-23 10:28
cała światowa organizacja zdrowia ma zaburzenia?
podręczniki psychiatrii mają zaburzenia?
to są dziesiątki lat badań. setki naukowców. jakoś tak się dzieje, że część ludzi jest homo lub bi. może dlatego żeby regulowac populację może dlatego że ludzie czasem przebywają w grupach jednopłciowych. Biologia ma taki mechanizm i jeszcze nie wiemy dlaczego.
Ale kościół dostaje świra bo znowu nie mają racji. Za okrągła ziemie i słońce jako centrum układu słoneczego tez palili.- 9 19
-
2019-07-23 10:34
orientacja z zasady może być tylko jedna
i z tej samej zasady wszystko inne jest dezorientacją.
- 11 5
-
2019-07-23 10:24
W kwestii nauki... (1)
"Jednak normalność opiera się na nauce, która mówi w gatunku ludzkim istenieją dwie orientacje."
Ten cytat to dobry przykład jak bardzo potrzebna jest edukacja seksualna. I jak braki podstawowej wiedzy z tej dziedziny powoduje powielanie błędnych informacji.- 0 12
-
2019-07-23 10:25
napisałem uproszczenie w celu ułatwienia przekazu.
- 2 1
-
2019-07-23 10:46
(3)
Jeśli chodzi o "wspólne gospodarstwo domowe itd.", to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zarejestrować przed notariuszem umowę partnerską. Uregulować nią można nawet kwestię ewentualnych alimentów, czyli odszkodowania w przypadku jednostronnego zerwania umowy.
- 16 2
-
2019-07-23 19:00
kłamstwo Janusza Korwina Mikke (2)
sam fakt konieczności zakładania takiego związku jest dyskrymincja. Trzeba płacić za notariusza, prawnik i całe ceregiele. I nie chroni Cię prawo rodzinne.
- 0 6
-
2019-07-23 20:42
Rodzinne??
Rodzina to tylko mężczyzna i kobieta. Plus ewentualnie ich dzieci.
- 4 0
-
2019-07-23 21:16
Co ma Korwin-Mikke do tego???
- 0 0
-
2019-07-23 12:57
Umarłem :-D :-D :-D (1)
Cyt.: "Ponadto małżeństwo z punktu widzenia prawnego do uznanie związku dwóch ludzi wspólnego gospodarstwa domowego..." - poproszę o podanie w źródła tego "przepisu prawnego" na jaki się powołujesz. Jaka ustawa, kiedy weszła w życie, zapis z jakiego kodeksu to jest i etc. ?
Tymczasem biorę colę i popcorn w dłoń i czekam..... chyba do śmierci.
Udaje bystrzaka, a napisał farmazony powołując się na nieistniejące "przepisy prawne" a kilku tłumoków dało mu "lajka". :-D- 4 1
-
2019-07-23 13:08
W polskiej konstytucji małżeństwo definiuje się jako "związek kobiety i mężczyzny znajdujący się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej"
- 8 0
-
2019-07-23 20:41
Łże sz, bo "książka" sprzed 2,5 tys. lat to obowiązuje głównie w syna gogach
NT jest napisany mniej niż 2 tys. lat temu. Natomiast, jeśli uważasz, że przykazania ( 10 przykazań) mają obowiązywać jedynie wewnątrz kościołów, metr dalej na ulicy już nie (np. "nie zab ijaj"), no to masz poglądy jak S S.
- 1 1
-
2019-07-23 10:12
Kolego chyba nie rozumiesz, że rzucanie kamieniem lub butelką w człowieka to nie to samo co rzucanie słowami ...
- 10 5
-
2019-07-23 10:24
gdyby ci się chciało sprawdzić w kodeksie karnym, to mógłbyś coś zrozumieć, ale bicie piany
to charakterystyka takich jak ty symetrystów, kryptofaszystów itd - dla was wszystko jest w porządku, ale jak obudzicie sie w komorze gazowej, będzie nieco za późno
nie nie możesz mówić tego co chcesz, sa pewne granice, zakreślone własnie przez kodeks karny- 6 16
-
2019-07-23 10:27
Tak, masz rację (3)
Masz prawo mu powiedzieć że w Twojej opinii jest dalej facetem. Ale nie masz prawa kopać , bić i ubliżać takiemu człowiekowi.
I propo że w polskim prawie ni ma pojęcia hate: tak, nie ma, tak jak wiele innych problemów które toczą nasz świat, bo KK nie był aktualizowany ostatnio lub zbyt opieszale. Spójrz np na problem hulajnóg elektrycznychMasz prawo mu powiedzieć że w Twojej opinii jest dalej facetem. Ale nie masz prawa kopać , bić i ubliżać takiemu człowiekowi.
I propo że w polskim prawie ni ma pojęcia hate: tak, nie ma, tak jak wiele innych problemów które toczą nasz świat, bo KK nie był aktualizowany ostatnio lub zbyt opieszale. Spójrz np na problem hulajnóg elektrycznych (tak, wiem, że to nie KK a KD): problem istnieje, mimo że w prawie nie istnieje.
Niestety, widzę na codzień coraz większą agresję i nienawiść w społeczeństwie: nie tylko skierowaną do środowisk LGBT ale ogółem. Wystarczy że ktoś ma odmienne zdanie bądź punkt widzenia by wywołać atak agresji ze strony innej osoby. Nasze codzienne życie jest pompowane niesamowita ilością "hate'u" i tak do tego przywykliśmy, że zazwyczaj tego nie widzimy.
A na koniec propo tolerancji i akceptacji LGBT: toleruje ich u akceptuję jako normalnego członka społeczeństwa, ponieważ w żaden sposób nie rzutuje to na mnie, moje dzieci i rodzinę. Fakt, że osobniki z parad równości robiący dziwne happeningi takie jakie w Gdańsku to przegięcie, ale nie można wrzucać wszystkich do jednego wora i oceniać cała grupę społeczną przez pryzmat indywiduów.
A niestety, mają o co walczyć: nie wyobrażam sobie braku możliwości dowiedzenia sieni stanie zdrowia partnera i innych prozaicznych utrudnieniach. A Ci ludzie z tym żyją na codzień... Czy to naprawdę by zabiło ludzi gdyby sprowadzono instytucję związków jednopłciowych?- 10 12
-
2019-07-23 11:02
(2)
Nie ma potrzeby dodatkowych regulacji prawnych pod kątem 'hate speech'. To już jest uregulowane. Jest wolność słowa z pewnymi ograniczeniami, które w zupełności wystarczą. Resztę spraw załatwiajmy z powództwa cywilnego. Proste.
- 10 1
-
2019-07-23 11:26
(1)
Niestety ale wymagane są regulacje. W chwili obecnej "mowa nienawiści" jest tak definiowana że można wszystko i nic pod to podciągnąć. Czy nazwanie kogoś dewiantem to już mowa nie nawiści czy pomówienie? Czy nazwanie ateisty bezbożnym ścierwem? I satanistą (własne doświadczenie).
Problem polega na tym, że w chwili obecnej patrzymy przez pryzmat białego, heteroseksualnego katolika, dla którego wszystko co inne jest dewiacją. Czy to że coś jest inne znaczy że jest złe?- 2 10
-
2019-07-23 13:12
Jakie regulacje ? Jaka mowa nienawiści? Nie ma takiego pojęcie w systemie prawnym! To wirtualny twór, którym słabi ludzie się zasłaniają w swym obrażalskim świecie. Jak nazwę kogoś np dewiantem to niech mnie pozwie z powództwa cywilnego. Jak wygra to wygra. Ale robienie z tego paragrafów w KW czy KK to przegięcie bo niby kto i z jakiego klucza
Jakie regulacje ? Jaka mowa nienawiści? Nie ma takiego pojęcie w systemie prawnym! To wirtualny twór, którym słabi ludzie się zasłaniają w swym obrażalskim świecie. Jak nazwę kogoś np dewiantem to niech mnie pozwie z powództwa cywilnego. Jak wygra to wygra. Ale robienie z tego paragrafów w KW czy KK to przegięcie bo niby kto i z jakiego klucza miałby precyzować wkład do tych paragrafów? Nie da się tego zrobić obiektywne tak więc obecne regulacje są wystarczające. Nadrzędna jest wolność słowa, ograniczona w kilku miejscach ustawowo, a dopiero potem ludzkie prawo do pozwania kogoś przed sądem cywilnym. Przestańcie wierzyć, że istnieje coś takiego jak mowa nienawiści w paragrafach. Pobudka!
- 8 0
-
2019-07-23 11:38
Super, brawo !!!
- 2 1
-
2019-07-23 13:44
Ten portal ostatnio hejtował pana który z powodu upału szedł bez podkoszulka!To jest własnie Hejt i hipokryzja
Facet miał nadwagę spowodowana już wiekiem ale i stylem zycia który właśnie media promują.
- 6 1
-
2019-07-23 16:09
Może się naucz szacunku do innych a potem pisz elaboraty w necie
- 0 2
-
2019-07-23 18:12
Dobrze, tylko zlikwidujmy ten przepis, który mówi, że za obrażanie 'uczuć religijnych można iść do więzienia.
- 1 4
-
2019-07-24 10:52
Dlaczego strefa wolna od stref była strefą LGBT?
jacyś mało wiarygodni są.
- 2 0
Wszystkie opinie
-
2019-07-23 07:02
Czyli przeciwko publicznym mediom TVP i polskiemu radiu. Oraz TVN (68)
- 189 38
-
2019-07-23 07:05
(62)
Nie chcesz nie oglądasz.Proste.Ja np nie oglądam niemieckiego TVN bo tam ciągle narzekają jak to mają źle że nie rządzą.
- 68 37
-
2019-07-23 07:20
TVN przynajmniej nie żąda haraczu-abonamentu. (33)
- 39 51
-
2019-07-23 07:22
(22)
Ale za to polowa to reklamy
- 44 12
-
2019-07-23 07:22
ale nie za moje pieniądze (7)
- 24 24
-
2019-07-23 07:23
Za wspólne pieniądze (5)
- 24 16
-
2019-07-23 08:55
Dzieci kasty mają spęd ? (2)
- 18 9
-
2019-07-23 09:17
Dzieci nowych bolszewików idą do koryta. (1)
kępy i inne czarneckie
- 9 13
-
2019-07-23 09:29
Rudy trup znowu jątrzy?
- 10 6
-
2019-07-23 09:43
Janusz ty masz miskę z resortowego wiadra
Na ZUS nie płaciłeś . Milcz
- 6 1
-
2019-07-23 10:37
Ale za to koncert "Lato z Dwójką" który zorganizował Pan Jacek Kurski był wspaniały.
- 4 2
-
2019-07-23 09:28
Za twoje głupcze
To rosyjskie pieniądze
- 2 2
-
2019-07-23 08:02
W TVPis jest tyle samo reklam. (1)
- 15 22
-
2019-07-23 08:55
Ale nie ruskich
- 3 6
-
2019-07-23 08:54
I resortowe dzieci pracują w TVNie
- 13 9
-
2019-07-23 08:58
A co za problem, jak nie oglądam? (6)
Tak samo, jak TVP, ale na nich idą miliardy z moich podatków...
- 9 6
-
2019-07-23 09:44
Gdzie tak mówili? (1)
- 4 4
-
2019-07-23 10:46
Wydatki rządu są jawne geniuszu...
Polecam sprawdzić budżet TVP
- 3 2
-
2019-07-23 10:07
Ale miliardy rocznie czy miesięcznie ? (2)
- 0 3
-
2019-07-23 10:46
2 miliardy w tym roku (1)
Pytania?
- 2 1
-
2019-07-23 18:04
Pytanie zadać Amebie to jak kichnąć i się zes...
- 0 0
-
2019-07-23 10:17
To ile ty tych podatków płacisz
skoro wystarczy z nich dać miliardy na TVP, hm?????
- 2 1
-
2019-07-23 09:10
Baba przyjdzie ?
- 1 1
-
2019-07-23 10:06
A gdzie są Obywatele RP? (1)
Wrócili autokarami do Rosji?
- 4 1
-
2019-07-23 10:47
Czekają na rozkazy Jarosława
Przecież każdy wie, że to podstawiona przez niego kukła do bicia
- 2 2
-
2019-07-23 10:30
Paweł będzie ?
- 0 2
-
2019-07-23 08:16
(1)
Dlaczego niemiecki? TVN można nazywać polskim, w pewnym momencie francuskim, teraz amerykańskim, ale niemiecki nigdy nie był.
- 21 9
-
2019-07-23 08:51
Uważaj,bo leming zrozumie... Dla niego jest niemiecki, bo mu to pasuje do wizji świata. A gdy rzeczywistość nie zgadza się z wizją, to tym gorzej dla rzeczywistości.
- 11 6
-
2019-07-23 08:53
Bo ruskie finansują TVN
- 6 9
-
2019-07-23 09:09
Ile rosyjski TVN płaci za przyjscie? (1)
Rozliczenie jak zwykle w bramie po marszu ?
- 9 5
-
2019-07-23 09:30
Teraz już nie ma listy
Ten sam wypłaca co zawsze
- 5 1
-
2019-07-23 09:31
TVN nie jest niemieckie. To jest stacja amerykańska. (3)
- 6 8
-
2019-07-23 09:46
Amerykański jest Discovery który ma 20% udziałów w TVNie (1)
80% mają rosjanie, a dokładnie rosyjski fundusz zarejestrowany w USA
- 5 3
-
2019-07-23 11:09
Który fundusz, kłamco?
- 1 3
-
2019-07-23 09:47
Czyli żydowska.