- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (393 opinie)
- 2 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (77 opinii)
- 3 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (292 opinie)
- 4 Były wiceprezydent Gdańska skazany (59 opinii)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (72 opinie)
- 6 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (154 opinie)
Znaleziono ciało noworodka w Gdyni. Leżało w worku na balkonie
Na balkonie jednego z mieszkań na Pustkach Cisowskich w Gdyni znaleziono zwłoki noworodka. Dziecko miała urodzić 44-letnia kobieta z Ukrainy. Została zatrzymana przez policję. Okoliczności śmierci dziecka wyjaśnia Prokuratura Okręgowa w Gdańsku.
Makabrycznego odkrycia zwłok noworodka dokonano w piątek w godzinach popołudniowych na balkonie jednego z mieszkań w Gdyni.
Jak mówi nasz informator ciało dziecka leżało w worku. W mieszkaniu mieszkała wcześniej 44-letnia kobieta z Ukrainy.
Podejrzana o tę zbrodnię została zatrzymana przez policję. W rękach policji jest też o rok młodszy partner kobiety.
Gdyńska policja nie udziela w tej sprawie informacji i odsyła do Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. Jak mówi nam prok. Mariusz Duszyński na sobotę rano zaplanowano sekcję zwłok dziecka.
- Potwierdzam, że w piątek na jednym z balkonów w Gdyni znaleziono ciało noworodka. Na miejscu przeprowadzono czynności z udziałem biegłego lekarza z zakresu medycyny sądowej. Dziś odbędzie się sekcja zwłok dziecka, od której wyników zależą dalsze czynności w tej sprawie - mówi Duszyński.
Gdzie szukać pomocy?
Jeśli dzieje się coś złego i wiesz, że życie i zdrowie tej osoby jest zagrożone, zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postaraj się przekazać służbom lokalizację miejsca, w którym znajduje się ktoś potrzebujący pomocy. Pamiętaj, w takich sytuacjach ogromne znaczenie ma czas.
Korzystaj z bezpłatnych telefonów pomocowych, takich jak m.in.:
- 116 123 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dorosłych, czynny 7 dni w tygodniu od 14:00 do 22:00,
- 800 70 2222: całodobowe centrum wsparcia dla osób dorosłych w kryzysie psychicznym,
- 116 111 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- 800 12 12 12 - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka, czynny 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
W tym bloku przy ulicy Rydzowej w Gdyni na jednym z górnych balkonów znaleziono w nocy zwłoki noworodka (23 opinie)
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-10-28 10:29
Masakra (29)
Jakim trzeba być zwyrodnialcem
Od czego są okna życia
Domy dziecka
Można zostawić w szpitalu
Nie tu nie powinno być litości w tym przypadku litości to zbrodnia
Kolejne dziecko
Coś złego się dzieje- 266 56
-
2023-10-30 10:36
Moje ciało moja sprawa!!
- 0 0
-
2023-10-29 07:59
Jeszcze nie ma wyników sekcji a plebs już wydał wyrok
- 6 0
-
2023-10-29 06:32
(1)
Feministki to nienormalne zwierzęta.
- 3 4
-
2023-10-29 08:51
Ze zwisłym członeczkiem , podobnym wielkośćią rozumem i wielką prostatą !
Kupa bis
- 1 0
-
2023-10-28 21:43
M (2)
Od 15lat staramy się o dziecko .dla takich bydlakow kulą w łeb
- 12 8
-
2023-10-29 01:34
To nie lepiej adoptować? (1)
- 5 1
-
2023-10-29 08:50
Dlaczego tyle utrudnień ? Zagraniczna adopcja /przez siostry wszelakie / prawie natychmiast ! Sprawdz .
Niestety
- 1 1
-
2023-10-28 20:51
Ukrainki mogą nie wiedzieć o takich możliwościach
Trzeba przeprowadzić szeroką akcję informacyjną
- 6 8
-
2023-10-28 20:37
(1)
Okna życia są od tego, że jak zostawisz tam dziecko to potem cie szukają XD bez sensu
- 6 7
-
2023-10-29 08:49
Czy Aby na pewno ? Wiesz gdzie żyjesz i kto zaŻądza .
Mosiu
- 0 0
-
2023-10-28 19:11
(2)
Nie wnikając w to czy było to zabójstwo, czy też dziecko urodziło się martwe itd... Jakim trzeba być bezmózgiem, żeby trzymac zwłoki w worku na balkonie? Co to za ameby intelektualne? Jestem za przymusową eutanazją niektórych osobników bazując na poziomie IQ.
- 20 8
-
2023-10-29 08:47
Z-d medycyny , inne instytucje dostępne dla obywatela ? W poliN żyjesz ,Julka z dziadem Żądzą
Mosi rąbliwy
- 0 1
-
2023-10-28 20:38
No to pakuj się, jedziesz pierwszy
- 4 14
-
2023-10-28 19:06
przeciez u nich na wschodzie to norma (8)
- 14 13
-
2023-10-29 08:44
u Nasz ,,oknko życia '' z poświadczeniem i przesłuchaniem ?
- 1 0
-
2023-10-28 20:38
(6)
Cóż, w Polsce też wybraliście liberalizację prawa aborcyjnego więc xd
- 15 21
-
2023-10-29 09:00
Obowiązuje ?
Kaja + katolicy
- 0 0
-
2023-10-29 08:45
Małe członki zadecydowała o Kobiecym ciele i życiu ?
kalkstain +
- 1 0
-
2023-10-28 22:18
(3)
Następny który nie odróżnia urodzonego dziecka od płodu
- 8 14
-
2023-10-28 23:32
nastepny co nie wie że płód to nadal człowiek (2)
za karą śmierci pewnie hipokryto nie jesteś... co?!
może aborcja do iluś tam miesięcy czy lat po urodzeniu, bo wcześniej dziecko nic nie pamięta i nie jest świadome...?!- 6 13
-
2023-10-29 08:46
Zaprzestań konsumocji braci mniejszych , katolu !
- 2 3
-
2023-10-29 08:21
Nic o życiu nie wiesz...
Nic a nic.
- 4 1
-
2023-10-28 15:16
Co naprawdę się stało?Wyrok zaoczny tak najprościej bez poznania motywów i prawdy... Straszne (3)
- 14 15
-
2023-10-29 08:43
Jakie meNdialne , katolickie , a jak narodowo podane !
piS
- 0 4
-
2023-10-28 16:47
Można gdybać... (1)
Ale nikt normalny po nieszczęśliwym wypadku zostawia zwłoki na balkonie w siatce....
- 38 5
-
2023-10-28 20:59
nie zostawia
- 2 3
-
2023-10-28 10:47
Nie jest napisane czy czasem nie urodziło się martwe (2)
Więc nie oceniaj
- 43 25
-
2023-10-29 00:20
Dobra pominąwszy przyczynę śmierci dziecka (1)
Za całkowite normalne uważasz, że po np. urodzeniu martwego dziecka zawijasz je w reklamówkę i wystawiasz na balkon? A przy rozpoczęciu porodu nie wzywa się karetki.
- 21 2
-
2023-10-29 08:41
Religia zastąpiła edukację ! Zapis do specjalisty to 1/2 roku czekania , Więc ? Skoro musiała czekać aż obumarłe się samo
samo wydali / zgodnie z Ukazem / może to Szok po porodowy ?
- 2 8
-
2023-10-28 10:39
(49)
I znowu osądy!
A wiecie, że mogła urodzić w domu martwe już dziecko i być w amoku po tym co się stało.
Czy tylko potraficie oceniać na podstawie kilku informacji.
Nie wiem ale się wypowiem.- 399 373
-
2023-10-29 13:18
Słownik się kłania
Jak już to w szoku a nie amoku
- 0 0
-
2023-10-29 11:04
Nie chodzi o tzw. osądy, ale w takich przypadkach nic,ale to nic nie usprawiedliwia postępowania kobiety!! Wszystkie ewentualne domniemane okoliczności nawet gdyby były faktem nawet w najmniejszym stopniu nie usprawiedliwiają takiego postępowania!! Nie wiedziała,że jest w ciąży? nie wierzę!! Nie znała języka?-ale jakoś wynajęła mieszkanie więc ... Nie wiedziała o lekarzach-ośrodku zdrowia czy choćby policji by poprosić o pomoc?
- 0 0
-
2023-10-29 00:24
Mogła urodzić martwe dziecko
A jak wytłumaczysz, że przy rozpoczęciu porodu nie zadzwoniła po kretkę czy też do konkubenta?
- 1 1
-
2023-10-28 19:13
W amoku to ty jestes. Nawet jezeli dziecko urodzilo sie martwe to wzywa sie lekarza, pogotowie, a nie trzyma martwe w worku na balkonie...
- 9 0
-
2023-10-28 18:21
g*wn...mnie obchodzi jak rodziła-jest zawsze wyjście.Mam 50 lat i wiem co mówię dziecko z wypowiedzi wyżej
- 3 0
-
2023-10-28 17:44
Hipokryzja
Czekałem jak zacznie się obrona biednej kobiety. Ręce opadają
- 9 1
-
2023-10-28 17:36
skąd tyle zrypów w tym kraju
W amoku to jesteś Ty. Pewnie chodziła sobie po mieszkaniu i nagle j e b ciąża i poród. Następna od zrobi się nowe. Aaaa zapewne zwolenniczka czerwonej błyskawicy hehehe.
- 7 6
-
2023-10-28 17:15
(1)
Tam był jeszcze partner
- 4 0
-
2023-10-29 09:13
Tak, 43 lata i dlaczego nie na wojnie.
- 4 0
-
2023-10-28 17:06
Normalna kobieta jak urodzi martwe dziecko to go nie wyniesie tylko w amoku będzie tulic
I nie będzie chciała oddac
- 9 2
-
2023-10-28 16:17
Cook
Pewnie partner też był w amoku
- 11 0
-
2023-10-28 15:50
Cala cywilizacja ukraińska
Dobrze ze jeszcze go nie zjedli bo tak też się zdarzalo
- 17 4
-
2023-10-28 14:33
Ciebie też rodzice w amoku wystawiali w reklamówce na balkon? Puknij się człowieku. Bronisz zwykłych przestępców
- 18 1
-
2023-10-28 14:10
Tak tak a może była nie poczytalna w chwili popełniania czynu a potem się ocknęła i już było ok ?
Nie wybielamy - śmierć to śmierć
- 3 4
-
2023-10-28 12:42
Ok w szoku parę godzin ale ile ten worek leżał? No I partner też byl
- 18 0
-
2023-10-28 12:33
Weź przestań, oczywiście mogła. Jednak nie uważasz, że każda normalna osoba rodząc nawet martwy płód korzysta z pomocy lekarza. Chcesz mi napisać, że to normalne wrzucić do wora, a wór do jeziora?
- 21 2
-
2023-10-28 12:16
Takie tłumaczenie to żadne tłumaczenie.
- 5 1
-
2023-10-28 11:21
Przecież wyraźnie pisze (4)
Dziecko znaleziono w worku na balkonie gdzie wcześniej wynajmowała Ukrainka .Martwe czy nie martwe wyniosła na balkon i wyprowadziła się z mieszkania jakby nic się nie stało.Pewnie jeszcze zdziwiona że ją zatrzymali
- 49 0
-
2023-10-28 11:56
(3)
Nie piszę tylko jest napisane
- 7 1
-
2023-10-28 21:13
"nie pisze"
- 0 0
-
2023-10-28 15:57
Obudowa formy są ok (1)
- 0 3
-
2023-10-29 01:19
Tak jak poszłem, co nie?
- 1 0
-
2023-10-28 10:59
Co nie zmienia faktu że dziecka nie chowa się w worku (5)
- 46 2
-
2023-10-28 11:22
Ehhh (4)
Leżało na pewno "jakiś czas", bo w artykule jest informacja, że kiedyś w tym lokalu mieszkała, nie wczoraj. To po pierwsze, po drugie nawet jak ona była w szoku poporodowym, to nadal zostaje pytanie o partnera, przecież chyba zauważył ciążę, a później jej brak. Nie zainteresował się, że czegoś (kogoś) w tej układance brakuje?
- 44 3
-
2023-10-28 11:26
Tak. Pochówku dziecka na cmentarzu! (3)
- 8 6
-
2023-10-28 11:33
Skąd wiesz, że urodziło się martwe? (2)
Może to dziecko żyło zanim trafiło do worka i na balkon, może dało się zapobiec temu, nawet jeśli ona była w szoku. W artykule jest informacja, że miała partnera i on również został aresztowany, czyli w tamtym czasie musieli być razem. Czyli on też musiał o wszytskim wiedzieć, to nie jest nowy partner z wczoraj, który nie jest powiązany z tamtą sytuacją.
- 20 1
-
2023-10-28 13:07
Ty czytasz co piszesz? (1)
Aha...była w szoku i żywe dziecko zapakowała do wora to mam przeprosić uważasz? Weź się zastanów nad swoim życiem.
- 7 6
-
2023-10-28 14:24
Ty czytasz co zostało przeze mnie napisane?
Je jej nie bronię, wręcz przeciwnie uważam, że jesli zostanie potwierdzone, że nie była w szoku to powinna zgnić w więzieniu. Partner od razu do więzienia.
Niby gdzie ją bronię lub od Ciebie wymagam przeprosin. Błędnie odczytałaś/-eś mój post. Czytanie ze zrozumieniem jest w podstawówce, może warto zamiast na ten portal wejść do biblioteki...- 7 3
-
2023-10-28 10:58
sr*nie w banie
- 9 3
-
2023-10-28 10:59
To jest twoja życzeniowa opinia. Nic nie wiesz, ale coś wiesz, coś piszesz. Takie przemyślenia zachowaj sobie, po co to tak pleść.
- 9 4
-
2023-10-28 10:56
(5)
I dlatego włożyła je do worka? I jak jej ten amok przeszedł to sobie o nim nie przypomniała? Ona nie zostawiła go tam wczoraj.
- 60 9
-
2023-10-28 13:07
Guzik cię to obchodzi. (2)
- 5 8
-
2023-10-28 15:39
Na szczęście obchodzi również policję, sąd i prokuratora
- 14 0
-
2023-10-28 14:09
serio uważasz że to normalne że niemowlak umiera dusząc się w worku lub z głodu?
- 15 4
-
2023-10-28 11:18
(1)
A skad wiesz ile dni leżał?
- 14 19
-
2023-10-29 09:20
Być może po tym...
wcześniej mieszała tam...więc wynika, że jednak dziecko trochę na balkonie w worku było...
- 0 0
-
2023-10-28 10:55
Jakiej reakcji się spodziewasz gdy ktoś się dowiaduje ze na balkonie w worku leżał noworodek? (11)
- 116 8
-
2023-10-28 13:06
Mogą być dwie reakcje (1)
Normalnego człowieka. lub wszystkowiedzących przegrywów z Trójmiasto.pl
- 14 6
-
2023-10-28 13:36
To powiedz coś więcej o tych reakcjach a nie tak enigmatycznie
- 5 2
-
2023-10-28 11:32
(8)
Ja sie spodziewam braku komentarza. Tak robia ludzie madrzy.
- 28 51
-
2023-10-28 13:35
To nie komentuj
Zostań mądra
- 7 3
-
2023-10-28 11:43
(6)
mądrzy ludzie nie wchodzą na trojmiasto.pl
- 40 12
-
2023-10-28 20:42
Gratuluje samokrytyki
- 0 2
-
2023-10-28 13:07
Czasami wchodzą (4)
Ale nie czytają komentarzy.
- 14 2
-
2023-10-28 13:58
Urodziła martwe dziecko? (3)
Propaganda! Po pierwsze taka sytuacja zdarza się marginalnie rzadziej. Po drugie, nie było by powodu ukrywać zwłok. Po trzecie, gdyby miała urodzić martwe, to z jakiego powodu? Gdyby naturalnie samo obumarło, to łatwo by sie o tym nie dowiedziała. A więc sama mogła by wylądować na oiomie podtruta toksynami. Myśl zanim wypowiesz się niszowo. Umiesz czytać? Poczytać o tym.
- 24 11
-
2023-10-29 11:32
Po pierwsze, to dlaczego akurat nie zdarzyło się jej? Śledzisz dzienne narodziny i wyliczasz prawdopodobieństwo?
Po drugie, mogła wystraszyć się faktu, że urodziła martwe dziecko, szczególnie że w tym samym mieście od tygodnia szukają dzieciobójcy.
Po trzecie, takich powodów jest pełno. Równie dobrze dziecko mogło udusić się pępowiną.
Czemu najwięksi de..ile zawsze udają najmądrzejszych?- 0 2
-
2023-10-28 16:33
Co Ty gadasz człowieku
- 3 1
-
2023-10-28 15:55
Farmazony
- 3 1
-
2023-10-28 10:48
Na pewno jest wypaczona i to mocno
- 58 16
-
2023-10-28 10:32
Może (34)
Może bez ubezpieczenia, bez znajomości języka sama, może ofiara czyjejś przemocy, no i nie wiadomo czy urodziła żywe dziecko ..m
- 273 195
-
2023-10-29 09:23
Ukraińcy mają opiekę to raz.
Z tego co pamiętam kobiety w ciąży, a szczególnie podczas porodu też mogą na to liczyć.- 1 0
-
2023-10-29 08:24
To po prostu ukraiński standard
- 1 1
-
2023-10-29 06:39
Ofiara czyjeś przemocy? Bariery językowe? Jak można wytargowac 100 zł za dopłatę do połyku lub jeździć za darmo komunikacja, to jakoś nie było barier językowych,:) O czym ty więc p..łódź Julka? Łobuz kocha najbardziej, to się ucieka do innego, do tego można prosić o pomoc w DPS. Czy normalny człowiek robi tak jak ona? Aaaa no tak, zapomniałem.
Ofiara czyjeś przemocy? Bariery językowe? Jak można wytargowac 100 zł za dopłatę do połyku lub jeździć za darmo komunikacja, to jakoś nie było barier językowych,:) O czym ty więc p..łódź Julka? Łobuz kocha najbardziej, to się ucieka do innego, do tego można prosić o pomoc w DPS. Czy normalny człowiek robi tak jak ona? Aaaa no tak, zapomniałem. Dzieci to ponoć nie ludzie, co nie? Może jeszcze niech dostanie publiczne odszkodowanie za stres, co nie Julka? Mogła będzie dalej kopułować z jakimiś menelami, a potem powtórka z akcji?
- 2 0
-
2023-10-28 17:10
Oni mają ubezpieczenie za darmo i co ma do tego znajomość języka . Poza tym był jeszcze partner
- 11 1
-
2023-10-28 15:58
Bzdury piszesz , one są bardzo cwane. Jeśli wynajmowała mieszkanie to znajomość języka nie było problemu. Dziecko to nie zabawka .
- 15 1
-
2023-10-28 15:52
Ilu tutaj obroncow ukrainskich morderców (3)
- 14 5
-
2023-10-28 20:41
(2)
Po prostu nienawidzimy dzieci po doświadczeniach społecznych z 500plus
- 3 4
-
2023-10-29 01:36
Wy czyli kto (1)
- 2 0
-
2023-10-29 08:58
Żymianie w poliN !
- 0 0
-
2023-10-28 15:16
Jak bez ubezpieczenia? (1)
Przecież my, polscy podatnicy, ochoczo zafundowaliśmy wszystkim "braciom" ubezpieczenie zdrowotne.
- 18 2
-
2023-10-29 08:57
Między fundacją , a wykonaniem duża różnica , oNe biorą po 150 -250 za wizytę , po katolicku !
czaSiek
- 0 0
-
2023-10-28 12:28
Język ukraiński jest b.podobny do polskiego (1)
niż język kaszubski czy rosyjski. Nie ma mowy, by osoba z Ukrainy miała problem ze zrozumieniem polszczyzny.
- 15 3
-
2023-10-29 11:40
nie przesadzaj - uczyłem się ros., ale zwykle nie rozumiem wypowiedzi w ukr., chyba że pomału i proste słownictwo
- 0 0
-
2023-10-28 11:51
Akurat porody są za darmo dla wszystkich
- 23 2
-
2023-10-28 11:14
A Ty nieżywe dziecko byś włożył do worka i zostawił? (5)
I bez przesady z tym brakiem ubezpieczenia, my im je opłacamy. I chyba się wcześniej jakoś dogadała skoro wynajmowała to mieszkanie. A żywe dziecko można zostawić w szpitalu jeśli z przemocy i go nie chciała.
- 37 1
-
2023-10-28 11:23
(4)
Są w Trójmieście ośrodki pomocy Ukraińcom i tam pracują Ukrainki, które znają język.
- 25 0
-
2023-10-28 13:28
Może była rosyjskojęzyczna? (3)
- 2 12
-
2023-10-28 13:57
(2)
Część z nich mówi po rosyjsku
- 10 2
-
2023-10-28 15:31
(1)
Ukrainiec z Rosjaninem dogada się bez przeszkód. Lepiej niż Polak ze Słowakiem.
- 9 1
-
2023-10-29 00:55
Bo obaj znają rosyjski
- 1 1
-
2023-10-28 11:12
Może tez z nią tak ktoś powinien postąpić. Co za patologia bronić takie osoby (1)
- 15 5
-
2023-10-29 08:55
Duch święty z toBą ,katoliku
niedziela
- 0 1
-
2023-10-28 10:34
(8)
Oj, tam. Kto by na to zważał. Wyrok już wydany.
- 31 38
-
2023-10-28 10:40
(7)
ty obrońco tego sci....
- 22 25
-
2023-10-28 10:50
A kim ty jesteś, pewnie katolikiem (6)
Wam tak łatwo oceniać ludzi
- 20 29
-
2023-10-28 14:33
To nie wy chcieliście piłować katolików? (4)
Wam wolno innym nie?
- 4 7
-
2023-10-28 15:29
I opiłujemy (3)
Ale tych "zawodowych" katolików. Toruński wywrigrosz na pewno już nie przytuli kolejnych 400 baniek z naszych podatków.
- 9 9
-
2023-10-29 08:53
Skoro sam sięM poświęcił to teraz w świetle reflektorów oDświęcimy dziadersa święconymi zbukami !
Jajcol
- 0 0
-
2023-10-29 07:27
Noo na pewno znajdą się inni chętni do rozkradniecia tej kasy (1)
- 1 0
-
2023-10-29 08:54
Bik pozna swoich , sPOkojnie !
piC
- 0 0
-
2023-10-28 10:51
Ateistom trudno oceniać ludzi?
- 13 11
-
2023-10-28 10:36
(2)
Przecież Ukraińcy jako uchodźcy mają darmowe ubezpieczenie finansowane przez Polaków, więc to odpada. Pewnie zwyczajnie dziecka nie chciała ale można było to zrobić normalnie, a nie zostawiając jak śmiecia na balkonie. Urodziło się martwe? A może ona je zabiła? Zero litości dla takich potworów - są okna życia itp
- 79 10
-
2023-10-28 11:35
Taaa (1)
Druga sprawa jest informacja o partnerze, który również został aresztowany, więc tłumaczenie, że była sama też odpada.
- 30 3
-
2023-10-28 16:33
Pierwsza inf tego nie zawierała
- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.