- 1 Pod prąd uciekał przed policją (167 opinii)
- 2 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (496 opinii)
- 3 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (61 opinii)
- 4 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (507 opinii)
- 5 Wyręby w TPK mimo sprzeciwu społecznego (136 opinii)
- 6 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (296 opinii)
Zapomniany tunel ze stojącą wodą
W tunelu pod torami kolejowymi przy węźle Kliniczna ciągle stoi woda. Chodzę tamtędy od ponad dwóch i pół roku i problem ten występuje nieprzerwanie - skarży się pan Maciej, czytelnik Trojmiasto.pl.
Tunel przemierzam od ponad dwóch i pół roku. Wiosna, lato, jesień, zima i problem ten występuje nieprzerwanie. Po opadach deszczu czy śniegu regularnie przez kilka dni utrzymuje się tam woda. Czasami nawet najmniejszy opad sprawia, że tunel jest zalewany.
Niekiedy poziom był tak wysoki, że trzeba było tunel obchodzić górą, pokonując nasyp kolejowy, po którym biegną tory.
W tygodniu między 22 a 26 czerwca, pogoda była znakomita, było sucho, a mimo to woda zalegała.
W kolejnym tygodniu postanowiłem to udokumentować i każdego dnia roboczego robiłem zdjęcia. Woda stała w poniedziałek, wtorek, środę i pół czwartku. Po południu w czwartek woda ustąpiła i w piątek problem na chwilę zniknął. Do kolejnego opadu deszczu.
Jest lato, ludzie chodzą w letnim obuwiu, w jasnych kolorach, kobiety w sandałach i muszą się wiele natrudzić, by pokonać trasę bez uszczerbku dla obuwia. Niekiedy to się nie udaje.
Może trzeba tam wybudować pomost, skoro odpływ wody nie działa poprawnie?
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie (259) ponad 10 zablokowanych
-
2020-07-07 09:45
Jak żyć?
- 5 3
-
2020-07-07 09:58
To nie jest tunel pod torami
tylko pod drogą Marynarki Polskiej zaraz przy przystanku tramwajowym Twarda. Więc właścicielem chyba nie jest PKP?
- 5 5
-
2020-07-07 10:01
Zasypać tunel .
Niech ludzie chodzą przez tory .
Teraz są modne przecież przejścia naziemne.- 3 4
-
2020-07-07 10:03
To wina dudy
To wina dudy, nie dba o kraj
- 7 2
-
2020-07-07 10:07
Teraz są ważniejsze sprawy
Pani Prezydent musi jeździć po innych miejscowościach bo kampania
- 9 4
-
2020-07-07 10:23
Znowu piesi jak szczury w tunelach!
A tam powinien być elegancki woonerfik ze strefą gastro i pierwszeństwem dla ruchu rowerów przez torowisko! Kompletnie nie czujecie europejskich trendów!
- 5 1
-
2020-07-07 10:40
Obejscie
Przeciez jest mozliwosc przejscia nie przez tunel tylko chodnikiem... jest miejsce dla pieszych i rowerzystow.
- 6 1
-
2020-07-07 10:52
Tam woda była zawsze
Od kiedy ten tunel powstał woda zawsze tam stała. Zalewa go regularnie i nikt z tym nic nie robi.
Tylko czekać, aż to się zapadnie/zawali, ale może o to chodzi.- 7 1
-
2020-07-07 11:19
40 lat minęło
La la la, oj pamiętam za dzieciaka jaka to była wyprawa, skoki po ceglach jak przez jezioro lawy...
Ubierz inne buty, a nie białe najki/kozaczki to nie będziesz miał problemu....kiedyś inaczej sie załatwiało takie sprawy (uwaga szok) zkrzykiwalo się kilku chłopa i zwykłą miotlą "przepychalo" się wodę dalej by koleżanki/żony miały bezpiecznie, ale dzisiaj same wygodnickie burzuje/prezesi, a co on się będzie brudził-nie jego...
I moze słusznie... Ja inne pokolenie-gdzie wszystko było "nasze" a o swoje się dba.
Kiedys mozna było obejść te jezioro przez peron i prosto do pengatonu dojść, ale zamknęli go, tory wygrzebali.. Eh u nas nic się nie opłaca (a moze wlasnie bardziej się opłaca zlikwidować linie służącą mieszkańcom, bo za teren na końcu--przy stadionie, utarguje się mega kasę, dodam że kasa już nie dla ludzi)- 7 2
-
2020-07-07 11:22
To idz chodnikiem
A nie tunelem... Na prawo jest chodnik i droga rowerowa..mozna obejść jezioro
- 3 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.