- 1 Majówka: pomysły na jednodniowe wycieczki (31 opinii)
- 2 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (30 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (196 opinii)
- 4 Pod prąd uciekał przed policją (253 opinie)
- 5 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (741 opinii)
- 6 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (67 opinii)
Blokady na kołach za złe parkowanie (2 raporty)
Blokada na kole na nieczynnej zatoce autobusowej
Blokady na kołach za złe parkowanie
Opinie (132) 2 zablokowane
-
2024-03-07 20:51
Opinia wyróżniona
parking jest zbyt mały (4)
ok.15 było więcej aut z założonymi blokadami, zaparkowanych na nieczynnej zatoce i na trawiastym poboczu; z moich obserwacji: parking przy PKM Kiełpinek rano bardzo szybko się zapełnia i w ciągu dnia nie ma szans na miejsce, więc co mają zrobić osoby, które chcą zostawić auto i jechać dalej pkmką????
- 99 13
-
2024-03-08 05:28
Mają nie parkować,!
...
- 6 9
-
2024-03-07 23:48
To nie znaczy że można parkować gdzie się chce. A jakby tak parkowali pod wjazdem do Twojego domu ,czy pod klatką , bo nie ma miejsca, to też byś tak ich tłumaczył?
- 12 13
-
2024-03-07 23:00
Nigdy nie będzie wystarczająco dużo miejsc żeby zaparkować mogli wszyscy którzy chcą.
- 15 3
-
2024-03-07 21:33
parking jest zbyt mały
Nie prawda.Nie zauważyłem kiedykolwiek by aut było tyle żeby nie było miejsc.
- 2 18
-
2024-03-07 20:07
Opinia wyróżniona
(1)
szkoda że tylko na nieczynnych przystankach ich widzą, a na czynnych już nie.
- 191 3
-
2024-03-07 20:11
Dokładnie a jak pod dworcem ubery czy inne bolty stoja to SM nagle nie ma blokad.
- 33 0
-
2024-03-07 20:06
Opinia wyróżniona
po drugiej stronie jest parking (10)
Przystanek zawieszony, ale może w związku z tym stoi zakaz zatrzymywania? Jeśli nie, to błąd strażnika, ale też kierowca nie wykazał się rozumem, bo po drugiej stronie ulicy jest legalny, darmowy parking.
- 44 15
-
2024-03-07 20:15
Ale wtedy by musiał przejść dodatkowe 20m (1)
a daleko
- 11 7
-
2024-03-07 21:20
A może obcy i nie wie o darmowym parkingu .
- 1 0
-
2024-03-07 20:12
Ale wszystkie miejsca były zajete, a chyba lepiej że kierowca pojechał zbiorkoem niż powiększał korki. Ale tak miasto promuje komunikacje
- 18 2
-
2024-03-07 20:10
(6)
Parking jest za mały i brakuje miejsc
- 16 5
-
2024-03-07 20:14
No dobrze, ale czy tam stoi znak zakazu (5)
Postoju albo chociażby strefa zamieszkania? Jeśli nie, to SM popełniła błąd.
- 10 2
-
2024-03-07 20:24
Jest znak zakazu na wjeździe w ulicę, przy której jest zlokalizowany przystanek. Ale znak jest zamontowany po lewej stronie. (1)
Za plecami robiącego zdjęcie nie ma żadnego znaku zakazu. Moim zdaniem SM pojechał po bandzie.
- 10 2
-
2024-03-07 20:30
To masz rację
Znak postawiony po lewej nie obowiązuje po prawej stronie.
- 3 0
-
2024-03-07 20:23
Stoi znak przystanek (2)
Nawet jeśli ten przystanek jest zawieszony to zakaz zatrzymywania się na nim pozostaje w mocy
- 4 5
-
2024-03-07 20:30
Znak jest przekreślony, czyli nie obowiązuje.
- 11 3
-
2024-03-07 20:26
To po co jest tam ten przystanek skoro od paru lat nie kursuje tam żaden autobus a na parkingu brakuje miejsc? Gdzie logika
- 8 1
-
2024-03-07 20:03
No i bardzo dobrze.
- 10 6
Wszystkie opinie
-
2024-03-07 13:21
Czy to jest zorganizowana akcja? (7)
- 36 7
-
2024-03-07 13:23
tak, nazywa się Prawo o ruchu drogowym
- 43 1
-
2024-03-07 13:30
:) (1)
taka akcja że ktoś da piątaka :)
- 26 0
-
2024-03-07 13:32
po taniości
- 0 2
-
2024-03-07 13:30
To akcja daj piątaka
- 4 0
-
2024-03-07 14:21
chodzi o patoparkowanie?
- 1 1
-
2024-03-07 16:31
taka raz w roku, żeby postraszyć
- 0 0
-
2024-03-08 09:07
Jest taka akcja abyś dał piątaka.
- 0 0
-
2024-03-07 13:22
Opinia wyróżniona
Może następnym razem się dwa razy zastanowią (10)
Bez takich akcji byłaby totalna samowolka
- 171 32
-
2024-03-07 13:24
Tak racja (6)
Tylko tam rano jest tyle samochodów że nie ma gdzie zaparkować... A przecież to miasto zachęca do komunikacji miejskiej. Może czas rozbudować parking
- 30 12
-
2024-03-07 13:44
i to ma być argument??? (2)
to pojedź kawałek i dalej i zaparkuj w dozwolonym miejscu.
- 14 21
-
2024-03-07 13:49
Podjedź kawałek, np. do celu zamiast bujac się PKMką i jeszcze płacic mandaty
- 11 5
-
2024-03-07 17:22
Dozwolone zajęte!
- 6 0
-
2024-03-07 14:05
Nie ma miejsca na zaparkowanie, nie parkuję. (2)
Zawsze wychodziłem w kapciach do samochodu , który stał przed klatką schodową, teraz zakładam buty i dalej muszę paradować do mojego auta.
- 5 12
-
2024-03-07 14:15
(1)
Nie ma miejsca na parkowanie przy węźle przesiadkowym to jadę dalej do celu samochodem. Twoje wypociny z klapkami i samochodem pod klatką sa nie na temat.
- 19 2
-
2024-03-08 07:05
dzisiaj masz wybor
jutro mozesz miesc strefe czystego transportu (a tfu...) i nigdzie nie pojedziesz
- 1 2
-
2024-03-07 14:17
Tylko w czym jest problem, że auto stoi w wysepce nieczynnego przystanku autobusowego? Rozumiem trawniki i zastawione ulice, chociaż tam to raczej holowanie niż blokada.
- 13 5
-
2024-03-07 16:51
...
Zastanowią nad czym?
- 5 1
-
2024-03-08 11:25
i dobrze ze SM działa
- 0 2
-
2024-03-07 13:23
Piękny widok prosimy częściej
- 41 27
-
2024-03-07 13:23
(3)
Bardzo dobrze nie za bardzo potrafią parkować zostawiają słabej złomy w różnych dziwnych miejscach niszczą trawniki blokują chodniki to chociaż raz jest jakaś sprawiedliwość
- 36 19
-
2024-03-07 13:25
Teraz beda stac i blokować jeszcze dłużej
- 2 5
-
2024-03-07 16:53
...
Dziwne miejsce? Niszczą kostkę brukową nieużywanej zatoczki autobusowej?
- 3 0
-
2024-03-09 15:42
A co tutaj jest niszczone lub blokowane?
- 0 0
-
2024-03-07 13:30
Blokady? A gdzie laweta? (3)
- 12 8
-
2024-03-07 14:07
Wprzód zaczynamy edukacyjne, delikatnie później już laweta. (2)
- 1 0
-
2024-03-07 14:16
(1)
Pozniej laweta nie bedzie potrzebna. Juz jutro te samochody wjada do miasta skoro nie mozna zaparkowac przy weźle przesiadkowym.
- 3 2
-
2024-03-07 16:25
Zapewniam, że będzie, bo będą chcieli na "Krzysia" gdzieś na trawie zostawić auto.
- 0 0
-
2024-03-07 13:30
(4)
Następnym razem nauczą się że zamiast komunikacją, lepiej jechać do pracy własnym autem
- 62 11
-
2024-03-07 13:33
I to jest pozytywny aspekt
Tej sprawy
- 5 2
-
2024-03-07 14:10
Prawda (1)
Za złe parkowanie powinni dostać 200 zł i bon na burgera w nagrodę
- 0 1
-
2024-03-07 14:17
Zamiast kija jest jeszcze metoda marchewki. Skoro miasto nakłania do korzystania z wezlow przesiadkowych i zbiorkomów to niech umozliwi parkowanie przy tych wezlach. A teraz wszyscy oleją ten ich zbiorkom skoro nie da sie skorzystać i jeszcze sa za to karani.
- 12 2
-
2024-03-08 09:45
A ty będziesz stał w większych korkach.
- 0 1
-
2024-03-07 13:31
logika w wydaniu gdanskich urzedników (5)
przekonywać do komunikacji (często utrudniając podroż samochodem poprzez zawężanie pasów jezdni, malowania przejść dla pieszych ..), a z drugiej strony budować za male parkingi przy węzłach komunikacyjnych a potem nasyłać sm . brawo wy
- 78 16
-
2024-03-07 13:51
(2)
Nie trzeba dziękować. Serdeczności. Mam nadzieję na Wasze głosy
- 3 1
-
2024-03-07 14:10
To jest tzw. usystematyzowanie ruchu w aglomeracji miejskiej. Zaszczyt mieszkania w dużym mieście niesie za sobą pewne (1)
Za serdeczności dziękuję.
- 0 4
-
2024-03-08 07:10
i do tego jeszcze bezczelnie klamia
jak mozna mowic ze po wprowadzeniu buspasa czas przejazdu autem sie nie zmieni? wczoraj rozkopali wykletych zwezajac do 1 pasa tuz za skrzyzowaniem z partyzantow w kierunku niedzwiednika - czas przejazdu tego odcinka wydluzyl sie o dobre 10 minut, cala slowackiego stoi od gory
- 0 0
-
2024-03-07 13:56
Generalnie masz rację. Ale SM to nie urzednicy nasłali tylko kolejny nawiedzony z aparatem szukający kto i gdzie zle zaparkowal. A nie pomyusli taki ze jutro oni pojada tymi samochodami do centrum skoro na obrzezach nie da sie zaparkowac. A miasto tak niby naklania do przesiadek. super po prostu. Przesiadz sie ale samochod schowaj do kieszeni.
- 7 2
-
2024-03-07 14:39
zagłębmy się dalej w temacie
1. ktoś wydał miejscowe plany na których wpisał ile ma być miejsc postojowych na 1 mieszkanie
2. deweloper buduje po minimalu, wiedząc ze tych miejsc postojowych będzie za mało
3. mieszkaniec zamiast parkować pod własnym blokiem to przemierza całe osiedle żeby znaleźć gdzieś miejscówkę lub tak jak przy węźle przesiadkowym Lawendowe wzgórze mieszkańcy wykorzystują parking przy tramwaju do zaspokojenia swoich potrzeb parkingowych,
4. parking przy węźle przesiadkowym park and ride nie spełnia swojej roli bo jest za mały
problemy w mieście sa o wiele większe i bardzo ze sobą powiązane ,
aby ludzie korzystali za komunikacji to ona musi być szybka i dobrze zaprojektowana, do tego parkingi aby ludzie nie parkowali na trawnikach komuś pod oknem, odpowiednie drogi, a nie tak jak jest teraz patrz Niepołomicka i wolna amerykanka dla deweloperów- 6 1
-
2024-03-07 13:35
Nigdy tam nie byłem, proszę o wyjaśnienie (11)
Co jest nieprawidłowego w parkowniu samochodów ze zdjęcia? To jest zatoczka autobusowa?
- 34 2
-
2024-03-07 13:39
tak właśnie (1)
ale przystanek jest zawieszony
- 13 2
-
2024-03-07 13:44
w takim razie jest zatoczka ale nie przystanek- sprawa dyskusyjna
zwłaszcza że parkując w ten sposób nikomu nie przeszkadzają
- 22 3
-
2024-03-07 13:46
zakaz zatrzymywania tam jest! (6)
- 14 0
-
2024-03-07 13:53
(1)
rozumiem że jest tam znak? jak nie to można na legalu...
- 5 1
-
2024-03-07 14:20
tak, jest tam znak
- 2 0
-
2024-03-07 13:53
eee tam taki zakaz (1)
każdy kierowca wie czy ten znak jest na serio czy tylko na pokaz
- 8 2
-
2024-03-07 13:59
Każdy z znak jest na pokaz, jest pokazany,by kierowcy go zobaczyli
- 9 0
-
2024-03-07 17:22
Znak
Znak zakazu w takim miejscu że większość go nie widzi
- 0 0
-
2024-03-07 17:24
Postawili go chyba wczoraj w nocy, bo wcześniej na pewno nie było!
- 1 2
-
2024-03-07 16:59
Odp (1)
Jeżdżę tam pkmką. Rozmawiałem z sm o co chodzi. To wytłumaczył że było zgłoszenie od PKM że stoją tu auta i musieli przyjechać. 500m wcześniej na wjeździe w tą drogę jest znak zakaz zatrzymywania i stąd mandaty. Sam powiedział że to d**ilizm ale jak jest zgłoszenie to muszą wystawić mandaty. Taka informacja dla kierowców. Możecie stawiać auta od samego początku tej drogi tyle że po prawej stronie. Zostawcie tylko 1.5m dla pieszych i w oddali od przejść dla pieszych ale możecie zawalić cały prawy pas stawiając auta lekko na chodniku. Wtedy to dopiero będzie piękny widok....kabaret w wykonaniu miasta..
a dla niedoinformowanych to jest to stara zatoczka autobusowa, auta nikomu nie przeszkadzają (parking pkm jest pełny o 7;30)- 11 0
-
2024-03-07 17:34
Odpowiedz od PKM: Teren, o którym Pani pisze jest terenem miejskim (zarządzanym prawdopodobnie przez GZDiZ), z którym PKM nie ma nic wspólnego - poza tym, że leży on w sąsiedztwie naszego przystanku.
Nie jesteśmy zatem odpowiednim adresatem Pani pytania - bo ani z tym terenem, ani z wezwaniem Straży Miejskiej nie mamy nic wspólnego.- 0 0
-
2024-03-07 13:35
Super!
- 3 4
-
2024-03-07 13:40
Na zdjęciu jest moje auto. W sumie to nie opłaca mi się nawet płacić tego mandatu więc niech stoi. :D Mandat jest naliczany od zdarzenia, czy czasu?
- 10 10
-
2024-03-07 13:42
Komu to przeszkadza . Stanęli na chwilę! (3)
- 4 11
-
2024-03-07 13:46
jakieś 8 godzin (2)
- 2 2
-
2024-03-07 14:01
Przystanek autobusowy jest zawieszony (1)
Na Przymorzu w zatoczce zawieszonego przystanku codziennie parkują, tylko nie ma tam znaku zakazu,
ale ,,zdarzenie" jest takie samo.- 2 1
-
2024-03-07 14:28
ale zakaz dalej jest
- 2 1
-
2024-03-07 13:44
Powinna być laweta
I na parking płatny 1000 za dobę
- 14 22
-
2024-03-07 13:46
No i elegancko
- 5 5
-
2024-03-07 13:48
Bardzo dobrze
Mają miejsca do parkowania.
- 8 7
-
2024-03-07 13:53
To takie Gdańskie nakłanianie do korzystania z komunikacji. Gwarantuję, że po tej akcji będziemy mieli dodatkowe samochody w centrum. Ludzie nie mają gdzie zaparkować przy stacji to pojadą samochodem dalej. A tak niby nakłaniają do przesiadek w komunikację i zostawianie samochodów na obrzezach. hipokryzja do kwadratu. Skoro parkingi są pełne to po co nakłaniac ludzi do przesiadki w PKM? Zdecydujcie sie proszę!
- 40 5
-
2024-03-07 14:00
Bardzo dobrze !
- 3 5
-
2024-03-07 14:02
proponuję blokady na auta urzędników odpowiedzialnych za dziury w drogach (2)
- 31 1
-
2024-03-07 14:28
a ja podatek dla kierowców
- 1 2
-
2024-03-08 19:14
Brawo
Komentarz w punkt!:D
- 0 0
-
2024-03-07 14:02
Uśmiechnięci Polacy!
- 6 2
-
2024-03-07 14:03
No i co takiego się stało? nie zadzwonisz po SM to wieczorem ci zdejmą blokadę bez twej wiedzy, nawet nie będziesz wiedział że coś takiego miało miejsce. A jak nie zgodzisz się na mandat to wezwanie na przesłuchanie a tam miła rozmowa z pracownikiem SM który zapyta się czy 100pln może być . Kara że nie wiem co.
- 5 4
-
2024-03-07 14:25
Bardzo dobrze, jest zbrodnia musi być kara.
- 5 4
-
2024-03-07 14:29
i co się stało takiego? (3)
Świetnie - ludzie parkują samochody w zatoczce, która jest niedziałającym przystankiem. Te samochody nie blokują ruchu, nie utrudniają poruszania się autobusem (bo autobusu tam nie ma i nie będzie), za to stoją tam po to, żeby z parkingu można było skorzystać w celu dojazdu do centrum komunikacją publiczną. Parking oczywiście jest za mały, więc kierowcy stanęli w zatoczce, nie przeszkadzając nikomu. Brawo Gdańsk i pani prezydent!
- 37 5
-
2024-03-07 16:46
(2)
Sama nazwa mówi zatoczka dla autobusów a nie prywatny parking jeśli coś stanie się na trasie autobus zmieni wyjątkowo trasę na tą w tej zatoczce. Dobrze karać do końca albo zabrać prawo jazdy jak nie znają przepisów i znaków.
- 0 6
-
2024-03-07 19:36
Ale tam nie ma trasy. Nie dojeżdża tam ani nigdzie w pobliżu żaden autobus. Poza tym znak przystanku jest przekreślony - więc jest to teraz tylko zatoczka, a nie zatoczka dla autobusów.
- 2 0
-
2024-03-08 06:34
A gdyby tu było przedszkole w przyszłości...
- 2 0
-
2024-03-07 14:44
Bardzo dobrze (1)
- 5 5
-
2024-03-07 16:53
Jsjs
???
- 0 0
-
2024-03-07 14:50
Ul.chodowieckiego gdansk
Notorycznie stają samochody w na dziko nikt nie reaguje a na ul.orzeszkowej sąsiadującej sa4 budowy pogotowie i stomatologia przy której też jest parkowanie na dziko. Mieszkancy mają problemy z przejazdem z posesji
- 4 2
-
2024-03-07 15:27
Polecam szlifierkę kątową akumulatorową (1)
Milwaukee... doskonale usuwa te nielegalne blokady które są montowane pod płaszczem wyimaginowanego prawa.
- 11 3
-
2024-03-07 17:37
ona kosztuje podan tysiaka, wiecej niz mandat
- 0 0
-
2024-03-07 15:29
(1)
do czego zatem służy ta zatoczka, zbudowana z naszych jakby nie było podatków?
- 11 4
-
2024-03-07 16:01
przystanek autobusowy, nieczynny od +- dwóch lat, bo przenieśli jedyną linię, która dojeżdżała na tą pipidówę
- 0 0
-
2024-03-07 16:29
Jakoś jak kierowcy notorycznie parkują na chodnikach i trawnikach to SM nie działa.
Dysonans poznawczy, coś ewidentnie jest nie tak z tą formacją.
- 5 4
-
2024-03-07 16:41
słoneczko wyszło to policja i straż wypełzły z norek, w końcu łatwa kasa..
- 2 3
-
2024-03-07 16:48
(1)
Sama nazwa mówi zatoczka dla autobusów a nie prywatny parking jeśli coś stanie się na trasie autobus zmieni wyjątkowo trasę na tą w tej zatoczce. Dobrze karać do końca albo zabrać prawo jazdy jak nie znają przepisów i znaków. Obowiązkowo powinien być powrót na zdanie prawa jady a nie po znajomości.
- 3 12
-
2024-03-07 19:40
Ale tam nie ma trasy. Nie dojeżdża tam ani nigdzie w pobliżu żaden autobus. kiedyś dojeżdżał jeden - i to raz na godzinę, tylko rano i popołudniu. Poza tym znak przystanku jest przekreślony - więc jest to teraz tylko zatoczka, a nie zatoczka dla autobusów.
- 2 0
-
2024-03-07 17:34
spokojnie po 18 sami przyjada i zdejma bez mandatu :)
nie dzwonic
- 2 5
-
2024-03-07 18:01
koniecnie napiszcie
komu i w czym te auta przeszkadzają , chyba biskupowi Krakowa
- 10 2
-
2024-03-07 19:45
Kurczę, poważnie? Wreszcie w tym mieście straż miejska zaczęła działać? Przestali udawać ślepych?
- 2 5
-
2024-03-07 20:03
Dobrze ze teraz są akumulatorowe szlifierki i szybko można taką blokadę rozciąć
- 8 5
-
2024-03-07 20:03
No i bardzo dobrze.
- 10 6
-
2024-03-07 20:05
Ja bym jeszcze sprawdził czy ma meldunek
płaci podatki w Trójmieście i dokłada się z kasą.
- 4 5
-
2024-03-07 20:05
Już się gubię. To dobrze że go zakuli czy źle? (1)
- 6 0
-
2024-03-07 20:08
No żle, jutro zamiast pojechać PKMką będzie powiekaszał korek, tak wygląda promowanie komunikacji publicznej w Gdańsku. Zamiast się cieszczyc że ludzie wybierają zbiórkom to się ich jeszcze za to kara.
- 5 4
-
2024-03-07 20:06
Opinia wyróżniona
po drugiej stronie jest parking (10)
Przystanek zawieszony, ale może w związku z tym stoi zakaz zatrzymywania? Jeśli nie, to błąd strażnika, ale też kierowca nie wykazał się rozumem, bo po drugiej stronie ulicy jest legalny, darmowy parking.
- 44 15
-
2024-03-07 20:10
(6)
Parking jest za mały i brakuje miejsc
- 16 5
-
2024-03-07 20:14
No dobrze, ale czy tam stoi znak zakazu (5)
Postoju albo chociażby strefa zamieszkania? Jeśli nie, to SM popełniła błąd.
- 10 2
-
2024-03-07 20:23
Stoi znak przystanek (2)
Nawet jeśli ten przystanek jest zawieszony to zakaz zatrzymywania się na nim pozostaje w mocy
- 4 5
-
2024-03-07 20:26
To po co jest tam ten przystanek skoro od paru lat nie kursuje tam żaden autobus a na parkingu brakuje miejsc? Gdzie logika
- 8 1
-
2024-03-07 20:30
Znak jest przekreślony, czyli nie obowiązuje.
- 11 3
-
2024-03-07 20:24
Jest znak zakazu na wjeździe w ulicę, przy której jest zlokalizowany przystanek. Ale znak jest zamontowany po lewej stronie. (1)
Za plecami robiącego zdjęcie nie ma żadnego znaku zakazu. Moim zdaniem SM pojechał po bandzie.
- 10 2
-
2024-03-07 20:30
To masz rację
Znak postawiony po lewej nie obowiązuje po prawej stronie.
- 3 0
-
2024-03-07 20:12
Ale wszystkie miejsca były zajete, a chyba lepiej że kierowca pojechał zbiorkoem niż powiększał korki. Ale tak miasto promuje komunikacje
- 18 2
-
2024-03-07 20:15
Ale wtedy by musiał przejść dodatkowe 20m (1)
a daleko
- 11 7
-
2024-03-07 21:20
A może obcy i nie wie o darmowym parkingu .
- 1 0
-
2024-03-07 20:06
Jeśli cielak nie potrafi stosować się do przepisów, niech płaci. A w perspektywie prawo jazdy do zabrania.
- 9 17
-
2024-03-07 20:07
Opinia wyróżniona
(1)
szkoda że tylko na nieczynnych przystankach ich widzą, a na czynnych już nie.
- 191 3
-
2024-03-07 20:11
Dokładnie a jak pod dworcem ubery czy inne bolty stoja to SM nagle nie ma blokad.
- 33 0
-
2024-03-07 20:10
Dla kierowczyka przejscie 50m
Z parkingu na peron to za duże wyzwanie
- 10 11
-
2024-03-07 20:11
Zaraz zaraz (5)
Chcecie mi powiedzieć, że z PKM Kiełpinek nie odjeżdża żaden autobus? Mimo, że obok są osiedla?
- 13 1
-
2024-03-07 20:14
(3)
Tak bo puste autobusy jeździły to logiczne że nie rentowne linie się likwiduje.
- 4 2
-
2024-03-07 20:23
(1)
Jest strefa ruchu czyli masz racje, parkowanie w zatoce (nawet nieczynnej) zabronione. Ale absurd jest taki, że gdyby wjechali na chodnik i zostawili 1,5m dla pieszych to już ok. Brakuje ludzkiego podejścia i użycia szarych komórek SM
- 4 0
-
2024-03-07 21:14
A inni którzy naprawdę parkują stwarzając zagrożenie dostają upomnienia albo 100zl.
- 2 0
-
2024-03-09 15:37
Puste jeździły bo nie były dopasowane do odjazdów PKM, do tego jeździły bardzo rzadko.
- 0 0
-
2024-03-08 00:17
Od ponad roku
- 0 0
-
2024-03-07 20:13
Przecież tam jest duży parking. (2)
W dzień cały jest zajęty?
- 2 5
-
2024-03-07 20:16
Dokładnie tak. Nie ma gdzie parkować
- 9 0
-
2024-03-08 00:18
Też miałem blokadę
O 6.50 gdy przyjechałem na pociąg, cały parking był już zajęty
- 1 0
-
2024-03-07 20:13
Żenada
Przystanek nieczynny. Parking tam jest w godzinach porannych moment i pełen, autobusy tam żadne nie jeżdżą, Gdańsk ciągle pieprzy o tym żeby się przesiadać na zbiórkom i ładują mandaty za to że ktoś to robi. Sami powinni dawno znaki zamienić powiększając parking ale tę ciasne łby to tylko gadać pod publiczkę na wybory. Dno i 20 metrów mułu. Inteligencja tych pseudo strażników w większości też pozostawia wiele do życzenia. Zdecydowana większość to banda zakompleksionych jeleni co za g*wniane pieniądze poczuła się "ważna".
- 17 2
-
2024-03-07 20:27
Od parkowania jest parking obok
- 3 10
-
2024-03-07 20:34
nie piszcie o tym to bez sensu
ci niezb ędni strażnicy mają to w głębokim poważaniu
- 3 1
-
2024-03-07 20:48
Cwaniakowali
To mają.
- 4 3
-
2024-03-07 20:51
Opinia wyróżniona
parking jest zbyt mały (4)
ok.15 było więcej aut z założonymi blokadami, zaparkowanych na nieczynnej zatoce i na trawiastym poboczu; z moich obserwacji: parking przy PKM Kiełpinek rano bardzo szybko się zapełnia i w ciągu dnia nie ma szans na miejsce, więc co mają zrobić osoby, które chcą zostawić auto i jechać dalej pkmką????
- 99 13
-
2024-03-07 21:33
parking jest zbyt mały
Nie prawda.Nie zauważyłem kiedykolwiek by aut było tyle żeby nie było miejsc.
- 2 18
-
2024-03-07 23:00
Nigdy nie będzie wystarczająco dużo miejsc żeby zaparkować mogli wszyscy którzy chcą.
- 15 3
-
2024-03-07 23:48
To nie znaczy że można parkować gdzie się chce. A jakby tak parkowali pod wjazdem do Twojego domu ,czy pod klatką , bo nie ma miejsca, to też byś tak ich tłumaczył?
- 12 13
-
2024-03-08 05:28
Mają nie parkować,!
...
- 6 9
-
2024-03-07 21:03
Otwórz PRD (1)
I pokaż mi gdzie jest napisane że zakaz parkowania w zatokach nie obowiązuje na tymczasowo zamkniętych przystankach?
- 7 2
-
2024-03-08 07:25
Prosta odpowiedź .
Znak przekreślony to nie ma przystanku . Czego nie rozumiesz . Gdyby tam był oznakowany przystanek autobusowy tylko dla linii nocnych też na nim w ciągu 24 godzin nie wolno było by się zatrzymywać ani parkować . Znak przekreślony nie ma przystanku , koniec kropka .
- 2 0
-
2024-03-07 21:29
Znak
Ogólnie jeżeli się pójdzie w stronę dawnego dworcu kolejowego jest postawiony znak zakaz parkowania, co prawda ludzie na zatoczce autobusowej mogli by parkować normalnie tylko mogli się zająć tymi co parkują na trawie i niszczą zieleń
- 3 0
-
2024-03-07 21:30
Czujesz się przesladowany
Nie wybieraĵ obecnej bandy
- 4 1
-
2024-03-07 21:50
PKM kielpinek
Kpina z ludzi ,którzy chcą korzystać z PKM , niestety parking jest stanowczo za mały . A podobno transport publiczny to ekologia.
Zamiast budować tam w okolicy kolejne bloki miasto powinno wygospodarować miejsce na większy parking . Cóż , deweloper płaci więcej- 7 0
-
2024-03-08 08:57
Likwidują miejsca w centrum, robią bus pasy (autobus jeden na 20 min przejedzie i 1000 cwaniaków) i rowerowe coś po którym
... nikt nie jeździ... a później się dziwią że korki i nie ma gdzie parkować jak nie robią parkingów tam gdzie trzeba - bo przecież deweloper czy ksiądz potrzebują miejsca... takich parkingów jak na świetokrzyskiej zintegrowanych z komunikacją miejską brakuje przynajmniej w Gdańsku 20 jak nie więcej i taki parking powinien być bezpłatny to raz a dwa przynajmniej na 200-300 pojazdów... ścierzki rowerowe mogą robić i bus pasy jak najpierw zapewnią inne rzeczy...
- 1 0
-
2024-03-09 07:50
Parkingi
Głosowali na PO to mają
- 0 0
-
2024-03-09 15:40
Po co zatoczka?
To w sumie po co jest ta zatoczka skoro autobusy tam nie jeżdżą a samochodu nie można tam zaparkować?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.