Głosowanie za cofnięciem podwyżki biletów
19 sierpnia 2022
(129 opinii)
Kasy samoobsługowe to duże ułatwienie w sklepach spożywczych, zwłaszcza gdy mamy małe zakupy. Co jednak, gdy przez przypadek nie zapłacimy za jeden z produktów i zorientujemy się dopiero w domu? Okazuje się, że oddanie za niego pieniędzy nie jest takie łatwe, co opisuje nasz czytelnik, pan Piotr. Oto jego list.
2022-07-23 15:18
Jest dużo problemów po pierwsze musimy znać nazwę pieczywa które bierzemy ostatnio wziąłem bułki ale nie wiedziałem jak się nazywają to odłożyłem po drugie lekkie rzeczy nie zawsze chce skasować Wpłatomaty w urzędach to jeszcze większy horror.Widzialem jak kobiecie nie wydał znaczka czy pokwitowania więc lepiej wróćmy do normalności i nie "ulepszajmy" życia na siłę
2022-07-23 15:23
znany z chin social rating
2022-07-23 15:26
Bo to juz dla niego poziom nie osiągalny :) Wiec moze powinienes robic zakupy z jakąś pomocą która ma przynajmniej poziom inteligency wyższy od meduzy nap 5 letnie dziecko ?
2022-07-23 16:32
ten co wpuszcza na rynek te samoobsługowe kasy i automaty bo naprawde nie od naszego myslenia zależy czy działają czy nie ! są niestety takie przypadki że nic nie wymyslisz bo poprostu zawodzą i nie działają albo działają nam na nerwy
2022-07-23 16:59
Ja jak wcnhodzę do takiego sklepu i slyszę te komunikaty z tych kas to czuję sie jak filmie,, seksmisja.....weż pigułkę ,weż pigułkę....
2022-07-23 17:27
Jak kasa mi mówi odbierz paragon to mówię jej nie! Ja tu rządzę
2022-07-24 12:45
To z Lidla nie wyjdziesz. Musisz potem mieć paragon aby otworzyła się bramka:-)
2022-07-23 22:28
więc meduzy i 5 letniego dziecka nie dogonisz intelektualnie nigdy
2022-07-23 16:21
2022-07-23 16:56
Zapomnij o normalności.Niedługo będziesz miał wszczepiony chip i wszystko będą o tobie wiedzieć....nawet kiedy sr..............sz i ruch...............sz
2022-07-23 17:35
i jakoś nie ma i nie ma tych chipów.
2022-07-23 17:45
2022-07-24 11:15
Nosisz przy sobie urządzenie które zbiera o tobie wszystkie dane w większości za twoim własnym pozwoleniem.
2022-07-24 15:20
Już o tym wiedzą.
Tylko Ty myślisz ze nie wiedzą
2022-07-27 15:34
Teorie spiskowe niektórzy rozumieją dosłownie zakoduje coś na ten niby chip
Może sprawi że wierzący w te durnoty zaczną myśleć
2022-07-23 17:44
2022-07-25 09:04
2022-07-23 18:33
Nie mam z nimi żadnych problemów, jak coś jest nie tak wystarczy poprosić kogoś z obsługi, zdarza mi się to na tyle rzadko, że nie jest warte wspominania. A nawet jeśli, to prędkość samodzielnego skasowania się przebija te drobne problemy. Często widzę kilkuosobową kolejkę do zwykłej kasy i gdy kończę się pakować, to ta kolejka stoi w tym samym miejscu co była. No ale rozumiem, zawsze to mniej pracy jak ktoś przejedzie kodem przez czytnik.
2022-07-24 12:34
Klient wykonuje samodzielnie pracę kasjerki w sklepie, nie trzeba tyle kasjerek i płacić im
2022-07-24 14:13
Cokolwiek za tym stoi, mnie to odpowiada. Jak ktoś woli stać w kolejce ale być obsłużonym, to jego sprawa.
2022-07-23 21:46
W dyskontach dla motłochu nie spodziewałbym się fajerwerków.
2022-07-24 10:00
Nie wiedziałem, że Carrefour jest taki elitarny
2022-07-25 09:59
jest bardzo drogi i z wszsystkich sklepów tego typu u nich najczesciej sa rozbierznosci pomiedzy cena na półce a cena przy kasie! ale to chybanie robi z niego sklepu elitarnego, co?
2022-07-24 11:14
We Włoszech na tych kasach też był problem. Najbardziej dopracowane ma Rossmann, samemu można usunąć produkt, który nabił się podwójnie. W Biedronce jest miła obsługa wspierająca, a w Lidlu jest jak w Lidlu.
2022-07-25 08:48
Akurat w Lidlu rozwiązali to lepiej niż w Biedronce, bo mają dedykowanego pracownika do pomocy klientom. I raczej się nie nudzi. A w Biedronce musi podchodzić kasjerka, co powoduje, że kolejka rosnie i przy kasie zwyklej i samoobsługowej. No, ale przynajmniej trochę ruchu ma ;-)
2022-07-24 11:14
No dobrze, to jakim epitetem - zacny kliencie szeregowego hipermarketu - teraz Pana/Panią obdarować?
2022-07-24 02:21
problemy to chyba trzeba miec z głową żeby jeść to ich "pieczywo"
2022-07-24 09:21
Kupował?
2022-07-24 12:29
To jest właśnie materializacja marzeń o artifical intelligence, która wszystko za nas zrobi, a człowiek będzie tylko leżeć do góry brzuchem z piwkiem...
Zaprawde powiadam wam, że "walka" z fochami komputera i systemu jest bardziej wkurzająca (i angażująca więcej osób) niż zrobienie prostej czynności samemu używając może jednej bilionowej części naszej naturalnej inteligencji...
Świat idzie w nieznanym kierunku ze skrajności w skrajność
2022-07-24 22:30
Jak nie chcesz sobie ulepszać to nie ulepszają, ale masa osób nie ma takich problemów i dla mnie jest to błogosławieństwo, bo idzie mi szybciej niż stanie w godzinnych kolejkach.
2022-07-25 15:43
A ja się nie zgodzę kasy samoobsługowe mocno zmniejszają kolejki a to co najbardziej mnie wkurza w robieniu zakupów to właśnie one bo to prawdziwa strata czasu a wiadomo czas to pieniądz. Zwłaszcza teraz w okresie turystycznym. Kasy samoobsługowe są różne czasem bardziej przyjazne klientowi czasem mniej ale to postęp kiedyś były telefony tylko
A ja się nie zgodzę kasy samoobsługowe mocno zmniejszają kolejki a to co najbardziej mnie wkurza w robieniu zakupów to właśnie one bo to prawdziwa strata czasu a wiadomo czas to pieniądz. Zwłaszcza teraz w okresie turystycznym. Kasy samoobsługowe są różne czasem bardziej przyjazne klientowi czasem mniej ale to postęp kiedyś były telefony tylko stacjonarne i budki telefoniczne dziś mamy komórki i to norma świat idzie do przodu wiadomo że ów kasy mają swoje problemy ale dajmy im się roziwnać. Przykładowo kasy w sklepie Decathlon działaj na zasadzie kodów RFID co ułatwia zakupy gdzy produkty skanują się same wiadomo pieczywo zawsze jest problematyczne. Miałem też taka sytuacje że mama nie zapłaciła za lidlomixa gdyż pojawił się jakiś błąd przy płatności nie miała okularów i nie zauważyła po prostu że wydrukowana została odmowa a nie paragon. Jednakże gdy w domu zauważyliśmy błąd wróciliśmy do sklepu i nie było problemu by dokonać płatności jeszcze raz a obsługa nam podziękowała w końcu to 2500 zł :) ogólnie po prostu uważam że ludzie muszą do nich przywyknąć.
2022-07-25 20:13
Niw da się tego uniknąć. W jednym przypadku nie opłaca się utrzymywać dużej grupy pracowników bo nie ma ich na rynku a podwyżki plac powodują podwyżki cen. W drugim przypadku płaca minimalna powoduje, że tańsze zadania trzeba zautomatyzować, bo ludzie są za drodzy i za mało wydajni
2022-07-26 05:08
Kasy samoobsługowe + zwykłe, z cłowiekiem.
2022-07-26 10:55
Ależ życie trzeba ulepszać, oczywiście tam gdzie to jest racjonalne. Wpłatomat w urzędzie to środek do ograniczenia kolejek więc droga dobra. To że czasem coś pójdzie nie tak nie może zawracać potrzebnego postępu - bo w 1000 innych przypadków zadziała dobrze. W razie błędu trzeba przewidzieć środek i procedurę która pozwoli błąd sprawnie naprawić - ale do tego trzeba też chęci człowieka a z tym bywa różnie jak widać...
2022-07-27 15:30
Ot i tyle
2022-07-23 15:12
2022-07-23 15:56
Tak jak kobieta w szpilkach to zacheta do gwaltu a otwarta furtka na posesje to zaproszenie dla zlodzieja.
2022-07-23 16:43
2022-07-23 17:35
Żebyś się głupio pytał:)
2022-07-24 14:45
który uważa że jak są drzwi, to po to żeby je otworzyć w celu kradzieży wewnątrz.
2022-07-23 17:01
Czemu w szpilkach,ja wolę w skarpetkach a najlepiej w gietrach.
2022-07-23 17:14
2022-07-23 23:19
Rozmiar 48 najlepiej.
2022-07-24 14:46
2022-07-23 17:18
Bo wolniej ucieka? Stuknij się.
2022-07-23 17:36
Napisał nasz wybitny misiowy rozumek:)
2022-07-23 17:41
... I umiejętności wyczuwania ironii. Dlatego na sarkazm się nawet nie pokuszę :)
2022-07-24 09:25
Mistrzu logiki
2022-07-26 10:27
to fakt do stosunku.
2022-07-23 18:25
2022-07-23 21:28
ja sam przekladam kody z piwa i kasuje za szesciopak tyle co za jedno.
2022-07-24 06:48
2022-07-24 11:04
zamien sobie jeszcze kody na olej, i wlej sobie troche do głowy
2022-07-23 19:25
Bo oczywiście korporacje były głupsze niż randomowy użytkownik trojmiasta pl
2022-07-24 12:40
Sieci wliczają w koszty dzienną stratę na potencjalnych nieuczciwych. I tak się opłaca bo mniej trzeba zatrudnić obsługi, a pracownicy najwięcej kosztują, przez horrendalne opodatkowanie pracy u nas
2022-07-23 19:53
Zwykły złodziej a nie ze chcial zapłacić bo zapomniał
2022-07-23 21:09
2022-07-23 21:29
2022-07-23 22:43
Tuskowy złodziej nawet jak go złapią za rękę to jest uczony na PO-wskich konwentach by się nie przyznawać
2022-07-24 07:26
Największej szkoly dla uposledzonych.
2022-07-27 15:06
to jest wkalkulowane w to rozwiązanie. ostatecznie jest to bardziej opłacalne niż zatrudnienie kasjera
2022-07-23 16:52
Przede wszystkim kierownictwa. W każdym sklepie powinna istnieć odpowiednia procedura w takich przypadkach, a pracownicy i ochrona powinni być przeszkoleni, żeby nie było sytuacji takiej jak ta, gdzie panie naradzają się ze sobą przez dwadzieścia minut, a kolejka rośnie, a tak naprawdę czekają, aż klient sam coś wymyśli.
2022-07-23 17:03
proponuję rozstrzelanie. wszystkich. łącznie ze sprzątaczką. bo nie ma procedury na każdy możliwy przypadek, jaki życie może przynieść.
2022-07-23 17:23
Dlatego zaistniała ta sytuacja, bo firma odpowiedzialna za produkt (oprogramowanie kas), nie przetestowała go na taką historię, lub uważała za błąd mało ważny / prawdopodobny. Bywa.
Jednak fascynuje mnie narada 3 pań i zaistniała z tym "szopka". Tu nawet nie trzeba procedur. Jest taki problem, dzwonisz po kierownika sklepu, bierze klienta na
Dlatego zaistniała ta sytuacja, bo firma odpowiedzialna za produkt (oprogramowanie kas), nie przetestowała go na taką historię, lub uważała za błąd mało ważny / prawdopodobny. Bywa.
Jednak fascynuje mnie narada 3 pań i zaistniała z tym "szopka". Tu nawet nie trzeba procedur. Jest taki problem, dzwonisz po kierownika sklepu, bierze klienta na bok i wyjaśnia. A tak delikwent stał 20 minut w centrum uwagi pracowników i klientów, do tego reszta sklepu troszkę przestała funkcjonować. Pisząc prosto z mostu - obsługa sklepu dała ciała.
2022-07-23 17:38
Jeszce powinien kare zaplacic!!
2022-07-24 16:04
Przecież nie został złapany na kradzieży ciekawe że nie wezwali jeszcze policji. Ciekawe jaki werdykt byłby że strony policji.
2022-07-24 23:31
jak ponownie się zdarzy taka sytuacja to wszyscy będą wiedzieć co robić, a pracownicy będą zapitalać jak mróweczki dla szanownego pana mości klienta, co go frustruje, że nagły, nieprzewidziany przez pracowników problem, zmusił do poczekania. To już się więcej nie powtórzy, całujemy stópki. A może gratisik w ramach przeprosin? Kop w 4 litery na do widzenia i wybierz sobie inny sklep. Sieć nie upadnie przez tę stratę.
2022-07-23 17:37
Zacznij od siebie na początek:)
2022-07-23 18:48
To nie jest jakiś wyjątkowy przypadek, ale podstawowe zasady obsługi klienta. Jak to inny forumowicz już napisał: przede wszystkim klientem powinien był zająć się kierownik/menadżer, a nie sklepowy personel, bo personel nie jest od wymyślania rozwiązań i podejmowania samowolnych decyzji. Po drugie sprawa nie ma związku z kasami samoobsługowymi, a
To nie jest jakiś wyjątkowy przypadek, ale podstawowe zasady obsługi klienta. Jak to inny forumowicz już napisał: przede wszystkim klientem powinien był zająć się kierownik/menadżer, a nie sklepowy personel, bo personel nie jest od wymyślania rozwiązań i podejmowania samowolnych decyzji. Po drugie sprawa nie ma związku z kasami samoobsługowymi, a księgowaniem strat, bo ta sytuacja może wskazywać, że tam się nie rozróżnia strat spowodowanych przez klientów, personel, uszkodzenia w transporcie, kradzieże czy przekroczenie terminu ważności. Po trzecie, co oni robią, jeśli towar wpadnie pod regał, a potem znajdzie się po paru miesiącach przy sprzątaniu?
2022-07-24 02:33
jak moja żona znalazłaby się dopiero po paru miesiacach to bym sie z nią rozwiódł :)
2022-07-23 19:01
Jeszcze dodam, że sytuacja jest podobna do takiej, w której była kradzież, a złodziej wyrokiem sądu musi zwrócić wartość ukradzionych rzeczy; w sklepie musi istnieć procedura księgowania takich wpłat.
2022-07-23 17:11
2022-07-23 18:26
2022-07-23 20:24
A skąd wiesz, że jedna z pań nie była kierowniczką? Niestety automatyzacja nie zawsze jest przemyślana i może się zdarzyć, że nikt nie wie, co zrobić w danej sytuacji.
2022-07-23 20:43
Jeśli była, to powinna była przejść odpowiednie szkolenie, a w przypadku, gdy pojawia się nowa, nieznana sytuacja, skonsultować się z przełożonymi. Najważniejsze jest opanowanie sytuacji, do czego tutaj nie doszło.
2022-07-23 20:50
Wiem na pewno, ze 20 minut przestoju sklepu spowodowalo wieksze straty niz to czego ten chlopak zapomnial oplacic. Kasjerka powinna dac mu pudelko tiktakow za uczciwosc i na tym cala ta historia powinna się skonczyc
2022-07-25 00:50
2022-07-24 06:14
Tobie to coś zapewne się pomyliło w głowie ? Osądzasz jak byś był nieomylny w co bardzo wątpię. Na świecie nie ma ideału , zawsze jest jakiś błąd.
2022-07-24 06:58
2022-07-24 11:22
Jeśli by przyszedł tego samego dnia, to by zapłacił. Ponieważ przyszedł następnego, to są problemy, bo tego towaru może już nie być lub może mieć inną cenę. Klient uczciwy, chciał dobrze, personel nie był w stanie pomóc. Kasy są zaprogramowane nie przez personel, kasy fiskalne nie są szufladą z pieniędzmi sprzed lat.Kasy samoobsługowe są super
Jeśli by przyszedł tego samego dnia, to by zapłacił. Ponieważ przyszedł następnego, to są problemy, bo tego towaru może już nie być lub może mieć inną cenę. Klient uczciwy, chciał dobrze, personel nie był w stanie pomóc. Kasy są zaprogramowane nie przez personel, kasy fiskalne nie są szufladą z pieniędzmi sprzed lat.Kasy samoobsługowe są super wynalazkiem, zwłaszcza w sklepach gdzie jest dużo ludzi, wtedy bardziej się opłaca skorzystać z takiej kasy. Czasem się człowiek myli na swoją niekorzyść, a czasem na korzyść. Jak się zorientuję, to już nawet nie wracam. To się wyrównuje, ale nigdy nie pomyliłem się na duże kwoty. W Lidlu zdarzało mi się skasować podwójną ilość bułek, a w Biedronce nie zauważyłem batona wrzuconego do cukierków. Nie robiłem tego specjalnie.
2022-07-24 14:45
2022-07-24 23:21
I coś jeszcze dla panicza? Może zburzymy wszystkie sklepy? Wiesz co by było, gdyby leciały głowy za to, że klient coś spartolił? Byś musiał na żarcie polować, a banknotami to się tylko podcierać, bo pieniądz byłby nie przydatny.
2022-07-25 00:34
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.