DHL Express sp. z o.o.

Kowale 80-180, Starowiejska 35 (k/Gdańska)inne oddziały (266)

DHL Express

Wybierz numer

42 634-53-45
Najlepsze firmy kurierskie

Oceny (513)

Wiktor
Termin usługi: wrzesień 2017

Dołączam się do litanii krytyk . Czekam na przesyłkę już piąty dzień w międzyczasie okazywało się ze nie ma mnie w domu co jest wierutnym kłamstwem. Zrobię wszystko aby nie korzystać z tej żałosnej firmy (nawet jeżeli będę musiał zrezygnować z zakupu w internecie). Józef

Wiesława Tuzińska
Termin usługi: wrzesień 2017

W ciągu 10 dni kurier zachował się nieprofesjonalnie i nonszalancko . Pierwszą przesyłkę wrzucił do skrzynki mimo że czekałam na jego przybycie . Dziś 5 września też udał że mnie nie ma i otrzymałam sms że przesyłki nie udało się doatarczyć, to są jakieś jaja albo zabawa w kotka i myszkę. Oprócz mnie w domu były jeszcze dwie dorosłe osoby. Szkoda naszego czasu i paliwa DHL. Jeśli to się nazywa dostarczenie przesyłki to ja jestem chińska cesarzowa ale jak widzę po komentarzach firma mocno obniżyła loty . Ciekawe co jutro wymyśli jaśnie pan kurier.

Danuta
Termin usługi: sierpień 2017

-Nie otrzymałam paczki wysłanej 21.07.17 godz 15.12 w Niemczech. -Podobno była dostarczona i awizowana 25.07.17 godz 17.35 - nieprawda!!! -Została odesłana10.08.17, bo podobno odmówiłam o godz. 0:00 odbioru paczki - nieprawda!!! -Z trudem została odnaleziona w "szukaj przesyłki" po poszukiwaniach w Polsce i Niemczech. -Zgłasilam skargę - i co? Należy się chyba zwrot kosztów nadawcy i rekompensata moralna odbiorcy. -Paczka wróciła do nadawcy z dodatkową opłatą 10 Euro, przepakowana i... - Niestety wysłana ponownie DHL. -Jeszcze jej nie mam :-( Nierzetelnych pracowników powinno się zwalniać!

Sławomir
Termin usługi: sierpień 2017

Firma duża ale pozwala sobie na uchybienia. Przekierowanie przesyłki kosztowało mnie trzy dni. Obsługa kosszmarna zbywaja klientów.

Aga
Termin usługi: sierpień 2017

Na wczoraj miałam mieć dostarczoną przesyłkę. Przed 16 dostałam sms o tym że paczki nie udało się doręczyć, na stronie www napisane jest że nie było nikogo w domu. Czy to jest jakiś żart ? Siedziałam specjalnie cały dzień w domu i dziś także mnie to czeka !! Zero szacunku do klienta.

kluent
Termin usługi: sierpień 2017

Kurier podobno był..... Zero AWIZO...... Bez numeru przesyłki zero możliwości interwencji ......... Jak nie mam awizo to nie mam numeru przesyłki...... Sen wariata ......

Karol
Termin usługi: sierpień 2017

Chcialbym sie skupic na ostatnim etapie podrozy mojej paczki. Kontakt z kurierem - bez problemu zawsze odbiera. Czas dostawy i ewentualne zmiany w miejscu dostawy - bez problemu mozna z kurierem dogadac. Kurier usmiechniety i komunikatywny. Oby wiecej takich kurierow. Pozdrawiam Pana z rejonu Wejherowo.

Anna
Termin usługi: sierpień 2017

Brak szacunku do klienta. Dwa dni siedziałam w domu czekając na ważne dokumenty. Na infolini dowiedziałam się ze kurier NIE ZASTAL NIKOGO W DOMU!!!!! Kłamstwo i oszustwo! Zero profesjonalizmu. To nie pierwsza niesfinalizowana akcja z tum dostawca! Dramat! Przez ta sytuacje nie podpisałam umowy z nowym operatorem sieci a dawna umowa przestała działać. Firma jest bez telefonu!!

Piotr
Termin usługi: sierpień 2017

Czekalem na ważna przesyłkę. O dziwo dostaję sms ze kurier awizowal przesyłkę bo nikogo nie został. Jakim cudem? Firma otwarta od 7 do 17 a tu taki cyrk? Dzwonię na infolinię bo oczywiście nr. do kuriera nie daja. 3x po 15minut wisialem i ciagle " na wszystkich stanowiskach trwaja obecnie rozmowy" zrezygnowałem. Porażka porażka porażka!!

D.NARAZIŃSKA
Termin usługi: sierpień 2017

wielkie dzięki dla p.JUSTYNY LIPOWSKIEJ z obsługi klienta , za interwencję i pomoc - są jeszcze sumienni i empatyczni pracownicy w korporacjach

Gogo
Termin usługi: sierpień 2017

Niepowazna firma. Doręczają paczki przed poludniem - nie muszę chyba dodawac, ze jestem wtedy w pracy. I tak - uważam ze kurierzy powinni pracowac po poludniu. Pozostaje mi odebrac paczke 40 km od domu.

Ela
Termin usługi: lipiec 2017

Nadalam paczkę z Londynu Firma która ja odebrała super Nie miałam pojęcia ze w Polsce dostarczać ja będzie dhl Paczka miała dojechać w środę Zero kontaktu ze strony dhl w godzinach popołudniowych zadzwoniłam do siedziby w Gdańsku dowiedziałam się ze była próba dostarczenia paczki lecz nikogo nie zastano w domu???!!!! Really???? Kłamstwo i nieuczciwość kuriera poraziło mnie w domu cały dzień ktoś siedział i czekał zostałam poinformowana ze paczka zostanie dostarczona następnego dnia rano Czekam i czekam dzwonię ponownie a mi tu miła pani mówi ze niestety nie ma takiej opcji i paczka będzie w dniu następnym albo sama mam ja sobie odebrać Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem Ale musiałam czekać ponieważ awaria komputeta

Oburzona
Termin usługi: lipiec 2017

Kurier dostarczył przesyłkę po 3 dniach. Przy pierwszej próbie doręczenia prawdopodobnie go nie było (brak awizo i kontaktu), potem okazało się, ze przesyłka wróciła na magazyn i zaginęła. Potem się znalazła, ale kurier nie mógł odznaczyć, ze została doręczona. Nie mówię już o dziesiątkach telefonów na infolinię, ciągle odsyłanie do centrum interwencji, co tak naprawdę nic nie dawało. Przez ich brak kompetencji nie mogłam załatwić sprawy na czas. Korzystam z usług wielu firm kurierskich, ale z takim olewactwem spotykam się pierwszy raz. To jest kpina to co oni robią !!!

Klient
Termin usługi: lipiec 2017

Zero kompetencji, paczka drugi dzień widnieje jako \'\'u kuriera do doręczenia\'\' żadnego kontaktu. Na infolinii trzeba z 10 min wisieć aż dotrze się do konsultanta który nic nie może wskórać, przełączanie do kuriera. Każdy tam rozmywa odpowiedzialność za NIE doręczenie przesyłki na kogoś innego. Jedyne co dało się ustalić, to to że rzekomo przesyłka ma być dziś doręczona ale kurier w swojej wspaniałomyślności zaznaczył że on ma na samochodzie 80 przesyłek i w sumie może się skończyć tak jak wczoraj, że nie zdąży dojechać. KPINA, ludzie unikajcie tej firmy jak ognia.

Klient ;)
Termin usługi: lipiec 2017

Czekam 2 dni w domu na przesylke. Mam wakacje i specjalnie wstaje wczesnie rano aby ja odebrac.. Czekam i czekam, az w koncu przychodzi mi sms, ze kurier nie zastal nikogo w domu :)))) teraz musze pojechac do siedziby dhl w gdansku. Przepraszam bardzo ale jak place za kuriera, to domagam sie aby ta paczka przyszla mi do domu, a nie ze musze po nia jezdzic.

Klaudia
Termin usługi: lipiec 2017

Kurierzy DHL są nie kompetentni . Bezczelnie odnoszą się do klienta , zamawiając zawsze przez DHL mogę stwierdzić że od teraz nigdy od nich nie zamowie i będę odradzać znajomym . Nie polecam !!!

kacper.g
Termin usługi: czerwiec 2017

zero kontaktu do kuriera paczka podobno w gdanksu od godziny osmej mieszkam doslownie kilometr od sortowni na kowalach i paczki jak nie bylo tak nie ma a gdy usiluje sie skontaktowac z dhl to oczywiscie przez caly dzien "na wszytskich stanowiskach wlasnie trwaja rozmowy..." nigdy wiecej z was nie skorzystam i nie polece nikomu. Dziekuje milego dnia

M
Termin usługi: czerwiec 2017

Moja przesyłka w DHL krąży już od kilku dni i co chwilę wpis Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w Dziale Obsługi Klienta DHL Parcel, tel. 42 6 345 345 Jakąś masakra. Pozdrawiam z okolic Malborka.

Mati
Termin usługi: maj 2017

Dlaczego skoro pracujecie do 15 to zakładacie że kurier ma pracować do 24? Jeśli zamawia się przesyłkę to ktoś powinien być pod adresem dostawy. Kurier nie jest w stanie być w 10 miejscach w jednym czasie albo jechać x kilometrów do kogoś do pracy bo ktoś zamówił przesyłkę pod adres gdzie go nie ma i teraz mysli ze kurier ma 5 przesylek na samochodzie i moze sobie jezdzic po calym miescie. Ja zawsze zamawiam do pracy albo do sąsiada który wiem że będzie w domu i nigdy nie miałem problemu czy to z DHL czy inna firma. Kurierzy mają kilkadziesiąt przesyłek dziennie do rozwiezienia i jak by miał być u każdego wtedy kiedy klient sobie zażyczy i pod innym adresem to by doba musiała mieć 25 godzin.

Ewa
Termin usługi: czerwiec 2017

moja przesyłka leży gdzieś od 5 dni i nie wiem czy mam warować nastepny dzień w domu? zero kontaktu z kimkolwiek. Infolinia się wyłącza. TRAGEDIA!!!