DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (513)

Krzysztof
Termin usługi: listopad 2017

tak w skrócie, 2 paczki nadane z tego samego miejsca do tego samego miejsca - 23.11.2017r, jedna po wielkich bojach dotarla 28.11.2017r, niezle prawda? otóż nie, poniewaz druga (pisze to na dzien 30.11.2017r) nie dotarla wcale, tak, zaginela w magazynie dhl na kowalach, na infolinii mowia dokladnie to co widac na www, nie chca w zaden sposob polaczyc z kimkolwiek odpowiedzialnym za ten burdel jaki tam panuje, generalnie maja wszystko w d... generalnie, jezeli masz za duzo kasy oraz czasu - wybierz wspanialy niemiecki dhl. Natomiast jezeli jednak cenisz swoje pieniadze oraz czas - wybierz cokolwiek innego, bedzie lepiej

Marcin
Termin usługi: listopad 2017

Przysyłają SMS że kurier będzie między 10 a 14 a kuriera nie ma cały dzień,zero kontaktu,mają w D...klienta.

Tomasz
Termin usługi: listopad 2017

Jedyna firma kurierska która nie dotrzymuje terminów. nie chce im się podjeżdżać do klienta ani nawet powiadomić telefonicznie odbiorcy. Człowiek czeka cały dzień bo danego dnia ma być jak informują między 9-10 i na tym się kończy. Serdecznie odradzam do korzystania z tejże firmy kurierskiej.

rik
Termin usługi: listopad 2017

Przesyłka przekierowana osobiście do punktu, ale nie można odebrać bo coś się nie zgadza ze statusami. Na reklamację pani odpisuje, że "Po kontakcie z kurierem ustaliliśmy, że doręczył On przesyłkę pod adres wskazany na liście przewozowym Pani która była w domu. Nazwisko odbiorcy zgadzało się na domofonie, odbiorca przekazał, że małżonka odbierze. " Po pierwsze przesyłka przekierowana przeze mnie więc jak kurier mógł dostarczyć do domu. Po drugie na domofonie nie ma u mnie nazwisk i do tego i tak nie było nikogo w domu. Po trzecie przesyłka fizycznie leży w punkcie. Po takiej informacji przesłanej zwrotnie pojawia się odpowiedź autorespondera. Pani udaje, że jej nie ma. Po kilku godzinach odzywa się ponownie i pisze, że wszystko wyjaśni i da odpowiedź. Do tej pory ani przepraszam, ani pocałuj mnie w d. Co ciekawe po interwencji nastąpiły na stronie śledzenia zmiany, które miały potwierdzać tezę DHL. Zapomnieli niestety, że istnieje coś takiego jak zrzut ekranu i maile z preawizacji. A przy okazji poczekam na odpowiedź z Bonn, czy zależy im na takich pracownikach.

Krzysztof S
Termin usługi: listopad 2017

Piątek 10.11.2017. Otrzymałem sms-a że przesyłka dotrze do mnie pomiędzy godziną 10-12. Dzwonie o godzinie 13 (oczywiści z firmy DHL żadnego odzewu) Pani z obsługi informuję mnie, że moja przesyłka dotrze do mnie w poniedziałek i teraz uwaga cytuje „Kurier nie zabrał tej przesyłki ponieważ zabrakło miejsca w aucie” początkowo uznałem to za żart gdy po chwili szanowna pani z obsługi dodała jeszcze : „jezeli to cos pilnego to prosze odebrac osobicie” Firma „kurierska” ktora nie dostarcza paczek do domu. Śmiech, ostatni raz korzystałem z waszych usług. Nie pozdrawiam

SILVERWOLFTEAM
Termin usługi: listopad 2017

Bylem obecny w domu. BOOOM powiadomienie klient nie obecny. Szkoda komentować tego wszystkiego. zero infolini zero pomocy. Szkoda ze nie mogę wystawić 0 bo na nie zasługujecie.

Kaska
Termin usługi: listopad 2017

Fatalna obsługa . Kurierom nie chce się wykonać telefonu ani wejść na pierwsze piętro . Zawiadomienia zostawiają wetknięte w szczelinę drzwi wejściowych na klatkę schodową

Kama
Termin usługi: listopad 2017

Czekalam dzisiaj w domu cały dzień na paczkę a kilka minut temu dostałam wiadomość, że kurier nie zastał mnie w domu! To nie jest pierwszy raz! Kpina! Dziwię się, że w ogóle z wami współpracują!

Bart
Termin usługi: październik 2017

Pomimo preawizacji i deklarowania konkretnej godziny kurier był w sobie tylko wybranym czasie. Płacisz za usługę, a robią i tak co chcą. Rejon Grabówek.

Tomasz
Termin usługi: październik 2017

Gdański oddział DHL najzwyczajniej nie działa. W przeciągu ostatniego kwartału odbierałem cztery przesyłki DHL. Trzy z nich zafundowały mi dużo stresu, a jedna nawet zabawę w detektywa, podczas gdy kurier doręczył towar pod niewłaściwy adres, a w raporcie zaznaczył, że konkretnie ja odebrałem przesyłkę.

Emila
Termin usługi: październik 2017

W piątek kurier miał dostarczyć przesyłkę, nie dostarczył cały czas czekałam pod wskazanym adresem z telefonem w kieszeni bo mam nieczynny domofon. Cisza nikt się nie odezwał, po sprawdzeniu na stronie internetowej okazało się, że kurier nikogo nie zastał. Przesyłka miała być dostarczona dzisiaj ale znowu nie dojechała, po sprawdzeniu na stronie internetowej ma być jutro. Przykro mi po raz trzeci już nie będę czekać na przesyłkę. Firma kurierska DHL to jakieś nieporozumienie, po co podajemy nasze prywatne numery telefonów kiedy kurierzy ignorują te informacje. Nikomu nie polecam usług tej firmy.

bolo
Termin usługi: październik 2017

Poprostu brak słów absolutnie nikomu nie polecam nawet jak by mieli usługi zadarmo

Elżbieta
Termin usługi: wrzesień 2017

Właśnie kurierowi nie chcialo sie czekac, a dostalam przesylke, gdzie mial wziac ode mnie dokumenty zwrotne i sobie olal, zostawil to mezowi i pojechal, minelam go 2 metry od domu. Nie da rady sie do nikogo dodzwonic z tej beznadziejnej firmy,bo wszedzie sie rozmawia z automatem. Zenada...

Henryk
Termin usługi: wrzesień 2017

Dwa smsy z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona między 9.00 a 13.30. Dwa dni oczekiwania i rozczarowania. Obsługa klienta elektroniczna, aby doczekać się na rozmowę trzeba przejść przez kilkupoziomowe menu z numerkami, wysłuchując po drodze informacji już uzyskanych z własnych poszukiwań. Trwa to kilka minut. Dział interwencji bezsilny i nieskuteczny. A kurierowi po prostu się nie chce - po dwudziestu minutach od przyjęcia paczki zwraca ją do magazynu nie informując czekającego klienta. Pojechałem w końcu sam na Kowale. Pani przyjmująca/wydająca paczki potrząsała skanerem aby zechciał działać. Podsunęła mi do podpisu potwierdzenie odbioru przesyłki zanim zaczęła jej szukać, po czym czterdzieści minut czekałem na odnalezienie paczki. Zdecydowanie odradzam wybieranie tego przewoźnika.

Alicja
Termin usługi: wrzesień 2017

Jedna gwiazdka to i tak zbyt dużo... Jeżeli chcecie bawić się z kurierem w berka to polecam. Godziny dostarczania paczek chyba dostosowane tylko dla bezrobotnych, nie sądzę że pomiędzy 12-14 ktoś pracujący koczuje w domu i czatuje w oknie na kuriera, który może przyjedzie, a może nie. Infolinia - dno, nie są w stanie stwierdzić kto ma paczkę, ani o której będzie. Kiedy już próbują skontaktować się z kurierem ten wiecznie poza zasięgiem. Podsumowując - jeżeli masz swoje auto i dużo czasu ścigaj się człowieku po mieście z kurierem i próbuj go znaleźć, wtedy na pewno ją odbierzesz, gorzej jeżeli towar chcesz otrzymać pod wskazany adres - możesz się nie doczekać.

Michał
Termin usługi: wrzesień 2017

Tragedia. Brak jakiejkolwiek wspólpracy. Dostałem dwa sms, że paczka dotrze do mnie między 10:00 a 18:00 to jakiś żart!! nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem, skontaktowałem się z BOK a tam kompletne rozczarowanie, bezczelne odzywki pani w infolinii i całkowty brak samokrytycyzmu. Nie należe do pieniaczy ale z całą pewnością gorąco nie polecam tej firmy. Zapłaciłem sporo za to żeby przesyłka była na czas i nie była. BEZNADZIEJA.

Niezadowolony Klient
Termin usługi: wrzesień 2017

Czekając na paczke z planowaną godziną dostarczenia 12-16 z czym sie spotkałem? Napewno nie z paczką. Cały dzień w plecy, ważna przesyłka nie dostarczona i żadnej informacji na jej temat, jedyne co udało się ustalić to że paczka leży u nich w bazie dhl, nie wiem może kurierowi nie bylo na ręke zabrać jej ze sobą. . . +Próbowałem się dodzwonić na infolinie i dowiedzieć się czemu i po co i na próbach się skończyło bo niemożliwe jest tam dodzwonienie sie.

Michal M
Termin usługi: wrzesień 2017

Po raz drugi zdarza mi sie juz,ze dostaje komunikat o tym,ze rzekomo kurier probowal dostarczyc przesylke i proba byla nieudana. Mial byc wczoraj miedzy 11 a 15, bylem w domu od 9 do 17 i kuriera nie bylo, a komunikat o nieudanej probie dopiero moglem odczytac na stronei sledzenia przesylki, gdyz nikt nie raczy poinformowac. Teraz musze czekac kolejny dzien na dostarczenie, bo dzis przesylka lezy w magazynie, do ktorego nie ma telefonu-jest tylko ogolna infolinia,na ktorej pracuja malo kompetentne osoby.

Dominika
Termin usługi: wrzesień 2017

To co wyprawia ta firma przechodzi ludzkie pojęcie. Czekałam na paczkę tydzień, a po tygodniu nadal żadnej informacji o przesyłce, jak się okazało kurier "podobno" próbował dostać się do mieszkania już 2 razy ale oczywiście żadnej informacji o tym, że kurier bezie danego dnia nie dostałam. Ani żadnego telefonu ani smsa nawet maila. To jakaś kpina. Nie polecam.

Mirek
Termin usługi: wrzesień 2017

Czekam na paczkę piąty dzień i cały czas będąc w domu otrzymuje komunikaty że NIEUDANE DORĘCZENIE PACZKI , ktoś chyba żarty sobie robi.