- 1 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (151 opinii)
- 2 Coraz więcej domów pływających na wodzie (31 opinii)
- 3 Po karach na 1 mln zł twórcy Fali zabrali głos (222 opinie)
- 4 Reklamują nagrobki z samochodu bo mogą? (137 opinii)
- 5 MTM dokończy drogę rowerową na Rolniczej (97 opinii)
- 6 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (157 opinii)
Kilka dni temu wszyscy kupcy i właściciele kamienic zlokalizowanych przy ul. Świętojańskiej w Gdyni otrzymali zaproszenia na spotkanie. Wyglądały intrygująco. Można się było z nich dowiedzieć, że niewymieniona z nazwy grupa specjalistów od marketingu pracuje nad zupełnie nowym wizerunkiem ulicy. Na fioletowej kartce widniał napis "Swietojanska.pl" i slogan "Styl miasta".
Pomożemy wam
Na spotkanie przyszło około 30 przedsiębiorców. Dwóch młodych ludzi
przedstawiło im prezentację, z której dowiedzieli się, że pewna mało znana firma postanowiła zająć się promocją ul. Świętojańskiej, tak aby stała się ona marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale i w Europie.
- Świętojańska ma prawie półtora kilometra długości, prawie 300 biur i ponad sto sklepów - mówił jeden z nich, Michał Domański. - Potencjalnie może to być największy pasaż handlowy w naszym kraju.
Młodzi biznesmeni zaprezentowali całą gamę pomysłów na promocję ulicy, która miałaby ściągnąć na nią klientów. Na początek uruchomili stronę internetową swietojanska. pl, na której mają się reklamować przedsiębiorcy, którzy mają tam swoje sklepy. Ale to dopiero początek.
Skąd jesteście?
Mówili też o wspólnej dla całej ulicy karcie rabatowej, ogłaszaniu przecen w tym samym czasie i wielu innych pomysłach marketingowych. Ujawnili, że reklama na stronie internetowej kosztować ma 100 zł.
Kupcy byli nieufni. Dopytywali się, kim są młodzi ludzie i kogo tak naprawdę reprezentują.
Rozgorzała dyskusja, która skończyła się konkluzją, że
największym problemem ulicy nie jest w tej chwili jej promocja, ale brak miejsc parkingowych.
- To przedsięwzięcie komercyjne. Z tego też powodu miasto nie może się do niego przyłączyć - powiedział prezydent Gdyni Wojciech Szczurek, kiedy zapytaliśmy go, co myśli o przedstawionej przez marketingowców promocji ul. Świętojańskiej. - Jeśli z takim pomysłem przyjdą sami kupcy, jeśli to będzie ich oddolna inicjatywa, to na pewno im pomożemy.
Opinie (47) 6 zablokowanych
-
2006-02-21 07:58
Dlaczego to zdjęcie...
...jest takie krzywe?
- 0 0
-
2006-02-21 07:56
Bylem wdzialem
Bylem na spotkaniu. Miasto nic nam nie daje nie ma planow. Wreszczeie ktos cos zrobi.
- 0 0
-
2006-02-21 07:43
pisze o czym chce
kup se Portalik to tez bedziesz pisał:)
artykuł jest o tym, ze dwóch młodych i kreatywnych kolesiów chce sprzedać parudziesieciu burakom swoją wizje promocji ich kramików poprzez atrakcyjny wizerunek ulicy świetojańskiej jako promotora polskiego i regionalnego, ale nie wolnego od unijnych akcentów, handlu i usług:)
ale baranki ze świetojańskiej nieufne bardziej kombinowały kto za tym stoi:(- 0 0
-
2006-02-21 07:29
www.swietojanska.pl?
przeciez to jakas kpina!
pracuja kilka miesiecy, opracowali strategie na wiele nosnikow i wyskakuja do bogatych kupcow z taka strona, ktora jest na razie ich jedynym osiagnieciem? i nawet to nie jest nawet srednio zachecajace.
litosci! a po co Trojmiasto.pl o tym pisze?
ABONENT:
firma:
NET-KOM POLSKA
ulica:
UL. SWARZEWSKA 58/10,GDYNIA
miasto:
81-059 GDYNIA CHYLONIA- 0 0
-
2006-02-21 07:13
REANIMACJA SWIETOJANSKIEJ?????????
BIZNES NA SWIETOJANSKIEJ ZMIENI TWARZ. DUZO SKLEPOW SPLAJTUJE BO NIE MA KONKURENCYJNYCH CEN I JEST ZLE USYTUOWANYCH. NA SWIETOJANSKIEJ BEDA ROZWIJAC SIE USLUGI GASTRONOWMICZNE TROCHE PAMIATEK TO JESZCZE TEN TYP BIZNESU PRZEZYJE MOZE ????????? BO CENY LOKALI SA POTWORNIE DROGIE. A TE WSZYSTKIE SKLEPIKI UPADNA TEN BIZZNES PRZENIESIE SIE DO MOLI. TAM JEST LATWIEJ ROBIC ZAKUPY . WSZYSTKO ZLOKALIZOWANE W JEDNYM MIEJSCU CENY KONKURENCYJNE I KLIENT OSZCZEDZA DUUUZO CZASUUU. NIE TRZEBA SKONCZYC MARKETINGU ZEBY TO ZROZUMUIEC . PROSTE JAK SZNUREK W KIESZENI. HEHEHEHE
- 0 0
-
2006-02-21 01:06
W Rumi?
Gdzie Ty masz handel w Rumi? Nie wspomnę o zorganizowaniu... Mieszkam w Rumi 19 lat i jakoś tego nie zauważyłam. Ośweić mnie proszę, bo póki co jeżdżę na zakupy do Gdyni i to właśnie na Świętojańską.
- 0 0
-
2006-02-20 23:36
Rumia rulez !!!
Wychodzi gdyńska niekompetencja i sobiepaństwo. To już u nas w Rumi jest lepiej zorganizowany handel.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.