• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Galeria Metropolia: debiutujące marki i nowoczesna architektura

13 kwietnia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Wierni będą spotykać się w galerii handlowej
  • Rozświetlona witryna Galerii Metropolia tuż przy peronie SKM we Wrzeszczu.
  • Wnętrza Galerii Metropolia wyróżniają się odważną architekturą.
  • Strefa barów i restauracji w Galerii Metropolia.
  • Futurystyczne wnętrza Galerii Metropolia.
  • Widok z lotu ptaka przedstawiający Galerię Metropolia już po zakończeniu budowy. W tle, za Parkiem Kuźniczki, widać powstające osiedle Browar Gdański.

Piazza di Moda, Paul&Tom, Kiabi to marki, które zadebiutują w Gdańsku wraz z otwarciem Galerii Metropolia. Razem z wymienionymi sklepami pojawi się w niej ponad 50 nowych marek, których nie ma nigdzie indziej w gdańskiej ofercie handlowej.



Galeria Metropolia zaprezentuje w swojej ofercie nowe marki i wzornictwo doceniane już w innych krajach takich jak Włochy, Francja, Hiszpania czy Niemcy, gdzie mają one silną, ugruntowaną pozycję.

Uzupełnieniem ciekawej oferty handlowej będą również wyjątkowe wnętrza, które zostały zaprojektowane według najnowszych trendów. W przestrzeniach Galerii Metropolia będzie obecna woda, fontanny, duże otwarcia między poziomami, najnowsze ekologiczne techniki oświetleniowe, atrakcje organizowane w wyznaczonych do tego miejscach, interesujące food courty z wieloma restauracjami. No i najlepsze w okolicy kino.

- Staraliśmy się podnieść nieco wyżej poprzeczkę standardu wnętrz. Zaoferujemy inną kolorystykę, mniej grzeczną, ułożoną, a bardziej kontrastową, z bielami zamiast pożółkłych beżów, czerniami zamiast brudnych brązów itd. Galeria Metropolia będzie świeża, kontrastująca i czysta w odbiorze kolorystycznym - mówi Michał Baryżewski, wiceprezes i wspólnik pracowni architektonicznej ARCH-DECO.

Dzięki swojemu bezpośredniemu położeniu przy dworcu kolejowym, będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych na Pomorzu, dodatkowo z dostępem do ok. 1,5 tys. miejsc parkingowych.

W galerii o powierzchni 34 tys. m kw., na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych.

Wśród najemców Galerii Metropolia już znajdują się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz sklep Pepco. Ofertę galerii wzbogaci sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: salonik prasowy Kolporter, biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange czy sklep Świat Herbaty.

W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Subway, Smak na Tak, Grand Kebab. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci. Otwarcie Galerii Metropolia planowane jest w 2016 roku. Więcej informacji na www.galeriametropolia.pl.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (100)

  • Tragedia, kto zaprojektował te parkingi, nie dość że kiepsko oznakowane do wyjazdu to nastawiali słupków nie wiadomo po co, żeby utrudniać klientom a za takie słupki niezła kase ktos przytulił.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane