- 1 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (436 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (132 opinie)
- 3 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (47 opinii)
- 4 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (499 opinii)
- 5 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (274 opinie)
- 6 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (304 opinie)
Zapomniał zapłacić. Potem już nie mógł
Kasy samoobsługowe to duże ułatwienie w sklepach spożywczych, zwłaszcza gdy mamy małe zakupy. Co jednak, gdy przez przypadek nie zapłacimy za jeden z produktów i zorientujemy się dopiero w domu? Okazuje się, że oddanie za niego pieniędzy nie jest takie łatwe, co opisuje nasz czytelnik, pan Piotr. Oto jego list.
Gdy zobaczyłem więc chłopaka przy samoobsługowej kasie i idącą do niego kasjerkę, od razu pomyślałem: "witaj w klubie, kolego...". Okazało się jednak, że sprawa jest bardziej skomplikowana, niż zatwierdzenie jego pełnoletności.
Nie zapłacił przez pomyłkę, nie zapłaci wcale?
Chłopak opowiedział, że poprzedniego dnia zrobił zakupy, ale za jedną rzecz nie zapłacił. Zorientował się w domu i rano przyszedł do sklepu, żeby dopłacić brakującą kwotę. Super, fajnie, że tacy uczciwi goście się trafiają.
Moja delikatna radość szybko przerodziła się jednak w zaciekawienie, bo do obsługi "zwrotu" potrzebne były trzy pracownice sklepu. Produkt był tego dnia już w innej cenie, co więcej - mężczyzna nie miał już jego opakowania z kodem kreskowym. Nie robił jednak problemu. Widać było, że mu głupio i nie ma kłopotu z dopłaceniem niewielkiej różnicy. Tylko, że... nie mógł tego zrobić.
Cena produktu była, ale liczba w wirtualnym magazynie została zinwentaryzowana. Wynosiła zero sztuk. Sklep zaksięgował stratę, bo zawsze w piątek wieczorem robi podsumowanie danej partii towarów w celu tygodniowych raportów (panie tłumaczyły, że kradzieże to codzienność).
A że nie ma produktu na stanie, to facet nie mógł za niego zapłacić. Nie może przecież kupić czegoś, czego sklep nie sprzedaje. Nie może też oddać - rozpakował, albo zjadł. No i mamy pat.
Chcesz być uczciwy? Musisz się tłumaczyć
Tymczasem kolejka do jedynej w tym czasie wolnej kasy zaczęła rosnąć. Ludzie się zniecierpliwili, ale wszystko słyszeli, więc z zaciekawieniem obserwowali rozwój wydarzeń. W końcu ktoś rzucił: "Chłopie, i na co ci to było? Jakbyś ukradł, to nikt by nie zauważył. A chciałeś być uczciwy i musisz się tłumaczyć!"
Co prawda, to prawda...
Wcześniej pojawił się też ochroniarz i zadeklarował, że sprawdzi, czy zdarzenie widać na monitoringu. Zdążył wrócić zanim mnie skasowano. Okazało się, że na monitoringu niewiele widać. Norma. No i dalej mamy pat - człowiek chce zapłacić, chce być uczciwy, ale pracownicy sklepu nie mają jak przyjąć pieniędzy. Dla właściciela sieci to pewnie całkowicie niezauważalna kwota, a dla naszego bohatera sprawa honoru.
Co robić?
Panie się naradzają, ochroniarz odchodzi. Potem przyciszonym głosem przekazują werdykt chłopakowi, który od 20 minut próbuje naprawić swój błąd. Chłopak wyciąga banknot i wrzuca do puszki z akcją charytatywną, stojącej przy kasie. Obsługa sklepu dziękuje mu za obywatelską postawę i pół żartem prosi, by następnym razem był uważny, bo - jak widać - więcej z tego problemów, niż to jest warte.
Założę się, że z samoobsługowej kasy już długo nie skorzysta, a i kasjerom będzie uważnie patrzył na ręce...
Opinie wybrane
-
2022-07-23 15:18
W samoobsługowej kasie (34)
Jest dużo problemów po pierwsze musimy znać nazwę pieczywa które bierzemy ostatnio wziąłem bułki ale nie wiedziałem jak się nazywają to odłożyłem po drugie lekkie rzeczy nie zawsze chce skasować Wpłatomaty w urzędach to jeszcze większy horror.Widzialem jak kobiecie nie wydał znaczka czy pokwitowania więc lepiej wróćmy do normalności i nie "ulepszajmy" życia na siłę
- 349 191
-
2022-07-27 15:30
Bo ulepszać życie trzeba umieć
Ot i tyle
- 0 0
-
2022-07-26 10:55
Nie!
Ależ życie trzeba ulepszać, oczywiście tam gdzie to jest racjonalne. Wpłatomat w urzędzie to środek do ograniczenia kolejek więc droga dobra. To że czasem coś pójdzie nie tak nie może zawracać potrzebnego postępu - bo w 1000 innych przypadków zadziała dobrze. W razie błędu trzeba przewidzieć środek i procedurę która pozwoli błąd sprawnie naprawić - ale do tego trzeba też chęci człowieka a z tym bywa różnie jak widać...
- 0 0
-
2022-07-26 05:08
Ulepszajmy życie, ale nie na siłe.
Kasy samoobsługowe + zwykłe, z cłowiekiem.
- 0 0
-
2022-07-25 20:13
Normalnisc się nie opłaca
Niw da się tego uniknąć. W jednym przypadku nie opłaca się utrzymywać dużej grupy pracowników bo nie ma ich na rynku a podwyżki plac powodują podwyżki cen. W drugim przypadku płaca minimalna powoduje, że tańsze zadania trzeba zautomatyzować, bo ludzie są za drodzy i za mało wydajni
- 0 0
-
2022-07-25 15:43
W samoobsługowej kasie
A ja się nie zgodzę kasy samoobsługowe mocno zmniejszają kolejki a to co najbardziej mnie wkurza w robieniu zakupów to właśnie one bo to prawdziwa strata czasu a wiadomo czas to pieniądz. Zwłaszcza teraz w okresie turystycznym. Kasy samoobsługowe są różne czasem bardziej przyjazne klientowi czasem mniej ale to postęp kiedyś były telefony tylko
A ja się nie zgodzę kasy samoobsługowe mocno zmniejszają kolejki a to co najbardziej mnie wkurza w robieniu zakupów to właśnie one bo to prawdziwa strata czasu a wiadomo czas to pieniądz. Zwłaszcza teraz w okresie turystycznym. Kasy samoobsługowe są różne czasem bardziej przyjazne klientowi czasem mniej ale to postęp kiedyś były telefony tylko stacjonarne i budki telefoniczne dziś mamy komórki i to norma świat idzie do przodu wiadomo że ów kasy mają swoje problemy ale dajmy im się roziwnać. Przykładowo kasy w sklepie Decathlon działaj na zasadzie kodów RFID co ułatwia zakupy gdzy produkty skanują się same wiadomo pieczywo zawsze jest problematyczne. Miałem też taka sytuacje że mama nie zapłaciła za lidlomixa gdyż pojawił się jakiś błąd przy płatności nie miała okularów i nie zauważyła po prostu że wydrukowana została odmowa a nie paragon. Jednakże gdy w domu zauważyliśmy błąd wróciliśmy do sklepu i nie było problemu by dokonać płatności jeszcze raz a obsługa nam podziękowała w końcu to 2500 zł :) ogólnie po prostu uważam że ludzie muszą do nich przywyknąć.
- 0 0
-
2022-07-24 22:30
O rany...
Jak nie chcesz sobie ulepszać to nie ulepszają, ale masa osób nie ma takich problemów i dla mnie jest to błogosławieństwo, bo idzie mi szybciej niż stanie w godzinnych kolejkach.
- 5 2
-
2022-07-24 12:29
sztuczna inteligencja
To jest właśnie materializacja marzeń o artifical intelligence, która wszystko za nas zrobi, a człowiek będzie tylko leżeć do góry brzuchem z piwkiem...
Zaprawde powiadam wam, że "walka" z fochami komputera i systemu jest bardziej wkurzająca (i angażująca więcej osób) niż zrobienie prostej czynności samemu używając może jednej bilionowej części naszej naturalnej inteligencji...
Świat idzie w nieznanym kierunku ze skrajności w skrajność- 5 0
-
2022-07-24 02:21
(1)
problemy to chyba trzeba miec z głową żeby jeść to ich "pieczywo"
- 5 11
-
2022-07-24 09:21
Może dla gości
Kupował?
- 7 1
-
2022-07-23 21:46
Są sklepy gdzie kasy samoobsłuchowe są dopracowane - np. Carrefour. (5)
W dyskontach dla motłochu nie spodziewałbym się fajerwerków.
- 4 27
-
2022-07-24 11:14
No dobrze, to jakim epitetem - zacny kliencie szeregowego hipermarketu - teraz Pana/Panią obdarować?
- 2 1
-
2022-07-24 11:14
Akurat te w carrefour nie są dopracowane, oni mają problem systemowy. (1)
We Włoszech na tych kasach też był problem. Najbardziej dopracowane ma Rossmann, samemu można usunąć produkt, który nabił się podwójnie. W Biedronce jest miła obsługa wspierająca, a w Lidlu jest jak w Lidlu.
- 8 0
-
2022-07-25 08:48
Akurat w Lidlu rozwiązali to lepiej niż w Biedronce, bo mają dedykowanego pracownika do pomocy klientom. I raczej się nie nudzi. A w Biedronce musi podchodzić kasjerka, co powoduje, że kolejka rosnie i przy kasie zwyklej i samoobsługowej. No, ale przynajmniej trochę ruchu ma ;-)
- 3 0
-
2022-07-24 10:00
(1)
Nie wiedziałem, że Carrefour jest taki elitarny
- 22 1
-
2022-07-25 09:59
jest bardzo drogi i z wszsystkich sklepów tego typu u nich najczesciej sa rozbierznosci pomiedzy cena na półce a cena przy kasie! ale to chybanie robi z niego sklepu elitarnego, co?
- 1 0
-
2022-07-23 18:33
Od czasu jak wprowadzono kasy samoobsługowe, ze zwykłych korzystam tylko jak muszę. (2)
Nie mam z nimi żadnych problemów, jak coś jest nie tak wystarczy poprosić kogoś z obsługi, zdarza mi się to na tyle rzadko, że nie jest warte wspominania. A nawet jeśli, to prędkość samodzielnego skasowania się przebija te drobne problemy. Często widzę kilkuosobową kolejkę do zwykłej kasy i gdy kończę się pakować, to ta kolejka stoi w tym samym miejscu co była. No ale rozumiem, zawsze to mniej pracy jak ktoś przejedzie kodem przez czytnik.
- 33 17
-
2022-07-24 12:34
Chodzi o maksymalizację zysku (1)
Klient wykonuje samodzielnie pracę kasjerki w sklepie, nie trzeba tyle kasjerek i płacić im
- 9 2
-
2022-07-24 14:13
Cokolwiek za tym stoi, mnie to odpowiada. Jak ktoś woli stać w kolejce ale być obsłużonym, to jego sprawa.
- 9 5
-
2022-07-23 17:44
Lekkie rzeczy trzeba lekko docisnąć kładąc do "strefy pakowania" - w Biedronce mi się to sprawdza. (1)
- 8 2
-
2022-07-25 09:04
A potem jak weźmiesz rękę, to wrzeszczy że się waga nie zgadza i mam włożyć z powrotem.
- 2 1
-
2022-07-23 16:56
(5)
Zapomnij o normalności.Niedługo będziesz miał wszczepiony chip i wszystko będą o tobie wiedzieć....nawet kiedy sr..............sz i ruch...............sz
- 20 16
-
2022-07-27 15:34
No tak
Teorie spiskowe niektórzy rozumieją dosłownie zakoduje coś na ten niby chip
Może sprawi że wierzący w te durnoty zaczną myśleć- 0 0
-
2022-07-24 15:20
Już o tym wiedzą.
Tylko Ty myślisz ze nie wiedzą- 7 0
-
2022-07-24 11:15
po co chip
Nosisz przy sobie urządzenie które zbiera o tobie wszystkie dane w większości za twoim własnym pozwoleniem.
- 20 0
-
2022-07-23 17:35
Dwadzieścia lat chyba już to słyszę (1)
i jakoś nie ma i nie ma tych chipów.
- 16 17
-
2022-07-23 17:45
Mój pies miał
- 25 0
-
2022-07-23 16:21
Pieczywo masz na fotce a jeśli niektóre kody "nie wchodzą" to jest do pomocy czytnik.
- 17 36
-
2022-07-23 15:26
To nic nowego ze POKOelemingos ma problemy z każdym urządzeniem przy którym naprawde nie trzeba wiele myslec (5)
Bo to juz dla niego poziom nie osiągalny :) Wiec moze powinienes robic zakupy z jakąś pomocą która ma przynajmniej poziom inteligency wyższy od meduzy nap 5 letnie dziecko ?
- 12 93
-
2022-07-23 22:28
jesteś głupszy niż sasin
więc meduzy i 5 letniego dziecka nie dogonisz intelektualnie nigdy
- 4 9
-
2022-07-23 16:32
tak mysleć to musi (3)
ten co wpuszcza na rynek te samoobsługowe kasy i automaty bo naprawde nie od naszego myslenia zależy czy działają czy nie ! są niestety takie przypadki że nic nie wymyslisz bo poprostu zawodzą i nie działają albo działają nam na nerwy
- 45 2
-
2022-07-23 16:59
Dokąd zmierzamy (2)
Ja jak wcnhodzę do takiego sklepu i slyszę te komunikaty z tych kas to czuję sie jak filmie,, seksmisja.....weż pigułkę ,weż pigułkę....
- 49 5
-
2022-07-23 17:27
Dokładnie (1)
Jak kasa mi mówi odbierz paragon to mówię jej nie! Ja tu rządzę
- 30 5
-
2022-07-24 12:45
To z Lidla nie wyjdziesz. Musisz potem mieć paragon aby otworzyła się bramka:-)
- 15 0
-
2022-07-23 15:23
jakie ulepszanie życia? masz się nauczyć żyć bez gotówki. na początek kompletne płatności bezgotówkowe, a następnie
znany z chin social rating
- 44 61
-
2022-07-23 15:12
Kasy samoobsługiwe to zachęta dla złodziei. (25)
- 129 327
-
2022-07-27 15:06
to jest wkalkulowane w to rozwiązanie. ostatecznie jest to bardziej opłacalne niż zatrudnienie kasjera
- 0 0
-
2022-07-24 07:26
Powinieneś byc na okładce!!
Największej szkoly dla uposledzonych.
- 3 1
-
2022-07-23 19:53
Historyjka dla wyborcow tuska (3)
Zwykły złodziej a nie ze chcial zapłacić bo zapomniał
- 3 39
-
2022-07-23 22:43
Tuskowy złodziej nawet jak go złapią za rękę to jest uczony na PO-wskich konwentach by się nie przyznawać
- 9 20
-
2022-07-23 21:09
Ty lepiej dzbanie patrz na swoich idoli (1)
- 27 3
-
2022-07-23 21:29
na grzelaka i dulkiewicz co wodki bez obslugi trzech ludzi nie umie zakupic?
- 9 16
-
2022-07-23 19:25
A wiesz ze oszczędność na obsłudze kas kalkuluje zjawisko kradzieży (1)
Bo oczywiście korporacje były głupsze niż randomowy użytkownik trojmiasta pl
- 27 0
-
2022-07-24 12:40
Oczywiście
Sieci wliczają w koszty dzienną stratę na potencjalnych nieuczciwych. I tak się opłaca bo mniej trzeba zatrudnić obsługi, a pracownicy najwięcej kosztują, przez horrendalne opodatkowanie pracy u nas
- 7 0
-
2022-07-23 18:25
bzdura! (3)
- 2 2
-
2022-07-23 21:28
Nie bzdura (2)
ja sam przekladam kody z piwa i kasuje za szesciopak tyle co za jedno.
- 4 15
-
2022-07-24 11:04
to super chlorze
zamien sobie jeszcze kody na olej, i wlej sobie troche do głowy
- 11 1
-
2022-07-24 06:48
A ja to weryfikuje z kamerami wiec niebawem się spotkamy.
- 19 1
-
2022-07-23 15:56
(12)
Tak jak kobieta w szpilkach to zacheta do gwaltu a otwarta furtka na posesje to zaproszenie dla zlodzieja.
- 150 13
-
2022-07-26 10:27
kobieta w szpilkach to nie zacheta do gwaltu
to fakt do stosunku.
- 1 0
-
2022-07-23 17:18
kobieta w szpilkach to zacheta do gwaltu (3)
Bo wolniej ucieka? Stuknij się.
- 12 33
-
2022-07-24 09:25
To żeś błysnął
Mistrzu logiki
- 3 0
-
2022-07-23 17:36
(1)
Napisał nasz wybitny misiowy rozumek:)
- 29 2
-
2022-07-23 17:41
To prawdopodobnie jakaś crazy 20-latka bez polskich znaków...
... I umiejętności wyczuwania ironii. Dlatego na sarkazm się nawet nie pokuszę :)
- 25 0
-
2022-07-23 17:01
Nie lubię patrzeć na żyly na stopach (3)
Czemu w szpilkach,ja wolę w skarpetkach a najlepiej w gietrach.
- 9 24
-
2022-07-24 14:46
A wiesz że też masz żyły? Umrzesz z tego powodu?
- 7 0
-
2022-07-23 17:14
najlepsze sa bose stópki mniam (1)
- 10 14
-
2022-07-23 23:19
Rozmiar 48 najlepiej.
- 15 2
-
2022-07-23 16:43
To po co zamykasz drzwi na klucz jak wychodzisz z domu? (2)
- 15 58
-
2022-07-24 14:45
Właśnie że względu na złodziejski pomiot,
który uważa że jak są drzwi, to po to żeby je otworzyć w celu kradzieży wewnątrz.
- 12 0
-
2022-07-23 17:35
Żebyś się głupio pytał:)
- 55 11
-
2022-07-23 16:52
Za coś takiego powinny polecieć głowy (21)
Przede wszystkim kierownictwa. W każdym sklepie powinna istnieć odpowiednia procedura w takich przypadkach, a pracownicy i ochrona powinni być przeszkoleni, żeby nie było sytuacji takiej jak ta, gdzie panie naradzają się ze sobą przez dwadzieścia minut, a kolejka rośnie, a tak naprawdę czekają, aż klient sam coś wymyśli.
- 134 169
-
2022-07-25 00:34
Nie ma żadnych przeszkoleń no przepraszam są te jedno paro minutowe Centrala daje d*py. A tak po za tym to wielkie nie
- 0 0
-
2022-07-24 23:21
mhm, taaa, no.
I coś jeszcze dla panicza? Może zburzymy wszystkie sklepy? Wiesz co by było, gdyby leciały głowy za to, że klient coś spartolił? Byś musiał na żarcie polować, a banknotami to się tylko podcierać, bo pieniądz byłby nie przydatny.
- 0 1
-
2022-07-24 14:45
Typowy roszczeniowy buraczek zamiast przeprosic za kłopot to jeszce chciał by wszystkich zwalniac:)
- 1 0
-
2022-07-24 11:22
Jakby głowy leciały za coś takiego, to by zabrakło głów.
Jeśli by przyszedł tego samego dnia, to by zapłacił. Ponieważ przyszedł następnego, to są problemy, bo tego towaru może już nie być lub może mieć inną cenę. Klient uczciwy, chciał dobrze, personel nie był w stanie pomóc. Kasy są zaprogramowane nie przez personel, kasy fiskalne nie są szufladą z pieniędzmi sprzed lat.Kasy samoobsługowe są super
Jeśli by przyszedł tego samego dnia, to by zapłacił. Ponieważ przyszedł następnego, to są problemy, bo tego towaru może już nie być lub może mieć inną cenę. Klient uczciwy, chciał dobrze, personel nie był w stanie pomóc. Kasy są zaprogramowane nie przez personel, kasy fiskalne nie są szufladą z pieniędzmi sprzed lat.Kasy samoobsługowe są super wynalazkiem, zwłaszcza w sklepach gdzie jest dużo ludzi, wtedy bardziej się opłaca skorzystać z takiej kasy. Czasem się człowiek myli na swoją niekorzyść, a czasem na korzyść. Jak się zorientuję, to już nawet nie wracam. To się wyrównuje, ale nigdy nie pomyliłem się na duże kwoty. W Lidlu zdarzało mi się skasować podwójną ilość bułek, a w Biedronce nie zauważyłem batona wrzuconego do cukierków. Nie robiłem tego specjalnie.
- 6 0
-
2022-07-24 06:58
jak ja kocham tych ekspertów os wszystkiego, którzy rysują idealny świat ze swojej kanapy
- 5 1
-
2022-07-24 06:14
Tobie to coś zapewne się pomyliło w głowie ? Osądzasz jak byś był nieomylny w co bardzo wątpię. Na świecie nie ma ideału , zawsze jest jakiś błąd.
- 0 0
-
2022-07-23 20:24
(3)
A skąd wiesz, że jedna z pań nie była kierowniczką? Niestety automatyzacja nie zawsze jest przemyślana i może się zdarzyć, że nikt nie wie, co zrobić w danej sytuacji.
- 4 1
-
2022-07-23 20:50
(1)
Wiem na pewno, ze 20 minut przestoju sklepu spowodowalo wieksze straty niz to czego ten chlopak zapomnial oplacic. Kasjerka powinna dac mu pudelko tiktakow za uczciwosc i na tym cala ta historia powinna się skonczyc
- 11 2
-
2022-07-25 00:50
Kasjerka? Od kiedy kasjerka ma prawo dysponować towarem?
- 1 1
-
2022-07-23 20:43
Jeśli była, to powinna była przejść odpowiednie szkolenie, a w przypadku, gdy pojawia się nowa, nieznana sytuacja, skonsultować się z przełożonymi. Najważniejsze jest opanowanie sytuacji, do czego tutaj nie doszło.
- 2 9
-
2022-07-23 18:26
głowę to masz chyba w d. i nie pierdziel głupot
- 1 1
-
2022-07-23 17:11
inteligencie na kazdy przypadek głupoty ma powstawac procedura a kto za to zapłaci?
- 8 5
-
2022-07-23 17:03
(8)
proponuję rozstrzelanie. wszystkich. łącznie ze sprzątaczką. bo nie ma procedury na każdy możliwy przypadek, jaki życie może przynieść.
- 80 11
-
2022-07-23 19:01
Jeszcze dodam, że sytuacja jest podobna do takiej, w której była kradzież, a złodziej wyrokiem sądu musi zwrócić wartość ukradzionych rzeczy; w sklepie musi istnieć procedura księgowania takich wpłat.
- 5 4
-
2022-07-23 18:48
(1)
To nie jest jakiś wyjątkowy przypadek, ale podstawowe zasady obsługi klienta. Jak to inny forumowicz już napisał: przede wszystkim klientem powinien był zająć się kierownik/menadżer, a nie sklepowy personel, bo personel nie jest od wymyślania rozwiązań i podejmowania samowolnych decyzji. Po drugie sprawa nie ma związku z kasami samoobsługowymi, a
To nie jest jakiś wyjątkowy przypadek, ale podstawowe zasady obsługi klienta. Jak to inny forumowicz już napisał: przede wszystkim klientem powinien był zająć się kierownik/menadżer, a nie sklepowy personel, bo personel nie jest od wymyślania rozwiązań i podejmowania samowolnych decyzji. Po drugie sprawa nie ma związku z kasami samoobsługowymi, a księgowaniem strat, bo ta sytuacja może wskazywać, że tam się nie rozróżnia strat spowodowanych przez klientów, personel, uszkodzenia w transporcie, kradzieże czy przekroczenie terminu ważności. Po trzecie, co oni robią, jeśli towar wpadnie pod regał, a potem znajdzie się po paru miesiącach przy sprzątaniu?
- 17 4
-
2022-07-24 02:33
jak moja żona znalazłaby się dopiero po paru miesiacach to bym sie z nią rozwiódł :)
- 2 0
-
2022-07-23 17:37
Zacznij od siebie na początek:)
- 8 0
-
2022-07-23 17:23
Oczywiście, że nie ma (3)
Dlatego zaistniała ta sytuacja, bo firma odpowiedzialna za produkt (oprogramowanie kas), nie przetestowała go na taką historię, lub uważała za błąd mało ważny / prawdopodobny. Bywa.
Jednak fascynuje mnie narada 3 pań i zaistniała z tym "szopka". Tu nawet nie trzeba procedur. Jest taki problem, dzwonisz po kierownika sklepu, bierze klienta naDlatego zaistniała ta sytuacja, bo firma odpowiedzialna za produkt (oprogramowanie kas), nie przetestowała go na taką historię, lub uważała za błąd mało ważny / prawdopodobny. Bywa.
Jednak fascynuje mnie narada 3 pań i zaistniała z tym "szopka". Tu nawet nie trzeba procedur. Jest taki problem, dzwonisz po kierownika sklepu, bierze klienta na bok i wyjaśnia. A tak delikwent stał 20 minut w centrum uwagi pracowników i klientów, do tego reszta sklepu troszkę przestała funkcjonować. Pisząc prosto z mostu - obsługa sklepu dała ciała.- 26 6
-
2022-07-24 23:31
jak ponownie się zdarzy taka sytuacja to wszyscy będą wiedzieć co robić, a pracownicy będą zapitalać jak mróweczki dla szanownego pana mości klienta, co go frustruje, że nagły, nieprzewidziany przez pracowników problem, zmusił do poczekania. To już się więcej nie powtórzy, całujemy stópki. A może gratisik w ramach przeprosin? Kop w 4 litery na do widzenia i wybierz sobie inny sklep. Sieć nie upadnie przez tę stratę.
- 0 3
-
2022-07-23 17:38
Dzbanie obsługa była winna głupoty jakies takiewgo dzbanka jak ty ze nie przewidziała jego głupoty? (1)
Jeszce powinien kare zaplacic!!
- 4 27
-
2022-07-24 16:04
Z jakiego tytułu
Przecież nie został złapany na kradzieży ciekawe że nie wezwali jeszcze policji. Ciekawe jaki werdykt byłby że strony policji.
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.