- 1 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (91 opinii)
- 2 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (284 opinie)
- 3 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (116 opinii)
- 4 Pomorze za 36 lat: kobiece i... stare (107 opinii)
- 5 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (377 opinii)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
Nowe filmy promocyjne Trójmiasta
Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?
W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.
Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.
Kierunek Gdynia.
Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.
- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.
W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.
Opinie (150) 1 zablokowana
-
2016-03-03 10:30
Filmik o Gdyni wyrażnie lepszy,
tam Bałtyk jest motywem przewodnim. W przypadku Polski,gdzie tylko ok.4% ludzi żyje w pasie nadmorskim jest to z pewnością interesujące dla ludzi z głębi lądu. Filmik o Gdańsku to JEDEN WIELKI CHAOS !!! Oko widza na niczym nie może się skupić. Drodzy autorzy - uzyskaliście efekt jak człowiek , który remontując mieszkanie nakleił każdy pasek tapety z innego wzoru.
- 1 0
-
2016-03-03 10:36
Moim zdaniem wygrywa klip o Gdyni...
- 1 0
-
2016-03-03 10:47
Peryferia świata.
- 0 0
-
2016-03-03 11:02
ładne ale bez pomysłu. Trudno wymagać coś dobrego za taką mała kasę.
- 0 0
-
2016-03-03 12:27
Promocja trochę słaba
Dwa filmy podobne ale inne.Łączy je brak soczystych letnich kolorów .Gdańsk oparty na kilku twarzach udziwniony i mało przekonujący,bez wspaniałych zabytków,ciemny,ponury.Gdynia bardziej przekonująca co do ludzi,ale także ciemna ,ponura.Ta promocja słaba mało przekonująca
- 1 0
-
2016-03-03 13:03
Słabiutko
Słabo - słabiutko, miasto bez dynamiki jakby wymarłe i do tego zimą - masakra. Na koniec śmieszni przebierańcy z garnizonku gdańsk - lipa jak nic. Dobrze że nie wystąpił ten gburowaty kaper z klukiem jak po wódzie.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.