- 1 Brak koalicji w Radzie Miasta w Gdyni (213 opinii)
- 2 Trzy przejścia na odcinku 130 metrów (58 opinii)
- 3 Borawski i Lodzińska wiceprezydentami? (151 opinii)
- 4 Podpalacz z Gdyni w rękach policji (69 opinii)
- 5 Mieczysław Struk wybrany marszałkiem (145 opinii)
- 6 Sprawa zgubionego karabinu trafiła do Gdyni (133 opinie)
Znaleziono ciało noworodka w Gdyni. Leżało w worku na balkonie
Na balkonie jednego z mieszkań na Pustkach Cisowskich w Gdyni znaleziono zwłoki noworodka. Dziecko miała urodzić 44-letnia kobieta z Ukrainy. Została zatrzymana przez policję. Okoliczności śmierci dziecka wyjaśnia Prokuratura Okręgowa w Gdańsku.
Makabrycznego odkrycia zwłok noworodka dokonano w piątek w godzinach popołudniowych na balkonie jednego z mieszkań w Gdyni.
Jak mówi nasz informator ciało dziecka leżało w worku. W mieszkaniu mieszkała wcześniej 44-letnia kobieta z Ukrainy.
Podejrzana o tę zbrodnię została zatrzymana przez policję. W rękach policji jest też o rok młodszy partner kobiety.
Gdyńska policja nie udziela w tej sprawie informacji i odsyła do Prokuratury Okręgowej w Gdańsku. Jak mówi nam prok. Mariusz Duszyński na sobotę rano zaplanowano sekcję zwłok dziecka.
- Potwierdzam, że w piątek na jednym z balkonów w Gdyni znaleziono ciało noworodka. Na miejscu przeprowadzono czynności z udziałem biegłego lekarza z zakresu medycyny sądowej. Dziś odbędzie się sekcja zwłok dziecka, od której wyników zależą dalsze czynności w tej sprawie - mówi Duszyński.
Gdzie szukać pomocy?
Jeśli dzieje się coś złego i wiesz, że życie i zdrowie tej osoby jest zagrożone, zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postaraj się przekazać służbom lokalizację miejsca, w którym znajduje się ktoś potrzebujący pomocy. Pamiętaj, w takich sytuacjach ogromne znaczenie ma czas.
Korzystaj z bezpłatnych telefonów pomocowych, takich jak m.in.:
- 116 123 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dorosłych, czynny 7 dni w tygodniu od 14:00 do 22:00,
- 800 70 2222: całodobowe centrum wsparcia dla osób dorosłych w kryzysie psychicznym,
- 116 111 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- 800 12 12 12 - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka, czynny 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
W tym bloku przy ulicy Rydzowej w Gdyni na jednym z górnych balkonów znaleziono w nocy zwłoki noworodka (23 opinie)
Miejsca
Opinie (425) ponad 50 zablokowanych
-
2023-10-28 10:29
Opinia wyróżniona
Masakra (29)
Jakim trzeba być zwyrodnialcem
Od czego są okna życia
Domy dziecka
Można zostawić w szpitalu
Nie tu nie powinno być litości w tym przypadku litości to zbrodnia
Kolejne dziecko
Coś złego się dzieje- 266 56
-
2023-10-30 10:36
Moje ciało moja sprawa!!
- 0 0
-
2023-10-29 07:59
Jeszcze nie ma wyników sekcji a plebs już wydał wyrok
- 6 0
-
2023-10-29 06:32
(1)
Feministki to nienormalne zwierzęta.
- 3 4
-
2023-10-29 08:51
Ze zwisłym członeczkiem , podobnym wielkośćią rozumem i wielką prostatą !
Kupa bis
- 1 0
-
2023-10-28 21:43
M (2)
Od 15lat staramy się o dziecko .dla takich bydlakow kulą w łeb
- 12 8
-
2023-10-29 01:34
To nie lepiej adoptować? (1)
- 5 1
-
2023-10-29 08:50
Dlaczego tyle utrudnień ? Zagraniczna adopcja /przez siostry wszelakie / prawie natychmiast ! Sprawdz .
Niestety
- 1 1
-
2023-10-28 20:51
Ukrainki mogą nie wiedzieć o takich możliwościach
Trzeba przeprowadzić szeroką akcję informacyjną
- 6 8
-
2023-10-28 20:37
(1)
Okna życia są od tego, że jak zostawisz tam dziecko to potem cie szukają XD bez sensu
- 6 7
-
2023-10-29 08:49
Czy Aby na pewno ? Wiesz gdzie żyjesz i kto zaŻądza .
Mosiu
- 0 0
-
2023-10-28 19:11
(2)
Nie wnikając w to czy było to zabójstwo, czy też dziecko urodziło się martwe itd... Jakim trzeba być bezmózgiem, żeby trzymac zwłoki w worku na balkonie? Co to za ameby intelektualne? Jestem za przymusową eutanazją niektórych osobników bazując na poziomie IQ.
- 20 8
-
2023-10-29 08:47
Z-d medycyny , inne instytucje dostępne dla obywatela ? W poliN żyjesz ,Julka z dziadem Żądzą
Mosi rąbliwy
- 0 1
-
2023-10-28 20:38
No to pakuj się, jedziesz pierwszy
- 4 14
-
2023-10-28 19:06
przeciez u nich na wschodzie to norma (8)
- 14 13
-
2023-10-29 08:44
u Nasz ,,oknko życia '' z poświadczeniem i przesłuchaniem ?
- 1 0
-
2023-10-28 20:38
(6)
Cóż, w Polsce też wybraliście liberalizację prawa aborcyjnego więc xd
- 15 21
-
2023-10-29 09:00
Obowiązuje ?
Kaja + katolicy
- 0 0
-
2023-10-29 08:45
Małe członki zadecydowała o Kobiecym ciele i życiu ?
kalkstain +
- 1 0
-
2023-10-28 22:18
(3)
Następny który nie odróżnia urodzonego dziecka od płodu
- 8 14
-
2023-10-28 23:32
nastepny co nie wie że płód to nadal człowiek (2)
za karą śmierci pewnie hipokryto nie jesteś... co?!
może aborcja do iluś tam miesięcy czy lat po urodzeniu, bo wcześniej dziecko nic nie pamięta i nie jest świadome...?!- 6 13
-
2023-10-29 08:46
Zaprzestań konsumocji braci mniejszych , katolu !
- 2 3
-
2023-10-29 08:21
Nic o życiu nie wiesz...
Nic a nic.
- 4 1
-
2023-10-28 15:16
Co naprawdę się stało?Wyrok zaoczny tak najprościej bez poznania motywów i prawdy... Straszne (3)
- 14 15
-
2023-10-29 08:43
Jakie meNdialne , katolickie , a jak narodowo podane !
piS
- 0 4
-
2023-10-28 16:47
Można gdybać... (1)
Ale nikt normalny po nieszczęśliwym wypadku zostawia zwłoki na balkonie w siatce....
- 38 5
-
2023-10-28 20:59
nie zostawia
- 2 3
-
2023-10-28 10:47
Nie jest napisane czy czasem nie urodziło się martwe (2)
Więc nie oceniaj
- 43 25
-
2023-10-29 00:20
Dobra pominąwszy przyczynę śmierci dziecka (1)
Za całkowite normalne uważasz, że po np. urodzeniu martwego dziecka zawijasz je w reklamówkę i wystawiasz na balkon? A przy rozpoczęciu porodu nie wzywa się karetki.
- 21 2
-
2023-10-29 08:41
Religia zastąpiła edukację ! Zapis do specjalisty to 1/2 roku czekania , Więc ? Skoro musiała czekać aż obumarłe się samo
samo wydali / zgodnie z Ukazem / może to Szok po porodowy ?
- 2 8
-
2023-10-28 10:39
Opinia wyróżniona
(49)
I znowu osądy!
A wiecie, że mogła urodzić w domu martwe już dziecko i być w amoku po tym co się stało.
Czy tylko potraficie oceniać na podstawie kilku informacji.
Nie wiem ale się wypowiem.- 399 373
-
2023-10-29 13:18
Słownik się kłania
Jak już to w szoku a nie amoku
- 0 0
-
2023-10-29 11:04
Nie chodzi o tzw. osądy, ale w takich przypadkach nic,ale to nic nie usprawiedliwia postępowania kobiety!! Wszystkie ewentualne domniemane okoliczności nawet gdyby były faktem nawet w najmniejszym stopniu nie usprawiedliwiają takiego postępowania!! Nie wiedziała,że jest w ciąży? nie wierzę!! Nie znała języka?-ale jakoś wynajęła mieszkanie więc ... Nie wiedziała o lekarzach-ośrodku zdrowia czy choćby policji by poprosić o pomoc?
- 0 0
-
2023-10-29 00:24
Mogła urodzić martwe dziecko
A jak wytłumaczysz, że przy rozpoczęciu porodu nie zadzwoniła po kretkę czy też do konkubenta?
- 1 1
-
2023-10-28 19:13
W amoku to ty jestes. Nawet jezeli dziecko urodzilo sie martwe to wzywa sie lekarza, pogotowie, a nie trzyma martwe w worku na balkonie...
- 9 0
-
2023-10-28 18:21
g*wn...mnie obchodzi jak rodziła-jest zawsze wyjście.Mam 50 lat i wiem co mówię dziecko z wypowiedzi wyżej
- 3 0
-
2023-10-28 17:44
Hipokryzja
Czekałem jak zacznie się obrona biednej kobiety. Ręce opadają
- 9 1
-
2023-10-28 17:36
skąd tyle zrypów w tym kraju
W amoku to jesteś Ty. Pewnie chodziła sobie po mieszkaniu i nagle j e b ciąża i poród. Następna od zrobi się nowe. Aaaa zapewne zwolenniczka czerwonej błyskawicy hehehe.
- 7 6
-
2023-10-28 17:15
(1)
Tam był jeszcze partner
- 4 0
-
2023-10-29 09:13
Tak, 43 lata i dlaczego nie na wojnie.
- 4 0
-
2023-10-28 17:06
Normalna kobieta jak urodzi martwe dziecko to go nie wyniesie tylko w amoku będzie tulic
I nie będzie chciała oddac
- 9 2
-
2023-10-28 16:17
Cook
Pewnie partner też był w amoku
- 11 0
-
2023-10-28 15:50
Cala cywilizacja ukraińska
Dobrze ze jeszcze go nie zjedli bo tak też się zdarzalo
- 17 4
-
2023-10-28 14:33
Ciebie też rodzice w amoku wystawiali w reklamówce na balkon? Puknij się człowieku. Bronisz zwykłych przestępców
- 18 1
-
2023-10-28 14:10
Tak tak a może była nie poczytalna w chwili popełniania czynu a potem się ocknęła i już było ok ?
Nie wybielamy - śmierć to śmierć
- 3 4
-
2023-10-28 12:42
Ok w szoku parę godzin ale ile ten worek leżał? No I partner też byl
- 18 0
-
2023-10-28 12:33
Weź przestań, oczywiście mogła. Jednak nie uważasz, że każda normalna osoba rodząc nawet martwy płód korzysta z pomocy lekarza. Chcesz mi napisać, że to normalne wrzucić do wora, a wór do jeziora?
- 21 2
-
2023-10-28 12:16
Takie tłumaczenie to żadne tłumaczenie.
- 5 1
-
2023-10-28 11:21
Przecież wyraźnie pisze (4)
Dziecko znaleziono w worku na balkonie gdzie wcześniej wynajmowała Ukrainka .Martwe czy nie martwe wyniosła na balkon i wyprowadziła się z mieszkania jakby nic się nie stało.Pewnie jeszcze zdziwiona że ją zatrzymali
- 49 0
-
2023-10-28 11:56
(3)
Nie piszę tylko jest napisane
- 7 1
-
2023-10-28 21:13
"nie pisze"
- 0 0
-
2023-10-28 15:57
Obudowa formy są ok (1)
- 0 3
-
2023-10-29 01:19
Tak jak poszłem, co nie?
- 1 0
-
2023-10-28 10:59
Co nie zmienia faktu że dziecka nie chowa się w worku (5)
- 46 2
-
2023-10-28 11:22
Ehhh (4)
Leżało na pewno "jakiś czas", bo w artykule jest informacja, że kiedyś w tym lokalu mieszkała, nie wczoraj. To po pierwsze, po drugie nawet jak ona była w szoku poporodowym, to nadal zostaje pytanie o partnera, przecież chyba zauważył ciążę, a później jej brak. Nie zainteresował się, że czegoś (kogoś) w tej układance brakuje?
- 44 3
-
2023-10-28 11:26
Tak. Pochówku dziecka na cmentarzu! (3)
- 8 6
-
2023-10-28 11:33
Skąd wiesz, że urodziło się martwe? (2)
Może to dziecko żyło zanim trafiło do worka i na balkon, może dało się zapobiec temu, nawet jeśli ona była w szoku. W artykule jest informacja, że miała partnera i on również został aresztowany, czyli w tamtym czasie musieli być razem. Czyli on też musiał o wszytskim wiedzieć, to nie jest nowy partner z wczoraj, który nie jest powiązany z tamtą sytuacją.
- 20 1
-
2023-10-28 13:07
Ty czytasz co piszesz? (1)
Aha...była w szoku i żywe dziecko zapakowała do wora to mam przeprosić uważasz? Weź się zastanów nad swoim życiem.
- 7 6
-
2023-10-28 14:24
Ty czytasz co zostało przeze mnie napisane?
Je jej nie bronię, wręcz przeciwnie uważam, że jesli zostanie potwierdzone, że nie była w szoku to powinna zgnić w więzieniu. Partner od razu do więzienia.
Niby gdzie ją bronię lub od Ciebie wymagam przeprosin. Błędnie odczytałaś/-eś mój post. Czytanie ze zrozumieniem jest w podstawówce, może warto zamiast na ten portal wejść do biblioteki...- 7 3
-
2023-10-28 10:58
sr*nie w banie
- 9 3
-
2023-10-28 10:59
To jest twoja życzeniowa opinia. Nic nie wiesz, ale coś wiesz, coś piszesz. Takie przemyślenia zachowaj sobie, po co to tak pleść.
- 9 4
-
2023-10-28 10:56
(5)
I dlatego włożyła je do worka? I jak jej ten amok przeszedł to sobie o nim nie przypomniała? Ona nie zostawiła go tam wczoraj.
- 60 9
-
2023-10-28 13:07
Guzik cię to obchodzi. (2)
- 5 8
-
2023-10-28 15:39
Na szczęście obchodzi również policję, sąd i prokuratora
- 14 0
-
2023-10-28 14:09
serio uważasz że to normalne że niemowlak umiera dusząc się w worku lub z głodu?
- 15 4
-
2023-10-28 11:18
(1)
A skad wiesz ile dni leżał?
- 14 19
-
2023-10-29 09:20
Być może po tym...
wcześniej mieszała tam...więc wynika, że jednak dziecko trochę na balkonie w worku było...
- 0 0
-
2023-10-28 10:55
Jakiej reakcji się spodziewasz gdy ktoś się dowiaduje ze na balkonie w worku leżał noworodek? (11)
- 116 8
-
2023-10-28 13:06
Mogą być dwie reakcje (1)
Normalnego człowieka. lub wszystkowiedzących przegrywów z Trójmiasto.pl
- 14 6
-
2023-10-28 13:36
To powiedz coś więcej o tych reakcjach a nie tak enigmatycznie
- 5 2
-
2023-10-28 11:32
(8)
Ja sie spodziewam braku komentarza. Tak robia ludzie madrzy.
- 28 51
-
2023-10-28 13:35
To nie komentuj
Zostań mądra
- 7 3
-
2023-10-28 11:43
(6)
mądrzy ludzie nie wchodzą na trojmiasto.pl
- 40 12
-
2023-10-28 20:42
Gratuluje samokrytyki
- 0 2
-
2023-10-28 13:07
Czasami wchodzą (4)
Ale nie czytają komentarzy.
- 14 2
-
2023-10-28 13:58
Urodziła martwe dziecko? (3)
Propaganda! Po pierwsze taka sytuacja zdarza się marginalnie rzadziej. Po drugie, nie było by powodu ukrywać zwłok. Po trzecie, gdyby miała urodzić martwe, to z jakiego powodu? Gdyby naturalnie samo obumarło, to łatwo by sie o tym nie dowiedziała. A więc sama mogła by wylądować na oiomie podtruta toksynami. Myśl zanim wypowiesz się niszowo. Umiesz czytać? Poczytać o tym.
- 24 11
-
2023-10-29 11:32
Po pierwsze, to dlaczego akurat nie zdarzyło się jej? Śledzisz dzienne narodziny i wyliczasz prawdopodobieństwo?
Po drugie, mogła wystraszyć się faktu, że urodziła martwe dziecko, szczególnie że w tym samym mieście od tygodnia szukają dzieciobójcy.
Po trzecie, takich powodów jest pełno. Równie dobrze dziecko mogło udusić się pępowiną.
Czemu najwięksi de..ile zawsze udają najmądrzejszych?- 0 2
-
2023-10-28 16:33
Co Ty gadasz człowieku
- 3 1
-
2023-10-28 15:55
Farmazony
- 3 1
-
2023-10-28 10:48
Na pewno jest wypaczona i to mocno
- 58 16
-
2023-10-28 10:32
Opinia wyróżniona
Może (34)
Może bez ubezpieczenia, bez znajomości języka sama, może ofiara czyjejś przemocy, no i nie wiadomo czy urodziła żywe dziecko ..m
- 273 195
-
2023-10-29 09:23
Ukraińcy mają opiekę to raz.
Z tego co pamiętam kobiety w ciąży, a szczególnie podczas porodu też mogą na to liczyć.- 1 0
-
2023-10-29 08:24
To po prostu ukraiński standard
- 1 1
-
2023-10-29 06:39
Ofiara czyjeś przemocy? Bariery językowe? Jak można wytargowac 100 zł za dopłatę do połyku lub jeździć za darmo komunikacja, to jakoś nie było barier językowych,:) O czym ty więc p..łódź Julka? Łobuz kocha najbardziej, to się ucieka do innego, do tego można prosić o pomoc w DPS. Czy normalny człowiek robi tak jak ona? Aaaa no tak, zapomniałem.
Ofiara czyjeś przemocy? Bariery językowe? Jak można wytargowac 100 zł za dopłatę do połyku lub jeździć za darmo komunikacja, to jakoś nie było barier językowych,:) O czym ty więc p..łódź Julka? Łobuz kocha najbardziej, to się ucieka do innego, do tego można prosić o pomoc w DPS. Czy normalny człowiek robi tak jak ona? Aaaa no tak, zapomniałem. Dzieci to ponoć nie ludzie, co nie? Może jeszcze niech dostanie publiczne odszkodowanie za stres, co nie Julka? Mogła będzie dalej kopułować z jakimiś menelami, a potem powtórka z akcji?
- 2 0
-
2023-10-28 17:10
Oni mają ubezpieczenie za darmo i co ma do tego znajomość języka . Poza tym był jeszcze partner
- 11 1
-
2023-10-28 15:58
Bzdury piszesz , one są bardzo cwane. Jeśli wynajmowała mieszkanie to znajomość języka nie było problemu. Dziecko to nie zabawka .
- 15 1
-
2023-10-28 15:52
Ilu tutaj obroncow ukrainskich morderców (3)
- 14 5
-
2023-10-28 20:41
(2)
Po prostu nienawidzimy dzieci po doświadczeniach społecznych z 500plus
- 3 4
-
2023-10-29 01:36
Wy czyli kto (1)
- 2 0
-
2023-10-29 08:58
Żymianie w poliN !
- 0 0
-
2023-10-28 15:16
Jak bez ubezpieczenia? (1)
Przecież my, polscy podatnicy, ochoczo zafundowaliśmy wszystkim "braciom" ubezpieczenie zdrowotne.
- 18 2
-
2023-10-29 08:57
Między fundacją , a wykonaniem duża różnica , oNe biorą po 150 -250 za wizytę , po katolicku !
czaSiek
- 0 0
-
2023-10-28 12:28
Język ukraiński jest b.podobny do polskiego (1)
niż język kaszubski czy rosyjski. Nie ma mowy, by osoba z Ukrainy miała problem ze zrozumieniem polszczyzny.
- 15 3
-
2023-10-29 11:40
nie przesadzaj - uczyłem się ros., ale zwykle nie rozumiem wypowiedzi w ukr., chyba że pomału i proste słownictwo
- 0 0
-
2023-10-28 11:51
Akurat porody są za darmo dla wszystkich
- 23 2
-
2023-10-28 11:14
A Ty nieżywe dziecko byś włożył do worka i zostawił? (5)
I bez przesady z tym brakiem ubezpieczenia, my im je opłacamy. I chyba się wcześniej jakoś dogadała skoro wynajmowała to mieszkanie. A żywe dziecko można zostawić w szpitalu jeśli z przemocy i go nie chciała.
- 37 1
-
2023-10-28 11:23
(4)
Są w Trójmieście ośrodki pomocy Ukraińcom i tam pracują Ukrainki, które znają język.
- 25 0
-
2023-10-28 13:28
Może była rosyjskojęzyczna? (3)
- 2 12
-
2023-10-28 13:57
(2)
Część z nich mówi po rosyjsku
- 10 2
-
2023-10-28 15:31
(1)
Ukrainiec z Rosjaninem dogada się bez przeszkód. Lepiej niż Polak ze Słowakiem.
- 9 1
-
2023-10-29 00:55
Bo obaj znają rosyjski
- 1 1
-
2023-10-28 11:12
Może tez z nią tak ktoś powinien postąpić. Co za patologia bronić takie osoby (1)
- 15 5
-
2023-10-29 08:55
Duch święty z toBą ,katoliku
niedziela
- 0 1
-
2023-10-28 10:34
(8)
Oj, tam. Kto by na to zważał. Wyrok już wydany.
- 31 38
-
2023-10-28 10:40
(7)
ty obrońco tego sci....
- 22 25
-
2023-10-28 10:50
A kim ty jesteś, pewnie katolikiem (6)
Wam tak łatwo oceniać ludzi
- 20 29
-
2023-10-28 14:33
To nie wy chcieliście piłować katolików? (4)
Wam wolno innym nie?
- 4 7
-
2023-10-28 15:29
I opiłujemy (3)
Ale tych "zawodowych" katolików. Toruński wywrigrosz na pewno już nie przytuli kolejnych 400 baniek z naszych podatków.
- 9 9
-
2023-10-29 08:53
Skoro sam sięM poświęcił to teraz w świetle reflektorów oDświęcimy dziadersa święconymi zbukami !
Jajcol
- 0 0
-
2023-10-29 07:27
Noo na pewno znajdą się inni chętni do rozkradniecia tej kasy (1)
- 1 0
-
2023-10-29 08:54
Bik pozna swoich , sPOkojnie !
piC
- 0 0
-
2023-10-28 10:51
Ateistom trudno oceniać ludzi?
- 13 11
-
2023-10-28 10:36
(2)
Przecież Ukraińcy jako uchodźcy mają darmowe ubezpieczenie finansowane przez Polaków, więc to odpada. Pewnie zwyczajnie dziecka nie chciała ale można było to zrobić normalnie, a nie zostawiając jak śmiecia na balkonie. Urodziło się martwe? A może ona je zabiła? Zero litości dla takich potworów - są okna życia itp
- 79 10
-
2023-10-28 11:35
Taaa (1)
Druga sprawa jest informacja o partnerze, który również został aresztowany, więc tłumaczenie, że była sama też odpada.
- 30 3
-
2023-10-28 16:33
Pierwsza inf tego nie zawierała
- 2 5
Wszystkie opinie
-
2023-10-28 10:22
(4)
Straszne co się dzieje z tym światem. Tyle dzieci ostatnio znalezione martwe..... Dla wszystkich bezbronnych dzieciaczków (*)
- 70 18
-
2023-10-28 10:33
(2)
Na świecie niewiele się zmieniło. Po prostu teraz takie sprawy są opisywanie w Internecie. Kiedyś nie było wcale lepiej a nawet gorzej. Na przykład zabijano dziecko bo było nie tej płci której chcieli.
- 21 2
-
2023-10-28 23:30
Chrześcijanie nie zabijają dzieci (1)
w odróżnieniu od pogan, dawnych jak i wielu współczesnych
- 0 1
-
2023-10-29 09:03
Historia sie kłania , patrz wojny , zakony itp
- 0 0
-
2023-10-29 09:02
Litości dla dzieci z afryki , Palestyny ,Ukrainy itp , itd .
aMen
- 0 0
-
2023-10-28 10:23
(11)
Trzeba przyznać że ostatnio w Gdyni moc atrakcji
- 239 5
-
2023-10-28 10:26
Jeśli rozpatrujesz to w kategoriach atrakcji, to tylko współczuć Twojej matce że cię urodziła. (6)
- 4 71
-
2023-10-28 10:30
ktoś tu nie rozumie sarkazmu
- 65 5
-
2023-10-28 10:32
To był sarkazm i tak należy czytać!
- 41 4
-
2023-10-28 10:37
(1)
Twojej należy współczuć wysiłków włożonych w twoją edukację. Wszystko jak krew w piach. Składać literki umiesz ale czytać nie.
- 27 1
-
2023-10-28 11:45
Och, och, jakiś ty wyszczekany i mundry :)
- 0 6
-
2023-10-28 10:44
(1)
Twoim dwóm
- 1 1
-
2023-10-28 12:57
Twoim trzem
- 1 1
-
2023-10-28 10:27
Gdynia miastem mozliwosci
- 25 0
-
2023-10-28 10:56
Fakt , ale zauważ że to wszystko nie Gdynianie , a napływowi .
- 7 0
-
2023-10-28 11:00
A mogliśmy pozostać przy dzikach...
- 11 0
-
2023-10-28 19:21
Może coś do wody dodają?
- 1 0
-
2023-10-28 10:24
I to są dopiero zwyrodnialcy (18)
Szok. Żeby niemowlaka w worku zostawić?
- 96 18
-
2023-10-28 10:33
A dobrzy ludzie czekają na adopcję. (3)
- 10 7
-
2023-10-28 10:41
Co ty mi powiesz (2)
To dlaczego tyle dzieci w bidulu czeka na adopcje
- 8 7
-
2023-10-28 10:45
Bo rodzice tych dzieci nie są pozbawieni praw rodzicielskich i nie można ich adoptować
- 16 2
-
2023-10-28 10:48
Bo proces adopcyjny trwa kilka lat
To nie schronisko dla zwierząt, jakbyś nie wiedział
- 7 2
-
2023-10-28 10:37
A Polacy na skrobanki. (1)
Zwierzęta cholerne
- 2 20
-
2023-10-29 09:05
Z naturą walczysz prostaczku religijny !
- 0 0
-
2023-10-28 10:38
tak tak (4)
czego sie po nich spodziewasz, cywilizacji?
- 14 5
-
2023-10-28 11:04
(1)
No tak, przecież nigdy się nie zdarzyło żeby to Polka noworodka zabiła, my to jednak cywilizacja z prawdziwego zdarzenia!
- 10 5
-
2023-10-28 12:32
Dzieci w niebieskich beczkach.
Dzieci, owszem pochowane, ze związku kazirodczego kaszubskiego tatusia.
- 9 3
-
2023-10-28 11:28
W Polsce też się takie przypadki zdażały
Tu nie chodzi o narodowość
- 8 2
-
2023-10-28 11:36
Nie chodziło o narodowość a o konkretnych rodziców
Jeśli to dziecko urodziło się martwe to jeszcze pół biedy, ale jeśli zadusiło się w tym worku to nawet wyobrazić sobie to trudno.
- 4 2
-
2023-10-28 10:43
Wystarczy aborcje zalegalizować (5)
I nie będzie takich informacji
- 9 16
-
2023-10-28 10:49
I co jeszcze, może NFZ będzie finansować z moich pieniędzy aborcje na życzenie? (2)
Bo za prywatną kasę jakoś wątpię żeby patusy dokonywały aborcji za kilka tysi
- 12 9
-
2023-10-28 12:40
Tak. Szpital jest najodpowiedniejszym miejscem
do przeprowadzania aborcji. Chyba jest to b.właściwe niż wywieszanie zwłok za oknem.
- 7 5
-
2023-10-29 09:07
Przylepiłeś sobie nalepkę pRostaka
- 0 0
-
2023-10-28 12:37
Była legalna aborcja na życzenie, w szpitaluwśród
osób prymitywnych zdarzały się przypadki niekorzystania z opieki ginekologicznej, niestosowanie antykoncepcji, czekanie do porodu i zabójstwo.
- 4 0
-
2023-10-29 09:06
bis i arcy Kupy nie dopuszczą , oNi nie cierpią Kobiet !
- 0 0
-
2023-10-28 14:50
Noworodka. Niemowlak jest później.
- 2 1
-
2023-10-28 10:25
Gdynia Gdynia Co sie tam sie nie dobrego dzieje ? (4)
- 56 6
-
2023-10-28 15:55
To Ukraińcy,nie Gdynianie.
- 5 0
-
2023-10-28 17:18
Gdynia
Co z tego ze gdynia jak to.ukraincy
- 6 0
-
2023-10-28 23:34
odejście od Boga, który dał nam Prawo, uniwersalną obiektywną moralność (1)
teraz króluje relatywizm, więc na jakiej podstawie wydajesz swój osąd? na podstawie swoich uczuć? a może według opinii tych ludzi to wcale nie było złe? trzeba szanować opinie innych, nieprawdaż?
- 1 1
-
2023-10-29 09:09
Kto z piekieł Nas prowadzi z tacą w łąpskach ? Grube otłuszczone arcy i bis Kupy !
- 0 0
-
2023-10-28 10:26
Tym sposobem.. (1)
..mieszkania w Gdyni poszybują mocno w dół..
- 30 14
-
2023-10-28 12:40
Tak, te pustostany już nie będą takie drogie
- 3 0
-
2023-10-28 10:27
Gdynia i wszystko jasne
- 36 33
-
2023-10-28 10:27
Opinia wyróżniona
(93)
To są właśnie skutki zabronionej aborcji
- 301 240
-
2023-10-28 10:31
aborcja i aborcja...są kondony i inne środki (34)
- 79 35
-
2023-10-28 11:16
(1)
Najgorzej czyta się konentarze głupców
- 20 14
-
2023-10-28 15:22
Coz za odwazna samokrytyka!
Nie kazdy potrafi przyznac sie do swego stanu umyslowego. Gratulacje!
- 6 2
-
2023-10-28 13:08
(29)
ta, kondony, dobrze, że nie kondory, a wiesz, ile kosztuje skuteczna antykoncepcja w tym państwie oobecnie? i jaki dostęp do ginekologa mają kobiety? zapewne nie wiesz.
- 7 22
-
2023-10-28 13:12
A zabicie człowieka to dla ciebie nic złego? (6)
- 21 6
-
2023-10-28 14:28
(1)
czytanie ze zrozumieniem mocno się kłania, czy ja się odnosiłam do znalezionych zwłok?
- 3 6
-
2023-10-28 16:14
Czytanie ze zrozumieniem sie klania
Chodzi o to że aborcja to zabijanie nienarodzonych.
- 3 4
-
2023-10-28 14:41
(3)
a jak tak bez zrozumienia czytamy - to matka umierająca, bo trzeba ratować płód, to samo dobro czy samo zło?
- 3 3
-
2023-10-28 16:16
Dobra ale co innego
Swawola w abortowaniu ludzi do 12 tygodnia co lewactwo j liberałowie chcą wprowadzic ,a co innego aborcja jeżeli życie kobiety trzeba ratować... aborcja bo ktoś się nie umie zabezpieczyć to już jest chore!
- 4 2
-
2023-10-28 21:24
Ratuje się matkę. (1)
- 1 0
-
2023-10-29 01:59
Być może teraz już tak będzie. Oby.
- 1 1
-
2023-10-28 16:12
Czyli co lepiej poddawac sie darmowej aborcji niz sie zabezpieczyc???? (4)
Co za chory kraj i ludzie.... wobec takiego zła które ostatnio pada na dzieci naprawdę niektórzy powinni się powstrzymywać od pisania tutaj czegokolwiek szczegolnie pro aborcjonisci którzy o ciazy i dzieciach w lonach matek wiedzą tyle co nic.
- 9 1
-
2023-10-28 18:55
(3)
a kto tak napisał? i aborcja nie jest w tym kraju darmowa - policz koszty, które kobiety muszą ponieść, żeby przeprowadzić aborcję za granicą. znasz statystyki? najczęściej aborcji dokonuja kobiety, które mają już dzieci.
- 0 5
-
2023-10-29 04:56
Tak, ktostam wyzej pisal
Że niby antykoncepcja jest droga i slaby jest dostęp do ginekologów, takiego bulszitu dawno nie słyszałam. Chyba jakaś gimnazjalistka to pisała która nie potrafi się zarejestrować do gina.
- 1 1
-
2023-10-29 07:31
I nawet jak zalegaizuja to będzie płatna (1)
I to za grubą kasę
- 0 0
-
2023-10-30 20:08
No wlasnie wiec po co my podatnicy mamy placic za kliniki?
Niech taka szalona jedna z drugąwyda kasę i jedzie sobie abortowac dzieci do Niemców.
- 0 0
-
2023-10-28 16:13
Jak cie nie stac na kondomy to wystarczy seks przerywany i kalendarzyk u partnerki, wszystko zupelnie za darmo! (3)
- 4 5
-
2023-10-28 18:45
(2)
bardzo bezpieczna metoda xD
- 3 1
-
2023-10-29 02:00
To się nazywa watykańska ruletka :)
- 1 1
-
2023-10-29 04:58
Bardziej bezpieczna i humanitarna
Niż aborcja do 12 tygodnia, jeżeli nie stać Cie na kondomy.
- 1 0
-
2023-10-28 16:53
Dostęp do ginekologa jest taki że chodzisz na fundusz do ginekologa (12)
A dostęp do antykoncepcji jest taki że kupujesz tabletki albo kondomy w każdej aptece. Rozumiem że to skomplikowane?
- 4 2
-
2023-10-28 18:43
(11)
to teraz napisz proszę, ile czeka się na wizyte na NFZ, ile kosztuje wizyta prywatna, ilu jest lekarzy na wsiach, ile kosztuje antykoncepcja hormonalna, a ile kosztowała (mięsiecznie) i jak to jest rozwiązane w wielu krajach. a o kondomach mi proszę nie pisz albo jak piszesz, to napisz jaka jest ich skuteczność. i wtedy możemy porozmawiać. i dla mnie zakup antykoncepcji hormonalnej to nie problem finansowy, ale dla wielu kobiet tak. a i jeszcze w każdej aptece? na Księżycu żyjesz czy w Polsce?
- 2 6
-
2023-10-29 01:23
O czym ty bełkoczesz? Jak jesteś w ciąży to do gina bez problemu się dostaniesz w każdej przychodni (2)
Wizyty masz regularne, do tego jak coś się dzieje to jedziesz do szpitala na sor i wyobraź sobie że to też działa, pomimo legend powielanych przez szurów.
Miesięczny koszt hormonalnej antykoncepcji to jakieś 50 zł, więc raczej każdego na to stać, a kondomy mają skuteczność około 98%. Wszystko dostępne od ręki w każdej aptece. To możemy teraz porozmawiać? Czy jeszcze coś ci wytłumaczyć?- 3 1
-
2023-10-29 13:36
(1)
skuteczność prezerwatyw jest pomiędzy 85 a 98%, antykoncepcja powinna być poprzedzona badaniami hormonalnymi, wizytą u ginekologa i wymaga tych wizyt co pół roku; nie piszę o receptach z netu; i wyobraź sobie, że wydatek rzędu 50 zł miesięcznie może stanowić problem (jeśli słyszałaś/-eś o ubóstwie menstruacyjnym, to jesteś to sobie w stanie wyobrazić, jeśli nie, to nic na to nie poradzę); wizyty w ciąży są i owszem, z uwagi na kontrolę państwa, ale ja nie o tym pisałam, tylko wizytach profilaktycznych i czasie oczekiwania na NFZ. a lat mam chyba więcej niż każdy tu piszący, bo jakoś nie przyszedłby mi do glowy "argument" w stylu "Julki" i "gimbazy"
- 0 0
-
2023-10-30 20:12
Kobieto bredzisz 3 po 3
Czyli co lepiej abortowac ludzi? Skoro nie stać cie na kondomy to znaczy że masz się jak królik rozmnażać a potem sobie aborcje przeprowadzać bo tak będzie taniej? Bo podatnicy zapłacą? O.o
- 0 0
-
2023-10-29 05:15
O jaaa serio moze powinni (1)
Jednak wprowadzić ta edukację seksualna dla gimbazy i liceum, bo widac ze niektóre mają z tematem zabezpieczania sie nawet duże problemy. I właśnie tacy ludzie jak wyżej głosowali o swawolna aborcje.... dramat. Julka lepiej nie zabieraj się do seksu bo widac żeś jeszcze nie dorosła do tego tematu... Tak , żebyś wiedziała że w każdej aptece są tabletki anty i zamiennikino chyba ze mieszkasz gdzies na biegunie pln xD A kondomy to lepsze zabezpieczenie przed niechcianą ciążą i chorobami niż seks przerywany a potem ewentualna aborcja o.O uwierz dziecko ze lepiej się zabezpieczać niz potem używać tabletek wczesnoporonnych czy innych takich. Poronienie dziecka już na początku ciazy to jest ogromny ból, wolę nie myśleć jak wygląda aborcja czlowieka w dalszych miesiącach życia... ale o tym się nie mówi bo lewaki Ci umysl sabotują głupotami.
- 2 1
-
2023-10-29 13:41
ależ tu polityki i światopogladu nawciskane, a może by tak te kwestie pominąć i wtedy zastanowić się nad odpowiedzią?
- 0 1
-
2023-10-29 05:23
Co za balkot :D (2)
Weź sobie wejdź w internet i popatrz na różne tabletki antykoncepcyjne. Jak się postarasz to tabletki anty kupisz sobie za 10 zł w niektorych aptekach... warto z lekarzem pogadać jak sobie nie radzisz... naprawdę...
- 1 1
-
2023-10-29 13:46
(1)
a wiesz, że jeden rodzaj tabletek nie służy wszystkim, raczej nie wiesz i totalnie upraszczasz temat
- 0 0
-
2023-10-29 18:18
No to idziesz i gadasz z lekarzem zeby dobral
Co za dziwne gadanie... przecież ja Ci leku nie dobiorę na internecie kobieto ahahah
- 0 0
-
2023-10-29 07:43
Julka na swojej wsi nie ma gina,tabletek i prezerwatyw, ale chce mieć klinikę aborcyjną na NFZ (2)
- 2 1
-
2023-10-29 13:46
za to ty masz chyba gina w butelce, niech Ci dobrze służy
- 0 0
-
2023-10-29 13:51
gina to ty masz w butelce, niech ci dobrze służy
- 0 0
-
2023-10-28 13:11
Rozum to coś co odróżnia nas od zwierząt
- 7 4
-
2023-10-28 15:48
One sa dobre tylko na ministrantów, dobrze wiecie
- 3 1
-
2023-10-28 10:34
Czy Ukrainki nie słyszały o oknach życia? (5)
- 52 7
-
2023-10-28 12:28
One są upośledzone (3)
- 15 10
-
2023-10-28 12:37
Tam jest stale wojna i różne twory społeczne. Sytuacja kobiety zależy od faceta. Nawet po przyjeździe do Polski niektóre osoby nie ogarniają możliwości.
- 5 7
-
2023-10-28 12:40
jak przy tobie bomba zabije połowę sąsiadów a ty kilka dni będziesz leżeć pod gruzami to też będziesz upośledzony (1)
- 7 15
-
2023-10-28 16:40
Gdzie te bomby?
- 4 0
-
2023-10-28 14:32
a wszystkie Polki slyszały? co tu ma fo rzeczy narodowość?
- 6 2
-
2023-10-28 10:39
smierc na drogach jest skutkiem uzywania pojazdów, autobusów....zabronić...ty głabie
- 14 13
-
2023-10-28 10:45
(3)
A czym różni się aborcja od tego mordu?
- 23 36
-
2023-10-28 11:46
Dokładnie tym, czym rozbicie jajka od zabicia kurczęcia. (2)
Nazwanie jajka "niewyklutym kurczęciem" nie zmieni faktów. A ty zapoznaj się z etapami rozwoju ciąży i jakiego wieku zarodka lub płodu dotyczy aborcja.
- 15 23
-
2023-10-28 16:41
O czym ty bełkoczesz, przecież w zapłodnionym jajku rozwija się kurczak
Takich rzeczy nie wiecie w tej lewicy?
- 7 2
-
2023-10-29 18:20
Znowu jakis madry
Porównuje człowieka do jajek i kurczaków. No dramat. Niedługo zacznie porównywać ludzi do komarow czy much.
- 0 0
-
2023-10-28 10:49
Ciąża jest skutkiem seksu a nie zabroninej aborcji (1)
Doucz się
- 66 13
-
2023-10-28 11:33
Dzieci biora sie z zaniedbanej ciazy.
- 2 17
-
2023-10-28 10:56
Czyli NFZ ma finansować z moich pieniędzy aborcję na życzenie, tak? (9)
Bo za kilka tysięcy raczej patologia nie będzie tego robić, w prywatnych klinikach
- 36 19
-
2023-10-28 11:01
Tym komentarzem potwierdziłeś, że to tobie bliżej do (4)
patologii.
- 20 24
-
2023-10-28 13:25
Jeśli uczciwie pracujący ludzie którym pobiera się podatki min na NFZ to patologia (3)
To tak, jestem patusem, który nie życzy sobie finansowania z moich podatków takich widzimisię. A kim ty jesteś, nie-patusie ?
- 5 8
-
2023-10-28 21:24
Po pierwsze to nie koncert życzeń. (2)
Po drugie, guano cię obchodzi kim jestem.
- 0 4
-
2023-10-29 01:27
Skoro nie koncert życzeń to po wuj ciągle krzyczycie że ma być legalna i dostępna aborcja? xD (1)
I teraz jeszcze się okazuje że chcecie na NFZ. To wiesz co ci powiem? To nie koncert życzeń, kup sobie gumki
- 4 0
-
2023-10-29 02:08
Się wtrącę
Moim zdaniem aborcja powinna być legalna i dostępna, ale za free to już lekka przesada. Ew. refundowana w jakiejś części. Te pieniądze można lepiej zagospodarować - choćby na sprzęt do diagnostyki i leczenia nowotworów.
- 1 2
-
2023-10-28 13:52
(3)
Patologia to raczej rodzi dzieci hurtowo dla 500+... Chociaż zostawienie zwłok dziecka na balkonie jest nienormalne.
- 6 8
-
2023-10-28 15:41
Co by nie było, nie będę finansować aborcji Julkom, które się nie potrafią zabezpieczyć (2)
- 7 1
-
2023-10-28 21:25
Będziesz awanturniku, będziesz. Czy ci się to podoba, czy nie. (1)
- 0 4
-
2023-10-29 01:27
Otóż nie będę lewaku i dobrze o tym wiesz
- 3 0
-
2023-10-28 11:11
A może ten głupi komentarz?
Dla mnie to prędzej skutek braku kary śmierci.- 3 4
-
2023-10-28 11:11
Cywilizowani ludzie nie zabijają swoich dzieci dla własnego widzimisie (11)
Czasem bywa tak, że później muszą uciekać przed własnymi wyrzutami sumienia do leśnych ziemianek.
- 22 8
-
2023-10-28 11:49
Cywilizowani ludzie odróżniają dziecko od płodu. (10)
To kwestia elementarnej wiedzy biologicznej (wiem, fanatycy religijni mają problem z wiedzą i logicznym rozumowaniem, ale próbuj) oraz odpowiedzialności.
Odpowiedzialność za dziecko jest tak ogromna, że jej elementem może być usunięcie ciąży zanim się dziecko powstanie z tej komórki i się rozwinie.- 17 18
-
2023-10-28 12:09
zgadzam się jednak na pewno nie jest to 12 tydzien jak to jest postulowane (1)
bo w 12 tygodniu "płód" jest raczej dzieckiem ma wykształconą głowę, ręce i nogi, rusza się odczuwa nastroje matki a nawet płacze!
- 19 7
-
2023-10-28 16:29
I serce bije juz ;(
- 6 1
-
2023-10-28 12:21
Odpowiedzialność za dziecko?
W przypadku aborcji na życzenie tu chodzi raczej o brak odpowiedzialności.
- 19 5
-
2023-10-28 13:13
A ty skąd się wziąłeś? ...z kapusty?
- 7 0
-
2023-10-28 14:54
Kiedyś cywilizowani Niemcy też tak odróżniali ludzi od nie-ludzi
A elementearna wiedza biologiczna nie odpowiada na pytanie czy płód to człowiek czy nie, więc nie bełkocz
- 8 0
-
2023-10-28 16:28
Fanatycy religijni powiadasz?
A o Hipokratesie słyszałeś? Albo cyceronie? Itp? Wyobraz sobie ze nawet dzisiaj jest wielu ludzi którzy nie należą do kościoła a sprzeciwiają się takim praktykom z czysto etycznych powodów. Tak samo jak sprzeciwiają się mordowaniu zwierzat w ubojniach. To ze ty sobie chcesz wycinać dzieci z łona nie znaczy że ktoś inny chce to finansować i zgadza się na takie cos patusie.
- 5 1
-
2023-10-28 16:36
Czyli (1)
Uważasz, że istota ludzka staje się osobą dopiero po włączeniu w sieć relacji międzyludzkich? Czyli jeżeli wykluczymy kogoś to z automatu możemy go sobie unicestwić tak jak robili to niemcy w obozach? Albo jeżeli rodzic sobie dziecko wykluczy to możemy go usunąć z tego świata? Trochę nieetyczne to twoje postrzeganie świata..
- 5 1
-
2023-10-28 16:55
Niepełnosprawnych intelektualnie pewnie też by zabijali
- 3 1
-
2023-10-28 23:25
tak? a czym w takim razie różni się dziecko od płodu? (1)
Jedno i drugie to Człowiek, ze swoim własnym DNA i przyszłym życiem. Niech zgadnę - popierasz aborcję, ale jednocześnie jesteś przeciwko karze śmierci i przeciwko zabijaniu zwierząt?
- 2 0
-
2023-10-29 01:29
serio liczysz na jakieś ochłapy logiki u wyborcy lewicy?
- 3 0
-
2023-10-28 11:27
(3)
Na Ukrainie jest legalna, 8 godzin pociągiem i jest u siebie. Jeśli dziecko żyło to zwierze i tyle.
- 16 1
-
2023-10-28 11:36
dlaczego zwierzę? ludzie są gorsi. (2)
- 16 5
-
2023-10-28 11:56
(1)
Niektóre zwierzęta zjadają swoje młode.
- 6 4
-
2023-10-28 12:43
zabijają niezdolne do życia, ptaki wyrzucają z gniazd
- 4 2
-
2023-10-28 11:32
Na szczęście w sprawie legalnej aborcji pan premier Tusk będzie miał większość (5)
Co prawda do ustalenia jeszcze zostaje, czy będzie to większość "za", czy może większość "przeciw", ale to nic nie znaczący drobiazg.
- 11 7
-
2023-10-28 12:10
raczej przeciw bedzie pis, psl i konfederacja (1)
wiec zostanie jak jest a lewica może się cmoknąć
- 13 3
-
2023-10-28 12:42
Żółty sweterek był zachwycony, że po 18 latach jego partia wróci do władzy
Ale jaki będzie efekt tego mariażu z PO, jak nie uda się przepchnąć aborcji i związków partnerskich? W następnej kadencji on i jego kumple będą musieli szukać sobie roboty gdzieś poza Sejmem
- 9 3
-
2023-10-28 13:45
No nie wiadomo, jak w tej sprawie (1)
wypowie się najwybitniejszych poseł KO, startujący z pierwszego miejsca w Koninie.
- 4 0
-
2023-10-28 17:22
Ten mistrzunio już został całkowicie skompromitowany u Mazurka
- 3 0
-
2023-10-29 01:30
To się bardzo zawiedziesz na tym Panu, dzieciaku
- 0 0
-
2023-10-28 11:39
Dlaczego?
Jaka różnica na którym etapie to dziecko zostało zabite?
- 9 4
-
2023-10-28 11:43
? A co nie ma środków anty? (2)
Chyba lepiej się zabezpieczyć niż aborcje robić?chyba masz coś z glowa.
Dalej ochraniajcie Ukraińców- 12 8
-
2023-10-28 11:57
(1)
A skąd wiesz, czy nie została zgwałcona przez ruska na wojnie?
- 3 16
-
2023-10-28 16:57
A no to w takiej sytuacji w pełni usprawiedliwia to trzymanie noworodka w worku na śmieci na balkonie
Bo po co zostawiać w oknie życia np?
- 3 0
-
2023-10-28 11:56
wiesz o tym że odkąd ludzie dokonują aborcji
To mamy wiēcej 'zabortowanych' dzieci niż ofiar światowych wojen.
W 2022 roku przeprowadzono na świecie 44 miliony aborcji.
Chcesz ze mną k... polemizować ?
Liczby statystyczne już Ciē pogrążyły.
Przypominam że czterdzieści cztery milione, to dane oficjalne, ile aborcji zostało dokonanych nie legalnie ? drugie tyle ?
Tak, zabieg aborcji jest czasami potrzebny, ale jak widać w większości jest przeprowadzany przez głupotę, nie odpowiedzialność i 'bo tak wygodniej'.- 15 7
-
2023-10-28 12:15
Zabicie dziecka w łonie matki jest wobec ciebie ok?
Bo co ? Bo go jeszcze nie widać ? Zamknę oczy i porozrywam ciebie kombinerkami i będzie ok?
- 10 9
-
2023-10-28 12:27
Jak każdej puszczalskiej zapewnimy aborcje to państwo pójdzie z torbami (1)
- 9 6
-
2023-10-29 07:48
To jedno a dwa że jak Julki się na to rzuciły to byłby lament że kolejki za długie
- 2 0
-
2023-10-28 16:11
Idz sie lecz.....
Naprawdę, kolejny który pindoli trzy po trzy o aborcji I pozbawianiu ludzi zycia a nie zna nawet fizjologii ciazy....
- 3 1
-
2023-10-28 19:28
"Po co komuś legalna aborcja, w kraju w którym na każdy zabieg czeka się co najmniej 2 lata?"
- 1 0
-
2023-10-28 22:28
Aborcja to to samo. Zbrodnia. Tylko jeszcze mniej widoczna.
- 3 1
-
2023-10-29 09:17
Skutek dozwolonej aborcji byłby taki sam...
- 1 0
-
2023-10-28 10:29
Opinia wyróżniona
Masakra (29)
Jakim trzeba być zwyrodnialcem
Od czego są okna życia
Domy dziecka
Można zostawić w szpitalu
Nie tu nie powinno być litości w tym przypadku litości to zbrodnia
Kolejne dziecko
Coś złego się dzieje- 266 56
-
2023-10-28 10:47
Nie jest napisane czy czasem nie urodziło się martwe (2)
Więc nie oceniaj
- 43 25
-
2023-10-29 00:20
Dobra pominąwszy przyczynę śmierci dziecka (1)
Za całkowite normalne uważasz, że po np. urodzeniu martwego dziecka zawijasz je w reklamówkę i wystawiasz na balkon? A przy rozpoczęciu porodu nie wzywa się karetki.
- 21 2
-
2023-10-29 08:41
Religia zastąpiła edukację ! Zapis do specjalisty to 1/2 roku czekania , Więc ? Skoro musiała czekać aż obumarłe się samo
samo wydali / zgodnie z Ukazem / może to Szok po porodowy ?
- 2 8
-
2023-10-28 15:16
Co naprawdę się stało?Wyrok zaoczny tak najprościej bez poznania motywów i prawdy... Straszne (3)
- 14 15
-
2023-10-28 16:47
Można gdybać... (1)
Ale nikt normalny po nieszczęśliwym wypadku zostawia zwłoki na balkonie w siatce....
- 38 5
-
2023-10-28 20:59
nie zostawia
- 2 3
-
2023-10-29 08:43
Jakie meNdialne , katolickie , a jak narodowo podane !
piS
- 0 4
-
2023-10-28 19:06
przeciez u nich na wschodzie to norma (8)
- 14 13
-
2023-10-28 20:38
(6)
Cóż, w Polsce też wybraliście liberalizację prawa aborcyjnego więc xd
- 15 21
-
2023-10-28 22:18
(3)
Następny który nie odróżnia urodzonego dziecka od płodu
- 8 14
-
2023-10-28 23:32
nastepny co nie wie że płód to nadal człowiek (2)
za karą śmierci pewnie hipokryto nie jesteś... co?!
może aborcja do iluś tam miesięcy czy lat po urodzeniu, bo wcześniej dziecko nic nie pamięta i nie jest świadome...?!- 6 13
-
2023-10-29 08:21
Nic o życiu nie wiesz...
Nic a nic.
- 4 1
-
2023-10-29 08:46
Zaprzestań konsumocji braci mniejszych , katolu !
- 2 3
-
2023-10-29 08:45
Małe członki zadecydowała o Kobiecym ciele i życiu ?
kalkstain +
- 1 0
-
2023-10-29 09:00
Obowiązuje ?
Kaja + katolicy
- 0 0
-
2023-10-29 08:44
u Nasz ,,oknko życia '' z poświadczeniem i przesłuchaniem ?
- 1 0
-
2023-10-28 19:11
(2)
Nie wnikając w to czy było to zabójstwo, czy też dziecko urodziło się martwe itd... Jakim trzeba być bezmózgiem, żeby trzymac zwłoki w worku na balkonie? Co to za ameby intelektualne? Jestem za przymusową eutanazją niektórych osobników bazując na poziomie IQ.
- 20 8
-
2023-10-28 20:38
No to pakuj się, jedziesz pierwszy
- 4 14
-
2023-10-29 08:47
Z-d medycyny , inne instytucje dostępne dla obywatela ? W poliN żyjesz ,Julka z dziadem Żądzą
Mosi rąbliwy
- 0 1
-
2023-10-28 20:37
(1)
Okna życia są od tego, że jak zostawisz tam dziecko to potem cie szukają XD bez sensu
- 6 7
-
2023-10-29 08:49
Czy Aby na pewno ? Wiesz gdzie żyjesz i kto zaŻądza .
Mosiu
- 0 0
-
2023-10-28 20:51
Ukrainki mogą nie wiedzieć o takich możliwościach
Trzeba przeprowadzić szeroką akcję informacyjną
- 6 8
-
2023-10-28 21:43
M (2)
Od 15lat staramy się o dziecko .dla takich bydlakow kulą w łeb
- 12 8
-
2023-10-29 01:34
To nie lepiej adoptować? (1)
- 5 1
-
2023-10-29 08:50
Dlaczego tyle utrudnień ? Zagraniczna adopcja /przez siostry wszelakie / prawie natychmiast ! Sprawdz .
Niestety
- 1 1
-
2023-10-29 06:32
(1)
Feministki to nienormalne zwierzęta.
- 3 4
-
2023-10-29 08:51
Ze zwisłym członeczkiem , podobnym wielkośćią rozumem i wielką prostatą !
Kupa bis
- 1 0
-
2023-10-29 07:59
Jeszcze nie ma wyników sekcji a plebs już wydał wyrok
- 6 0
-
2023-10-30 10:36
Moje ciało moja sprawa!!
- 0 0
-
2023-10-28 10:31
8 lat, wiadomo kogo (1)
I są skutki
- 60 82
-
2023-10-28 11:48
8 lat leżało w tym worku?
- 11 1
-
2023-10-28 10:31
Co się dzieje z tymi ludźmi? Nic sobie z niczego nie robią - miejcie chociaż odrobinę współczucia dla innych. (2)
- 22 23
-
2023-10-28 10:38
W naszym ukochanym mieście Tato
- 2 4
-
2023-10-28 23:38
proste - odeszli od Boga, który dał nam Prawo, czyli uniwersalną obiektywną moralność
gardzicie prawem, więc zostaje wam tylko instynkt społeczny, ludzkie przekonania, uczucia, odczucia i opinie - wszystko jest moralnie względne i subiektywne - więc czemu krytykujesz tą kobietę? ona ma swoją własną moralność...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.