- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (178 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (252 opinie)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (729 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (67 opinii)
- 5 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (150 opinii)
- 6 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (104 opinie)
Szansa na odcinkowy pomiar prędkości na obwodnicy
Po kilku latach przerwy wraca temat odcinkowego pomiaru prędkości na obwodnicy Trójmiasta. Urządzenia rejestrujące prędkość miałyby się pojawić między Matarnią a Owczarnią, a środki na ich instalację mają pochodzić z Krajowego Planu Odbudowy.
Inspekcja do wniosku się przychyliła i wpisała trójmiejską obwodnicę na listę potencjalnych miejsc, gdzie odcinkowy pomiar prędkości mógłby ruszyć. Po dwóch latach analiz okazało się jednak, że trasa S6 jest... zbyt bezpieczna i na montaż kamer nie może liczyć.
Plany drogowców: nawierzchnia na obwodnicy, usterki na Trasie Kaszubskiej
Teraz, po kilku latach przerwy, temat znów wrócił, a o odcinkowy pomiar prędkości na obwodnicy upomniał się poseł Patryk Gabriel z Koalicji Obywatelskiej w interpelacji skierowanej do Ministra Infrastruktury Dariusza Klimczaka. W piśmie skierował do ministerstwa dwa pytania:
- Czy istnieją plany wprowadzenia na obwodnicy Trójmiasta systemu odcinkowego pomiaru prędkości? Jeśli tak, to w jakim terminie i w jakich jej częściach?
- Ewentualnie jakie inne działania planowane są w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników tej uczęszczanej drogi?
Jest szansa, finansowanie z KPO
Na pismo odpowiedział Paweł Gancarz, podsekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury. Jak podkreślił, instalacja nowych urządzeń rejestrujących prędkość, w tym odcinkowych pomiarów prędkości, przewidziana jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy.
- Ze środków KPO finansowane są wyłącznie nowe lokalizacje i urządzenia rejestrujące planowane do instalacji na drogach krajowych zarządzanych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. W przypadku odcinkowych pomiarów prędkości dotyczy to głównie lokalizacji na ciągach autostrad i dróg ekspresowych. Wśród rozważanych do realizacji lokalizacji są również urządzenia na tzw. istniejącej obwodnicy Trójmiasta (ciągu dróg ekspresowych S6 i S7), m.in. pomiędzy węzłami Gdańsk Lotnisko a Gdańsk Owczarnia - czytamy w odpowiedzi na interpelację poselską.
Jak tłumaczy przedstawiciel ministerstwa, ostateczna lista zadań zostanie wyłoniona w toku procedury składania wniosku w naborze ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
Bezpieczeństwo poprawi Obwodnica Metropolitalna
Gancarz odniósł się też do drugiego pytania, dotyczącego planowanych działań, które mają zwiększyć bezpieczeństwo kierowców na obwodnicy. Zdaniem ministerstwa ma je poprawić m.in. trwająca budowa Obwodnicy Metropolitalnej.
- Z uwagi na obecną sytuację na istniejącej obwodnicy Trójmiasta do realizacji przez Ministerstwo została skierowana budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej. Inwestycja ta znajduje się już w realizacji, przewidywane zakończenie budowy jest na 2025 r. Jej zadaniem jest m.in. odciążenie ruchu, szczególnie od pojazdów przejeżdżających tranzytem i przekierowanie ich na nowy ciąg drogi ekspresowej. Jednocześnie pragnę wskazać, że w ramach budowy Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem na obwodnicy Trójmiasta realizowany jest system zarządzania ruchem, który po uruchomieniu pozwoli m.in. skutecznie informować użytkowników o warunkach ruchu, utrudnieniach, robotach drogowych itp. - dodał.
Wypadek na obwodnicy na wysokości Kowal (46 opinii)
Od redakcji: Jak wyjaśnia Wojewódzkie Stanowisko Koordynacji ratownictwa zderzyły się 2 samochody, na miejscu są 2 zastępy straży pożarnej.
Od redakcji: Jak wyjaśnia Wojewódzkie Stanowisko Koordynacji ratownictwa zderzyły się 2 samochody, na miejscu są 2 zastępy straży pożarnej.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-01-31 07:03
Ok, ale razem ze zmiennym limitem prędkości. (42)
Sam pomiar nic nie da, w godzinach szczytu i tak nie da się jechać 120. W godzinach szczytu ograniczenie do 90 i będzie mniej wypadków.
- 94 248
-
2024-02-01 04:32
Skąd takie rozumowanie???
Może przestań jeździć jak ci za szybko... Proponuję wrócić na rower z takimi rewelacjami...
- 1 0
-
2024-01-31 22:02
Tusk już działa
Bardzo ważna sprawa. Miliony na radary zamiast na łatanie dziur w drogach. Logika wariata. Pewnie Szczurek z Gdyni maczał w tym swoje racice.
- 0 0
-
2024-01-31 20:51
Odcinkowy pomiar prędkości
Odcinkowy pomiar prędkości nic tu nie poprawi ,po prostu powinno być więcej pasów w jedną i drugą stronę co by się nie korkowalo jak jakiś samochód się popsuje
- 0 1
-
2024-01-31 12:32
Lepiej zabrać się za szeryfów środkowego pasa, jadą po 80 - 90 kmh i blokują środkowy pas (3)
- 6 6
-
2024-01-31 13:40
Tam, gdzie jest środkowy pas (2)
spokojnie możesz wyprzedzić lewym. A ten jadący środkowym może kogoś wyprzedza, np. tira
- 5 1
-
2024-01-31 16:58
Nigdy obwodnicą nie jechałeś? (1)
Przecież na środkowym pasie często są auta nawet gdy na prawym jest pusto a prawo o ruchu drogowym mówi jasno że o ile to możliwe trzeba zająć prawy pas.
- 2 0
-
2024-01-31 19:38
Dokładnie
A jak są 3 pasy ruchu to można wyprzedzac prawym pasem (poza terenem zabudowanym)
- 2 0
-
2024-01-31 11:47
Prędkość nie jest tutaj przyczyną
Nastawiać kamery mierzące odległość między samochodami i karać internetowo. Gdyby taki pomiar zrobili przez godzinę to myślę, że spokojnie ukarali by z 10tys kierowców. Przez miesiąc mamy problem rozwiązany jak by się posypało kilka set tysięcy mandatów.
- 8 0
-
2024-01-31 09:56
To 90 i tak niewiele da, jeśli
ludzie będą dalej jechać innym na zderzaku.
- 7 0
-
2024-01-31 08:59
w godzinach szczytu to mozna obnizyc do 50. szybciej nie polecisz
- 2 0
-
2024-01-31 07:54
Raczej zmiennym limitem prędkości w górę (7)
To droga bezkolizyjna, zabezpieczona barierami energochłonnymi, więc podczas dobrych warunków pogodowych i minimalnego ruchu powinno tam pokazywać nawet 140.
- 11 23
-
2024-01-31 08:02
Proponuję 200. (6)
Jeszcze za mało hałasu i spalin.
- 12 23
-
2024-01-31 08:25
200 to uczciwa wartość (5)
tym bardziej że przykład Niemiec pokazuje, że nawet bez limitu prędkości większość jedzie maksymalnie 140km/h. U nas też na drogach ekspresowych mało kto jeździ ponad 140. Danie limitu 200km/h żeby fotoradar karał tylko prawdziwych piratów drogowych, jest dobrym rozwiązaniem
- 18 19
-
2024-01-31 11:35
Czyli jak ktoś dostanie za przekroczenie o 10km/h proponowanych 200km/h to będzie prawdziwym piratem?
- 0 0
-
2024-01-31 08:27
Oczywiście. Ustawić limit powyżej mojego łamania prawa :) (3)
To może jeszcze zróbmy jak w Niemczech, że powyżej pewnej prędkości, OC nie obowiązuje i płacisz sam, a także odpowiadasz za każdy wypadek ze swoim udziałem?
- 16 10
-
2024-01-31 10:13
pan myśli jak jakiś agent ubezpieczeniowy (2)
jak tu pobrać najwięcej składek i wziąć za to jak najmniej zobowiązań...
- 6 7
-
2024-01-31 12:26
To jest normalne.
Nikt nie będzie brał odpowiedzialności za Twoje łamanie prawa.
Tylko w Polsce mamy jakieś cuda, gdzie można wymusić pierwszeństwo na jadącym 150 w terenie zabudowanym.- 8 0
-
2024-01-31 11:32
To akurat nie jest myslenie agenta ubezpieczeniowego
Agent nie bierze na siebie zobowiązań - to jest rola zakładów ubezpieczeń, które są przez Agenta reprezentowane.
Agent bierze na siebie (zgodnie z zapisami Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń) analizę potrzeb klienta i odpowiada za zaproponowany zakres ubezpieczenia.- 6 0
-
2024-01-31 07:32
W godzinach szczytu nie da się jechać nawet 90. (1)
Chyba, że masz na myśli jazdę przez 90 minut jazdę od Osowej do Chyloni. Tyle wczoraj mi to zajęło po pracy.
- 22 1
-
2024-01-31 12:48
Jedz PKM
Taniej, książkę poczytasz, szybciej!
- 3 3
-
2024-01-31 07:45
Większy problem niż prędkość
To brak należytych odstępów między samochodami
- 30 1
-
2024-01-31 07:14
"w godzinach szczytu i tak nie da się jechać 120" (20)
Ale jak jest ruch to sam mówisz, że się nie da jechać 120 więc po co to ograniczenie do 90. Poza tym jak by po obwodnicy jeździło więcej patroli to by się uspokoiło towarzystwo.
- 41 9
-
2024-01-31 08:13
Nie (19)
Żeby było płynniej. Niższa prędkość to więcej samochodów można upchać i uniknie się korków. Zasada stara jak świat
- 18 38
-
2024-02-01 05:46
Jak więcej?
Im wolniej samochód się porusza tym więcej zajmuje czasoprzestrzeni. Powierzchnia (lub objętość) x czas.
- 1 0
-
2024-01-31 08:42
Jeżeli drogowcy mają takie podejście i tego uczą na studiach to nie wróży nam to nic dobrego. (12)
- 9 6
-
2024-01-31 10:17
To miasto nie odrabia lekcji (1)
Zobacz Spacerową, niech robią ten Tunel pod Pachołkiem i Nową Spacerową i połączenie z Płażyńskiego to ruch się uspokoi
- 3 6
-
2024-01-31 12:12
Tak jak się uspokoił po zbudowaniu tunelu pod Wisłą?
- 5 3
-
2024-01-31 08:53
(9)
Wiadomo, najszybciej się jedzie startując jak do wyścigu na ćwierć mili i hamując w ostatniej chwili przed zderzakiem poprzedniego pojazdu.
Do tego każdy wie, że taka jazda jest ekonomiczna i ekologiczna, nie to co toczenie się w sznurku 50km/h.- 11 7
-
2024-01-31 10:28
Kolejny znafca. (8)
Szybciej się jeździ, jak jedzie się szybciej. Czyli jadąc 120km/h jedzie się szybciej niż jadąc 90 km/h. Wydaje się oczywiste, ale chyba niektórzy tego nie rozumieją. To o czym piszesz, czyli hamowanie przed następny samochodem, wynika z wymuszenia pierwszeństwa przez samochód wjeżdżajacy z prawego pasa. Niestety, ale problemy wynikają z braku umiejętności jazdy kierowców, którzy uważają że mogą wymusić pierwszeństwo, bo chcą wyprzedzić ciężarówkę, podczas gdy sami jadą o 5km/h więcej.
- 6 24
-
2024-01-31 15:56
Szybciej się jeździ jak droga jest pusta. Jak nie jest pusta jeździ się nieszybciej.
- 3 0
-
2024-01-31 12:11
Następny, co "mam dużo na liczniku, to szybko jadę". (3)
Więcej religii zamiast matematyki, co może pójść źle?
- 9 5
-
2024-01-31 12:43
Jeździj 5 na godzinę to będzie super bezpiecznie. (2)
- 3 6
-
2024-01-31 13:38
Wystarczy że wszyscy będą jechać w tym samym tempie. (1)
Rozumiem, że jak masz prawko od miesiąca, wydaje Ci się, że jak wyprzedzasz jak i**ota, szarpiesz i zmieniasz pasy, to jedziesz szybciej, ale to powinno mijać z doświadczeniem.
- 3 1
-
2024-01-31 15:25
Nie rozśmieszaj mnie. Prawko od miesiąca...
Może ty masz za długo i przespałeś zmianę w drogach i samochodach. Jak robiłeś 40 lat temu, to rzeczywiście inny samochód na drodze jest wydarzeniem.
Mam prawo jazdy od kilkunastu lat i zrobiłem setki tysięcy kilometrów. Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy normalna jazdą z dopuszczalne prędkością, a powolnym pyrakniem to znaczy że nie znasz się na zegarku.- 1 4
-
2024-01-31 11:01
(2)
A jak niby ma ktoś wjechać skoro wszyscy pędzą 120/h? Zwolnij, ustąp pierwszeństwa wjeżdżającemu na obwodnicę to wtedy nie będzie stłuczek,.
- 10 6
-
2024-01-31 11:49
120 km/h na lewym pasie. (1)
Na prawym jest zawsze mniejszą prędkość ze względu na ciężarówki. Co do wjeżdżania na obwodnicę to oczywiście trzeba zrobić miejsce, ale nie wpuszczać. Pas rozbiegowy jest po to żeby się rozpędzić do prędkości prawego pas i spokojnie wjechać.
- 13 0
-
2024-01-31 14:17
Tak , szczególnie jak włączasz się do ruchu na Chwarznie w kierunku Chyloni
- 2 3
-
2024-01-31 08:27
Więcej samochodów da się upchać? (4)
Czyli rozumiem że dla Ciebie istotna jest ilosć samochodów na metr kwadratowy jezdni, a nie przepustowość. Jak będą stać to w ogóle będzie ich najwięcej.
- 33 13
-
2024-01-31 10:35
Wzorek jest trochę bardziej skomplikowany. (3)
Bo bezpieczna odległość przy dużych prędkościach wymusza zmniejszenie przepustowości. No chyba że niezależnie od prędkości wszyscy sobie siedzą na zderzakach, wtedy z kolei ma się dwa razy dziennie karambol na obwodnicy paraliżujący całą okolicę :)
- 24 1
-
2024-01-31 12:30
Bezpieczna prędkość przy 120km/h to 60 m dla 90 45m. (2)
Na odcinku zakładając 5m na samochód.
Setny samochód od początku jest oddalony o:
6,5 km dla 120km/h, co oznacza że dojedzie w 3.25 minuty
5km dla 90, co oznacza że dojedzie w 3.33 minuty.
Zatem z prostego rachunku wynika że dla 120km/h mas większą przepustowość.- 7 6
-
2024-01-31 13:35
Jak Ci bezpieczna odległość wyszła liniowo, kiedy droga hamowania rośnie z kwadratem prędkości? (1)
Jeżeli bezpieczna odległość przy 90km/h to 45m, to przy 120 rośnie do 80m.
- 7 6
-
2024-01-31 15:21
Zapraszam do zapoznania się z kodeksem
Artykuł 19
"Kierujący pojazdem podczas przejazdu autostradą i drogą ekspresową jest obowiązany zachować minimalny odstęp między pojazdem, którym kieruje, a pojazdem jadącym przed nim na tym samym pasie ruchu. Odstęp ten wyrażony w metrach określa się jako nie mniejszy niż połowa liczby określającej prędkość pojazdu, którym porusza się kierujący, wyrażonej w kilometrach na godzinę. Przepisu tego nie stosuje się podczas manewru wyprzedzania."- 6 1
-
2024-01-31 11:12
od czapy (7)
Super pomysł! Akurat na tym odcinku, samochody na obwodnicy, zwłaszcza w kierunku Gdyni, raczej pełzają niż pędzą.
No chyba, że kary będą dotyczyły prędkości poniżej 40 km/h, wówczas inwestycja szybko się zwróci.- 225 21
-
2024-01-31 19:57
Bez sensu (2)
że kasę z KPO chcą teraz na takie coś "przepieprzyć".
Znowu, tak jak było za poprzednich rządów PO-PSL, pojawią się setki fotoradarów w kompletnie bezsensownych miejscach byle tylko nabijać kasę do budżetu i kosić kierowców. Taka maszynka do zarabiania kasy. Dobrze że później PiS większość tych fotoradarów polikwidował, zostawił tylko w tychże kasę z KPO chcą teraz na takie coś "przepieprzyć".
Znowu, tak jak było za poprzednich rządów PO-PSL, pojawią się setki fotoradarów w kompletnie bezsensownych miejscach byle tylko nabijać kasę do budżetu i kosić kierowców. Taka maszynka do zarabiania kasy. Dobrze że później PiS większość tych fotoradarów polikwidował, zostawił tylko w tych miejscach gdzie to miało sens i wpływało na bezpieczeństwo. Teraz w wykonaniu obecnego rządu znowu będzie skok na kasę kierowców.
Co z tego że w jednym miejscu obwodnicy będzie odcinkowy pomiar jak w pozostałych miejscach nadal będzie niebezpiecznie? Moim zdaniem bardziej sensowne byłyby nieoznakowane radiowozy, jeżdżące codziennie i wyłapujące piratów na możliwie jak najdłuższym odcinku całej obwodnicy.- 4 2
-
2024-01-31 20:50
Uwielbiam te żale szybkich i wściekłych (1)
Jest ograniczenie to się do niego stosuj. A jeśli dresiarska mentalność ci na to nie pozwala, to płać i nie jęcz. Ja jakoś przez całe życie nie zapłaciłem mandatu za przekroczenie prędkości. Da się? No to noga z gazu zanim kogoś zabijesz.
- 4 2
-
2024-02-01 08:33
A tymczasem kolejny dzień i od rana obwodnica stoi po karambolu
Bo przepisy są dla zgredów ze słabym refleksem, a ich egzekwowanie, jak wynika z ankiety, zupełnie niepotrzebne
- 0 2
-
2024-01-31 17:52
Taki pomysł popieram.
- 1 0
-
2024-01-31 13:13
Dlatego, niech se tam postawią ;)
- 1 0
-
2024-01-31 12:51
Dokładnie
- 2 0
-
2024-01-31 12:31
Niestety poprawy szybko nie będzie bo mirbud i kobylarnia mają olbrzymie opóźnienia
Tyle czasu już mamy problemy na węźle z obwodnicą południową i nic konkretnego tam się nie dzieje, tylko piach przerzucają. W lublewie na węźle tak samo. Budimex dla odmiany na odcinku od żukowa już estakady stawia i beton leje. Powinni przerwać tą farsę i dać dla budimexu budowę to byłaby szansa że w ogóle będzie to ukończone.
- 8 0
-
2024-01-31 11:04
(31)
Przede wszystkim powinny być kamery i patrole wyłapujące jeżdżących na zderzaku. Za to należą się srogie mandaty. Nie może być tak, że mały samochodzik jedzie prawym pasem 90/h i za nim tir prawie go miażdży. Do czepiających się dlaczego tak jedzie, bo nie ma tyle mocy żeby ścigać się z tymi na lewym, a na prawym też ktoś przed nim jedzie, więc nie przyspieszy.
- 232 31
-
2024-01-31 20:33
(1)
dlatego jak ma słabe auto to niech jedzie miastem, a nie celowo utrudnia ruch innym kierowcom. Rząd najpierw powinien przymusowo kazać zdać jeszcze raz egzamin na prawko, bo po trójmieście jeździ wielu takich co w chipsach prawo wygrali
- 0 7
-
2024-01-31 23:21
Odezwał się posiadacz dużego auta i małego czego innego.
- 1 1
-
2024-01-31 19:50
Ja jeżdże 70-80 i ma TIRy w d..ie
- 1 1
-
2024-01-31 14:26
Zmień auto albo jeździj przez miasto. (2)
To nie miejsce dla wszystkiego co porusza się szybciej niż 30km/h
- 3 12
-
2024-01-31 14:45
(1)
Przypominam, że wg przepisów obwodnicą może jeździć wszystko co może jechać powyżej 30 kh/h. Przy obecnym natężeniu ruchu 90/h to jest prędkość optymalna i bezpieczna. Poza tym nie każdy ma takie kompleksy, że musi jeździć potworem o wielkiej mocy, ja tam sobie bardzo cenię mój mały samochodzik, który pali nawet w zimie max 5 l /100
- 11 2
-
2024-01-31 20:40
gratuluje sukcesu życiowego, że Twoje auto pali 5l/100km. teraz całe trójmiasto, może Ci pogratulować
- 1 4
-
2024-01-31 14:00
(4)
to niech jedzie szybciej ewentualnie zapraszam jechac miastem
na obowdnicy w GDA obowiazuje predkosc 120km/h- 2 21
-
2024-01-31 14:40
Na obwodnicy max dopuszczalna prędkość w kilku fragmentach to 120 km/h.
- 7 0
-
2024-01-31 14:23
Drogie dziecko, to nie jest prędkość, która "obowiązuje", tylko prędkośc maksymalna. (2)
- 23 1
-
2024-01-31 20:44
(1)
"Poruszając się za wolno, można np. spowodować zator, zmusić innych kierowców do nagłego hamowania lub wyprzedzania, które stanowi niebezpieczny manewr. " za to powinny lecieć srogie kary na obwodnicy i tyle w temacie.
- 2 2
-
2024-01-31 23:20
90km/h to nie jest z całą pewnością za wolno.
- 1 1
-
2024-01-31 12:55
Fakt to jest też problem, ja ostatnio małym ale szybkim samochodzikiem miałem przebitą oponę więc jakiś czas musiałem jeździć na dojazdówce - jechanie max 80km po obwodnicy z oddechem tirów na plecach nie było miłym doświadczeniem :D
- 8 0
-
2024-01-31 12:06
Zwracam tylko uwagę, że według przepisów ta ciężarówka może jechać w PL wyłącznie max 80 km/h (1)
A więc mały samochodzik może również jechać obwodnicą 80 km/h i nikogo nie hamuje! To, że kierowcy ciężarówek jeżdżą 90 - 93 km/h to zwykłe macanie prawa i nikt z tego powodu nie może czuć się zmuszany do szybszej jazdy!
- 30 3
-
2024-02-01 10:22
d**il
- 1 0
-
2024-01-31 12:00
(1)
ja bym zaproponował policji czynny udział w ruchu drogowym a nie stanie na zjeździe do Ikea i suszenie codziennie.
Może czas wziąć się za tiry nagminnie siedzące jeden za drugim bez odstępu na zderzaku naczepy, te wyprzedzające a przede wszystkim te z taflami lodu na naczepach które spadają na drogę w zimę!!!!!- 31 3
-
2024-01-31 12:55
+/-
Z taflami zgoda
Jestem za tym żeby prędkości i odstępów pilnowały maszyny codziennie na całym odcinku. Policjanci mają co robić i nie narzekają ani na nadmiar czasu, ani wyposażenie, ani tysiące chętnych- 11 3
-
2024-01-31 11:35
żeby auto nie mogło jechać przepisowego 120 musi być szrotem więc jego miejsce jest na złomowisku a nie na obwodnicy (11)
jeśli osoba prowadząca auto nie czuje się na siłach jechać 120 to raczej nie powinna w ogóle prowadzić bo stwarza zagrożenie dla innych uczestników ruchu!
- 24 57
-
2024-01-31 20:34
hehe po ilości minusów widać ile osób zalicza się do tego wybitnego grona januszy prawego pasa
- 1 3
-
2024-01-31 18:11
Po prostu nigdy nie jechałeś samochodem z mocą
< 80 koni, zapewne nawet nie 100
- 2 5
-
2024-01-31 15:06
ale jesteś kozak
- 3 0
-
2024-01-31 14:53
am stwarzasz zagrożenie przecież ograniczenie do 120 oznacza, że jest to maksymalna prędkość, z którą można się poruszać. Kolejny, który znalazł prawko w czipsach
- 9 2
-
2024-01-31 14:37
Nie stwarza zagrożenia.
- 3 1
-
2024-01-31 12:12
W Gdyni jest 100, nie 120, to raz (3)
dwa - nie ma obowiązku jechania 120, to nie jest znak nakazu wbrew temu, co sugerujesz.
- 40 2
-
2024-01-31 14:01
(2)
za wolno tez nie moze jechać!!
- 9 10
-
2024-01-31 14:49
Owszem, ale 90 to nie jest za wolno
- 18 0
-
2024-01-31 14:38
Dolna granica to 40 km/h.
- 9 4
-
2024-01-31 12:10
Jeżeli jesteś tak słabym kierowcą, że jadący przepisowo samochód stwarza dla Ciebie zagrożenie (1)
To może pora zrezygnować z prowadzenia samochodu?
- 47 12
-
2024-01-31 16:56
jadący na zderzaku, to nie jest jadący przepisowo !!!
A gdzie odpowiednia odległość ?
- 10 1
-
2024-01-31 11:32
racja (2)
ten mały samochodzik powinien jechać szybciej!
- 15 35
-
2024-01-31 15:04
ten mały
ma niemoc, bo mały. Wiadomo, że małym nie pohasasz
- 1 4
-
2024-01-31 12:08
Przede wszystkim tir powinien jechać 80.
A samochodzik może jechać 90, dlaczego by nie. Na gdyńskim odcinku jest w ogóle ograniczenie do 100, więc to 90 wcale nie jest dużo poniżej.- 33 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.