- 1 Masz interes? Zostaw kartkę (54 opinie)
- 2 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (259 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (60 opinii)
- 4 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (151 opinii)
- 5 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (93 opinie)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (347 opinii)
Galeria Metropolia: debiutujące marki i nowoczesna architektura
Najnowszy artykuł na ten temat
Wierni będą spotykać się w galerii handlowej
Piazza di Moda, Paul&Tom, Kiabi to marki, które zadebiutują w Gdańsku wraz z otwarciem Galerii Metropolia. Razem z wymienionymi sklepami pojawi się w niej ponad 50 nowych marek, których nie ma nigdzie indziej w gdańskiej ofercie handlowej.
Galeria Metropolia zaprezentuje w swojej ofercie nowe marki i wzornictwo doceniane już w innych krajach takich jak Włochy, Francja, Hiszpania czy Niemcy, gdzie mają one silną, ugruntowaną pozycję.
Uzupełnieniem ciekawej oferty handlowej będą również wyjątkowe wnętrza, które zostały zaprojektowane według najnowszych trendów. W przestrzeniach Galerii Metropolia będzie obecna woda, fontanny, duże otwarcia między poziomami, najnowsze ekologiczne techniki oświetleniowe, atrakcje organizowane w wyznaczonych do tego miejscach, interesujące food courty z wieloma restauracjami. No i najlepsze w okolicy kino.
- Staraliśmy się podnieść nieco wyżej poprzeczkę standardu wnętrz. Zaoferujemy inną kolorystykę, mniej grzeczną, ułożoną, a bardziej kontrastową, z bielami zamiast pożółkłych beżów, czerniami zamiast brudnych brązów itd. Galeria Metropolia będzie świeża, kontrastująca i czysta w odbiorze kolorystycznym - mówi Michał Baryżewski, wiceprezes i wspólnik pracowni architektonicznej ARCH-DECO.
Dzięki swojemu bezpośredniemu położeniu przy dworcu kolejowym, będzie jednym z najlepiej skomunikowanych centrów handlowych na Pomorzu, dodatkowo z dostępem do ok. 1,5 tys. miejsc parkingowych.
W galerii o powierzchni 34 tys. m kw., na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych.
Wśród najemców Galerii Metropolia już znajdują się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz sklep Pepco. Ofertę galerii wzbogaci sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: salonik prasowy Kolporter, biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange czy sklep Świat Herbaty.
W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Subway, Smak na Tak, Grand Kebab. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios, siłownia i fitness, a także strefa zabaw dla dzieci. Otwarcie Galerii Metropolia planowane jest w 2016 roku. Więcej informacji na www.galeriametropolia.pl.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł